Оброблено суден: 22

В Іллічівському порту тестується новий порядок в'їзду вантажного автотранспорту з рослинною олією

В рамках подальшого вдосконалення порядку в'їзду вантажного автотранспорту в Іллічівський морський порт, адміністрація підприємства в тестовому режимі вводить новий порядок в'їзду вантажного автотранспорту з рослинною олією, який слідує на адресу портового оператора ТОВ «СП Рісоіл Термінал». Нововведення передбачає оформлення навантажувального ордеру в електронному вигляді в Інформаційній системі портового співтовариства (ІСПС). Порядок в'їзду вантажного автотранспорту з оформленням електронного навантажувального ордера в ІСПС має суттєві переваги. По-перше, новий порядок надає портовому оператору можливість самостійно оформити електронний вантажний ордер (заявку на ввезення вантажу) без використання диспетчерів на накопичувальних майданчиках. Головна умова для цього — одержання безпосередньо від перевізника основних даних про автотранспортний засіб (його водія і кількості вантажу). По-друге, кожному оформленому навантажувальному ордеру ІСПС привласнює семизначний цифровий реєстраційний ключ (РК-навантажувального ордеру), про який диспетчер портового оператора будь-яким засобом зв'язку (наприклад, SMS) може сповістити водія. Це дозволяє виключити відвідування перевізником бюро перепусток служби морської безпеки адміністрації порту для оформлення пропуску на паперовому носії та звільняє від сплати за оформлення пропускних документів. Для забезпечення в'їзду автотранспортного засобу водієві достатньо назвати цифру РК-навантажувального ордеру співробітнику служби морської безпеки на прохідній порту. Даний механізм визначено в проекті нової технологічної схеми оформлення вантажів, який в даний час знаходиться на розгляді в апараті управління ДП «АМПУ». Подальше впровадження етапів розвитку ІСПС передбачає можливість оформлення портовим оператором в електронному вигляді прийомних актів та доручень на навантаження вантажів, з дистанційним узгодженням державними контролюючими органами, що дозволить здійснювати ТЕО виключно в електронному вигляді. Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

Іллічівські портовики тестують новий модуль обміну інформацією за допомогою ІСПС

Тестова експлуатація модуля моніторингу функціонування автоматизованих комплексів контролю за переміщенням радіоактивних речовин і ядерних матеріалів введена в дію в Іллічівському морському порту з 00:00 годин 15 березня. Новий модуль впроваджується в рамках Технологічної схеми обміну інформацією при виявленні перевищення природного радіаційного фону, затвердженої наказом голови ДП «АМПУ» від 10.03.2016 р. № 64. Протягом місяця буде забезпечено паралельне функціонування модуля та існуючого порядку передачі інформації про перевищення природного радіаційного фону і працездатності автоматизованих комплексів. Довідка: Технологічна схема розроблена відповідно до Типової технологічної схеми пропуску через державний кордон осіб, автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 451 (зі змінами та доповненнями), з урахуванням змін і доповнень Постанови КМУ від 05.10.2011 № 1031 «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України», а також Постановою КМУ від 20.03.1995 № 198 «Про здійснення екологічного контролю в пунктах пропуску через державний кордон» (зі змінами). Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

В адміністрації Миколаївського порту обговорили питання дерегуляції

На зустрічі з агентами і експедиторами, яка пройшла в Миколаївському морському порту, обговорили особливості впровадження інформаційної системи портового співтовариства, а також роботу контролюючих органів (ДФС, держекоінспекції, держприкордонслужби) з оформлення експорту, імпорту вантажів і приходу і відходу суден. В обговоренні взяли участь виконуючий обов'язки начальника Миколаївської митниці (ДФС) Роман Кріль, начальник Миколаївського морського порту Олександр Попов і його заступники Марина Мозгова та Станіслав Бібік. Як зазначив Олександр Попов, сьогодні ІСПС працює в порту в тестовому режимі, документи на оформлення судна подаються як в електронній, так і в паперовій формі. Однак, з 1-го березня, оформлення судна буде здійснюватись тільки через інформаційну систему. Перехід на роботу в ІСПС означає, що при правильному і своєчасному оформленні всіх документів і відсутності порушень, прихід-відхід судна буде оформлятися за принципом мовчазної згоди, а саме, у разі невнесення в ІСПС інформації, щодо якого-небудь рішення з боку державного контролюючого органу до часу перед прибуттям судна, вважається, що заперечень з боку цього контролюючого органу не надано. Це свідчить про позитивне вирішення, про результати здійснення контролю відповідними органами, а також про відсутність необхідності здійснення контролю безпосередньо на борту судна з боку того чи іншого контролюючого органу. Впровадження ІСПС — частина стратегії АМПУ і мінінфраструктури для спрощення бюрократичних процедур в портах, покликане скоротити час завантаження судна — зазначалося на нараді. «Завдання митниці також максимально спростити процедуру перевірок і скоротити їх кількість для прискорення процесу завантаження на судно» — заявив Роман Кріль.Представники агентських і експедиторських компаній констатували різке зниження, в перебігу останніх двох тижнів, перевірок в частині відділу по боротьбі з контрабандою, з боку ДФС, державної екоінспекції та інших контролюючих органів на території Миколаївського морського порту.

У морському порту «Южний» оформлено 100 суден в режимі «Вільна практика»

У період з 12.03.2014 року по 3.05.2015 року в морському порту «Южний» було оформлено 100 суден в режимі «Вільна практика». Сотим судном став т/х «Cambridge», який 03.05.2015 року під агентуванням компанії ТОВ Южний ЛТД, прибув в порт під навантаження аміаку на причал № 3 (портовий оператор ПАТ «ОПЗ»). В даний час режим «Вільної практики» успішно використовують агентські компанії, що працюють в акваторії морського порту «Южний». Це підтверджує статистика: зі 199 суден, заявлених у систему, 100 — надано режим «Вільної практики». За агентськими компаніям, які працювали в режимі «Вільної практики», статистика наступна: ТОВ СМТ «ЮЖНИЙ ЛТД» — 69 суден;ТОВ «МЕРСК УКРАЇНА ЛТД» — 15 суден;ТОВ «АТІС» — 6 суден;ТОВ «ПОРТІНВЕСТ Лоджистік» — 6 суден;ТОВ «ВІБОТРАНС» — 4 судна; Довідка: ІСПС — це організаційно-технічна система, що дозволяє накопичувати, перевіряти, обробляти, зберігати і передавати в електронному вигляді інформацію і документи, необхідні для здійснення прикордонного, митного та інших. Видів контролю, оформлення товарів і транспортних засобів відповідно до законодавства України про електронний документообіг. Зараз в електронну систему включені «вільна практика», «електронний наряд» і «електронний дозвіл на виїзд з порту». Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

АМПУ продовжує роботу, спрямовану на заміщення паперового документообігу в морських портах електронним

Так, Одеська митниця ДФС України своїм листом на адресу ДП «АМПУ» повідомила про позитивні результати тестової експлуатації модуля, що дозволяє відображати результати зважування автоконтейнеровозів в Інформаційній системі портового співтовариства. Також, митниця підтвердила готовність до експлуатації даного модуля на постійній основі. Таким чином, з 27 квітня 2015 р. паперова форма документа з результатами зважування автоконтейнеровозів, які будуть проведені на вагах АМПУ, а також на стивідорних комплексах ТОВ «ГПК Україна», ТОВ «Бруклін-Київ Порт» — в Одеському морському порту і ТОВ « Міленіум 2003»- в Іллічівському морському порту, не буде вимагатися. Електронна форма даного документа буде надана за допомогою ІСПС всім зацікавленим учасниками портового співтовариства. Митні органи будуть приймати до розгляду інформацію про результати зважування в ІСПС виключно в електронному вигляді. В даний час ДП «АМПУ» проводить роботу з розширення переліку вагових комплексів, підключених до системи. Прес-служба ДП «АМПУ»

ІСПС розпочала роботу в Іллічівському морському рибному порту

На території ТОВ «Іллічівський морський рибний порт» розпочато процедуру використання модуля «електронний наряд» Інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС). Наприкінці лютого портовим оператором були оброблені два судна контейнерного сервісу «Maersk» з паралельним використанням паперової та електронної форми наряду. Наступним етапом використання ІСПС для цього морського терміналу стане модуль «вільна практика». Прес-служба ДП «АМПУ»

Триває вдосконалення Інформаційної системи портового співтовариства

Починаючи з 6 лютого 2015 року, портовий оператор ТОВ «Бруклін-Київ Порт» передає в Інформаційну систему портового співтовариства в електронному вигляді дані про результати зважування контейнерів з товарами, які обробляються цим портовим оператором. Інформація передається в режимі реального часу. Дані стають доступні посадовим особам Одеської митниці, що дозволяє проводити елемент аналізу ризиків (порівняння інформації в коносаменті, пакувальному аркуші і т.д. з фактичною вагою) без надання паперової копії акту зважування, а також усуває можливість підробки паперових копій документів, що свідчать про фактичну вагу товарів. На першому етапі будуть застосовуватися паралельно паперова і електронна версії документу. Зазначений модуль Інформаційної системи портового співтовариства був розроблений фахівцями Центру обробки даних ІСПС в тісній взаємодії з ІТ підрозділом ТОВ «Бруклін-Київ ПОРТ». Прес-служба ДП «АМПУ»

Змінено порядок формування електронної черги в ІСПС

Починаючи з 4 лютого введені у виробничу експлуатацію зміни в порядок формування електронної черги обробки нарядів в Інформаційній системі портового співтовариства. Зокрема, зміни стосуються постановки в чергу нарядів, поданих до появи відмітки про надання інформації агента, в результаті яких позиція в черзі інших нарядів залишається незмінною. Дані зміни були запропоновані представниками експедиторського співтовариства, неодноразово обговорювалися на спільних нарадах, а з кінця січня поточного року відображалися в ІСПС для попереднього інформування учасників про майбутні зміни. Мета нововведення — спрощення порядку формування черги і виключення можливості зміни послідовності обробки нарядів.Раніше Адміністрація морських портів підтримала пропозицію портового співтовариства про те, щоб в ІСПС в режимі реального часу відображався стан електронної черги. Таким чином, всі зацікавлені сторони зможуть бачити будь-які зміни у формуванні черги електронних нарядів. Прес-служба ДП «АМПУ»

Триває вдосконалення Інформаційної системи портового співтовариства

29–30 вересня проведені робочі наради за участю керівників ДП «АМПУ», Південної митниці, митних постів «Одеса-порт», «Іллічівськ», представників оперативного управління боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями. В ході наради обговорювалися проблемні питання практичної реалізації рішень розширеної наради з питань спрощення процедури оформлення вантажів і транспортних засобів, яка відбулася на початку вересня 2014 року. За підсумками наради були прийняті рішення про необхідність розробки в Інформаційній системі портового співтовариства модуля «боротьба з контрабандою». Модуль дозволить підвищити ефективність правоохоронної роботи Південної митниці, зокрема: скасувати блокування контейнерів, які ввозяться в Україну морським транспортом в електронних системах контейнерних терміналів та узгодження співробітниками оперативного управління боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями актів зважування. Також були прийняті рішення про необхідність зменшення кількості контейнерів, які підлягають зважуванню за рахунок підвищення якості аналітичної роботи. Обговорювалася можливість скасування практики візування нарядів співробітниками оперативного управління боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями. Крім того, учасники наради звернули увагу на необхідність розвитку попереднього оформлення в Іллічівському морському порту, для чого вирішено провести 8 жовтня нараду з експедиторськими компаніями, які здійснюють свою діяльність на території Іллічівського морського порту. В ході зустрічі представники ДП «АМПУ» подякували керівництву Південної митниці за сприяння у спрощенні процедур торгівлі, швидке реагування на потреби портового співтовариства і відкриту позицію. Прес-служба ДП «АМПУ»

Фахівцями ДП «АМПУ» проведено аналіз використання систем портового співтовариства в різних державах

Аналіз проводився на підставі звіту ООН. В даному звіті було зібрано інформацію про підсумки впровадження систем електронного документообігу в десяти країнах, які знаходяться в різних регіонах світу, в тому числі в портах Гамбургу, Гонконгу, Сінгапуру. В результаті проведеного аналізу були отримані наступні результати: 1. У більшості країн оператором системи є приватна компанія (або державно-приватне партнерство). Наприклад, виключно приватна компанія управляє системою в одному з найбільших портів світу Сінгапур. Проведені фахівцями ООН дослідження показали, що адміністрування таких систем більш ефективно здійснюють представники приватного сектора.2. У більшості країн використання системи є платним.3. У більшості країн, також як і в Україні, підключення користувача до системи є добровільним. Обов'язкове використання системи передбачено тільки у Фінляндії, Маврикії і Гватемалі.4. Перешкоди, що виникають на шляху реалізації проекту та уроки, які здобуваються в результаті даного досвіду, також більшою мірою ідентичні. Як видно з наведеної вище інформації, при реалізації в Україні проекту «Єдине вікно — локальне рішення», в більшості випадків використовуються моделі, які вже довели свою ефективність при впровадженні в інших країнах. Прес-служба ДП «АМПУ»

В Іллічівському порту оформлено перший контейнер в режимі попереднього оформлення до заїзду транспортного засобу в порт

10 вересня 2014 р. в Іллічівському порту було оформлено перший контейнер в режимі попереднього оформлення до заїзду транспортного засобу перевізника в порт. При цьому, час знаходження автоконтейнеровоза на території порту з моменту завантаження склав — 50 хвилин! Даний режим передбачений «Технологічною схемою оформлення навантажених контейнерів, які прибувають на суднах і вивозяться автомобільним транспортом з території Іллічівського морського порту з використанням Інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС)». Даний документ затверджено Наказом начальника ІФ ДП «АМПУ» № 309 від 31.07.2014 р. та погоджено керівництвом Південної митниці, Одеського прикордонного загону, ПП «Контейнерний термінал Іллічівськ». В Одеському порту контейнери оформляються в зазначеному режимі протягом двох років, в Іллічівському порту цей режим не застосовувався. Його застосування стало можливим завдяки роботі Адміністрації морських портів України (АМПУ) з уніфікації технологічних схем оформлення вантажів в морських портах і створенню, за дорученням Голови АМПУ, оперативної робочої групи з моніторингу процесу оформлення та обробки контейнерів в Іллічівському порту. Прес-служба ДП «АМПУ»

Система ІСПС вивчає і враховує думки користувачів

З метою визначення оптимально зручного (комфортного) способу розрахунку за користування системою ІСПС, серед учасників портового співтовариства було проведено анкетування. В ході анкетування нарівні з існуючим, були запропоновані інші способи оплати за користування системою. Анкетування проходило в електроном форматі. Учасникам була запропонована електронна анкета з варіантами оплати за одиницю виміру послуги в ІСПС. В анкетуванні взяло участь 147 експедиторських організацій (ЕО), що становить 33,7% від загальної кількості які підключилися до ІСПС. Учасниками було вибрано 199 варіантів відповідей. При цьому, якщо представники ЕО голосували кілька разів, кожен обраний ними варіант відповіді був врахований один раз. Опитування показало наступні результати: ОДИНИЦЯ ВИМІРУ ПОСЛУГИ Кількість проголосувавших за запропонований варіант/и Контейнер або окрема відправка 70 ЕО (35,2%) Транзакція електронного документообігу 59 ЕО (29,6%) Абонентська плата (щомісяця) 49 ЕО (24,6%) Вага брутто товару по електронному документу 8 ЕО (4,0%) Згоден з усіма запропонованими варіантами 13 ЕО (6,6%) Результати опитування будуть враховані при формуванні найбільш зручної системи оплати послуг надання технічної підтримки та обслуговування в ІСПС. Прес-служба ДП «АМПУ» за матеріалами http://www.ppl33–35.com/doc/anket_result.pdf

Укладено перший договір з приватною стивідорною компанією про приєднання до ІСПС

На виконання Постанови КМУ № 451 від 21.05.2012 р., укладено Угоду про інформаційне співробітництво зі стивідорною компанією «Бруклін-Київ порт» (Одеський порт). Укладена угода дозволяє реалізувати інформаційний обмін між учасниками портового співтовариства. На сьогоднішній день до ІСПС підключені (системою користуються): державні контролюючі органи, експедиторські компанії, компанії-перевізники та адміністрації морських портів. Компанія «Бруклін-Київ порт» стала першою приватною стивідорною компанією, яка підключилася до ІСПС. Мета системи — мінімізація паперового документообігу при виконанні технологічних операцій у порту, оптимізація технологічних процесів, скорочення часу на кожну з операцій шляхом надання всім учасникам транспортного та вантажного процесу оперативної, коректної та легітимної інформації. Система портового співтовариства призначена для інтеграції всіх учасників транспортного та вантажного процесів в порту в єдиний інформаційний простір з можливістю надання та доступу до інформації, що використовується в рамках технологічних процесів в порту із застосуванням засобів технічного захисту державного зразка. Довідка:ТОВ «Бруклін-Київ Порт» почало свою роботу в жовтні 2008 року на території ДП «Одеський морський торговий порт», на базі причалів № 42,43. Компанія займається перевалкою контейнерів. У 2008 р. компанія переробила 3272 TEU. У 2010 р 54,9 тис. TEU, в 2011-му — 137,7 тис. TEU, в 2013-му — 134,8 тис. За 8 місяців нинішнього року на рахунку компанії 90,9 тис. TEU. Прес-служба ДП «АМПУ»

До ІСПС підключилася Служба безпеки України

До інформаційної системі портового співтовариства (ІСПС) підключилася Служба безпеки України. Це дозволить поліпшити інформаційний обмін між Одеською митницею та СБУ, зробити участь правоохоронного органу в процедурі оформлення вантажів прозорішим, а також забезпечити належний контроль з боку держави за переміщуваними товарами через державний кордон. Уже сьогодні у експедитора існує можливість через ІСПС відслідковувати номера орієнтувань, які СБУ передає в Одеську митницю. Довідка: ІСПС — це організаційно-технічна система, що дозволяє накопичувати, перевіряти, обробляти, зберігати і передавати в електронному вигляді інформацію та документи, необхідні для здійснення прикордонного, митного та ін. видів контролю, оформлення товарів і транспортних засобів згідно із законодавством України про електронний документообіг. Зараз в електронну систему включені «вільна практика», «електронний наряд» і «електронний дозвіл на виїзд з порту». Дослідна експлуатація ІСПС в Одеському порту почалася 2 квітня 2013 р. З 12 березня 2014 р. в порту Южний стартував один з модулів ІСПС — «вільна практика». З 5 серпня 2014 р. дослідна експлуатація ІСПС розпочалася в Іллічівському морському порту. Прес-служба ДП «АМПУ»

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n