Оброблено суден: 22

Ушкодження, отримані при постановці судна до причалу № 8, є незначними

11 жовтня в морському порту «Южний» під час постановки судно зачепило причал № 8. В результаті були ушкоджені облицювальні плити причалу, незначно зміщена швартова тумба та вигнуті анкерні тяги. Причал не виведений з експлуатації, тож розвантажувальні роботи йдуть за графіком. За результатами цієї події складено акт, який підписали всі інстанції, включно з морським агентом. Капітанія порта проводить розслідування. Найближчим часом будуть оприлюднені заключення з висновками. До середи наступного тижня буде зроблено остаточний кошторис всіх робіт, необхідних для усунення ушкоджень. За попередніми даними, вартість аварійних ремонтних робіт складе близько 50 тисяч доларів США та займе приблизно 2,5 місяці. Також додатково були проведені водолазні обстежування: шпунтова стінка причалу, а також надводна та підводна частини причалу не ушкоджені та знаходяться у задовільному для експлуатації стані. «Після закінчення вивантаження імпортного коксівного вугілля протягом кількох діб планується проведення ремонтних робіт для усунення ушкоджень», — зазначив головний інженер адміністрації морського порту «Южний» Віталій Ліпський.

АМПУ візьме на практику курсантів одеського Морехідного коледжу

Адміністрація морських портів України (АМПУ) візьме на практику курсантів Морехідного коледжу технічного флоту Одеської національної морської академії. Така домовленість закріплена в Меморандумі про співпрацю між держпідприємством і навчальним закладом, який був підписаний 13 жовтня 2017 року. З боку АМПУ документ завізував керівник Райвіс Вецкаганс, з боку Морехідного коледжу — начальник, Анатолій Опарін. АМПУ планує вже влітку 2018 року запросити кращих учнів старших курсів коледжу пройти навчання і отримати перший досвід роботи на судах ДП «АМПУ». Також будуть залучатися учні гідротехнічних спеціальностей. Курсантам, які пройшли практику, після закінчення Морехідного коледжу АМПУ запропонує працевлаштування. «АМПУ в найближчі кілька років збільшить чисельність свого флоту. В тому числі, за рахунок покупки днопоглиблювальних суден. Для нас важливо не тільки оновити флот, а й забезпечити його кваліфікованими кадрами. Тому ми запрошуємо курсантів проходити практику в АМПУ, а також встановимо тісну співпрацю між фахівцями нашої компанії з викладачами коледжу. Це буде сприяти більш глибокому обміну досвідом і формуванню єдиного бачення про те, які теоретичні і практичні знання необхідні майбутньому гідротехніку, днопоглиблювачу, судноводію тощо. Ми хочемо, щоб наші студенти працювали під прапором України. У цьому соціальна місія нашої компанії», — зазначив Райвіс Вецкаганс на урочистому шикуванні курсантів Морехідного коледжу. Морехідний коледж був заснований в 1944 році з метою підготовки техніків-механіків для роботи на судах днопоглиблювального флоту і техніків-гідротехніків для будівництва морських та річкових гідротехнічних споруд. Сьогодні коледж є єдиним в Україні морським навчальним закладом, який готує командні кадри плавскладу середньої ланки і перш за все для днопоглиблювального флоту.

26 жовтня відбудеться міжнародна конференція «Гроші та порти 2017»

26 жовтня 2017 року відбудеться перша міжнародна конференція «Гроші та порти 2017» в Одесі, готель «Бристоль». Вперше в галузі морського транспорту будуть всебічно проаналізовані та висвітлені проблеми руху фінансових потоків на ринку портових послуг в Україні. Обговорення гострих тем пройде в форматі дискусій. Серед тем конференції: - Аналіз вартості українського ринку портових послуг. - Портові збори: стратегія змін і методологія розрахунку ставок. - Еволюція тарифів на вантажо-розвантажувальні роботи в морських портах України. - Динаміка вартості додаткових послуг в портах України. - Ціна бюрократії. - Скільки коштує морський порт. Зарубіжний досвід і вітчизняні аналогії. - Інвестиції на розвиток портових потужностей. - Як оптимізувати витрати при проектуванні і будівництві нового терміналу. - Втрати через обмеження конкуренції або зловживання з боку монополістів. - Фінансова сторона і неминучі ризики в діяльності портового агента в Україні та багато іншого. Вартість участі — 7900 грн. Знижки: при участі 2-х представників компанії — 10%; 3-х і більш-15%. Конференція відкриває можливості для плідного спілкування керівникам транспортних компаній, вантажовласникам, трейдерам, фінансистам, перевізникам, операторам терміналів, морським агентам, експедиторам, представникам державних структур. Вона буде цікава для «сухопутних» бізнесменів і потенційних інвесторів, які тільки придивляються до ринку. Організатор — видавництво «Порти України». Співорганізатор — Група Світового банку (проект Міжнародної Фінансової Корпорації «Реформування інвестиційного клімату в Україні», який підтримує уряд Швейцарії). Конференція пройде за підтримки Міністерства інфраструктури України та Адміністрації морських портів України. Подробиці і реєстрація на сайті: www.money.portsukraine.com Оргкомітет: тел.: +380 (482) 37-38-82, факс: 37-38-35. E-mail:

АМПУ оголосила тендер на будівництво причалу 1-з в Одеському порту

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила процедуру відкритих торгів на завершення будівництва причалу 1-з і днопоглиблення прилеглої до нього акваторії. Відповідна інформація опублікована з системі електронних закупівель Prozorro 9 жовтня. Взяти участь в процедурі можуть українські та іноземні компанії. Для цього необхідно подати документи згідно з установленими АМПУ вимогам до 9 листопада 2017 року. Очікувана вартість виконання робіт становить 203,4 млн грн без урахування ПДВ. Причал 1-з призначений для перевантаження генеральних вантажів на Андросовському молу. Його довжина становитиме 254 м, глибина біля причалу — 12 м. Будівельні роботи триватимуть орієнтовно рік. «Реалізація цього проекту проходить у співпраці держави з портовими операторами, приватними інвесторами та міжнародними фінансовими інститутами. Причал зможе приймати судна типу Panamax, в тилу буде побудований сучасний потужний зерновий термінал. Все це позитивно вплине на експортний потенціал України, збільшить надходження від портових зборів до бюджетів різних рівнів. Перед Одеською філією АМПУ поставив завдання провести тендер прозоро, конкурентно, із залученням максимальної кількості учасників»,— прокоментував керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, раніше АМПУ провела тендер, для визначення підрядної компанії, яка проведе реконструкцію причалу № 7 в Одеському порту.

Вантажообіг в портах зберігає позитивні показники,— АМПУ

Вантажопереробка в морських портах України за дев'ять місяців 2017 року — з січня по вересень включно — склала 98 млн тонн, що на 1,3% вище показників аналогічного періоду 2016 року. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Перевалка експортних вантажів в морських портах України склала 74,4 млн тонн (зростання на 2,3% в порівнянні з аналогічними показниками 2016 року), імпортних — 13,9 млн тонн (збільшення на 17,3% в порівнянні з даними за 2016 рік). У структурі експорту найбільший обсяг традиційно займає перевалка зернових (29 млн тонн, + 11,2%) і рудних вантажів (15,5 млн тонн,— 10,4%). Зберігає свої позиції також продукція гірничо-металургійного комплексу (10,1 млн тонн, −19,1%) і рослинних олій (4 млн тонн, + 35,1%). Найбільше зростання в структурі імпорту як і раніше показує вугілля, яке постачається для забезпечення енергетичної незалежності країни і здійснення опалювального сезону. Перевалка склала 3,8 млн тонн, що на 42,3% більше, ніж в аналогічний період минулого року. Істотно позитивну динаміку показує імпорт нафтопродуктів, зокрема його обсяг склав 575 тис. тонн, що на 29,1% більше, ніж в 2016 році. Перевалка транзитних вантажів склала 8,5 млн тонн, що на 4,2% більше показників попереднього року. Найбільшу частку в транзитному вантажообігу склало вугілля,— 3,2 млн тонн, і зростання було відзначено більш ніж в два рази. Перевалка вантажів у внутрішньому сполученні склала 1,1 млн тонн, що на 71% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Найбільші обсяги переробки вантажів традиційно демонструють порти «Южний» — 31,7 млн ​​тонн (+ 7% до показників за аналогічний період минулого року), «Одеса» — 17,9 млн тонн (- 3,8%), «Миколаїв» — 17,1 млн тонн (+ 6,7%), «Чорноморськ» — 12,6 млн тонн (+ 8,8%). Найбільша динаміка, як і в попередні періоди, в СМП «Ольвія» — 25,6% із загальним обсягом в 5,4 млн тонн. Перевалка контейнерів склала 433 тис. ТЕU, що становить 97,7% від показників попереднього аналогічного періоду. Райвіс Вецкаганс, керівник Адміністрації морських портів України:  - Протягом трьох кварталів 2017 року порти України нарощують показники вантажопереробки. Пікові періоди навантажень в цілому пройшли успішно, порти впоралися з обсягами переробки. Очікуємо, що в найближчі періоди тенденції будуть зберігатися, морські ворота країни готові якісно і в строк забезпечити потреби вантажовідправників. Нагадаємо, на початку року АМПУ представила програму пріоритетних дій на поточний рік, а також перспективні проекти розвитку портової інфраструктури. За попередній період підприємство провело поглиблення дна підхідних каналів і акваторії портів «Одеса», «Южний», «Ольвія», «Миколаїв», «Чорноморськ». Розпочато реконструкцію причалу в порту Одеси. Повне завершення програми дозволить значно збільшити можливості портів з перевантаження, що позначиться на подальшому зростанні показників переробки вантажів. З повним оглядом вантажообігу за цей період в розрізі номенклатур вантажів, портів тощо можна ознайомитися за посиланням.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n