Маріупольський морський порт вдруге з початку експлуатаційного днопоглиблення збільшив прохідну осадку

З нуля годин 8 жовтня 2019 року прохідну осадку суден на підхідному каналі Вугільної гавані Маріупольського морського порту збільшено на 10 см. Відтепер оголошена осадка становить вже 7,9 м. 

В Маріупольському морському порту вже вдруге за останні два місяці збільшують прохідну осадку суден. Покращення умов судноплавства в найпотужнішому українському порті на Азовському морі – це результат реалізації Адміністрацією морських портів України масштабного проекту з днопоглиблення.

«Загалом від початку експлуатаційного днопоглиблення у порту Маріуполь обсяг робіт склав вже майже 900 тис. кубометрів ґрунту. Це дозволило збільшити прохідну осадку на 20 см. Завдяки цьому на кожне великотоннажне судно у порту зараз завантажується у середньому додаткові 800 тонн вантажу. А отже, збільшується конкурентоспроможність Маріупольського порту, здешевшується морська логістика та собівартість продукції українських підприємств, що йде на експорт»,— відзначив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс.

Роботи на підхідному каналі Вугільної гавані Маріупольського порту та біля причалів тривають цілодобово. У проекті задіяно одразу три спеціалізованих днопоглиблювальних судна підрядника ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», якого АМПУ обрала на відкритому тендері у системі електронних закупівель ProZorro. Загальний обсяг робіт за проектом складає майже 2 млн куб. м,а вартість444 млн. грн. Адміністрація Маріупольського порту планує, що до кінця 2019 року прохідна осадка суден у порту буде доведена до 8 м.

Маючи потужність у 19 млн тонн на рік, зараз Маріупольський порт переробляє 6 млн тонн вантажу. Тому відновлення паспортних глибин в порту — це вкрай важливий для порту та для держави проект.

Довідково:

Маріупольський морський порт може приймати судна з осадкою 8 м. Довжина підхідного каналу Маріупольського порту складає 18 км, ширина – 100 м, щорічна заносимість каналу та акваторії – 874 тис. куб. м на рік. Проектна глибина біля причалів порту – від 8 до 9,75 м, підхідного каналу – 9,15 м, акваторії – 9,75 м.

Нагадаємо, у листопаді 2017 року, через суттєве обміління, задля безпеки судноплавства прохідну осадку по каналу Вугільної гавані порту Маріуполь було зменшено до 7,5 м. З 14 травня 2018 року вона була відновлена до позначки 7,7 м, а з 03 серпня 2019 року – до 7,8 м. Кінцевим результатом проекту днопоглиблення, який реалізує ДП «АМПУ» у Маріупольському морському порту, має стати відновлення його можливості приймати судна з осадкою 8 м.

untitled-6594

untitled-6400

untitled-6636

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n