За п'ять місяців 2018 року вантажопереробка в портах склала 54,3 млн тонн

З січня по травень 2018 року морські порти перевалили 54,3 млн тонн вантажів, що на 2,1% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Про це свідчать фактичні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Зниження вантажообігу відбулося в наслідок зменшення перевалки зернових (-4,9%), викликане несприятливими цінами на ці вантажі на світовому ринку в зазначений період, а також зниження вантажообігу руди (-15,5%), що пов'язане зі зниженням видобутку руди гірничо-збагачувальними комбінатами. Перевалка імпортних вантажів зросла на 16% і склала 9 млн тонн, проти 7,8 млн тонн у січні-травні 2017 року. Позитивну динаміку по імпорту продовжують показувати такі вантажі як руда (+17,8%), перевалка якої склала 3 млн тонн і вугілля (+4,1%) 2,4 млн тонн. Перевалка експортних вантажів склала 39,7 млн ​​тонн, що на 7,3% менше порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Найбільший приріст показали чорні метали (+18%) 6,8 млн тонн, з них: 4,1 млн тонн — металопрокат (+4,1%) і 1,3 млн тонн — чавун (+85,5%). Вантажообіг транзитних вантажів зріс на 11,2% до 4,8 млн тонн. Переробка вантажів у контейнерах в морських портах за звітний період склала 325 тис. TEU. Всього з початку 2018 року морські порти України обробили 4 855 суден, що на 248 одиниць або 5,4% більше аналогічних показників 2017 року. З січня по травень 2018 року було перевезено 107 613 пасажирів (внутрішні – 89 974 пасажири і іноземні – 17 639 пасажирів). У той же час за звітний період по річці Дніпро здійснено 3 301 суднопрохід, що на 287 одиниць або 8,7% більше, ніж роком раніше. Всього по Дніпру перевезено 316,8 тис. тонн металопродукції (+6,2%), 683,6 тис. тонн зернових (-7%), 17,3 тис. тонн нафтопродуктів (+5,2%) і 902 тис. тонн будівельних матеріалів (+24,3%) та інших вантажів. З повним оглядом вантажообігу за січень-травень 2018 року в розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням. Інформація щодо руху суден і перевезення вантажу по річці Дніпро за січень-травень 2018 року знаходиться тут.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 14 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 14 червня 2018 року.   № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

АМПУ — 5 років

Шановні колеги та партнери! Сьогодні виповнюється 5 років з початку діяльності Адміністрації морських портів України. Перший ювілей державної української компанії, яка розвиває акваторії країни на основі кращих світових практик. Наші цілі амбітні, але поруч є надійні партнери, разом з якими ми змогли показати результат — бізнес, уряд, міжнародні організації. Саме тому багато проектів АМПУ стали можливими — ми проводимо днопоглиблення, щоб в наші акваторії заходили найбільші судна, оновлюємо зовнішній вигляд морських вокзалів, які зустрічають туристів, ми ініціюємо зміни в законодавство, щоб працювати в портах було комфортно, легко і перспективно як українським, так і міжнародним компаніям. Всіх причетних — зі святом! Бажаю нам усім, друзі, енергії та успіхів!  Райвіс Вецкаганс,  Керівник АМПУ  

АМПУ провела зустріч з фінансовими установами щодо придбання лоцманського катеру на умовах лізингу

АМПУ звернулася з листами до 15 фінансових установ (перші 15 у рейтингу найнадійніших банків України) з пропозицією прийняти участь у відборі по наданню послуги фінансового лізингу, а також розмістила відкрите звернення на своєму сайті. В результаті шість установ виявили зацікавленість в проведенні зустрічі, а саме АТ «Ощадбанк», АТ «Укрексімбанк», АГ «Укргазбанк», ПАТ «ПУМБ», ТОВ «Теком-Лізінг», ПАО «Банк Восток». 6 червня Адміністрація морських портів України (АМПУ) провела зустріч з фінансовими установами з метою обговорення умов співпраці та фінансових розрахунків застосування фінансового лізингу для закупівлі лоцманського катеру для АМПУ. Учасники узгодили базові критерії, на основі яких погодилися розрахувати та надати свої комерційні пропозиції до АМПУ. Базові критерії передбачають зокрема, умови поставки, схему лізингових платежів, терміни будівництва, місце і умови доставки, зону експлуатації судна тощо. Но основі отриманих комерційних пропозицій АМПУ визначить найбільш вигідну та запропонує відповідній компанії розпочати співробітництво. Про результати відбору АМПУ повідомить на офіційному сайті підприємства. Що стосується постачальника лоцманського катеру, то він буде обраний з використанням системи електронних закупівель Prozorro. У подальшому передбачається укладення договору на будівництво та поставку судна  між переможцем тендеру та фінансовою установою, що буде надавати послуги фінансового лізингу АМПУ. Проведений АМПУ моніторинг ринку показав, що орієнтовна вартість одного лоцманського судна складає близько 80 млн грн. Зазначимо, що планом розвитку флоту АМПУ передбачено придбання трьох лоцманських катерів, які замінять існуючі у зв’язку з їх моральним та фізичним зносом. У рамках 2018 фінансового року заплановане придбання одного катеру. Катери використовуються для надання спеціалізованих послуг з лоцманського проведення суден в акваторіях морських портів та на судноплавних каналах між портами, а також у районах, складних для плавання суден, та інтенсивного судноплавства.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 13 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 13 червня 2018 року.   № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n