Оброблено суден: 37

Кабінет Міністрів скасував обов’язкове роздільне зберігання зерна на елеваторах

10 березня Кабінет Міністрів України скасував Інструкцію про ведення обліку і оформлення операцій із зерном і продуктами його переробки на хлібоприймальних та зернопереробних підприємствах. Фахівці АМПУ неодноразово наголошували на необхідності відміни обов’язкового роздільного зберігання зерна на портових елеваторах. Відміна зазначеної інструкції надає можливість оптимізувати зберігання на портовому елеваторі зернових вантажів, підвищити пропускну спроможність зернових терміналів та дозволить формувати суднову партію за якісними показниками відповідно до міжнародних стандартів ISO, а не вітчизняних ДСТУ». Відповідне розпорядження № 166-р набере чинності з 10 травня. Довідкова інформація: Зовнішньоекономічні договори на експорт зернових укладаються з урахуванням міжнародних стандартів якості зернових вантажів ISO, які відрізняються від ДСТУ. При завантаженні судна в трюмі допускається змішування різних класів зернових, що не протирічить вимогам ISO. Обов’язкове роздільне зберігання приводило до неповного завантаження ємностей портових елеваторів і, як наслідок, зниження потужності елеваторів та обсягів перевалки портів під час пікових навантажень.

АМПУ: буксирний ринок має бути конкурентним та ефективним

АМПУ (Адміністрація морських портів України) заявляє про свою позицію щодо ситуації з буксирним флотом Одеського морського торгового порту. Вчора, 23 березня 2017 року, на території порту відбувся мітинг працівників підприємства з метою привернути увагу до проблеми конкуренції між буксирами ДП «Одеський МТП» та приватною компанією, яка також надає послуги буксирного флоту. Варто відзначити, що буксирування не входить в список регульованих послуг, які повинні надаватися виключно державними підприємствами. Тому надання такої послуги різними компаніями — як державними, так і приватними,— нормальна практика, і тільки чесна конкуренція і відкриті ринкові правила визначать більш оптимальну для судновласників і агентів пропозицію. В акваторіях інших портів існує жорстка конкуренція за даний вид робіт, що призводить до здешевлення таких послуг. При цьому диспетчерська морського порту не визначає буксири для того чи іншого судна. Послуги буксирних компаній надаються безпосередньо згідно заявки капітанів суден, на підставі укладених договорів про надання таких послуг, як правило, через уповноважених морських агентів. Ключовими критеріями, в даному випадку, є необхідна кількість і потужність задіяних буксирів. Надання послуг буксирного флоту не є основним видом діяльності адміністрацій морських портів та державних стивідорних компаній, що працюють в них. АМПУ виступає за максимальну ефективність будь-яких, в тому числі, буксирних робіт для клієнтів порту і в подальшому також буде орієнтована на грамотне використання ресурсів держстивідорів і виділення непрофільних напрямів роботи. Прес-служба АМПУ

АМПУ: питання обмеження відвантаження вагонів в портах Великої Одеси вирішується

Починаючи з 20 березня 2017 року в портах Великої Одеси (Чорноморськ, Южний, Одеса) обмежено відвантаження вагонів й затримана обробка вантажів. За повідомленням диспетчерської служби АМПУ, це обмеження введено ПАТ «Укрзалізниця» в односторонньому порядку без пояснення причин і термінів його дії. Як наслідок, портові оператори не можуть завчасно сповістити своїх клієнтів про подальше завезення вантажів з урахуванням діючих обмежень. На даний момент фахівці АМПУ роблять все можливе для якнайшвидшого врегулювання питання і скасування обмежень з метою повноцінної роботи учасників ринку. Адміністрація вже звернулася до керівництва «Укрзалізниці» з проханням завчасно інформувати про подібні кроки в майбутньому. Прес-служба АМПУ

Міністерство інфраструктури робить максимальний акцент на розвитку мультимодальних перевезень,— Юрій Лавренюк

Україна є транзитною державою, яка зацікавлена у розвитку бізнесу провідних іноземних компанії на нашому національному ринку, зокрема, Міністерство інфраструктури України робить максимальний акцент на розвитку мультимодальних перевезень та готове до співпраці у цьому напрямку з Фінляндією. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк під час зустрічі з фінською делегацією на чолі з надзвичайним і повноважним послом Фінляндії в Україні Юхою Віртаненом та президентом компанії «Conteinerships PLC» Карі-Пеккою Лааксоненом. Участь у зустрічі також взяли представники ПАТ «Укрзалізниця». Сторони обговорили проблемні питання експортно-імпортних перевезень між Україною та Фінляндією, а також подальшу співпрацю України з компанією «Conteinerships PLC», яка є провідною фінською контейнерною лінією, що активно працює в напрямку розвитку залізничних перевезень вантажів у власних контейнерах між українськими і балтійськими портами за допомогою контейнерних потягів Вікинг та Зубр. Юрій Лавренюк приділив особливу увагу питанню дефіциту фінських дозволів на автомобільні вантажні перевезення в/з третіх країн. «На сьогоднішній день між Україною та Фінляндією діє квотний принцип на автомобільні вантажні перевезення. В 2017 році, квота на автомобільні вантажні перевезення в/з третіх країн становить 600 дозволів. У зв’язку з тим, що останнє засідання змішаної комісії з питань автомобільних перевезень між нашими країнами відбулося лише в жовтні 2013 року, ми маємо дійсний дефіцит дозволів на автомобільні вантажні перевезення в/з третіх країн. Станом на березень місяць вже використано 243 дозволи, що говорить про потребу у збільшенні квоти фінських дозволів на автомобільні вантажні перевезення, так як ми маємо явний розвиток торгових відносин та автомобільних вантажних сполучень між нашими країнами»,— зазначив Юрій Лавренюк. Надзвичайний і повноважний посол Фінляндії в Україні Юха Віртанен висловив готовність максимально сприяти вирішенню питання збільшення квоти фінських дозволів для України на автомобільні вантажні перевезення в/з третіх країн вже найближчим часом. mtu.gov.ua

Райвіс Вецкаганс представив народним депутатам стратегічні напрямки діяльності АМПУ

Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ (Адміністрації морських портів України), взяв участь у засіданні Комітету Верховної Ради України з питань транспорту і презентував депутатам План пріоритетних дій підприємства. Засідання парламентського комітету, в рамках якого відбулося обговорення взаємодії з реалізації документу, відбулося 22 березня 2017 року. «Для АМПУ і всієї портової галузі, безумовно, важливо виносити ключові питання своєї діяльності на парламентський рівень. Нам є що обговорити з профільним комітетом, і це, в першу чергу, не підсумки роботи Адміністрації за попередні періоди, а плани і пріоритети на новий етап, а також законодавчі новації, необхідні для розвитку підприємства і всієї морської сфери»,— зазначив Райвіс Вецкаганс. Так, керівник АМПУ представив бачення основних напрямків діяльності на 2017 рік, серед яких модернізація і розвиток портової інфраструктури, залучення інвестицій, удосконалення галузевого законодавства, зміна системи управління підприємством та ін. «Нам важливо розуміти, що наші вектори розвитку підтримуються не тільки Міністерством інфраструктури, але і Парламентським комітетом»,— зазначив він. «Зниження розміру обов'язкових відрахувань до бюджету від прибутку АМПУ і закріплення цього показника на законодавчому рівні,— одне з тих питань, з приводу яких ми будемо звертатися до Комітету з ініціюванням розгляду цього та інших пропозицій щодо вдосконалення галузевого законодавства»,— підкреслив Райвіс Вецкаганс в зверненні до депутатів. Прес-служба ДП «АМПУ»

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n