Україна успішно пройшла аудит ІМО,— Володимир Омелян

Сьогодні, 18 червня 2018 року, в Міністерстві інфраструктури України відбулося розширене засідання за участі Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, аудиторів ІМО (Міжнародної морської організації), керівництва Адміністрації морських портів України, Морської адміністрації, Державної служби з безпеки на транспорті, представників міністерств і відомств та очільників портів. Під час заходу було представлено результати аудиту ІМО, який проходив в Україні 11–18 червня 2018 року. Метою аудиту була перевірка відповідності виконання Україною як державою порту, державою прапору та прибережною державою міжнародних зобов’язань у сфері безпеки судноплавства. Аудитори ІМО привітали Україну із успішним проходженням аудиту, подякували команді Міністерства інфраструктури за злагоджену командну роботу. Володимир Омелян наголосив: «Україна успішно пройшла аудит ІМО. Я дякую всій команді міністерства за успішну роботу. Україна підтвердила свій статус морської держави, і вкрай важливо, що такою ж є оцінка наших міжнародних партнерів, зокрема, Міжнародної морської організації. Ми маємо певні зауваження за підсумками аудиту, але серед понад 50 країн, які теж проходили аудит ІМО, результат України можна вважати зразковим. Це однозначно успіх не тільки морської галузі, а й України загалом». Довідково: 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації. Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. На стадії підготовки до аудиту Україна пройшла значний шлях. Так, у грудні 2015 року в Україні з метою надання технічної допомоги у підготовці до цього аудиту перебували представники Міжнародної морської організації, які вивчили наявну ситуацію з імплементацією в Україні обов’язкових інструментів ІМО та направили нам свій звіт із рекомендаціями щодо першочергових заходів. За період з грудня 2015 року було розроблено та прийнято ряд національних і відомчих нормативно-правових актів для забезпечення виконання Міжнародних конвенцій ІМО, до яких приєдналася Україна. У 2017 році Україна приєдналася до Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах (International Convention on the Control of Harmful Anti-fouling Systems on Ships) та Міжнародної конвенції про рятування 1989 року (International Convention on Salvage, 1989). Відповідно до рекомендацій Місії ІМО 2015 року утворено новий центральний орган виконавчої влади – Державну службу морського та річкового транспорту України (Морську адміністрацію), яка розпочне функціонувати з 1 серпня 2018 року та реалізовуватиме державну політику у сферах морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті з урахуванням результатів аудиту. Україна виконала заходи, передбачені резолюцією А.1067(28) «Рамкові принципи та процедури системи перевірки держав-членів ІМО» (FRAMEWORK AND PROCEDURES FOR THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME), для підготовки до аудиту ІМО. 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації (MEMORANDUM OF COOPERATION BETWEEN UKRAINE AND THE INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION CONCERNING PARTICIPATION IN THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME). Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. Під час підготовки до аудиту основною метою було наближення України до стандартів у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, визначених у міжнародних конвенціях ІМО, стороною яких є Україна, а також у прийнятих 04.12.2013 на 28-й сесії Асамблеї ІМО обов’язкових для виконання державами — членами ІМО, Кодексі з імплементації інструментів ІМО (резолюція A.1070(28)) та Рамкових принципах і процедурах системи аудиту держав — членів ІМО (резолюція A.1067(28)). З метою формування засад сталого розвитку України як держави, що прагне відповідати найвищим світовим стандартам у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, ми розробили та схвалили Стратегічні напрями виконання міжнародних зобов’язань України у сфері безпеки торговельного мореплавства та охорони навколишнього природного середовища від забруднення та впровадження обов’язкових інструментів ІМО на період до 2022 року. 6 червня 2018 року на засіданні Кабінету Міністрів України Уряд доручив Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, що забезпечують виконання міжнародних зобов’язань України як держави порту, держави прапору та прибережної держави, забезпечити реалізацію зазначених Стратегічних напрямів. Підготовка до обов’язкового аудиту дозволила нам ще раз проаналізувати повноту імплементації та якість виконання відповідних міжнародних обов’язкових документів ІМО та переглянути національні нормативно-правові документи для ефективного виконання обов’язків та зобов’язань України як держави прапора, держави порту та прибережної держави. Міністерство інфраструктури України

Наше спільне завдання — збільшення обсягів вантажних перевезень між портами Чорного та Балтійського морів,— Юрій Лавренюк

11 червня 2018 року в рамках робочого візиту до Республіки Литва заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк провів зустріч із Віце – Міністром транспорту та комунікацій Республіки Литва паном Ричардасом Дегутисом. Сторони обговорили актуальні питання співпраці в сфері транспорту, у тому числі збільшення обсягів вантажних перевезень між портами Чорного та Балтійського морів з використанням комбінованого поїзду «Вікінг» та його залучення до перевезення товарів за маршрутом нового «Шовковому шляху», а також напрями співпраці в рамках підготовки до 18-го засідання Міжурядової україно – литовської Комісії з питань торгово – економічного та науково-технічного співробітництва, яке відбудеться 16 — 17 липня у Львові. Юрій Лавренюк відзначив позитивну динаміку зростання вантажопотоку залізничним сполученням Україна-Литва: «Міністерство інфраструктури України зацікавлено в розвитку двостороннього співробітництва з Литовською Республікою у сфері транспорту. Поїзд «Вікінг» є важливою ланкою вантажоперевезень у напрямку Балтійське море — Чорне море. Популяризація цього комбінованого поїзду дозволить збільшити вантажопотік через наші країни та сприятиме зростанню економіки наших країн. Нам необхідно розвивати балтико-чорноморський транспортний коридор», — підкреслив Юрій Лавренюк. За підсумками зустрічі сторони визначили перспективи подальшої співпраці. Міністерство інфраструктури України

Розпочався аудит, що проводиться Міжнародною морською організацією,— Володимир Омелян

Сьогодні, 11 червня 2018 року, в Україні розпочинається аудит, що проводиться Міжнародною морською організацією. Це важливий етап розвитку нашої морської держави та черговий крок до укріплення відносин між Україною та ІМО. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі із аудиторами ІМО. Метою аудиту є перевірка відповідності виконання Україною як державою порту, державою прапору та прибережною державою міжнародних зобов’язань у сфері безпеки судноплавства. Володимир Омелян наголосив, що успішне проходження аудиту є важливим не тільки для Міністерства інфраструктури, а й для всього Уряду: «Ми розуміємо, що результат аудиту відіб’ється не тільки на портовій сфері, а й на багатьох суміжних галузях. Міністерство інфраструктури підійшло до процесу підготовки до аудиту із максимальною відповідальністю. Сподіваюсь, що аудит пройде у дружній атмосфері, наші фахівці продемонструють спроможність нашої держави виконувати міжнародні зобов’язання, а аудитори об’єктивно засвідчать, що Україна дійсно є морською державою, що має великий потенціал для розвитку». Для успішного проходження Україною аудиту ІМО залучаються представники Міністерства інфраструктури, Міністерства аграрної політики та продовольства, Міністерства екології та природних ресурсів, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства освіти і науки, Міністерства закордонних справ, Міністерства юстиції, Державної служби з безпеки на транспорті, Державного агентства рибного господарства, а також підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління зазначених центральних органів виконавчої влади, які беруть участь у процесі виконання Україною зобов'язань, взятих відповідно до обов'язкових інструментів ІМО, стороною яких є Україна. Довідково: 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації. Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. На стадії підготовки до аудиту Україна пройшла значний шлях. Так, у грудні 2015 року в Україні з метою надання технічної допомоги у підготовці до цього аудиту перебували представники Міжнародної морської організації, які вивчили наявну ситуацію з імплементацією в Україні обов’язкових інструментів ІМО та направили нам свій звіт із рекомендаціями щодо першочергових заходів. За період з грудня 2015 року було розроблено та прийнято ряд національних і відомчих нормативно-правових актів для забезпечення виконання Міжнародних конвенцій ІМО, до яких приєдналася Україна. У 2017 році Україна приєдналася до Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах (International Convention on the Control of Harmful Anti-fouling Systems on Ships) та Міжнародної конвенції про рятування 1989 року (International Convention on Salvage, 1989). Відповідно до рекомендацій Місії ІМО 2015 року утворено новий центральний орган виконавчої влади – Державну службу морського та річкового транспорту України (Морську адміністрацію), яка розпочне функціонувати з 1 серпня 2018 року та реалізовуватиме державну політику у сферах морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті з урахуванням результатів аудиту, який розпочався сьогодні. Україна виконала заходи, передбачені резолюцією А.1067(28) «Рамкові принципи та процедури системи перевірки держав-членів ІМО» (FRAMEWORK AND PROCEDURES FOR THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME), для підготовки до аудиту ІМО. 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації (MEMORANDUM OF COOPERATION BETWEEN UKRAINE AND THE INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION CONCERNING PARTICIPATION IN THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME). Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. Під час підготовки до аудиту основною метою було наближення України до стандартів у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, визначених у міжнародних конвенціях ІМО, стороною яких є Україна, а також у прийнятих 04.12.2013 на 28-й сесії Асамблеї ІМО обов’язкових для виконання державами — членами ІМО, Кодексі з імплементації інструментів ІМО (резолюція A.1070(28)) та Рамкових принципах і процедурах системи аудиту держав — членів ІМО (резолюція A.1067(28)). З метою формування засад сталого розвитку України як держави, що прагне відповідати найвищим світовим стандартам у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, ми розробили та схвалили Стратегічні напрями виконання міжнародних зобов’язань України у сфері безпеки торговельного мореплавства та охорони навколишнього природного середовища від забруднення та впровадження обов’язкових інструментів ІМО на період до 2022 року. 6 червня 2018 року на засіданні Кабінету Міністрів України Уряд доручив Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, що забезпечують виконання міжнародних зобов’язань України як держави порту, держави прапору та прибережної держави, забезпечити реалізацію зазначених Стратегічних напрямів. Підготовка до обов’язкового аудиту дозволила нам ще раз проаналізувати повноту імплементації та якість виконання відповідних міжнародних обов’язкових документів ІМО та переглянути національні нормативно-правові документи для ефективного виконання обов’язків та зобов’язань України як держави прапора, держави порту та прибережної держави. Міністерство інфраструктури України

ФДМ оголосив конкурс на оренду майна МТП «Чорноморськ»

Регіональне відділення Фонду держмайна в Одеській області оголосило конкурс на право укладення договору оренди майна, яке знаходиться на балансі ДП «Морський торговельний порт (МТП) «Чорноморськ». Згідно з оголошенням, яке опубліковано в офіційній газеті «Відомості приватизації», для оренди пропонується таке майно: адміністративне і службові будівлі, бокс, майстерня, будова вагового пункту, побутові будівлі, підкранові шляхи, ворота, огорожа, відкритий складський майданчик, склад (будівля), електромеханічний цех та ін. Загальна площа виставленого на оренду майна становить 113,1 тис. кв. м. Вартість об'єкта за незалежною оцінкою, як зазначено в оголошенні, складає 192,133 млн грн без ПДВ. Максимально можливий строк оренди становить 49 років. Стартова орендна плата за базовий місяць (квітень 2018 роки) — 2,507 млн ​​грн без ПДВ. Основний критерій для перемоги на торгах — найбільший запропонований розмір місячної орендної плати за використання об'єкта в порівнянні з вказаною стартовою орендною платою. Конкурс буде проведено 15 червня о 10:00 в приміщенні Регіонального відділення ФДМ в Одеській області (вул. Велика Арнаутська, 15, кімната 1112). На початку травня 2018 року ФДМ оголосив прийом заявок на оренду другого терміналу МТП «Чорноморськ» (тили причалів № 7-9). Передбачалося, що конкурс на право оренди буде оголошений в разі, якщо на участь в ньому надійде більше однієї заявки. Згідно з реєстром ДП «Адміністрація морських портів України», ДП «МТП« Чорноморськ» оперує причалами №№ 1, 2, 7, 8 (виведений з експлуатації), 9 (секції I–III виведені з експлуатації), 10, 21, 22, 26, 27, 28 морського порту «Чорноморськ». Морський порт «Чорноморськ» розташований на берегах Сухого лиману в 12 милях на північний захід від Одеси. Річна проектна потужність — понад 30 млн тонн. Кількість вантажних причалів — 25, довжина вантажного причального фронту — 5,459 кілометрів. У порту працюють ДП «МТП «Чорноморськ», ТОВ «Трансбалктермінал», ТОВ «Іллічівський зерновий термінал», ТОВ «Транс-сервіс », ТОВ «Рісоіл Термінал», ТОВ «Олир Резорсіс» та інші портові оператори. Порт в 2017 році збільшив вантажообіг в порівнянні з 2016 роком на 8,1% — до 17,225 млн т. Питома вага порту в вантажообігу морпортів України склала 12,9% проти 12,1% в 2016 році. Порти України

Китай може стати ключовим концесійним партнером в розвитку інфраструктури України,— Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян обговорив можливості інвестування в портову, залізничну та дорожню галузь України з віце-президентом China Communications Construction Company (CCCC) паном Сун Жію (Sun Ziyu). На зустрічі також були представники China Harbor Engineering Company та China Road Construction Company. «Я глибоко переконаний, що управлянням об’єктами морської інфраструктури ефективно може займатися саме приватний сектор, тому ми активно шукаємо партнерів, яким ми могли бі передати в концесію морські порти України» – відзначив очільник Міністерства інфраструктури України. Серед можливих проектів було обговорено створення в південних регіонах України мережі бетонних доріг для перевезення вантажів між морськими портами. Володимир Омелян підкреслив, що «має бути концесійний проект, де перевезення вантажів фурами має відбуватися на платній основі, доходи від якої будуть спрямовуватися на оновлення існуючої та будівництва нової інфраструктури». Віце-президент China Communications Construction Company (CCCC) пан Сун Жію відмітив, що китайська сторона глибоко зацікавлена в розвитку інфраструктурних проектів в Україні, оскільки це прямо впливає на доступ до європейських ринків. «Враховуючи Угоду про вільну торгівлю України з ЄС, розвиток транспортної інфраструктури в Україні є високим пріоритетом для Китаю, оскільки в сукупності з Новим шовковим шляхом це значно спрощує доступ китайських товарів на європейські ринки», — підкреслив пан Сун Жію. Міністерство інфраструктури України

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n