Українське дунайське пароплавство відзначило 74-ту річницю з дня заснування

11 жовтня 2018 р. Українське дунайське пароплавство відзначило 74-ту річницю від дня свого заснування. Цього року підприємству, незважаючи на складні умови роботи, вдалося істотно поліпшити економічні показники. Оперативний фінансовий результат підприємства за три квартали 2018 р склав близько 35 млн. 490 тис. грн., тоді як в 2017 р — 22 млн. 856 тис. грн. Заступник глави Адміністрації морських портів України Сергій Гронський, привітав співробітників пароплавства зі святом. Та зазначив, що успішна робота підприємства — це, перш за все, заслуга колективу Дунайського пароплавства, якому вдається долати усі труднощі та впевненно рухатися вперед.

Криголам «Капітан Білоусов» проходить плановий класифікаційний ремонт перед початком зимової навігації на Азові

Єдиний в Україні криголам «Капітан Білоусов» поставлений в плавучий док для проходження планового класифікаційного ремонту і підготовки до роботи в умовах льодової кампанії в Азовському регіоні. За даними Маріупольської філії «Адміністрації морських портів України», ремонтні роботи планується закінчити до кінця листопада. Щорічно, під час зимової навігації криголам «Капітан Білоусов» забезпечує прохід караванів судів по каналу Вугільної гавані і Азовському морю. АМПУ забезпечує безпеку судноплавства і створює необхідні умови для повноцінної цілорічної роботи українських портів на Азовському морі. «Від цього залежить не тільки ефективність роботи портів, а й розвиток економічного потенціалу Сходу України. Підготовка нашого флоту до забезпечення судноплавства в умовах льодової кампанії йде відповідно до плану»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Зараз відповідно до договору між Маріупольською філією АМПУ та ТОВ «Судноремонтний завод» вже виконано 13% запланованих робіт. Під час ремонту на судні планується провести понад 100 ремонтних операцій. Зокрема – дефектацію корпусу судна, палуб, набору танків, заміну металоконструкцій (близько 40 т), ремонт котла, насосів, прожекторів, головних електродвигунів, роботи з очищення та фарбування корпусу, щогл, палуб, прокладку кабелів, а також трубопровідні роботи суднових систем. Попередня вартість робіт відповідно до договору складе 19,7 млн.грн. На жаль, за словами Райвіса Вецкаганса, АМПУ поки що не вдалося знайти рішення ще однієї найважливішої для портів Азовського моря проблеми — проведення днопоглиблювальних робіт в портах Маріуполь і Бердянськ. «Ми вже у четверте провели конкурс на майданчику електронної системи« Рrozorro», але жоден з них так і не завершився підписанням договору з компанією, яка змогла б провести днопоглиблення в наших портах на Азові. Зараз підтримка паспортних глибин там виконується силами одного нашого землевідсосу «Меотіда». Ми опрацьовуємо можливі варіанти збільшення власного днопоглиблювального флоту на Азовському морі»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Четвертий в цьому році конкурс на проведення днопоглиблювальних робіт в портах Маріуполь і Бердянськ був оголошений на майданчику електронної системи «Рrozorro» 1.08.2018 р. На сьогодні торги не можуть бути проведені через недостатню кількість учасників.

На зустрічі з трудовим колективом ДП «Морський торговельний порт «Южний» обговорили концесію держстивідора та плани щодо днопоглиблення акваторії порту

У четвер, 04.10.2018 р, у ДП «Морський торговельний порт «Южний» відбулася зустріч представників Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів України та Офісу підтримки реформ з трудовим колективом державної стивідорної компанії. Обговорювали питання підготовки держпідприємства до концесії, а також проекти днопоглиблення підхідного каналу до причалів держпідприємства до 20–21 м та доцільність поглиблення до 19 м внутрішнього каналу до приватних терміналів групи компаній ТІС за кошти АМПУ. Перш за все були розглянуті питання, пов'язані з реалізацією днопоглиблювальних робіт в рамках підписаного між АМПУ та групою компаній «ТІС» меморандуму, що зараз гостро турбують колектив ДП з огляду на можливість переходу вантажів до приватного оператора. Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс зазначив, що головним завданням Адміністрації морських портів України є розвиток портової інфраструктури та забезпечення рівних можливостей для розвитку як державних, так і приватних стивідорних компаній. Сторони домовилися провести аналіз вантажопотоків в акваторії порту «Южний», діючих тарифів та ставок портових зборів з метою забезпечення рівних та конкурентних умов для усіх стивідорів, що працюють в порту. Зокрема й для держпідприємства, як невід'ємної та важливої складової комплексного розвитку акваторії. Керівник Департаменту реформування й функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк і головний менеджер проекту «Реформа морської галузі» Офісу підтримки реформ при міністерстві Анатолій Тіменко розповіли про хід підготовки пре-ТЕО проекту концесії державної стивідорної компанії «Морський торговельний порт «Южний» та відповіли на частину питань трудового колективу ДП. За словами представників міністерства, найближчим часом почнеться детальне обговорення проекту концесії в рамках розробки його техніко-економічного обґрунтування. При цьому, рішення про доцільність концесії майна держстивідора буде прийматися тільки в разі, якщо запропоновані міжнародними експертами сценарії будуть свідчити про те, що проект економічно вигідний для держави, сприяє розвитку держпідприємства і забезпечує дотримання соціальних гарантій для трудового колективу. «Ми розуміємо стурбованість трудового колективу у зв'язку з обговоренням можливості передачі його в концесію, подальшого майбутнього підприємства та збереження робочих місць. Для того, щоб процес роботи над проектом концесії був максимально прозорим, представники керівництва та профспілки порту включені і в обов'язковому порядку будуть брати участь у засіданнях робочої групи з підготовки ТЕО. Ваша активна позиція дозволить максимально врахувати інтереси працівників підприємства при аналізі ефективності проекту концесії. Необхідно налагодити постійний діалог і надавати людям інформацію з перших рук»,— впевнений Райвіс Вецкаганс. Також він додав, що механізм концесії держстивідорів у портах буде детально відпрацьований в рамках реалізації пілотних проектів у «Ольвії» та «Херсоні», зокрема що стосується соціальних гарантій. Так, відповідно до вже затвердженого та представленого потенційним інвесторам ТЕО пілотних проектів концесіонер бере на себе зобов'язання не допускати примусового скорочення чисельності працівників протягом 5 років. Протягом такого ж періоду норми колективного договору не можуть бути погіршені. Підсумком зустрічі також стали рішення підтримувати активний діалог між Міністерством інфраструктури, профспілками та трудовим колективом з підготовки проекту державно-приватного партнерства в ДП МТП «Южний». Ініціювати реалізацію проектів розвитку залізничної гілки Чорноморська-Берегова, розробки проекту реконструкції причалів держстивідора на підставі, запропонованої ДП МТП «Южний» технології.

Рада порту Рені підтримала пропозицію міської ради по збереженню земельного податку у змінах до Закону «Про СЕЗ Рені»

5 жовтня 2018 року в головному представництві ДП «АМПУ» в м. Одеса відбулося засідання Ради морського порту Рені. Під час засідання представники АМПУ, державної та приватних стивідорних компаній, що працюють в порту, обговорили основні напрямки розвитку порту, а також пропозиції щодо змін до законодавства про спеціалізовану економічну зону (СЕЗ) «Рені». Ініціатором проведення Ради порту цього разу стала Адміністрація морських портів України. «У стивідорних компаній, міської ради Рені та АМПУ накопичилось багато питань які, потребували конструктивного обговорення. Нам вдалося опрацювати спільну позицію щодо подальшого розвитку порту, як у частині реалізації інфраструктурних проектів з днопоглиблення, так і вкрай необхідного берегоукріплення. Крім того ми дійшли згоди щодо спільної позиції АМПУ, стивідорних компаній та місцевої влади стосовно змін до законодавства, які дозволять дати друге життя СЕЗ «Рені» та залучити інвесторів до розвитку порту»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецканганс. Зокрема Радою порту було рекомендовано не ініціювати внесення змін до Податкового кодексу України щодо пільг для інвесторів по сплаті земельного податку. Це дозволить місцевим органам влади зберегти надходження до бюджетів від цього виду податку. Також було вирішено зберегти за місцевою владою повноваження щодо погодження інвестпроектів, які будуть реалізуватись у СЕЗ «Рені». Разом з цим учасники Ради погодились, що ДП «АМПУ» в особі адміністрації порту має стати органом господарського відання СЕЗ «Рені» рівновіддаленим від суб’єктів стивідорного бізнесу в порту. Голова Ради порту – начальник Ренійської філії ДП «АМПУ» Сергій Строя ознайомив членів Ради порту із станом виконання заходів, передбачених Планом розвитку морського порту Рені. Фінансовим планом Ренійської філії вперше за останні декілька років заплановане виконання експлуатаційних днопоглиблювальних робіт на акваторії порту та у причалів з розрахунку мінімального об’єму 44 тис.м3 ґрунту. Станом на сьогодні укладено договір на надання послуг з експлуатаційного днопоглиблення у портах Ізмаїл та Рені. Загальний орієнтовний об’єм вилученого ґрунту 200 тис. м3 (136 тис. м3 – Ізмаїл, 44 тис. м3 — Рені). Загальна сума договору – 31,9 млн.грн. Строк виконання робіт на акваторії порту Рені – грудень 2018 р.-березень 2019 р. Також у 2018 році АМПУ проведе проектно-вишукувальні роботи з ремонту берегоукріплення, що знаходяться на балансі філії, довжиною 286 м. Безпосередньо роботи з берегоукріплення вартістю 4,2 млн.грн. планується виконати у 2019 році. Залишається не вирішеним питання берегоукріплення вздовж р. Дунай довжиною 605 м. Цей проект потребує значних капіталовкладень і за приблизними оцінками експертів вартість робіт може скласти біля 250 млн.грн. До того ж на сьогодні Ренійська філія не має правових підстав для фінансування цього будівництва, через відсутність права користування земельними ділянками. Це питання наразі вирішується у взаємодії з керівництвом державного стивідора ДП «РМТП». Очікується, що після вирішення земельних питань та розроблення проектно-кошторисної документації ДП «АМПУ спільно із Мініфраструктури будуть звертатися до Уряду України, Обласної державної адміністрації, Державного Фонду регіонального розвитку, проектів міжнародної технічної допомоги щодо співфінансування ремонтних робіт з метою забезпечення екологічної, технологічної та економічної безпеки регіону.

Український фінал на міжнародному тенісному турнірі у Чорноморську

У неділю, 7 жовтня, в Чорноморську завершився міжнародний турнір з великого тенісу ITF Women's PRO CIRCUIT, одним із спонсорів якого є Адміністрація морських портів України. Переможцем турніру стала українська тенісистка Анастсія Шошина. ITF Women's PRO CIRCUIT, який входить до календаря змагань Міжнародної федерації тенісу (ITF) і має призовий фонд $15000, пройшов в Чорноморську на кортах «Elite Tennis Club». Для участі в турнірі сюди прибули понад 50 спортсменок з 11 країн: України, Росії, Білорусі, Польщі, Молдови, Румунії, Словаччини, Сербії, Франції, Італії, Угорщини та Швейцарії. На старті фаворитами змагань вважалися Анастасія Шошина з України; Бояна Марінковіч з Сербії та Олександра Перпер з Молдови. Однак фінал ITF Women's PRO CIRCUIT виявився повністю українським. У боротьбі за перше місце на кортах Чорноморська зійшлися Анастасія Шошина і Любов Костенко. У підсумку перемога дісталася більш досвідченій Анастасії Шошиній. Вітаючи фіналісток турніру, заступник голови АМПУ Сергій Гронський відзначив, що Адміністрація морських портів України готова і далі підтримувати українських тенісисток. За його словами, проведення такого турніру саме в Чорноморську — це велика подія для міста та безцінний досвід для спортсменів на їх шляху до нових перемог. У церемонії нагородження переможниць турніру взяли участь директор і організатор турніру Іван Аніканов, президент тенісного клубу Чорноморська «Elite Tennis Club» Юрій Губанков, олімпійський чемпіон і голова Національного олімпійського комітету в Одеській області Микола Мільчев, заступник голови АМПУ Сергій Гронський та інші представники спонсорів.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n