Російська Федерація заблокувала порти Маріуполь і Бердянськ,— Володимир Омелян

Станом на вечір 28 листопада 2018 року українські порти Азовського моря Маріуполь та Бердянськ фактично заблоковані Російською Федерацією для заходу та виходу суден. Про це повідомив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян. «Так, за оперативною інформацією, в очікуванні на вхід в Азовське море знаходяться 18 суден: 4 прямують до порту Бердянськ, 14 – до порту Маріуполь. На вихід з Азовського до Чорного морів також стоїть черга: з порту Бердянська не можуть вийти 3 судна, з порту Маріуполя – 6. Ще 8 суден стоять біля причалів в портах. Загалом заблокованими стоять 35 суден. Рух здійснюється лише в напрямку російських портів на Азові. Росія заблокувала українські порти на Азовському морі», — повідомив Володимир Омелян. На його думку, дії російської сторони свідчать про цілеспрямовану ескалацію ситуації в Азовському морі: «Мета одна: блокування роботи українських портів в акваторії Азовського моря та поступове витіснення України з її законних територій, що закріплені нормами міжнародного права».

АМПУ: українські порти продовжують працювати і нарощують перевалку вантажів

Морські порти України за станом на 26 листопада 2018 р. за оперативними даними перевищили обсяг перевалки вантажів аналогічного періоду 2017 року на на понад 760 тис. тонн. Порти на Чорному і Азовському морях продовжують працювати в штатному режимі. Про це заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс у рамках Інфраструктурного дня Європейської бізнес асоціації. Починаючи з другого півріччя, українським морським портам вдалося не лише скоротити 3% відставання по обсягах перевалки від показників попереднього року, але й у кінці листопада перевищити його на 0,6% або на 767 тис. тонн. За словами Райвіса Вецкаганса, цього вдалося досягти за рахунок підвищення ефективності перевезень зернових залізничним транспортом. Керівник Адміністрації морських портів України підкреслив, що введення в Україні воєнного стану не позначилося на операційній діяльності портів. Роботи по завантаженню і розвантаженню суден тривають як на Чорному, так і на Азовському морях. Ситуація, що склалася, безумовно, позначається на собівартості перевезення вантажів з українських портів Азовського моря. «АМПУ зі свого боку продовжує інвестувати в розвиток цих портів. До кінця наступного року ми плануємо довести глибини в портах Бердянська і Маріуполя до паспортних показників. Для цього туди після ремонту буде переведений ще один землесос. Також в Маріуполі триває реалізація інвестиційного проекту з реконструкції причалу № 4 і будівництва нового зернового терміналу спільно з ДП «МТП»,— розповів про плани з розвитку портів Райвіс Вецкаганс. Реалізація проекту, в який АМПУ інвестувало вже більше 50 млн грн., дозволить збільшити потужність терміналу до 1,5 млн. тонн на рік.

Українські порти на Азовському морі працюють в штатному режимі

Українські порти на Азовському морі працюють в штатному режимі. Триває завантаження / розвантаження суден, які раніше пройшли Керч-Єнікальський канал. За оперативною інформацією з ранку 26.11.2018 рух суден через канал було відновлено. Своєї черги на прохід очікують 30 суден, що прямують в/з порти Маріуполь та Бердянськ (16 — з портів і 14 — у порти). Всього до кінця 2018 року, за оперативними даними, українські порти на Азові можуть прийняти і обробити близько 80 суден.

Україна запроваджує додаткові заходи із забезпечення охорони і оборони об’єктів інфраструктури,— Володимир Омелян

Сьогодні, 27 листопада 2018 року, Міністр інфраструктури України Володимир Омелян провів розширену нараду із керівниками підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління Міністерства інфраструктури. У нараді взяли участь очільники «Укрзалізниці», «Укравтодору», Адміністрації морських портів України, Державіаслужби, Украероруху, керівники морських портів, представники структурних підрозділів Міністерства інфраструктури. Володимир Омелян наголосив, що у зв’язку із введенням воєнного стану у 10 областях, Україна запроваджує додаткові заходи із забезпечення охорони і оборони об’єктів інфраструктури. «Я даю окреме доручення посилити охорону і оборону вокзалів, залізничних станцій, аеропортів, портів та інших об’єктів інфраструктури. Також ми вводимо  особливий режим роботи залізничного транспорту. Він передбачає забезпечення пропускної спроможності залізничної мережі та відповідного рухомого складу для потреб оборони в основних напрямках, визначених Генеральним штабом Збройних сил України. Також пріоритетність при призначенні поїздів буде визначатися необхідністю здійснення перевезень в умовах воєнного періоду, за рішеннями військового командування», — заявив Володимир Омелян. Міністр інфраструктури доручив Державному секретарю Міністерства Андрію Галущаку створити Оперативний штаб для взаємодії з військовим командуванням та військовими адміністраціями щодо забезпечення додержання правового режиму воєнного стану. Координацію всередині Міністерства інфраструктури та з підприємствами, установами і організаціями, що перебувають у сфері управління Міністерства інфраструктури, покладено на Заступника Міністра інфраструкутри Юрія Лавренюка. «Ми працюємо в штатному режимі. Ніякої паніки немає. Всі дії вивжені і скоординовані. Готовність до захисту об’єктів інфраструктури та оборони держави найвища. В ситуації, яка склалася, для нас немає нічого нового – кожне друге покоління українців боронить свою землю від північних сусідів. Тож спокійно працюємо, але перебуваючи у найвищій ступені готовності», — наголосив Володимир Омелян, - «Ми плануємо за швейцарським зразком запровадити активну участь співробітників сфери транспорту у територіальній обороні. В кожного напоготові повинен бути «тривожний рюкзак» з триденним запасом всього найнеобхіднішого та чітке розуміння його дій у разі атаки ворога». З метою злагодження та відпрацювання координації, керівництво Міністерства інфраструктури за участі представників центральних органів державної влади, керівників і працівників підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління Міністерства інфраструктури, планує провести найближчим часом польові військові навчання та поширити цю практику серед усіх співробітників.

Україна та Латвія розвивають економічне співробітництво

Україна та Латвія планують розвивати співробітництво у транспортній галузі та розширяти економічне співробітництво. Про це Президент України Петро Порошенко та Президент Латвійської Республіки Раймондс Вейоніс домовилися на зустрічі 24 листопада. Від АМПУ участь у переговорах взяв керівник державного підприємства Райвіс Вецкаганс. «АМПУ вже зараз активно використовує латвійський досвід реформування портової галузі. Це стосується реалізації проектів державно-приватного партнерства, підвищення ефективності моделі керування портами, впровадження корпоративного управління. Латвійські порти працюють за європейськими правилами, ми рухаємось до того ж для українських портів. Цього року АМПУ досягло домовленості про членство у ESPO, але нам потрібно ще багато чого зробити і досвід наших колег з Латвії та інших європейських країн буде для нас дуже корисним»,— відзначив Райвіс Вецкаганс. Президенти обох країн позитивно оцінили співпрацю в транспортній сфері, це стосується як вантажних, так і пасажирських перевезень. До того ж за 9 місяців взаємний товарообіг між Україною та Латвією зріс на 43%. Це свідчить про великий потенціал для подальшого розвитку співробітництва. Наступного року заплановане засідання Міжурядової українсько-латвійської комісії з питань економічного, культурного промислового і науково-технічного співробітництва. Про прискорення підготовки до цього засідання президенти України та Латвії домовилися на зустрічі у Києві.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n