Адміністрація Маріупольського морського порту

Про підприємство

Порт знаходиться в північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря, в 14 милях від входу в затоку. Навігація в порту триває цілий рік. У зимовий час переважають вітри східного напрямку, влітку - західного. Середня тривалість навігації з льодовою проводкою - 35 діб. Тумани спостерігаються в середньому 44 дні на рік.


Акваторія Маріупольського порту включає внутрішній і зовнішній рейди.

 

Межі внутрішнього рейду: з півночі - Східний пірс, зі сходу - Північний, Південний і Східний моли, з півдня - Західний мол, із заходу - від Західного молу по береговій лінії на північний схід до Східного пірса. Внутрішній рейд складається з аванпорту, Вугільної, Західної, Хлібній гаваней.

Останні новини

Теплохід «Сборщик 306» став на доковий ремонт

2019-06-20 11:08:58
На Азовському судноремонтному заводі ремонтують теплохід «Сборщик 306» Маріупольської філії АМПУ відповідно до вимог Регістру судноплавства України. Судно прийняли в ремонт 18 червня – і перші роботи з демонтажу різних частин та деталей судна вже розпочалися. Обсяг запланованих робіт справляє враження! Фахівці заводу проведуть ретельну дефектацію корпусу судна, замінять металоконструкції та обшивку корпусу, відновлять гвинто-рульовий комплекс та налагодять роботу основних вузлів, електроустановок та механізмів систем життєзабезпечення судна. А також повністю пофарбують підводну частину, палубу та корпус судна. Загальна вартість робіт згідно договору з ТОВ «СРЗ», укладеного Адміністрацією Маріупольського морського порту на початку червня, складає 3,2 млн грн. До кінця літа всі роботи мають бути завершені.   ...

Близько 1 млрд грн інвестує АМПУ в розвиток портів Азова в 2018-2020 рр.

2019-06-13 10:14:37
Про необхідність налагодження ефективного діалогу між учасниками логістичного співтовариства, інвестиції в розвиток портової інфраструктури та розвиток морських портів Азовського регіону йшлося на І міжнародній конференції «Зернова логістика і термінали України», що відбулася в Маріуполі. Обговорити ці питання зібралися представники агробізнесу, державних підприємств, міської влади та галузеві експерти. Дискусію викликали такі теми, як ефективність роботи зернових терміналів, реалізація інвестиційних проектів ДП «АМПУ», проблеми агрологістики при транспортуванні зернових вантажів у морський порт та юридичні аспекти державно-приватного партнерства в портовому секторі.АМПУ на конференції представляли керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, начальник Адміністрації Маріупольського морського порту Ігор Барський, заступник начальника з розвитку портової інфраструктури Валентин Рябчук та заступник начальника з операційної діяльності Сергій Гусаков. Райвіс Вецкаганс відзначив, що реконструкція причалу № 4 для нового зернового терміналу в Маріупольському порту, який почне роботу вже цього року, це один з п’яти великих інфраструктурних проектів, які АМПУ планує завершити у філіях у 2019 році. Загалом інвестиції Адміністрації морських портів України у розвиток інфраструктури Бердянського та Маріупольського портів у період з 2018 по 2020 рр. сягнуть 1 млрд. грн. Йдеться здебільшого про ремонт та реконструкцію причалів та відновлення паспортних глибин. Крім того, АМПУ підтримує ініціативу Міністерства інфраструктури щодо зниження розміру відрахувань у бюджет для державних підприємств, зокрема морських портів. «Я сподіваюся, що з вашою підтримкою, підтримкою трудових колективів, профспілок та місцевої влади ми зможемо переконати уряд знизити розмір дивідендів для Маріуполя і Бердянська до 30%. Це стане серйозною підтримкою для розвитку морського порту», - заявив керівник АМПУ. Детально про реалізацію інвестиційних проектів ДП «АМПУ» в Маріупольському морському порту, реконструкції причалів та проведення днопоглиблювальних робіт розповів заступник начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Валентин Рябчук: «У 2018 році АМПУ розпочала реалізацію інвестпроекту з реконструкції гідротехнічної частини причалу №4. Після реконструкції саме причал №4 стане основою майбутнього кластера харчових вантажів. Світ не стоїть на місці, ми дивимося вперед і йдемо в ногу з часом: реалії сьогодення змушують нас змінюватися і переорієнтовуватися. На очах ростуть силосні ємності нового сучасного зернового терміналу, нашої майбутньої гордості. Портовий оператор реалізує цей потужний інвестпроект, який включає безліч нових, об'ємних і важких об'єктів, що передбачає значне навантаження на причальну конструкцію. Саме тому розпочато реконструкцію, яка дозволить використовувати судна з більшою осадкою і з поліпшеними характеристиками».Організаторами конференції виступили ТОВ «Viva Consult», за підтримки ДП «Маріупольський морський торговельний порт» та ДП «Адміністрація морських портів України». ...

В Маріупольському порту зафіксовано 200 суднозаходів

2019-06-10 15:43:17
200 суднозаходів зафіксовано на 9 червня 2019 року в Маріупольському порту. Про це повідомляє Головна диспетчерська Адміністрації Маріупольського морського порту. Сумарна вантажопереробка на цей день склала 2 млн 305 тис. тонн вантажів. У номенклатурі перевалки лідирують металопродукція, зернові, будівельні вантажі та чавун.   ...

В Азовському судноремонтному заводі повним ходом триває ремонт нафтосміттєзбирача «НМС-67»

2019-06-06 13:35:27
У Маріуполі в Азовському судноремонтному заводі повним ходом триває ремонт нафтосміттєзбирача «НМС-67» Маріупольської філії ДП «Адміністрація морських портів України» відповідно до вимог Регістру судноплавства України. Нафтосміттєзбирач призначений для збору нафтопродуктів, всіх видів сміття та плаваючих предметів з поверхні води в акваторії Маріупольського морського порту. Станом на початок червня, судно за допомогою плавкрану підняли та встановили на кільблоки, вже проведено обмив корпусу під високим тиском води, очищено судно від морських обростань і проведено ретельну дефектацію. Відповідно до плану ремонтних операцій проводяться роботи з відновлення гвинто-рульового комплексу, ремонт основних вузлів і механізмів систем життєзабезпечення судна, електроустановок і радіонавігаційного обладнання, а також будуть оновлені корпусні конструкції. Закінчення ремонту та спуск на воду судна заплановано на початок 3 кварталу 2019 року. Нагадаємо, в квітні 2019 року ТОВ «СРЗ» та Маріупольська філія ДП «АМПУ» уклали договір щодо надання послуг з докового ремонту судна т/х «НМС-67». Також на кінець червня заплановано початок ремонтних робіт т/х «Сборщик-306».   ...

Розташування

Координати порту: 47°03 N, 37°30 E.

Адреса

пр. Адмірала Луніна 3, Маріуполь, Донецька область, 87510, Україна.

Контакти

Тел.: +38 (0629) 408-234

Тел.: +38 (0629) 408-261

Т/факс: +38 (0629) 408-260

E-mail: all@mpw.uspa.gov.ua

Порт в системі транспортних коридорів

Адміністрація Маріупольського морського порту

ГП «ММТП»