Оброблено суден: 45

Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів

Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів   згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства:

п/п

Наименування

Од.

вим

Кількість

$11.

Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002)

УКТ ЗЕД  7204 49 90 00

т

9,5

$12.

Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002)

УКТ ЗЕД  7204 49 90 00

т

16,5

Договір на реалізацію брухту та відходів чорних металів укладається на весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні.

Особливі умови вивезення:

— Вага кожного виду брухту визначається брутто;

— Засмічення включається в вагу.

— Cроки вивезення:після надання  письмової заявкипротягом 3 днів.

— Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару.

За рахунок покупця здійснюється:

— Надання вантажного транспорту;

— Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт;

— Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок  покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу.

— Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості(згідно ДСТУ 4121-2002)

Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця.

Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського  морського порту Росінського О.К. за адресою: 87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89,  e-mail:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Термін прийому комерційних пропозицій — до 11.04.2017 року.

Оголошення про прийом резюме на заміщення посад капітанів морських портів

В рамках процесу реформування та з метою формування кадрового резерву ДП «АМПУ» починає прийом резюме на заміщення посад капітанів морських портів.

Відповідно до Положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту, затвердженого наказом Мінінфраструктури 27.03.2013 № 190 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.04.2013 за № 632/23164, на посаду капітана морського порту призначається особа з повною вищою освітою відповідного напрямку підготовки, яка має диплом капітана судна валовою місткістю від 3000 тон і більше або капітана далекого плавання та стаж роботи на посаді капітана судна не менше 5 років або стаж роботи на посаді капітана судна не менше 3 років та 2 роки на посаді заступника капітана морського порту.
Резюме надсилати у вільній формі на електрону адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та в паперовому вигляді на адресу м. Одеса, 65026, вул. Ланжеронівська 1. Обов’язковими є наступні відомості:

1. Назва документу.
2. Прізвище, ім'я та по батькові.
3. Дата народження.
4. Постійне місце проживання.
5. Контакти.
6. Освіта.
7. Досвід роботи.
8. Які морські порти є пріоритетними за бажанням.
9. Знання мов.
10. Дата, підпис.


В.о.Голови ДП «АМПУ» Р. Вецкаганс

Оголошення про закриття морських портів Криму

В соответствии с приказом Министерства инфраструктуры Украины от 16.06.2014 № 255 «О закрытии морских портов», зарегистрированным в Министерстве юстиции 24.06.2014 за № 690/25467 в Украине закрыты для международного судоходства морские порты, расположенные на территории Автономной Республики Крым: Евпатория, Керчь, Севастополь, Феодосия и Ялта.


Указанный документ принят во исполнение распоряжения Кабинета Министров Украины от 30.04.2014 № 578-р «Некоторые вопросы функционирования морского и речного транспорта» и в соответствии с Порядком открытия и закрытия морских портов, утвержденным постановлением Кабинета Министров Украины от 11.07.2013 № 495.

Вакантні посади державної служби категорії «В» в Департаменті реформування та функціонування морського та річкового транспорту МІН

В Департаменті реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України наявні вакантні посади державної служби категорії «В»:

— Головного спеціалісту відділу розвитку річкового транспорту – 3 од.
— Головного спеціаліста відділу формування нормативно-правової бази у сфері морського та річкового транспорту – 4 од. (в тому числі одна – на період відпустки по догляду за дитиною)
— Головного спеціаліста відділу реформування морського транспорту – 4 од.
— Головного спеціаліста відділу економічної, інноваційної та інвестиційної політики у галузі морського та річкового транспорту – 1 од.

З метою заміщення зазначених вакантних посад в Міністерстві інфраструктури України найближчим часом буде оголошено відповідний конкурс. Умови конкурсу та інформація щодо проведення конкурсу буде розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури в розділі «Оголошення» http://mtu.gov.ua/timeline/Ogoloshennya.html

Щодо передачі майна Іллічівської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» повідомляє про можливість передачі на баланс державних підприємств підпорядкованим МІУ основних засобів, які обліковуються на балансі Іллічівської філії ДП «АМПУ» або їх відчуження шляхом продажу іншим зацікавленим особам, а саме:
1. Пліт рятувальний ПРН-20 (DSB-20) тип D-37632 — 1од. Введений в експлуатацію у 12.2000р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Вага 100кг. На підставі огляду у плота негерметичність системи СГН (система газового наповнення плотів), наявність грибка, що виключає подальше використання відповідно до встановлених правил, строк експлуатації — 6 років. В експлуатації 16 років, не відповідає вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе.
2. Аварійний пластир шпигований № 0008/36- 1од. 2,0мх2,0м Введений в експлуатацію у 11.2005р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Призначений для фіксації пластиру в зоні пробоїни. На підставі огляду матеріали пластиру шпигований мат і парусина прийшли в непридатність, що виключає подальше використання Гарантійний термін зберігання 5 років з моменту виготовлення. В експлуатації 11 років, не відповідає вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе.
3. Бонові загородження БППЦ- 900м. Введені в експлуатацію у 09.20011р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Вага 18т (20кг за одиницю). В наслідок тривалої експлуатації знос та пошкодження ПВХ обшивки більше 70%, втрата наповнювача з пінопластової крихти до 50%, обрив з'єднувальних ланцюгів, поломка текстолітових планок. Втрата плавучості. Термін використання за призначенням — 5років, не відповідають вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе. Внаслідок тривалої експлуатації повністю відпрацювали свій ресурс. В експлуатації 5 років.
4. Каналізаційна насосна станція № 11.
Виконана в двох об'ємах: Надземна частина будівлі – металевий контейнер з категорії стандартних морських контейнерів – висотою 2,55 м, площею 10,1 м2, об’ємом 26 м3. Контейнер переобладнаний під функціональне використання в якості КНС з інженерними мережами і обладнанням: каналізація, електрозабезпечення, системою природної вентиляції – встановлена витяжна труба на даху контейнера. Підземна частина – металева ємність — об’ємом 0,95 м3 для збору і перекачування фекальних стоків. Знаходиться в аварійному стані. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції
5. Теплотраса.
Складається з наземної та підземної частини. Загальна протяжність теплотраси складає 2* Ø45 = 102 м. Частина теплотраси 2* Ø45 = 25 м проходить під автомобільною дорогою в гільзі Ø 1200 мм. L — 25 м (гільза повністю замулена), тому демонтувати її не можливо. Наземна частина проходить на висоті пів метра над землею і складається з стальної труби ГОСТ 10704–91 Ø 45×3,0 протяжністю 77 м у двотрубному обчисленні. Теплоізоляція труб скловата по руберойду і лакосклотканина повністю зруйнована, опори металічні, Т-образні шириною 0,5 м — 20 од., труби місцями покриті виразковою корозією глибиною до 2,5 мм, а також на поверхні трубопроводу є свищі діаметром від 2 мм до 10 мм. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції
6. Фекальна насосна станція 1-го району — будівля підземна кругла, діаметром 4,5 м, глибина 5,3 м. Стіни, дно та перемички – залізобетонні. Сходи – залізні. ФНС обладнана двома насосами 100/40. Повністю затоплена ґрунтовими водами. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції.
7. Щит загальних замірів.
Щит має форму шафи з метала товщиною стінки 2 мм. На передньої панелі розташовані безпосередньо прилади для керування роботою котлоагрегату, а саме: датчики, сигнальні лампи, реле, тумблера, комплект ЗВП. Габаритні розміри шафи (щита замірів) – 1800×1200×500 мм. Вага – 52 кг. Щит фізично зношений.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n