У порту Чорноморськ почалася реалізація нового великого днопоглиблювального проекту АМПУ

8 серпня 2018 року в морському порту Чорноморськ (Одеська область) розпочалася реалізація нового великого інфраструктурного проекту Адміністрації морських портів України (АМПУ). Китайська компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) розпочала днопоглиблення на морському підхідному каналі до порту і в операційній акваторії 1-го ковша Сухого лиману.

Днопоглиблення в порту Чорноморськ підвищить його конкурентоспроможність в басейні Чорного моря, створить умови для підходу великотоннажних суден з осадкою до 14,5 м типу Capesize, дедвейтом до 100 тис. тонн і контейнеровозів місткістю 8 тис. TEU до діючих та запланованих до реконструкції глибоководних причалів.

 «Масштабні днопоглиблювальні роботи в порту Чорноморськ є черговим етапом реалізації стратегії АМПУ з розвитку українських портів. Наше завдання — створювати всі необхідні умови для ефективної роботи всіх учасників ринку — приватних і державних стивідорних компаній — збільшення вантажопотоку і розширення участі українських портів в міжнародних транспортних коридорах. Чорноморську в реалізації цих планів відведена важлива роль», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Реалізація нового проекту в порту Чорноморськ позитивно вплине на перспективний розвиток стивідорів, що працюють в порту, зокрема таких великих приватних компаній як «Кернел», «Рісоіл», «Іллічівський зерновий термінал» та інших учасників ринку. Стратегія розвитку порту також передбачає реконструкцію причального фронту зі збільшенням глибин у його кордонів. Йдеться про реконструкцію причалів №№ 1–2, 11–17 зі збільшенням проектних глибин до 15 м. Підвищення безпеки проводки суден і розвиток портової інфраструктури створять умови для залучення в Чорноморськ нових операторів і збільшення вантажообігу.

Проект днопоглиблення, розроблений базовим інститутом Міністерства інфраструктури України «ЧорноморНДІпроект», передбачає не тільки поглиблення, а й розширення підхідного каналу. На сьогоднішній день довжина каналу становить 1400 м, ширина — 150 м, а глибина — 14,5 м. Після реконструкції його параметри будуть збільшені: довжина — до 1600 м, глибина — до 16 м. В свою чергу, днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 м.

Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі буде піднято понад 500 тис. куб. м ґрунту, в акваторії — майже 1,5 млн куб. м. Орієнтовний термін проведення робіт за проектами від 2 до 5 місяців.

Вартість реалізації проектів — 404,1 млн грн без ПДВ. З них 87,1 млн грн без ПДВ буде направлено на днопоглиблення каналу, а 317 млн ​​грн без ПДВ — акваторії.

Для проведення днопоглиблення в Чорноморську CHEC мобілізувала днопоглиблювальних флот у складі 15 суден. Всі вони вже прибули в акваторію порту.

Як повідомлялося раніше, компанія CHEC була обрана для проведення днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ в результаті відкритих торгів в електронній системі державних закупівель ProZorro. Процедура складалася з двох лотів, аукціон по кожному з яких пройшов 13 березня 2018 року.

Участь в конкурсі взяли найбільші світові днопоглиблювальні компанії: China Harbour Engineering Сompany Ltd. (Китай), LTD Novadeal (Бельгія), Jan De Nul n.v. (Нідерланди), Van Oord Dredgingand Marine BV (Нідерланди). Компанія CHEC запропонувала найнижчу вартість робіт. Економія коштів склала 40 млн грн або 10% від очікуваної вартості.

Нагадаємо, в травні 2017 року, за результатами тендеру, між АМПУ і CHEC були підписані два контракти на проведення днопоглиблення в порту Южний. Роботи за першим контрактом завершені з випередженням графіка на три місяці, за другим — вже виконано 70% робіт.

2018080821

2018080822

2018080823

2018080824

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n