Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 19 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 19 червня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Аудитори IMO відвідали морський порт «Южний»

15 червня 2018 року аудитори Міжнародної морської організації (IMO) прибули до адміністрації морського порту «Южний». Зустріч пройшла у рамках перевірки держави на відповідність вимогам міжнародних стандартів безпеки на морі. Аудитори перевірили діяльність адміністрації морського порту «Южний» з напрямків безпеки життєдіяльності. Також у рамках перевірки аудитори відвідали портові термінали ООО «ТІС-Контейнерний термінал» та ООО «ТІС-Зерно». Нагадаємо, 14 червня інспектори IMO відвідали головне представництво АМПУ в м.Одеса.

Земснаряд «Меотида» прибув у Бердянський порт

Сьогодні, 15 червня 2018 року, в Бердянський морський порт для проведення експлуатаційного днопоглиблення прибув земснаряд «Меотида». Почати роботи заплановано цього ж дня. Судно було передислоковано з морського порту Маріуполь. Завданням «Меотиди» буде виконання днопоглиблювальних робіт на лімітуючій ділянці підхідного каналу до морського порту Бердянськ. Орієнтовний термін проведення робіт – червень-липень 2018 року. Після чого судно повернеться в порт Маріуполь для продовження робіт на підхідному каналі Вугільної гавані. Відзначимо, що з кінця грудня 2017 року судно «Меотида» виконувало роботи в Маріупольському порту. Обсяг робіт склав близько 145 тис. куб. м, що дозволило збільшити прохідну осадку в порту з 7,5 м до 7,7 м. Нагадаємо, 29 травня АМПУ перезапустила в електронній системі державних закупівель Prozorro процедуру відкритих торгів на надання послуг з технічного обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського і Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення. Довідка. Самовідвізний трюмний землесос «Меотида» — власне днопоглиблювальне судно АМПУ, яке знаходиться на баланcі філії «Дельта-Лоцман». Призначений для виконання експлуатаційних і будівельних днопоглиблювальних робіт. Судно побудоване в 2010–2012 рр. компанією «Damen Shipyards Gorinchem» (Голландія). Розвантаження може виконуватися: на підводні звалища — через донні люки, на берегові гідровідвали — через пульпопровід, методом рефулювання «Rainbow» — через носове сопло.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 18 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 18 червня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Аудит IMO дозволить підтвердити статус України як морської держави, яка дотримується всіх міжнародних стандартів,— Райвіс Вецкаганс

14 червня 2018 року в рамках проведення обов'язкового аудиту України Міжнародною морською організацією (IМО) її інспектори прибули до головного представництва Адміністрації морських портів України (АМПУ) в м.Одеса. У зустрічі взяли участь державний секретар Міністерства інфраструктури України Андрій Галущак, Директор департаменту реформування і функціонування морського і річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, в.о. голови Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко, а також аудитори IMO Хусейн Чахіт Ялчін (Huseyin Cahit Yalcin), Пшемислав Цезарі Ленард (Przemyslaw Cezary Lenard) і Омар Хассейн (Omar Hassein). «Проведення аудиту України Міжнародною морською організацією є важливим для країни і для морської галузі. Це дозволить підтвердити статус України як морської держави, яка дотримується міжнародних стандартів і норм у сфері мореплавства і захисту морського середовища. Ми повністю відкриті для аудиторів і сприймаємо ваш візит як неоціненну допомогу в подальшому поліпшенні нашої діяльності. Сподіваємося на співпрацю і плідну роботу», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Аудитори ознайомилися з роботою Служби регулювання руху суден, портових приймальних споруд, питаннями з моніторингу забруднення, патрулювання і реагування на забруднення в акваторії портів. Детальне вивчення діяльності АМПУ в наступні кілька днів дозволить скласти повне і об'єктивне враження про морські порти України і галузь в цілому. Відзначимо, що аудит IМО проходить з 11 по 18 червня 2018 року. Свою роботу аудитори розпочали в Міністерстві інфраструктури України, 15 червня делегація відвідає морський порт Южний. 18 червня відбудеться представлення проекту проміжного звіту, який включає висновки і зауваження, а також проект попереднього зведеного звіту.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n