Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС,— Владислав Криклій

Україна має чіткий курс на євроінтеграцію. Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є  імплементація  законодавства ЄС. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 21 вересня 2019 року, під час обговорення  проєкту Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

Участь у заході взяли голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури  Юрій Кісєль, народні депутати України, представники Посольства Королівства Нідерландів в Україні, Представництва ЄС в Україні, Світового банку, Європейського інвестиційного банку,  Європейського банку реконструкції та розвитку, Адміністрації морських портів, Морської адміністрації,  Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, BRDO, Європейської Бізнес Асоціації,  Американської торговельної палати в Україні.

Міністр інфраструктури зазначив, що ключові іноземні партнери підтримують реформу внутрішнього водного транспорту та очікують прийняття секторального закону, який імплементує ряд директив ЄС відповідно до Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС.

Владислав Криклій підкреслив, що незважаючи на зростання обсягу перевезень річкою Дніпро, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується у повному обсязі: «Наша мета — зменшити навантаження на українські дороги, спрямувати частину вантажів на внутрішній водні шляхи. Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитись від введення річкового збору».

Законопроект передбачає, що відповідальність за розвиток та функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів у тому числі: судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи та обслуговування фарватеру буде покладена на єдине підприємство. Для виконання усіх перелічених функцій буде встановлена схема стабільного та достатнього за обсягами фінансування: «Економічний ефект від використання внутрішнього водного транспорту компенсує витрати держави на утримання та реконструкцію річкової інфраструктури»,— підсумував Міністр.

Владислав Криклій  також відзначив, що Міністерство інфраструктури стане платформою для опрацювання пропозицій, висловених під час дискусії щодо положень законопроекту, з метою  підготовки законопроекту до розгляду у Верховній Раді.

2019092201

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n