АМПУ оголосила тендер на розробку проекту реконструкції причалів № 11–17 у порту Чорноморськ

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила процедуру відкритих торгів на розробку проекту реконструкції причалів № 11–17 в морському порту Чорноморськ. Відповідна інформація розміщена в системі електронних закупівель Prozorro 3 липня.

«Проектування є одним з найскладніших етапів при реконструкції чи будівництва причалів. Сьогодні в цій сфері скрізь застосовуються новітні технології та інноваційні матеріали, які дозволяють замовникам продовжити термін служби об'єктів і отримати рішення, які підвищують ефективність експлуатації. Ми очікуємо, що на цей тендер вийдуть підрядники зі значним досвідом роботи та вражаючим реноме. Всі вимоги і завдання детально прописані в тендерній документації. Для АМПУ важливо, щоб при проектуванні були використані сучасні практики, а реалізація проекту підвищила конкурентність українських портів», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Взяти участь у тендері можуть національні та міжнародні компанії. Для цього необхідно подати документи згідно з установленими АМПУ вимогам до 30 липня 2018 року. Очікувана вартість виконання робіт становить 16,7 млн грн без ПДВ.

Підрядник має виконати інженерно-геологічні вишукування, розробити документацію стадії «техніко-економічне обґрунтування» і стадії «проект», а також провести оцінку впливу на навколишнє середовище.

Очікується, що в результаті реконструкції причалів № 11–17 вдасться отримати єдину причальну лінію загальною довжиною 1150 м для прийому суден з дедвейтом до 100 тис. тонн і проектною глибиною до 15 м. Днопоглиблення акваторії біля причалів повинно бути передбачено з урахуванням днопоглиблення операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Чорноморського порту до 15 м. Реконструкція причалів сприятиме забезпеченню їх загальної пропускної спроможності з перевалки зернових вантажів обсягом 11,7 млн тонн. Оновлений причальний фронт також позитивно вплине на залучення додаткового вантажопотоку.

На причалах, які підлягають реконструкції, сьогодні активно працюють приватні стивідорні компанії: на 11 причалі — ТОВ «СП Рісоіл Термінал», на 12 причалі — ТОВ «Транс-Сервіс», на причалах № 12-17 — ТОВ «СП ТрансБалкТермінал» і ТОВ «Трансгрейнтермінал».

У 2017 році між АМПУ і ТОВ «СП Рісоіл Термінал» і агрохолдингом Кернел, в який входять підприємства ТОВ «СП ТрансБалкТермінала» і ТОВ «Трансгрейнтермінал», були підписані меморандуми про співпрацю. Метою угод було збільшення обсягу вантажопотоку в морському порту Чорноморськ, розвиток інфраструктури порту та збільшення рівня глибин. Так, згідно з меморандумом, портовий оператор «СП Рісоіл Термінал» має намір збільшити свої перевантажувальні потужності в порту і забезпечити експортний вантажопотік не менше 3 млн тон на рік. Нові потужності будуть сприяти збільшенню кількості суднозаходів в порт, і, відповідно, портових зборів. У свою чергу, компанія Кернел за умовами угоди, планує збільшити обсяг перевалки вантажів через морський порт Чорноморськ з 3 до 7 млн тонн до другого півріччя 2019 року. Для цього планується збільшення потужностей одноразового зберігання вантажів.

Нагадаємо, раніше АМПУ провела зустріч з національними і міжнародними компаніями, що спеціалізуються на проектуванні та будівництві портової інфраструктури. На ній компаніям-членам Американської торговельної палати була представлена програма будівництва та реконструкції причального фронту в українських портах, зокрема, проекти реконструкції причалів №№ 11–17 Чорноморського морського порту.

2018070402

ships-ukr

ports-forum

Investment

banner-spectema-ukr

baner

anticorruption

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n