Оброблено суден: 45

АМПУ підпише договір з China Harbour Engineering company Ltd. про проведення днопоглиблення в порту «Южний»

Адміністрація морських портів України (АМПУ) прийняла рішення підписати договір з компанією China Harbour Engineering company Ltd. про проведення робіт з днопоглиблення в районі трьох причалів — № 23, 24 і 25 морського порту «Южний». Вартість контракту становить 1,065 млрд гривень. Інформація про це опублікована в системі публічних закупівель ProZorro 28 квітня 2017 року. «Таким чином, сьогодні ми підводимо підсумки одного з найбільших тендерів портової галузі. Здорова конкуренція провідних міжнародних компаній створила умови для отримання нами максимально привабливої цінової пропозиції. АМПУ фіксує результати аукціону, вважає його успішним і готується підписати договір з переможцем тендеру. Очікуємо, що контракт буде підписаний вже в травні, і незабаром ми приступимо до виконання зобов'язань за ним»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Він додав, що всі вимоги Закону «Про публічні закупівлі» виконані, що є підставою для укладання договору. Нагадаємо, 20 квітня 2017 року відбувся аукціон в рамках тендеру на проведення днопоглиблення акваторії трьох причалів порту «Южний». У ньому взяли участь п'ять провідних світових днопоглиблювальних компаній, серед яких «China Harbour Engineering Company LTD» (Китай), Private Limited Liability Company «Boskalis International BV» (Нідерланди), «Jan De Nul nv» (Бельгія), дочірнє підприємство «Ван Оорд Україна» компанії «Ван Оорд Дреджинг Енд Марін Контракторс Б. В.» (Нідерланди), «Novadeal LTD» (DEME Group) (Бельгія).

АМПУ проведе днопоглиблення в акваторіях і на підхідних каналах портів Азова

Адміністрація морських портів України (АМПУ) проведе роботи з експлуатаційного днопоглиблення в акваторіях і на підхідних каналах портів Маріуполя і Бердянська.Підрядник буде визначений в ході тендеру, який найближчим часом буде оголошено в системі державних закупівель ProZorro. «АМПУ сприяє розвитку і конкурентоспроможності кожного з українських портів, і днопоглиблювальні роботи в азовській акваторії — тому підтвердження. Завдяки таким проектам рівень вантажопотоків в українських портах буде рости, що є одним з ключових пріоритетів для нас. Розвиток портової інфраструктури Приазов'я і проведення тут днопоглиблення так само важливо як і в портах Великої Одеси, яке стартує з дня на день»,— сказав керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. У 2017 році в Приазовському регіоні заплановано проведення днопоглиблювальних робіт обсягом 853 тис. м куб. Це дозволить уникнути замулювання акваторій і підтримувати паспортні глибини на рівні 9 м. АМПУ здійснює днопоглиблення як силами власного флоту, так і залучаючи провідні компанії. Роботи в акваторіях портів Маріуполя і Бердянська будуть проведені підрядними організаціями; АМПУ очікує, що вони будуть реалізовані в стислі терміни. Нагадаємо, що для розвитку інфраструктури Маріупольського морського порту, АМПУ в поточному році розпочне реконструкцію гідротехнічної частини двох причалів — № 3 і № 4. Крім того, в кінці поточного року портовий оператор ДП «Маріупольський морський торговельний порт» почне будівництво терміналу з перевантаження зерна.

LTD Novadeal — другий переможець в аукціоні з днопоглиблення порту «Южний»

Компанія LTD Novadeal стала переможцем в аукціоні в рамках тендеру на проведення днопоглиблення на підхідному каналі порту і у глибоководних причалах ДП «МТП «Южний». Мова йде про проект «Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів морського порту «Южний» (будівельно-монтажні роботи)». LTD Novadeal оцінила свої послуги з днопоглиблення в 586 млн гривень. Найближчий конкурент — компанія China Harbour Engineering Company Ltd.  подала заявку з пропозицією на 586,045 млн гривень. «Сьогодні підведений підсумок під багатомісячним трудомістким процесом: визначена друга компанія, яка проведе днопоглиблення в порту «Южний». Ми довели, що тендери АМПУ прозорі, і задекларували перед нашими контрагентами репутацію надійного партнера. Тепер морська галузь України буде розвиватися разом з провідними міжнародними компаніями»,— зазначив керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс. Остаточні результати тендеру після перевірки всіх необхідних документів будуть оголошені пізніше. Нагадаємо, що до аукціону щодо вибору контрагента для проведення робіт за даним проектом були допущені п'ять провідних світових днопоглиблювальних компаній, серед яких «China Harbour Engineering Company Ltd.» (Китай), Private Limited Liability Company «Boskalis International BV» (Нідерланди), «Jan De Nul nv» (Бельгія), дочірнє підприємство «Ван Оорд Україна» компанії «Ван Оорд Дреджинг Енд Марін Контракторс Б. В.» (Нідерланди), «Novadeal LTD» (DEME Group) (Бельгія). У попередньому аукціоні 20 квітня 2017 року, на проведення днопоглиблення в районі трьох причалів — № 23, 24 і 25 морського порту «Южний», перемогла компанія China Harbour Engineering company Ltd. з пропозицією провести роботи за 1,065 млрд гривень.

Одеський порт у рамках програми технічної допомоги відвідали експерти Світового банку

24 квітня в Одеському порту побувала проектна група Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР), у складі представників Світового банку та консультантів компанії «Integradted Transport Planing». За інформацією дирекції Світового банку у справах України, Молдови та Білорусі, візит здійснювався в рамках програми технічної допомоги, яку надає МБРР Україні за запитом Міністерства інфраструктури та Одеської міської ради.Заявленою метою відвідування групи консультантів на чолі з паном Пітером Бінгемом було ознайомлення з існуючими проблемами взаємодії порту і міста, а також збір необхідних для реалізації проекту даних. Експерти знайомилися з принципами роботи Одеського морського порту, технологією обслуговування транспортних потоків, їх періодичністю, обсягами вантажів і типами транспортних засобів.Гості порту побували на виробничих площах служби логістики і обробки автотранспорту ОФ ДП «Адміністрація морських портів України». Начальник служби В'ячеслав Лавренюк освітив посланцям Світового банку організацію руху вантажного автотранспорту в порт і з порту, розповів про проблеми, викликані особливістю дислокації порту всередині міста, про напрацювання фахівців порту в сфері вдосконалення логістики руху автотранспорту та митного контролю. Експертів цікавили перспективи зміни схеми митного огляду, можливості інвестування в створення альтернативного в'їзду до порту, підвищення ефективності взаємодії порту з експедиторами, перевізниками, власниками вантажу за рахунок більш широкого застосування IP-технологій.З метою вивчення перспектив розвитку Одеського порту гості відвідали майданчик накопичення компанії «Євротермінал», оглянули розташування всіх основних комплексів порту, в тому числі контейнерні термінали ДП «КТО» та «Бруклін — Київ порт», зернові комплекси підприємств «Бруклін — Київ», «Новотех-термінал»,«Олімпекс Купе».Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

АМПУ реконструює в 2017 році два причали в Маріуполі

Адміністрація морських портів України (АМПУ) в поточному році розпочне реконструкцію гідротехнічної частини причалів №№ 3 — 4 в Маріупольському морському порту. «Ремонт та будівництво об'єктів причальної інфраструктури — одне з ключових завдань для АМПУ на найближчий період. Серед локацій, в яких ми працюватимемо в цьому напрямку,— Чорноморський порт і порт «Южний» (по чотири причали), Одеський і Маріупольський порти (по два причали), а також Миколаївський порт (один об'єкт). Ми будемо рухатися планомірно й поступово, рівномірно розвиваючи усі гавані — в залежності від спеціалізації і потреб портів»,— зазначив Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ. Модернізація обох причалів в Маріупольському порту передбачає проектну глибину в 9,75 м. Планується, що підсумками реконструкції гідротехнічної частини причалу № 3 буде довжина причалу в 145 м, пропускна здатність — 1,0 млн тонн, розрахункове судно — СН — 25 (СН — 10 — для зерна). Вартість проекту складе 117,1 млн грн., термін реалізації — 19 місяців. Згідно з планом реконструкції гідротехнічної частини причалу № 4, його довжина становитиме 234,38 м, пропускна здатність — 1,3 млн тонн, розрахункове судно передбачено так само СН — 25 (СН — 10 — для зерна). Очікується, що проект буде завершений через 17 місяців після старту, його вартість — 166,1 млн грн. «До реалізації цих та інших робіт з будівництва та реконструкції об'єктів портової інфраструктури ми залучимо найкращих підрядників, які забезпечать оптимальну пропозицію — як за якістю реалізації, так і за ціною робіт. Ми вже змінили підхід до роботи з контрагентами, поставивши на чолі кута прозорість і публічність, чіткість і відповідність домовленостям, довіру і надійність»,— додав керівник АМПУ. За словами Райвіса Вецкаганса, розвиток причальної інфраструктури та днопоглиблення в Азовському регіоні так само актуально, як і в портах Великої Одеси. Нагадаємо, акваторія портів в Азовському морі постійно замулюється і вимагає підтримки паспортних глибин. Всього в 2017 році планується провести днопоглиблення в регіоні обсягом 853 тис. м куб. Прес-служба АМПУ

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n