Оброблено суден: 22

В «Южному» Рада порту оновила Обов’язкові постанови по морському порту

17 серпня відбулось засідання Ради морського порту «Южний». Учасники наради — начальник і капітан морського порту, представники власників і користувачів морських терміналів, стивідорів та інших компаній, що працюють в порту, — розглянули і прийняли пропозиції щодо внесення змін до Обов'язкових постанов по морському порту «Южний». «Обов'язкові постанови по морському порту «Южний» — це так звані «установчі документи», єдині правила, яких мають дотримуватися всі компанії, що працюють у порту. Тому прийняття поправок не може відбуватися без обговорення з усіма з них. Потребували вирішення питання взаємодії працівників порту із агентами, роботи з небезпечними вантажами, і спільно ми знайшли на них відповіді», — відзначив голова Ради морського порту «Южний», начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. На засіданні члени наради прийняли остаточні зміни, які треба внести в діючу редакцію «Обов'язкових постанов по морському порту «Южний». Новації стосуються філії АМПУ «Дельта Лоцман», а саме — вдосконалення системи посадки-висадки лоцмана в точці прийому судна. Ще один важливий аспект — спрощення процедури координації дій лоцмана, морського агента, диспетчера портового терміналу і диспетчера порту «Южний». Також порушили питання підготовки до аудиту IMO й поводження з небезпечними вантажами, як в порту, так і на терміналах — відтепер вони відповідають міжнародним вимогам і не потребують додаткових роз’яснень. «Кожен порт — це симбіоз приватних і державних портових операторів, портової Адміністрації, всіх компаній, що працюють в гавані. Для вирішення стратегічних і багатьох тактичних питань розвитку порту і припортових територій вкрай важлива участь всіх з них. Рада порту — не нова практика, але ми підсилюємо її роль в прийнятті рішень «про життя» порту, це логічно для бізнесу, це працює в Європі і вже дає свої результати в АМПУ. Радію, що на цій зустрічі членів ради порту в «Южному» прийняли рішення по обов`язковим постановам, яке затягувалося деякий час», — сказав Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ. Остаточні зміни до «Обов'язкових постанов по морському порту «Южний» незабаром будуть введені в дію згідно до законодавства.

На тендер з днопоглиблення підхідного каналу порту Чорноморськ подали заявки 9 компаній

На участь у відкритих торгах з днопоглиблення похідного каналу морського порту Чорноморськ до позначки 16 м подали заявки 9 компаній. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 16 серпня в електронній системі Prozorro.Пропозиції надійшли від ТОВ «УКРСТРОЙСЕРВІС», LTD Novadeal, ПП «Інфлот-Данубіус Ейдженсі», ТОВ «ЛІГОС УА», Jan De Nul nv, ДП «ВО Україна», China Harbour Engineering company Ltd., ТОВ КП «КОМУНЕКОРЕСУРСИ» і ТОВ «УКРЗВ'ЯЗОКГІДРОБУД».«Наша мета — створення нових вантажопотоків. Ми спрямовуємо наші ресурси і концентруємося на тих проектах, які інвестиційно окупні і несуть в собі перспективу розширення, поглиблення і розвитку для порту. Чорноморськ був і залишається стратегічно важливим напрямком. Даний днопоглиблювальних проект спрямований на створення оптимальних умов для проходження морським каналом сучасних суден-балкерів дедвейтом до 80 тис. тонн і контейнеровозів класу Post Panamax Plus. Проект важливий, оскільки дозволить забезпечити належні умови роботи операторів і відкриє перспективу для подальшого розвитку»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.Планується, що днопоглиблювальні роботи будуть проведені в 2017 році, орієнтовний термін виконання — до півтора місяця. Очікувана вартість робіт становить 91,8 млн грн. Обсяг днопоглиблення — 504,4 тис. куб. м.Зараз проходить прекваліфікація учасників. Замовник розглядає учасників, аналізує пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Після цього за результатами аукціону система Prozorro визначить підрядника — компанію, яка зробить найбільш економічно вигідну пропозицію.«Іллічівській філії і майбутнього підряднику поставлена задача провести всі роботи в строк, якісно і прозоро»,— підсумував Райвіс Вецкаганс.Нагадаємо, в даний час в активній стадії знаходяться днопоглиблювальні роботи в порту «Южний». У причалів № 23–25 іноземний підрядник, компанія CHEC, створює акваторію під великий зерновий термінал. Крім того, портом підписані ще два контракти на реалізацію двох днопоглиблювальних проектів в акваторії і на підхідому каналі. Також оголошені два тендери на днопоглиблення підхідного каналу до порту Миколаїв і акваторії порту Рені.

У конкурсі на визначення підрядника реконструкції фасаду морського вокзалу в Одесі перемогла компанія ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ»

8 серпня відбувся чергове засідання тендерного комітету Одеської філії Адміністрації морських портів України під головуванням заст. начальника ОФ ДП «АМПУ» з економіки та фінансів Артема Раковича. Нагадаємо, 1 серпня були розкриті конверти двох учасників торгів за процедурою закупівлі робіт, пов'язаних з реконструкцією фасадів морського вокзалу та КВЗ.— ТОВ «Теплолюкс-Південь (м.Одеса) та ПрАТ« УКРБУДТРАНСГАЗ» (м.Київ). Після вивчення поданих пропозицій члени тендерного комітету дійшли до висновку, що ТОВ «Теплолюкс-Південь» не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, які перед”явлені замовником. На цій підставі тендерний комітет відхилив заявку ТОВ «Теплолюкс-Південь». У той же час другий учасник процедури закупівлі робіт — ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ» надав пакет документів, що повністю відповідає всім кваліфікаційним вимогам замовника.  Згідно з висновками тендерного комітету, ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ» визнаний переможцем конкурсу. За заявою представника ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ» керівництво компанії переглянуло колишню пропозицію і замість 13 млн.104 тис. Грн з ПДВ готове виконати роботи за меншу суму — 12 млн.950 тис. Грн. з ПДВ. При цьому підрядник зобов'язується укластися в терміни, відведені на виконання зазначених робіт — не більше 210 календарних днів. За результатами проведених переговорів прийнято рішення укласти договір з учасником процедури закупівлі робіт з ПрАТ «УКРБУДТРАНСГАЗ». ОФ “АМПУ”

АМПУ оголосила тендер на днопоглиблення підхідного каналу до порту Миколаїв

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила тендер на проведення експлуатаційного днопоглиблення підхідного каналу — 13-го коліна Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) — до порту Миколаїв. Днопоглиблення направлено на підтримку паспортних глибин і забезпечення безпеки судноплавства на підхідному каналі. Технічні вимоги та інша інформація для учасників торгів розміщені в тендерній документації в електронній системі Prozorro. «У Миколаївському морському порту працюють відомі міжнародні та українські агро- і промислові підприємства і ми повинні забезпечити безпечну проходку їх судів з продукцією. Обсяг вантажообігу в портах Миколаївського регіону щорічно стабільно зростає і в 2016 році склав 28,6 млн тонн. Обсяги днопоглиблення на цьому об'єкті порівняно незначні, проте це важлива робота, яка повинна бути проведена і це початок перспективної роботи АМПУ саме з цим портом», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Завданням виконавця днопоглиблення буде очищення підхідного каналу від наносного ґрунту (мул, пісок) для підтримки глибин в межах паспортних значень (11,2 м). При цьому, орієнтовний обсяг днопоглиблення становить 125 тис. куб. м. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 8 вересня 2017 року. Участь у процедурі відкритих торгів можуть взяти національні та іноземні днопоглиблювальні компанії. Бузько-Дніпровсько-лиманський канал є магістральним судноплавним каналом, що забезпечує підхід суден з Чорного моря в порти, морські термінали і суднобудівні заводи Миколаївського регіону, а також частково в Херсонський морський канал, через який судна потрапляють в р. Дніпро. Безпосередньо БДЛК налічує 12 колін. Його ширина становить 100 м, довжина — 81,37 км, глибина — 11,2 м. Рух по каналу можуть здійснювати судна завдовжки до 215 м, шириною до 32,5 м і осадкою до 10,3 м. Тринадцяте коліно БДЛК є підхідним каналом морського порту Миколаїв. Нагадаємо, 19 липня 2017 року АМПУ провела робочу зустріч з українськими та світовими днопоглиблювальними компаніями, в ході якої представила перспективні проекти експлуатаційного та капітального днопоглиблення портів, реалізація яких запланована на поточний рік. В рамках експлуатаційного днопоглиблення були представлені проекти очищення акваторій Ренійського, (тендер вже оголошений) Херсонського, Одеського, Маріупольського, Бердянського морських портів, а також технічне обслуговування судноплавних каналів (Бузько-Дніпровсько-лиманський канал і Херсонський морський канал).

АМПУ: за сім місяців 2017 року вантажопереробка в портах становила 76,2 млн тонн

У січні-липні 2017 року вантажопереробка в морських портах України склала 76,2 млн тонн, що на 3,3% більше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). "Аналізуючи результати роботи портів за сім місяців поточного року, можемо говорити вже про сформовані тенденції. Загальна динаміка позитивна, розраховуємо, що за підсумками року також вийдемо в плюс. Традиційно велику частину в вантажообігу займає продукція агрокомплексу, ГМК, продовольчі товари», - зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Перевалка експортних вантажів в морських портах України склала 58,1 млн тонн (на 3,6% більше в порівнянні з аналогічними показниками 2016 року), імпортних — 10,9 млн тонн (зростання на 18,8% від даних 2016 року). У розрізі експорту зростання зберігають зернові — 22,3 млн тонн (+ 17%) і рослинні олії — 3,3 млн тонн (+ 32%), а також будівельні матеріали — 2,6 млн тонн (+ 50%). Показники перевалки продукції ГМК знижені, рудних вантажів перевалено — 13,3 млн тонн (-8,2%), металу і металопродукції — 7,9 млн тонн (-9%). Перевалка імпортного вугілля становила 2,9 млн тонн (+41,3%). Значний прирост цього показника пов'язан із забезпеченням енергетичної незалежності держави. Динаміка буде зберігатися, оскільки очікується ще кілька суднозаходів з великими партіями енергетичного вугілля. Перевалка транзитних вантажів склала 6,5 млн тонн, що на 3,1% більше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Основним вантажем за рахунок якого відбулося зростання є транзитне вугілля — 2,4 млн тонн (+ 112,3%) і транзитний метал — 0,2 млн тонн (+ 2,5%). Перевалка каботажу склала 0,7 млн ​​тонн, що на 66,1% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Зниження показника викликане переорієнтацією доставки рудних вантажів на залізницю в зв'язку з частковим відновленням роботи ділянки «Камиш-Зоря – Волноваха». Найбільші обсяги переробки вантажів показали порти «Южний» — 25,3 млн тонн (+ 6,4% до показників за аналогічний період минулого року), Одеса — 13,8 млн тонн (+ 1,1%), Миколаїв — 13,1 млн тонн (+ 5,9%). Найбільший приріст зафіксовано в СМП «Ольвія», він склав 32% із загальним обсягом в майже 4 млн тонн. Обсяги переробки збільшилися практично по всіх видах вантажів. Перевалка наливних вантажів зросла на 7,6%, склавши 6,5 млн тонн. Загальний обсяг перевалки сухих вантажів склав 54,9 млн тонн, що на 6,6% вище торішніх показників за аналогічний період. Перевалка контейнерів склала 346,5 тис. ТЕU, що на 4,7% більше показників попереднього року. Експортних контейнерів перевалено 152,3 тис. ТЕU (+ 2,5%), імпортних — 173,2 тис. ТЕU (+ 4,8%), транзитних — 19,9 тис. ТЕU (+ 26,9%), в каботажі — 1 тис. ТЕU (-24,2%). За звітний період морські порти України обробили 6 663 судна, що на 622 одиниць або 8,5% менше в порівнянні з аналогічнимперіодом 2016 року. З повним оглядом вантажообігу за цей період в розрізі номенклатур вантажів, портів і т. д. можна ознайомитися за посиланням. Нагадуємо, що АМПУ є єдиним достовірним джерелом інформації з перевалки вантажів в розрізі портів, обсягів і видів.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n