Оброблено суден: 22

Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філії «Дельта-Лоцман» та 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

13 вересня 2017 року на засіданні Уряду було розглянуто та прийнято рішення щодо переміщення самовивізного землесосу «Меотида» та криголаму «Капітан Білоусов» з акваторії Чорного моря до акваторії Азовського моря.  «Наразі стоїть нагальна необхідність переміщення вищезазначених суден з метою забезпечення проведення термінових днопоглиблюваних робіт в акваторії Азовського моря», — зазначив Юрій Лавренюк. Рішення було підтримано та прийнято Кабінетом Міністрів України. Міністерство інфраструктури України
До морського торговельного порту «Южний» прибула перша партія антрацитового вугілля зі США. Участь у церемонії зустрічі взяв Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, Надзвичайний та Повноважний Посол США в Україні Марі Йованович, очільник Одеської ОДА Максим Степанов. Володимир Омелян наголосив, що це важлива подія як для України, так і для США: «Це не тільки знак успішних ділових двосторонніх взаємин, а й ознака підтримки енергетичної безпеки України з боку наших американських партнерів та міцної дружби». Як відомо, в Україні у зв’язку з блокадою поставок вугілля з окупованих регіонів Донбасу було введено надзвичайний стан в енергетиці. Заборона на ввезення палива фактично залишила українські ТЕС, які виробляють електрику, без антрациту. «Президент України Петро Порошенко під час свого візиту до Вашингтону досяг домовленостей про поставки американського вугілля до України. А Уряд, у свою чергу, виконав всі необхідні умови та процедури для того, щоб перша партія успішно прибула до України. Дуже приємно, що системна та налагоджена робота української та американської сторін дає позитивні результати у різних сферах, зокрема, і в енергетичній»,— підкреслив Міністр інфраструктури України. «Нам обіцяли енергетичну блокаду – ми знайшли вихід. Я переконаний, що ми свою боротьбу виграємо, ми переможемо. Я переконаний, що вільна і успішна Україна — це те майбутнє, до якого ми повинні йти, і я дуже щасливий, що саме Сполучені Штати Америки є партнерами і союзниками і, як бачите, братнім народом України в боротьбі проти російського агресора»,— додав очільник Міністерства. «Моя мрія, щоб інші судна, які будуть приходити із Сполучених Штатів, привозили автомобілі Tesla, інші електрокари, а ми постачали в США електробатареї, високотехнічні компоненти, тоді ця співпраця буде ще міцнішою і ще перспективнішою», — додав Володимир Омелян. Міністерство інфраструктури України
Міністерство інфраструктури ініціює зменшення нормативів відрахування державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями частини чистого прибутку до Державного бюджету з 75 до 50 відсотків. Про це заявив заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк під час зустрічі з профспілками морських та річкових портів, яка відбулась 1 серпня. На зустрічі також був присутній в. о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкаганс. «Прибутки морських та річкових портів мають спрямовуватись на розвиток та оновлення інфраструктури», — наголосив Юрій Лавренюк. Представники профспілок висловили занепокоєння трудових колективів щодо рівня заробітних плат, кадрових призначень, корупції в портах, щодо днопоглиблення акваторій портів та порядку компенсації інвестицій морським портам. Юрій Лавренюк зазначив, що Міністерство інфраструктури разом із АМПУ та за участі АСС, ЕВА розробили та направили на погодження до інших органів влади проект порядку компенсації інвестицій. Представники профспілок Бердянського морського торговельного порту акцентували увагу на питанні будівництва Керченського мосту. «Цю проблему ми наразі вирішуємо разом із Міністерством закордонних справ, Радою національної безпеки і оборони. Це глобальне, політичне та складне питання, але ми його обов’язково вирішимо. Міністерство юстиції в рамках наявних судових позовів проти Росії відокремлює проблему перекриття Керченського каналу і введення обмежень по судовому ходу. Зараз готується позов і рахуються збитки недоотриманих коштів Маріупольським та Бердянським торговельними портами», — зазначив Юрій Лавренюк. У підсумку зустрічі Юрій Лавренюк підкреслив, що «Тільки сумісна робота Міністерства з профспілками, а не конфронтація, може відродити морську портову галузь України». Міністерство інфраструктури України
Міністерство інфраструктури України та проект міжнародної технічної допомоги EDGE, що фінансується Урядом Канади, підписали спільний план дій з підтримки реформ у секторі морської безпеки. Подія відбулась 12 липня 2017 року в присутності Посла Канади в Україні п.Романа Ващука.Після здійснення запланованих кроків українська морська галузь наблизиться до міжнародних стандартів, що сприятиме досягненню кращих результатів при проходженні Україною аудиту Міжнародної морської організації навесні 2018 року.«Перед нами стоять дуже важливі завдання. Це аудит Міжнародної морської організації, який буде проходити наступного року. І я щиро вдячний Уряду Канади, Посольству Канади, які сприяють нам, надали найкращих світових експертів для того, щоб ми з честю його пройшли. Проте, це лише одне із завдань, які стоять перед нами. Цей аудит – гарний привід для того, щоб ми повністю змінили морську галузь: зробили її конкурентною, відкритою і ефективною. Ми вже оновили Адміністрацію морських портів України, ми маємо перші тендери, які економлять шалені кошти платників податків. Але нам надважливо, щоб інвестори, які заходять на український ринок, відчували себе комфортно, прозоро, розуміли, що їхні гроші приносять ефективність як для їх компанії, так і для індустрії загалом», — зазначив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.«Ми вже залучили експерта Міністерства транспорту Канади, який окреслив найважливіші кроки, які треба зробити для підготовки до аудиту наступного року. Щоб втілити це в життя, ми також надаємо команду з шести українських фахівців, які працюватимуть в тандемі з Міністерством інфраструктури України», — прокоментувала директор проекту EDGE Танія Сенфорд Аммар.Україна вперше пройде аудит Міжнародної морської організації (IMO) у лютому-березні 2018 року. Предметом аудиту буде перевірка виконання Україною її міжнародних зобов’язань у секторі морської безпеки. План дій, зокрема, передбачає сприяння впровадженню в Україні відповідних конвенцій та посиленню державного управління у сфері морської безпеки.
7 липня 2017 року в Одесі на платформі конференції Grain Ukraine Міністерство інфраструктури України представило проект "Інвестиційні можливості: порт «Чорноморськ». В заході взяв участь Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, заступник Міністра інфраструктури Надія Казначеєва, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, керівник порту «Чорноморськ» Сергій Крижанівський. Міністр інфраструктури України наголосив, що світовий оператор морських портів Hutchison Ports зайде в порт «Чорноморськ»: «Попереду ще складна бюрократична процедура, але мені би дуже хотілося, щоб це відбулося і саме ця компанія була в Україні. Бо щойно вони розгорнуть свій прапор на території порту, капіталізація порту зросте в декілька разів. Ми хочемо розвивати сам порт комплексно і саме тому сьогодні мій заступник Надія Казначеєва, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс представлять вам бачення підходу Міністерства до розвитку причалів 7, 8, 9. Потенціал „Чорноморська“ величезний». «Ми акцентуємо увагу, що хотіли би відійти від конкуренції портів між собою і перейти до хабової моделі, що в нас є спеціалізація морських портів: один займається зерном, другий — металом, третій — контейнерами, іншими вантажами. Сьогодні ми говоримо про „Чорноморськ“ як про потенційний контейнерно-зерновий хаб», — наголосив Міністр інфраструктури України. Окремо він зазначив, що пріоритет будемо надаватися тим компаніями, які будуть створювати додану вартість на території порту. Заступник Міністра інфраструктури України Надія Казначеєва зазначила, що Чорноморський порт — це той порт, який чекає на своїх інвесторів: «Як вже сказав Міністр, ми працюємо наразі над пропозицією Hutchison Ports щодо їх намірів зайти в контейнерний бізнес в порту „Чорноморськ“. А сьогодні хотіли б представити іншу потенційну можливість для здійснення перевалки агро- або іншої продукції всім потенційним інвесторам. Наша мета — спільно опрацювати найбільш привабливий варіант для розвитку порту в тилах 7–9 причалів і перейти до реалізацїї державно-приватного партнерства до кінця року». mtu.gov.ua

Новини АМПУ

У першому півріччі 2017 року значно зросли обсяги поромних перевезень на україно-грузинському напрямку. Так, в залізнично-поромному сполученні Іллічівськ-Поті/Батумі перевезено 165,6 тис. тонн вантажів, що на 63,6 тис. тонн або на 62,5% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. З порту Чорноморськ до Грузії відправлено 94 порома з 2859 вагонами, що на 1083 вагона або 60,98% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Такі підсумки були представлені в ході засідання Ради директорів зі спільної експлуатації поромних переправ Іллічівськ-Варна та Варна-Поті/Батумі-Іллічівськ (далі — Рада), яке відбулося 11–12 вересня 2017 року в м.Батумі (Грузія). У заході взяли участь керівники ТОВ «Судноплавна компанія «Укрферрі», ПАТ «Укрзалізниця», ТОВ «Батумський морський порт», ТОВ «Потійський морський порт», фахівці Міністерства транспорту, інформаційних технологій і повідомлень Республіки Болгарія, а також представники компаній, які здійснюють поромні перевезення. Адміністрацію морських портів України (АМПУ) на нараді представляв заступник начальника з операційної діяльності Іллічівського філії АМПУ В'ячеслав Газун. В ході засідання учасники обговорили питання виконання рішень попереднього засідання Ради і проаналізували динаміку залізнично-поромних перевезень через порти України, Грузії, Республіки Болгарія по поромних лініях Чорноморськ — Варна, Варна — Поті/Батумі — Чорноморськ. Особливу увагу присутні приділили важливості застосування електронного документообігу для організації перевезень через порти в залізнично-поромному сполученні. У свою чергу, морські перевізники запропонували надати доступ до електронної бази Укрзалізниці щодо залізничних вагонів, які прямують на припортові станції для навантаження на пороми, а також щодо вагонів, які прибувають на припортові станції для навантаження на паром. На завершення зустрічі учасники заходу підтримали необхідність внесення змін до законодавчих актів щодо прямого залізнично-поромного сполучення між Україною, Грузією і Болгарією. «Участь АМПУ в засіданні Ради дозволила встановити корисні ділові контакти для сприяння в реалізації інфраструктурних проектів і організації більш ефективної роботи в сфері надання портових послуг», — повідомив В'ячеслав Газун. Довідка: засідання Ради проводяться щорічно. У 2016 році захід відбувся в м.Одеса, а в листопаді 2018 року його планують провести в Болгарії.
Фахівці Адміністрації морських портів України (АМПУ) пройшли навчання, в ході якого ознайомилися з методами роботи за контрактами FIDIC. Семінар відбувся в Києві 21–22 вересня. У ньому взяли участь заступник голови АМПУ Дмитро Роменський, співробітники інженерної та юридичної служб,відділуз організації договірної і закупівельної роботи, відділу каналів і акваторій та представники філій АМПУ. Навчання провела акредитований тренер FIDIC,будівельний інженер Андріана Спасова. В ході семінару учасники розглянули тапорівняли типові контракти і угоди FIDIC,проаналізували основні статті і положення трьох найважливіших з них, а саме: Червону книгу “Умови контракту на будівництво”, Жовту книгу “Умови контракту на постачання обладнання, проектування і будівництво” та Срібну книгу “Умови контракту для проектів типу “ІПС” (проектування-поставка-будівництво) і проектів, що виконуються “під ключ”. Крім того, були розлянуті шляхи адаптації контрактів до національного законодавства. По закінченню другого дня семінару фахівці АМПУ отримали сертифікати, які свідчить проуспішнезавершеннятренінговогомодулю 1, акредитованогоFIDIC, за темою «Практичне використання умов контракту FIDIC». FIDIC (InternationalFederationofConsultingEngineers) —це Міжнароднафедераціяінженерів-консультантів, яка була заснована в 1913 році. Основним напрямком роботи FIDIC є розробка типових умов контрактів для регулювання відносин учасників міжнародної інвестиційно-будівельної діяльності.
Розвиток мультимодальних перевезень в Україні, підвищення ефективності державного управління портовим комплексом за кращими європейськими зразками — ці та інші питання обговорювалися 22 вересня на зустрічі в Одеському порту за участю представників Світового банку. До складу делегації гостей входили Сату Кахконен (Фінляндія) — Директор представництва Світового банку в справах України, Білорусі та Молдови, Зао Фон (КНР) та Фарук Кхан (Бангладеш) – експерти представництва та ін. Українську сторону на зустрічі представляли Райвіс Вецкаганс – керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) та начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук. Як зазначила під час дискусії Сату Кахконен, на даний момент за пропозицією українського уряду експерти Світового банку проводять дослідження у рамках реалізації Національної транспортної стратегії України до 2030 року. Зокрема, міжнародні експерти повинні визначити місце і роль України у світовій логістичній мережі, проаналізувати доцільність будівництва платних доріг, визначити перспективні напрямки розвитку мультимодальних перевезень з огляду на великий потенціал морських портів. Предметом окремого дослідження, за словами Сату Кахконен, є питання статусу і конфігурації автомобільних під’їзних шляхів до Одеського порту. РайвісВецкаганс, у свою чергу, довів до відома гостей загальну інформацію про діяльність Адміністрації морських портів, структуру капіталовкладень АМПУ у розвиток портової інфраструктури у 2017 році та про динаміку обсягів основних вантажопотоків, що переробляються в 13-ти національних портах. «На даний час АМПУ працює над оновленням стратегії розвитку усіх українських портів, яка буде синхронізована з основними напрямками розробленої Міністерством інфраструктури Національної транспортної стратегії, - зазначив Райвіс Вецкаганс. – Основними завданнями, окрім суто технічних, ми вбачаємо покращення системи управління портовою галуззю, впровадження практики залучення до управління розвитком підприємств муніципальної влади та представників бізнесу – так, як це відбувається у провідних портах Європи та США». Наразі АМПУ веде активну роботу з впровадження та реалізації портової реформи, започаткованої на виконання Закону України «Про морські порти України», прийнятого у 2013 році. Враховуючи важливість даної роботи для розвитку портового сектору та економіки України в цілому, АМПУ було запропоновано розглянути можливість залучення міжнародних експертів та юридичних радників Світового банку та фінансування їх роботи з метою перегляду існуючого законодавства та розробки змін до відповідних нормативно-правових актів, що безумовно стане суттєвим внеском до процесу подальшого реформування морської галузі України. Після зустрічі в адміністрації Одеського порту представники Світового банку відвідали з екскурсією основні об’єкти підприємства, в т. ч. комплекси з перевалки контейнерів та зернових вантажів, а також магістральний шляхопровід.
Адміністрація морських портів України (АМПУ) в особі Іллічівськоїта Маріупольської філій оголосила про реалізацію нерозібраних відпрацьованих свинцевих акумуляторних батарей. Заявки розміщені в системі Prozorro.Продажі ( https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2017-09-20-000001 та  https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2017-09-21-000003) 20 і 21 вересня 2017 року відповідно. «АМПУ працює в електронній системі Prozorro з квітня 2015 року, що дало нам можливість зекономити понад 700 мільйонів гривень і побудувати прозорі і довірливі відносини з підрядниками. З огляду на цей позитивний досвід, ми приєдналися до системи Prozorro.Продажі. Реалізація різного майна, яке не використовується в нашій діяльності дозволить отримати додатковий фінансовий дохід. Його ми направимо на реалізацію проектів розвитку. Ця робота вже стартувала. Ми почали з невеликих обсягів, в подальшому представимо більш великі лоти», — розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Це перші процедури реалізації майна, які АМПУ оголосила в системі Prozorro.Продажі. Раніше, 21 серпня 2017 року АМПУ приєдналася до Меморандуму про співпрацю у побудові в Україні прозорої та ефективної системи реалізації об'єктів державної власності, укладеного між Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Transparency International Україна. Найближчим часом АМПУ планує оголосити ще кілька аукціонів з реалізації майна своїх філій, а саме Ізмаїльської, Миколаївської, Скадовської та «Октябрьск».
Делегація менеджменту Адміністрації морських портів України (АМПУ) в рамках робочого візиту до Великої Британії, який відбувся 18–20 вересня 2017 року, відвідала порт Лондон. До складу делегації увійшли керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, заступник голови АМПУ з операційної діяльності Володимир Колосюк, заступник голови АМПУ з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський і начальник служби забезпечення безпеки мореплавства та екологічної безпеки АМПУ Микола Севирін. Депутатський корпус у складі делегації представляв заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Борис Козир. «Ми вітаємо налагодження прямого міжнародного діалогу між «портовою владою» України — АМПУ — і провідною морською країною — Британією. Важливо, щоб реформи, які відбуваються в галузі, враховували міжнародний досвід з його подальшою імплементацією в законодавстві», — підкреслив Борис Козир. В ході візиту учасники української делегації ознайомилися c особливостями роботи порту Лондон, а також законодавчого регулювання портового сектора Великої Британії. Обговорили специфіку управління приватними портами, функції та обов'язки капітанів портів, а також питання безпеки мореплавства і екологічного менеджменту. Крім того, делегація відвідала DP World London Gateway — глибоководний контейнерний термінал в порту Лондон, яким керує найбільший світовий оператор DP World. «З DP World ми досягли домовленості про співпрацю з їх підрозділом Dubai Trade World в частині розробки платформи сприяння торгівлі, яка б об'єднала основні державні органи з приватним сектором. Крім того, плануємо провести аудит недоліків поточних процесів імпорту та експорту в портах України. Результатом роботи має стати технічне завдання на розробку типової системи портового співтовариства морських портів»,— розповів Райвіс Вецкаганс. Також українська делегація провела робочу зустріч з провідною міжнародною компанією G4S, яка здійснює діяльність у сфері безпеки. Сергій Гронський описав поточну ситуацію в сфері забезпечення морської безпеки і поділився завданнями, що стоять перед компанією: «АМПУ планує поліпшити якість охорони в морських портах і шукає оптимальні варіанти реформування системи безпеки. Ми хочемо, щоб система безпеки в портах, повністю відповідала кращим міжнародним стандартам і практикам». Сторони обговорили перспективи можливої ​​взаємовигідної співпраці в сфері впровадження та виконання вимог Міжнародного кодексу з охорони суден і портових засобів в Україні. Представники G4S запевнили АМПУ в можливості реалізації в Україні проектів з охорони та безпеки будь-якої складності, ґрунтуючись на успішному міжнародному досвіді роботи в найбільших портах США, Європи, Азії та Африки. Крім того, українська делегація провела ряд ділових зустрічей з представниками інженерних компаній для залучення міжнародних проектантів до роботи над проектами реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд і припортової інфраструктури. Зокрема, переговори пройшли з компаніями Mott MacDonald і AECOM. АМПУ запросила міжнародних проектантів до співпраці та участі в майбутніх тендерах підприємства.

Аналітика

Українські порти разом із залізницею і автомобільним сполученням — вікно вітчизняного експорту. Зростання агробізнесу вимагає пропорційного збільшення портової перевалки зернових. «Портовим арбітром», від якого залежить інфраструктурний розвиток у морських портах, а отже — чимала частка конкурентоспроможності української продукції на світових ринках, є Адміністрація морських портів України (АМПУ). У I півріччі 2017 року чистий прибуток цього держпідприємства склав 1,83 млрд грн, дохід — 4,16 млрд грн. І АМПУ має намір направити значну частину цих коштів для інвестування в модернізацію портової інфраструктури, що особливо важливо для аграрних трейдерів, виробників сільгосппродукції, експортерів та імпортерів. Тож як у подальшому виглядатиме карта українських морських портів? Чи буде в ній «відлига» по портовим зборам, і чи перетвориться морська Україна на один із транспортних хабів світу? Про це та інше в ексклюзивному інтерв’ю AgroPolit.com розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.
Райвіс Вецкаганс,керівник Адміністрації морських портів України Розширення можливостей припортової інфраструктури — гостре питання у розвитку українських морських портів. Особливо актуальним воно стає в пікові періоди — влітку і восени, коли зібраний врожай зернових відправляється на експорт.
У липні виповнилося рівно півроку, як Адміністрацію морських портів України очолив європейський менеджер — Райвіс Вецкаганс. За цей час було дано старт багатьом проектам, а також почалася розробка стратегічних документів. Наше видання зустрілося з керівником АМПУ, щоб дізнатися, що вже зроблено, і які питання стоять на порядку денному.

Оголошення

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області направляє інформацію по об’єкту приватизації Спортивна база відпочинку «Портовик», яка пропонується до продажу на конкурсі з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону. База розташована за адресою: с.Озерне, Ізмаїльського району, вул. Польова, 19. Конкурс призначено на 22 вересня 2017 року. Повна інформація щодо продажу вказаної бази опублікована в газетах «Відомості приватизації» від 31.05.2017р. № 42(1062), «Одесские известия», на сайтах Фонду державного майна України, Одеської обласної державної адміністрації, Ізмаїльської райдержадміністрації, Ізмаїльської райради, балансоутримувача – Ізмаїльської філії Адміністраціїморських портів України. Регіональне відділення заздалегідь вдячно за порозуміння та співпрацю у приватизації Спортивної бази відпочинку «Портовик». База відпочинку «Портовик» знаходиться тут. З її фото можна ознайомитись за посиланням.
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: № п/п Наименування Од. вим Кількість 1. Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 9 2. Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 19 3. Вид 502 ст.канат (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 1 Договір на реалізацію брухту та відходів чорнихметалів укладаєтьсяна весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні. Особливі умови вивезення: — Вага кожного виду брухту визначається брутто; — Засмічення включається в вагу. — Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. — Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: — Надання вантажного транспорту; — Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; — Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу. — Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості(згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail:
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів   згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т (Кількість 9) Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002)УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т (Кількість 19) Договір на реалізацію брухту і відходів чорних металів укладається на весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні.Особливі умови вивезення: - Вага кожного виду брухту визначається брутто; - Засмічення включається в вагу. - Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. - Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: - Надання вантажного транспорту; - Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; - Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця; При необхідності надаються послуги з демонтажу. - Свої ціни просимо вказувати з кодами за УКТЗЕД і з відсотком засміченості (згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n