Морський порт Херсон прийняв 200 суден з початку 2019 року

За інформацією Головної диспетчерської адміністрації Херсонського морського порту, на 2 квітня зафіксовано 200 суднозаходів в акваторію морського порту Херсон. Сумарний вантажообіг за 1 квартал 2019 склав 921,0 тис. тонн вантажів, що на 40% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У номенклатурі перевалки лідирують: сипучі вантажі — 277,0 тис. тонн, хлібні — 257,0 тис. тонн (з них зернові — 115,0 тис. тонн), хімічні добрива — 180,0 тис. тонн, чорні метали — 156,0 тис. тонн.

АМПУ: Морський порт Усть-Дунайськ відкрив круїзний сезон

1 квітня 2019 року морський порт «Усть-Дунайськ» прийняв перше в новому круїзному сезоні пасажирське судно. Теплохід «Вікторія» під прапором Мальти пришвартувався до причалу морвокзалу Вилкове адміністрації морського порту «Усть-Дунайськ». За даними Усть-Дунайської філії Адміністрації морських портів України, на його борту перебуває 140 туристів, які завітали до української Венеції з Австрії. Це перший з 40 суднозаходів круїзних теплоходів, які очікуються у 2019 році у морському порті Усть-Дунайськ. Поступове збільшення кількості пасажирських суден, що приймає Усть-Дунайській порт, спостерігається вже третій рік поспіль. Лише у минулому році цей порт відвідали понад п’ять тисяч круїзних пасажирів.

На річках Дніпро та Південний Буг тривають тральні та дноочисні роботи

Шляхові роботи дозволять перевірити габарити суднових ходів, виявити та усунути підводні перешкоди для забезпечення безпеки річкового судноплавства. Організацію та виконання робіт здійснює філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морських портів України». Роботи виконує Південна пошуково-тральна бригада філії в складі теплохода «Затока» та спеціалізованого трального моточовна. Площа акваторії внутрішніх водних шляхів, де проведуть тралення і дноочистку, складе понад 30 кв. км. На річці Дніпро роботи будуть проведені на ділянці від м. Херсон до м. Нікополь, на річці Південний Буг — від м. Миколаїв до м. Вознесенськ (Миколаївська область), а також на ділянці с. Лаврівка – м. Гнівань (Вінницька область). Тралення буде вестися жорстким і м'яким тралом, а також ехотралом. Наразі теплохід «Затока» розпочав тральні роботи на річці Південний Буг на ділянці Миколаїв-Вознесенськ (Миколаївська область). Судно рухається від Вознесенська вниз і використовує м’який трал для обстеження суднового ходу. Пройти ділянку планується за 4–6 днів. «З відкриттям навігації на внутрішніх судноплавних шляхах ми приступаємо до обстеження двох найбільших річок України – Дніпро та Південний Буг. Філія «Днопоглиблювальний флот» проводить ці роботи вперше в своїй діяльності. На 2019 рік у нас заплановано провести аналогічні роботи на всій протяжності річки Дніпро, а також річки Прип’ять із залученням власного спеціалізованого флоту. Це дозволить суднам безперешкодно та безпечно ходити внутрішніми водними шляхами та залучати на річку більше вантажів. Розвиток річкових перевезень сприятиме розвантаженню автомобільних та залізничних шляхів, особливо в пікові періоди»,— зазначив начальник філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» Сергій Бомчак. Перший етап тральних і дноочисних робіт триватиме орієнтовано до 10 квітня. Після повернення з Південного Буга теплохід буде проводити тралення засобами вимірювальної техніки на ділянці Херсон-Нікополь і піде вгору до Дніпру.

Маріупольський порт: 100 суднозаходів за 1 квартал 2019 року

За інформацією головної диспетчерської Адміністрації маріупольського морського порту, станом на 1 квітня, в Маріупольському порту зафіксовано 100 суднозаходів. Сумарний вантажообіг за 1 квартал 2019 склав 1 млн 268 тис. тонн вантажів. У номенклатурі перевалки лідирують металопродукція — 780 тис. тонн, чавун — 49,5 тис. тонн, зернові — 200,1 тис. тонн, олія — 51,7 тис. тонн, будівельні вантажі — 175,7 тис. тонн.

Морський порт Чорноморськ прийняв перший в цьому році балкер з імпортним вугіллям

28 березня морський порт Чорноморськ прийняв перший у 2019 році балкер з імпортним вугіллям. Судно «Hong Jing» з партією коксівного вугілля із США ошвартувалося біля глибоководного причалу № 1 порту Чорноморськ. Дедвейт балкера – 82354 тонни, довжина – 225 м. На борту судна – 75 тис. тонн вугілля. Вантажообробка судна здійснюється трьома технологічними лініями, з одночасним вивезенням вантажу на тилові площі. Планується, що розвантаження балкеру буде закінчено 03 квітня 2019 року. Чорноморський порт має успішний досвід роботи з вантажами імпортного вугілля. Раніше тут вже здійснювали вивантаження великих суден-панамаксів дедвейтом 92 500 тонн і більше. У минулому році порт опрацював майже 300 тис. тонн імпортного вугілля. Зараз за замовленням АМПУ в порту Чорноморськ триває реалізація масштабного проекту з капітального днопоглиблення. За його підсумками порт зможе вільно приймати судна типу Panamax та post-Panamax, що значно збільшить можливості по перевалці у Чорноморську вугілля, зерна та інших вантажів. В рамках проекту у минулому році було закінчено першу за останні 20 років реконструкцію підхідного каналу. Цьогоріч буде завершено роботи в акваторії 1-го ковша Сухого лиману.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n