АМПУ розпочала днопоглиблення акваторії Ізмаїльського порту власним флотом

22 лютого 2018 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) почала експлуатаційне днопоглиблення в акваторії Ізмаїльського морського порту власним землесосом «Інгульський». Роботи виконуються з метою відновлення паспортних глибин акваторії та підтримки позитивної динаміки зростання вантажообігу, яку демонструє порт з початку цього року. Відповідно до технічного завдання  загальний обсяг днопоглиблення становить 60 тис. куб. м. «Згідно планів на 2018 рік, днопоглиблювальні роботи в порту Ізмаїл будуть проведені в обсязі 210 тис. тонн. Велику їх частину виконає підрядник, вже оголошений тендер. У той же час на окремих ділянках акваторії склалася ситуація, яка потребує невідкладного вирішення. У причалів другого навантажувального району днопоглиблення останній раз проводилося в 2010-му році. АМПУ провела промірні роботи і негайно мобілізувала власний флот для забезпечення безпеки судноплавства, стабільної роботи порту і проведення вантажних операцій», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Днопоглиблювальні роботи виконуються самовідвізним землесосом «Інгульський» спільно з промірною партією інженерної служби філії «Дельта-лоцман». ДОВІДКА: Самовідвізний землесос «Інгульський» проекту DAMEN GHD-750 побудований в 2012р. компанією «Damen Shipyards Gorinchem» (м. Галац, Румунія). Введен в експлуатацію в травні 2013р. Судно призначене для виконання експлуатаційних і будівельних днопоглиблювальних робіт. Судновий бункер для грунту завантажується за допомогою грунтоприймачів і грейфера — з обох бортів. Розвантажується: на підводні місця звалища ґрунту — через донні люки, на берегові гідровідвали — через плавучий і береговий розвантажувальний пульпопровід (до 600 м) і методом «Rainbow» — через носове сопло для випуску струменя пульпи. Нагадаємо, раніше, АМПУ оголосила тендер на проведення днопоглиблення в портах Дунайського регіону.

Єдина перспектива розвитку Херсонського морського торговельного порту – це концесія,— Володимир Омелян

21 лютого 2018 року в Міністерстві інфраструктури України відбулась нарада щодо покращення фінансового стану ДП «Херсонський морський торговельний порт». В нараді взяло участь керівництво Міністерства інфраструктури України, в.о. голови АМПУ Райвіс Вецкаганс, представники Херсонської філії ДП «АМПУ», ДП «Херсонський морський торговельний порт». За словами Заступника Міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка, за результатами діяльності у 2017 році ДП «Херсонський морський торговельний порт» виявився збитковим. «Міністерство інфраструктури отримало низку пропозицій від компаній, що зацікавлені у розвитку порту в рамках державно-приватного партнерства чи концесії. За підтримки ЄБРР та IFC з березня 2018 року планується розпочати роботу над техніко-економічним обґрунтуванням концесії Херсонського МТП, в якому будуть задіяні міжнародні консультанти. Завершення ТЕО та структури потенційної концесійної угоди планується до червня 2018 року. Це, в свою чергу, дасть можливість оголосити тендер на концесію «Херсонського МТП» до кінця 2018 року. Єдина перспектива розвитку порту – це концесія»,— заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян. Міністр інфраструктури також зазначив, що у АМПУ та Херсонського морського торговельного порту є спільне бачення щодо розподілу та передачі на баланс порту прилеглої  інфраструктури: «Це дозволить Херсонському порту нормально функціонувати та збільшити вантажопотік. Важливо правильно розподілити активи, зареєструвати їх і готуватись до концесії».

Більш 40 млн тонн зерна перевалять порти України у 2018 році — Райвіс Вецкаганс

У 2018 році, завдяки збільшенню термінальних потужностей, українські порти зможуть перевалити 40,1 млн тонн зерна. Це майже на 1 млн тонн більше, ніж роком раніше, коли було перевалено 39,2 млн тонн. Такий прогноз озвучив керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс, виступаючи з доповіддю «Зернова логістика в Україні. Інвестиційні можливості портового сектору» під час  четвертої міжнародної конференції Middle East Grain Congress, що відбулася 17 лютого 2018 року в м. Дубай. Згідно даних за 2017–18 маркетинговий рік, Україна посідає на світовому ринку зерна п'яте місце серед країн-виробників з обсягом 62 млн тонн. У той же час серед експортерів зерна вона знаходиться на 4-му місці. Левова частка експортованого з країни зерна прямує через морські порти. Зокрема, основна частка перевалки припадає на такі порти як Миколаїв — 9,1 млн тонн, Южний — 8,7 млн ​​тонн, Чорноморськ — 8,1 млн тонн і Одеса — 7,7 млн ​​тонн. Райвіс Вецкаганс представив учасникам конференції технічні характеристики і дані 13-ти українських портів, а також ознайомив з майбутніми концесійними проектами в портах і можливостями по створенню на їх території виробництв з доданою вартістю. У конференції брали участь міжнародні торговельні компанії, переробники, імпортери, інспекційні й логістичні компанії, банки, держкомпанії, інжинірингові компанії, брокери, галузеві асоціації та ін. з країн Близького Сходу і Північної Африки, а також Причорномор'я.

АМПУ уклала меморандум з DT World і створить робочу групу

Адміністрація морських портів України (АМПУ) уклала меморандум про взаєморозуміння з компанією DT World, яка є частиною групи DP World і відповідає за розробку і управління єдиної платформи сприяння торгівлі для емірату Дубай (ОАЕ). Перед підписанням Меморандуму представники АМПУ детально ознайомилися з презентацією єдиної інформаційної системи, в яку включені вся влада і представники бізнес-середовища порту Джебель Алі. «В рамках підписаного Меморандуму, DT World проведе для АМПУ дослідження практик імпорту та експорту в Україні, діючих бізнес-процесів при оформленні вантажів і транспортних засобів в портах, в результаті чого будуть надані рекомендації по їх оптимізації. Ми розраховуємо, що співпраця з DT World дозволить приступити до розробки національної платформи зі сприяння торгівлі, яка б об'єднала основні державні органи з приватним сектором. Це сприятиме залученню прямих іноземних інвестицій в країну і забезпеченню прозорого і комфортного середовища для трансконтинентальної торгівлі. Робоча група вже сформована і найближчим часом вона приступить до роботи»,— прокоментував керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Документ було підписано 18 лютого 2018 року в м. Дубай під час візиту делегації АМПУ до головного офісу компанії DP World. Крім того, в ході візиту в офіс компанії DP World представники АМПУ ознайомилися з функціонуванням вільної індустріальної зони, яка в тому числі включає і всю територію порту. Також делегація АМПУ провела зустріч з капітаном порту Джебель Алі і ознайомилася з принципами та особливостями роботи служби капітана порту. Зокрема, капітан порту повністю підпорядковується керівнику портової адміністрації, при цьому в частині контролю за безпекою мореплавства координується морською адміністрацією.

IМО і ЄБРР будуть спільно просувати інвестпроекти в портовому секторі

Міжнародна морська організація (International Maritime Organization — IМО) і Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) підписали меморандум про взаєморозуміння, метою якого є просування і сприяння проектам, спрямованим на забезпечення безпеки і екологічності морського транспорту і портового сектора. Як повідомляє Seanews, партнерську угоду підписали генеральний секретар IMO Кітак Лім і перший віце-президент ЄБРР Філ Беннетт. Окрім спільної діяльності в зазначених сферах, IMO і ЄБРР мають намір надавати послуги з технічного консультування, проектування, планування, будівництва потужностей та інституційного розвитку. На початковому етапі плануються спільні проекти з владою Азербайджану, Грузії, Єгипту, Марокко, Тунісу та Туреччини. Як уточнили в IMO, в числі проектів, які можуть розраховувати на підтримку, можуть бути інвестпроекти в сфері екологічно чистих технологій перевезень, безпечного транспортування навалочних і небезпечних вантажів, спрощення процедур морського транспорту, електронних технологій ведення бізнесу, впровадження єдиного вікна, прийому сміття з суден, проведення навчань з ліквідації нафторозливів, скорочення атмосферних викидів, підвищення енергоефективності суден, інвестицій в інфраструктуру СПГ-бункерування, оцінки ризиків морської біоінвазії і розробок рекомендацій по створенню інфраструктури з прийому баластних вод, сприяння прийняттю і застосуванню Кейптаунської угоди про безпеку риболовних суден, а також можливості законодавчих реформ, пов'язаних з використанням судами берегових джерел енергії. ЄБРР є найбільшим міжнародним фінансовим інвестором в Україні. З початку діяльності банку в країні в 1993 році його сукупні зобов'язання склали майже € 12,2 млрд в 377 проектах. Зараз ЄБРР фінансує кілька проектів у портовій та інфраструктурній галузях України, серед яких — будівництво зернового терміналу глобального сировинного трейдера Cargill в морському порту «Южний». ЄБРР в 2017 році збільшив обсяг інвестицій в Україну в порівнянні з 2016 роком на 37% — до € 800 млн. Порти України

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n