Оброблено суден: 22

Портові збори повинні бути збалансованими і мати підтримку держави і бізнесу

У ході першої міжнародної конференції «Гроші та порти», яка відбулась 26 жовтня у м. Одеса, Адміністрація морських портів України (АМПУ) представила свої пропозиції до методики розрахунку ставок портових зборів разом з низкою проблемних питань, які потребують комплексного вирішення на рівні Мінінфраструктури.«Впевнені, даний документ (методика — ред.) дозволить переформатувати галузь, а також знайти чіткі і позитивні важелі для впливу на розвиток економіки в цілому», — зазначив заступник голови АМПУ з питань економіки Микола Полторацький.У представленій методиці ключовими складовими, які беруться до уваги при визначенні ставок портових зборів, є вантажообіг, витрати на утримання портової інфраструктури у належному стані та кошти на її розвиток.За словами Миколи Полторацького, зростаючий вантажообіг, який сприяє збільшенню суднообігу, є основним драйвером зниження ставок портових зборів. Протягом останніх трьох років стійка тенденція приросту відзначається тільки в портах Великої Одеси (порт Одеса, Южний, Чорноморськ) і Миколаєва. Однак, навіть в «зростаючих» портах динаміка збільшення вантажообігу досить волатильна. У той же час є збиткові порти з низькою вантажною базою, які є дотаційними.«Державна політика у портовій галузі полягає в збалансованому розвитку всіх портів. Закон України «Про морські порти України» передбачає, що це має відбуватись за рахунок портових зборів, які стягуються в даному конкретному порту. Водночас, на фінансування галузі від загальної суми портових зборів залишається не більше 50%, інша частина спрямовується до бюджету як податки і дивіденди. Якщо взяти для прикладу порти Європи, то там суттєва частка інвестицій здійснюється за рахунок фондів ЄС, є субсидування розвитку портів, а самі портові збори не оподатковуються», — зауважив заступник голови АМПУ.Нова методика передбачає базову та інвестиційну ставку. Такий підхід ініційований АМПУ саме з причини суттєвого податкового навантаження на портові збори, тому що тільки 25% з кожної отриманої гривні може бути реінвестовано у порти. «Інвестиційна складова буде поширюватися на генеральні плани розвитку, екологічні проекти, проекти із забезпечення безпеки мореплавства, а також національні проекти. Все, що пов'язано з діяльністю суб'єктів господарювання і необхідних засобів в частині їх цільового розвитку, необхідно здійснювати за рахунок компенсації інвестицій. Розраховуємо, що такий підхід підтримає бізнес», — додав Полторацький.Крім того, презентована методика портових зборів передбачає диференціацію ставок і функціональний підхід. Наприклад, ставка корабельного збору, який формує більше 50% від суми дисбурсментського рахунку, буде різнитися за видами суден. Оскільки основну частку у вантажообігу складають навалочні вантажі, за базовий тип судна буде прийнятий балкер, для інших видів суден передбачатиметься відповідний коефіцієнт з урахуванням їх конструкційних особливостей.Функціональний підхід передбачає, що за рахунок портових зборів будуть покриватися не тільки прямі витрати, такі як днопоглиблення, технічне обслуговування і ремонт гідротехнічних споруд та плавзасобів, що беруть участь в утриманні акваторій, а й витрати непрямого характеру, які на поточний момент не можуть бути компенсовані іншими видами діяльності АМПУ. При цьому, методика передбачає певний KPI для зниження даних витрат у майбутньому.Якщо говорити про структурні зміни методики портових зборів, то передбачається, що корабельний збір консолідує всі частини акваторії. В результаті будуть скасовані якірний, канальний збір. Останній буде стягуватися тільки при проходженні по державних каналах — Бузько-Дніпровсько-Лиманському, Херсонському морському каналу, Дунай — Чорне море на баровій частині гирла Новостамбульське (Бистре), Керч-Єнікальському каналу тощо. За рахунок коштів від канального збору здійснюватиметься утримання внутрішніх водних шляхів. Ставки причального і санітарного зборів будуть визначатись за єдиним принципом для кожного порту окремо. Більш детально із запропонованими новаціями можна ознайомитися з презентації «Реформування системи портових зборів: проблеми і підходи до вирішення».

АМПУ обговорила з бізнесом днопоглиблювальні проекти в порту Чорноморськ

Адміністрація морських портів України (АМПУ) провела традиційну робочу зустріч у форматі Ukrainian Dredging Day з представниками українських і міжнародних компаній, які займаються днопоглиблювальними роботами. Захід відбувся 23 жовтня 2017 року Іллічівській філії АМПУ. Відкриваючи засідання, заступник керівника АМПУ з розвитку портової інфраструктури Дмитро Роменський зазначив, що місце проведення зустрічі обрано не випадково — найближчим часом планується провести тендер по виконанню днопоглиблювальних робіт на підхідному каналі морського порту Чорноморськ і в операційній акваторії 1-го ковша Сухого лиману. «Адміністрація морських портів України є надійним партнером бізнесу. Ми зацікавлені в проведенні тендерів в умовах ділової конкуренції, максимально відкрито і прозоро. Запрошуємо українські та міжнародні днопоглиблювальні компанії до подальшої співпраці та сподіваємося на якісну підготовку тендерної документації для створення конкурентної атмосфери торгів», — сказав Дмитро Роменський. В ході зустрічі для гостей була представлена ​​презентація стратегічних інфраструктурних проектів в Чорноморському порту з капітального днопоглиблення. Це реконструкція підхідного морського каналу порту зі збільшенням глибин до 16 м і реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману зі збільшенням глибин до 15 м. Після реалізації зазначених проектів порт Чорноморськ зможе забезпечити умови для безпечного і безперешкодного підходу великотоннажних суден до глибоководних діючих і реконструйованих причалів, а також збільшить обсяги вантажопереробки портових операторів та державного стивідора ДП «Чорноморський морський торговельний порт» та надходження до бюджетів усіх рівнів. Керівництво АМПУ доручило службі капітального будівництва та розвитку Іллічівської філії при підготовці технічної документації до проведення відкритих торгів за двома проектам днопоглиблення врахувати позитивний досвід Южненської філії АМПУ в раніше проведених і відбувшихся закупівлях. Учасники заходу домовилися, що наступна робоча зустріч пройде в морському порту Южний в першій декаді листопада 2017 р. На ній відбудеться практичне обговорення фахівцями АМПУ в сфері закупівель з представниками днопоглиблювального ринку питань участі в торгах відповідно до закону України «Про публічні закупівлі». Нагадаємо, попередня зустріч з українськими та світовими днопоглиблювальними компаніями відбулася в головному представництві АМПУ в м. Одеса 19 липня 2017 року. АМПУ представила учасникам перспективні проекти експлуатаційного та капітального днопоглиблення портів, початок реалізації яких заплановано на поточний рік.

АМПУ оголосила тендер на будівництво нового причалу в порту Миколаїв

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила проведення конкурсної процедури на будівництво нового причалу № 8 в морському порту Миколаїв. Відповідне оголошення було розміщено в електронній системі Prozorro 20 жовтня 2017 року. Очікувана вартість виконання робіт становить 317 млн ​​грн. Побудований причал матиме 220,66 м в довжину, глибина біля стінки причалу складе 10,5 м з перспективою збільшення глибини до 13 м. «Проект передбачає будівництво причалу та днопоглиблення біля нього. Таким чином АМПУ збільшить потужності Миколаївського порту, що входить до трійки за вантажообігом в країні. Новий причал — це нові можливості і нові проекти, необхідні для подальшого розвитку Миколаївського порту і регіону», — зазначив Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ. До участі в конкурсі запрошуються компанії резиденти і нерезиденти України. Термін подачі документації — до 20 листопада 2017 року. За консультацією та додатковою інформацією учасники тендера можуть звернутися до відділу організації закупівель за телефоном +38 (0512) 507392. Нагадаємо, раніше АМПУ оголосила тендер на будівництво причалу 1-з в Одеському порту.

Компанія Posco Daewoo зацікавлена в будівництві зернового комплексу в порту Чорноморськ

23 жовтня 2017 року представники корейської компанії «Posco Daewoo Corporation» з офіційним візитом відвідали морський порт Чорноморськ. Корейську сторону представляли: директор представництва компанії в Україні Хо Сонгхйонг, заступник директора представництва компанії в Україні Кім Джун Пйо, заступник директора представництва компанії з питань торгівлі сільськогосподарською продукцією Олег Бернацький, керівники відділів компанії Бак Санг Юн і Парк Сан Чуль, старші заступники керівників відділів компанії Сонг Хон Джу і Кім Кі Хьюн і менеджер компанії Джан Сун Хо. В особі Адміністрації морських портів України (АМПУ) гостей приймали: заступник начальника з операційної діяльності Іллічівської філії АМПУ В'ячеслав Газун і начальник відділу стратегічного розвитку Ірина Бабешко. У заході також брали участь керівники ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ»: заступник директора з експлуатації Олександр Медведик і начальник відділу розвитку та інвестицій Вікторія Большакова. В ході екскурсії по території порту гості ознайомилися з перспективами його розвитку, виробничими потужностями і технічним оснащенням, номенклатурою і логістикою вантажів. Особливий інтерес у корейської сторони викликала можливість розвитку другого терміналу з використанням причалів № 7,8,9. Представники компанії «Posco Daewoo Corporation» зацікавлені у співпраці і розглядають цю територію як перспективну площу для будівництва комплексу з перевалки зернових вантажів і продуктів їх переробки. Нагадаємо, що Програма розвитку морського порту Чорноморськ передбачає розвиток потужностей 2-го терміналу. На сьогоднішній день Міністерство інфраструктури України веде роботу з пошуку потенційного інвестора.

Лікарню Миколаївського порту буде передано на баланс області, на базі лікарні буде створено Центр реабілітації воїнів АТО,— Володимир Омелян

Лікарню, яка знаходиться на балансі Миколаївського порту, буде передано на баланс області, на базі лікарні буде створено Центр реабілітації воїнів АТО. Таке рішення було ухвалено під час наради за участі Міністра інфраструктури, керівництва Миколаївського порту, представників профспілки лікарні. Володимир Омелян повідомив, що створено робочу групу, яка протягом місяця має відпрацювати механізм передачі лікарні з балансу порту на баланс області: «Є гарна ініціатива області створити на базі цієї лікарні Центр реабілітації воїнів АТО. Для нас це величезний виклик, бо люди, які воюють, повинні мати належний догляд і опіку з боку держави». Міністр інфраструктури підкреслив, що державні підприємства мають відходити від практики управління непрофільними активами, і передача лікарні є правильним рішенням як з огляду на інтереси працівників лікарні, так і з огляду на раціональне використання державних ресурсів. Також зазначене рішення відповідає цілям Медичної реформи, яку ініціював уряд і підтримав парламент. mtu.gov.ua

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n