Адміністрація Маріупольського морського порту

Про підприємство

Порт знаходиться в північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря, в 14 милях від входу в затоку. Навігація в порту триває цілий рік. У зимовий час переважають вітри східного напрямку, влітку - західного. Середня тривалість навігації з льодовою проводкою - 35 діб. Тумани спостерігаються в середньому 44 дні на рік.


Акваторія Маріупольського порту включає внутрішній і зовнішній рейди.

 

Межі внутрішнього рейду: з півночі - Східний пірс, зі сходу - Північний, Південний і Східний моли, з півдня - Західний мол, із заходу - від Західного молу по береговій лінії на північний схід до Східного пірса. Внутрішній рейд складається з аванпорту, Вугільної, Західної, Хлібній гаваней.

Останні новини

Працівники санітарно-епідеміологічного нагляду Україні попереджують

2018-12-06 13:50:32
У зв’язку з погіршенням епізоотичної ситуації стосовно африканської чуми свиней, з метою недопущення поширення її на території України пропонуємо до вашої уваги наступну пам’ятку ...

Українські порти на Азові не припиняють працювати і розвиватися

2018-12-05 09:43:57
3 грудня у Бердянську відбулася прес-конференція за участю керівника ДП "АМПУ" Райвіса Вецкаганса, директора ДП "ММТП" Олександра Олійника, начальника адміністрації Маріупольського порту Ігоря Барського, в.о. директора ДП "БМТП" Олександра Трощенкова, начальника адміністрації Бердянського  порту Олександра Барчана  присвячена ситуації, що склалася в українських портах на Азовському морі. Як відзначив Райвіс Вецкаганс, хоча рух суден через Керченську протоку розблокований, стан в Азовському регіоні ще складно прогнозувати. Цього року внаслідок виконання фінансового плану на 52%, Бердянський порт недорахувався близько 4 млн доларів. Керівництво підприємства вимушене перевести співробітників з 1 грудня 2018 року на 4-денний робочий тиждень. За словами директора ДП "ММТП" Олександра Олійника, в Маріупольському порту, починаючи з 2014 року обсяги вантажопереробки скоротилися з 15,5 до 5,5 млн тонн на рік. Підприємством вживаються активні заходи з диверсифікації вантажопотоків, скорочення витрат, енергозбереження, проводиться переоснащення виробничих потужностей, будується зерновий термінал. Начальник адміністрації Маріупольського порту Ігор Барський зазначив, що, починаючи з травня місяця поточного року, коли був введений в експлуатацію Керченський міст і запроваджені певні обмеження, затримки судів в Керченській протоці склали 796 діб, і це також завадило повному виконанню плану Маріупольського порту. У свою чергу, АМПУ має намір і далі інвестувати в портову інфраструктуру і днопоглиблення азовських портів для їх ефективної роботи. ...

Адміністрація Маріупольського морського порту взяла участь у форумі кар'єри «Живи та працюй в Україні»

2018-11-22 13:59:47
У Маріуполі відбувся Регіональний форум кар'єри «Живи та працюй в Україні», організатором якого виступив Міський центр зайнятості. Захід, спрямований на підлітків та молодь, які визначаються з майбутньою професією, зібрав понад 300 юних маріупольців. Задля популяризації професій морської та портової галузі у цьому профорієнтаційному форумі взяла участь Адміністрація Маріупольського морського порту. Разом з провідними роботодавцями та навчальними закладами Маріуполя ми організували воркшопи, майстер-класи, розповіли про переваги та перспективи роботи у морській галузі. Відвідувачі ознайомилися із сучасними реальними можливостями міських підприємств, дізналися умови вступу до ВНЗ, спеціальності та напрямки підготовки, отримали дієві поради як обрати майбутній фах та успішно працевлаштуватися на перше робоче місце, як будувати кар’єру. Маємо надію, що кращі молоді спеціалісти незабаром приєднаються до команди професіоналів АМПУ.   ...

Моніторингова місія ОБСЄ відвідала Маріупольський порт для вивчення ситуації із судноплавством у Азовському морі

2018-11-22 09:13:18
Спостерігачі спеціальної моніторингової місії ОБСЄ в Україні зустрілися з керівництвом Адміністрації маріупольського морського порту, щоб вивчити та проаналізувати ситуацію, що виникла в Азовському морі через перевірки спецслужбами Російської Федерації (РФ) торгових судів при проходженні Керч-Єнікальського каналу. За словами в.о.начальника адміністрації Сергія Гусакова, ситуація що склалася в акваторії Азовського моря позначається на результатах роботи Маріупольського порту. Введення обмежень при проходженні судів через Керченську протоку,  перевірки спецслужбами РФ в Азовському морі призводять до падіння вантажообігу, часткової переорієнтації вантажів і зменшення кількості суднозаходів. Якщо в 2016 році суднозаходів було 701, у 2017 році -532. За підсумками 10 місяців 2018 року Маріупольський порт прийняв 419 суден, що на 5% менше аналогічного періоду минулого року. Через тривалі очікувань перевірок судів російськими прикордонниками, під час проходження Керч-Єнікальського каналу, частина компаній перенаправили свої вантажі в другі українські порти Чорного моря. Однак, для ряду великих виробників металопродукції порт Маріуполя був і залишається ключовим. Крім того, зараз порт реалізовує інвест-проект з будівництва нового зернового терміналу, що дозволить збільшити перевалку агропродукції», - підкреслив Сергій Гусаков. За підсумками зустрічі учасники прийшли до висновку, що вирішення існуючих проблем лежить переважно в дипломатичній площині. Також була досягнута домовленість проводити зустрічі, спрямовані на нормалізацію ситуації в Азовському морі на регулярній основі. ...

Розташування

Координати порту: 47°03 N, 37°30 E.

Адреса

пр. Адмірала Луніна 3, Маріуполь, Донецька область, 87510, Україна.

Контакти

Тел.: +38 (0629) 408-234

Тел.: +38 (0629) 408-261

Т/факс: +38 (0629) 408-260

E-mail: all@mpw.uspa.gov.ua

Порт в системі транспортних коридорів

Адміністрація Маріупольського морського порту

ГП «ММТП»