Адміністрація Маріупольського морського порту

Про підприємство

Порт знаходиться в північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря, в 14 милях від входу в затоку. Навігація в порту триває цілий рік. У зимовий час переважають вітри східного напрямку, влітку - західного. Середня тривалість навігації з льодовою проводкою - 35 діб. Тумани спостерігаються в середньому 44 дні на рік.


Акваторія Маріупольського порту включає внутрішній і зовнішній рейди.

 

Межі внутрішнього рейду: з півночі - Східний пірс, зі сходу - Північний, Південний і Східний моли, з півдня - Західний мол, із заходу - від Західного молу по береговій лінії на північний схід до Східного пірса. Внутрішній рейд складається з аванпорту, Вугільної, Західної, Хлібній гаваней.

Останні новини

Криголам «Капитан Белоусов» готується до зимової навігації

2017-10-30 14:56:15
Для підготовки до зимової навігації 2017-2018 років і забезпечення безпеки мореплавання в Маріупольському морському порту і Азовському регіоні криголам «Капитан Белоусов» проходить плановий доковий ремонт. Судно було введено в плавучий док для виконання великого обсягу робіт. Зокрема буде проведено обстеження з демонтажем стернового пристрою – румпеля, баллера, пера стерна. Також вже очищено й підготовлено до грунтування підводну частину корпусу, проведено дефектацію та підготовку до фарбування форпіка- відсіку в носовій частині судна, де зберігається запас питної води.  Буде  відремонтовано дейдвудний пристрій однієї з валових ліній з заміною дейдвудних втулок. Ці деталі виготовлені канадською фірмою «Thordon» і були замовлені за кордоном,  і вже прибули в Маріуполь. Великий об’єм робіт виконується щодо шліфування гребних валів – проміжних і кінцевих. На судні також проводяться роботи з заміни застарілого ехолота на новий. Це позитивно вплине на безпеку мореплавства, дасть можливість краще володіти навігаційною обстановкою, зокрема контролювати зміни глибин моря під час роботи. Під час проведення робіт у доці планується замінити близько 5 тон металевих конструкцій. Фахівці Адміністрації Маріупольського морського порту і екіпаж судна докладають всіх зусиль для своєчасного і повного завершення всіх запланованих ремонтних робіт і якісній підготовці криголама «Капітан Білоусов» до роботи в умовах зими 2017 - 2018 років, яка, як запевняють синоптики, буде виключно суворою.   ...

У Маріупольському морському порту встановлюють найпотужнішу геліосистему в Україні

2017-08-03 11:09:07
У Маріупольському морському порту державна стивідорна компанія                     ДП «ММТП» встановлюють найпотужнішу геліосистему в Україні. Планується, що вона забезпечить підприємство гарячою водою від сонячної енергії. У літню пору це дозволить знизити споживання газу до нуля, що призведе до значної економії коштів. На сьогоднішній день на даху будівлі вуглесортування завершується монтаж 252-х панелей вакуумних сонячних колекторів. За розрахунками фахівців, система окупиться вже через 4 роки. Запустити геліосистему планують цієї осені, а на повну виробничу потужність вона запрацює в наступному році. ...

Маріупольський і Бердянський морські порти можуть збільшити вантажопотік зернових за рахунок місцевих сільгоспвиробників

2017-06-23 10:41:31
У Маріуполі пройшов другий Маріупольської аграрний форум, який зібрав понад 130 представників галузевого бізнесу, державних структур, виробників аграрної продукції і логістичних компаній з різних міст і областей України.  У зустрічі взяли участь керівники міської адміністрації, адміністрації Маріупольського морського порту, адміністрації Бердянського морського порту, КК «МИГ», ТОВ «Азовський СРЗ», ТОВ «Укртрансагро», ТОВ «Ута-Логістик», ЦТС, ЕВА, UMG AGRO, ТОВ «Зернотранс» та ін.  Учасники форуму розглянули стратегічні питання щодо ролі Азовського регіону в експорті агропродукції, а також перспективи його розвитку, обговорили поточну ситуацію, тенденції і проблеми, що складаються на експортному ринку зерна в Азовському регіоні, в ході діалогу намагалися знайти оптимальні шляхи вирішення для експортних відвантажень зерна з портів Азовського моря.  У першій частині Форуму обговорювалася роль Азовського регіону в експорті агропродукції. Спікерами цього блоку виступили керівник експертного спрямування ЦТС Андрій Шкляр, координатор робочої групи з підтримки бізнесу в зоні АТО, ЕВА Євгена Луговська та інші.  Під час доповіді про результати аналізу і про прогнози експорту агропродукції через порти Азовського моря Андрій Шкляр висловив думку про те, що Маріупольський і Бердянський морські порти можуть збільшити вантажопотік зернових за рахунок місцевих сільгоспвиробників. Потенційна база для зростання вантажопотоку може скласти 3-4 млн. тон.  У своєму виступі в.о. заступника директора з експлуатації ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Ігор Барський повідомив, що вже цього літа стартує будівництво нового зернового терміналу. Перший символічний камінь нового будівництва був закладено 1 червня 2017 року директором підприємства Олександром Олійником і Прем'єр-міністром України Володимиром Гройсманом. Зерновий термінал будуватиметься в дві черги. Перша черга буде завершена до кінця 2018 року.  Після перерви відбулася панельна дискусія, в якій взяли участь начальник адміністрації Маріупольського морського порту Олексій Росінський та начальник адміністрації Бердянського морського порту Олександр Барчан. В ході дискусії учасники Форуму обговорювали перспективи розвитку Азовського регіону, бачення ключових гравців аграрного сектору, проблеми та стан логістики зернових вантажів. ...

C початку року Маріупольський порт наростив перевалку вантажів на 8%

2017-06-09 12:15:25
  За 5 місяців з початку року вантажопереробка в Маріупольському морському порту склала 2 млн 596,7 тис. тонн, що на 8% вище показників аналогічного періоду 2016 року. Вантажопереробка експортних вантажів в порту склала 2 млн 359,4 тис. тонн (зростання на 10,4% до показників 2016 року), імпортних - 219,9 тис. тонн (що склало 1052% від показників за аналогічний період 2016 року). Перевалка вантажів у внутрішньому сполученні склала 17,4 тис.тонн (зниження на 7,4% до відповідних показників минулого року), перевалка транзитних вантажів за звітний період не здійснювалася. Навалювальних вантажів перероблено 591,5 тис. тонн (105,5% від показників попереднього року), наливних - 73,6 тис. тонн (478% від показників за аналогічний період 2016 року), генеральних вантажів - 1934 тис. тонн (106% від показників аналогічного періоду минулого року). Левову частку перевалки склали чорні метали. Державним портовим оператором ДП «ММТП», перероблено 2 млн 352 тис. тонн (90,6% від загального обсягу). Перевалка інших портових операторів на всіх причалах склала 244,7 тис. тонн (9,4% загального обсягу). У розрізі портових операторів вантажообіг розподілений таким чином: ДП «ММТП» - 2 млн. 352 тис. тонн; ТОВ «АСРЗ» - 106,4 тис. тонн; ТОВ «Укртрансагро» - 138,3 тис. тонн. ...

Розташування

Координати порту: 47°03 N, 37°30 E.

Адреса

пр. Адмірала Луніна 3, Маріуполь, Донецька область, 87510, Україна.

Контакти

Тел.: +38 (0629) 408-234

Тел.: +38 (0629) 408-261

Т/факс: +38 (0629) 408-260

E-mail: all@mpw.uspa.gov.ua

Порт в системі транспортних коридорів

Адміністрація Маріупольського морського порту

ГП «ММТП»