Оброблено суден: 22

Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філії «Дельта-Лоцман» та 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

Міністерство інфраструктури ініціює зменшення нормативів відрахування державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями частини чистого прибутку до Державного бюджету з 75 до 50 відсотків. Про це заявив заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк під час зустрічі з профспілками морських та річкових портів, яка відбулась 1 серпня. На зустрічі також був присутній в. о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкаганс. «Прибутки морських та річкових портів мають спрямовуватись на розвиток та оновлення інфраструктури», — наголосив Юрій Лавренюк. Представники профспілок висловили занепокоєння трудових колективів щодо рівня заробітних плат, кадрових призначень, корупції в портах, щодо днопоглиблення акваторій портів та порядку компенсації інвестицій морським портам. Юрій Лавренюк зазначив, що Міністерство інфраструктури разом із АМПУ та за участі АСС, ЕВА розробили та направили на погодження до інших органів влади проект порядку компенсації інвестицій. Представники профспілок Бердянського морського торговельного порту акцентували увагу на питанні будівництва Керченського мосту. «Цю проблему ми наразі вирішуємо разом із Міністерством закордонних справ, Радою національної безпеки і оборони. Це глобальне, політичне та складне питання, але ми його обов’язково вирішимо. Міністерство юстиції в рамках наявних судових позовів проти Росії відокремлює проблему перекриття Керченського каналу і введення обмежень по судовому ходу. Зараз готується позов і рахуються збитки недоотриманих коштів Маріупольським та Бердянським торговельними портами», — зазначив Юрій Лавренюк. У підсумку зустрічі Юрій Лавренюк підкреслив, що «Тільки сумісна робота Міністерства з профспілками, а не конфронтація, може відродити морську портову галузь України». Міністерство інфраструктури України
Міністерство інфраструктури України та проект міжнародної технічної допомоги EDGE, що фінансується Урядом Канади, підписали спільний план дій з підтримки реформ у секторі морської безпеки. Подія відбулась 12 липня 2017 року в присутності Посла Канади в Україні п.Романа Ващука.Після здійснення запланованих кроків українська морська галузь наблизиться до міжнародних стандартів, що сприятиме досягненню кращих результатів при проходженні Україною аудиту Міжнародної морської організації навесні 2018 року.«Перед нами стоять дуже важливі завдання. Це аудит Міжнародної морської організації, який буде проходити наступного року. І я щиро вдячний Уряду Канади, Посольству Канади, які сприяють нам, надали найкращих світових експертів для того, щоб ми з честю його пройшли. Проте, це лише одне із завдань, які стоять перед нами. Цей аудит – гарний привід для того, щоб ми повністю змінили морську галузь: зробили її конкурентною, відкритою і ефективною. Ми вже оновили Адміністрацію морських портів України, ми маємо перші тендери, які економлять шалені кошти платників податків. Але нам надважливо, щоб інвестори, які заходять на український ринок, відчували себе комфортно, прозоро, розуміли, що їхні гроші приносять ефективність як для їх компанії, так і для індустрії загалом», — зазначив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.«Ми вже залучили експерта Міністерства транспорту Канади, який окреслив найважливіші кроки, які треба зробити для підготовки до аудиту наступного року. Щоб втілити це в життя, ми також надаємо команду з шести українських фахівців, які працюватимуть в тандемі з Міністерством інфраструктури України», — прокоментувала директор проекту EDGE Танія Сенфорд Аммар.Україна вперше пройде аудит Міжнародної морської організації (IMO) у лютому-березні 2018 року. Предметом аудиту буде перевірка виконання Україною її міжнародних зобов’язань у секторі морської безпеки. План дій, зокрема, передбачає сприяння впровадженню в Україні відповідних конвенцій та посиленню державного управління у сфері морської безпеки.
7 липня 2017 року в Одесі на платформі конференції Grain Ukraine Міністерство інфраструктури України представило проект "Інвестиційні можливості: порт «Чорноморськ». В заході взяв участь Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, заступник Міністра інфраструктури Надія Казначеєва, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, керівник порту «Чорноморськ» Сергій Крижанівський. Міністр інфраструктури України наголосив, що світовий оператор морських портів Hutchison Ports зайде в порт «Чорноморськ»: «Попереду ще складна бюрократична процедура, але мені би дуже хотілося, щоб це відбулося і саме ця компанія була в Україні. Бо щойно вони розгорнуть свій прапор на території порту, капіталізація порту зросте в декілька разів. Ми хочемо розвивати сам порт комплексно і саме тому сьогодні мій заступник Надія Казначеєва, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс представлять вам бачення підходу Міністерства до розвитку причалів 7, 8, 9. Потенціал „Чорноморська“ величезний». «Ми акцентуємо увагу, що хотіли би відійти від конкуренції портів між собою і перейти до хабової моделі, що в нас є спеціалізація морських портів: один займається зерном, другий — металом, третій — контейнерами, іншими вантажами. Сьогодні ми говоримо про „Чорноморськ“ як про потенційний контейнерно-зерновий хаб», — наголосив Міністр інфраструктури України. Окремо він зазначив, що пріоритет будемо надаватися тим компаніями, які будуть створювати додану вартість на території порту. Заступник Міністра інфраструктури України Надія Казначеєва зазначила, що Чорноморський порт — це той порт, який чекає на своїх інвесторів: «Як вже сказав Міністр, ми працюємо наразі над пропозицією Hutchison Ports щодо їх намірів зайти в контейнерний бізнес в порту „Чорноморськ“. А сьогодні хотіли б представити іншу потенційну можливість для здійснення перевалки агро- або іншої продукції всім потенційним інвесторам. Наша мета — спільно опрацювати найбільш привабливий варіант для розвитку порту в тилах 7–9 причалів і перейти до реалізацїї державно-приватного партнерства до кінця року». mtu.gov.ua
7 липня 2017 року в ході Міжнародної конференції «Grain Ukraine» (м. Чорноморськ) Міністерство інфраструктури України, ДП «Адміністрація морських портів України» та ДП «МТП «Чорноморськ» представлять проект: «Інвестиційні можливості: Порт «Чорноморськ». Зокрема, під час презентації мова йтиме про реалізацію інвестиційного проекту на базі 2-го терміналу морського торговельного порту «Чорноморськ». Серед спікерів Міжнародної конференції «Grain Ukraine» будуть міністр інфраструктури України Володимир Омелян, директор представництва Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні Шевкі Аджунер, президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер, представники провідних українських та міжнародних аграрних компаній, інвестиційних банків.
На сайті Міністерства інфраструктури України опублікований проект наказу «Про внесення змін до Тарифів на послуги із забезпечення доступу портового оператора до причалу, що перебуває у господарському віданні адміністрації морських портів України». Метою прийняття акта є встановлення чітких критеріїв застосування державних регульованих цін, припинення цінової дискримінації шляхом удосконалення тарифів морських портів, як передбачено Стратегією розвитку морських портів України на період до 2038 року, затвердженою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 548-р, що сприятиме розвитку перевезень водними шляхами. Ознайомитися з проектом наказу можна на сайті Міністерства інфраструктури України за посиланням

Новини АМПУ

Адміністрація морських портів України (АМПУ) проведе експлуатаційне днопоглиблення акваторії морського порту Херсон. З цією метою 18 серпня 2017 року підприємство оголосило процедуру відкритих торгів в електронній системі Prozorro. «Херсонський морський порт — один з найстаріших українських портів. В попередній період його розвиток відбувався нерозривно від збільшення глибин акваторій та підхідних каналів. Сьогодні завданням АМПУ є дбати про регулярне та якісне підтримання акваторій, забезпечувати безпеку судноплавства. Ці процеси не мають бути поодинокими, а повинні відбуватися комплексно у всіх портах — від Маріуполя до Рені. Тому доручив філії АМПУ прозоро обрати підрядника для очистки акваторії порту Херсон та укласти з ним контракт в цьому році», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Орієнтовна вартість виконання робіт складає 44,6 млн грн. Обсяг грунту, а це переважно пісок, від якого необхідно очистити дно акваторії, складає 152 тис. куб. м. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 18 вересня. До участі запрошуються національні та іноземні днопоглиблювальні компанії. Запланований термін проведення днопоглиблення складає три місяці. Херсонський морський порт розташований біля правого берега Дніпра за 15 миль від його гирла. Підхід до порту здійснюється по фарватеру, що проходить по річці Рвач, рукаву Вільховий Дніпро і власне річці Дніпро. На сьогоднішній день проектна глибина акваторії порту становить 8,25 м, оголошена осадка — 7,6 м. Нагадаємо, що в 2017 році заплановано експлуатаційне очищення акваторій Ренійського порту (тендер вже оголошений в системі Prozorro), Одеського, Маріупольського та Бердянського морських портів. Крім того, буде проведено днопоглиблення підхідного каналу (так зване 13-е коліно Бузько-Дніпровсько-лиманського  каналу, БДЛК) до Миколаївського морського порту і технічне обслуговування шляхом днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-лиманського і Херсонського морського каналів.
17 серпня відбулось засідання Ради морського порту «Южний». Учасники наради — начальник і капітан морського порту, представники власників і користувачів морських терміналів, стивідорів та інших компаній, що працюють в порту, — розглянули і прийняли пропозиції щодо внесення змін до Обов'язкових постанов по морському порту «Южний». «Обов'язкові постанови по морському порту «Южний» — це так звані «установчі документи», єдині правила, яких мають дотримуватися всі компанії, що працюють у порту. Тому прийняття поправок не може відбуватися без обговорення з усіма з них. Потребували вирішення питання взаємодії працівників порту із агентами, роботи з небезпечними вантажами, і спільно ми знайшли на них відповіді», — відзначив голова Ради морського порту «Южний», начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. На засіданні члени наради прийняли остаточні зміни, які треба внести в діючу редакцію «Обов'язкових постанов по морському порту «Южний». Новації стосуються філії АМПУ «Дельта Лоцман», а саме — вдосконалення системи посадки-висадки лоцмана в точці прийому судна. Ще один важливий аспект — спрощення процедури координації дій лоцмана, морського агента, диспетчера портового терміналу і диспетчера порту «Южний». Також порушили питання підготовки до аудиту IMO й поводження з небезпечними вантажами, як в порту, так і на терміналах — відтепер вони відповідають міжнародним вимогам і не потребують додаткових роз’яснень. «Кожен порт — це симбіоз приватних і державних портових операторів, портової Адміністрації, всіх компаній, що працюють в гавані. Для вирішення стратегічних і багатьох тактичних питань розвитку порту і припортових територій вкрай важлива участь всіх з них. Рада порту — не нова практика, але ми підсилюємо її роль в прийнятті рішень «про життя» порту, це логічно для бізнесу, це працює в Європі і вже дає свої результати в АМПУ. Радію, що на цій зустрічі членів ради порту в «Южному» прийняли рішення по обов`язковим постановам, яке затягувалося деякий час», — сказав Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ. Остаточні зміни до «Обов'язкових постанов по морському порту «Южний» незабаром будуть введені в дію згідно до законодавства.
На участь у відкритих торгах з днопоглиблення подхідного каналу морського порту Чорноморськ до позначки 16 м подали заявки 9 компаній. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 16 серпня в електронній системі Prozorro.Пропозиції надійшли від ТОВ «УКРСТРОЙСЕРВІС», LTD Novadeal, ПП «Інфлот-Данубіус Ейдженсі», ТОВ «ЛІГОС УА», Jan De Nul nv, ДП «ВО Україна», China Harbour Engineering company Ltd., ТОВ КП «КОМУНЕКОРЕСУРСИ» і ТОВ «УКРЗВ'ЯЗОКГІДРОБУД».«Наша мета — створення нових вантажопотоків. Ми спрямовуємо наші ресурси і концентруємося на тих проектах, які інвестиційно окупні і несуть в собі перспективу розширення, поглиблення і розвитку для порту. Чорноморськ був і залишається стратегічно важливим напрямком. Даний днопоглиблювальних проект спрямований на створення оптимальних умов для проходження морським каналом сучасних суден-балкерів дедвейтом до 80 тис. тонн і контейнеровозів класу Post Panamax Plus. Проект важливий, оскільки дозволить забезпечити належні умови роботи операторів і відкриє перспективу для подальшого розвитку»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.Планується, що днопоглиблювальні роботи будуть проведені в 2017 році, орієнтовний термін виконання — до півтора місяця. Очікувана вартість робіт становить 91,8 млн грн. Обсяг днопоглиблення — 504,4 тис. куб. м.Зараз проходить прекваліфікація учасників. Замовник розглядає учасників, аналізує пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Після цього за результатами аукціону система Prozorro визначить підрядника — компанію, яка зробить найбільш економічно вигідну пропозицію.«Іллічівській філії і майбутньому підряднику поставлена задача провести всі роботи в строк, якісно і прозоро»,— підсумував Райвіс Вецкаганс.Нагадаємо, в даний час в активній стадії знаходяться днопоглиблювальні роботи в порту «Южний». У причалів № 23–25 іноземний підрядник, компанія CHEC, створює акваторію під великий зерновий термінал. Крім того, портом підписані ще два контракти на реалізацію двох днопоглиблювальних проектів в акваторії і на підхідому каналі. Також оголошені два тендери на днопоглиблення підхідного каналу до порту Миколаїв і акваторії порту Рені.
Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила тендер на проведення експлуатаційного днопоглиблення підхідного каналу — 13-го коліна Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) — до порту Миколаїв. Днопоглиблення направлено на підтримку паспортних глибин і забезпечення безпеки судноплавства на підхідному каналі. Технічні вимоги та інша інформація для учасників торгів розміщені в тендерній документації в електронній системі Prozorro. «У Миколаївському морському порту працюють відомі міжнародні та українські агро- і промислові підприємства і ми повинні забезпечити безпечну проходку їх судів з продукцією. Обсяг вантажообігу в портах Миколаївського регіону щорічно стабільно зростає і в 2016 році склав 28,6 млн тонн. Обсяги днопоглиблення на цьому об'єкті порівняно незначні, проте це важлива робота, яка повинна бути проведена і це початок перспективної роботи АМПУ саме з цим портом», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Завданням виконавця днопоглиблення буде очищення підхідного каналу від наносного ґрунту (мул, пісок) для підтримки глибин в межах паспортних значень (11,2 м). При цьому, орієнтовний обсяг днопоглиблення становить 125 тис. куб. м. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 8 вересня 2017 року. Участь у процедурі відкритих торгів можуть взяти національні та іноземні днопоглиблювальні компанії. Бузько-Дніпровсько-лиманський канал є магістральним судноплавним каналом, що забезпечує підхід суден з Чорного моря в порти, морські термінали і суднобудівні заводи Миколаївського регіону, а також частково в Херсонський морський канал, через який судна потрапляють в р. Дніпро. Безпосередньо БДЛК налічує 12 колін. Його ширина становить 100 м, довжина — 81,37 км, глибина — 11,2 м. Рух по каналу можуть здійснювати судна завдовжки до 215 м, шириною до 32,5 м і осадкою до 10,3 м. Тринадцяте коліно БДЛК є підхідним каналом морського порту Миколаїв. Нагадаємо, 19 липня 2017 року АМПУ провела робочу зустріч з українськими та світовими днопоглиблювальними компаніями, в ході якої представила перспективні проекти експлуатаційного та капітального днопоглиблення портів, реалізація яких запланована на поточний рік. В рамках експлуатаційного днопоглиблення були представлені проекти очищення акваторій Ренійського, (тендер вже оголошений) Херсонського, Одеського, Маріупольського, Бердянського морських портів, а також технічне обслуговування судноплавних каналів (Бузько-Дніпровсько-лиманський канал і Херсонський морський канал).
8 серпня відбувся чергове засідання тендерного комітету Одеської філії Адміністрації морських портів України під головуванням заст. начальника ОФ ДП «АМПУ» з економіки та фінансів Артема Раковича. Нагадаємо, 1 серпня були розкриті конверти двох учасників торгів за процедурою закупівлі робіт, пов'язаних з реконструкцією фасадів морського вокзалу та КВЗ.— ТОВ «Теплолюкс-Південь (м.Одеса) та ПрАТ« УКРБУДТРАНСГАЗ» (м.Київ). Після вивчення поданих пропозицій члени тендерного комітету дійшли до висновку, що ТОВ «Теплолюкс-Південь» не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, які перед”явлені замовником. На цій підставі тендерний комітет відхилив заявку ТОВ «Теплолюкс-Південь». У той же час другий учасник процедури закупівлі робіт — ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ» надав пакет документів, що повністю відповідає всім кваліфікаційним вимогам замовника.  Згідно з висновками тендерного комітету, ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ» визнаний переможцем конкурсу. За заявою представника ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ» керівництво компанії переглянуло колишню пропозицію і замість 13 млн.104 тис. Грн з ПДВ готове виконати роботи за меншу суму — 12 млн.950 тис. Грн. з ПДВ. При цьому підрядник зобов'язується укластися в терміни, відведені на виконання зазначених робіт — не більше 210 календарних днів. За результатами проведених переговорів прийнято рішення укласти договір з учасником процедури закупівлі робіт з ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ». ОФ “АМПУ”

Аналітика

Райвіс Вецкаганс,керівник Адміністрації морських портів України Розширення можливостей припортової інфраструктури — гостре питання у розвитку українських морських портів. Особливо актуальним воно стає в пікові періоди — влітку і восени, коли зібраний врожай зернових відправляється на експорт.
У липні виповнилося рівно півроку, як Адміністрацію морських портів України очолив європейський менеджер — Райвіс Вецкаганс. За цей час було дано старт багатьом проектам, а також почалася розробка стратегічних документів. Наше видання зустрілося з керівником АМПУ, щоб дізнатися, що вже зроблено, і які питання стоять на порядку денному.
За підсумками перших шести місяців 2017 року перевалка вантажів в морських портах України склала 66,049 млн тонн, що на 4,7% вище показників аналогічного періоду 2016 року. У першому півріччі перевалка зросла в глибоководних портах і Маріуполі. Всі дрібні порти демонструють негативну динаміку перевалки.

Оголошення

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області направляє інформацію по об’єкту приватизації Спортивна база відпочинку «Портовик», яка пропонується до продажу на конкурсі з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону. База розташована за адресою: с.Озерне, Ізмаїльського району, вул. Польова, 19. Конкурс призначено на 22 вересня 2017 року. Повна інформація щодо продажу вказаної бази опублікована в газетах «Відомості приватизації» від 31.05.2017р. № 42(1062), «Одесские известия», на сайтах Фонду державного майна України, Одеської обласної державної адміністрації, Ізмаїльської райдержадміністрації, Ізмаїльської райради, балансоутримувача – Ізмаїльської філії Адміністраціїморських портів України. Регіональне відділення заздалегідь вдячно за порозуміння та співпрацю у приватизації Спортивної бази відпочинку «Портовик». База відпочинку «Портовик» знаходиться тут. З її фото можна ознайомитись за посиланням.
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: № п/п Наименування Од. вим Кількість 1. Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 9 2. Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 19 3. Вид 502 ст.канат (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 1 Договір на реалізацію брухту та відходів чорнихметалів укладаєтьсяна весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні. Особливі умови вивезення: — Вага кожного виду брухту визначається брутто; — Засмічення включається в вагу. — Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. — Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: — Надання вантажного транспорту; — Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; — Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу. — Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості(згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail:
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів   згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т (Кількість 9) Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002)УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т (Кількість 19) Договір на реалізацію брухту і відходів чорних металів укладається на весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні.Особливі умови вивезення: - Вага кожного виду брухту визначається брутто; - Засмічення включається в вагу. - Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. - Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: - Надання вантажного транспорту; - Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; - Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця; При необхідності надаються послуги з демонтажу. - Свої ціни просимо вказувати з кодами за УКТЗЕД і з відсотком засміченості (згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n