Оброблено суден: 42

Про підприємство

kiev 109

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» є державним унітарним підприємством і діє, як державне комерційне підприємство, створене відповідно до Закону «Про морські порти України» № 4709-VI від 17.05.2012 р.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 березня 2013 р. № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», а також згідно з наказом Міністерства інфраструктури № 163 від 19.03. 2013 р. «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту, і створення державного підприємства «Адміністрація морських портів України» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України.
ДП «АМПУ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 27.05.2013 р.
ДП «АМПУ» представляє собою унітарне підприємство, засноване на праві господарського ведення, що складається з центрального апарату (м. Київ), головного представництва (м. Одеса), 13 філій в морських портах України, філії «Дельта-лоцман», Морської пошуково-рятувальної служби та налічує більше 8 000 працівників.

Новини галузі

Міністерство інфраструктури спільно з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) та Світовим банком (СБ) розробляє нову методику нарахування портових тарифів і зборів, повідомив голова міністерства Володимир Омелян, передає Інтерфакс-Україна. «Це робиться для того, щоб українські порти були конкурентоздатні в Чорноморському басейні. Це передбачає рівень Констанци або менше. Думаю, до кінця року ми цю ситуацію врегулюємо»,— сказав Омелян в ході години запитань до уряду у Верховній раді в п'ятницю, 23 вересня. Міністр зазначив, що Україна є вкрай неконкурентною, щорічно втрачаючи транзит на 50% і більше. «Саме для того, щоб повернути інвестиції, уряд в минулому році прийняв рішення про встановлення 50% знижки на транзит для всіх, а в цьому році продовжив його дію. Україна послідовно робить кроки по Шовковому шляху, в напрямку транзиту вантажів з ЄС до Китаю, в країни Перської затоки. Без конкурентної ціни ми нічого не зможемо зробити»,— додав він. Раніше повідомлялося, що проект держбюджету України на 2017 рік передбачає припис Кабміну внести зміни в нормативно-правові акти щодо збільшення розміру ставок портового (адміністративного) збору за рахунок оптимізації ставок інших портових зборів. cfts.org.ua
На початку 2017 року чорноморські пороми «Укрзалізниці» повинні відновити роботу і вийти в море. Таке завдання поставлене керівництвом компанії, повідомив член правління УЗ Марек Залесний газеті «Магістраль», пише ЦТС. Говорячи про перспективи України на Новому Шовковому шляху, польський менеджер заявив, що зараз найважливішим завданням є відновлення працездатності поромів. «Мене інформували, що вони в такому плачевному стані, що їх можна здавати тільки на брухт. Але після відвідин Одеси я переконався, що це ще хороші судна з фантастичним обладнанням, як для залізничного, так і для автомобільного транспорту. У нас в PKP Cargo також були пороми. Однак менш функціональні. І все ж вони приносили прибуток компанії»,— повідомив Залесний. Зараз, за його словами, вже оголошено тендер на ремонт одного з поромів. В УЗ розраховують якнайшвидше запустити пороми в напрямку портів Грузії. Нагадаємо, що голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун вважає, що пороми, що знаходяться на балансі УЗ, можна досить швидко повернути в експлуатацію. cfts.org.ua
З початку року на комплексах габаритно-вагового контролю було накладено більше 1 777 020 грн. штрафів за перевищення встановлених норм. Станом на 15 вересня 2016 року до державного бюджету України вже перераховано 740 340 грн штрафів. Абсолютним лідером стала Одеська область, де наразі вже накладено 355 300 грн. штрафів за перевищення габаритно-вагових норм. mtu.gov.ua
В період з 13 по 14 вересня 2016 р. в Міністерстві мореплавства та острівної політики Греції (м. Пірей) проходила Перша технічна нарада експертів з розвитку співробітництва між Україною та Грецькою Республікою в морській галузі. З української сторони в нараді брала участь делегація експертів Міністерства інфраструктури України, до складу якої входили спеціалісти різних напрямків. Під час фахового обговорення різних аспектів двостороннього морського співробітництва, яке проходило в атмосфері повного взаєморозуміння та партнерства, були досягнуті домовленості про подальший розвиток взаємодії морських відомств обох країн та визначені конкретні напрямки такої співпраці. Зокрема, було досягнуто домовленості про взаємну підтримку на рівні міжнародних морських організацій та європейських структур; обмін інформацією; надання допомоги грецькою стороною в реформуванні морського сектору України, зокрема, портової інфраструктури, у відповідності до стандартів ЄС, а також започаткування спільного опрацювання техніко-економічних аспектів організації паромної переправи між Україною та Грецією. За результатами Першої технічної наради експертів було підписано спільний протокол, в якому конкретизовані напрямки двостороннього співробітництва в морській сфері («дорожня карта»), а також зафіксовано намір обох сторін створити Постійно діючу комісію з морського співробітництва між Україною та Грецією. Наступну зустріч планується провести в 2017 році в Україні. mfa.gov.ua
Міністерство інфраструктури приділяє величезну увагу впровадженню інформаційних технологій та залученню інструментарію для забезпечення прийняття ефективних рішень. Про це 15 вересня 2016 року, виступаючи на ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Геоінформаційні технології у територіальному управлінні», заявив заступник міністра інфраструктури України — керівник апарату Дмитро Роменський. «Міністерство інфраструктури приділяє величезну увагу впровадженню інформаційних технологій та залученню інструментарію для забезпечення прийняття ефективних рішень. Цього року в міністерстві запроваджено систему електронного документообігу, рік тому було запущено новий сайт, який надає досить широкі можливості для пересічних громадян та бізнесу, вживаються заходи для впровадження так званих електронних даних, відкриття їх для бізнесу і громадськості. Ми дуже зацікавлені у впровадженні у Міністерстві інфраструктури Е-інформаційних систем. Сьогодні це один з найефективніших інструментів щодо опису, аналізу та викладення інформації. У багатьох країнах Е-інформаційні системи використовуються досить давно. На жаль, у нас процес їх активного впровадження розпочався тільки зараз. Будь-яка галузь, що має розвинуту структуру просто зобов’язано впроваджувати такі системи. Міністерство інфраструктури не є виключенням і ми намагаємося бути лідером у цьому питанні»,— зазначив Дмитро Роменський. Заступник міністра зауважив, що наразі у Міністерстві інфраструктури дуже зацікавлені впровадженням геоінформаційних систем: «Близько двох тижнів тому на базі Міністерства інфраструктури був проведений круглий стіл з питань впровадження Е-інформаційних систем. Ми зацікавленні у вивченні передових технологій та їх залученні для аналізу, систематизації, розміщенні даних та, в подальшому, прийняття більш ефективних управлінських рішень. Наразі актуальними є розвиток Е-інформаційних систем, здатних залучати та узагальнювати хмарні дані. Ми хочемо побудувати відкрите і прозоре електронне міністерство за допомогою ГІС-технологій, які здатні виявляти взаємовідносини між певними компонентами, узагальнювати їх та демонструвати у зручній формі». mtu.gov.ua

Новини АМПУ

Після проведення комплексу заходів по запобіганню та виявленню корупції в Миколаївському морському порту, що здійснювались на вимогу Міністерства інфраструктури України та апарату управління ДП «АМПУ» відповідно до положень Закону України «Про запобігання корупції», до керівництва адміністрації порту надійшли відомості щодо зростання соціальної напруги у трудовому колективі медичного центру порту. Для з’ясування ситуації, що склалася, а також роз’яснення проведених заходів 22 вересня 2016 року з трудовим колективом медичного центру зустрівся заступник начальника адміністрації Миколаївського морського порту з безпеки Володимир Пінькас. На зустрічі медичним працівникам було повідомлено про зміст перевірок, а також надано для ознайомлення відповідні документальні матеріали. Володимир Пінькас пояснив, що відділом з питань запобігання та виявлення корупції порту було проведено перевірку всіх підрозділів адміністрації. Вимоги щодо її проведення продиктовані нормами антикорупційного законодавства України та поставлені Мінінфраструктури та керівництвом АМПУ до виконання. Антикорупційним відділом адміністрації порту були зібрані відповідні матеріали та передані до правоохоронних органів, як того вимагає українське законодавство. Наявність правопорушень, а також вини в діяльності конкретних посадових осіб встановить суд. В ході проведення зустрічі до заступника начальника адміністрації порту надійшли додаткові звернення від членів трудового колективу щодо можливих порушень норм антикорупційного законодавства посадовими особами медичного центру. «Надана інформація буде ретельно перевірена відділом з питань запобігання та виявлення корупції адміністрації порту та передана для належної правової оцінки до правоохоронних органів України»,— наголосив заступник керівника порту. Прес-служба адміністрації Миколаївського морського порту
В акваторії Ренійського морського порту проведено тактико-спеціальні навчання із взаємодії адміністрації порту та ДП «РМТП» при ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах в акваторії порту. За легендою навчань, під час перекачування нафтопродуктів сталася розгерметизація трубопроводів. Нафтопродукти потрапили за борт. Після локалізації аварійного розливу нафтопродуктів, проведена очистка акваторії Ренійського морського порту. В процесі ліквідації аварійного розливу нафтопродуктів сталося падіння людини за борт з втратою свідомості на траверзі 1-го причалу нафтоділянки порту. Екіпажі суден були спрямовані на відпрацювання дій з локалізації умовного аварійного розливу нафтопродуктів в районі нафтоділянки Ренійського морського порту. Під час другого етапу відпрацьовувалися дії із застосування сорбентів для ліквідації та збору нафтопродуктів. На завершальному третьому етапі відпрацьовувалися дії екіпажу з порятунку потопаючого і надання йому долікарської допомоги в районі 1-го причалу нафтоділянки. У навчаннях брали участь: — Штаб з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах в акваторії Ренійського морського порту— Комісія по СУБ РФ ДП «АМПУ»— Комісія по СУБ ДП «РМТП»— Судна портового флоту РФ ДП «АМПУ»— Відділення пожежогасіння портового флоту РФ ДП «АМПУ»— Судна портового флоту ДП «РМТП»— Відділ розвитку та логістики РФ ДП «АМПУ» Тактико-спеціальні навчання передбачали розвиток у екіпажів суден і відповідальних осіб професійно-ділових якостей, перевірку рівня їх готовності до виконання дій з локалізації та ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах в акваторії Ренійського морського порту. Задіяний персонал показав високий рівень підготовки, оперативність і наявність сил і засобів при виконанні цілей і завдань навчань з ліквідації аварійного розливу нафтопродуктів в акваторії Ренійського морського порту. Відпрацьована організація взаємодії чергово-диспетчерських служб, штабу, керівництва та екіпажів суден. Відпрацьована схема оповіщення та зв'язку при проведенні робіт. Навчальні завдання досягнуті. Програма навчань виконана. Прес-служба адміністрації Ренійського морського порту
Фахівцями служби безпеки мореплавання адміністрації морського порту «Южний», згідно вимог наказу Міністерства транспорту України від 20.11.2003 р. № 904 «Про затвердження Положення про систему управління безпеки судноплавства на морському і річковому транспорті», проводяться планові аудиторські перевірки функціонування систем управління безпекою судноплавства на суднах портового флоту. Тема перевірок у вересні 2016 року — «Готовність до боротьби з водою». В ході проведення аудиту перевірялася наявність і актуальність на плавзасобах розкладів дій членів екіпажів при оголошенні загальносуднової тривоги, а також укомплектованість засобами і матеріалами для оперативного реагування на аварійну ситуацію. Обов'язковою умовою проведення аудиту є оголошення загальносуднової тривоги, в ході якої перевірялись знання плавскладу, відпрацьовувалися практичні дії при виникненні аварійної ситуації, а саме постановка пластирів, закладення пробоїн в корпусі судна, видалення води із затоплених приміщень. На завершення планової перевірки були проведені масштабні навчання з надання допомоги ПС-323. Завдяки злагодженим діям плавскладу, умовна пробоїна була усунена в найкоротші терміни, воду з машинного відділення відкачано, забруднення акваторії не допущено. По закінченню аудиторських перевірок складено аудит-звіти із зазначенням виявлених невідповідностей, рекомендацій щодо їх усунення в установлені терміни. Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»
В адміністрації морського порту «Южний» пройшла перевірка працездатності автоматичної станції пожежогасіння контрольним пуском на 3-му причалі. Перевірка проводилася фахівцями відділу пожежної та техногенної безпеки та мобілізаційної роботи та цивільного захисту спільно з інспекторами Головного управління ГСЧС України в Одеській області. Автоматична станція пожежогасіння знаходиться в працездатному стані і, відповідно до своїми технічними характеристиками здатна виконати покладені на неї завдання. Надалі планується повна реконструкція станції без виведення її з ладу. Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»
Для підтримки гідротехнічних споруд адміністрації Іллічівського морського порту в справному технічному стані і відповідно до Плану ремонтного фонду, в порту проводиться ремонт призматичних залізобетонних паль чотирьох причалів. Згідно з технічним завданням, заплановано ремонт 129 паль причалів № 11, 12, 21 і 22. Загальна площа поверхні, яка підлягає ремонту, становить 115 м². Роботи проводяться за допомогою гермокамери, встановленої навколо кожної палі. Наступний крок — видалення пошкодженого шару бетону, очищення арматури від корозії піскоструминним автоматом, а при необхідності — і посилення арматури. Потім слідуватиме відновлення геометрії з нанесенням сульфатостійкого цементного розчину зі спеціальними добавками. Завершити ремонтні роботи передбачається в 3-му кварталі 2016 року. Слід зазначити, що на період ремонту паль, причали Іллічівського морського порту не будуть виводитися з експлуатації — порт буде працювати в штатному режимі. Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

Аналітика

Максим Широков, Начальник администрации порта Южный Общая сметная стоимость реализации проекта определилась в текущих ценах по состоянию на 01.12.2015 и составляет 6,8 млрд гривен Начальник администрации порта Южный Максим Широков в эксклюзивной колонке «Портам Украины» рассказывает, почему утверждение Кабмином ТЭО реконструкции акватории порта так важно и насколько может увеличиться грузооборот. Основной целью разработки ТЭО являлась необходимость разработки общей схемы дноуглубления акватории морского порта «Южный» с учетом Плана развития порта и потребностей операторов, пишет Широков. Распоряжением Кабинета Министров Украины от 08.09.2016г. № 657-р было утверждено технико-экономическое обоснование проекта «Реконструкция водных подходов, маневровых зон и операционных акваторий возле причалов с учётом перспективного грузооборота морского порта «Южный» в г. Южный Одесской области». В связи с этим хотелось бы более подробнее рассказать о том, что стоит за этой короткой информацией, подводящей итог двухлетней подготовительной работы большого коллектива специалистов. Первоначальный этап планирования развития морского порта регламентируется ст.7 Закона Украины «О морских портах», согласно которой развитие морского порта проводится в соответствии с Планом развития, который в свою очередь формируется с учётом планов развития морских терминалов и предприятий, уже работающих в морском порту, либо только планируемых под строительство. Вышеуказанный План развития морского порта «Южный» на коротко- (до 2018), средне- (до 2023) и долгосрочную (до 2038) перспективу, утвержденный приказом председателя ГП «АМПУ» от 03.11.2014 г. № 216, согласованный Министром инфраструктуры Украины 03.04.2015 г. и стал основанием для разработки проекта технико-экономического обоснования. Необходимость разработки ТЭО была вызвана тем, что План развития морского порта «Южный» состоит из двадцати проектов, в реализации которых принимают участие более чем тринадцать предприятий как государственной, так и частной формы собственности, каждое из которых имеет своё видение дальнейшего развития морского порта «Южный». В рамках предусмотренной ст. 18 Закона Украины «О морских портах» совместной работы Совета морского порта «Южный» и проходил довольно сложный процесс формирования и согласования общей позиции по дальнейшему развитию морского порта «Южный», с учётом предложений и замечаний всех членов Совета порта, которые в свою очередь являются и руководителями вышеуказанных предприятий. Основной целью разработки ТЭО являлась необходимость разработки общей схемы дноуглубления акватории морского порта «Южный» с учетом Плана развития порта и потребностей операторов, определение параметров водных подходов, операционной акватории и маневровых зон по каждому из причалов, разработка порядка организации двустороннего движения судов в соответствии с запланированным перспективным грузооборотом, а так же определение очередности и объема дноуглубления по операционным акваториях. Разработка ТЭО велась в соответствии с техническими условиями, предоставленными портовыми операторами, запланировавшими развитие собственных перегрузочных комплексов, а так же ГУ «Госгидрография», «Дельта-лоцман» ГП «АМПУ» по заданию на проектирование, утвержденному начальником администрации морского порта «Южный». Генеральным проектировщиком ТЭО выступило государственное предприятие с огромным опытом проведения таких работ -«ЧЕРНОМОРНИИПРОЕКТ». При проведении расчётов учитывалось, что в среднесрочной перспективе грузооборот терминалов морского порта «Южный» будет увеличиваться, в основном, за счет роста объемов перевалки экспортно-импортных и транзитных навалочных грузов — зерновых, рудных и угля. Перевозки этих видов груза предусмотрено осуществлять крупнотоннажными судами дедвейтом до 200 тыс. тонн, а в отдельных случаях судами дедвейтом до 250 тыс. тонн. В перспективе морской порт «Южный» планирует расширять свою деятельность за счет развития существующих терминалов и строительства новых причалов. Ниже я хочу привести основные технико-экономические показатели, которые мы получили по результатам ТЭО проекта. Общая сметная стоимость реализации проекта определилась в текущих ценах по состоянию на 01.12.2015 и составляет 6 828 459,485 тыс. грн. Подводя итоги вышесказанному, хочется акцентировать внимание на основных задачах, которые позволит решить утверждённое Кабинетом Министров Украины технико-экономического обоснования проекта. 1. Появился научно-обоснованный алгоритм поэтапного перспективного развития акватории морского порта «Южный» на долгосрочную перспективу. 2. Утверждена согласованная схема компоновки планируемых под строительство новых причалов. 3. Реализация запроектированных компоновочных решений даст возможность обрабатывать большегрузные суда дедвейтом до 250 тыс. тонн и позволит организовать двустороннее движение судов одинакового типоразмера, в том числе дедвейтом до 125 тыс. тонн. 4. Реализация проекта даст возможность повысить уровень конкурентоспособности морского порта «Южный» на внутреннем и международном рынках портовых услуг, привлечь новые грузовые потоки и максимизировать прибыли. При этом расчётные показатели максимального объёма обработки навалочных грузов в морском порту «Южный» составят 120 млн. тонн в год. И последнее, технико-экономическое обоснования проекта «Реконструкции водных подходов, маневровых зон и операционных акваторий возле причалов с учётом перспективного грузооборота морского порта «Южный» в г. Южный Одесской области» является основной, составной частью проекта Генерального плана развития морского порта «Южный» и территорий прилегающих к Аджаликского лимана, разработка которого запланирована Администрацией морского порта на 2017 год.
На требования администрации порта объяснить законность своих действий, представители экологической инспекции ссылаются на Положение об экологическом контроле в пунктах пропуска через государственную границу, которое утратило свою законную силу в 2015 году. В то время, когда конкуренция между морскими портами всего мира находиться в своей наивысшей фазе, один из основных путей сохранения уже существующих объёмов переработки грузов и привлечения новых грузопотоков — создание соответствующего сервиса приёма и оформления суден по европейским стандартам. Но вся работа, проведённая коллективами морских портов сводится на нет, после того, как экипаж, привыкший к радушному приёму в морских портах мира, сталкивается с пиратским захватом судна государственной экологической инспекции Северо-Западного региона Черного моря. И пусть Вас не смущает слово «государственной», действия сотрудников этой организации не имеют ни чего общего с государственными интересами и вот почему. Согласно ст.19 Конституции Украины органы государственной власти и органы местного самоуправления, их должностные лица обязаны действовать только на основании, в рамках полномочий и методами, предусмотренными Конституцией и законами Украины. Согласно Постановления Кабинета Министров Украины от 20.03.1995 года № 198 «Об осуществлении экологического контроля в пунктах пропуска через государственный контроль» чётко обозначено, что экологический контроль водных транспортных средств осуществляется в случае, когда с судна сбрасываются видимые плавучие доли или возникают видимые следы нефти, нефтесодержащих и других загрязняющих веществ в районе сброса, что привело к фактическому ухудшение качества воды в соответствии с фоновых показателей качества воды в районе водопользования. Кроме этого, согласно п.1.12.2 Технологической схемы пропуска лиц, транспортных средств и грузов в пункте пропуска через государственную границу Украины для международного морского грузового сообщения «Морской торговый порт Южный», утвержденной Приказом Одесского пограничного отряда 03.09.2015 № 148-од, Государственная экологическая инспекция Северо-Западного региона Черного моря совместно с администрацией порта принимают совместные мероприятия по исключению угрозы для морской среды. В нарушение действующего законодательства Украины государственными инспекторами с охраны окружающей среды Северо-Западного региона Черного моря Поста экологического контроля «МТП «Южный» игнорируется необходимость доводить до сведения администрацию МП «Южный» информацию, каким образом выявлены факты загрязнения акватории и принятые меры по установлению нарушителя. Так, представители поста экологического контроля Государственной экологической инспекции Северо-Западного региона Черного моря без ведома администрации морского порта «Южный» отбирают пробы морской воды. Результаты анализов в адрес администрации не предоставляются, контрольные пробы отсутствуют, а сами акты отбора проб составляются без представителей субъектов хозяйственной деятельности или администрации порта. Более того, без ведома администрации морского порта «Южный» представители экологической инспекции поднимаются на борт судна и угрожают капитанам запретом выхода судна в море. На законные требования администрации морского порта объяснить законность своих действий представители экологической инспекции ссылаются на Положение об экологическом контроле в пунктах пропуска через государственную границу и в зоне деятельности региональных таможен и таможен, утвержденное приказом Министерства охраны окружающей природной среды и ядерной безопасности от 08.09.1999 года № 204, которое после принятия приказа Министерства юстиции Украины № 1915/5 от 08.10.2015 года «Об отмене решения о государственной регистрации нормативно-правового акта» утратило свою законную силу. Таким образом, на сегодняшний день деятельность государственных инспекторов по охране окружающей природной среды Черного моря в морских портах не регламентируется ни одним действующим нормативно-правовым актом Украины. С целью выполнения своих функций, предусмотренных ст. 15 Закона Украины «Про морские порты Украины» Администрация морского порта «Южный» на постоянной основе осуществляет мониторинг состояния поверхностного слоя, донных отложений и придонного слоя морской воды на акватории морского порта «Южный» специализированной лабораторией. Согласно данным этого мониторинга концентрация загрязняющих веществ находится постоянно на уровне фоновых показателей. В заключении хочется поделиться собственными впечатлениями от уже существующей на протяжении многих лет европейской практики Прибалтийских портов, экологический контроль в которых осуществляется администрацией морского порта. Эффективность этого контроля не вызывает сомнения даже у европейских экспертов. Так может быть есть смысл в рамках ст. 15 Закона Украины «Про морские порты Украины» применить Прибалтийский опыт и без вмешательства сомнительных инспекций, силами морских администраций обеспечить эффективный экологический контроль европейского качества. Максим Широков, начальник администрации порта «Южный»
Во многих морских портах данные по пропускной способности причала не обновлялись уже несколько десятилетий или просто отсутствуют. В последнее время, не встречал данных о занятости причалов в морских портах Украины и использованию их пропускной способности. А ведь это одни из ключевых показателей эффективного использования гидротехнического сооружения. Таким образом, было решено провести анализ по причалам, которые находятся на балансе ГП «АМПУ». Если с занятостью причала все относительно просто, то пропускная способность или загруженность зависит от целого ряда факторов, а именно: уровня организации и технологии перегрузочных работ, наличия складских площадей и подъездных путей к ним, производительности установленного на причалах перегрузочного оборудования, специализации и конструктивных особенностей обслуживаемых судов, рода груза и т. д. При проведении данного анализа было установлено, что во многих морских портах данные по пропускной способности причала не обновлялись уже несколько десятилетий или просто отсутствуют. В этой связи, учитывались либо максимальные показатели грузоперевалки за несколько последних лет, либо потенциально возможные объемы перевалки традиционного груза, обрабатываемого на причале. Вот какие результаты мы получили: Как видно из таблицы, наиболее занятыми являются причалы Николаевского, Херсонского и Одесского морских портов. Наиболее загруженными являются причалы Бердянского, Николаевского и Измаильского морских портов. При этом, у последних наблюдается и самая большая разница между показателями загруженности и занятости, что свидетельствует об эффективной организации погрузо-разгрузочных работ и максимально выгодном использовании гидротехнического сооружения. В заключении хотелось бы отметить, что эффективность использования причала не всегда зависит от эксплуатирующих организаций. Так негативное воздействие могут оказывать материально-техническое состояние и оснащение, работа контролирующих органов, погодные условия, а также другие факторы. Поделиться

Оголошення

Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів кольорових металів і сплавів згідно ДСТУ 321: 2009 / ГОСТ 1639: 2009, які знаходяться на території підприємства:1.МІДЬ 4 (Брухт і відходи змішані з полудою і паянням)-6кгВідсоток засміченості 6% згідно ДСТУ 3211:2009)2. МіДЬ 9(стружка чистої міді)-2,2 кг(Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 3211:2009)3. МІДЬ 10 брухт ел.двигунів нерозібраний та окремі ротори, статори)- 17,5 кгВідсоток засміченості визначається за згодою сторін згідно ДСТУ 3211:2009)4. МІДЬ 13(брухт ізольованого міднго дроту та кабелю)- 13,5 кг(Відсоток засміченості визначається за згодою сторін згідно ДСТУ 3211:2009)5.АЛЮМІНІЙ 4 (лом алюмінія змішаний)-164 кг(Відсоток засміченості 3% згідно ДСТУ 3211:2009)6.АЛЮМІНІЙ 25 (брухт кабельних виробів)-2кг(Відсоток засміченості 15% згідно ДСТУ 3211:2009)7.Бронза 7(Брухт і кускові відсотки бронзи що містять берилій)-177кгВідсоток засміченості 3% згідно ДСТУ 3211:2009)8.Латунь 7 (Деталі упорних і опорних підшипників,втулки, деталі й арматура для суднобудування, гребні,гвинти, лопаті гвинтів)-64кг Відсоток засміченості 3% згідно ДСТУ 3211:2009)9.ЛАТУНЬ 18 (стружка латуні змішана)-2,5кг(Відсоток засміченості 3% згідно ДСТУ 3211:2009) Договір на реалізацію брухту та відходів кольорових металів і сплавів укладається на весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні.Особливі умови вивезення:— Вага кожного виду брухту визначається брутто;— Засмічення включається в вагу.-Cроки вивезення: після надання письмової заявки протягом 14 днів.— Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару.За рахунок покупця здійснюється:— Надання вантажного транспорту;— Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт;— Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу.— Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості (згідно ДСТУ 3211:2009) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця.Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою: 87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Термін прийому комерційних пропозицій — до 30.09.2016 року.
Згідно з наказом державного підприємства «Адміністрація морських портів України» від 23.08.2016 № 283 ліквідується філія «Морська пошуково-рятувальна служба» державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (ідентифікаційний код 38960649, розташована за адресою: вул. Ланжеронівська, 1, м. Одеса, 65026). Головою ліквідаційної комісії призначено Вороного В.І. – заступник Голови державного підприємства «Адміністрація морських портів України» з логістики. Кредиторські вимоги приймаються за адресою: вул. Ланжеронівська, 1, м. Одеса, 65026 у письмовому вигляді протягом двох місяців з дня публікації повідомлення про ліквідацію філії в газеті Голос України.
Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) пропонує до передачі в оренду на умовах бербоут – чартеру пасажирське судно  т/х «Савона» з такими технічними даними: Тип судна: пасажирське Рік та місце побудови: 1989, Україна Клас судна:KM + {1} III пасажирське Тип головних двигунів: ДВС 1*ДРА21ОБ (12ЧСП18/20);2×3Д6С (6ЧСП 15/18) Кількість головних двигунів: 3 Рушії: гвинти фіксованого  кроку Довжина найбільша: 34,03 м Ширина: 6,9 м Висота борту: 2,9 м  Дедвейт: 34,4 т Пасажиромісткість: 160 персон Мінімальна вартість однієї доби  утримання судна (без урахування збору за користування радіочастотами) – 449,88 грн. (без ПДВ). Судно знаходиться у відстої, укомплектоване відповідно до вимог Регістру судноплавства України, термін дії Класифікаційних документів закінчився у 2014 році. Усі витрати щодо поновлення регістрових документів та перегону судна з Одеського порту – за рахунок фрахтувальника. Послуги за висновок щодо незалежної експертної оцінки та послуги ДП «УкрНДІМФ» за висновок щодо визначення підприємством розміру фрахтової ставки судна «Савона» — за рахунок фрахтувальника. Контактна особа Гавриленко Олексій Анатолійович тел. моб. (067)481 75 78 тел. (048) 729 47 69 з 08.30 до 17.30 Електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2016PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n