Адміністрація Маріупольського морського порту

Про підприємство

Порт знаходиться в північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря, в 14 милях від входу в затоку. Навігація в порту триває цілий рік. У зимовий час переважають вітри східного напрямку, влітку - західного. Середня тривалість навігації з льодовою проводкою - 35 діб. Тумани спостерігаються в середньому 44 дні на рік.


Акваторія Маріупольського порту включає внутрішній і зовнішній рейди.

 

Межі внутрішнього рейду: з півночі - Східний пірс, зі сходу - Північний, Південний і Східний моли, з півдня - Західний мол, із заходу - від Західного молу по береговій лінії на північний схід до Східного пірса. Внутрішній рейд складається з аванпорту, Вугільної, Західної, Хлібній гаваней.

Останні новини

Триває ремонтна кампанія спеціалізованого флоту АМПУ

2019-02-14 12:50:07
У Маріуполі в Азовському судноремонтному заводі повним ходом йде ремонт власного земснаряда ДП «АМПУ» «Меотида», який допомагає підтримувати заявлені глибини як в акваторії порту Маріуполь, так і на підхідному каналі Вугільної гавані. За словами начальника Маріупольської філії ДП «АМПУ» Ігоря Барського, з огляду на мілководність Азовського моря та інтенсивність його замулювання, днопоглиблення завжди є важливим моментом забезпечення безперебійної роботи і безпеки судноплавства Маріупольського та Бердянського портів. Судно було підняте в плавучий док ТОВ «СРЗ» 27 січня 2019 року.  Під час масштабного ремонту, на який відведено 90 днів, планується виконати понад 600 ремонтних операцій на загальну суму 21 млн грн з ПДВ. Після дегазації і зачистки паливних танків, судноремонтники приступили до дефектації корпусу судна. Всі ремонтні роботи на «Меотиду» виконуються під контролем інспектора Регістра України з подальшою видачою Класифікаційних документів для подальшої експлуатації. Як  зазначив Ігор Барський, тільки за минулий рік обсяг днопоглиблення в порту склав близько 500 тис. кубометрів ґрунту, що дозволило збільшити прохідну осадку на каналі Вугільної гавані з 7,5 до 7,7 м. Нагадаємо, на початку січня 2019 року ТОВ «СРЗ» стало переможцем відкритого тендеру АМПУ на проведення ремонту самовідвізного трюмного землесоса класу «Меотида». Довідка. Судно «Меотида» побудовано в 2012 році на замовлення ДП «Маріупольський морський торговельний порт» компанією Damen Shipyards Gorinchem (Голландія) на судноверфі в Галаці (Румунія). Валова місткість - 693 тонни, дедвейт - 900 тонн. Довжина - 60,45 метра, ширина - 11,02 метра, висота борту - 4 метри, максимальна осадка - 3,6 метра. ...

«АМПУ»: Наше завдання - збільшувати конкурентоспроможність українських портів

2019-02-11 14:33:30
7 лютого у Одесі під головуванням керівника ДП «АМПУ» Райвіса Вецкаганса відбулося розширене засідання з керівниками філій Адміністрації морських портів України за підсумками роботи за 2018 рік. Маріупольську філію ДП «АМПУ»  на засіданні  представляв Ігор Барський.  Під час наради  було проаналізовано виконання філіями Адміністрації морських портів України інвестпроектів та завдань у 2018 році, а також окреслено основні вектори розвитку морської галузі на 2019 рік. У своєму виступі керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс загострив увагу на необхідності постійного розвитку підприємств, підвищенні ефективності їх роботи та кваліфікації співробітників. «Усі філіали повинні рухатися вперед. Бізнес розвивається. Конкуренція зростає. І наше завдання - створювати умови для підвищення конкурентоспроможності українських портів. Успіх підприємства безпосередньо залежить від ефективності роботи його співробітників. Тому сьогодні для нас, як ніколи, актуально навчання персоналу. Йдучи в ногу з часом, ми повинні освоювати нові технології, впроваджувати їх в свою роботу і продовжувати розвиватися. Наші знання і навички повинні відповідати міжнародним стандартам», - підкреслив Райвіс Вецкаганс. Він відзначив позитивну динаміку вантажообігу. Так за минулий 2018 рік було перевалено сумарно 135,01 млн тонн, що на 1,8% або на 2,4 млн тонн більше у порівнянні з 2017-м роком. У 2019 головними завданнями  АМПУ спрямованими на розвиток морської галузі будуть: реалізація інвестпроектів, збільшення вантажообігу, розвиток портової інфраструктури, проведення днопоглиблювальних робіт. Проблематику Азовського басейну озвучив начальник Маріупольської філії ДП «АМПУ» Ігор Барський. Він зазначив, що, починаючи з 2014 року, до портів Азовського басейну прикута особлива увага. Це пов'язано з роботою підприємств в безпосередній близькості від зони військових дій і регулярними затримками силовими структурами РФ суден, які прямують в українські порти Азовського моря. При цьому порти Азова були і залишаються запорукою присутності України як морської держави в акваторії Азовського моря. «Згідно з Планом розвитку морського порту в Маріуполі триває реалізація проекту зі створення сучасного кластера з перевалки вантажів агропромислового комплексу з реконструкцією гідротехнічної частини причалу №4 протяжністю 225 м. Запуск об'єкта очікується в четвертому кварталі 2019 року. Потім планується реконструювати причали №№ 2, 3 загальною протяжністю 300 м», - зазначив Ігор Миколайович. У 2019 будуть продовжені днопоглиблювальні роботи на підхідному каналі та акваторії   порту. Для цього буде залучатися як власний флот ДП «АМПУ», так і спеціалізовані судна підрядних організацій, які повинні бути визначені в результаті відкритого тендеру. Розвиток агропромислового кластеру і доведення глибин до паспортних дозволить підвищити конкурентоспроможність  Маріупольського порту. Також в 2019 році буде продовжено співпрацю між Маріупольським філією ДП «АМПУ» і генеральним партнером портового району Порто Ногаро, меморандум про який було підписано в Італії в листопаді 2018 року. У планах - збільшити вантажообіг між портами до 500 тис. тонн (в минулому році він склав 214 тис. тонн) і розширити номенклатуру вантажів, що перевозяться з порту Маріуполь до італійських порти Ногаро і Монфальконе. «Розвиток інфраструктури та поліпшення інвестиційного клімату вкрай важливі для ефективного розвитку Маріупольського порту та портової галузі в цілому, тому ми орієнтовані на плідну співпрацю з усіма українськими та міжнародними партнерами», - підсумував начальник адміністрації Маріупольської філії ДП «АМПУ» Ігор Барський. ...

Маріупольський порт відвідала німецька делегація

2019-02-05 10:29:30
Маріупольський морський порт з робочим візитом відвідали депутат Німецького бундестагу Мануель Заррацін у супроводі  Генерального консула  Німеччини Вольфґанґа Мьоссінґера. Мета поїздки - ознайомлення з наслідками впливу російської агресії на діяльність порту, зокрема, у контексті блокади Азовського моря. Під час зустрічі начальник Адміністрації Маріупольського морського порту Ігор Барський і директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» Олександр Олійник ознайомив представників Німеччини з динамікою зниження обсягів перевалки вантажів у Маріупольському порту у зв’язку з подіями на Сході України та ситуацією у Керченській протоці. У ході зустрічі були також обговорені проблеми втрати основних логістичних маршрутів, диверсифікації напрямків експортних поставок, перешкоджання великотоннажного флоту, а також соціальну напругу та збитки, пов’язані з будівництвом та введенням в експлуатацію Керченського мосту. Ігор Барський відзначив стратегічне значення портової діяльності для економіки держави і її роль у функціонуванні транспортної системи регіону. Він також розповів про заходи, спрямовані на розвиток портової інфраструктури, безпеку мореплавства, днопоглиблення, створення додаткових умов для інвесторів, які реалізуються в Маріупольському порту, незважаючи на напружену ситуацію в регіоні. Не залишили поза увагою й питання, що стосуються несанкціонованих перевірок спецслужбами РФ суден в Керченській протоці, вимушених простоїв і витрат, які несуть  фрахтувальники, зменшення конкурентоспроможності українських портів Азова. Німецький депутат М.Заррацін подякував за надану вичерпну, об'єктивну й достовірну інформацію щодо впливу дій Російської Федерації в басейні Азовського моря та запевнив українську сторону, що звіт за результатами зустрічі буде доведений до членів німецькому парламенту. Гості дійшли висновку, що подібні зустрічі сприяють неупередженому донесенню інформації про перешкоджання судноплавству в Азовському регіоні до міжнародного співтовариства. ...

Пожежна служба Адміністрації морського порту: завжди напоготові!

2019-01-31 16:55:48
Незважаючи на те, що c 2004 року указом Президента День пожежної охорони, який раніше відзначався 29 січня і День рятувальника були об'єднані в одне свято, яке відзначається 17 вересня, багато професійних борців з вогнем продовжують відзначати свій день сьогодні. Наш матеріал про службу пожежної та техногенної безпеки Маріупольської філії ДП «АМПУ». Кожен день в пожежній охороні починається з прийому -здавання чергування варти і оперативної наради у начальника служби. Крім того, серйозна увага приділяється стану пожежних автомобілів. А воно, в свою чергу, багато в чому залежить від своєчасного і якісного проведення технічного обслуговування. «Справне утримання техніки - це запорука успішного гасіння пожеж», - говорить начальник служби Ігор Тесленко. За словами Ігоря Миколайовича, щодня в команді пожежної охорони несуть службу 4 працівника, а всього в підрозділі працюють на сьогоднішній день 20 осіб. Якщо говорити про переваги, які з'явилися у нашого підприємства після того, як в його складі з'явилася своя пожежна охорона, то головне з них - це оперативність і злагодженість роботи. На відомчу пожежну охорону Маріупольської філії ДП «АМПУ», очолюваної Ігорем Тесленко, покладені відповідальні завдання щодо профілактики пожеж, рятування людей і майна при спалахи, забезпечення безпечних умов роботи в Маріупольському порту, проведення аварійно-рятувальних робіт при надзвичайних ситуаціях. Велика увага на підприємстві приділяється впровадженню систем протипожежної автоматики. Так, в 2018 році на технічне обслуговування підприємства автоматичної пожежної сигналізації та систем управління евакуації людей при пожежі було виділено близько 200 тис. грн. Однак, застосування автоматики не скасовує професіоналізму людей. Тільки протягом 2018 року здійснено 578 оперативних виїздів, пов'язаних з супроводом заходів, навчань, як на об'єктах підприємства, так і на акваторії Маріупольського порту. Крім того, з метою запобігання пожежам проведено 1500 інструктажів та бесід в маріупольських підприємствах, організаціях та навчальних закладах. Вирішуючи ці завдання, працівники пожежної охорони Маріупольської філії день у день виявляють відвагу, самовідданість, готовність прийти на допомогу в екстремальних ситуаціях. І свою справу виконують з почуттям високого обов'язку і відповідальності. ...

Розташування

Координати порту: 47°03 N, 37°30 E.

Адреса

пр. Адмірала Луніна 3, Маріуполь, Донецька область, 87510, Україна.

Контакти

Тел.: +38 (0629) 408-234

Тел.: +38 (0629) 408-261

Т/факс: +38 (0629) 408-260

E-mail: all@mpw.uspa.gov.ua

Порт в системі транспортних коридорів

Адміністрація Маріупольського морського порту

ГП «ММТП»