АМПУ модернізує Бузько-Дніпровсько-лиманський канал

«Бузько- Дніпровсько-лиманський канал буде модернізований», — про це заявив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс під час зустрічі з експертами міжнародних днопоглиблювальних компаній, українських проектних інститутів та організацій.

Цього тижня на зустрічі в Адміністрації морських портів України (АМПУ) провідні фахівці China Harbour Engineering Company Ltd, Boskalis, Van Oord, Jan De Nul, DEME, ДП «ЧорноморНДІПроект», ТОВ «Інститут «Укррічтранспроект», Одеського національного морського університету обговорили актуальні питання щодо поточного стану проектування та розвитку Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК).

«Враховуючи зростаючу кон’юнктуру вантажообігу в морських портах Миколаївського регіону, АМПУ як балансоутримувач БДЛК вивчає різні варіанти розвитку каналу. Наразі основною задачею  вважаю консолідацію інтересів і позицій кожного портового оператора, кожного морського порту та терміналу регіону, експертів з днопоглиблення та проектувальників з міжнародним досвідом. Розвиток Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу має бути системним і відбуватися в інтересах усіх зацікавлених сторін», − зазначив Райвіс Вецкаганс.

Під час зустрічі були обговорені два важливі питання. Перше − сучасний стан та експлуатація БДЛК. Друге питання −  розробка проектної документації для можливості здійснення реконструкції БДЛК шляхом проведення днопоглиблювальних робіт.

Філією «Дельта-лоцман» у 2016 році для вирішення питань пов’язаних з розвитком БДЛК був укладений відповідний договір з проектування.  Завданням на проектування передбачається розробка проектної документації у три етапи. Було зазначено, що проектна документація за першим етапом реконструкції БДЛК зараз знаходиться на завершальній стадії, а рішення щодо розробки проектної документації за двома наступними етапами буде прийматися на підставі потреби визначеної портовими терміналами та операторами, які здійснюють експлуатацію БДЛК.

Представники міжнародних  днопоглиблювальних компаній, українських проектних  організацій та інститутів звернули увагу на ряд актуальних питань, які мають бути вирішені підрядником під час розробки проектної документації з реконструкції БДЛК. Зокрема, одним із доволі проблемних питань є прийняття рішення стосовно утилізації ґрунтів, вилучених під час виконання днопоглиблювальних робіт на БДЛК та застосування відповідних технологій, які можуть бути економічно доцільними в умовах траси каналу.

Учасники зустрічі дійшли згоди, що проблема утилізації ґрунтів, отриманих під час виконання днопоглиблювальних робіт з реконструкції БДЛК, має бути вирішена з урахуванням сучасного світового досвіду.  Також під час дискусії присутні обговорили питання актуалізації існуючих норм стосовно проектування морських каналів та акваторій, що зараз діють в Україні, а також доцільність розробки одиничних розцінок на підводно-будівельні (днопоглиблювальні) роботи для різних засобів механізації.

«Впевнений, спільними зусиллями ми знайдемо найкращий варіант реалізації цього амбітного проекту і Бузько-Дніпровсько-лиманський канал стане надійною транспортною артерією півдня України з потрібними глибинами та сучасною інфраструктурою», − наголосив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, підбиваючи підсумки робочої зустрічі.

Довідка: Бузько-Дніпровсько-лиманський канал відіграє особливу роль в економічному житті Миколаївського регіону. Канал забезпечує прохід суден з Чорного моря до морських і річкових портів, терміналів, суднобудівних і судноремонтних підприємств Миколаївської та Херсонської областей і ряду інших портів, розташованих уздовж траси БДЛК (Очаків, Ольвія, Дніпро-Бузький морський торговельний порт, Спеціалізований морський порт «Ніка-Тера», Миколаївський порт «Нібулон» та інші). Протяжність траси БДЛК складає 81,368 кілометра, кількість колін 12, оголошена прохідна осадка суден 10,3 метра. За минулі роки кількість суден, проведених через БДЛК, в середньому становить понад три тисячі суден у рік, у тому числі і судна довжиною понад 250 м.

Технічне обслуговування шляхом днопоглиблення для підтримки навігаційних глибин та забезпечення безпеки судноплавства за допомогою власного флоту та із залученням спеціалізованих підрядних організацій здійснює філія «Дельта-лоцман» − структурний підрозділ Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»).

2018020202

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n