АМПУ оголосила тендери по проведенню днопоглиблювальних робіт в портах Маріуполь і Бердянськ

Адміністрація морських портів України оголосила два тендери на проведення днопоглиблювальних робіт в портах Азовського моря. Заявки на участь в конкурсах на проведення експлуатаційного днопоглиблення в морських портах Бердянськ і Маріуполь приймаються до 14 січня 2019 р. Відповідна інформація опублікована в системі електронних закупівель ProZorro. «Адміністрація морських портів України прийняла рішення розділити обсяги робіт в портах на Азовському морі. Це зроблено для того, аби потенційні підрядники могли мобілізувати необхідний флот для виконання робіт в кожному конкретному порту. Ми зацікавлені в залученні максимальної кількості учасників конкурсів і швидкому початку робіт з днопоглиблення в Маріуполі і Бердянську», — підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Обсяг робіт, який необхідно виконати у Бердянському порту, складає 1,85 млн куб. м, з них: 1,4 млн куб. м — на підхідному каналі і 466 тис. куб. м — на внутрішній акваторії порту. Очікувана вартість робіт — 430 млн грн. без ПДВ. У порту Маріуполь обсяг днопоглиблення складає 1,9 млн куб. м. Основні роботи (1,79 млн куб. м) належить провести на підхідному каналі Вугільної гавані, і 115 тис. куб. м — в акваторії порту. Очікувана вартість днопоглиблення — 460 млн грн. без ПДВ. Наразі в портах Азовського моря днопоглиблювальні роботи виконує власне судно АМПУ — самовідвізний землесос «Меотида». Проте, його потужності недостатньо для виконання усього обсягу робіт, необхідного для забезпечення паспортних прохідних осадок суден, що прямують у порти. Враховуючи складну ситуацію на Азові, зняття обмежень по глибині є важливим чинником зниження собівартості перевалки вантажів і підвищення конкурентоспроможності українських портів на Азовському морі. Проведення закупівель здійснюється новою, спеціалізованою філією «Днопоглиблювальний флот» Адміністрації морських портів України, до функцій якої входить організація і виконання днопоглиблювальних робіт, забезпечення гарантованих габаритів на внутрішніх водних шляхах України і в акваторіях морських портів. Нагадаємо, що тільки в 2018 році ДП «АМПУ» тричі оголошувало тендери на проведення днопоглиблення в портах Азова, але усі вони не відбулися внаслідок того, що заявки на участь в конкурсах подавало менше двох компаній — потенційних учасників.

За 11 місяців 2018 року порти України більш ніж на 700 тис. тонни перевищили обсяг перевалки минулого року

За січень-листопад 2018 року обсяг перевалки вантажів українським портами склав понад 121,5 млн тонн, що на 736 тис. тонн або 0,6% більше, ніж за 11 місяців 2017 року. Поліпшити показники попереднього року вдалося завдяки збільшенню обсягів вантажів металургійної і аграрної промисловості, а також контейнерів. Перевалка сільськогосподарських вантажів за підсумками 11 місяців перевищила показники аналогічного періоду 2017 року. Причому, якщо по зернових відзначається зростання всього на 0,1% або 38 тис. тонн, то інші сипучі вантажі, такі як горох і кукурудза демонструють суттєву динаміку: +8,4% або 717 тис. тонн. Стабільно перевищує показники попереднього року перевалка металопродукції: +11% або 1,45 млн. тонн. Обробка контейнерів виросла на 16% або на 1,3 млн. тонн. Всього морські порти України перевалили 757,5 тис. TEU. Експорт продукції за січень-листопад, у порівнянні з підсумками 10 місяців 2018 року, збільшився більш ніж на 10 млн. тонн до 88,8 млн. тонн. Окрім лідерів перевалки (агро-, металопродукції і контейнерних вантажів) демонструють позитивну динаміку вугілля (+9,5%) і нафтопродукти (+14,5%). Імпорт за місяць збільшився на 2,6 млн. тонн і склав 21,5 млн. т. Істотно — в 4,7 рази, в порівнянні з попереднім роком, збільшився імпорт коксу до 408,9 тис. тонн., хімічних і мінеральних добрив — в 2,7 рази, до 313,2 тис. тонн. Майже третину усього імпорту, що поступає в Україну через морські порти, складає руда — 6,9 млн. тонн (+ 17,7%). За листопад через морські порти було перевалено 580 тис. тонн транзитних вантажів. В цілому за 11 місяців транзитний вантажообіг склав 9,2 млн. т., що на 15,2% менше аналогічного періоду попереднього року. Загалом з початку 2018 року морські порти України обробили 10 589 суден, що на 308 одиниць або 2,9% менше аналогічних показників 2017 року. Зросла кількість суднопроходів і обсяги основних видів вантажів, що перевозяться по річці Дніпро. Кількість рейсів за січень-листопад 2018 року склала 15629, що 1324 (на 8,5%) більше, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільш «популярним» річковим вантажем традиційно є будматеріали — понад 5,1 млн тонн (+ 22%). Росте і кількість перевезених пасажирів, як усередині України, так і іноземних. Всього водним транспортом з початку року скористались понад півмільйона осіб. З повним оглядом вантажообігу за січень-листопад 2018 року в розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням. Інформація по перевезеннях пасажирів доступна тут. Дані про рух суден і перевезення вантажу по річці Дніпро за звітний період дивіться за посиланням.

Тендеры по передаче в концессию портов Ольвия и Херсон пройдут в середине 2019 года,— Омелян

До конца декабря планируется завершить рассмотрение выводов по анализу эффективности концессионных проектов, а в январе МИУ подготовит тендерную документацию.
Министерство инфраструктуры Украины ожидает проведения тендерных процедур по передаче в концессию стивидорной компании Ольвия и Херсонского морского торгового порта в марте-апреле, а подписание договоров с победителями конкурсов — в мае-июне 2019 года. Об этом сообщил глава ведомства Владимир Омелян на брифинге в Кабинете министров во вторник, передает ЦТС со ссылкой на Интерфакс-Украина. По данным Мининфраструктуры, до конца декабря планируется завершить рассмотрение выводов по анализу эффективности концессионных проектов, в январе МИУ подготовит тендерную документацию (с привлечением МЖРТ и торговли и Минфина). Ожидается, что уже в феврале тендерная документация по передаче в концессию Ольвии и Херсона будет одобрена и утверждена Кабмином. Общий объем ожидаемых инвестиций со стороны концессионеров составит 17,3 млрд грн на протяжении 35-летнего срока концессии для Ольвии и 1,4 млрд грн за 30 лет концессии Херсонского порта. Инвестиции будут направлены на обновление инфраструктуры и развитие портов. В течение первых трех лет в Ольвии планируется построить новый зерновой терминал мощностью 2 млн тонн/год (инвестиции 1,56 млрд грн), а в морпорту Херсон — провести неотложное обновление активов (инвестиции 216 млн грн). Как уже писал ЦТС, заинтересованность в концессии госстивидоров в портах Ольвия и Херсон ранее проявили более 25 украинских и зарубежных компаний из США, Китая, Франции, Швейцарии, Великобритании, Японии, Турции, Катара и Кореи. Мининфраструктуры и Международная финансовая корпорация (IFC) из группы Всемирного банка с целью развития государственно-частного партнерства в портовой отрасли 14 ноября 2017 года подписали меморандум о взаимопонимании, согласно которому IFC поможет структурировать проекты государственно-частного партнерства в двух указанных выше украинских портах. cfts.org.ua

АМПУ та контейнерна лінія СМА CGM домовилися про розвиток потужностей з переробки контейнерів у Одеському порту

Адміністрація морських портів України, ДП «Одеський морський торговельний порт» та ТОВ «Бруклін-Київ Порт» у присутності міністра Інфраструктури України Володимира Омеляна та за участі компанії СМА CGM підписали у Парижі меморандум щодо реалізації інвестиційного проекту в морському порту Одеса. Реалізація масштабного проекту розділена на 2 черги. В рамках реалізації першої черги заплановано збільшення довжини причальної лінії, яку ТОВ «Бруклін-Київ Порт» спільно з СМА CGM використовують для обробки суден своїм контейнерним терміналом. Зараз компанія працює на причалах АМПУ № 42, 43. Але їх довжина не дозволяє одночасно обробляти великотоннажні судна-контейнеровози довжиною 300 метрів та судна типу Panamax довжиною 225 метрів. ТОВ «Бруклін-Київ Порт» прогнозує потенційну можливість залучення додаткових 50,000 TEU на рік. «Розвиток співробітництва між АМПУ, «Бруклін-Київ Порт» та СМА CGM – це ще один приклад ефективного державно-приватного партнерства. Відповідно до розробленої нами стратегії розвитку портів до 2038 р. проекти державно-приватного партнерства дозволять залучити майже 44 млрд. грн. інвестицій у розвиток портової галузі. В рамках цього проекту в Одесі буде здійснена реконструкція причалів № 13-з, 14-з. Це дозволить уникнути простою суден і значно збільшити об’єми перевалки вантажів», — відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Для реалізації проекту інвестор має намір отримати право на експлуатацію (використання) причалів 13-з та 14-з відповідно до чинного законодавства України, а також профінансувати роботи по реконструкції причалів за власний рахунок. Також планується здійснити днопоглиблювальні роботи у Заводській гавані Одеського морського порту зі створенням підходів до причалу № 14-з, що створить умови для безпечного проходу та обробки суден біля причалів контейнерного терміналу «Бруклін-Київ Порт». Друга черга проекту передбачає розширення території контейнерного терміналу, що оперується ТОВ «Бруклін-Київ Порт», за рахунок ділянки акваторії Одеського морського порту біля причалів 8-з, 9-з, 10-з, 11-з, 12-з, 13-з, а також за рахунок території Судноверфі «Україна». Довідка: СМА СGM – транспортна судноплавна компанія зі штаб-квартирою в Марселі (Франція), займається переважно контейнерними морськими перевезеннями. Є найбільшим у Франції і третім за величиною в світі морським контейнерним перевізником із загальним дедвейтом судів в 2.208 млн. TEUs. Компанія оперує флотом з 445 суден і обслуговує понад 420 портів по всьому світу. Термінал «Бруклін-Київ Порт» в Одеському порту є базовим для СМА CGM в Україні.

АМПУ розпочала днопоглиблення у порту Херсон

У морському порту Херсон розпочато роботи з днопоглиблення біля причалів та у операційній акваторії. Це вже дев’ятий об’єкт, на якому здійснює днопоглиблення Адміністрація морських портів України у 2018 році. Обсяг робіт у Херсоні сягає понад 400 тис. м3. «Реалізація цього проекту дозволить АМПУ довести глибини акваторії та біля причалів у Херсоні до паспортних показників. Востаннє експлуатаційне днопоглиблення в порту Херсон здійснювалось 7 років тому — у 2005–2011 рр.— тоді загальний обсяг склав менше 100 тис.м3. Зараз за замовленням АМПУ підрядник зробить у 4 рази більше. Завдяки цьому державні та приватні стивідори зможуть використовувати технічні можливості порту на повну потужність», — прокоментував початок робіт керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Роботи у порту Херсон буде виконувати ТОВ «СМД ІНВЕСТ». Станом на сьогодні днопоглиблювальний флот виконавця, що складається з багаточерпакового земснаряду «Дунай», грунтовідвізних шаланд «Куяльницька», «Ізмаїльська» та допоміжного судна для завезення якорів «МЗ-9», вже прибув до порту Херсон. На першому етапі планується здійснити днопоглиблення 6-ти якірних стоянок. Після цього днопоглиблення буде проводитися на інших запланованих в договорі об’єктах. ТОВ «СМД ІНВЕСТ» стало переможцем конкурсних торгів, проведених АМПУ в електронній системі закупівель «PROZORRO». Економія від стартової ціни за підсумками тендерного аукціону склала понад 6,6 млн грн.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n