Оброблено суден: 22

АМПУ заощадила 32 млн гривень завдяки ефективним закупівлям

Економія за результатами закупівель Адміністрації морських портів України (АМПУ) у 2016 році склала 132,4 млн грн. з ПДВ або 6,41% від очікуваної вартості оголошених закупівель. В тому числі при використанні системи Prozorro економія склала 40,4 млн грн. з ПДВ або 12,45%.

Таких результатів було досягнуто завдяки професійній роботі фахівців із проведення закупівель апарату управління та філій ДП «АМПУ».

За результатами процедур закупівель у 2016 році укладено 997 договорів на загальну суму 1,93 млрд грн. з ПДВ. Лідерами за кількістю укладених договорів стали фахівці із закупівель Южненської (140 договорів), Іллічівської (127 договорів), Маріупольської (118 договорів) філій АМПУ та філії Дельта Лоцман (107 договорів). Разом з тим, Ренійська та Октябрьська філії уклали за результатами закупівель по 75 договорів.

Протягом 2016 року фахівці із процедур закупівель АМПУ оприлюднили 2094 процедури по відкритих торгах на загальну суму 8,7 млрд грн. з ПДВ. У тому числі через систему закупівель Prozorro — 1177 процедур або 56,21%. Загальна сума оприлюднених закупівель через систему Prozorro склала 5,29 млрд грн. з ПДВ.

В цей же час, кількість скасувань щодо відкритих торгів склала 58,41%. Левову частку скасованих торгів склали процедури з капітальних інвестицій в морському порту «Южний» та «Одеса». Це проекти з реконструкції морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів порту Южний в Южненській філії з очікуваною вартістю 1,007 млрд грн. з ПДВ (повторно оприлюднені через систему закупівель Prozorro 18.11.2016 за планом на 2016 рік) та з реконструкції причалу № 7 в Одеській філії з очікуваною вартістю 1,037 млрд грн. з ПДВ (повторно оприлюднені через систему закупівель Prozorro 29.03.2017 за планом на 2017 рік).

Велика кількість скасувань відкритих торгів пов’язана з тим, що протягом перших місяців після введення у дію Закону «Про публічні закупівлі» учасники тендерів припускалися багатьох помилок. Серед найбільш розповсюджених: помилки у банківських гарантіях, низька кількість учасників тендерів, неподання до системи Prozorro всіх необхідних документів.

В результаті, для запобігання подальшим помилкам фахівцями ДП «АМПУ» розроблений розділ на веб-сайті підприємства, де розташована інформація для учасників закупівель. В тому числі, інструкція з пошуку діючих тендерів, типові помилки, яких припускаються учасники при підготовці тендерних пропозицій та поради, що можуть бути використані учасниками.

Також згідно річного плану закупівель на 2016 рік АМПУ було заплановано 140 переговорних процедур на загальну суму 94,85 млн грн. з ПДВ. В тому числі через систему закупівель Prozorro — 92 процедури або 65,72% (на загальну суму 33,19 млрд грн. з ПДВ або 35,0%).

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n