Оброблено суден:

Міністерство інфраструктури представить інвестиційні можливості порту «Чорноморськ»

7 липня 2017 року в ході Міжнародної конференції «Grain Ukraine» (м. Чорноморськ) Міністерство інфраструктури України, ДП «Адміністрація морських портів України» та ДП «МТП «Чорноморськ» представлять проект: «Інвестиційні можливості: Порт «Чорноморськ». Зокрема, під час презентації мова йтиме про реалізацію інвестиційного проекту на базі 2-го терміналу морського торговельного порту «Чорноморськ». Серед спікерів Міжнародної конференції «Grain Ukraine» будуть міністр інфраструктури України Володимир Омелян, директор представництва Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні Шевкі Аджунер, президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер, представники провідних українських та міжнародних аграрних компаній, інвестиційних банків.

Опублікований проект наказу щодо зміни тарифів на послугу доступу до причалу

На сайті Міністерства інфраструктури України опублікований проект наказу «Про внесення змін до Тарифів на послуги із забезпечення доступу портового оператора до причалу, що перебуває у господарському віданні адміністрації морських портів України». Метою прийняття акта є встановлення чітких критеріїв застосування державних регульованих цін, припинення цінової дискримінації шляхом удосконалення тарифів морських портів, як передбачено Стратегією розвитку морських портів України на період до 2038 року, затвердженою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 548-р, що сприятиме розвитку перевезень водними шляхами. Ознайомитися з проектом наказу можна на сайті Міністерства інфраструктури України за посиланням

Ми працюємо на те, щоб «Hutchison Ports» увійшов у порт «Чорноморськ» вже до кінця року,— Володимир Омелян

Міністерство інфраструктури України продовжує переговори із стратегічними інвесторами. Так, 15 травня 2017 року відбулась зустріч міністра інфраструктури України Володимира Омеляна із делегацією компанії «Hutchison Ports» на чолі з виконавчим директором Клеменсом Ченгом. Сторони обговорили перспективи заходу одного з найбільших світових портових операторів «Hutchison Ports» до ДП "Морський торговий порт «Чорноморськ». А вже 16 травня представники «Hutchison Ports» відвідали порт ДП "МТП «Чорноморськ» та разом із заступником міністра інфраструктури Надією Казначеєвою, керівником АМПУ Райвісом Вецкагансом, директором порту ДП "МТП «Чорноморськ» обговорили перспективи реалізації планів стратегічного розвитку порту, який має принести нарощування вантажообігу, збереження робочих місць, впровадження провідних технологій в порту. Володимир Омелян наголосив, що Міністерство працює над законопроектом про концесію, і попередній варіант документу має бути представлений до кінця травня. «На цей законопроект очікують не тільки портові оператори, а й інвестори в інших галузях. Тому наше завдання — розробити універсальний документ, який підвищить інвестиційну привабливість України та полегшить роботу провідних світових компаній в нашій країні»,— наголосив очільник міністерства. Володимир Омелян також повідомив, що міністерство разом із АМПУ та керівництвом порту працюють на те, щоб «Hutchison Port» увійшов у порт «Чорноморськ» вже до кінця цього року. «Ми хочемо повернути довіру закордонних інвесторів в Україну. Тому пропонуємо, щоб усі суперечки вирішувалися в міжнародному арбітражі. Це повинно стати дієвим інструментом захисту прямих іноземних інвестицій і нівелювати будь-які двозначності у відносинах»,— наголосив міністр інфраструктури України. mtu.gov.ua

Україна зацікавлена в залученні казахських вантажів для перевалки в українських портах,— Віктор Довгань

13 червня заступник Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань взяв участь у тринадцятому засіданні спільної міждержавної Українсько-Казахської Комісії з питань економічного співробітництва  у  м. Астана (Республіка Казахстан).   Казахську Комісію очолив Перший заступник Прем'єр-міністра Республіки Казахстан Мамин Аскар Узакпаєвіч. Українську частину Комісії очолив Віце-прем'єр-міністр України — Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Зубко Геннадій Григорович. Під час засідання обговорено актуальні питання українсько-казахського співробітництва в галузі транспорту. Сторони наголосили на тому, що в даний час авіаперевезення між Казахстаном і Україною виконує український призначений авіаперевізник «Міжнародні авіалінії України» за маршрутами: Київ — Астана з частотою 6  рейсів  на тиждень; Київ — Алмати з частотою 7 рейсів на тиждень; і казахський перевізник «Ейр Астана» за маршрутом:- Алмати — Київ з частотою 7 рейсів на тиждень. З 1-го червня 2017 року казахський перевізник відновив рейси з Астани до Києва з частотою 5 рейсів на тиждень. Співробітництво в даному секторі транспорту розвиватиметься і надалі, паралельно буде  опрацьовано перспективи взаємовигідних умов для призначених перевізників Республіки Казахстан і України. Обговорили важливість розвитку мультимодальних перевезень в напрямку Європа — Азія — Європа, зокрема, з використанням можливостей залізничного транспорту і залізнично-поромних переправ, як на Чорному, так і на Каспійському морях. Обидві країни висловили високу зацікавленість у розвитку мультимодальних перевезень та формуванні конкурентоспроможного логістичного продукту при організації транзитних перевезень в напрямку Європа-Азія-Європа. Віктор Довгань зазначив, що реалізація даного питання полягає в проведенні узгодженої та взаємовигідної транспортної та тарифної політики з їх організації. Заступник Міністра інфраструктури України Віктор Довгань звернув увагу Казахської Сторони на те, що в даний час морські порти України мають значний резерв потужностей для перевалки додаткових обсягів транзитних вантажів і висловив зацікавленість в залученні казахських вантажів, таких як нафта, нафтопродукти, хімічні вантажі, чорні метали, контейнери для перевалки в українських портах. Також на засіданні з Комітетом транспорту було погоджено Дорожню карту транспортного коридору. mtu.gov.ua

Тендери на днопоглиблення в порту «Южний» пройшли прозоро, жодної скарги не було,— Володимир Омелян

Міністр інфраструктури Володимир Омелян, перебуваючи з робочою поїздкою в Одеській області, заявив, що два тендери на днопоглиблення в порту «Южний» пройшли прозоро, в них взяли участь провідні світові компанії, що спеціалізуються на зазначених видах робіт. «Нове керівництво Адміністрації морських портів України йде на контакт із бізнесом. Важливо, що перед важливими рішеннями проводяться консультації з бізнес-спільнотою. Так само було з цими двома тендерами з днопоглиблення, які нещодавно пройшли в порту «Южний». Ми виписали всі тендерні вимоги спільно з Європейською бізнес асоціацією і Американською торговельною палатою. Ми залучили провідні світові компанії, які працюють у сфері днопоглиблення, до участі у цьому тендері. Від жодної компанії скарг не було. За попередніми підрахунками, ми справді зекономили для бюджету мінімум 400 млн гривень. Сподіваюсь, вже до 20 травня будуть підписані відповідні угоди»,— наголосив очільник Міністерства. Також Володимир Омелян заявив, що в планах керівництва АМПУ виділення коштів на ремонт гідроспоруд у 4 чи 5 портах. «Цього не робилось ніколи в Україні. На жаль, роками АМПУ була дійною коровою чи то для держави, чи то для окремих приватних осіб. Що робилось з днопоглиблення, його якість і реальні глибини – під великим питанням. З цього року ми закладаємо кошти на гідротехніку, ми докладемо всіх зусиль, щоб зайшли найбільші у світі приватні портові оператори. Для мене дивно бачити опір заходу цих компаній, оскільки насправді вони створюють додаткові робочі місця. В планах компаній DP World, Hutchison Ports не просто оренда потужностей державних підприємств, а й розвиток територій, переробка сировини, експорт з України продуктів з доданою вартістю, генерування прибутку саме в Україні. Цього ніколи не робили»,— наголосив міністр інфраструктури,— «Ми хочемо зробити таким чином, щоб в нашу країну інвестували, щоб українці отримували робочі місця на високотехнологічних виробництвах». Довідково:В даний час АМПУ реалізує два незалежних один від одного проекти днопоглиблення в порту «Южний». В рамках одного з них здійснюється поглиблення підхідного каналу та акваторії біля причалів № 5–6. Новим етапом робіт стане доведення глибин до 21 м. Підрядник — China Harbour Engineering Company Ltd — був визначений в ході тендеру. Вартість реалізації проекту складає 586,045 млн грн., що на 253,56 млн грн. менше очікуваної вартості. Згідно з вимогами законодавства, договір між сторонами повинен бути підписаний до кінця травня 2017 року. Терміни реалізації проекту — 2017–2019 рр. Другий проект передбачає створення водних підходів глибиною 19 м і операційної акваторії глибиною 16 м в районі причалу № 25. Нові потужності забезпечать функціонування одного з найбільших зерноперевантажувальних комплексів в Україні, який будується компанією Cargill. Договір з підрядником, компанією China Harbour Engineering Company Ltd, буде підписаний також в травні 2017 року. Вартість реалізації проекту складає 1,064 млрд грн., планується, що роботи будуть завершені в березні 2018 року. http://mtu.gov.ua

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n