Адміністрація Бердянського морського порту

Про підприємство

Навігація в порту триває цілий рік. Переважають вітри північно-східного напрямку. Дні з вітрами більше 15 м / с складають 24% на рік. Середньорічна температура +10,7 ° С. Тумани спостерігаються в середньому 30-35 днів у році.

 

Порт розташований в північно-східній частині Бердянської затоки, складається з зовнішнього рейду, внутрішнього рейду (гавань Бердянськ), підхідного каналу. Гавань Бердянськ, де розташовані основні причальні споруди (причали № № 1-6), захищена хвилеломом. Причали №№ 7-9 не захищені.

Гавань складається з двох басейнів - Західного і Східного. Східний басейн із заходу захищений молом, а з південного заходу - хвилеломом.

У гавань ведуть: підхідний канал (довжина - 20 км, ширина - 90 м, глибина - 8,55 м, прохідна осадка - 7,9 м); фарватер № 54, для суден валовою місткістю до 100 р.т. (283 м3). Вхід в гавань знаходиться між північно-західним краєм хвилелому і обмілиною з глибинами менше 5 м. Глибина в акваторії порту становить 8,4 м, площа - 414 550 кв. м.

Останні новини

В Бердянському морському порту ліквідували забруднення акваторії – АМПУ

2019-07-18 11:40:10
17 липня до Адміністрації морського порту Бердянськ надійшло повідомлення від агента про аварійний розлив нафтопродуктів біля причалу №2. Джерелом його виникнення став т/х «ISKANDER» (прапор Туніс).   Відповідно до вимог чинного законодавства та згідно Плану ліквідації та локалізації забруднюючих речовин навколо судна відразу встановили бонові огородження, а про ситуацію повідомили Державну морську адміністрацію, Державну Азовську морську екологічну інспекцію, сектор ОНС та всі відповідні організації. Лабораторією Державної Азовської морської екологічної інспекції були відібрані проби морської води, а на ліквідацію розливу направлено т/х «МНМС-69» з сорбентом «Еконадин». Наразі забруднення ліквідано. Комісія встановила, що площа розливу склала близько 100 кв. метрів. Його причиною стала аварійна ситуація на т/х «ISKANDER» (а саме пошкодження танку derty). «Ми вдячні всім, хто допомагав у вирішенні ситуації. Наше підприємство розуміє свою відповідальність за екологічний стан моря, тим паче в розпал курортного сезону, тому від нас було прикладено максимум зусиль. Наразі жодної загрози немає. Справою займаються відповідні структури» - резюмував начальник Адміністрації морського порту Бердянськ Олександр Барчан. ...

Напередодні професійного свята бердянські портовики показали свою «Любов до порту»

2019-07-04 16:36:26
Виставка творчих робіт із однойменною назвою «Із любов’ю до порту»  відкрилась цього дня у виставковому центрі Бердянського морського торговельного порту «Якір». Її автори – вже традиційно – портовики – співробітники двох державних підприємств: Бердянської філії ДП «АМПУ» та держоператора «БМТП».   «З любов’ю до порту» - це низка вражаючих витворів мистецтва: картин, гіпсових скульптур, прикрас ручної роботи. Всі вони – результат натхненної та щирої творчої діяльності дванадцяти представників портової галузі. Це Маргарита Стародубцева, Валентина Чикалова, Альона Макарова,  Ніна Бутєва, Світлана Косенко, Юлія Ланська, Анатолій Логвиненко, Василь Волков, Сергій Новосельський Микола Цикель, Лідія Попова та Тетяна Васильченко. Серед робіт – і гіпсовий бюст колишнього очільника Бердянського порту – Анатолія Рєзнікова. Його автор – Василь Волков, вирішив не просто показати свою роботу, а передати її до музею. Завідувач музею історії Бердянського морського торговельного порту Євген Денисов щиро подякував за такий подарунок та відзначив, що пишається працювати разом із такими талановитими людьми. Адже всі ці чаруючі краєвиди, кораблі, міські пейзажі, робочі будні порту та, звичайно, море – це не просто роботи митців, а їх щира любов до рідного міста та підприємста. ...

Студенти та викладачі одного з найвпливовіших університетів Німеччини відвідали морський порт Бердянськ

2019-07-03 14:35:51
Студенти-аспіранти Університету Лейпцига на чолі з Професором Штефаном Тробстом відвідують Україну. В рамках дослідницької поїздки – знайомство з ситуацією на українському Сході та Приазов’ї. 26 червня делегація знайомилась з роботою Бердянського морського порту. Гостей зустріли начальник Адміністрації морського порту Бердянськ Олександр Барчан, його заступник Віталій Бур’ян та очільник державного підприємства «БМТП» Олександр Трощенков. Спершу вони обговорили сучасний стан роботи порту. Зокрема, іноземців цікавили перспективи роботи підприємства в контексті економічної ситуації в приазовському регіоні та у світлі стосунків з РФ, стан та рівень інфраструктури регіону та взаємодію мореплавців з українськими військовими. За словами професора Штефана Тробста, представники делегації – є дослідниками конфлікту на пострадянському просторі. Наразі ж вони вирішили побачити та оцінити ситуацію на власні очі. Оскільки Бердянський порт – є стратегічно важливим об’єктом не лише для міста, а й для всього регіону – не відвідати його не могли. В свою чергу начальник БФ ДП «АМПУ» Олександр Барчан зазначив, що попри складність останнього періоду, морський порт Бердянськ та вся його команда – готові працювати на повну. Адже порт – це не лише тисячний колектив. Це – більше 30% всього населення міста та регіону, які задіяні в логістиці, перевезеннях, сільськогосподарській діяльності та ін. Відповідно, втрати одного підприємства відчувають як бюджети всіх рівнів, так і кожен із цих людей. Після розмови гості ознайомились з територією підприємства та здійснили прогулянку по акваторії на буксирі.   ...

Порти Маріуполь та Бердянськ оброблять у 2019 році обладнання для понад 80 вітрогенераторів

2019-07-03 14:08:27
Обладнання, яке ще нещодавно було новим та унікальним для Бердянського морського порту, протягом останнього року, впевнено входить в ТОП його постійних вантажів. Вже другий рік поспіль ДП «Бердянський морський торговельний порт» займається обробкою комплектуючих вітрогенераторів. Обробку таких вантажів цього року розпочали й у порту Маріуполь.   Наприкінці серпня минулого року до Бердянського морського порту зайшло судно «INDUSTRIAL CAPE» з незвичайним і не баченим тут раніше вантажем – комплектуючими для вітроелектростанції. Відтоді габаритні вежі, гондоли, лопаті, довжиною до 65 метрів – стали невід’ємною частиною роботи морського порту Бердянськ. За минулий рік портовий оператор ДП «БМТП» зміг опрацювати 11 суден з комплектами усіх 26-ти вітрогенераторів першої черги Приморської ВЕС. Цього року роботи продовжились і до азовського порту вирушили ще 26 комплектів нової черги вітроелектростанції. Протягом останніх місяців 5 суден вже завезли до порту 26 гондол та 26 хабів, а також частково комплекти веж і лопатей. Завершити обробку обладнання для другої черги ВЕС в Бердянську планують вже до кінця літа, адже з жовтня тут мають з’явитись нові вітрові гіганти – 27 вітряків Запорізької ВЕС (13 з яких планують прийняти вже цього року). Разом з тим, тривають перемовини з представниками китайської компанії щодо опрацювання тут ще 10 вітряків вже найближчим часом. Таким чином, в планах ДП «БМТП» на 2019-й рік – опрацювання більше 60-ти комплектів вітрогенераторів. «Для забезпечення безпечного проходження негабаритних вантажів Адміністрація Бердянського порту здійснила ряд необхідних заходів. Зокрема було розширено в’їзд № 12а з 6 до 7,5 метрів, забезпечено підняття газової труби до 5,5 метрів, а також виконано ряд робіт з ремонту дорожнього покриття. Все це дозволило організувати безпечний та ефективний процес транспортування складного обладнання до замовника», – зазначив начальник Бердянської філії ДП «АМПУ» Олександр Барчан. Цьогоріч, разом із Бердянськом, до опрацювання комплектуючих ВЕС долучився ще один український порт на Азові — Маріуполь. Він зараз здійснює обробку комплектуючих для будівництва Орлівської вітроелектростанції. Вона також складатиметься з 26-ти вітрогенераторів, доправити які до Маріупольського порту мають 7 суден. Днями тут прийняли вже шосте. 18 червня в порту Маріуполь пришвартувалося судно «STELLA», яке прибуло з Іспанії з черговою партією обладнання. Теплохід доставив 35 веж для вітротурбін, загальна вага яких складає 2352 тонни. Невдовзі очікується ще одне судно «SOPHIA», яке доставить останні 12 лопатей для комплектів вітрогенераторів. Специфічний вантаж надходить до Маріупольського порту частинами: лопаті для вітроелектричних установок везуть з Китаю, а вежі вітряків – з Іспанії. Нагадаємо, що Адміністрація морських портів України планує інвестувати протягом 2018–2020 рр. у розвиток інфраструктури в портах Маріуполь і Бердянськ близько 1 млрд грн. Йдеться, зокрема, про реконструкцію причалів та забезпечення великих обсягів експлуатаційного днопоглиблення для відновлення паспортних глибин. Це дозволить стивідорним компаніям, що працюють в українських портах Азовського моря, повністю використовувати їхні технічні можливості по завантаженню суден та підвищить конкурентоспроможність портів. Довідково. Установка вітротурбін Орлівської електростанції, проектна встановлена потужність якої складає 100 МВт, розпочнеться вже цього місяця. Станція з 26 вітроенергетичних установок розташується на узбережжі Азовського моря поблизу с. Орлівка Приморського району Запорізької області. Прогнозний відпуск — 400 млн кВт-год «зеленої» електроенергії на рік. Приморська вітрова електростанція має запрацювати на повну вже до 2020 року, її загальна встановлена потужність сягатиме 200 МВт. На Приморській ВЕС заплановано встановити 52 вітротурбіни. Прогнозний відпуск «зеленої» електроенергії — 680 млн кВт-год на рік.   ...

Розташування

Координати порту: 46°45'N, 36°46'Е.

Адреса

Вул. М. Горького, 6, Бердянськ, Запорізька область, 71112, Україна.

Контакти

Тел.: +38 (06153) 62-682

Т/факс: +38 (06153) 36-207

Адміністрація Бердянського морського порту

ГП «БМТП»