Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 16 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 16 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 15 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 15 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 13 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 13 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 14 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 14 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

АМПУ, бізнес і Мінекології домовилися про взаємодію з питань перевірок екоінспекцією суден у портах

Процедура екологічного та радіологічного контролю суден в портах України найближчим часом має стати більш прозорою і зрозумілою. Про це домовилися експерти Міністерства інфраструктури, Міністерства екології та природних ресурсів України, Адміністрації морських портів України та провідних українських та міжнародних компаній на майданчику Американської торговельної палати у четвер, 10 серпня 2018 р. У найближчі два тижні представники АМПУ, бізнесу та профільних міністерств розглянуть та відпрацюють спільні пропозиції щодо ряду проблемних питань, що викликають останнім часом занепокоєність з боку портових операторів, судновласників та інших учасників ринку. «АМПУ як ніхто інший зацікавлена у врегулюванні ситуації і знаходженні розумного балансу між інтересами держави, бізнесу і екологічної безпеки акваторії портів. АМПУ – це основний водокористувач акваторії портів, саме ми несемо реальну відповідальність за її стан. Одночасно саме АМПУ відповідає за обсяги перевалки вантажів і залучення інвесторів в порти країни. Тому я наполягаю на тому, що вантажі та судна повинні отримувати гідний рівень сервісу в наших портах, а питання екології повинні вирішуватися без створення проблем для бізнесу», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. За його словами, оптимальним рішенням існуючих проблем між бізнесом і екологами буде проведення спільних перевірок за участю, як представників інспекції, так і АМПУ. За підсумками зустрічі було вирішено, що представники усіх зацікавлених сторін опрацюють шляхи вирішення найбільш актуальних проблем, які останнім часом стали причиною непорозуміння між бізнесом та державними контролюючими органами. Йдеться, перш за все, про розмежування відповідальності за порушення природоохоронного законодавства між судновласниками і вантажовідправниками, врегулювання процедури проставлення штампів радіологічного контролю, щоб позначки, які забороняють ввезення/вивезення вантажів використовувалися тільки в разі виявлення порушення радіологічних норм. Також найближчим часом буде затверджений Порядок взаємодії при проведенні перевірок суден між представниками АМПУ та Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря. Райвис Вецкаганс зазначив, що АМПУ постійно контролює акваторію портів, зокрема, щодо виявлення забруднень. «Ми володіємо максимальним обсягом інформації і технічних засобів для виявлення, аналізу причин і ліквідації наслідків забруднень води. Для цього регулярно проводиться моніторинг стану акваторій, ліквідуються забруднення за допомогою спеціальних суден. Ці роботи виконуються зокрема й за рахунок санітарного збору, який сплачує бізнес. Інформація про усі випадки забруднення постійно надається екологічній інспекцій»,— зазначив він. Крім того, в рамках тристоронньої робочої групи буде доопрацьована нормативна база, що регулює проведення та взяття проб ізольованого баласту, для виявлення реальних причин можливого забруднення вод акваторії українських портів. «Захист екології, безперешкодний рух суден і дотримання інтересів держави — ключова мета вдосконалення екологічного та радіологічного контролю суден в морських портах України. Нам необхідно зробити процедури контролю суден і вантажів у морських портах максимально прозорими і зрозумілими. Тому всі відповідальні органи центральної виконавчої влади та представники бізнес-спільноти повинні спільно відпрацювати проблемні питання та забезпечити безперешкодний експорт та імпорт товарів через морські порти»,— резюмував міністр Інфраструктури України Володимир Омелян. Міністр зазначив, що представникам АМПУ та Державної екологічної інспекції необхідно детально ознайомитися з досвідом обробки вантажів, а також радіологічного та екологічного контролю в портах ЄС, щоб надавати бізнесу аналогічний рівень сервісу в українських портах.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n