Новини

port logo-ua

Власний флот АМПУ перевиконав показники днопоглиблення минулого року на 145 тис. м3

Обсяг експлуатаційного днопоглиблення, виконаний власним технічним флотом ДП «Адміністрація морських портів України», станом на кінець жовтня 2018 року склав 1,3 млн. м3. Це на 12%, або 145 тис. м3 більше показників днопоглиблення, здійсненого власним флотом держпідприємства за весь 2017 рік.

 

Протягом 10 місяців 2018 року днопоглиблювальний флот АМПУ реалізовував проекти з підтримки паспортних глибин в портах Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, а також на каналах БДЛК, ХМК та ГСХ р. Дунай - Чорне море.

 

«Досвід останнього року свідчить про те, що використання власного технічного флоту забезпечує більш прогнозовану реалізацію проектів з експлуатаційного днопоглиблення в портах та на каналах. Також це дозволяє оптимізувати виробничі та фінансові показники діяльності підприємства. Проте обсяг робіт, які потрібно виконати, у нас значно більший. Тільки протягом 2018 року ми оголошували тендери на пошук підрядників в електронній системі «Прозорро» по 7 проектам загальним обсягом понад 5,5 млн. м, - відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

 

Нагадаємо, що з метою збільшення потужностей власного днопоглиблювального флоту 09 жовтня 2018 року філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» оголошено тендер на закупівлю нового самовідвізного землесосу.

 

Довідка:

Власний днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» складається з: трьох землесосів «Інгульський», «Меотида», «Тілігульський» одного земкаравану у складі багаточерпакового земснаряду «Ріон», двох грунтовідвізних шаланд («Кримська-3», «Кримська-9»), завізника якорів «МЗ-318», що знаходяться на балансі філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ», а також стаціонарного землесосу НСЗ-6 «СКИФ» і завізника якорів «МЗ-348», що знаходяться на балансі Білгород-Дністровської філії ДП «АМПУ».

 

2018110201

Для реалізації великих інвестпроектів в портовій галузі Миколаївського регіону необхідно узгодити плани розвитку бізнесу і АМПУ

Наприкінці жовтня представники бізнесу та Адміністрації морських портів України на майданчику Європейської Бізнес Асоціації обговорили перспективи днопоглиблення та розвитку Бузько-Дніпровсько-Лиманського каналу (БДЛК), другої глибоководної стоянки суден на внутрішньому рейді Миколаївського порту, а також інші інвестиційні плани АМПУ в Миколаївському регіоні.

 

«АМПУ продовжує інвестувати в розвиток портової галузі Миколаївського регіону та інших портів України. Ми закладаємо фінансування низки проектів в фінплан 2019 року. Однак, підсумкові обсяги фінансування, які ми зможемо виділити на ці цілі, поки не визначені. У нас все ще немає розуміння позиції Мінфіну за розміром дивідендів, які АМПУ буде відраховувати до Держбюджету. Ми вважаємо, що для довгострокового планування капітальних інвестицій розмір дивідендів повинен складати 30% », - підкреслив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс.

 

Наразі АМПУ продовжує розробку проектів днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-Лиманського каналу. Перспективи розвитку БДЛК, які в першу чергу цікавили представників бізнесу, умовно можна розділити на три складові. Перша - це приведення каналу у відповідність з нормативними вимогами. Друга - створення умов для збільшення трафіку за рахунок створення зон розходження суден. І третя - забезпечення двостороннього цілодобового руху по каналу з урахуванням параметрів умовного судна (70 тис. т).

 

За даними АМПУ, технічна документація по першому етапу вже на початку 2019 р може бути передана на Держекспертизу. А ось для подальшої розробки ТЕО другого і третього етапів необхідно, щоб компанії, які працюють в портовій галузі регіону, надали інформацію про перспективи збільшення вантажопотоку в разі реалізації проектів днопоглиблення каналу. На підставі цих даних буде прийматися рішення про економічну доцільність проектів, обсяг робіт по яким може скласти від 36 до 90 млн. м3.

 

Аналогічного економічного обґрунтування щодо збільшення вантажопотоку вимагає і проведення днопоглиблювальних робіт зі створення другої глибоководної стоянки суден на внутрішньому рейді Миколаївського порту. Це питання, за словами Райвіс Вецкаганса, планується розглянути вже в листопаді на Раді Миколаївського порту.

 

Серед проблемних питань, вирішення яких є пріоритетним для порту, представники бізнесу назвали збільшення пропускної здатності станції Миколаїв-Вантажний. На зустрічі було відзначено, що крім модернізації залізничної інфраструктури, яку проводить АМПУ, необхідно ініціювати переговори з «Укрзалізницею» з комплексного розвитку станції.

 

2018110111

 

2018110112

 

2018110113

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2017 | Privacy policy