Днопоглиблювальний флот АМПУ відновив гарантовані глибини на Кам’янському водосховищі Дніпра

Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» продовжує роботи з відновлення гарантованих глибин на внутрішніх водних шляхах. Уже відновлено гарантовані глибинина рівні 3,65 м наКам’янському водосховищі р. Дніпро. Це дозволило відкрити прохід для вантажних та пасажирських суден відповідної осадки. Тривають роботи на Кременчуцькому водосховищі. Відновлення гарантованих глибин на Кам’янському водосховищі стало можливе завдяки очищенню від наносів перекату Ковалівський-1. Роботу на цій ділянці, що лімітує можливості судноплавства, виконував земснаряд «Скиф» філії «Днопоглиблювальний флот» Адміністрації морських портів України. Обсяг піднятого ґрунту склав понад 20 тис. м куб. Днопоглиблення на Кременчуцькому водосховищі не проводилося останні 6 років. Зараз на замовлення спеціалізованої філії ДП «АМПУ» роботи на цьому водосховищі виконує флот приватного підприємства «СОБІ», яке стало переможцем відкритого тендера в системі Prozorro. Наразі обсяг експлуатаційного днопоглиблення складає вже понад 165 тис. м куб. Глибини вже відновлені на двох перекатах: Сокирнянському та Сокирнянському нижньому. Загальний обсяг днопоглиблення на внутрішніх водних шляхах від початку року, за оперативними даними станом на 19.09.2019, становить понад 390 тис. м3. Відновлення та подальша підтримка глибин на судноплавних річкових внутрішніх водних шляхах загального користування є однією з ключових складових забезпечення безпечних умов судноплавства в цілому. Довідка: Згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 30.11.2017 № 409, функції з забезпечення гарантованих державою габаритів суднового ходу на внутрішніх судноплавних шляхах України, що включає проведення промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт передано ДП «Адміністрація морських портів України».

АМПУ: Забезпечити безперешкодний в’їзд автотранспорту на територію Одеського морського порту має договір сервітуту з ТОВ «Євротермінал»

Адміністрація морських портів України розробила та направила на адресу ТОВ «Євротермінал» проект договору про встановлення сервітуту, який має вирішити проблему забезпечення безперешкодного в’їзду/виїзду (проїзду по території ТОВ «Євротермінал») великовантажного автотранспорту на/з територію Одеського морського порту. «Необхідність такої угоди – це логічний крок, який забезпечить виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України та доручення президента України Володимира Зеленського стосовно припинення порушень антимонопольного законодавства з боку ТОВ «Євротермінал». Усі перевізники, що прямують до або з Одеського морського порту та не користуються додатковими послугами приватної компанії, повинні мати право безперешкодного проїзду до терміналів та причалів порту та в зворотному напрямку», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Необхідність заключення цього договору зумовлена також тим, що Одеська міська рада поки ще не розглянула на сесії проект будівництва альтернативної дороги та в’їзду на територію Одеського морського порту, запропонований АМПУ. Водночас рішення міської влади про надання 6,6824 гектара для будівництва дороги за проектом ТОВ «ХАДЖИБЕЙ-2», не вирішує існуючої проблеми, оскільки ця дорога також проходитиме територією ТОВ «Євротермінал».

У серпні АМПУ вийшла на рекордний показник днопоглиблення – понад 1 млн м3 за місяць

У серпні 2019 року Адміністрація морських портів України вперше за шість років свого існування сягнула місячного обсягу днопоглиблення у понад 1 млн м3 ґрунту. Роботи з відновлення паспортних глибин протягом місяця тривали на семи об’єктах: у чотирьох портах, на одному морському каналі та на двох водосховищах. «Рекордний показник днопоглиблення у 1,017 млн м3 ґрунту протягом одного місяця – це результат злагодженої роботи власного флоту АМПУ та спеціалізованих суден підрядних організацій, які Адміністрації морських портів України вдалося залучити на відкритих тендерах до відновлення паспортних глибин у портах – основної функції нашого підприємства відповідно до «Закону про морські порти»,— коментує результати роботи керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. Серед семи об’єктів, де проводилися роботи з днопоглиблення в серпні 2019 року,— порти Маріуполь, Бердянськ, Херсон та Миколаїв, а також Херсонський морський канал, Каменське та Кременчуцьке водосховища. У Херсонському морському порту саме в серпні фінішував проект з відновлення паспортних глибин. Найбільший внесок у рекордні показники серпня – понад 600 тис м3 – зробили спеціалізовані судна АМПУ та підрядника, що виконували експлуатаційне днопоглиблення в Маріупольському морському порту. «Українські порти на Азовському морі були та залишаються пріоритетом як для АМПУ, так і для держави. Ми робимо все можливе, щоб порти Бердянськ і Маріуполь залишалися конкурентоспроможними та могли забезпечувати імпорт та експорт товарів з південного сходу України. Зараз у цих портах АМПУ реалізує масштабні днопоглиблювальні проекти, а в Маріуполі завершує реконструкцію причалу для роботи нового зернового терміналу – найбільшого в цьому регіоні. Загалом протягом двох років Адміністрація морських портів України інвестує у розвиток азовських портів майже 1 млрд грн»,— додав Райвіс Вецкаганс.

1 жовтня в Одесі пройде роуд-шоу проектів концесії держстивідорів в портах Ольвія і Херсон

Адміністрація морських портів України запрошує українських та міжнародних інвесторів взяти участь у Road Show проектів концесії державних стивідорних компаній «Ольвія» та «Херсон», яке відбудеться 1 жовтня 2019 року в готелі «Брістоль» в Одесі. Організаторами заходу виступає Міністерство інфраструктури спільно з Адміністрацією морських портів України, Європейським банком реконструкції та розвитку та Міжнародною фінансовою корпорацією. АМПУ стане однією із сторін концесійної угоди та буде забезпечувати координацію реалізації проектів у рамках Стратегії розвитку морських портів України до 2038 року. Road Show пілотних концесійних проектів у портовій галузі України проводиться з метою познайомити інвесторів із баченням уряду щодо розвитку українських морських портів, з особливим акцентом на механізм концесії і потенційні проєкти. Під час першої частини заходу учасники зможуть поспілкуватися з міністром інфраструктури, міністром економічного розвитку, торгівлі і сільського господарства, керівником парламентського комітету з економічної політики, керівництвом АМПУ, а також представниками Миколаївської і Херсонської місцевої влади. Крім того, МФК, ЄБРР і їх консультанти нададуть учасникам детальну інформацію про концесійні проєкти у портах Ольвія і Херсон, приділивши особливу увагу опису тендерного процесу та основним умовам тендеру. У ході цієї частини учасники матимуть можливість поставити запитання і отримати роз'яснення. Для участі в заході учасники повинні зареєструватися за цим посиланням:  http://bit.ly/olviakherson  Будемо раді вітати вас в Одесі!

За вісім місяців морські порти України збільшили перевалку майже на 19% та сягнули позначки 100 млн тон

Українські морські порти збільшують обсяги перевалки вантажів. На початку року темпи зростання були досить скромними – 3,4% у січні 2019 р. Але поступове, та впевнене зростання дозволило, за підсумками серпня, вийти майже на 19% приросту. Завдяки цьому ювілейну позначку в 100 млн тон цього року морські порти подолали наприкінці літа. Тоді як минулого року на цей показник вдалося вийти лише в жовтні. Традиційно понад третину перевалки – майже 34 млн тон – склала перевалка хлібних вантажів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, обсяг перевалки хлібних збільшився на 39% (більше, ніж на 9,5 млн тон). Слід відзначити значний приріст транзиту зернових у січні-серпні – майже 52%. При цьому левова частка зернового транзиту – майже 95% – прямує через порт Рені. Також майже на третину, або на 32,1%, зросла перевалка руди, яка склала близько 23,7 млн тон. Значною мірою – на понад 620 тис. тон зросла обробка хімічних та мінеральних добрив (сипучих – на 33,4%, фасованих – на 47%). Зберігається тенденція зростання обробки контейнерів: +104 тис. TEU (+19,7%) за вісім місяців 2019 року, порівняно з аналогічним періодом 2018-го. Як і раніше, основою позитивної динаміки обробки вантажів вітчизняними портами залишається експорт продукції українських підприємств за кордон. За звітний період він зріс більше, ніж на 24%, порівняно з аналогічним показником минулого року. Тоді як імпорт дав приріст лише в 8,1% (хімічні та мінеральні добрива), а транзит скоротився на 1,3%. Серед українських морських портів лідерами з перевалки є чотири порти, які забезпечили обробку понад 87% усього обсягу вантажів протягом останніх восьми місяців. Південний перевалив майже 33,5 млн тон (+28,4%, порівняно з першими вісьмома місяцями минулого року). Миколаїв – понад 21 млн тон (+23,8%), Чорноморськ – 16,6 млн тон (+21,4%), Одеса – понад 16,2 млн тон (+17%). За перші вісім місяців року морські порти України обробили 7 761 суден, що на 0,3% або 26 одиниць більше, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільше суден опрацювали в Ізмаїльському морському порту (2411), Миколаївському (1162) та в порту Чорноморськ (1104). При цьому найбільший приріст обробки суден спостерігається у портах Ольвія (майже 30%) і Чорноморськ (понад 19%). Від початку року послугами водного транспорту в морських портах України скористалося вже понад 478 тисяч осіб, що на 169% більше, ніж за аналогічний період минулого року. З них понад 472 тисячі скористалися внутрішніми перевезеннями – здебільшого круїзними та прогулянковими маршрутами – у портах Одеса та Усть-Дунайськ. Іноземні перевезення склали понад 6200 осіб у портах Усть-Дунайськ (круїзні річкові лайнери) та Одеса. Дніпром за перше півріччя пройшли 7219 суден (рейсів), що на 41,8% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Проте загальний обсяг перевезень вантажів навпаки збільшився і склав 6,8 млн тон, що майже на 1,6 млн тон більше, ніж за аналогічний період 2018-го. Здебільшого це зернові вантажі (обсяги яких зросли у 2,2 рази і досягли понад 2,8 млн тон) та будівельні вантажі (-7,3%, обсягом 2,9 млн тон), а також металопродукція (+33,9%, понад 1 млн тон). З повним оглядом вантажообігу за січень-серпень 2019 року за номенклатурами вантажів і по портах та в порівнянні з аналогічним періодом минулого року можна ознайомитися за посиланням. Дані по суднопроходах та перевезенню вантажів річкою Дніпро дивіться тут.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n