Оброблено суден: 12

Про підприємство

kiev 109

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» є державним унітарним підприємством і діє, як державне комерційне підприємство, створене відповідно до Закону «Про морські порти України» № 4709-VI від 17.05.2012 р.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 березня 2013 р. № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», а також згідно з наказом Міністерства інфраструктури № 163 від 19.03. 2013 р. «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту, і створення державного підприємства «Адміністрація морських портів України» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України.
ДП «АМПУ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 27.05.2013 р.
ДП «АМПУ» представляє собою унітарне підприємство, засноване на праві господарського ведення, що складається з центрального апарату (м. Київ), головного представництва (м. Одеса), 13 філій в морських портах України, філії «Дельта-лоцман» та налічує більше 8 000 працівників.

Новини галузі

Сьогодні під головуванням віце-прем’єр-міністра Володимира Кістіона відбулася нарада щодо будівництва фасаду Одеського морського вокзалу. У нараді взяли участь перший заступник міністра інфраструктури Євген Кравцов, в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкаганс, представники Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ, Державної фіскальної служби, ДП «Укрдержбудекспертиза», ДП «ЧорноморНДІпроект» тощо. За результатами наради Володимир Кістіон дав доручення Міністерству інфраструктури та ДП «АМПУ» забезпечити проведення всіх організаційно-підготовчих та тендерних процедур і завершення будівельних робіт щодо облаштування кінетичного фасаду Одеського морвокзалу протягом першого півріччя 2017 року. www.kmu.gov.ua
Так, ухвалено законопроект № 4121 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» (електронний квиток). Також парламент підтримав такі законопроекти: № 2712 "Про внесення змін до Кодексу торговельного мореплавства України (щодо сприяння розвитку судноплавства в Україні)№ 4046а «Про державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації»№ 4647 «Про внесення змін до Закону України „Про автомобільні дороги“ щодо автомобільних доріг оборонного значення»№ 4644 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» За словами міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, законопроекти дають перспективи для розвитку судноплавства річками України, повернення вантажів на річки, розвантаження автошляхів. mtu.gov.ua
11 січня, Держслужба з безпеки на транспорті провела засідання Державної кваліфікаційної комісії з оцінки кваліфікації і підготовки, присвоєння кваліфікаційних категорій лоцмана і лоцманів-операторів служб регулювання руху суден (СРРС). Про це повідомляє прес-служба відомства. До складання кваліфікаційного іспиту в зв'язку з присвоєнням кваліфікації лоцмана-оператора служби регулювання руху суден були допущені Олександр Мурза, Володимир Курналеев і Олег Ярошенко. За результатами іспиту Державна кваліфікаційна комісія присвоїла кваліфікацію лоцмана-оператора служби регулювання руху суден Володимиру Курналееву з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Маріуполь» та Олегу Ярошенко з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Широка Балка». В цей же день Державна кваліфікаційна комісія, відповідно до «Положення про лоцмана-оператора служби регулювання руху суден», затвердженого наказом Мінтрансу від 28.05.2001 р. № 341, наказу Мінінфраструктури № 365 від 24.10.2016 р. «Про створення Державного кваліфікаційних комісій з оцінки кваліфікації і підготовки, присвоєння та підтвердження кваліфікаційних категорій лоцмана і лоцманів-операторів служб регулювання руху суден» розглянувши представлені філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» документи, провела кваліфікаційний іспит в зв'язку з підтвердженням кваліфікації лоцмана — оператора СРРС. Державна кваліфікаційна комісія вирішила підтвердити кваліфікацію лоцмана-оператора СРРС: — Полякову Олександру Володимировичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Очаків», ЦРРС «Російська коса»;— Подберезному Анатолію Павловичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ЦРРС «Чорноморськ»;— Липовському Віктору Миколайовичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Очаків»;— Пащенко Євгену Васильовичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Широка Балка»;— Черевань Леоніду Сергійовичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Широка Балка»;— Шаранданову Павлу Вікторовичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Южний»;— Мамонову Юрій Володимировичу, з правом виконання обов'язків лоцмана-оператора в зоні дії ПРРС «Южний». www.tbu.com.ua
Затверджено Інструкцію про порядок пломбування Оновлено порядок пломбування в морських портах суднових запірних пристроїв, призначених для скидання забруднюючих речовин та вод, що їх містять. Відповідна Інструкція поширюється на капітанів морських портів, служби капітанів морських портів, капітанів і екіпажі суден, які заходять в морські порти України. Суднові запірні пристрої (клапани, клінкети, кінгстони, крани, люки і т.п.) пломбуються з метою запобігання самовільного скидання з суден забруднюючих речовин або вод, що їх містять, які заборонені до скидання відповідно до законодавства та міжнародних договорів України. Встановлено відповідний перелік суднових запірних пристроїв, які повинні бути опломбовані. Перелік пристроїв кожного судна визначається адміністрацією судна з урахуванням типу, призначення і конструктивних особливостей судна, його обладнання та систем і вказується у відповідному судновому документі. Перевірку пломбування запірних пристроїв проводить уповноважена особа Служби капітанів морських портів під час контрольного огляду судна згідно з Правилами контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства. Інструкція про порядок пломбування затверджена наказом Мінінфраструктури від 5 грудня 2016 року № 433. jurliga.ligazakon.ua
З метою удосконалення системи дипломування моряків розроблено нове програмне забезпечення Державного реєстру документів моряків України — «Автоматизована система реєстрації та перевірки документів моряків України». Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків в тестовому режимі запустила в дію Відкритий веб-сайт перевірки документів моряків України, який знаходиться за посиланням http://verification.itcs.org.ua, що є обов’язковою вимогою виконання Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками). mtu.gov.ua

Новини АМПУ

Адміністрація морських портів України має намір «перезавантажити» відносини з провідними українськими та світовими днопоглиблювальними компаніями. Плани АМПУ щодо днопоглиблювальних робіт стануть зрозумілими і прогнозованими для бізнесу, а прозорість тендерної документації — буде збільшена. Про це повідомив в.о. голови ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. Плани підприємства з проведення днопоглиблювальних робіт, залучення інвестицій для розвитку морських портів, а також стратегія реформування АМПУ обговорювалися 20 січня в ході зустрічі з представниками транспортного бізнесу на майданчику Американської торгової палати в Україні. «Реалізація планів розвитку портів, в тому числі роботи з днопоглиблення — в числі моїх перших пріоритетів. Ситуація, яка складається навколо даних робіт — далека від норми. У самий найближчий час я планую провести зустріч з провідними днопоглиблювальними компаніями, яким цікавий український ринок, на якій ми виробимо цивілізовану стратегію і єдині правила гри для всіх, а також «перезавантажимо» наші відносини. Ми всіх запрошуємо до діалогу і співпраці. У закупівлях даних робіт повинна бути повна прозорість і ясність. Українські порти і український бізнес чекають розвитку, і завдання АМПУ — його забезпечити»,— зазначив в.о. голови ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. Керівник підкреслив, що всі розпочаті ініціативи в рамках співпраці Адміністрації морських портів України і бізнесу будуть продовжені, проте тендерні процедури повинні стати зразком прозорості, відкритості і не корумпованості. Зокрема, для проведення аудиту документації та аналізу відповідності умов торгів вимогам законодавства будуть продовжені на 2 місяці термін подачі конкурсних пропозицій на проведення днопоглиблювальних робіт в морському порту «Южний». Перенесення термінів торкнеться тендерів, оголошених в морському порту: • «Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів морського порту «Южний», проект якого затверджений розпорядженням Кабінету міністрів № 674-р від 14 вересня 2016 року;• «Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій біля причалів з урахуванням перспективного вантажообігу морпорту Южний», ТЕО якого затверджено розпорядженням Кабінету міністрів України № 657 від 8 вересня 2016 року. Крім того, станом на 20 січня для розгляду в Антимонопольний комітет України надійшли дві скарги від компаній учасників тендеру: «Jan de Nul NV» (Бельгія) і «ДП «Ван Оорд Україна». Раніше адміністрація порту запросила до участі в тендерних закупівлях як іноземні, так і українські днопоглиблювальні компанії. Вся тендерна документація розміщена на майданчику Prozorro. Довідка:Завдяки проведенню зазначених робіт та реалізації інвестиційних планів порт «Южний» значно підвищить рівень конкурентоспроможності на внутрішньому і міжнародному ринках портових послуг, портові оператори зможуть залучити нові вантажні потоки і максимізувати прибутки і податки до бюджетів усіх рівнів. Реалізація затвердженого урядом плану розвитку дозволить порту «Южний» стати найбільш перспективною і найбільшою гаванню Чорного моря. За попередніми оцінками, розрахунковий показник максимального річного обсягу обробки навалювальних вантажів в порту складе 120 млн тонн. Прес-служба ДП «АМПУ»
Для удосконалення існуючої системи теплопостачання відділ головного енергетика Адміністрації Іллічівського морського порту ініціював і завершив роботи з реконструкції центральної котельної. Реконструкцію провели із залученням підрядної організації ТОВ «ТБ Техностиль». Роботи проводилися в два етапи. Перший етап робіт був завершений наприкінці 2015 року. Впродовж жовтня-листопада 2015 року було демонтовано мазутний паровий котел ДКВР-20. Замість нього було встановлено водогрійний котел «Vitomax 200-LW» з допоміжним обладнанням. Наприкінці 2016 року, згідно з проектом «Реконструкції центральної котельної ІФ ДП «АМПУ», був встановлений другий водогрійний котел «Vitomax 200-LW» з допоміжним обладнанням. Крім того, на прилеглій до котельної території встановлено дві ємності для зберігання аварійного запасу палива загальним обсягом 40 тонн. Нагадаємо, що раніше центральна котельна забезпечувала підприємство теплом за допомогою чотирьох парових котлів, два з яких – газові, два – мазутні. Устаткування застаріло і ледь забезпечувало повноцінний нагрів гарячої води і опалення приміщень. «У цьому році ми випробували новий котел, який впорався з поставленими завданнями і дозволив в літній період заощадити підприємству на місяць близько 30 тис. м³ природного газу, тобто більше 250 тис. грн. При повному переході в водогрійний режим два таких котла можуть цілорічно забезпечувати роботу котельної», –повідомив провідний інженер відділу головного енергетика Віктор Юлик. У поточний опалювальний сезон обидва нових котла пройшли стадію пуско-налагоджувальних робіт. Прес-центр Адміністрації Іллічівського морського порту
19 січня, в рамках візиту старшого інспектора з морської безпеки Міністерства транспорту Канади пана Тоні Бакераві, в АМПУ відбулася нарада щодо низки питань забезпечення морської безпеки в портах. Зустріч проходила під головуванням начальника служби безпеки мореплавства АМПУ Миколи Севиріна. Основна мета візиту іноземного фахівця — підготовка України до планового аудиту України Міжнародною морською організацією. В ході зустрічі відбувся обмін досвідом з українськими фахівцями з питань оперативного реагування у випадках забруднення навколишнього середовища, забезпечення портовими прийомними спорудами, обговорювалися аналіз ризиків і проведення оцінки безпеки в морських портах. Під час зустрічі також порушувалися питання щодо системи управління якістю та радіозв'язку, питання роботи пунктів регулювання руху суден і лоцманських служб, берегової служби та координації пошуково-рятувальної служби на морі. Прес-служба ДП «АМПУ»
Для забезпечення безперебійної роботи Іллічівського морського порту, на території підприємства регулярно здійснюються ремонтні роботи залізничних колій і стрілочних переводів. Так, у другому півріччі 2016 року відділ інфраструктури адміністрації Іллічівського морського порту організував ремонт підкранових колій на причалі № 2 (200 м) і причалі № 7. При цьому причали не виводиться з експлуатації під час проведення ремонтних робіт. Також було здійснено ремонт наступних залізничних колій: № 47, причал № 10 (225 м);№ 52, причал № 20 (62,5 м);№ 52, причали № 22, 23 (225 м);№ 53, причал № 22 (112,5 м);№ 66 в тилу причалу № 19 (25 м);№ 68, причали № 12–14 (250 м);№ 75, 3 термінал, 8 склад (125 м). Фахівці відділу інфраструктури також завершили роботи з ремонту наступних стрілочних переводів: № 246 (1 термінал), № 260 (2 термінал), а також № 902, 903, 904 (18 склад, 4 термінал). Всі ремонтні роботи виконані підрядним способом якісно і у встановлені договорами терміни. Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту
13 січня набув чинності наказ Міністерства інфраструктури України № 351, яким прийняті зміни до інструкції з оформлення та видачі посвідчень особи моряка (паспорта моряка). Зокрема, за тісної співпраці із Службою безпеки України було оптимізовано процес взаємовідносин між АМПУ та СБУ. В результаті значно скоротиться час обробки документів моряків.Також, змінами встановлено чіткий перелік документів для отримання/продовження посвідчень, а також термін видачі посвідчень в 7 і 20 календарних днів.Прес-служба ДП «АМПУ»

Аналітика

Цього року передбачається зібрати 63 млн. т зерна. Оскільки внутрішні потреби країни в зерні щорічно складають в межах 23 млн. т, то збільшення загального його виробництва впливає на зростання експортного потенціалу. Україна експортувала в 2015/16 маркетинговому році майже 39,5 млн. т зерна, що на 13,5% перевищує попередній період. У поточному сезоні прогнозується доведення обсягів експорту до 41 млн. т. Таким чином буде встановлено новий рекорд з продажу українського зерна на світовому ринку. При цьому максимальні можливості прийняття та обробки зернових вантажів портовими операторами України складають 58,5 млн. т./рік. Додаткові можливості перевантаження зернових за прямим варіантом складають 12,6 млн. т./рік. Таким чином, з урахуванням темпів росту, після 2020 року обсяги експорту зернових вантажів можуть перевищити перепускну спроможність морських портів До 2020 року заплановано будівництво 36 об’єктів з перевантаження зернових вантажів. 10 із них, потужністю 33,8 млн. т/рік в стадії будівництва та 26 із них, потужністю 65 млн. т./рік — «на папері». Загалом до 2020 року порти будуть здатні перевантажити мінімум 92,3 млн. т, а максимум 157,3 млн. т. Таким чином, навіть за умови двократного збільшення експорту в портах буде «overcapacity». Оптимізація логістики Крім розбудови інфраструктури портів, підвищити їхню ефективність можливо завдяки оптимізації логістики. Так, державним підприємством «Адміністрація морських портів України» перед керівництвом Мінагрополітики неодноразово порушувались нижченаведені проблемні питання та надавались конкретні пропозиції щодо їх вирішення: 1. Затримки обробки вантажів у нічний час, святкові та вихідні дні в морських портах через неможливість отримання висновків фітосанітарних лабораторій, які проводять дослідження зернових вантажів. До 01.07.2016 фітосанітарні лабораторії працювали не в цілодобовому режимі. Відповідно до наказу Держпродспоживслужби від 01.07.2016 № 176 організовано цілодобовий режим роботи фітосанітарних лабораторій областей, де розташовані морські порти. Встановлення цілодобового режиму роботи лабораторії сприяло скороченню терміну отримання фітосанітарного сертифікату та зменшенню часу невиробничого простою суден у причалів портів. Але встановлення цілодобового графіку – це точковий захід, який не вирішує всіх проблем роботи лабораторій. Комплексно це питання можна вирішити лише завдяки створенню приватних лабораторій, які будуть пильно контролюватись державою. 2. Затримки обробки фуражного зерна, яке транспортується та зберігається в портах більш ніж 1 місяць, через необхідність повторного отримання ветеринарного свідоцтва. Законом України «Про ветеринарну медицину» визначено, що термін дії експертного висновку державної ветеринарно-санітарної експертизи, який засвідчує безпечність продуктів тваринного походження, в тому числі кормів не більше одного місяця. Термін дії ветеринарного свідоцтва при експорті фуражного зерна обмежується терміном дії експертного висновку. При експорті фуражного зерна, при оформленні ветеринарного свідоцтва Ф2 в пункті відправлення вантажу, у разі, якщо строк транспортування до порту та зберігання в порту більше 1 місяця виникає потреба у додатковому проведенні ветеринарної експертизи. ДП «АМПУ» пропонувало Мінагрополітики ініціювати внесення змін до Закону України «Про ветеринарну медицину» щодо продовження терміну дії експертного висновку для фуражного зерна до трьох місяців. Питання не вирішено. 3. Обмеження перепускної спроможності припортових елеваторів через обов’язкове роздільне зберігання зерна різних класів. Відповідно до Інструкції про ведення обліку і оформлення операцій із зерном і продуктами його переробки на хлібоприймальних та зернопереробних підприємствах, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики України № 661 від 13.10.2008р елеватори зобов’язані при зберіганні зерна забезпечувати обов'язкове розділення зерна за класами згідно ДСТУ. Кінцевий покупець формує суднову партію за якісними показниками відповідно до міжнародних стандартів, а не ДСТУ. Важливо зауважити, що під час відвантаження на судна зерно різних класів (розподілених по ємностях в портовому елеваторі за ДСТУ) змішується, оскільки фактор розподілу зерна за класами по ДСТУ ніяк не впливає на якість зерна за ISO. При цьому роздільне зберігання по класам згідно вимог зазначеної Інструкції приводить лише до неповного завантаження ємностей портових елеваторів і, як наслідок, зниження потужності елеваторів та обсягів перевалки портів у цілому. ДП «АМПУ» разом з Європейською бізнес асоціацією пропонувало Мінагрополітики скасувати вимоги щодо обов’язково роздільного зберігання зерна за класами. Підготовлені зміни до Інструкції про ведення обліку і оформлення операцій із зерном і продуктами його переробки на хлібоприймальних та зернопереробних підприємствах, навіть були розміщені на сайті Держсільгоспінспекції 15.03.2016, але на цьому все і закінчилось. 4. Проведення лабораторних досліджень однієї партії фуражного зерна декілька разів. Порядком відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 № 833, визначено, що для проведення дослідження зразки продукції відбираються з кожної партії. Партією кормів для сільськогосподарських тварин вважається будь-яка кількість зерна однієї якості для одноразового приймання, відвантаження, реалізації чи зберігання, вагою не більш як 100 тонн. У зв’язку цим, при експорті фуражного зерна проводяться дослідження декількох партій фуражного зерна, що завантажується в один трюм судна, за рахунок чого збільшуються витрати на проведення лабораторних досліджень. Так витрати по судну можуть складати понад 200 тис. грн. Доцільно вважати партією фуражного зерна при перевезеннях морським транспортом будь-яку кількість фуражного зерна, що завантажується в один вантажний трюм (вивантажується з одного вантажного трюму) морського судна. ДП «АМПУ» пропонувало Мінагрополітики ініціювати внесення таких змін до Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень. Питання не вирішено. 5. Збільшення вартості витрат на проведення ветеринарного контролю фуражного зерна. З 09.03.2016, у відповідності з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.01.2016 № 18 «Про внесення змін до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13 лютого 2013 року № 96» суттєво збільшено плату за послуги з проведення ветеринарно-санітарного огляду кормів та інших об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду при проведенні ветеринарно-санітарного контролю, який розповсюджується на експорт фуражного зерна. При проведенні ветеринарно-санітарного огляду фуражного зерна (плата береться у розмірі 1358,39 гривен за кожну 1000 тон вантажу, що виливається при експорті партії в 50000 тон фуражного зерна, завантаженої на судно у суму майже 70 тисяч гривен. ДП «АМПУ» пропонувало Мінагрополітики Повернутися до розміру плати за послуги, які надаються регіональними службами державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, що діяла у відповідності до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13.02.2013 № 96. Питання не вирішено. Таким чином контроль «панамакса» лише однією службою коштує суб’єктам понад 270 тис. грн. І всі ці витрати включаються у вартість вітчизняного зерна та знижують його конкурентоспроможність на міжнародному ринку. Всі ці питання піднімалися під час виїзної наради Віце-прем’єр-міністра В. Кістіона до м. Одеса 17.06.2016, за результатами якої були надані відповідні доручення. Держпродспоживслужбою щодо вищезазначених питань вирішено лише 1 – стосовно забезпечення цілодобової роботи фітосанітарних лабораторій. ДП «АМПУ» було скликано нараду з невирішених питань, до якої співробітники Мінагрополітики не прибули. Габаритно-ваговий контроль Якщо розкривати питання логістики зернових, то неможливо не зачепити тему габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів, які доставляють 27% зернових вантажів в порти. Міністерством інфраструктури України видано окреме доручення від 28.07.2016 № 589/55/11–16, зокрема щодо заборони в’їзду на території державних підприємств морських торговельних портів транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують нормативні. Протягом останніх трьох місяців, завдяки впровадженню ДП «АМПУ» ряду контрольних заходів на прохідних морських торговельних портів було виявлено 148 таких фактів перевищення допустимих норм, які відпрацьовуються разом з Державною службою безпеки на транспорті. Також за зверненням ДП «АМПУ» відповідний контроль здійснюють всі державні стивідорні компанії та частина свідомих приватних стивідорних компаній. Але не всі приватні стивідорні компанії сприяють збереженню автомобільних доріг та виконанню чинного законодавства. Так після прояву активної уваги до процесу зважування однією із приватних стивідорних компаній було заклеєно табло, на якому відображаються показники ваги, для унеможливлення контролю з боку адміністрації морського порту та Державної служби безпеки на транспорті. Окрім того, адміністрації морських портів в серпні поточного року звернулися до власників приватних стивідорних компаній з пропозицією повторити приклад державних стивідорних компаній щодо заборони в’їзду транспортних засобів, вага яких перевищує нормативну. Більшість із приватних портових операторів погодились із пропозицією, але до теперішнього часу до ДП «АМПУ» не надійшли відповіді щодо прийнятих рішень від деяких портових операторів. Цікаво, що не відповіли одні з найбільших та відомих компаній. Ще деякі компанії, відомі своєю постійною критикою державних установ офіційно відмовились здійснювати будь-які заборони щодо в’їзду/виїзду автотранспорту через перевищення вагових параметрів. Прикро відзначити, що для деяких портових операторів вага комерційної вигоди перевищує вагу бажання зробити вклад у спільні зусилля Мінінфраструктури, Державної служби безпеки на транспорті, Адміністрації морських портів та більшості членів родини портових операторів щодо збереження автомобільної інфраструктури України. В'ячеслав Вороной для ЦТС cfts.org.ua
На сегодняшний день перспективы развития морского порта «Южный» напрямую зависят от наличия соответствующих глубин как на подходном и внутреннем каналах, так и в операционных акваториях порта. Наличие соответствующих глубин является ключевой позицией, которая определяет конкурентоспособность современного порта. В Украине еще 15 лет назад даже не предполагалось создание глубоководного порта, так как особого спроса на транспортировку грузов судами типа «Capesize» дедвейтом 150–200 тыс. тонн не существовало. Но уже в 2009 году потребность в использовании Capesize-ов оказалась настолько острой, что порты и стивидорные компании были вынуждены в сжатые сроки разработать целую систему для обработки судов данного класса. Эта система включала в себя догрузку судна на рейде что, безусловно, повышало стоимость перевалки и существенно замедляло обработку флота. Вышеперечисленные факторы делали порт менее привлекательным и, как следствие, влекли к сокращению его пропускной способности. Начатые в 2012 году дноуглубительные работы в порту «Южный» дали свои положительные результаты, которые уже ощутили на себе как грузоотправители, так и портовая администрация. Эффект от проделанной работы очевиден — с июля 2014 года для судов типа «Capesize» появилась возможность полной загрузки у причалов до осадки 18,5 м, что исключило необходимость догрузки на рейде. Реализация первой части проекта по дноуглублению сделала морской порт «Южный» единственным среди украинских портов, у причалов которого стала возможна полная загрузка судов типа «Capesize». Таким образом, грузовладельцы и фрахтователи значительно экономят время и финансовые ресурсы. К примеру, только один день фрахта судна класса «Capesize» обходится в 50–60 тысяч долларов США. При этом благодаря увеличению объёма загрузки у причалов общий срок погрузки судна уменьшился на 4–5 суток, что в свою очередь позитивно сказалось на росте грузооборота в 2014–2015 годах. Что важно отметить, на примере 2015 года, количество обработанных судов типа «Panamax» существенно уменьшилось по сравнению с 2014 годом (-33 судна), а судов типа «Capesize» увеличилось до (+10 судов). Общее количество обработанных судов у причалов морского порта «Южный», типа «Capesize», за период с 2014 года по октябрь 2016 года уже составило рекордные 342 единицы. Несмотря на сложившуюся в 2016 году ситуацию, связанную с общим падением грузооборота в морских портах Украины, формирование судовых партий более 120 тыс. тн, остается востребованным. Более того укрупнение судовой партии позволяет значительно снизить затраты на перевалку и фрахт. Принимая во внимание мировую тенденцию к укрупнению судовой партии, продолжение дноуглубительных работ на подходном канале до 21 метра и акватории морского порта «Южный» можно с уверенностью сказать, что всё это существенно укрепит конкурентные позиции порта среди лидирующих портов Черного моря: Тамани, Новороссийска, Констанцы. Кроме этого, возможность принимать крупнотоннажные суда типа «Capesize», «Newcastlmax» и «Wozmax» существенно увеличивает объём поступлений от портовых сборов. К примеру «Capesize» — 315–320 тыс. долларов США, «Newcastlmax» – 370–375 тыс. долларов США. cfts.org.ua
Автор: Вячеслав Вороной, заместитель главы АМПУ для журнала «Порты Украины» http://ports.com.ua/opinions/zachem-ampu-vnedryaet-it-sistemy  «Администрация морских портов Украины» намерена в 2016–2017 году создать центр обработки данных и организовать с его помощью надежные и производительные каналы передачи информации между филиалами предприятия и аппаратом управления. IT-системы как фактор развития Структурным элементом системы корпоративного управления, который обеспечивает движение потоков внешней и внутренней информации для руководства предприятия и всех лиц, участвующих в управленческой деятельности, являются IТ-системы. Сегодня IT-системы – это инструмент не только повышения эффективности управления предприятием, но и создания новых конкурентных преимуществ. Развитие IT-систем неразрывно связано с бизнес-стратегией предприятия и обеспечивает решение задач по обработке информации, ее сохранение и воспроизводство, обеспечивая непрерывность бизнес-процессов на предприятии. Основным элементом IT-инфраструктуры предприятия является центр обработки данных (ЦОД). Он представляет собой специализированное помещение, в котором размещено серверное и сетевое оборудование, предназначенное для обеспечения автоматизации бизнес-процессов, сохранения целостности данных, непрерывности функционирования прикладных систем, задач и сервисов, обеспечения постоянной доступности информации для пользователей. Планы и концепции Финансовый план Администрации морских портов на 2016–2017 годы предусматривает выполнение работ по созданию ЦОД в соответствии с Проектом приспособления подвального помещения в административном здании аппарата управления ГП «АМПУ» под серверную комнату. Проект предусматривает создание экранированной камеры, систем прецизионного кондиционирования, электропитания и бесперебойного питания, пожарной и охранной сигнализации, пожаротушения, контроля доступа и видеонаблюдения, а также системы мониторинга и управления инфраструктурой. Основным элементом IT-инфраструктуры предприятия является центр обработки данных Кроме этого, для обеспечения управляемости IТ-инфраструктурой разработана Концепция унификации коммуникаций ГП «АМПУ». Она предполагает организацию надежных и производительных каналов передачи информации между филиалами предприятия и аппаратом управления, обновление средств фиксированной связи с переходом на IP-телефонию, построение транспортной сети передачи данных и беспроводной Wi-Fi сети, модернизацию существующих локальных сетей с их подключением к ЦОД. В рамках развития IТ-инфраструктуры предприятия в конференц-залах аппарата управления введена в эксплуатацию система телеконференций, в состав которой входят системы озвучивания, видеокамеры с высоким разрешением и видеостены. Система обеспечивает проведение видеоконференций в рамках конференц-залов ГП «АМПУ» с подключением филиалов, а также сторонних участников в случае необходимости. Одновременно система телеконференций позволяет проводить различные презентации, совещания, доклады и обучение сотрудников с применением видеосвязи и видеоотображения различных материалов и документов. Это позволяет сократить как материальные, так и временные затраты на командировки сотрудников, обеспечить необходимое количество участников совещаний для оперативного решения производственных вопросов. Элементы IT-системы В то же время с развитием IТ-инфраструктуры предприятия уделяется внимание внедрению проектов новейших IT-систем, таких как: —  автоматизированная система управления предприятием и бухгалтерского учета для обеспечения ведения бухгалтерского, налогового и материального учета, функционирования единого казначейства, управления персоналом, планирования закупок и финансового планирования ГП «АМПУ» за счет формирования единого информационного пространства, охватывающего все подразделения аппарата управления и филиалы; - информационно-аналитическая логистическая система для сбора и консолидации отчетности ГП «АМПУ». В системе уже ведется около 200 отчетов по различным направлениям деятельности предприятия. В дальнейшем система должна быть развита до уровня централизованного информационного хранилища, что позволит получать объективные показатели операционной деятельности предприятия в реальном времени; - корпоративный портал ГП «АМПУ» для внутреннего информационного обеспечения деятельности предприятия и повышения производительности работы персонала, обеспечения прозрачности деятельности предприятия. Предусматривается внедрение единой среды для размещения и поиска актуальной информации для сотрудников ГП «АМПУ» с возможностью организации процессов взаимодействия между различными структурными подразделениями аппарата управления и филиалами предприятия; -система электронного документооборота для оптимизации делопроизводства в аппарате управления и филиалах ГП «АМПУ», ускорения процессов регистрации, подготовки и обработки всех видов документов, поиска документов и создания электронного архива; -портал iGov для подачи заявки на оформление удостоверений личности моряка и отслеживания его выполнения. Это должно обеспечить регистрацию сделок, уменьшение количества визитов в дипломно-паспортные отделы и возможность планирования времени получения документов для предотвращения очередей; -ведомственная информационная система для оформления и выдачи капитанами морских портов Украины удостоверений личности моряка с применением средств Единого государственного демографического реестра; -Украинское национальное морское «единое окно» для упрощения и согласования административных процедур при перевозках с использованием объектов морского транспорта. Этот аппаратно-программный комплекс позволит выполнить обязательства Украины по упрощению процедур торговли в соответствии с Соглашением об ассоциации с Евросоюзом. Информационная система портового сообщества Одновременно в рамках полномочий, определенных постановлением Кабинета министров от 21 мая 2012 года № 451, ГП «АМПУ» осуществляет обеспечение функционирования и развития информационной системы портового сообщества (ИСПС). Система используется во время выполнения операций с товарами и транспортными средствами в морских портах. ИСПС представляет собой организационно-техническую систему, которая используется по принципу «единого окна». Она предоставляет возможность с помощью программно-технических средств обрабатывать, хранить и передавать в электронной форме информацию и документы, необходимые для осуществления пограничного, таможенного и других видов контроля и оформления лиц, товаров, в том числе груза и багажа, а также транспортных средств. С этой целью ГП «АМПУ» определяет технические и технологические условия создания, внедрения и функционирования ИСПС, условия подключения пользователей к системе, а также порядок ее использования. С конца 2015 года ИСПС внедрена и используется во всех морских портах Украины.

Оголошення

В Департаменті реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України наявні вакантні посади державної служби категорії «В»: — Головного спеціалісту відділу розвитку річкового транспорту – 3 од.— Головного спеціаліста відділу формування нормативно-правової бази у сфері морського та річкового транспорту – 4 од. (в тому числі одна – на період відпустки по догляду за дитиною)— Головного спеціаліста відділу реформування морського транспорту – 4 од.— Головного спеціаліста відділу економічної, інноваційної та інвестиційної політики у галузі морського та річкового транспорту – 1 од. З метою заміщення зазначених вакантних посад в Міністерстві інфраструктури України найближчим часом буде оголошено відповідний конкурс. Умови конкурсу та інформація щодо проведення конкурсу буде розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури в розділі «Оголошення» http://mtu.gov.ua/timeline/Ogoloshennya.html
В соответствии с приказом Министерства инфраструктуры Украины от 16.06.2014 № 255 «О закрытии морских портов», зарегистрированным в Министерстве юстиции 24.06.2014 за № 690/25467 в Украине закрыты для международного судоходства морские порты расположены на территории Автономной Республики Крым: Евпатория, Керчь, Севастополь, Феодосия и Ялта. Указанный документ принят во исполнение распоряжения Кабинета Министров Украины от 30.04.2014 № 578-р «Некоторые вопросы функционирования морского и речного транспорта» и в соответствии с Порядком открытия и закрытия морских портов, утвержденным постановлением Кабинета Министров Украины от 11.07.2013 № 495.
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» повідомляє про можливість передачі на баланс державних підприємств підпорядкованим МІУ основних засобів, які обліковуються на балансі Іллічівської філії ДП «АМПУ» або їх відчуження шляхом продажу іншим зацікавленим особам, а саме:1. Пліт рятувальний ПРН-20 (DSB-20) тип D-37632 — 1од. Введений в експлуатацію у 12.2000р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Вага 100кг. На підставі огляду у плота негерметичність системи СГН (система газового наповнення плотів), наявність грибка, що виключає подальше використання відповідно до встановлених правил, строк експлуатації — 6 років. В експлуатації 16 років, не відповідає вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе.2. Аварійний пластир шпигований № 0008/36- 1од. 2,0мх2,0м Введений в експлуатацію у 11.2005р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Призначений для фіксації пластиру в зоні пробоїни. На підставі огляду матеріали пластиру шпигований мат і парусина прийшли в непридатність, що виключає подальше використання Гарантійний термін зберігання 5 років з моменту виготовлення. В експлуатації 11 років, не відповідає вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе.3. Бонові загородження БППЦ- 900м. Введені в експлуатацію у 09.20011р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Вага 18т (20кг за одиницю). В наслідок тривалої експлуатації знос та пошкодження ПВХ обшивки більше 70%, втрата наповнювача з пінопластової крихти до 50%, обрив з'єднувальних ланцюгів, поломка текстолітових планок. Втрата плавучості. Термін використання за призначенням — 5років, не відповідають вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе. Внаслідок тривалої експлуатації повністю відпрацювали свій ресурс. В експлуатації 5 років.4. Каналізаційна насосна станція № 11.Виконана в двох об'ємах: Надземна частина будівлі – металевий контейнер з категорії стандартних морських контейнерів – висотою 2,55 м, площею 10,1 м2, об’ємом 26 м3. Контейнер переобладнаний під функціональне використання в якості КНС з інженерними мережами і обладнанням: каналізація, електрозабезпечення, системою природної вентиляції – встановлена витяжна труба на даху контейнера. Підземна частина – металева ємність — об’ємом 0,95 м3 для збору і перекачування фекальних стоків. Знаходиться в аварійному стані. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції5. Теплотраса.Складається з наземної та підземної частини. Загальна протяжність теплотраси складає 2* Ø45 = 102 м. Частина теплотраси 2* Ø45 = 25 м проходить під автомобільною дорогою в гільзі Ø 1200 мм. L — 25 м (гільза повністю замулена), тому демонтувати її не можливо. Наземна частина проходить на висоті пів метра над землею і складається з стальної труби ГОСТ 10704–91 Ø 45×3,0 протяжністю 77 м у двотрубному обчисленні. Теплоізоляція труб скловата по руберойду і лакосклотканина повністю зруйнована, опори металічні, Т-образні шириною 0,5 м — 20 од., труби місцями покриті виразковою корозією глибиною до 2,5 мм, а також на поверхні трубопроводу є свищі діаметром від 2 мм до 10 мм. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції6. Фекальна насосна станція 1-го району — будівля підземна кругла, діаметром 4,5 м, глибина 5,3 м. Стіни, дно та перемички – залізобетонні. Сходи – залізні. ФНС обладнана двома насосами 100/40. Повністю затоплена ґрунтовими водами. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції.7. Щит загальних замірів.Щит має форму шафи з метала товщиною стінки 2 мм. На передньої панелі розташовані безпосередньо прилади для керування роботою котлоагрегату, а саме: датчики, сигнальні лампи, реле, тумблера, комплект ЗВП. Габаритні розміри шафи (щита замірів) – 1800×1200×500 мм. Вага – 52 кг. Щит фізично зношений.

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2016PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n