АМПУ: норми законодавства щодо операцій з пальним мають бути доопрацьовані

Представники галузевих асоціацій та провідних підприємств України, зокрема й ДП «АМПУ», звернулися до вищих органів державної влади з проханням відтермінувати введення в дію нових норм законодавства, що з 1 липня цього року мають регулювати діяльність, пов’язану з операціями з пальним. Наступним кроком має стати доопрацювання цього законопроекту у співпраці з представниками реального сектору економіки, в першу чергу, кінцевими споживачами пального. Мета – запобігти значним втратам на рівні економіки всієї держави.

Розроблено проект Правил безпечного навантаження і розвантаження навалювальних вантажів в морських портах України

ДП «Науково-дослідницький проектно-конструкторський інститут морського флоту України» (ДП «УкрДНІМФ) розробило Правила безпечного навантаження і розвантаження навалювальних вантажів в морських портах України. Замовником проекту стало ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ). Проект документу повинен пройти громадські обговорення, необхідні процедури погодження та реєстрацію. Нагальна необхідність розробки нових Правил полягає в тому, що зараз в Україні діють «Правила безопасности морской перевозки незерновых навалочных грузов» (РТМ 31.0038-78), які були впроваджені ще у 1978 році за часів СРСР. Їх положення є застарілими та потребують вдосконалення з урахуванням вимог національного законодавства. Крім того новий документ це черговий крок реалізації Стратегії імплементації положень директив та регламентів Європейського Союзу у сфері міжнародного морського та внутрішнього водного транспорту, яка була схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.10.2017. План заходів з імплементації актів права ЄС у зазначеній сфері передбачає розробку проекту акту щодо встановлення узгоджених вимог і процедур безпечного завантаження і розвантаження навалювальних суден (балкерів). Запропоновані Правила безпечного навантаження і розвантаження навалювальних вантажів в морських портах України встановлюють єдині вимоги до технологічних процесів перевантаження навалювальних вантажів на територіях та акваторіях морських портів України. Правила передбачають: — оптимізацію процесів поводження з усіма видами навалювальних вантажів; — удосконалення систем управління охороною праці, екологічною та техногенною безпекою при перевантаженні всіх видів навалювальних вантажів; — визначення порядку взаємодії адміністрацій морських портів, підприємств всіх форм власності, що розташовані в морських портах, з питань поводження з навалювальними вантажами з допустимим антропогенним навантаженням на довкілля та запобіганням штрафним санкціям з боку контролюючих органів; — використання індивідуальних карток навалювальних вантажів. Також Правила поєднують та враховують вимоги: — Директиви 2001/96/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 4 грудня 2001 року, що встановлюють гармонізовані вимоги та процедури з безпеки навантаження та розвантаження балкерів; — глав VI і VII МК СОЛАС з поправками; — рекомендацій резолюції КБМ ІМО 268 (85) про добровільне прийняття до виконання в країнах — учасницях МК СОЛАС національних правил щодо безпеки морського перевезення навалювальних вантажів на основіМіжнародного кодексу морського перевезення небезпечних вантажів, схваленого цією резолюцією; — Кодексу практики безпечного завантаження та розвантаження навалювальних суден (Кодекс BLU), наведеного у додатку до Резолюції Асамблеї ІМО A.862(20) від 27 листопада 1997 року, у редакції станом на 4 грудня 2001 року. Правила забезпечать підвищення рівня безпеки в портах за допомогою оптимізації процесів поводження з усіма видами навалювальних вантажів з урахуванням вимог сучасного міжнародного законодавства по транспортуванню, зберіганню, перевантаженню в морських портах вантажів всіх класів небезпеки. Для вступу в силу Правил необхідне затвердження їх Мінінфраструктури та реєстрація у Мінюсті України після погодження зі всіма зацікавленими міністерствами та відомствами, а також громадського обговорення положень Правил. Прийняття Мінінфраструктури зазначеного нормативного акту стане ще одним кроком на шляху імплементації до національного законодавства положень директив та регламентів Європейського Союзу у сфері міжнародного морського водного транспорту.

Власний флот АМПУ розпочав днопоглиблення біля причалів порту Чорноморськ

Роботи в Чорноморську розпочалися після закінчення днопоглиблення біля кордонів 12 причалів в Одеському порту. Досвід комплексного використання власного днопоглиблювального обладнання ДП «АМПУ» з різних філій для здійснення робіт у міжремонтний період виявився вдалим. Загалом в Одесі та Чорноморську буде проведено днопоглиблення біля 24 причалів. Днями завершилося експлуатаційне днопоглиблення біля кордонів причалів морського порту Одеса. Глибини в прикордонній зоні 12-ти причалів доведені до паспортних значень, обсяг робіт склав понад 11 тис. куб.м. Це дозволить компаніям «КТО», «Новолог», «Новотех-термінал», «Бруклін-Київ», «Олімпекс Купе Інт.», «Металзюкрейн» ефективно використовувати технічні можливості причалів для перевалки вантажів. Роботи виконувались на причалах №№ 2, 4, 9, 12, 13, 23, 37, 38, 44–47 за допомогою власного днопоглиблювального обладнання ДП «АМПУ»: плавкрану з грейфером ПК-4/63, грунтовідвізної шаланди «Кримська-9» та буксиру «Дунай». 14 червня за допомогою буксиру «Титан» грейферний плавкран ПК-4/63 (на фото) був перебазований з Одеси до морського порту Чорноморськ, де розпочалось днопоглиблення біля кордону причалів № 11 та № 12. Загалом у Чорноморську планується виконати днопоглиблення біля 12 причалів (№№ 2, 5–6, 10-18). Їх використовують для перевалки вантажів такі компанії як «Рісоіл», «Трансбалктермінал», «Транс-Сервіс», ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та інші. Загальний орієнтовний обсяг запланованих робіт складає і близько 13 тис. куб. м.

З Днем моряка!

Сьогодні світ відзначає День моряка. Свято було започатковане 2010 року і присвячується саме морякам торгового флоту, які, на відміну від військових моряків, свого свята досі не мали. Тоді як за статистикою моряками торгового флоту здійснюється 80% усієї світової торгової діяльності. Свято проходить під егідою IMO (Міжнародна морська організація, International Maritime Organization) та кожного року має певну тематику. У 2019 році це — гендерна рівність у професії. «Кожен, хто пов'язаний з мореплавством, повинен розуміти, що, відмовляючись брати на роботу жінок і надавати їм можливості для кар'єрного зростання, звужує коло потенційних кваліфікованих кадрів»,— заявив у своєму посланні з нагоди Дня моряка Генеральний секретар IМО Кітак Лім. День моряка-2019 проходить під девізом-хештегом #IAmOnBoard, який дослівно перекладається як «Я на борту», а за змістом — «Я підтримую». До речі, поділитися своїми думками про гендерне рівноправ'я в морських професіях можна на сайті Дня моряка:  https://dayoftheseafarer.imo.org/2019/. Україна є членом IМО з 1994 року. У червні 2018 року наша держава успішно пройшла аудит IMO, метою якого була перевірка відповідності виконання Україною як державою порту, державою прапора і прибережною державою міжнародних зобов'язань у сфері безпеки судноплавства. 7 червня 2019 року під час зустрічі Міністра інфраструктури Володимира Омеляна з Генеральним Секретарем Міжнародної Морської Організації Кітаком Лімом досягнуто принципової домовленості про поширення на Україну програми технічного співробітництва, яка реалізується Секретаріатом ІМО відповідно до Меморандуму про співробітництво між ІМО та ЄБРР.

У порту Херсон поновлено роботи з експлуатаційного днопоглиблення

Після завершення дії нерестових заборон, що тривав з початку квітня до середини червня та проведення підготовчих робіт відновлено експлуатаційне днопоглиблення в акваторії морського порту Херсон. «Експлуатаційне днопоглиблення відновлено з 16 червня. Виконання робіт необхідно для підтримання паспортних характеристик акваторії і гідротехнічних споруд порту (причалів). Дані роботи передбачають очистку дна від наносів піску, мулу та іншого сміття з метою підтримання необхідної паспортної глибини, забезпечення нормальної експлуатації судноплавних шляхів і гідротехнічних споруд. Реалізація цього проекту дозволить на 100% використовувати паспортні та проектні потужності морського порту, що в свою чергу призведе до збільшення вантажообігу»,— прокоментував подію начальник Херсонської філії ДП «АМПУ» Володимир Гаращенко. Він також додав, що відновленню днопоглиблювальних робіт передували проведення попередніх промірів глибин на ділянках підхідного каналу і біля причалів та водолазне обстеження дна з вилученням сторонніх предметів. Черпання проводиться одночасно на двох ділянках: біля причалів Херсонської філії ДП «АМПУ» роботи виконуватиме плавкран КПЛ-99, з грунтовідвізною шаландою «Ізмаїльська», а на річковій частині Херсонського морського підхідного каналу працюватимуть багаточерпаковий земснаряд «Дунай», грунтовідвізні шаланди «Куяльницька», «Київська» та допоміжне судно для завезення якорів «МЗ-9». До призупинення експлуатаційного черпання через весняний нерест риби, днопоглиблювальним флотом ТОВ «СМД ІНВЕСТ» було виконано майже 70% робіт від запланованого обсягу виїмки ґрунту, що складає біля 400 тисяч куб. м. Тоді черпання було проведено на якірних стоянках № 3, № 8, № 5, № 6, № 6а, № 7 та на ділянці підхідного каналу до кар’єру с.Рибальче. Проведення робіт з експлуатаційного днопоглиблення відбувається із забезпеченням усіх природоохоронних заходів відповідно до діючих норм та правил.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n