Оброблено суден: 22

Райвіс Вецкаганс: Україні необхідно взяти за основу досвід розвитку європейських портів

Створення Морської адміністрації, зниження ставок портових зборів, реконструкція залізничної інфраструктури у морських портах, новий законопроект «Про концесію» – ось деякі з основних напрямків у морській галузі, над якими активно працює Міністерство інфраструктури спільно з Адміністрацією морських портів України (АМПУ). Керівник АМПУ Райвіс Вейкаганс у ексклюзивному інтерв’ю журналу «Судоходство» детально розповів про те, які методи допоможуть ефективно вирішити поставлені задачі та який вплив відповідні перетворення матимуть на подальший розвиток галузі. 

Порти Миколаєва — територія перспективного розвитку

Що вже зроблено АМПУ для портової галузі Миколаївського регіону та що чекає її в найближчій перспективі. Портовый сектор Николаевского региона последние несколько лет демонстрирует  устойчивый рост по перевалке грузов. Увеличение инвестиций в регион, концессионные и инфраструктурные проекты выведут порты на новый уровень. Прошедший в октябре форум «Николаевщина — надежный партнер», в котором я принял участие по приглашению губернатора Алексея Савченко, показал не только потенциал, но и принципиальную позицию местной власти. Понимание местной властью роли порта и желание участвовать в его жизни, развивать его, уверен, станет ключевым фактором и залогом успешности портов.

Райвіс Вецкаганс: Ми націлені на позитивну та стабільну динаміку приросту вантажообігу

Українські порти разом із залізницею і автомобільним сполученням — вікно вітчизняного експорту. Зростання агробізнесу вимагає пропорційного збільшення портової перевалки зернових. «Портовим арбітром», від якого залежить інфраструктурний розвиток у морських портах, а отже — чимала частка конкурентоспроможності української продукції на світових ринках, є Адміністрація морських портів України (АМПУ). У I півріччі 2017 року чистий прибуток цього держпідприємства склав 1,83 млрд грн, дохід — 4,16 млрд грн. І АМПУ має намір направити значну частину цих коштів для інвестування в модернізацію портової інфраструктури, що особливо важливо для аграрних трейдерів, виробників сільгосппродукції, експортерів та імпортерів. Тож як у подальшому виглядатиме карта українських морських портів? Чи буде в ній «відлига» по портовим зборам, і чи перетвориться морська Україна на один із транспортних хабів світу? Про це та інше в ексклюзивному інтерв’ю AgroPolit.com розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Стратегія розвитку портів вимагає актуалізації

Володимир Шемаєв, начальник відділу стратегічного планування ДП АМПУ Модернізація портової галузі повинна плануватися на підставі змін у національній економіці Многим уже порядком надоела тема необходимости разработки стратегий как для государственных органов, так и для частных компаний. Мол, много разработок, мало дел. И все же без стратегии никуда: только четко понимая глобальные цели и задачи, можно работать тактически. Министерство инфраструктуры подготовило проект Национальной транспортной стратегии до 2030 года (НТС-2030), который посвящен и отрасли морского транспорта. Что же предлагает новый вариант документа для морских портов и как существующая портовая стратегия до 2038 года должна на него реагировать?

Експорт зерна-2017: що потрібно зробити, щоб припортова інфраструктура впоралася зі зростаючими врожаями зерна

Райвіс Вецкаганс,керівник Адміністрації морських портів України Розширення можливостей припортової інфраструктури — гостре питання у розвитку українських морських портів. Особливо актуальним воно стає в пікові періоди — влітку і восени, коли зібраний врожай зернових відправляється на експорт.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n