Оброблено суден: 22

В Миколаївській філії АМПУ – новий керівник

Міністерство інфраструктури України призначило нового керівника Миколаївської філій ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ). Ним став Проточенко Олег Миколайович. Відповідний наказ № 71-О датований 23 червня 2017 року. До цього призначення пан Проточенко обіймав посаду начальника Скадовської філії Адміністрації. До нових обов’язків Проточенко О. М. стане 27 червня. Олег Проточенко народився в 1977 році в Скадовську. В 2002 році закінчив Херсонський морський коледж, де здобув спеціальність судноводія, а в 2011 році — Східноукраїнський національний університет, де отримав кваліфікацію інженера. В морській галузі почав працювати в 1995 році, останні 12 років обіймав керівні посади, в тому числі заступника начальника і начальника Скадовського порту.

Як АМПУ буде оновлювати флот. ТОП-10 питань

Адміністрація морських портів України розпочинає масштабне оновлення флоту України. Протягом п'яти років компанія придбає близько 20 сучасних технологічних плавзасобів, інвестувавши в них близько 5 млрд грн. Терміни, вимоги до суден і бюджет АМПУ представила 21 червня в рамах Ukrainian ShipYard Day — 2017, запросивши на захід представників найбільших міжнародних і українських суднобудівних компаній. Учасники обговорили останні технологічні рішення, цінові рамки і можливості сторін. Ключові тези і питання, озвучені на Ukrainian ShipYard Day — 2017, представляємо в форматі Q & A. 1. Який флот має АМПУ на сьогоднішній день? Сьогодні АМПУ володіє 126 плавзасобами, які відносяться до 8 різних типів суден. Кожна філія АМПУ має власний флот, за винятком портів Усть-Дунайськ і «Ольвія». Найбільшим власником флоту є філія АМПУ «Дельта-Лоцман», на балансі якого знаходиться 31 плавзасіб. 2. Які функції повинен виконувати флот АМПУ? Розвиток флоту буде здійснюватися відповідно до функцій, покладених законодавством на АМПУ: - забезпечення безпеки судноплавства; - охорона і патрулювання акваторій; - лоцманські послуги; - організація льодової проводки; - санітарні збори і дотримання екологічних норм. 3. Чому АМПУ відчуває гостру потребу в оновленні флоту? По-перше, судна, які знаходяться на балансі АМПУ, мають великий термін експлуатації. Наприклад, криголам «Капітан Білоусов» побудований в 1954 році, а сміттєзбирачі — 1971 — 1999 рр. По-друге, підприємство потребує збільшення власного днопоглиблювального флоту для підтримки глибин в акваторіях. Виконання днопоглиблення власними земкараванами значно знизить вартість таких робіт. По-третє, для забезпечення безпеки судноплавства в зимовий період необхідно збільшити флот для проведення льодової проводки. 4. Які ключові показники програми оновлення флоту? Програма розрахована на період 2017 — 2021 рр. Планується придбання 20 плавзасобів на суму майже 5 млрд грн. 5. Які судна придбає АМПУ? - 1 криголам - 1 буксир - 1 землесос - 1 нафтоналивну базу - 1 промірний катер - 2 грунтовідвізні самохідні шаланди - 6 лоцманських катерів - 7 багатофункціональних суден 6. Чому АМПУ прийняла рішення придбати криголам, і якими основними характеристиками має володіти дане судно? Ключові вимоги — це потужність не менше 9 мВт і осадка судна до 6 м, для того, щоб мати можливість проводити рятувальні операції в мілководних районах Азовського моря. Льодова кампанія 2012 — 2013 рр. показала всю суворість Азовського моря, коли загинуло троє суден, вони були затерті в льодах. У зв'язку з тим, що криголам «Капітан Білоусов» має велике осідання, він не зміг підійти в район лиха. Екіпажі суден були евакуйовані вертольотом, а самі судна «загинули». З огляду на цей досвід, АМПУ ставить на чільне місце безпеку. 7. У зв'язку з чим пов'язане рішення збільшувати кількість шаланд, а не землесосів? Шаланда — це технологічне судно, характеристики якого найбільше відповідають функціям та завданням АМПУ при проведенні днопоглиблення. Шаланда здатна виконувати роботи під причальним фронтом на відстані всього лише до 5 м від причальної стінки. Землесосу з сосуном утриматися біля причалу в такий близькості вкрай складно. 8. Які підприємства мають найбільші шанси отримати замовлення АМПУ — українські чи закордонні, державні або приватні? Купівля того чи іншого судна буде проходить в рамках тендерної процедури в системі Prozorro. Таким чином, це будуть відкриті торги з оголошенням на двох мовах — українській та англійській. Можливість прийняти в них участь буде у широкого кола компаній без обмеження по формі власності або походженню. На момент реалізації проекту компанія, яка буде відповідати кваліфікаційним вимогам АМПУ і мати найцікавішу пропозицію за найбільш економічно вигідною вартістю, матиме найбільші шанси стати переможцем. 9. За рахунок яких коштів АМПУ буде оновлювати флот? Фінансування може здійснюватися за рахунок власних коштів АМПУ або із залученням кредитних коштів міжнародних фінансових організацій і національних комерційних банків. Варіант фінансування тієї чи іншої покупки буде відображатися в фінплані АМПУ на кожен рік в залежності від можливостей і показників компанії. Зокрема, в 2017 році АМПУ планує придбати землесос, що відображено в фінплані підприємства. Фінансування буде проходити шляхом залучення кредитних коштів. 10. З огляду на те, що діяльність АМПУ будується в залежності від затвердженого фінплану, як будуть фінансуватися проекти, які планується виконувати протягом декількох років? Які існують гарантії для інвесторів, що проект не буде замороженим на період прийняття фінплану? Капітальні інвестиції дійсно неможливо проводити без узгодженого Кабінетом міністрів фінплану підприємства. Але законодавство передбачає певні винятки в даному питанні. Наприклад, є прецедентна ситуація, яка мала місце в грудні 2016 року. Кабмін своїм розпорядженням щодо підприємства, яке перебуває у сфері управління Мінінфраструктури, дозволив використовувати конкретну суму на придбання конкретної техніки до затвердження фінплану. Така можливість може бути використана і АМПУ, але підприємство планує затвердити фінплан на 2018 рік протягом поточного, 2017 року, для того, щоб розпочаті проекти не зупинялися. Нагадаємо, 21 червня Адміністрація морських портів України спільно з Американською торговою палатою в Україні провела «День розвитку флоту» (Ukrainian ShipYard Day — 2017), в ході якого представила програму оновлення флоту підприємства до 2021 року. Серед учасників заходу були представники компаній-членів Палати, а також найбільші іноземні та українські суднобудівні компанії, яким фахівці АМПУ презентували перспективну програму придбання і будівництва суден підприємства на період 2017 — 2021 рр.

АМПУ оновить природоохоронний і днопоглиблювальних флот України

21 червня Адміністрація морських портів України (АМПУ) спільно з Американською торговою палатою в Україні (Палата) провела «День розвитку флоту» (Ukrainian ShipYard Day — 2017), в ході якого представила програму оновлення флоту підприємства до 2021 року. Серед учасників заходу були представники компаній-членів Палати, а також найбільші іноземні та українські суднобудівні компанії, яким фахівці АМПУ презентували перспективну програму придбання і будівництва суден підприємства на період 2017 — 2021 років. «Розвивати власний флот для регулярних робіт державі набагато вигідніше, ніж залучати підрядників на ці ж обсяги. Тому Адміністрація буде інвестувати в цей напрямок і зробить це системно і прозоро», — заявив в ході виступу керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Адміністрація морських портів України має намір придбати 20 плавзасобів, в тому числі шість лоцманських катерів, сім багатофункціональних судів, сучасний криголам для забезпечення безпеки судноплавства на Азовському морі. АМПУ також планує оновлення днопоглиблювального флоту підприємства, зокрема, покупку промірного катеру, самовідвозного землесосу, грунтовідвозної самохідної шаланди. Це дозволить збільшити обсяги експлуатаційного днопоглиблення, яке АМПУ зможе виконувати власними коштами без залучення підрядних організацій. Президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер зазначив: «На даний момент, на жаль, АМПУ не володіє власними ресурсами для виконання всіх днопоглиблювальних робіт, що призводить до збільшення їх вартості і строків виконання. Саме тому бізнес підтримує ініціативу оновлення та розвитку українського флоту. Суднобудування зараз знаходиться в стані стагнації через нестачу як державної підтримки, так і інвестицій. Важливим фактором на даному етапі є підтримка бізнесом АМПУ в складанні чіткої стратегії дій, залученні компаній з міжнародним досвідом і прозорих процедур проведення тендерів». АМПУ вже залучила на основі конкурсу Prozorro як контрагентів провідні світові компанії China Harbour Engineering Company і Novadeal LTDдо днопоглиблення в порту «Южний», веде процес вибору підрядника з реконструкції причалу № 7 в Одеському порту. «Раніше ми довели, що наші слова про прозорість та відкритість тендерних процедур не розходяться з ділом. У питанні флоту ми також очікуємо чесну, дійсно міжнародну конкуренцію. Всі контрагенти, які нам будуть постачати або виробляти судна, будуть обрані за допомогою системи електронних закупівель Prozorro — в чіткій відповідності до вимог законодавства, прозоро, відкрито, конкурентно»,— зазначив Райвіс Вецкаганс. За словами керівника технічної служби АМПУ Геннадія Гараса, власний флот Адміністрації істотно зношений, багато суден морально і фізично застаріли, так як були побудовані 30 і більше років тому. «За останні роки підприємство придбало лише багатоцільове судно Sea Ant, і ми прийшли до того, що не можемо відставати від прогресу. Для роботи нам потрібні сучасні, функціональні, потужні судна. Їх використання більш економічно ніж старого, не відремонтованого флоту», — додав він. У зустрічі також взяли участь представники провідних верфей і проектних інститутів України, Туреччини, європейських і балтійських країн, керівники великих міжнародних суднобудівних груп Damen, MAVI DENIS, Fiskerstrand, Baltic Workboat, Aker Arctic, українських проектних підприємств і наукових установ. Крім того, зустріч відвідали представники фінансових інституцій та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Підводячи підсумки заходу, Райвіс Вецкаганс підкреслив: «Всі наші дії є системними: днопоглиблювальні роботи, будівництво гідротехнічних споруд, забезпечення льодових кампаній, безпеки судноплавства, звичайно, оновлення флоту — необхідні кроки для розвитку конкурентних і життєздатних українських портів». Презентація «Програма оновлення флоту АМПУ на період 2017–2021 рр.»

Привітання з Днем моряка

Любі друзі! Прийміть мої щирі вітання з Міжнародним днем ​​моряка! За найскромнішими підрахунками, сьогодні Україна може пишатися більш ніж 70-тисячною армією моряків, які борознять всі моря і океани. Праця моряка — один з найскладніших. Той, хто не стикався з нею в своєму житті, навряд чи це зрозуміє. За кожним українським моряком стоять сім'ї, друзі, близькі, щодня пов'язані з морем в своїх думках і серцях. Україна — воістину «морська держава». Не тільки тому, що в України є два моря і більше десятка портів, а й тому, що українські моряки приносять в нашу економіку мільярди гривень. Їхня праця небезпечна і не завжди гідно оцінена, і наше спільне завдання — докласти максимальних зусиль для того, щоб її полегшити. Вітаю всіх причетних до цієї дати зі святом! Привітайте і Ви своїх близьких і рідних, що пов'язали своє життя з морем і змінили його таким чином назавжди. Сил, енергії й оптимізму всім нам! З повагою,Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс

АМПУ уклала контракт з Novadeal LTD на експлуатаційне днопоглиблення акваторії порту «Южний»

20 червня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) підписала договір з компанією Novadeal LTD (дочірнє підприємство групи компаній DEME Group, Бельгія) на проведення експлуатаційного днопоглиблення внутрішньої акваторії і внутрішнього підхідного каналу порту «Южний». Підрядник був визначений в рамках тендерної процедури в електронній системі Prozorro. Роботи необхідні для підтримки паспортних глибин акваторії порту і забезпечення безпеки мореплавання в операційних акваторіях причалів №№ 2–4, 7–9, 16,17, 3Н і 38. Бюджет проекту становить 96,28 млн грн. Запланований обсяг днопоглиблення — 411 238 куб м. Підписання угоди відбулося в Посольстві Королівства Бельгія в Києві. У ньому брали участь Посол Королівства Бельгія в Україні Люк Якобс, заступник регіонального директора DEME Group Жан П'єр Десманент, керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс і начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. «Показник якісних змін в АМПУ це, в тому числі, і наша співпраця з провідними міжнародними компаніями. Готовність європейських компаній брати участь в проектах АМПУ, виходити на прозорі тендери свідчить про довіру з боку міжнародної професійної спільноти. Ми раді отримати в якості партнера з розвитку інфраструктури порту «Южний» бельгійську Novadeal, яка перемогла в конкурсі в Prozorro. Ця співпраця буде корисною для нас як підприємства, для морської галузі та для України в цілому», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Він підкреслив, що таким чином АМПУ запустила всі три заявлені на 2017 рік проекти зі збільшення глибин в порту «Южний». «Нагадаю, старт двох проектів капітального днопоглиблення був зроблений в травні, після підписання відповідних угод з підрядником»,— сказав Райвіс Вецкаганс. Пропозиція компанії Novadeal LTD в рамках тендеру «Експлуатаційне днопоглиблення — підчистка дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту «Южний» і внутрішньому підхідному каналі» була визначена системою Prozorro як найбільш економічно вигідна. Так, зокрема, економія склала майже 2 млн грн від очікуваної вартості послуг. «Підписання цієї угоди є прекрасним прикладом зміцнення ділових відносин між Україною і Бельгією. Чотири з п'яти найбільших світових днопоглиблювальних компаній засновані в дружніх Бельгії та Нідерландах. Ми переконані, що розвиток проекту буде успішним, враховуючи солідну міжнародну репутацію та інноваційні технології DEME Group», — заявив Посол Королівства Бельгія в Україні Люк Якобс. За словами заступника міністра інфраструктури України Віктора Довганя, незважаючи на невелику суму контракту у порівнянні із попередніми двома, це важлива угода за своїм значенням для розвитку порту «Южний» та є свідченням орієнтації порту на міжнародну співпрацю. В даний час АМПУ реалізує ряд значущих інфраструктурних проектів в портах України, серед них в активній стадії знаходяться проекти зі збільшення глибин в «Южному». У травні підприємство підписало два контракти: на збільшення глибини акваторії біля причалів №№ 23–25 ​​в рамках меморандуму з компаніями «М. В. Карго» і Cargill, а також на збільшення глибин підхідного каналу і акваторії біля причалів №№ 5–6. Виконавцем робіт за двома даними проектам виступає китайська China Harbour Engineering Company. Контракт з бельгійською компанією став третім документом, підписаним з міжнародною днопоглиблювальною компанією, спрямованим на збільшення потужності порту і підвищення його інвестиційної привабливості. Довідка Необхідність проведення експлуатаційного днопоглиблення регламентована нормативними документами. Зокрема, згідно з вимогами п 4.2.1, 4.2.2 «Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.05.2005 № 257, технічне обслуговування портових акваторій повинне забезпечувати підтримку необхідних навігаційних габаритів акваторії порту / каналу і забезпечувати безаварійне плавання і стоянку суден. При цьому періодичність проведення таких робіт встановлюється підприємством. В цілому, днопоглиблювальні роботи, що виконуються в акваторії порту, підрозділяються на капітальні та експлуатаційні. Капітальні роботи передбачають зміну діючих паспортних глибин і розширення підхідних каналів, операційних акваторій; виконуються в морських портах в рамках планів розвитку портів і націлені на довгострокове використання. Експлуатаційне днопоглиблення проводиться для підтримки діючих паспортних глибин і забезпечення безпеки судноплавства і здійснюється з метою ремонту суднових ходів або видалення насосів мулу. Останні проміри глибин в акваторії морського порту «Южний» показали, що фактична глибина на деяких ділянках акваторії не відповідає проектним показникам. Тому 15 березня 2017 року адміністрація порту «Южний» оголосила тендер на вибір підрядника для експлуатаційного днопоглиблення операційних акваторій причалів №№ 2–4, 7–9, 16,17, 3Н і 38. Дані причали спеціалізуються на перевалці таких вантажів: причал № 2 — карбамід, № 3 — аміак, № 4 — метанол (оператор — ПАТ «ОПЗ»; № 4 — тропічні олії (оператор — «Дельта-Вілмар СНД»); № 7, 8, 9 — універсальні вантажі (оператор — ДП «МТП «Южний»); № 16 — зернові вантажі (оператор — «ТІС-зерно»); № 17 — мінеральні добрива (оператор -«ТІС-Міндобрива»); 3Н — нафта, (оператор — філія ТОВ «Укртранснафта» МНТ «Південний», 38 — пісок, генеральні вантажі (оператор — ДП «МТП «Южний»).

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n