Новини

port logo-ua

Систему охорони в портах буде оптимізовано відповідно до норм закону

Систему охорони в морських портах України у цьому році буде оптимізовано відповідно до діючих норм національного законодавства і згідно провідних світових практик. Метою реформи є побудова прозорих охоронних процесів, ліквідація корупційних складових та економія державних коштів.

 

В рамках реформи функцію забезпечення режиму перебування у морських портах планується покласти на спеціалізовану охоронну компанію, яку буде обрано в ході публічного тендеру в системі Prozorro. Конкурс вже оголошений, його результати будуть оприлюднені 29 січня.

 

«Договір з приватною компанією на охорону портів однозначно ефективніше власних служб. Саме тому в Антверпені, Роттердамі, Гамбурзі, портах Прибалтики вже не один рік охорону забезпечують приватні компанії, а не свої співробітники. Для розробки прозорого механізму переходу і організації системи охорони згідно кращих практик, ми залучимо одну з міжнародних компаній, що мають значний досвід у цій сфері. З огляду на соціальну сторону реформи, АМПУ знаходиться в постійному діалозі з представниками профспілок для пошуку оптимальних шляхів реалізації змін, всі дії щодо реформи охорони також узгоджуємо з профспілками», - розповів заступник голови АМПУ з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський.

 

Компанія-переможець тендеру на надання послуг охорони буде зобов'язана залучати на роботу кваліфікованих фахівців з бездоганною репутацією. Для нинішніх працівників загонів охорони портів, після проходження атестації, передбачається надання соціальних гарантій шляхом працевлаштування на підприємство-переможець аукціону. Це означає, що всі фахівці відповідно до їх кваліфікації та досвіду мають можливість працевлаштуватися і продовжувати займатися тією ж професійною діяльністю.

 

«Більш ретельний підхід до системи організації охоронного режиму і введення певної ротації змін охорони дозволить нівелювати корупційні ризики і можливості контрабанди. А в договорі з приватною охоронною компанією будуть прописані необхідні зобов'язання і відповідальність за неправомірні дії», - додав Сергій Гронський.

 

Він також підкреслив, що процедура переходу на послуги приватної охорони проводиться виключно в рамках чинного законодавства, так як згідно п. 3 статті 10 Закону «Про морські порти України», залучення сторонніх охоронних організацій для підтримки режиму перебування в морському порту можливо і здійснюється на договірній основі.

 

2018011501

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2017 | Privacy policy