Оброблено суден: 31

Про підприємство

kiev 109

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» є державним унітарним підприємством і діє, як державне комерційне підприємство, створене відповідно до Закону «Про морські порти України» № 4709-VI від 17.05.2012 р.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 березня 2013 р. № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», а також згідно з наказом Міністерства інфраструктури № 163 від 19.03. 2013 р. «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту, і створення державного підприємства «Адміністрація морських портів України» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України.
ДП «АМПУ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 27.05.2013 р.
ДП «АМПУ» представляє собою унітарне підприємство, засноване на праві господарського ведення, що складається з центрального апарату (м. Київ), головного представництва (м. Одеса), 13 філій в морських портах України, філії «Дельта-лоцман», Морської пошуково-рятувальної служби та налічує більше 8 000 працівників.

Новини галузі

Про це та про інші важливі кроки, спрямовані на поглиблення українською-китайської співпраці було домовлено під час переговорів, які відбулись 23 — 25.08.2016 в Києві. Результатами переговорів між урядовими делегаціями України та Китайської Народної Республіки стало підписання низки документів, зокрема: 1. Протокол Робочої групи по інвестиціям між урядами України та Китаю. Міністерство інфраструктури України запропонувало розглянути спрощений варіант будівництва залізничного пасажирського сполучення м. Київ – аеропорт «Бориспіль». ПАТ «Укрзалізниця» розробляє значно дешевший проект «Повітряний експрес» з використанням дизельного поїзда, що дасть можливість закінчити будівництво в 2018 році та здійснювати ремонтні роботи на базі локомотивного депо «Дарниця». 2. Протокол підкомісії з торгово-економічного співробітництва між Китаєм та Україною. Сторони домовились застосовувати механізми державно-приватного партнерства для інфраструктурних проектів в Україні. Китайська сторона запропонувала використовувати Фонд «Шовковий шлях» для фінансування таких проектів. Мінінфраструктури наголосило на важливості участі китайських компаній в перевезенні вантажів через порт Іллічівськ територією країн – учасниць Шовкового шляху: Грузія, Азербайджан та Казахстан. В рамках спільної реалізації ініціативи стосовно створення «Економічного поясу Великого шовкового шляху», Україна застосовує заходи з організації та зменшення тарифів мультимодальних перевезень у сполученні Китай – Україна – Європейський Союз. mtu.gov.ua
Україна і Китай готують дорожню карту економічної співпраці в сферах реалізації спільних проектів в сільському господарстві, промисловості, енергетиці та в сфері інфраструктури. Про це 25 серпня за підсумками засідання підкомісії з питань торговельно-економічного співробітництва Комісії зі співробітництва між урядом України та урядом КНР заявила торговий представник України Наталія Микольська, повідомило агентство УНІАН. «Ми опрацювали питання в сфері торгівлі, технічного регулювання, транспорту, енергетики, туризму і хай-тек … домовилися про те, що сторони будуть відпрацьовувати переліки товарів для експорту та імпорту і залучати до цього підприємства двох країн. Ми домовилися про підтримку підприємств у виставках і ярмарках, а також про проведення торгових місій в Китаї і Україні»,— зазначила вона. www.apk-inform.com
Зростання виплавки сталі в липні зафіксовано в більшості країн першої десятки, крім США, Німеччини і Бразилії. Перша десятка країн-виробників сталі за підсумками липня виглядає наступним чином: Китай (66,807 млн ​​тонн, + 2,6%), Японія (8,886 млн тонн, + 0,5%), Індія (8,082 млн тонн, + 8,1%), США (6,877 млн ​​тонн, −2,2%), Росія (6,131 млн тонн, + 0,9%), Південна Корея (6,009 млн тонн, + 1,5%), Німеччина (3,393 млн тонн, −6,1%), Бразилія (2,705 млн тонн, −6%), Туреччина (2,661 млн тонн, + 6,5%), і Україна (2,065 млн тонн, + 10,5%). В цілому в липні 66 країн виробили 133,742 млн тонн сталі, що на 1,4% вище липня 2015 року. За підсумками січня-липня 2016 року в Топ-10 увійшли: Китай (466,516 млн тонн, −0,5%), Японія (60,935 млн тонн, −0,8%), Індія (54,958 млн тонн, + 4,8%), США (46,932 млн тонн, −0,2%), Росія (41,398 млн тонн, −0,8%), Південна Корея (39,368 млн тонн, −2,7%), Німеччина (25,252 млн тонн, −2%), Туреччина (19,152 млн тонн, + 3,6%), Бразилія (17,572 млн тонн, −12%) і Україна (14,477 млн ​​тонн, + 10,3%). В цілому за сім місяців поточного року 66 країн виробили 929,633 млн тонн сталі, що на 1,2% менше, ніж за сім місяців 2015 року. http://cfts.org.ua/
Порти Іллічівськ, Батумі і Поті погодили прискорену процедуру обробки залізничних і автомобільних вантажів, що доставляються поромами. Про це повідомляє Бізнес Грузія з посиланням на Асоціацію судновласників України (АСУ). Крім того, прискорили роботу з вагонами, які надходять через поромні переправи, залізничники двох країн. Такі заходи вжито у відповідь на різке зростання завантаження залізнично-поромної лінії Іллічівськ-Поті/Батумі в зв'язку з жорсткістю умов транзиту українських вантажів у зв'язку з обмеженнями Росії. Як повідомляє АСУ, з середини липня відзначається посилений ріст обсягів перевезень на лінії Україна-Грузія. У відповідь активізували діяльність морські залізнично-поромні перевізники, що забезпечують роботу лінії,— компанії «Укрферрі» і «Болгарський морський флот». На сьогодні залізнично-поромна переправа Україна-Грузія перейшла на щоденний режим роботи, його забезпечують три українських і два болгарських порома. cfts.org.ua
Міністерство інфраструктури України активно співпрацює з Єврокомісією над проектом перегляду Національної транспортної стратегії 2030 та адміністративною реформою. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час брифінгу, який відбувся 16 серпня 2016 року. «Сьогодні у нас відбуваються дві знакові події: завершення першої фази підготовки Транспортної стратегії та перші співбесіди в технічний офіс підтримки реформ. Усі 2 проекти відбуваються за технічної та фінансової підтримки Євросоюзу. Що стосується транспортної стратегії: спільно з ЄС ми зробили перший крок у формуванні транспортної стратегії – визначили пріоритети та загальне бачення на основі яких і буде сформовано стратегію»,— заявив В. Омелян. За його словами, стратегія охоплюватиме період до 2030 року і визначить напрямок розвитку сектору на наступні 15 років. Стратегія базується на положеннях Угоди про асоціацію та Стратегії сталого розвитку України – 2020 і охопить усі заплановані реформи та напрямки роботи, включаючи адміністративну реформу Міністерства. За словами міністра, визначено основні пріоритети. Їх п’ять: 1. Ефективність державного управління у сфері транспортуУдосконалення управління та прозорість транспортного сектору є невід’ємною частиною стратегії боротьби з корупцією. Завдяки дерегуляції та лібералізації стане можливим залучити приватних операторів до транспортного сектору України, а завдяки запровадженню принципів корпоративного управління державними підприємствами можна буде істотним чином покращити показники їхньої роботи. 2. Надання якісних та ефективних транспортних послугЗастосування підходу інтегрованих транспортних систем для задоволення потреб споживачів та максимізації економічних прибутків від наявних виробничих фондів. Впровадження нових технологій для підвищення ефективності функціонування транспорту та надання послуг. 3. Забезпечення сталого фінансування транспортуДостатнє та надійне фінансування транспортної інфраструктури (прямі та непрямі податки, інші неподаткові надходження) є обов’язковою умовою забезпечення стабільного надання транспортних послуг. Запровадження принципу “платить користувач” та введення механізму цільового фінансування транспорту. Необхідно підтримати залучення приватного капіталу за умови наявності економічних переваг його залучення. Підтримка діалогу з МФО є запорукою розвитку транспортного сектору. 4. Підвищення транспортної безпеки та надійностіЗменшення загрози транспорту для життя людей, особливо у міських поселеннях, та підвищення безпеки користувачів транспорту. 5. Підвищення міської мобільності та регіональна інтеграціяЗабезпечення доступних, належних та надійних громадських перевезень, регіональних транспортних сполучень, які стимулюватимуть розвиток регіональних кластерів та мобільність робочої сили. «На основі цих пріоритетів розроблятимуться відповідні стратегії та заходи, необхідні для досягнення встановлених цілей до 2030 року. Транспортна стратегія України буде представлена для публічного обговорення протягом трьох-чотирьох місяців»,— наголосив міністр mtu.gov.ua

Новини АМПУ

В адміністрації морського порту «Южний», відповідно до затвердженого робочого проекту, розробленого ТОВ «Ніколаевкомундорпроект», який отримав позитивний експертний звіт філії ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області, розпочато роботи з реконструкції автодороги з облаштуванням навісу над контрольно-пропускним пунктом «ВОХР В » і зупинки для службового автотранспорту. Роботи передбачають: — Будівництво навісу з габаритами 9300мм х 11500мм х 6000мм і 9300мм х 3000мм х 3000 мм (4000 мм);-установку чотирьох автоматичних шлагбаумів;— Установку чотирьох антипарковочних модулів, воріт;— Пристрій павільйону зупинки для службового автотранспорту закритого типу;— Ремонт автодороги. Реконструкція об'єкту забезпечить належні умови з охорони праці для працюючих на відкритому повітрі, поліпшить умови повноцінного огляду транспортних засобів, а також забезпечить безпечні умови руху транспорту під час посадки і висадки робочих адміністрації морського порту «Южний», а саме біля прохідної «ВОХР В». Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»
З метою локального розміщення працівників інженерної служби адміністрації морського порту «Южний» (які зараз знаходяться в різних будівлях, розташованих на території порту), обладнання зручних робочих місць і створення сучасних умов праці, що відповідають чинним нормативам і вимогам з охорони праці, був розроблений проект по реконструкції існуючого адміністративного будинку корпусу № 601/1, яким передбачається надбудова 2-го поверху. Зазначений проект пройшов експертизу і отримав експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 17.07.2015 № 00-0161–15 / ЦБ. Відповідно до вимог чинного законодавства, затверджений титул будови «Реконструкція існуючого адміністративного будинку в місті Южне Одеської області по вул. Берегова, 11». На підставі зареєстрованої в департаменті ДАБІ Одеської області Декларації про початок виконання будівельних робіт і відповідно до умов договору, укладеного з підрядною організацією, яка має ліцензію на виконання будівельно-монтажних робіт, з 12.07.2016 року розпочато роботи з реконструкції існуючого адміністративного будинку корпусу № 601/1. В рамках укладеного договору передбачається виконати наступні роботи: — Підготовчі роботи (пристрій будівельного містечка: влаштування огорожі, складського майданчика, встановлення тимчасових будівель і споруд);— Розбирання конструкцій (розбирання цегляних стін і перегородок з гіпсокартонних листів, розбирання підлоги, вимощення, заповнень віконних і дверних прорізів, розбирання покрівлі та ін.);— Реконструкція 1-го поверху (посилення фундаментів і колон, влаштування сходів, стін та перегородок, внутрішня і зовнішня обробка, заповнення дверних і віконних прорізів);— Надбудова 2-го поверху (пристрій металевих каркасів, пристрій покрівлі, стін і перегородок, внутрішня і зовнішня обробка, заповнення дверних і віконних прорізів);— Монтаж інженерних мереж (водопостачання, каналізація, опалення, вентиляція, інтернет і телефонізація, електрообладнання, автоматизація);— благоустрій території;— Монтаж технологічного обладнання, пусконалагоджувальні роботи. Тривалість будівництва — 4,5 місяця. Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»
За легендою навчань, при перекачуванні лляльних (нафтовмісних) вод на сепараторі Т-236 сталася розгерметизація трубопроводів і лляльні води потрапили за борт. Після локалізації аварійного розливу лляльних вод було проведено очистку акваторії Ренійського морського порту. В процесі очищення акваторії відбулося падіння людини за борт з втратою свідомості на траверзі причалу № 26. Екіпажі суден були спрямовані на відпрацювання дій з локалізації умовного аварійного розливу нафтопродуктів в ковші Ренійського морського порту. Під час другого етапу відпрацьовувалися дії по застосуванню сорбентів для ліквідації та збору нафтопродуктів. На завершальному третьому етапі відпрацьовувалися дії екіпажу з порятунку потопаючого і надання йому долікарської допомоги в районі причалу № 26. У навчаннях брали участь:Судна портового флоту РФ ДП «АМПУ:— Т / х «Сборщик — 5»;— Т / х «Арктур»— Т / х «Сміливий»— Головна диспетчерська РФ ДП «АМПУ»;— Служба морської безпеки РФ ДП «АМПУ»;— Відділ пожежогасіння портового флоту РФ ДП «АМПУ»— Відділ розвитку та логістики РФ ДП «АМПУ» Тактико-спеціальні навчання передбачали розвиток у екіпажів суден і відповідальних осіб професійно-ділових якостей, перевірку рівня їх готовності до виконання дій з локалізації та ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах в акваторії Ренійського морського порту. Задіяний персонал показав високий рівень підготовки, оперативність і наявність сил і засобів при виконанні цілей і завдань навчань з ліквідації аварійного розливу нафтопродуктів в акваторії Ренійського морського порту. Прес-служба адміністрації Ренійського морського порту
З нагоди святкування Дня незалежності України колектив адміністрації морського порту «Южний» був нагороджений Відзнакою «25 видатних подій міста Южне за 25 років незалежності України». Адміністрація морського порту «Южний» була відзначена за відкриття санаторію-профілакторію «Портовик», а також за створення технічних і технологічних умов для встановлення рекорду за кількістю вантажу, завантаженого на борт судна. Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»
24 серпня в Одеському порту відбулася офіційна церемонія відкриття найпрестижнішої регати вітрильного сезону нинішнього року «Кубок Чорного моря 2016». Після церемонії яхти-учасники при хорошому вітрі пройшли по акваторії порту на очах у численної публіки і фотографів і вийшли через Західні ворота порту у відкрите море до місця старту чергової гонки. Традиційно регата на «Кубок Чорного моря» приурочена до Дня незалежності України.Як випливає з прес-релізу Одеської обласної федерації вітрильного спорту (президент — Сергій Червяков), Кубок Чорного моря веде свою історію з 1973 року. Тоді вперше за ініціативою одеських яхтсменів була проведена велика крейсерська вітрильна регата, маршрути якої пролягали від Одеси до острова Зміїний і порту Поті. Регата відразу привернула до себе безліч учасників і стала найбільш представницькою і популярною крейсерською регатою на Чорному морі.В такому форматі Кубок Чорного моря проіснував до 1988 року, і за цей час на його дистанціях виросло кілька поколінь чудових яхтсменів відкритого моря, гонщиків і капітанів крейсерських яхт. У кращі роки регата збирала понад 120 вимпелів.У нових історичних реаліях головним принципом і філософією цієї регати залишаються об'єднання і консолідація зусиль всіх яхтсменів, всіх громадських організацій для проведення головних морських яхтових змагань крейсерського вітрильного сезону.Саме таким, на думку організаторів, і буде Кубок Чорного моря 2016. Всього заплановано п'ять гоночних днів: з 24 по 28 серпня. Гонки проходять в Північно-західній частині Чорного моря і в акваторії Одеської затоки.У Всеукраїнській відкритій регаті крейсерських яхт «Кубок Чорного моря 2016» беруть участь провідні екіпажі з Києва, Одеси, Дніпра, Херсона, Миколаєва, Південного та ін. Шанувальники вітрильного спорту, які знімали з причалів морського вокзалу вихід суден до місця старту гонки, побачили через об'єктиви своїх фотоапаратів як заслужених ветеранів регати (крейсерсько-гоночні яхти «Альціона», «Садко», «Ланжерон», «Аріель», «Одіссей», «Посейдон», «Фортуна», «Гранат», ін.), так і сучасні крейсерські яхти — «Маестро», «Арктур», «Буян».Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Аналітика

За редким исключением, разумных аргументов для того, чтобы сохранить госсобственность в украинских портах, практически нет. В соответствии с мировой практикой, развитие портовой отрасли в Украине должно основываться на привлечении грамотных и профессиональных инвесторов. За редким исключением, разумных аргументов для того, чтобы сохранить госсобственность в украинских портах, практически нет. Объяснением таких попыток может быть только безответственность и стремление использовать «бесплатное» госимущество для набивания карманов. Мы привыкли гордиться пропускной способностью украинских морских портов, но гордиться было бы проще, если бы все эти мощности были загружены. Реальность же такова, что грузопотоки падают, а инфраструктура наших портов устарела морально и физически. Модернизация нужна как можно скорее и с учетом того, структура грузопотоков очень изменилась, и новые мощности портов должны соответствовать перспективным грузопотокам, а не воспоминаниям о прошлом. Если посмотреть на мировую практику, в собственности государства находится только недвижимая портовая инфраструктура, а перевалкой грузов и облуживанием флота занимаются только частные компании. Поэтому, если Украина хочет, чтобы ее порты развивались и наращивали объемы, а не теряли клиентов, государству нужно передать бизнесу коммерческую деятельность в портах и уйти от прямого управления госактивами со стороны профильного министерства. Фактически необходимо закончить процесс привлечения инвесторов, которые смогут наладить действительно эффективную работу в украинских портах. Основные проблемы государственных стивидоров хорошо известны – необходимость отдавать значительную часть прибыли в бюджет и, как следствие, отсутствие средств на развитие, зарегулированность, коррупция, не всегда профессиональный персонал (в том числе и среди руководителей), непрофильные активы. Приватизация устранит большую часть этих проблем. Кроме того, чтобы быть конкурентоспособным сейчас и тем более в будущем, частный собственник будет инвестировать в технологии и оборудование. В качестве примера приведу один из главных морских портов Грузии – Поти. Активная работа над повышением эффективности предприятия началась после перехода порта в руки стратегического инвестора, хотя даже в этом случае это произошло не сразу. Однако в результате частные владельцы порта осуществили масштабную инвестиционную программу: приобрели новые буксиры, краны, заменили энергетическую инфраструктуру, отремонтировали и построили новые автодороги и ж/д пути. Кроме того, был построен сухой порт, таможенный терминал и внедрены новые, более безопасные техники работы. Недавно ГП «Одесский морской торговый порт» подписал Меморандум о сотрудничестве с Р&O Maritime, дочерней компанией DP World. Впервые свои услуги в усовершенствовании системы маневровых операций в украинском порту предложила одна из лучших мировых компаний. Ранее частные стивидоры испытывали проблемы из-за отсутствия конкуренции в сфере предоставления буксирных услуг и диктата главных диспетчерских госстивидоров, которые зачастую использовали непрозрачные приоритеты для определения очередности швартовых операций. Если сотрудничество с уважаемой компанией поможет создать надежную систему предотвращения подобных случаев в будущем – это очень хорошая новость. В СМИ писали, что компания рассматривает возможность инвестировать в буксировочный флот. Появление в числе инвесторов компании с мировым именем – это знак для других инвесторов, что на рынке можно работать. Если это произойдет, преимущества ощутят все участники процесса. Это распространенная рыночная модель. Все крупнейшие мировые буксирные компании, такие как Smit, Svitzer, Kotug, – частные. Более того, за исключением каких-то отдельных случаев (как Северная Корея), государства вообще не занимаются буксирной деятельностью, так как в ней нет стратегической ценности. Практически все крупные инвестиционные проекты в портовой отрасли, реализованные за последние годы, были профинансированы с помощью частного капитала. Это естественно, ведь минимальные вложения в значимые проекты начинаются от 40–50 миллионов долларов. Наше государство точно не будет обладать подобными ресурсами в обозримом будущем. Да и зачем тратить бюджетные средства, если частные инвесторы обладают желанием инвестировать самостоятельно? Помимо денег они привносят в отрасль свой многолетний опыт, инновации и нетерпимость к коррупции, а все это весьма важно, если мы хотим быть конкурентными на мировом рынке.
Пролог Почти год прошёл с момента вступления в силу постановлений Кабмина от 07.07.2015 № 491 и № 492, которыми поставлена точка в борьбе с коррупционной схемой под предлогом химического анализа изолированного балласта. Постановлениями завершена адаптация процедур экологического контроля судов в портах в соответствии с базовыми международными конвенциями. Законодательством было предусмотрено, что экологический контроль судна осуществляется, когда при сбросе изолированного балласта с судна выбрасываются видимые плавучие доли или возникают видимые следы нефти, нефтесодержащих или других загрязняющих веществ в районе сброса, что приводит к фактическому ухудшению качества воды. Также в дополнение к указанным нормативным актам, было принято Постановление Кабмина № 953 от 13.10.2015, которым также предусмотрено осуществление экологического контроля исключительно в случае, когда с судна выбрасываются видимые плавучие доли или возникают видимые следы нефти, нефтесодержащих или других загрязняющих веществ в районе их сброса, что приводит к фактическому ухудшению качества воды в сравнении с фоновыми показателями в районе водопользования. Иными словами, решено, что если качество воды на месте отбора пробы хуже средних показателей в фоновых точках акватории порта, то только это может быть поводом для дальнейшего детального разбирательства. Таким образом была прервана коррупционная схема, которая оценивалась экспертами в $30 млн. Отдельно убытки бизнеса от простоя судов составляли до $25 тыс. в сутки. Правоохранительные органы боле скромны в выводах. К примеру, в СБУ сообщали, что должностные лица Государственной экологической инспекции Северо-Западного региона Черного моря только в Одесском порту собирали ежемесячно по $150 тысяч (порядка 4 млн грн.) взяток. При этом, не смотря на четкие ограничения попытки экологов нарушить нормы законодательства повторялись неоднократно: Факты давления со стороны должностных лиц Государственной экологической инспекции Северо-Западного региона Черного моря на судовладельцев и капитанов судов, заходящих в Николаевский морской порт, начали фиксировать ещё в сентябре 2015 года). Через месяц, уже 12 октября, государственный инспектор Николаевского сектора экологического и радиологического контроля Государственной экологической инспекции Северо-Западного региона Черного моря С. Литвинов пытался подняться на борт судна Quiet Lady с целью осуществить отбор проб балластных вод. В тот день благодаря протестам капитана и местным СМИ «атаку» удалось отбить. Однако, 22 марта текущего года представителями Государственной экологической инспекции Северо-Западного региона Черного моря, были отобраны пробы воды в акватории порта Николаев у т/х «Antheia» без присутствия администрации судна. В результате чего, капитан судна (флаг Malta) заявил морской протест против таких действий представителей Государственной экологической инспекции и констатировал, что никаких загрязнений акватории порта Николаев со стороны суда не происходило. О «схеме» с участием руководства инспекции неоднократно проводились журналистские расследования. Уважаемые журналисты Ярослав Чепурной и Олег Оганов детально и с привлечением морских агентов рассказали о двойной бухгалтерии морских экологов. Реакция правоохранителей не заставила себя ждать. 22 января при получении взятки в размере 19 тысяч гривен задержали одного из руководителей пункта экологического контроля Госэкоинспекции. В то же время правоохранители утверждают, что это далеко не первый зафиксированный ими факт получения взяток сотрудниками этого ведомства. Однако, задержания «на горячем» не заставили представителей Госэкоинспекии прекратить попытки своевольной трактовки законодательства. Так, 1 августа в Одесском морском порту представитель поста экологического контроля Госэкоинспекции обратился к представителям экологической службы администрации порта с требованием отобрать пробы морской воды в районе 13 причала при проведении погрузочных работ на судне и сбросе изолированного балласта. Экологическая служба порта, прибывшая на место, осуществила осмотр прилегающей акватории причала и не выявила каких-либо загрязнений или плавающих видимых частиц на поверхности воды при сбросе изолированного балласта и сделала соответствующее замечание инспектору. Замечание, стоит отметить осталось не замеченным, а пробы морской воды отобраны.• При осуществлении отбора проб представители инспекции даже не пронумеровали отобранные пробы (бутылки с водой). То есть достоверно установить какая вода взята из места сброса изолированного балласта, а какая из фоновой точки (для сравнения) невозможно;• Пробы отбирались в пластиковую тару, причем бывшую в употреблении;• Отобранные пробы воды не опечатывались и не обеспечена их сохранность. То есть после отбора можно налить в бутылку любую другую воду (к примеру, из лужи);• Инспектор отказался предоставить представителю администрации порта копию акта отбора проб, а также контрольную пробу для возможности осуществления лабораторных анализов в независимой лаборатории. При чем тут экология? Казалось бы, при чем здесь экология, ведь речь идёт просто о попытках государственных служащих нарушить закон? И это при том, что своими прямыми обязанностям сотрудники экоинспекции не занимаются. В частности, отсутствует какая-либо реакция Госэкоинспекции Черного моря на неоднократные обращения администраций портов на загрязнение акваторий сточными водами с городских дождевых коллекторов имеющих выходы непосредственно в акваториях портов. Такие случаи зафиксированы в Одесском, Николаевском и других гаванях. Администрация морских портов даже обращалась в инспекцию с просьбой организовать проверку одного из судостроительных заводов, с территории которого периодически осуществляются сбросы и загрязняется акватория соответствующего порта, но инспекция не только не провела проверку, но даже не смогла должным образом ответить на обращение предприятия. ЭпилогОтдельно следует отметить что согласно ст.15 Закона «О морских портах Украины» Администрация морских портов прямо ответственна за обеспечение соблюдения законодательства об охране окружающей природной среды. Так, ведомственные экологические службы портов осуществляют постоянный контроль за соблюдением требований природоохранного законодательства, но используют исключительно законные методы воздействия. К примеру, при выполнении грузовых работ с навалочными грузами постоянно контролируется выполнение мероприятий, предусмотренных рабочими технологическим картами и инструкциями; при необходимости модернизируется и устанавливается более современное технологическое оборудование, в состоянии постоянной готовности находятся силы и средства реагирования на возможные аварийные ситуации в т. ч. и экологического характера. Кроме того, на постоянной основе осуществляется мониторинг состояния атмосферного воздуха и морской воды в акваториях портов. К примеру, по Одесскому морского порту, ежеквартально последние 5 лет специалистами Физико-химического института им. А. В. Богатского НАН Украины производится отбор проб в контрольных и фоновых точках акватории. Согласно данным этого мониторинга концентрация загрязняющих веществ находится постоянно на уровне фоновых показателей. Так, содержание нефтепродуктов в воде порта за последние 2 года составляет в среднем менее 0,05 мг/литр, содержание общего железа – менее 0,05 мг/литр, содержание взвешенных веществ – менее 4 мг/литр. Приведенные факты доказывают, что за минувший год со времени вступления в силу «дерегуляционных» норм, качество воды в акватории морских портов не изменилось, а самое главное – не ухудшилось. Суда продолжают обрабатываться, обеспечено своевременно реагирование на возможные внештатные ситуации (в том числе разливы), что достигается постоянными тренировками персонала и поддержанием в готовности сил и средств. А значит — работы у «креативных» государственных экологов стало ощутимо меньше и вскоре стоит ожидать новых попыток трактовать законодательство в свою пользу. И.о. начальника пресс-службы ГП «АМПУ» Игорь Казакуца
Заместитель главы Администрации морских портов Украины Вячеслав Вороной в колонке для сайта «Порты Украины» анализирует потенциальные источники транзитных грузов. Транзит – это дополнительные грузопотоки, которые не зарождаются на территории Украины, но, при этом, положительно влияют на экономику. Влияют непосредственно через создание рабочих мест для портовиков, железнодорожников, сотрудников автомобильных дорог, а также через дополнительные (то есть в дополнение к существующим) налоговые поступления в бюджет. Более того, если мы говорим о портовых сборах и доходах от перевалки транзитных грузов – то это валютные поступления, а значит укрепление национальной денежной единицы. Транзитные возможности Украины при условии развитой инфраструктуры, конкурентных тарифов и упрощенной системы таможенных формальностей могут привлечь десятки млрд долларов США. И это не только традиционные транзитные российские грузы, но и альтернативные грузопотоки. В целом, потенциальные возможности Украины по привлечению транзитных грузов можно разделить на 6 категорий: 1) От портов Чёрного моря в направлении западных приграничных территорий. В основном это направление интересно для доставки руды и угля из ЮАР, США, Бразилии или Австралии для предприятий Центральной и Восточной Европы. Именно глубоководные украинские порты могут стать ключевым пунктом в данной логистической цепи. Потенциал этого направления экспертами оценивается в 6–7 миллионов тонн. 2) «Белорусский транзит». На сегодня основными конкурентами украинских портов в борьбе за транзит белорусских грузов (в основном нефтепродуктов и калийных удобрений) являются порты стран Балтии. При грамотном тарифном регулировании (порты, железная дорога, ставки стивидоров), потенциал этого направления может достигать 7 млн тонн в год. В том числе, реализация проекта по организации перевозок по р. Днепр путем развития транспортного коридора «Е-40», позволит Украине получить дополнительные преимущества в борьбе за данный транзитный грузопоток. 3) «Транзит по реке Дунай». Несмотря на то, что специфика портов Придунавья непосредственно связана с транзитом, большинство международных маршрутов обходят их стороной. Для развития этого направления всё внимание должно быть сосредоточено на восстановлении и развитии инфраструктуры. Это автомобильные дороги, железнодорожное сообщение, обеспечение достаточных глубин в портах. Полностью потенциал данного направления Украина сможет оценить после реализации всех указанных мероприятий. 4) «Новый шелковый путь». Перспективы данного транзитного пути, проходящего через Ильичевский порт трудно переоценить. На сегодня основной номенклатурой для отправок являются контейнеры. Интерес к проекту уже проявили как страны ЕС, так и Китай. По сути, название проекта говорит само за себя. Только на сегодня потенциал «Нового шелкового пути» можно оценить на уровне 1 млн тонн в год, но после проведения всей «домашней» работы в виде разработки удобных и конкурентных тарифов данную цифру можно значительно увеличить. Кроме того, уже сегодня присутствует дефицит паромов в направлении Грузии, а в это же время на причалах Ильичевского морского порта с декабря 2015 года простаивают 2 парома, которые были переданы на баланс ЦТС «Лиски». 5) Иранская и азербайджанская нефть и нефтепродукты. В июле 2016 года в вопросе привлечения азербайджанской нефти, как для транспортировки по трубопроводу, так и для перевалки по варианту «море-берег-море», были совершены значительные подвижки, в том числе, было инициировано предоставление скидки к портовым сборам в морских портах «Южный» и Одесса для танкеров, которые перевозят транзитную нефть. Развитие этого направления может значительно загрузить простаивающие наливные мощности портов региона. Однако, для запуска транспортировки нефти по трубопроводу необходимо решить ряд вопросов, как удаление консерванта из системы; закачка технологической нефти; достройка трубопровода на участке «Броды-Полоцк»; организация поставок. Ответы на эти вопросы смогут дать более четкую картину возможности начала транспортировок транзитной нефти через Украину. 6) «Молдавское и казахское зерно». Несмотря на бум в строительстве зерновых мощностей, наблюдаемый в последнее время, порты, по-прежнему, могут позволить себе кроме экспортных, обрабатывать и транзитные грузы. Для этого необходимо создать конкурентные тарифные условия по железной дороге. Недавно Министерство инфраструктуры инициировало продление эксперимента по снижению ставок портовых сборов (кроме административного) на перевалку транзитных грузов на 50%. Однако, несмотря на обилие транзитных возможностей, вернуть грузопотоки в один момент по мановению волшебной палочки только снижением ставок невозможно. Транзитные грузопотоки совершенно ошибочно сводить напрямую к снижению или увеличению ставок портовых сборов, ведь это только один элемент логистической цепи, наряду с фрахтовыми ставками, ж/д тарифами на перевозку, тарифами на стивидорные услуги, а также ситуацией на товарных рынках. Нужны чёткие и стабильные, то есть неизменные годами правила игры, а также постоянные переговоры с клиентурой, чтобы у них появилось желание пересмотреть свои сложившиеся логистические цепочки, поверить украинскому правительству в создании благоприятных условий для бизнеса.

Оголошення

Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) пропонує до передачі в оренду на умовах бербоут – чартеру пасажирське судно  т/х «Савона» з такими технічними даними: Тип судна: пасажирське Рік та місце побудови: 1989, Україна Клас судна:KM + {1} III пасажирське Тип головних двигунів: ДВС 1*ДРА21ОБ (12ЧСП18/20);2×3Д6С (6ЧСП 15/18) Кількість головних двигунів: 3 Рушії: гвинти фіксованого  кроку Довжина найбільша: 34,03 м Ширина: 6,9 м Висота борту: 2,9 м  Дедвейт: 34,4 т Пасажиромісткість: 160 персон Мінімальна вартість однієї доби  утримання судна (без урахування збору за користування радіочастотами) – 449,88 грн. (без ПДВ). Судно знаходиться у відстої, укомплектоване відповідно до вимог Регістру судноплавства України, термін дії Класифікаційних документів закінчився у 2014 році. Усі витрати щодо поновлення регістрових документів та перегону судна з Одеського порту – за рахунок фрахтувальника. Послуги за висновок щодо незалежної експертної оцінки та послуги ДП «УкрНДІМФ» за висновок щодо визначення підприємством розміру фрахтової ставки судна «Савона» — за рахунок фрахтувальника. Контактна особа Гавриленко Олексій Анатолійович тел. моб. (067)481 75 78 тел. (048) 729 47 69 з 08.30 до 17.30 Електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Довготерміновий пільговий кредит на будівництво житла надається молодим сім’ям, в якій чоловік та дружина віком до 35 років, неповним сім’ям, в якій мати (батько)віком до 35 років має неповнолітніх дітей (дитину), одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно. Кредит надається молодим сім`ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) житла терміном до 30 р, але не більше ніж досягнення позичальником (ці) пенсійного віку. Для реєстрації необхідно написати заяву на отримання кредиту, заповнити анкету Позичальника та надати такі документи: Довідка про перебування на квартирному обліку всіх членів сім’ї (оригінал),Довідка про склад сім’ї (Ф-3 ЖЕК) (оригінал),Оригінали та копії паспортів повнолітніх членів сім`ї (1,2 ст. прописка),Оригінали та копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера,
«Доводимо до відома контрагентів ДП «АМПУ», які здійснюють поставки/виготовлення товарів, виконання робіт та надання послуг за договорами, виконання яких покладено на адміністрації Ялтинського, Севастопольського, Феодосійського, Керченського та Євпаторійського морських портів. Відповідно до наказу Мінінфраструктури «Про закриття морських портів» від 16.06.2014 № 255 проводиться ліквідація філій ДП «АМПУ», які розташовані на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя. У зв’язку з цим та з метою уникнення нарахувань штрафних санкцій за невиконання укладених договорів, просимо вжити заходів щодо розірвання/внесення змін до договорів, виконання яких здійснюється на об’єктах вищезазначених філій.»

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2016PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n