Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 3 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 3 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

АМПУ повторно оголосила тендер на проведення днопоглиблення в Бердянському і Маріупольському портах

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повторно розпочала процедуру відкритих торгів на надання послуг з технічного обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського і Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення. Відповідна інформація розміщена в електронній системі державних закупівель Prozorro 1 серпня 2018 року. Очікувана вартість проведення робіт становить 499,9 млн грн. Пропозиції приймаються до 31 серпня 2018 року. Заявки на участь в тендері можуть подавати українські та іноземні компанії, відповідно до технічних вимог і умов тендерної документації. Орієнтовний обсяг днопоглиблення в Бердянському порту становить 1,5 млн куб. м, в тому числі 1,1 млн куб. м на підхідному каналі та 400 тис. куб. м на внутрішній акваторії порту. У Маріупольському порту — 1,3 млн куб. м, в тому числі 1,2 млн куб. м на підхідному каналі та 115 тис. куб. м на внутрішній акваторії порту. Технічними вимогами передбачається, що вказаний обсяг днопоглиблення повинен бути виконаний в строк не більше 8 місяців без урахування можливих простоїв земснарядів. Відзначимо, що тендер на проведення днопоглиблення в портах Азова АМПУ оголошує вже в третій раз. Процедура була оголошена раніше в грудні 2017 року і скасована у зв'язку з оскарженням учасниками. Наступна процедура, яка була розпочата в травні 2018 року, була скасована через недостатню кількість учасників — заявку подала лише одна компанія. В даний час АМПУ здійснює підтримку глибин в Азовському морі силами власного днопоглиблювального флоту, а саме земснаряду «Меотида». З огляду на великий обсяг робіт з днопоглиблення в цих портах, АМПУ повторно оголошує тендер на вибір компанії-підрядника.

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 1 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 1 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 2 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 2 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Експорт, інвестиції та обмін досвідом — АМПУ підписала меморандум про співпрацю з Qatar ports management company

Меморандум про співпрацю між Адміністрацією морських портів України і Qatar ports management company «Mwani Qatar» був підписаний за підсумками візиту делегації Міністерства транспорту і комунікацій Катару в Україну. Документ спрямований на збільшення вантажообігу між країнами, зокрема експортних поставок української сільгосппродукції до Катару, а також залучення інвестицій в розвиток портової інфраструктури України. Меморандум було підписано у вівторок, 31.07.2018, у Києві в присутності міністра інфраструктури України Володимира Омеляна та міністра транспорту й комунікацій Катару Д. Аль Сулейті. З української сторони підпис під документом поставив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс, від Катару — генеральний директор «Mwani Qatar» Абдулла Аль Ханжі. Напередодні підписання керівник катарської портової компанії зустрівся з Райвісом Вецкагансом в Одесі, де ознайомився з роботою та потенційними інвестиційними проектами в портах «Южний» і «Одеса». «Одним з пріоритетних напрямків, який планує розвивати Катар у співпраці з Україною, є експорт сільгосппродукції. У зв'язку з цим, на зустрічі з Абдуллою Аль Ханжі ми детально обговорили проекти концесії портів «Ольвія» та «Херсон», які знаходяться в безпосередній близькості від основних сільськогосподарських регіонів України»,— зазначив керівник АМПУ, коментуючи підписання меморандуму з Катаром. Крім того, за словами Райвіса Вецкаганса, Катар також зацікавлений брати участь у розвитку порту «Южний». Цей порт, відповідно до стратегії АМПУ, завдяки днопоглиблювальним роботам в найближчі роки зможе приймати найбільші судна, що можуть проходити через протоку Босфор. У свою чергу генеральний директор «Mwani Qatar» Абдулла Аль Ханжі підтвердив, що консультанти катарської компанії вже розглядають два проекти по порту «Южний». Також їх зацікавив проект розвитку пасажирського терміналу та готелю в порту «Одеса». Наприкінці міністр інфраструктури України Володимир Омелян висловив упевненість в тому, що вже найближчим часом Україна і Катар перейдуть до безпосередньої реалізації проектів у портовій і авіаційній сфері, спрямованих на розвиток транспортної інфраструктури і розширення співпраці між двома країнами.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n