Оброблено суден: 22

Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філії «Дельта-Лоцман» та 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.10.2013 № 790 затверджено Порядок реєстрації ліній закордонного плавання, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2013 № 1859/24391 (далі — Інструкція).  Пунктом першим розділу ІІІ Інструкції визначено, що для реєстрації лінії закордонного плавання оператор лінійних перевезень подає до Укртрансбезпеки документи, які передбачені даним пунктом. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Документи поданні неуповноваженими представниками операторів лінійних перевезень для подальшої реєстрації лінії закордонного плавання Уктрансбезпекою прийматися не будуть. Додатково до переліку документів, які передбачені пунктом першим Розділу ІІІ Інструкції, оператор лінійних перевезень надає супровідний лист, яким направляються відповідні документи. Документи стосовно реєстрації, функціонування та припинення ліній закордонного плавання приймаються за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 76 В. За додатковою інформацією звертатися за телефонами: (044) 351-44-70 Ворона Юлія Миколаївна, Лисюк Анна Михайлівна, Мотрич Олена Василівна. Державна служба України з безпеки на транспорті
23 листопада 2017 року у м. Одеса відбудеться III Міжнародна конференція «Зернові термінали: нові проекти, обладнання та технології». Конференція організована видавництвом «Порти України» та ІАЦ «BlackSeaTrans» спільно із спеціалізованою виставкою «Агро-СФЕРА» (22–24 листопада 2017 р., м. Одеса). Генеральний спонсор заходу –  термінал «Новотех-Термінал». Спонсори –  термінал «ТІС-Зерно», компанія «Трансшип». За інформацією організаторів, попередні конференції збирали до 200 делегатів, які представляють понад 100 підприємств, компаній і організацій України та зарубіжжя. Теми, які пропонуються для обговорення на цьогорічній конференції: - Огляд зернових термінальних потужностей України та нових проектів будівництва - Енергоефективний термінал нового покоління: інновації і досвід - Технології термінального будівництва: як заощадити - Аналіз собівартості перевалки зернових вантажів: фактори впливу - Зернові термінали: сильні та слабкі ланки в логістичному ланцюзі експорту - Рейдовий зерновий порт як підтримка неглибоководних терміналів України - Конвеєрні системи: як не помилитися при виборі - Страхові випадки на зернових терміналах: причини і наслідки - Як вибирати надійні силоси для морських терміналів - Особливості конкуренції за зернові вантажопотоки між терміналами України - Як експедитору стати стивідором? - Завантажити «панамакс» за добу реально - Річкові зернові термінали в логістичному транспортному ланцюзі українського експорту - Проблеми доставки зерна до причалу автомобільним і залізничним транспортом - IT технологій для зернових терміналів - Новинки на ринку вантажної техніки та інше. Також на конференції буде озвучено рейтинг стивідорних компаній України, які здійснюють перевалку зерна, за підсумками 2015/2016 МР. Крім того, в рамках заходу відбудеться нагородження переможців в номінаціях «Термінал року», «Темпи зростання», «Абсолютний ріст». Вартість участі — 8900 грн. (без ПДВ). Знижки: за умови участі 2-х представників компанії – 10%; 3-х і більше – 15%. Місце проведення: м Одеса, готель «Чорне море», вул. Маразлієвська, 1/20 (парк ім. Шевченка). Оргкомітет: +380 (482) 37-38-82, 37-38-35 (факс). E-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Лікарню, яка знаходиться на балансі Миколаївського порту, буде передано на баланс області, на базі лікарні буде створено Центр реабілітації воїнів АТО. Таке рішення було ухвалено під час наради за участі Міністра інфраструктури, керівництва Миколаївського порту, представників профспілки лікарні. Володимир Омелян повідомив, що створено робочу групу, яка протягом місяця має відпрацювати механізм передачі лікарні з балансу порту на баланс області: «Є гарна ініціатива області створити на базі цієї лікарні Центр реабілітації воїнів АТО. Для нас це величезний виклик, бо люди, які воюють, повинні мати належний догляд і опіку з боку держави». Міністр інфраструктури підкреслив, що державні підприємства мають відходити від практики управління непрофільними активами, і передача лікарні є правильним рішенням як з огляду на інтереси працівників лікарні, так і з огляду на раціональне використання державних ресурсів. Також зазначене рішення відповідає цілям Медичної реформи, яку ініціював уряд і підтримав парламент. mtu.gov.ua
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в рамках візиту до Миколаївської області взяв участь у засіданні Ради Миколаївського порту та у нараді за участі керівників керівників філій АМПУ. Разом із Міністром участь у нарадах взяв керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, народний депутат України Тарас Кремінь, представники Мінінфраструктури. Під час засідання Ради Миколаївського порту Міністр інфраструктури наголосив на необхідності розвитку інфраструктури порту, перспективі оренди причалів з їх подальшою концесією приватними компаніями та операторами, дотримання рівних умов для всіх компаній, які здійснюють операційну діяльність в порту. «Миколаївський порт має хороші перспективи для розвитку, але розвиток портової інфраструктури має бути в пріоритеті. Щоб ми мали хороші показники не тільки за перевалкою вантажів, а й за їх обробкою», — наголосив міністр інфраструктури України. Володимир Омелян також зазначив, що оренда причалів з їх подальшою концесією в українських портах — перспективна модель співпраці між портами і приватними компаніями, які здійснюють операційну діяльність на території портів: «Ми можемо запровадити такий механізм співпраці вже з наступного року». Очільник міністерства запросив представників компаній делегувати експертів до робочої групи, яка опрацює такий механізм співпраці. Очільник АМПУ наголосив, що оренда причалів — світова практика, яка має хороші перспективи для запровадження і в Миколаївському порту також. Під час наради з керівниками портів та філій АМПУ Міністр ініраструктури наголосив, що Морська адміністрація має запрацювати з 1 серпня 2018 року: «Це, без перебільшення, проривне рішення для морської індустрії. Також з 1 січня ми скорочуємо портові тарифи і збори на 20%, але це перший крок, ми будемо зменшувати їх і надалі». Під час наради було обговорено можливість реалізації концесійних проектів в портах. Керівник порту «Ольвія» Руслан Олійник зазначив, що ключове — ухвалення відповідного закону, порт готовий до реалізації концесійного проекту. mtu.gov.ua
26 жовтня 2017 року відбудеться перша міжнародна конференція «Гроші та порти 2017» в Одесі, готель «Бристоль». Вперше в галузі морського транспорту будуть всебічно проаналізовані та висвітлені проблеми руху фінансових потоків на ринку портових послуг в Україні. Обговорення гострих тем пройде в форматі дискусій. Серед тем конференції: - Аналіз вартості українського ринку портових послуг. - Портові збори: стратегія змін і методологія розрахунку ставок. - Еволюція тарифів на вантажо-розвантажувальні роботи в морських портах України. - Динаміка вартості додаткових послуг в портах України. - Ціна бюрократії. - Скільки коштує морський порт. Зарубіжний досвід і вітчизняні аналогії. - Інвестиції на розвиток портових потужностей. - Як оптимізувати витрати при проектуванні і будівництві нового терміналу. - Втрати через обмеження конкуренції або зловживання з боку монополістів. - Фінансова сторона і неминучі ризики в діяльності портового агента в Україні та багато іншого. Вартість участі — 7900 грн. Знижки: при участі 2-х представників компанії — 10%; 3-х і більш-15%. Конференція відкриває можливості для плідного спілкування керівникам транспортних компаній, вантажовласникам, трейдерам, фінансистам, перевізникам, операторам терміналів, морським агентам, експедиторам, представникам державних структур. Вона буде цікава для «сухопутних» бізнесменів і потенційних інвесторів, які тільки придивляються до ринку. Організатор — видавництво «Порти України». Співорганізатор — Група Світового банку (проект Міжнародної Фінансової Корпорації «Реформування інвестиційного клімату в Україні», який підтримує уряд Швейцарії). Конференція пройде за підтримки Міністерства інфраструктури України та Адміністрації морських портів України. Подробиці і реєстрація на сайті: www.money.portsukraine.com Оргкомітет: тел.: +380 (482) 37-38-82, факс: 37-38-35. E-mail:

Новини АМПУ

Вантажообіг в морських портах України протягом 11 місяців 2017 року зберігає позитивну динаміку. З січня по листопад поточного року морські порти України обробили 121 млн тонн вантажів, що на 0,6% більше показників минулого року. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Обсяг перевалки імпортних вантажів зріс на 24,8% в порівнянні з минулим роком — до 18,3 млн тонн, експортних — знизився на 0,4% і сягнув 90,5 млн тонн. У структурі імпорту найбільший приріст, як і раніше, показує вугілля, обсяг перевалки якого склав 5,3 млн тонн, що на рекордні 55,5% більше, ніж в минулому році. У перевалці експортних вантажів значну частку займає зерно — майже 35 млн тонн і продукція металургії — 30,7 млн ​​тонн. При цьому експорт рослинних олій збільшився до 4,9 млн тонн (приріст на 23,5% в порівнянні з минулим роком). Обсяг обробки транзитних вантажів збільшився на 10,7% до 10,8 млн тонн, а контейнерна перевалка зросла на 3,2% до 545,4 тис. ТЕU. При цьому найбільше вантажів обробив порт «Южний» — 38,7 млн ​​тонн, «Одеса» — 21,9 млн тонн, «Миколаїв» — 21,3 млн тонн і «Чорноморськ» — 15,8 млн тонн. З повним оглядом вантажообігу за 11 місяців 2017 року у розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням.
Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки майна АМПУ. Тендер було оголошено у електронній системі Prozorro 30 листопада 2017 року. Очікувана вартість послуг складає 3,77 млн грн. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 11 січня 2018 року. Очікується, що результати незалежного оцінювання будуть отримані протягом 75 днів після підписання договору. Відповідно до умов тендеру, аудиту підлягає майно (будинки, транспорті засоби, обладнання, інвентар тощо), балансоутримувачем якого є АМПУ та її філії. Оцінка, яку буде проведено відповідно до вимог МСО 2011 (міжнародних стандартів оцінки) і МСФЗ (міжнародних стандартів фінансової звітності), враховуватиме фізичний, функціональний та економічний зноси майна відповідно до вимог міжнародних стандартів. Визначення справедливої вартості майна є необхідною складовою для завершення аудиту фінансової звітності підприємства за період 2015–2017 рр., який для АМПУ наразі проводить компанія  KPMG відповідно до укладеного раніше договору. Метою проведення зазначених процедур є забезпечення повного переходу підприємства на МСФЗ, починаючи з 2019 року,  відповідно до зобов’язань України щодо поступового наближення бухгалтерського обліку і звітності до міжнародних стандартів та інтеграції із законодавством Євросоюзу, що передбачено главою 13 Угоди про асоціацію з ЄС.
З метою підготовки попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) розвитку морського порту Чорноморськ з урахуванням залучення приватних інвестицій, цього тижня відбувся візит представників групи «Egis International», а також фахівців технічного офісу Міністерства інфраструктури України та ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ)  до Іллічівської філії АМПУ. Підготовка попереднього ТЕО розвитку морського порту Чорноморськ здійснюється в рамках проекту «Підтримка імплементації Угоди про асоціацію та Національної транспортної стратегії України», який фінансується Європейським Союзом. Під час робочої зустрічі гості обговорили з керівництвом і фахівцями Іллічівської філії ДП «АМПУ» специфіку виробничої діяльності порту, найближчі проекти щодо днопоглиблення акваторії та реконструкції причалів, а також цілий ряд інших питань, що стосуються ефективної роботи підприємства.
28 листопада 2017 року у Європейській Бізнес Асоціації відбувся Інфраструктурний день. АМПУ взяла участь у панелі, присвяченій реформуванню портової та річкової галузей. Говорили про логістику вантажів по річці, підтримку глибин, інвестиції і необхідні зміни в законодавстві. Найбільш дискусійним питанням, що очікувано, стала нова Методика розрахунку ставок портових зборів. Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс у своєму виступі зазначив, що проект методології вже переданий на розгляд до Міністерства інфраструктури України, і наразі АМПУ спільно з Міністерством розробляють Порядок застосування запропонованої Методики. «Попередні дві методології розрахунку портових зборів були засновані на даних минулих років в розрізі витратної частини. Головною складовою нової Методики будуть прогнозовані дані на наступний рік в частині витрат і капітальних вкладень. Інвестиції будуть спрямовані на підтримку гідротехнічних споруд, забезпечення безпеки мореплавання, оновлення днопоглиблювального флоту і реалізацію нових інфраструктурних проектів. Інвестскладова має бути закладена у портовихзборах, так як інших інструментів для інвестування у нас немає», — пояснив Райвіс Вецкаганс. Для того, щоб забезпечити прозорість зборів, а також їх прийнятні ставки як для бізнесу, так і для держави, з урахуванням рентабельності українських портів, в АМПУ вивчають міжнародний досвід і на сьогодні вже заручилися підтримкою порту Роттердам, в частині розробки Порядку застосування нової Методики розрахунку портових зборів і визначенні оптимальних ставок. Підготувати весь пакет документів планується до кінця 2017 року, а вже до кінця січня 2018-го пройдуть перші публічні обговорення запропонованих інструментів.
27 листопада 2017 року у м. Лондон Адміністрація морських портів України (АМПУ) та Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) в присутності Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна підписали угоду про фінансування розробки техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) проектів концесії ДП "Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт». За словами Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, ЄБРР зобов'язується покрити витрати на технічну допомогу в організації зазначених концесійних проектів, а також на підготовку справедливих і прозорих конкурсів для залучення приватних інвесторів до передачі в концесію двох державних стивідорних компаній. «Світові компанії в Україні — не фантазія і не примара. Це — майбутнє, яке ми щодня наближаємо. Я вдячний ЄБРР та іншим міжнародним партнерам, які вірять в те, що Україна змінюється, і що ми готові гарантувати чесні і прозорі правила на ринку. Переконаний, великі концесійні проекти в українських портах — питання найближчої перспективи»,— наголосив Володимир Омелян. «Реалізація концесійних проектів в морській галузі є логічним продовженням портової реформи, розпочатої у 2013 році. Розробка ТЕО і конкурсної документації на високому професійному рівні спільно з провідними міжнародними фінансовими організаціями стане запорукою прозорості конкурсу та економічної обґрунтованості концесії державних стивідорів. А успішна реалізація пілотних для галузі проектів створить основу для довгострокового інвестування в розвиток портів на зрозумілих і взаємовигідних умовах як для бізнесу, так і для держави. Тільки за попередніми розрахунками, передача двох держстивідорів у концесію буде сприяти збільшенню вантажопотоку не менше, ніж на 5,5 млн тонн і залученню інвестицій в обсязі до 140 млн дол США», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, 14 листопада 2017 року з метою розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) в портовій галузі Міністерство інфраструктури України і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) підписали Меморандум про взаєморозуміння. IFC допоможе структурувати проекти ДПП в двох українських портах — ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“ і ДП „Херсонський морський торговельний порт“. IFC також вивчить можливість структуризації проекту ДПП з розвитку залізнично-поромного комплексу в ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“. Раніше, у червні 2017 року Мінінфраструктури затвердило плани підготовки і реалізації пілотних проектів з передачі в концесію державного майна ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“, ДП „Херсонський морський торговельний порт“, залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“ і майна ДП „Адміністрація морських портів України“.

Аналітика

Створення Морської адміністрації, зниження ставок портових зборів, реконструкція залізничної інфраструктури у морських портах, новий законопроект «Про концесію» – ось деякі з основних напрямків у морській галузі, над якими активно працює Міністерство інфраструктури спільно з Адміністрацією морських портів України (АМПУ). Керівник АМПУ Райвіс Вейкаганс у ексклюзивному інтерв’ю журналу «Судоходство» детально розповів про те, які методи допоможуть ефективно вирішити поставлені задачі та який вплив відповідні перетворення матимуть на подальший розвиток галузі. 
Що вже зроблено АМПУ для портової галузі Миколаївського регіону та що чекає її в найближчій перспективі. Портовый сектор Николаевского региона последние несколько лет демонстрирует  устойчивый рост по перевалке грузов. Увеличение инвестиций в регион, концессионные и инфраструктурные проекты выведут порты на новый уровень. Прошедший в октябре форум «Николаевщина — надежный партнер», в котором я принял участие по приглашению губернатора Алексея Савченко, показал не только потенциал, но и принципиальную позицию местной власти. Понимание местной властью роли порта и желание участвовать в его жизни, развивать его, уверен, станет ключевым фактором и залогом успешности портов.
Володимир Шемаєв, начальник відділу стратегічного планування ДП АМПУ Модернізація портової галузі повинна плануватися на підставі змін у національній економіці Многим уже порядком надоела тема необходимости разработки стратегий как для государственных органов, так и для частных компаний. Мол, много разработок, мало дел. И все же без стратегии никуда: только четко понимая глобальные цели и задачи, можно работать тактически. Министерство инфраструктуры подготовило проект Национальной транспортной стратегии до 2030 года (НТС-2030), который посвящен и отрасли морского транспорта. Что же предлагает новый вариант документа для морских портов и как существующая портовая стратегия до 2038 года должна на него реагировать?

Оголошення

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області направляє інформацію по об'єкту приватизації Спортивна база відпочинку «Портовик», яка пропонується до продажу на конкурсі з відкритою пропозицією ціни за принципом аукціону. База розташована за адресою: с.Озерне, Ізмаїльського району, вул. Польова, 19. Конкурс призначено на 17 листопада 2017 року. Остання дата подання документів — 13 листопада 2017 року. Повна інформація щодо продажу вказаної бази опублікована в газетах «Відомості приватизації» від 31.05.2017р. № 42(1062), «Одесские известия», на сайтах Фонду державного майна України, Одеської обласної державної адміністрації, Ізмаїльської райдержадміністрації, Ізмаїльської райради, балансоутримувача – Ізмаїльської філії Адміністраціїморських портів України. Регіональне відділення заздалегідь вдячно за порозуміння та співпрацю у приватизації Спортивної бази відпочинку «Портовик». База відпочинку «Портовик» знаходиться тут. З її фото можна ознайомитись за посиланням.
Державне підприємство «Адміністрація морських  портів України» розглядає можливість укладання договору фрахтування самовідвізного землесосу «Меотида»  в період до 31.12.2017р. терміном до 30 діб. Основні характеристики судна: - самовідвізний землесос; - місткість трюму – 750 куб. м; - дедвейт – 1030 т; - довжина габаритна – 55,25 м; - ширина габаритна – 11,00 м; - висота борту – 4 м; - осадка – 3,18 м; - глибина грунтозабору – від 4 до 15м.; - продуктивність грунтонасосу – 2100 куб/год; - рік та місце побудови – м. Галац, Румунія, 2012р.; - райони плавання – А1+А2; - мінімальна тайм-чартерна ставка – 8166,3 дол. США на добу без ПДВ. Судно знаходиться у придатному робочому та мореходному стані та має діючі документи Регістру судноплавства України до 28 лютого 2018 року. Процедура реалізації намірів укладання договору фрахтування здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством та Методичними рекомендаціями щодо порядку розгляду матеріалів, надання згоди та укладання договорів фрахтування (бербоут-чартеру, тайм-чартеру) суден та інших плавзасобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства інфраструктури України, затверджених наказом МІУ № 244  від 23.04.2013 (далі – Методичні рекомендації). Заяви про намір укласти договір фрахтування з визначенням предмета та умов договору, у тому числі пропонованого розміру фрахтової ставки, напрямків використання судна, подаються протягом 10 (десяти) календарних днів з дня розміщення оголошення на адресу ДП «АМПУ» (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14), а також у сканованому вигляді на електронну адресу:
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: № п/п Наименування Од. вим Кількість 1. Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 9 2. Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 19 3. Вид 502 ст.канат (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 1 Договір на реалізацію брухту та відходів чорнихметалів укладаєтьсяна весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні. Особливі умови вивезення: — Вага кожного виду брухту визначається брутто; — Засмічення включається в вагу. — Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. — Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: — Надання вантажного транспорту; — Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; — Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу. — Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості(згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail:

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n