Оброблено суден: 45

Президент Петро Порошенко підписав указ про приєднання України до Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах

21 квітня 2017 року указом 112/2017 Президента України Петра Порошенка прийнято рішення про приєднання України до Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах з метою забезпечення умов для зменшення забруднення морського середовища. Відповідно до статті 1 Міжнародної конвенції кожна сторона Конвенції зобов’язується цілком здійснювати її положення з метою зменшити або усунути негативний вплив на морське середовище й здоров’я людини, що спричиняється протиобростаючими системами. Конвенція від 2001 р. забороняє застосовувати на суднах протиобростаючі системи, що містять оловоорганічні сполуки, що діють як біоциди. AFS-Конвенція поширюється на судна під прапорами держав-сторін Конвенції і судна, що заходять у порти таких держав. Cудно, яке не задовольняє вимогам безпеки мореплавства та не має суднових документів, передбачених міжнародними договорами не може бути допущено до плавання, а у разі виявлення порушення таке судно може бути затримано до усунення порушень. Заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань наголосив на тому, що ратифікація Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах допоможе Україні в проходженні аудиту Міжнародної морської організації, який заплановано на 2018 рік. http://www.president.gov.ua/documents/1122017-21734 http://www.president.gov.ua/storage/j-files-storage/00/40/02/c15690f46c6664b567a4c57cfabf8d90_1493023995.pdf mtu.gov.ua

Ми сконцентровані на залученні провідних портових операторів DP World та Hutchison Ports в українську економіку,— Володимир Омелян

Міністерство інфраструктури України докладає всіх зусиль, аби найбільші світові портові оператори DP World та Hutchison Ports зайшли в Україну. Про це в ході ІІ Українського інфраструктурного форуму заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян. «Ми сконцентровані на залученні провідних портових операторів DP World та Hutchison Ports в українську економіку. І це не загроза, це не фіктивні компанії, а реальні інвестори, які готові вкладати в економіку України сотні мільйонів, а можливо – мільярди доларів інвестицій. І головне – вони змінять Україну, що надважливо». Володимир Омелян наголосив, що Міністерство інфраструктури ініціювало зміни в автодорожній, морській та авіаційній галузях: «Створено дорожній фонд, розпочато підготовку децентралізації Укравтодору, стартувала реформа Укрпошти, презентовано програму розвитку ринку електричного транспорту в Україні, включаючи електрокари. Вже з осені цього року найбільший і найдешевший лоукост-перевізник Ryanair буде літати з аеропортів Києва та Львова. Ми активно продовжуємо роботу з концесійної підготовки в портах, ми очікуємо, що цього року найбільші світові портові оператори DP World та Hutchison Ports зайдуть в два українські порти. Це чіткий сигнал бізнесу з усього світу, що в Україну можна безпечно інвестувати. Ми маємо всі можливості для того, щоб повернути вантажні перевезення на річку, це розвантажить дороги, поверне Дніпру його статус великої та величної транспортної артерії». Окремо Міністр інфраструктури України наголосив на важливості залучення лоукост-авіакомпаній до України: «Ми розуміємо, наскільки важливо залучити на ринок великі іноземні компанії, такі, як Ryanair. Тільки одне оголошення про те, що Ryanair виходить на український ринок, докорінно змінило політику вітчизняних авіакомпаній, вони повністю переглядають політику розвитку, як переглядають її і державні аеропорти. Ми маємо дати можливість нашим громадянам дешево і безпечно літати. Авіаперевезення демонструють чудовий ріст. І це підтверджує твердження, що вплив чиновників на бізнес має бути мінімізований». «Якісні автошляхи — це must для України, сучасна портова інфраструктура – це must для України, безпечна дешева авіація — must для України, залізниця зі швидкістю перевезень пасажирів 200–300 км/год, вантажу 120 км/год — must для України. Але це речі базові. Ми повинні випереджати майбутнє, ми повинні давати нові смисли, нові ідеї і нову промисловість. Саме такою є ініціатива Міністерства інфраструктури в контексті електрокарів. Ми підійшли до цього максимально комплексно. В Верховній Раді буде зареєстровано законопроект, і я сподіваюсь, профільний транспортний комітет, депутати, підтримають його. Бо цим ми створюємо не просто новий кластер економіки, ми створюємо виробництво електрокарів, даємо українським громадянам можливість бути передовою нацією»,— додав Володимир Омелян. mtu.gov.ua

Одеська митниця перерахувала рекордну суму платежів до держбюджету в березні

Одеська митниця Державної фіскальної служби (ДФС) в березні перерахувала до державного бюджету 2,24 млрд гривень митних платежів. Як повідомили в головному управлінні ДФС в Одеській області, цей показник є рекордом — за всю історію Одеської митниці часів незалежності жодного разу сума щомісячних надходжень не досягала навіть 2 млрд гривень. «Рекордними є також середньодобові перерахування. Вони вдвічі більше, ніж в березні минулого року і становлять 102 млн гривень. В цілому протягом першого кварталу Одеська митниця ДФС стягнула понад 4,803 млрд гривень митних платежів. Це на 1,760 млрд гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року»,— розповіли в ГУ ДФС Одеської області. Нагадаємо, від рівня збору митних платежів залежить також сума коштів, які будуть виділені на ремонт доріг. Раніше глава Одеської облдержадміністрації Максим Степанов повідомляв, що за перший квартал 2017 року Одеський регіон отримав 595 млн гривень від перевиконання планів зі збору митних платежів. «Це та сума, яка буде спрямована на ремонт доріг за результатами першого кварталу за програмою перевиконання митних платежів»,— говорив він на початку квітня. cfts.org.ua

Україна та Іран домовились про запуск тестового потягу,— Володимир Омелян

Україна та Іран домовились про запуск тестового потягу з метою транспортування сільськогосподарської продукції, в першу чергу, зернових, з України до Ірану. Маршрут пролягатиме територією Грузії та Азербайджану. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян після зустрічі із делегацією Ісламської Республіки Іран. Зустріч відбулась 19 квітня 2017 року в Києві. Міністр інфраструктури України наголосив, що тестовий потяг сполученням Україна-Іран може піти вже влітку 2017 року: «Це надзвичайно перспективний напрямок співпраці для обох країн. Україна має розробляти нові міжнародні транспортні коридори з тим, аби стати надійним транзитним мостом між країнами Європи, Азії та сходу». Володимир Омелян закликав іранську сторону розглянути можливість транспортування іранської нафти до України, а також перспективи будівництва нафтопереробного заводу на території нашої держави. Сторони також обговорили співробітництво у галузі морського та автомобільного транспорту, окремо зупинились на питаннях посилення взаємодії в авіаційній сфері. mtu.gov.ua

Найбільше китайське держпідприємство цікавиться концесією в порту Чорноморськ

Делегація китайської компанії Sinohydro corporation відвідала ДП «МТП Чорноморськ» з метою вивчення можливих варіантів співпраці. На переговорах між регіональним керівником Sinohydro в Європі і на Кавказі та директором морського торгового порту Чорноморськ йшлося про оренду, концесію або спільну діяльність. Іноземних представників зацікавила саме концесія. Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію ДП МТПЧ. Потенційні інвестори відзначили, що цікавляться співпрацею саме з держпідприємством оскільки Sinohydro corporation LTD є також державною компанією, а саме найбільшим ДП в Китаї, і згідно закону зобов'язана мати справу тільки з державними структурами. «Україна в транспортному питанні ще не мала прецедентів, щоб якийсь об'єкт був зданий в концесію. Це експеримент. Закон „Про концесію“ є, але ще ніде його не застосовували. Тому в міністерстві сказали, ми пропонуємо пілотний проект — концесія п'ятого терміналу, хоча концесія може бути на будь-якій ділянці. Юридично дуже багато проектів співпраці. Коли до нас приходить інвестор і каже, я хочу побудувати елеватор, він має завжди відношення з нами, як підприємством, яке виділяє йому землю під будівництво елеватору і з філією АМПУ, яка до моменту запуску цього елеватора має підготувати причал»,— пояснив ситуацію китайській делегації директор ДП МТПЧ Сергій Крижановський. Він також зазначив, що зараз у порту є три основні проекти, які є для нього пріоритетними, тому що меморандуми про співпрацю вже підписані. Однак в порту залишається ще близько 60% вільних майданчиків, на які можуть заходити нові інвестори. Відзначимо, що серед проектів в транспортній сфері, зокрема в портах, до яких причетна корпорація Sinohydro — будівництво в порту Хамбантота на Шрі-Ланці (обсяг інвестицій 361 млн дол. США), Нуадібу в Мавританії (800-метрова бетонна естакада і причал), днопоглиблювальні роботи в порту Карачі в Пакистані тощо. cfts.org.ua

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n