На зустрічі з трудовим колективом ДП «Морський торговельний порт «Южний» обговорили концесію держстивідора та плани щодо днопоглиблення акваторії порту

У четвер, 04.10.2018 р, у ДП «Морський торговельний порт «Южний» відбулася зустріч представників Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів України та Офісу підтримки реформ з трудовим колективом державної стивідорної компанії. Обговорювали питання підготовки держпідприємства до концесії, а також проекти днопоглиблення підхідного каналу до причалів держпідприємства до 20–21 м та доцільність поглиблення до 19 м внутрішнього каналу до приватних терміналів групи компаній ТІС за кошти АМПУ. Перш за все були розглянуті питання, пов'язані з реалізацією днопоглиблювальних робіт в рамках підписаного між АМПУ та групою компаній «ТІС» меморандуму, що зараз гостро турбують колектив ДП з огляду на можливість переходу вантажів до приватного оператора. Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс зазначив, що головним завданням Адміністрації морських портів України є розвиток портової інфраструктури та забезпечення рівних можливостей для розвитку як державних, так і приватних стивідорних компаній. Сторони домовилися провести аналіз вантажопотоків в акваторії порту «Южний», діючих тарифів та ставок портових зборів з метою забезпечення рівних та конкурентних умов для усіх стивідорів, що працюють в порту. Зокрема й для держпідприємства, як невід'ємної та важливої складової комплексного розвитку акваторії. Керівник Департаменту реформування й функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк і головний менеджер проекту «Реформа морської галузі» Офісу підтримки реформ при міністерстві Анатолій Тіменко розповіли про хід підготовки пре-ТЕО проекту концесії державної стивідорної компанії «Морський торговельний порт «Южний» та відповіли на частину питань трудового колективу ДП. За словами представників міністерства, найближчим часом почнеться детальне обговорення проекту концесії в рамках розробки його техніко-економічного обґрунтування. При цьому, рішення про доцільність концесії майна держстивідора буде прийматися тільки в разі, якщо запропоновані міжнародними експертами сценарії будуть свідчити про те, що проект економічно вигідний для держави, сприяє розвитку держпідприємства і забезпечує дотримання соціальних гарантій для трудового колективу. «Ми розуміємо стурбованість трудового колективу у зв'язку з обговоренням можливості передачі його в концесію, подальшого майбутнього підприємства та збереження робочих місць. Для того, щоб процес роботи над проектом концесії був максимально прозорим, представники керівництва та профспілки порту включені і в обов'язковому порядку будуть брати участь у засіданнях робочої групи з підготовки ТЕО. Ваша активна позиція дозволить максимально врахувати інтереси працівників підприємства при аналізі ефективності проекту концесії. Необхідно налагодити постійний діалог і надавати людям інформацію з перших рук»,— впевнений Райвіс Вецкаганс. Також він додав, що механізм концесії держстивідорів у портах буде детально відпрацьований в рамках реалізації пілотних проектів у «Ольвії» та «Херсоні», зокрема що стосується соціальних гарантій. Так, відповідно до вже затвердженого та представленого потенційним інвесторам ТЕО пілотних проектів концесіонер бере на себе зобов'язання не допускати примусового скорочення чисельності працівників протягом 5 років. Протягом такого ж періоду норми колективного договору не можуть бути погіршені. Підсумком зустрічі також стали рішення підтримувати активний діалог між Міністерством інфраструктури, профспілками та трудовим колективом з підготовки проекту державно-приватного партнерства в ДП МТП «Южний». Ініціювати реалізацію проектів розвитку залізничної гілки Чорноморська-Берегова, розробки проекту реконструкції причалів держстивідора на підставі, запропонованої ДП МТП «Южний» технології.

Український фінал на міжнародному тенісному турнірі у Чорноморську

У неділю, 7 жовтня, в Чорноморську завершився міжнародний турнір з великого тенісу ITF Women's PRO CIRCUIT, одним із спонсорів якого є Адміністрація морських портів України. Переможцем турніру стала українська тенісистка Анастсія Шошина. ITF Women's PRO CIRCUIT, який входить до календаря змагань Міжнародної федерації тенісу (ITF) і має призовий фонд $15000, пройшов в Чорноморську на кортах «Elite Tennis Club». Для участі в турнірі сюди прибули понад 50 спортсменок з 11 країн: України, Росії, Білорусі, Польщі, Молдови, Румунії, Словаччини, Сербії, Франції, Італії, Угорщини та Швейцарії. На старті фаворитами змагань вважалися Анастасія Шошина з України; Бояна Марінковіч з Сербії та Олександра Перпер з Молдови. Однак фінал ITF Women's PRO CIRCUIT виявився повністю українським. У боротьбі за перше місце на кортах Чорноморська зійшлися Анастасія Шошина і Любов Костенко. У підсумку перемога дісталася більш досвідченій Анастасії Шошиній. Вітаючи фіналісток турніру, заступник голови АМПУ Сергій Гронський відзначив, що Адміністрація морських портів України готова і далі підтримувати українських тенісисток. За його словами, проведення такого турніру саме в Чорноморську — це велика подія для міста та безцінний досвід для спортсменів на їх шляху до нових перемог. У церемонії нагородження переможниць турніру взяли участь директор і організатор турніру Іван Аніканов, президент тенісного клубу Чорноморська «Elite Tennis Club» Юрій Губанков, олімпійський чемпіон і голова Національного олімпійського комітету в Одеській області Микола Мільчев, заступник голови АМПУ Сергій Гронський та інші представники спонсорів.

Парламент ратифікував фінансову угоду між Україною і ЄІБ на модернізацію Укрзалізниці,— Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян позитивно оцінив ратифікацію Верховною Радою України фінансової угоди з Європейським Інвестиційним Банком, яка передбачає залучення 150 млн. євро на модернізацію української залізниці. Зазначену Угоду було підписано Міністром Інфраструктури України у грудні  2016 року в м.Брюссель. Угода передбачає залучення інвестицій в обсязі близько 300 млн. євро для будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, з яких 150 млн євро – кредитні кошти Європейського інвестиційного банку, залучені під державні гарантії, 150 млн євро – очікувані кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, залучені під державні гарантії. Міністр інфраструктури України наголосив, що модернізація національної транспортної системи є спільним завданням Уряду і парламенту: «Я дякую Верховній Раді України за ратифікацію Угоди, яка дозволить Україні залучити іноземне фінансування для модернізації залізниці. На жаль, проблем на Укрзалізниці багато. Про це чесно говорив і говорю я, про це сьогодні заявляли народні депутати в сесійній залі. Незадовільна якість пасажирських перевезень, численні скарги бізнесу на зрив вантажних перевезень,  відсутність реформ – це все поступово перетворює Укрзалізницю на якір економіки, в той час як вона має бути її локомотивом. Угода з ЄІБ дає можливість реалізації великого інфраструктурного проекту на Укрзалізниці, який дозволить значно підвищити якість та швидкість вантажних перевезень». Володимир Омелян також наголосив, що Міністерство інфраструктури реалізує політику із залучення іноземних інвестицій для модернізації інфраструктури, а Уряд і парламент надають свою підтримку: «Кабінет міністрів України і Верховна Рада підтримують реформу Укрзалізниці. Тепер завдання самої Укрзалізниці – ефективно використати цей інструментарій і вчасно та в повному обсязі реалізувати проект, що фінансується за підтримки європейських партнерів».

Маріупольська філія ДП «АМПУ» готує портовий флот до зимової навігації

У Маріупольському порті завершуються роботи з підготовки до зимової навігації наливної баржі «Водолей-2».Це несамохідне судно входить до складу портового флоту  Маріупольської філії ДП «АМПУ» та використовується під час зимової льодової кампанії для забезпечення хімічно очищеною водою парових котлів криголаму «Капітан Белоусов», а також суден-збирачів лляльних та фекальних вод, бункерувальника, тощо. «Водолей −2» був поставлений у плавучий док для проведення ремонтно- профілактичних робіт 13 серпня 2018 року. За цей час було виконано ремонт трьох танків (цистерн) прісної води, здійснено перехід забарвлення танків з бітумної основи на більш технологічну — епоксидну. Також були  відремонтовані елементи швартовного пристрою (кіпові планки, роульси, тощо) з заміною окремих дільниць палуби, де вони встановлені. Проведено ремонт водозапірної арматури, щоб запобігти втратам води під час експлуатації. Ремонт судна був виконаний ТОВ «СРЗ». Загальна вартість робіт склала 2,4 млн.грн. 12 жовтня «Водолей-2» буде перешвартований до причалу. Після наповнення вантажних  танків наливна баржа буде готова до зимової навігації. А поки льодова кампанія не розпочалася, «Водолей 2» буде забезпечувати інші судна, які знаходяться у Маріупольському порті, питною та технічною водою.  

Кожна десята вакансія в Одесі — в портовій галузі

На традиційному одеському Ярмарку вакансій компанії портової галузі представили понад 100 вакансій. Приватні та державні підприємства портової галузі потребують кваліфікованих спеціалістах робітничих професій: докери-механізатори, контролери на КПП, слюсарі, електромонтери, токарі, а також зацікавлені у фахівцях за іншими напрямами. Цього року Ярмарок вакансій в Одесі був організований міським центром зайнятості за підтримки Адміністрації морських портів України. Активну участь у заході взяли підприємства, що працюють в Одеському порту. Вони надали практично кожну 10-ту з 1000 запропонованих на Ярмарку вакансій. Представники Одеського міського центру зайнятості зазначають, що зараз на ринку праці спостерігається пожвавлення, кількість вакансій дещо збільшилася. «Ми активно співпрацюємо з Одеським міським центром зайнятості за різними напрямками. Осінній Ярмарок вакансій далеко не перший і не останній наш спільний проект. Для нас участь в цьому заході надає можливість безпосередньо поспілкуватися з претендентами, що значно скорочує час, необхідний для підбору потрібних для галузі фахівців», — прокоментувала попередні результати співпраці начальник відділу управління персоналом ДП «АМПУ» Ольга Кузьміна. За словами керівника Одеського міського центру зайнятості Ольги Чумаченко, ефективність співпраці між підприємствами міста та центром зайнятості багато в чому залежить від системності такого взаємодії. «У цьому році між Службою зайнятості України та ДП «Адміністрація морських портів України» був підписаний Меморандум про співпрацю. У нас є гарні можливості стосовно підготовки, перекваліфікації кадрів. Зараз ми спільно відбудовуємо цю роботу з урахуванням потреб АМПУ»,— зазначила Ольга Чумаченко. Також вона додала, що Одеський міський центр зайнятості готовий надавати необхідне сприяння в працевлаштуванні співробітникам підприємства, які, з тої чи іншої причини, вирішили змінити місце роботи. Крім того, в рамках підписаного з Державною службою зайнятості України меморандуму триває співпраця з АМПУ в сфері професійного розвитку працівників підприємств портової галузі. Всього в Ярмарку вакансій взяли участь більше 50 компаній з Одеси та області. Крім співорганзіатора заходу — ДП «АМПУ» до пошуку потенційних співробітників приєдналися такі компанії як ТОВ «Новотех-Термінал», ТОВ «Українська національна стивідорна компанія», ТОВ «Одеський портовий виробничо-перевалочний комплекс», ТОВ «Новолог», ТОВ «Порто- Сан», ТОВ «Євротермінал», ДП Морський торговельний порт «Южний», ТОВ «ТІС». Також у заході взяли участь приватні промислові компанії, представники фінансового і страхового сектору, сфери послуг і охорони.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n