Досвід «Южного»: як розробити, втілити Плани розвитку порту й окупити інвестиції

2017072506

Морський порт «Южний» стабільно є лідером та першопроходцем галузі забезпечує третину перевалки, реалізує масштабні інфраструктурні проекти міжнародного рівня, але найголовніше – системно та стратегічно підходить до питання розвитку. ВЦРТІ випала можливість особисто в цьому переконатись та поспілкуватись з представниками адміністрації морського порту «Южний».

5 найважливіших питань про фінплан АМПУ

Кабінет міністрів України затвердив фінансовий план Адміністрації морських портів України на 2017 рік. Які його основні параметри, на який рівень доходів розраховує підприємство, і куди будуть інвестовані кошти?

Чорноморський порт у пошуках інвестора

Мининфраструктуры и АМПУ рассказали об инвестиционной привлекательности терминала № 2 Черноморского МТП, и надеются найти желающего взять объект в аренду.

На конференции Grain Ukraine Министерство инфраструктуры совместно с Администрацией морских портов Украины и руководством Черноморского МТП представили бизнесу еще один инвестиционный проект. Министр Владимир Омелян рассчитывает, что это будет не просто перевалка грузов. "Для нас мегаважно, чтобы компании создавали дополнительную стоимость на территории порта, поэтому именно таким компаниям мы будем отдавать приоритет. Мы хотим уйти от сырьевой модели ", — отметил министр.

В качестве формы сотрудничества предлагается аренда. Однако, согласно уже разработанному законопроекту о концессии, инвестор будет иметь право из аренды автоматически перейти в концессию. Заместитель министра инфраструктуры Надежда Казначеева отметила, что дедлайн по заявкам — конец июля.

Мы собрали основные тезисы спикеров об этом проекте.

Максим Широков: «На прикладі «Южного» доведено, що інвестиції держави в днопоглиблення портів виправдані»

Найбільш ефективний і популярний спосіб транспортування вантажів в Україні — це морські порти, на частку яких припадає 40% загального вантажообігу в країні. Морський порт «Южний» забезпечує 1/3 перевалки, що робить його лідером в галузі. Сьогодні в «Южному» реалізуються глобальні проекти, укладаються масштабні контракти. Це дає поштовх до розвитку не тільки галузі, а й всієї економіки в цілому. Начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков розповів в інтерв'ю Цензор.НЕТ про співпрацю з іноземними підрядниками, про інвестиції в днопоглиблення портів і їх окупність і прогнозах по вантажообігу.

Голова АМПУ: Ми впораємось із перевалкою усіх обсягів вантажів, особливо зернових

Хто саме вирішуватиме проблему «портового горлечка», нарощуватиме потужності для перевалки імпортних міндобрив, і як просуваються роботи з днопоглиблення в українських морпортах, розповів голова Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.

За минулий 2016/17 маркетинговий рік Україна експортувала рекордні 44 мільйони тон зерна. Станом на 7 липня українські аграрії зібрали уже два мільйони тони зерна, і це також означає початок нового експортного сезону.

Минулий сезон запам’ятався аграріям  нестачею вагонів-зерновозів для вивозу вантажів на експорт, низькою пропускною здатністю залізниць на під’їзді до портів та складнощами з автоперевезеннями через обмеження по вазі зернових фур. Цього року на додачу очікується, що ближче до осені українські енергетичні компанії суттєво наростять імпорт вугілля морем, зважаючи на домовленості про поставки такого ресурсу із США.

Водночас, для українських портів лишається актуальною проблема поглиблення фарватеру. Невелика глибина акваторії не дає змогу приймати крупнотоннажні судна в портах. Як державний оператор портів — Адміністрація морських портів України (АМПУ) вирішує згадані логістичні проблеми, на  міжнародній конференції GRAIN UKRAINE Agravery.com розповів голова АМПУ Райвіс Вецкаганс.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n