Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філії «Дельта-Лоцман» та 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

Кабінет Міністрів України схвалив рішення щодо створення Державної служби морського та річкового транспорту України (Морської адміністрації) в ході засідання, яке відбулося 17 січня 2018 року. Новостворений орган розпочне свою роботу з 1 серпня 2018 року. Відповідна постанова  від 6 вересня 2017 року № 1095 «Про утворення Державної служби морського та річкового транспорту України» опублікована на веб-сайті Уряду. Морська адміністрація буде функціонувати як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого буде координуватися Міністром інфраструктури. Виконуючим обов'язки керівника призначений Дмитро Петренко. Морська адміністрація буде забезпечувати реалізацію державної політики у морській галузі, відповідати за міжнародні зв’язки України в галузі мореплавства та, зокрема, виконання міжнародних галузевих конвенцій. Створення Морської адміністрації відповідає вимогам Міжнародної морської організації (IMO) та проходить в рамках підготовки до її аудиту, який відбудеться у 2018 році. Крім того, це дозволить завершити реформу морської галузі, розпочату у 2013 році з прийняттям Закону України «Про морські порти України» (далі – Закон). Варто зазначити, що функції Морської адміністрації відрізнятимуться від функцій Адміністрації морських портів України (АМПУ). Морська адміністрація – це уповноважений державою орган виконавчої влади, який реалізує державну політику у сферах морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибної промисловості), та забезпечує виконання зобов’язань, що випливають із членства України в міжнародних організаціях у зазначених сферах. Зі свого боку, АМПУ – це державне підприємство, в обов'язки якого входить: забезпечення функціонування та розвитку морських портів, утримання об’єктів портової інфраструктури державної форми власності, забезпечення безпеки мореплавання у портах, зокрема, шляхом контролю та підтримання оголошених глибин, здійснення модернізації, реконструкції та будівництва об’єктів портової інфраструктури тощо.
На сайті Міністерства інфраструктури України опубліковано Проект оновленої Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року. Питання актуалізації стратегії було ініційовано Адміністрацією морських портів України з метою визначення основних стратегічних векторів розвитку галузі. Наступним кроком стане розробка генерального плану розвитку портів. Запрошуємо всі зацікавлені сторони до обговорення запропонованого Проекту! Для ознайомлення з документом, будь ласка, перейдіть за посиланням. 
Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.10.2013 № 790 затверджено Порядок реєстрації ліній закордонного плавання, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2013 № 1859/24391 (далі — Інструкція).  Пунктом першим розділу ІІІ Інструкції визначено, що для реєстрації лінії закордонного плавання оператор лінійних перевезень подає до Укртрансбезпеки документи, які передбачені даним пунктом. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Документи поданні неуповноваженими представниками операторів лінійних перевезень для подальшої реєстрації лінії закордонного плавання Уктрансбезпекою прийматися не будуть. Додатково до переліку документів, які передбачені пунктом першим Розділу ІІІ Інструкції, оператор лінійних перевезень надає супровідний лист, яким направляються відповідні документи. Документи стосовно реєстрації, функціонування та припинення ліній закордонного плавання приймаються за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 76 В. За додатковою інформацією звертатися за телефонами: (044) 351-44-70 Ворона Юлія Миколаївна, Лисюк Анна Михайлівна, Мотрич Олена Василівна. Державна служба України з безпеки на транспорті
23 листопада 2017 року у м. Одеса відбудеться III Міжнародна конференція «Зернові термінали: нові проекти, обладнання та технології». Конференція організована видавництвом «Порти України» та ІАЦ «BlackSeaTrans» спільно із спеціалізованою виставкою «Агро-СФЕРА» (22–24 листопада 2017 р., м. Одеса). Генеральний спонсор заходу –  термінал «Новотех-Термінал». Спонсори –  термінал «ТІС-Зерно», компанія «Трансшип». За інформацією організаторів, попередні конференції збирали до 200 делегатів, які представляють понад 100 підприємств, компаній і організацій України та зарубіжжя. Теми, які пропонуються для обговорення на цьогорічній конференції: - Огляд зернових термінальних потужностей України та нових проектів будівництва - Енергоефективний термінал нового покоління: інновації і досвід - Технології термінального будівництва: як заощадити - Аналіз собівартості перевалки зернових вантажів: фактори впливу - Зернові термінали: сильні та слабкі ланки в логістичному ланцюзі експорту - Рейдовий зерновий порт як підтримка неглибоководних терміналів України - Конвеєрні системи: як не помилитися при виборі - Страхові випадки на зернових терміналах: причини і наслідки - Як вибирати надійні силоси для морських терміналів - Особливості конкуренції за зернові вантажопотоки між терміналами України - Як експедитору стати стивідором? - Завантажити «панамакс» за добу реально - Річкові зернові термінали в логістичному транспортному ланцюзі українського експорту - Проблеми доставки зерна до причалу автомобільним і залізничним транспортом - IT технологій для зернових терміналів - Новинки на ринку вантажної техніки та інше. Також на конференції буде озвучено рейтинг стивідорних компаній України, які здійснюють перевалку зерна, за підсумками 2015/2016 МР. Крім того, в рамках заходу відбудеться нагородження переможців в номінаціях «Термінал року», «Темпи зростання», «Абсолютний ріст». Вартість участі — 8900 грн. (без ПДВ). Знижки: за умови участі 2-х представників компанії – 10%; 3-х і більше – 15%. Місце проведення: м Одеса, готель «Чорне море», вул. Маразлієвська, 1/20 (парк ім. Шевченка). Оргкомітет: +380 (482) 37-38-82, 37-38-35 (факс). E-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Лікарню, яка знаходиться на балансі Миколаївського порту, буде передано на баланс області, на базі лікарні буде створено Центр реабілітації воїнів АТО. Таке рішення було ухвалено під час наради за участі Міністра інфраструктури, керівництва Миколаївського порту, представників профспілки лікарні. Володимир Омелян повідомив, що створено робочу групу, яка протягом місяця має відпрацювати механізм передачі лікарні з балансу порту на баланс області: «Є гарна ініціатива області створити на базі цієї лікарні Центр реабілітації воїнів АТО. Для нас це величезний виклик, бо люди, які воюють, повинні мати належний догляд і опіку з боку держави». Міністр інфраструктури підкреслив, що державні підприємства мають відходити від практики управління непрофільними активами, і передача лікарні є правильним рішенням як з огляду на інтереси працівників лікарні, так і з огляду на раціональне використання державних ресурсів. Також зазначене рішення відповідає цілям Медичної реформи, яку ініціював уряд і підтримав парламент. mtu.gov.ua

Новини АМПУ

З початку 2018 року порти Дунайського регіону значно наростили обсяги оброблених вантажів. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України. У першій половині січня 2018 року морським портам Дунайського регіону вдалося перевалити 316,5 тис. тонн, що в 5 разів або на 256 тис. тонн більше в порівнянні з аналогічним показником попереднього періоду. Таких результатів на початку року Дунайським портам вдалося досягти завдяки наявності стабільної вантажної бази, а також хорошим погодним умовам — відсутність льоду на річці дозволяє здійснювати судноплавство згідно з потребами. Зокрема, порт Ізмаїл перевалив 252,75 тис. тонн вантажів, що перевищує минулорічний показник майже в 5 разів, а Ренійський порт збільшив обсяг перевалки в 3 рази, обробивши 63,51 тис. тонн вантажів. Нагадаємо, в 2017 році порти Дунайського регіону сумарно перевалили 6,3 млн тонн вантажів, в цілому на них припадає 6% у структурі загального вантажообігу за рік.
Систему охорони в морських портах України у цьому році буде оптимізовано відповідно до діючих норм національного законодавства і згідно провідних світових практик. Метою реформи є побудова прозорих охоронних процесів, ліквідація корупційних складових та економія державних коштів. В рамках реформи функцію забезпечення режиму перебування у морських портах планується покласти на спеціалізовану охоронну компанію, яку буде обрано в ході публічного тендеру в системі Prozorro. «Договір з приватною компанією на охорону портів однозначно ефективніше власних служб. Саме тому в Антверпені, Роттердамі, Гамбурзі, портах Прибалтики вже не один рік охорону забезпечують приватні компанії, а не свої співробітники. Для розробки прозорого механізму переходу і організації системи охорони згідно кращих практик, ми залучимо одну з міжнародних компаній, що мають значний досвід у цій сфері. З огляду на соціальну сторону реформи, АМПУ знаходиться в постійному діалозі з представниками профспілок для пошуку оптимальних шляхів реалізації змін, всі дії щодо реформи охорони також узгоджуємо з профспілками», — розповів заступник голови АМПУ з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський. Компанія-переможець тендеру на надання послуг охорони буде зобов'язана залучати на роботу кваліфікованих фахівців з бездоганною репутацією. Для нинішніх працівників загонів охорони портів, після проходження атестації, передбачається надання соціальних гарантій шляхом працевлаштування на підприємство-переможець аукціону. Це означає, що всі фахівці відповідно до їх кваліфікації та досвіду мають можливість працевлаштуватися і продовжувати займатися тією ж професійною діяльністю. «Більш ретельний підхід до системи організації охоронного режиму і введення певної ротації змін охорони дозволить нівелювати корупційні ризики і можливості контрабанди. А в договорі з приватною охоронною компанією будуть прописані необхідні зобов'язання і відповідальність за неправомірні дії», — додав Сергій Гронський. Він також підкреслив, що процедура переходу на послуги приватної охорони проводиться виключно в рамках чинного законодавства, так як згідно п. 3 статті 10 Закону «Про морські порти України», залучення сторонніх охоронних організацій для підтримки режиму перебування в морському порту можливо і здійснюється на договірній основі.
У 2017 році 6 морських портів показали стабільну динаміку росту вантажообігу, а кількість морських портів з вантажообігом понад 1 млн тонн зросла до 10. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України. Найбільше зростання вантажообігу продемонстрував морський порт Южний – на 2,591 млн тонн за 1 рік. Якщо у 2016 році було оброблено 39,298 млн тонн, то у 2017 році вже 41,889 млн тонн (+6,6%). Найвищий показник зростання має обіг тарно-штучних вантажів − до 2,108 млн тонн, що майже на 1 млн тонн або 88,1% більше, ніж у 2016 році. Також майже удвічі збільшився вантажообіг вугілля, досягнувши  позначки у 7,15 млн тонн. Найвищий темп росту показав найменший за вантажообігом морський порт України − Усть-Дунайськ. За рік порт збільшив перевалку на 113,4% − з 25,4 тис. тонн до 54,2 тис. тонн. Подвоєння вантажообігу було забезпечено перш за все збільшенням перевалки зерна з 13,6 тис. тонн у 2016-му до 33 тис. тонн у 2017-му (+142,7%), а також нафтопродуктів з 11,8 тис. тонн до 17,2 тис. тонн (+45,8%). На 5% або 1,1 млн тонн збільшився обсяг переробки вантажів у Миколаївському морському порту та досяг 23,533 млн тонн. Найбільший приріст мала переробка хімічних мінеральних добрив (+109,8%). Одеський порт у 2017 році обробив 24,120 млн тонн вантажів. Хоча відбулося незначне зниження цього показника (на 4,5%) порівняно з 2016 роком, порт залишається у трійці найбільших портів країни. Ключовою у Одеському порту в 2017 році була перевалка контейнерів, обсяг якої зріс на 8,1% і склав 519 тис. TEU. Морський порт Чорноморськ  збільшив обсяг переробки вантажів на 10,6% − з 15,942 млн тонн у 2016 до 17,633 млн тонн  у 2017 році. При  цьому збільшення показників перевалки відбулося практично по всій номенклатурі вантажів. Максимальне зростання на 178,7% показав вантажообіг будівельних матеріалів. Всього їх було оброблено 1,239 млн тонн, що на 795 тис. тонн більше, ніж у 2016 році, коли цей показник становив 444  тис. тонн. Спеціалізований морський порт Ольвія у 2017 році обробив 6,88 млн тонн вантажів, що на 342 тис. тонн або 5,2% більше, ніж у 2016-му. По основному виду вантажів — суховантажних сипучих — приріст становив 868 тис. тонн або +15,3% у порівнянні з 2016 роком. У 2017 році Ренійський морський порт переробив 1,125 млн тонн вантажів, що на 15,7% більше, ніж у попередньому році (972,37 тис. тонн). Завдяки цьому Ренійський порт став 10-м за рахунком українським морським портом, чиї річні показники вантажообігу перевищили 1 млн тонн. Нагадаємо, загалом у 2017 році морськими портами України було оброблено майже 133 млн. тонн, що на 0,9% вище показників попереднього періоду.
Уряд підтримав пропозицію Міністерства інфраструктури України щодо зниження ставок портових зборів на 20%, починаючи з 1 січня 2018 року. Зокрема, це стосується ставок корабельного, канального, маякового, санітарного, якірного, причального та адміністративного зборів. Відповідне рішення було погоджено під час засідання Кабінету Міністрів України 11 січня 2018 року. Крім того, передбачається, що, починаючи з 1 січня 2018 року, виплата частини чистого прибутку, який відраховується ДП «Адміністрація морських портів України» до Державного бюджету буде здійснюватися у розмірі 50%. Міністр інфраструктури України Володимир Омелян подякував Уряду за підтримку інфраструктурних реформ і наголосив на тому, що це рішення сприятиме підвищенню конкуренції українських портів: «Ми обіцяли – і ми зробили. Дякую Уряду за підтримку такої важливої ініціативи. Ми розраховуємо на комплексний ефект від впровадження такого рішення: здешевлення логістики, збільшення обсягів перевалки вантажів українськими портами, підвищення їх конкурентоздатності, і як наслідок – повноцінне включення України до міжнародних транспортних коридорів, розвиток Нового Шовкового Шляху». Зі свого боку, керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс підкреслив, що це  рішення є вкрай важливим, але не останнім кроком на шляху розвитку морської галузі України. «Рішення про зниження портових зборів є важливою подією у портовій сфері, і, сподіваємось, такий крок Уряду назустріч портовому бізнесу у майбутньому позитивно вплине на фінансові показники галузі. Але це не є останнім кроком на шляху розвитку морської галузі України. Ми продовжимо рух до міжнародних стандартів. Водночас, зі зменшенням портових зборів знизиться і рівень відрахувань прибутку АМПУ до державного бюджету, що дає нам можливість не скорочувати обсяг інвестицій у розвиток портів»,— зауважив Райвіс Вецкаганс.
Морський порт Миколаїв розвивається, а разом з тим збільшується потік великовантажного автотранспорту на дорогах міста. З метою вирішення проблеми перевантаження міських вулиць вантажними автомобілями, Миколаївська філія ДП «АМПУ» виступила з ініціативою будівництва накопичувальної стоянки під великовантажний автотранспорт. «Ми плануємо облаштувати автонакопичувач на земельній ділянці площею 35 га на території промислової зони Інгульського району міста, за межами житлового масиву, де проходить основний напрямок руху великовантажних транспортних засобів, які прямують до порту та повертаються звідси. На реалізацію проекту планується виділити більше 160 млн грн за рахунок капітальних інвестицій АМПУ і завдяки підтримці керівництва АМПУ ці кошти вже передбачені у фінансовому плані підприємства на 2018 рік», — розповів начальник Адміністрації морського порту Миколаїв Олег Проточенко. За його словами, Підставою для реалізації проекту є Рішення Виконкому Миколаївської міської ради від 11.04.2016 № 325 «Про заходи щодо оптимізації руху великовантажного автотранспорту до підприємств морегосподарського комплексу м. Миколаєва та його диспетчеризації». «Темпи роботи і обсяги перевалки вантажів у Миколаївському порту продовжують зростати. З прогнозованого на короткострокову перспективу вантажообігу тільки хлібних вантажів портових операторів у 13,1 млн тонн на рік, в середньому близько 40% або 5,2 млн тон щорічно буде доставлятись в порт автомобільним транспортом. А це  майже 236 тис. одиниць вантажних автомобілів на рік, або близько 650 автомобілів на добу. Тож рух і відстій вулицями зерновозів та іншого високотоннажного транспорту ставатиме все більшою проблемою для міста й мешканців, яку ми маємо вирішувати вже сьогодні», — зазначив Олег Проточенко. Для того, щоб істотно зменшити негативний вплив від руху вантажівок магістралями міста, усунути транспортні затори, забезпечити безпеку дорожнього руху та покращити санітарний стан вулиць, передбачається організувати диспетчеризацію автонакопичувача з портовими терміналами. Крім того, додатково розглядається питання  розвитку на базі автонакопичувача АМПУ комплексу перевалки вантажів з автомобільного на залізничний транспорт, що дозволить переорієнтувати вантажопотоки, що слідують до терміналів Миколаївського морського порту, на залізницю. «АМПУ як управляюча державна компанія прагне гармонійного розвитку всіх портів. Для Миколаєва важливо враховувати те, що порт розташований у місті, тому його розвиток має проходити паралельно з розвитком інфраструктури міста, під’їзних шляхів. А забезпечення оптимальної логістики та розвиток припортових територій разом з реалізацією подібних інвестиційних проектів у Миколаєві дозволить не тільки забезпечити зростання вантажопотоків та вирішити проблеми міста, а й створить нові робочі місця, що також вкрай важливо для його мешканців», — підкреслив необхідність реалізації проекту керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Як повідомлялось раніше, впродовж 2017 року порт Миколаїв демонстрував стабільну динаміку приросту вантажообігу і за результатами 12 місяців обробив 23,5 млн тонн вантажів, що на 5% більше порівняно з попереднім роком.

Аналітика

В інтерв'ю «Центр транспортних стратегій» керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс розповів про те, що вдалося зробити за перший рік, плани на поточний, а також про те, що робить його щасливим та свою родину.   — „На первом этапе было сложно, на втором — два раза останавливался, а вот с бегом — все сложилось“, — рассказывает Райвис об опыте участия в соревнованиях по триатлону. Утро руководителя АМПУ Райвиса Вецкаганса начинается с пробежки в 6:30 утра. Просыпаться рано — это для него семейное. „Мы вообще утренние. Родители просыпаются в пять утра. Такой у нас биоритм. А еще мы все много работаем“, — делится он. С момента его назначения на должность прошел год, однако Райвис до сих пор в статусе исполняющего обязанности. Хотя тут проблема, скорее, не в нем — такова тенденция во всей транспортной отрасли. Министр инфраструктуры Владимир Омелян говорит, что это вопрос к Кабмину.
Голова АМПУ Райвiс Вецкаганс в ексклюзивному інтерв'ю «Портам України» підводить підсумки року, що минає і ділиться планами на майбутній. С главой Администрации морских портов Украины Райвисом Вецкагансом встречаемся в здании Министерства инфраструктуры. Поздоровавшись, он все еще вглядывается в документы на рабочем столе — от срочных дел оторваться сложно. 12 января у него годовщина пребывания на должности. Говорим о том, насколько удалось реформировать АМПУ, о проблемах в портовой отрасли и их решениях.
Створення Морської адміністрації, зниження ставок портових зборів, реконструкція залізничної інфраструктури у морських портах, новий законопроект «Про концесію» – ось деякі з основних напрямків у морській галузі, над якими активно працює Міністерство інфраструктури спільно з Адміністрацією морських портів України (АМПУ). Керівник АМПУ Райвіс Вейкаганс у ексклюзивному інтерв’ю журналу «Судоходство» детально розповів про те, які методи допоможуть ефективно вирішити поставлені задачі та який вплив відповідні перетворення матимуть на подальший розвиток галузі. 

Оголошення

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області направляє інформацію по об'єкту приватизації Спортивна база відпочинку «Портовик», яка пропонується до продажу на конкурсі з відкритою пропозицією ціни за принципом аукціону. База розташована за адресою: с.Озерне, Ізмаїльського району, вул. Польова, 19. Конкурс призначено на 17 листопада 2017 року. Остання дата подання документів — 13 листопада 2017 року. Повна інформація щодо продажу вказаної бази опублікована в газетах «Відомості приватизації» від 31.05.2017р. № 42(1062), «Одесские известия», на сайтах Фонду державного майна України, Одеської обласної державної адміністрації, Ізмаїльської райдержадміністрації, Ізмаїльської райради, балансоутримувача – Ізмаїльської філії Адміністраціїморських портів України. Регіональне відділення заздалегідь вдячно за порозуміння та співпрацю у приватизації Спортивної бази відпочинку «Портовик». База відпочинку «Портовик» знаходиться тут. З її фото можна ознайомитись за посиланням.
Державне підприємство «Адміністрація морських  портів України» розглядає можливість укладання договору фрахтування самовідвізного землесосу «Меотида»  в період до 31.12.2017р. терміном до 30 діб. Основні характеристики судна: - самовідвізний землесос; - місткість трюму – 750 куб. м; - дедвейт – 1030 т; - довжина габаритна – 55,25 м; - ширина габаритна – 11,00 м; - висота борту – 4 м; - осадка – 3,18 м; - глибина грунтозабору – від 4 до 15м.; - продуктивність грунтонасосу – 2100 куб/год; - рік та місце побудови – м. Галац, Румунія, 2012р.; - райони плавання – А1+А2; - мінімальна тайм-чартерна ставка – 8166,3 дол. США на добу без ПДВ. Судно знаходиться у придатному робочому та мореходному стані та має діючі документи Регістру судноплавства України до 28 лютого 2018 року. Процедура реалізації намірів укладання договору фрахтування здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством та Методичними рекомендаціями щодо порядку розгляду матеріалів, надання згоди та укладання договорів фрахтування (бербоут-чартеру, тайм-чартеру) суден та інших плавзасобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства інфраструктури України, затверджених наказом МІУ № 244  від 23.04.2013 (далі – Методичні рекомендації). Заяви про намір укласти договір фрахтування з визначенням предмета та умов договору, у тому числі пропонованого розміру фрахтової ставки, напрямків використання судна, подаються протягом 10 (десяти) календарних днів з дня розміщення оголошення на адресу ДП «АМПУ» (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14), а також у сканованому вигляді на електронну адресу:
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: № п/п Наименування Од. вим Кількість 1. Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 9 2. Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 19 3. Вид 502 ст.канат (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 1 Договір на реалізацію брухту та відходів чорнихметалів укладаєтьсяна весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні. Особливі умови вивезення: — Вага кожного виду брухту визначається брутто; — Засмічення включається в вагу. — Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. — Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: — Надання вантажного транспорту; — Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; — Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу. — Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості(згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail:

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n