Оброблено суден: 55

АМПУ заручилася підтримкою Федерального уряду Німеччини в завершенні проекту будівництва контейнерного терміналу на Карантинному молу

Статс-секретар Федерального Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнер Бомба відвідав будівельний майданчик компанії «Контейнерний термінал «Одеса» (Hamburg Port Consulting) на Карантинному молу Одеського морського порту. В рамках візиту пан Бомба обговорив хід будівництва об'єкту з керівником Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвісом Вецкагансом. Федеральне Міністерство транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини розглядає можливість надання гарантій Федерального уряду на виділення кредитних коштів банку KfW (німецький державний банк) для фінансування даних робіт. «Не дивлячись на існуючі затримки по термінах будівництва об'єкта, проект контейнерного терміналу є пріоритетом для АМПУ. Ця ініціатива внесена в фінансовий план, і після затвердження деталей проекту ми негайно приступимо до продовження робіт зі зведення хвилерізу. Адміністрація морських портів України робить все можливе для вирішення завдання, і ми цінуємо інвестиції групи Hamburg Port Consulting як флагманського інвестора в Одеському порту»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. «Ми серйозно розглядаємо інвестиції в даний проект. І ми як Федеральний уряд готові сприяти в залученні кредиту KfW і в проведенні технічної експертизи проектних рішень. Так, складності були, але ми раді конструктиву, який намітився в діалозі з українською стороною. Упевнений: все вийде»,— сказав в ході зустрічі пан Бомба. Очікуваний обсяг капітальних вкладень для завершення будівництва хвилерізу, а також здійснення робіт з поглиблення акваторії порту в районі нового терміналу на даний момент становить близько 1,2 млрд грн., що еквівалентно 40 млн Євро. «Дійсно, певна недовіра, пов'язана із затримками будівництва на Карантинному молу, є. Чіткі терміни реалізації і завершення проекту будуть відомі після підписання попередньої угоди з KfW. Але при цьому я хочу запевнити: ми виконаємо всі свої зобов'язання. І це буде сигналом, що іноземним інвесторам комфортно працювати в Одеському порту»,— резюмував пан Вецкаганс. Прес-служба АМПУ

Підписано постанову про використання системи FIDIC на всіх дорожніх роботах в Україні

Підписано постанову про застосування системи FIDIC в ході всіх дорожніх робіт в Україні. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян 28 лютого під час презентації верифікаційного звіту CoST по проектам, фінансованим МФО. «Я дякую прем'єр-міністру, який сьогодні підписав прийняту 30 грудня 2016 року постанову про застосування системи FIDIC для всіх дорожніх робіт в Україні. Міністерство хоче поширити практику контрактів FIDIC на всі капітальні ремонти та реконструкції, які виконуються також за бюджетні кошти, наприклад, на адміністрацію морпортів щодо виконання днопоглиблення. Відповідно, поширити практику незалежного нагляду інженера-консультанта за ходом виконання робіт, як це передбачено контрактами FIDIC»,— заявив міністр, передає прес-служба МІУ. Омелян додав, що міністерство хоче шляхом прозорості забезпечити підзвітність підрядників перед громадянами і бізнесом, заохотити і залучити більше українських і закордонних компаній, збільшити ринкову конкуренцію, поширити практику прозорості на проекти, що фінансуються за рахунок МФО. cfts.org.ua

Україна займе 57% світового ринку соняшникової олії в 2016/17 МР

Згідно з останнім звітом Oilseeds: World Markets and Trade, сукупний обсяг виробництва соняшникової олії в світі в сезоні 2016/17 складе 15,85 млн т. Про це повідомляє ПроАгро. Протягом останніх трьох сезонів, утримуючи висхідну тенденцію, глобальний випуск такої продукції збільшився більш ніж на 14%. При цьому лідируючу позицію в якості найбільшого виробника і експортера продовжує утримувати Україна. Якщо в 2014/15 МР випуск соняшникової олії в Україні оцінювався в 4,43 млн тонн, то в 2016/17 МР він очікується на рівні 5,762 млн тонн, тобто на 1,33 млн т або на 34% більше. Друге і третє місця в списку найбільших виробників продовжують займати Росія і ЄС. У Росії показники випуску також демонструють помітне зростання (+24%), темпи якого, втім, значно відстають від аналогічних в Україні. Крім лідируючих позицій в списку виробників, в сезоні 2016/17 Україна також продовжить бути основним світовим експортером соняшникової олії. Згідно з останніми прогнозами USDA, 57% соняшникової олії (а саме 5,1 млн тонн), поставленого на світовий ринок в сезоні 2016/17, буде українського походження. cfts.org.ua

На поромному комплексі порту Чорноморськ в тестовому режимі впроваджують систему ІСПС

Адміністрація Іллічівського морського порту, контролюючі органи і підприємства, що забезпечують обробку вагонів на поромному комплексі, обговорили питання впровадження в тестовому режимі Технологічної схеми обробки та оформлення залізничних вантажів. Планується, що такий запуск пройде 1 березня 2017 року. Заступник начальника з логістики адміністрації Іллічівського морського порту Юрій Соколов представив презентацію з експлуатації даної системи і зазначив, що адміністрація порту постійно удосконалює умови для ефективної і сучасної роботи під час документального оформлення транспортних засобів і вантажів в електронному форматі. Процес роботи в модулі ІСПС полягає в наступному: головна диспетчерська створює суднозахід в програмі 1С, який відразу передається в ІСПС і відображається на екрані з позначкою «пором». Агент завантажує вагонні і передавальні відомості, залізничні накладні в ІСПС. Інформація відразу ж стає доступною для всіх учасників процесу. Слід зазначити, що завантаження або незавантаження морським агентом документів по залізничним вагонам в ІСПС не забороняє постановку судна до причалу і проведення вантажно-розвантажувальних робіт, а дає можливість прискорити ці процеси. З метою скорочення часу невиробничих простоїв транспортних засобів вже на даному етапі проводиться моніторинг часу і активності використання системи. Починаючи з 01.03.2017 результати моніторингу по кожному суднозаходу будуть передаватися всім учасникам процесу. Начальник служби інформаційних технологій Олександр Пліска повідомив, що модуль постійно вдосконалюється. Після впровадження процедури запропоновано створити міні-модуль в ІСПС для формування електронного документообігу залізничних вагонів, які ввозяться поромами на територію морського порту Чорноморськ. У процесі аналізу роботи системи вивчається питання її поширення не тільки на залізничні вагони, і не тільки на в'їзд, але й на всі види обробки транспортних засобів на поромному комплексі. Нагадаємо, що Технологічна схема обробки та оформлення вантажів, що ввозяться в залізничних вагонах морським транспортом на територію поромного комплексу морського порту Чорноморськ з використанням ІСПС затверджена наказом голови ДП «АМПУ» від 01.02.2017 № 42. Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

У Маріупольському порту пройшли навчання з ліквідації наслідків аварійних розливів забруднюючих речовин

У Маріупольському морському порту пройшли спільне тренування з локалізації та ліквідації наслідків аварійних розливів забруднюючих речовин. У навчаннях були задіяні співробітники і техніка адміністрації Маріупольського морського порту і державної стивідорної компанії ДП «Маріупольський морський торговельний порт». Захід проводився згідно зі спільним «Планом проведення навчально-тренувальних навчань і навчальних тривог з локалізації та ліквідації наслідків аварійних розливів забруднюючих речовин на території та акваторії морського порту Маріуполь на 2017 рік». Метою навчань визначено відпрацювання на практиці дій при ліквідації аварійної ситуації. За легендою, о 10:00 в головну диспетчерську адміністрації порту надійшов сигнал від т/х «Сборщик-387», який пришвартовано біля причалу № 9, про пошкодження шлангу судна, що призвело до потрапляння забруднюючих речовин на палубу та в акваторію порту. Про подію було повідомлено штаб управління операцією і інших осіб, яких визначено відповідними нормативними документами Відповідальні служби та екіпаж судна приступили до ліквідації аварії. Відомча пожежна команда обробила забруднення струменем води з пожежних рукавів, після чого підійшов буксир льодового класу «Капітан Маркін» та зігнав до стінки причалу № 9 забруднену кригу, яку портальним краном було підійнято з поверхні води для подальшої утилізації. Екіпаж тх «Сборщик-387» усунув протікання забруднюючих речовин на палубі судна. Прес-служба адміністрації Маріупольського порту

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n