Оброблено суден: 22

Оренда причалів з їх подальшою концесією — перспективна модель співпраці між портами і приватними компаніями. Ми можемо перейти до неї вже з наступного року,— Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в рамках візиту до Миколаївської області взяв участь у засіданні Ради Миколаївського порту та у нараді за участі керівників керівників філій АМПУ. Разом із Міністром участь у нарадах взяв керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, народний депутат України Тарас Кремінь, представники Мінінфраструктури. Під час засідання Ради Миколаївського порту Міністр інфраструктури наголосив на необхідності розвитку інфраструктури порту, перспективі оренди причалів з їх подальшою концесією приватними компаніями та операторами, дотримання рівних умов для всіх компаній, які здійснюють операційну діяльність в порту. «Миколаївський порт має хороші перспективи для розвитку, але розвиток портової інфраструктури має бути в пріоритеті. Щоб ми мали хороші показники не тільки за перевалкою вантажів, а й за їх обробкою», — наголосив міністр інфраструктури України. Володимир Омелян також зазначив, що оренда причалів з їх подальшою концесією в українських портах — перспективна модель співпраці між портами і приватними компаніями, які здійснюють операційну діяльність на території портів: «Ми можемо запровадити такий механізм співпраці вже з наступного року». Очільник міністерства запросив представників компаній делегувати експертів до робочої групи, яка опрацює такий механізм співпраці. Очільник АМПУ наголосив, що оренда причалів — світова практика, яка має хороші перспективи для запровадження і в Миколаївському порту також. Під час наради з керівниками портів та філій АМПУ Міністр ініраструктури наголосив, що Морська адміністрація має запрацювати з 1 серпня 2018 року: «Це, без перебільшення, проривне рішення для морської індустрії. Також з 1 січня ми скорочуємо портові тарифи і збори на 20%, але це перший крок, ми будемо зменшувати їх і надалі». Під час наради було обговорено можливість реалізації концесійних проектів в портах. Керівник порту «Ольвія» Руслан Олійник зазначив, що ключове — ухвалення відповідного закону, порт готовий до реалізації концесійного проекту. mtu.gov.ua

Ушкодження, отримані при постановці судна до причалу № 8, є незначними

11 жовтня в морському порту «Южний» під час постановки судно зачепило причал № 8. В результаті були ушкоджені облицювальні плити причалу, незначно зміщена швартова тумба та вигнуті анкерні тяги. Причал не виведений з експлуатації, тож розвантажувальні роботи йдуть за графіком. За результатами цієї події складено акт, який підписали всі інстанції, включно з морським агентом. Капітанія порта проводить розслідування. Найближчим часом будуть оприлюднені заключення з висновками. До середи наступного тижня буде зроблено остаточний кошторис всіх робіт, необхідних для усунення ушкоджень. За попередніми даними, вартість аварійних ремонтних робіт складе близько 50 тисяч доларів США та займе приблизно 2,5 місяці. Також додатково були проведені водолазні обстежування: шпунтова стінка причалу, а також надводна та підводна частини причалу не ушкоджені та знаходяться у задовільному для експлуатації стані. «Після закінчення вивантаження імпортного коксівного вугілля протягом кількох діб планується проведення ремонтних робіт для усунення ушкоджень», — зазначив головний інженер адміністрації морського порту «Южний» Віталій Ліпський.

АМПУ оголосила тендер на будівництво причалу 1-з в Одеському порту

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила процедуру відкритих торгів на завершення будівництва причалу 1-з і днопоглиблення прилеглої до нього акваторії. Відповідна інформація опублікована з системі електронних закупівель Prozorro 9 жовтня. Взяти участь в процедурі можуть українські та іноземні компанії. Для цього необхідно подати документи згідно з установленими АМПУ вимогам до 9 листопада 2017 року. Очікувана вартість виконання робіт становить 203,4 млн грн без урахування ПДВ. Причал 1-з призначений для перевантаження генеральних вантажів на Андросовському молу. Його довжина становитиме 254 м, глибина біля причалу — 12 м. Будівельні роботи триватимуть орієнтовно рік. «Реалізація цього проекту проходить у співпраці держави з портовими операторами, приватними інвесторами та міжнародними фінансовими інститутами. Причал зможе приймати судна типу Panamax, в тилу буде побудований сучасний потужний зерновий термінал. Все це позитивно вплине на експортний потенціал України, збільшить надходження від портових зборів до бюджетів різних рівнів. Перед Одеською філією АМПУ поставив завдання провести тендер прозоро, конкурентно, із залученням максимальної кількості учасників»,— прокоментував керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, раніше АМПУ провела тендер, для визначення підрядної компанії, яка проведе реконструкцію причалу № 7 в Одеському порту.

АМПУ візьме на практику курсантів одеського Морехідного коледжу

Адміністрація морських портів України (АМПУ) візьме на практику курсантів Морехідного коледжу технічного флоту Одеської національної морської академії. Така домовленість закріплена в Меморандумі про співпрацю між держпідприємством і навчальним закладом, який був підписаний 13 жовтня 2017 року. З боку АМПУ документ завізував керівник Райвіс Вецкаганс, з боку Морехідного коледжу — начальник, Анатолій Опарін. АМПУ планує вже влітку 2018 року запросити кращих учнів старших курсів коледжу пройти навчання і отримати перший досвід роботи на судах ДП «АМПУ». Також будуть залучатися учні гідротехнічних спеціальностей. Курсантам, які пройшли практику, після закінчення Морехідного коледжу АМПУ запропонує працевлаштування. «АМПУ в найближчі кілька років збільшить чисельність свого флоту. В тому числі, за рахунок покупки днопоглиблювальних суден. Для нас важливо не тільки оновити флот, а й забезпечити його кваліфікованими кадрами. Тому ми запрошуємо курсантів проходити практику в АМПУ, а також встановимо тісну співпрацю між фахівцями нашої компанії з викладачами коледжу. Це буде сприяти більш глибокому обміну досвідом і формуванню єдиного бачення про те, які теоретичні і практичні знання необхідні майбутньому гідротехніку, днопоглиблювачу, судноводію тощо. Ми хочемо, щоб наші студенти працювали під прапором України. У цьому соціальна місія нашої компанії», — зазначив Райвіс Вецкаганс на урочистому шикуванні курсантів Морехідного коледжу. Морехідний коледж був заснований в 1944 році з метою підготовки техніків-механіків для роботи на судах днопоглиблювального флоту і техніків-гідротехніків для будівництва морських та річкових гідротехнічних споруд. Сьогодні коледж є єдиним в Україні морським навчальним закладом, який готує командні кадри плавскладу середньої ланки і перш за все для днопоглиблювального флоту.

26 жовтня відбудеться міжнародна конференція «Гроші та порти 2017»

26 жовтня 2017 року відбудеться перша міжнародна конференція «Гроші та порти 2017» в Одесі, готель «Бристоль». Вперше в галузі морського транспорту будуть всебічно проаналізовані та висвітлені проблеми руху фінансових потоків на ринку портових послуг в Україні. Обговорення гострих тем пройде в форматі дискусій. Серед тем конференції: - Аналіз вартості українського ринку портових послуг. - Портові збори: стратегія змін і методологія розрахунку ставок. - Еволюція тарифів на вантажо-розвантажувальні роботи в морських портах України. - Динаміка вартості додаткових послуг в портах України. - Ціна бюрократії. - Скільки коштує морський порт. Зарубіжний досвід і вітчизняні аналогії. - Інвестиції на розвиток портових потужностей. - Як оптимізувати витрати при проектуванні і будівництві нового терміналу. - Втрати через обмеження конкуренції або зловживання з боку монополістів. - Фінансова сторона і неминучі ризики в діяльності портового агента в Україні та багато іншого. Вартість участі — 7900 грн. Знижки: при участі 2-х представників компанії — 10%; 3-х і більш-15%. Конференція відкриває можливості для плідного спілкування керівникам транспортних компаній, вантажовласникам, трейдерам, фінансистам, перевізникам, операторам терміналів, морським агентам, експедиторам, представникам державних структур. Вона буде цікава для «сухопутних» бізнесменів і потенційних інвесторів, які тільки придивляються до ринку. Організатор — видавництво «Порти України». Співорганізатор — Група Світового банку (проект Міжнародної Фінансової Корпорації «Реформування інвестиційного клімату в Україні», який підтримує уряд Швейцарії). Конференція пройде за підтримки Міністерства інфраструктури України та Адміністрації морських портів України. Подробиці і реєстрація на сайті: www.money.portsukraine.com Оргкомітет: тел.: +380 (482) 37-38-82, факс: 37-38-35. E-mail:

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n