Філія Октябрьск ДП АМПУ

Про підприємство

Спеціалізований морський порт Ольвія заснований в 1992 році (раніше-спеціалізований морський порт "Октябрьск", постанова КМУ від 25.01.2017 №46) на базі 3-го вантажного району Миколаївського морського торговельного порту (1965 г). Порт розташований на лівому березі Дніпро-Бузького лиману.

 

Територія порту зарахована до земель транспорту для обслуговування порта та складає 178,8 га.

 

Підхід суден в порт здійснюється по Бузько-Дніпровському Лиманському каналу (БДЛК) відповідно до правил плавання по цьому каналу. Порт, для виконання вантажно-розвантажувальних робіт і обслуговування морських і річкових суден, має  7 причалів, загальною довжиною 1,53 км.

Останні новини

Об’єднання сил заради загальної мети!

2019-02-22 18:14:23
  22 лютого 2019 року в урочистій обстановці Голова Професійної спілки робітників морського транспорту спеціалізованого морського порту Ольвія Олександр Калошин і Голова Об’єднаної профспілки працівників адміністрації Миколаївського морського порту Сергій Гайчов підписали Угоду про співпрацю. До заходу також долучилось керівництво адміністрацій портів Миколаївського регіону, які висловили свою думку та підтримали ініціативу загальної праці в визначених напрямках.   «Об’єднуючи зусилля, ми робимо це, в першу чергу, для людей - для того, щоб забезпечити їм стабільне життя. В державі сьогодні відбуваються складні процеси, але, незважаючи на це, нам вдається досягати позитивних результатів.Мені приємно відзначити, що сьогодні на рівні державного бізнесу та профспілок в нас є 100%-ве порозуміння», - розповів під час зустрічі Андрій Єгоров начальник філії «Октябрьск» ДП «АМПУ».   Угодою про співпрацю передбачено взаємодію сторін у галузі захисту соціальних, трудових, економічних прав та гарантій членів обох Профспілок, розвитку системи соціального партнерства та солідарності, обміну досвідом профспілкової роботи. Сторони погодились об’єднати зусилля та координувати дії спрямовані на посилення ролі профспілок у формуванні державної політики, обміну досвідом з захисту прав та інтересів працівників галузі, молодіжної роботи, мотивації профспілкового членства.   «Не обмежуючись лише захистом економічних прав Угодою передбачено розвивати культурне співробітництво, проводити спільні зустрічі, фізкультурно-оздоровчі заходи, семінари та конференції, організовувати навчання профспілкового активу з різних питань профспілкової діяльності, розширення інформаційної співпраці», - підкресливОлександр Калошин.   «Підписання Угоди про співпрацю є свідченням солідарності між Профспілками портів України і прагнення спільної ефективної діяльності в профспілковому русі»,- наголосив Сергій Гайчов. ...

В спеціалізованому морському порту Ольвія проведені спільні навчання з ліквідації умовного розливу

2019-02-20 15:06:59
  20 лютого 2019 року в спеціалізованому морському порту Ольвія було проведено спільне спеціальне об’єктове тренування з персоналом філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» та ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» відповідно до затвердженого плану навчань щодо локалізації та ліквідації розливу забруднюючих речовин на акваторії ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» у льодових умовах. Заходи проводились на території морського терміналу.   Так, за тактичним задумом біля причалу №4 товариства на акваторії відбувся розлив забруднюючої речовини. О 09.00 години змінний диспетчер філії отримав інформацію від начальника зміни про виникнення надзвичайної ситуації. Усі учасники тренування, в тому числі керівництво, були своєчасно оповіщені та зібрані, після чого умовний розлив забруднюючих речовин локалізовано та ліквідовано.  У ході тактичних навчань задачі, які були окреслені у плані проведення, виконані у повному обсязі. Перевірено відповідність «Плану локалізації та ліквідації розливів забруднюючих речовин філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» та «Плану взаємодії при ліквідації аварійних розливів забруднюючих речовин на території та акваторії спеціалізованого морського порту Ольвія» дійсним умовам роботи підприємства. Фахівцями отриман необхідний практичний досвід, досягнуто злагодженість у діях групи під час ліквідації забруднень в умовах льодової обстановки, відпрацьовано схему організації зв’язку та оповіщення сил цивільного захисту і схему оповіщення та взаємодії згідно додатків 1,2 «Плану локалізації та ліквідації аварій (катастроф) спеціалізованого морського порту Ольвія».   Загальними зусиллями фахівців адміністрації порту та морського терміналу всі етапи навчання були відпрацьовані. Недоліки, виявлені при проведенні тренувань, були усунені. В цілому ж дії персоналу отримали задовільну оцінку. ...

Нагорода для трудового колективу адміністрації порту Ольвія

2019-02-12 11:03:41
  Минулого тижня в Одесі, під час розширеного засідання з керівництвом філій Адміністрації морських портів України, присвяченого підсумкам року, що минув та планам на 2019, було відзначено кращі порти за напрямами міжнародної діяльності, освоєння капітальних інвестицій, розвитку інфраструктури та морської безпеки.    Так, перемогу в номінації проект року - відкриття нового терміналу  одержала філія «Октябрьск» (морський термінал ТОВ «Компанія «Євровнєшторг», розташований у спеціалізованому морському порту Ольвія, став першим новим терміналом, внесеним Адміністрацією морських портів України до Реєстру морських портів у 2019 році).   Керівник АМПУ звернув увагу на необхідність подальшого підвищення ефективності роботи підприємства та його філій, підвищення кваліфікації співробітників, а також якісної командної взаємодії. «Усі філії повинні рухатися вперед. Бізнес розвивається. Конкуренція росте. І наше завдання - створювати умови для підвищення конкурентоспроможності українських портів.», - підкреслив Райвіс Вецкаганс.   Також напередодні, 31 січня 2019 року в Міністерстві інфраструктури України відбулась прес-конференція, під час якої Міністр інфраструктури Володимир Омелян наголосив: «Вперше в Україні саме в цьому році стартує два пілотні концесійні проекти. І я відверто гордий з того, що це саме в сфері транспорту, в портовій сфері. Отже, 2019 рік – це початок концесії державних морських портів «Ольвія» та «Херсон». В минулому році ми розробили повністю всю документацію, яка відповідає найвищим європейським нормам. Вона готова, і її якість привабила більш ніж 25 міжнародних і українських компаній. Тому, ми сподіваємося, що битва за ці 2 порти буде якісною. За нашими підрахунками, держава повинна отримати в декілька разів більше надходжень, аніж від існуючої нині форми оренди в аналогічних портах. Ці проекти вже визнані обґрунтованими та пройшли узгодження, як в нашому Міністерстві, так і в Міністерстві економіки».   ...

АМПУ презентувала пріорітетні інфраструктурні проекти у портах на 2019 рік

2019-02-04 08:32:46
  У 2019 році Адміністрація морських портів України планує завершити виконання власних зобов’язань за п'ятьма великими інфраструктурними проектами у п' яти портах. Загальна сума інвестицій АМПУ та бізнесу за весь період їх реалізації має скласти понад 16 млрд. грн. Також буде розпочата підготовка до запуску масштабних проектів в двох портах. Обсяг очікуваних інвестицій — майже 2 млрд. грн.      «Більшість з проектів, зобов’язання за якими АМПУ планує виконати в 2019 році, спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Вони реалізуються у рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти у днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші у розвиток терміналів, модернізацію та збільшення їх потужностей та конкурентоспроможності», — відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкагансна прес-конференції, присвяченій пріоритетним напрямам діяльності підприємств, що підпорядковані Міністерству інфраструктури України.   Так у 2019 році планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту. Проект передбачає зведення нового зернового терміналу за рахунок приватних інвестицій компанії «Бруклін-Київ» та Louis Dreyfus. У Маріупольскому порту фінішує реконструкція причалу № 4, біля якого ДП «Маріупольский морський торговельний порт» планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу. У портуМиколаїв буде завершено будівництво причалу № 8, під нові потужності з перевалки зерна та олії.   Також кінця добігають масштабні проекти з днопоглиблення. У порту Чорноморськ вже реконструйовано підхідний канал та завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Це дозволить збільшити можливості обробки зернових та олійних вантажів для компаній Kernel та Risoil, які інвестують у розвиток власних потужностей, а також інших операторів, що працюють у порту. Проект передбачає, що Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax та post-Panamax.   Продовжуєтьсякапітальне днопоглиблення в порту Южний. У перспективі збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря. Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів № 5 и 6, що підвищить конкурентоспроможність державного стивідора Морський торговельний порт Южний   Цьогоріч АМПУ розпочне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, у Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, та «Бруклін-Київ» передбачена реконструкція причалів № 13-з та 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 000 TEU на рік.  У порту Миколаєва планується реконструкція причалу № 0, спільно з COFCO – найбільшою китайською продовольчою компанією. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових та олійних вантажів збільшаться до 4 млн тонн на рік. ...

Розташування

Координати порту: 46.83485˚ N, 31.9535˚ E

Адреса

А/c 170, Миколаїв, 54052, Україна.

Контакти

Тел.: +38 (0512) 675-400

Т/факс: +38 (0512) 675-409

Порт в системі транспортних коридорів

Спеціалізований морський порт Ольвія

ГП «ОМТП»