Maersk продає балкерний бізнес Hamburg Süd китайської компанії

Датская транспортно-логистическая компания A. P. Moller-Maersk продает китайской China Navigation Company балкерный бизнес Hamburg Süd, который включает Rudolf A. Oetker (RAO), Furness Withy Chartering и балкерные операции Alianca Navegacao e Logistica (Aliabulk). Об этом сообщает ТАСС. Балкерные операции Hamburg Süd координируются из центров в Гамбурге, Лондоне, Мельбурне и Рио-де-Жанейро и выполняются флотом из около 45 зафрахтованных судов классов Handysize, Supramax/Ultramax и Kamsarmax/Panamax. В сделку не вошли танкерные операции RAO Tankers. Параметры сделки не сообщаются. Стороны рассчитывают закрыть сделку в первом квартале 2019 года при условии получения необходимых согласований. «Hamburg Süd, как и планировалось, сосредотачивается на развитии линейного бизнеса под брендами Hamburg Süd и Alianca», — отметил генеральный директор Hamburg Süd Арнт Весперманн. Решение о продаже балкерного бизнеса принято в рамках текущей реорганизации Maersk, направленной на превращение группы в единую интегрированную контейнерную и логистическую компанию. Maersk приобрела Hamburg Süd в 2017 году. Сумма сделки составила €3,7 млрд. Помимо контейнерного бизнеса Hamburg Süd, сделка включала флот из 55 зафрахтованных танкеров и балкеров, которым управляли три дочерних предприятия. A. P. Moller-Maersk Group (штаб-квартира — Копенгаген) — интегрированный транспортно-логистический холдинг, в состав которого входят крупнейшая судоходная линия мира Maersk Line, оператор контейнерных терминалов APM Terminals, компании логистического и производственного секторов. Корпорация представлена в 130 странах. Штат — около 90 тыс. сотрудников. Компания в 2017 году сократила убыток по сравнению с 2016 годом на 39% — до $1,164 млрд. ports.com.ua

АМПУ внесла новий термінал «Євровнєшторг» до Реєстру морських портів

Зерновий термінал ТОВ «Компанія «Євровнєшторг», розташований у спеціалізованому морському порту Ольвія, став першим новим терміналом, внесеним Адміністрацією морських портів України до Реєстру морських портів у 2019 році. Бізнес в українських портах продовжує активно модернізувати та розвивати потужності з перевантаження зернових та інших аграрних вантажів. За словами керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, внесення до реєстру морських портів нового терміналу українсько-литовської компанії «Євровнєшторг» потужністю до 4 млн тонн на рік у порту Ольвія стало гарним початком року. «У 2019 році ми також очікуємо на завершення реалізації одразу кількох проектів державно-приватного партнерства у портах. Йдеться про введення в експлуатацію зернового терміналу MV Cargo у порту Южний, днопоглиблення для якого АМПУ виконало на початку минулого року. У портах Миколаїв та Маріуполь завершується реконструкція та будівництво причалів № 8 та № 4 в рамках реалізації інвестиційних проектів з розвитку потужностей з перевалки зернових», — додав Райвіс Вецкаганс. Термінал ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» в порту Ольвія, почав приймати перші судна в грудні 2018 року. В планах підприємства на 2019 рік – обробити 1 млн тонн сипучих зернових вантажів. «Адміністрація морських портів України активно сприяла підготовці запуску нового зернового терміналу і, як ми бачимо, сьогодні багато робить для модернізації всього портового господарства в Україні» — зазначив Айварас Караліус, голова правління BT Invest Ltd., яке інвестувало кошти в реалізацію проекту в порту Ольвія. Проект компанії «Євровнєшторг» передбачає будівництво комплексу накопичення вантажів з залізничного та автомобільного транспорту з подальшим відвантаженням на морські судна. Зараз завершено будівництво чотирьох силосів місткістю по 6,5 тис. тонн кожний та одного складу підлогового зберігання на 90 тис. тонн, що дає змогу одночасно зберігати 116 тис. тонн зернових вантажів. Загальні інвестиції в першу чергу будівництва становлять 1,8 млрд. грн, завершення планується в березні поточного року. В рамках проекту створено близько 150 робочих місць. Довідка: Основні техніко-економічні показники проекту компанії «Євровнєшторг»: причал № 4 довжиною 280 м, два склади підлогового зберігання загальним обсягом 180 тис. тонн, 24 силоси для зберігання 160 тис. тонн зернових, блок підробітку зерна по сміттю і вологи, вузли авто- і залізничного розвантаження, прийом зерна з барж, конвеєрне обладнання Buhler (Швейцарія), дві суднонавантажувальні машини Ноеро продуктивністю 1 тис. тонн/год кожна. Річний обсяг перевалки зерна після реалізації всіх черг будівництва за проектом — до 4 млн тонн.

Темпи зростання перевалки контейнерних вантажів в українських портах у понад 4 рази перевищують світову динаміку

За підсумками 2018 року морські порти України перевалили 846,5 тис. TEU контейнерних вантажів. Це на 18,7% більше ніж у минулому році. За даними Конференції ООН із торгівлі та розвитку (UNCTAD), світовий ринок контейнерів до 2023 р. зростатиме у середньому на 3,8% на рік. Значна позитивна динаміка в морських портах України є наслідком відновлення вантажообігу після значного падіння у 2014–2015 рр. «Зростання контейнерних перевезень свідчить про пожвавлення економіки. Українські порти ще не вийшли на докризовий рівень за цим напрямком, тому нам є ще куди зростати. Про це свідчать також і плани бізнесу по реалізації спільно з АМПУ проектів із розвитку контейнерних терміналів у тилу наших причалів. У 2018 році було досягнуто відповідних домовленостей одразу з двома провідними світовими компаніями – Дочірнім підприємством німецької компанії HHLA «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») та СМА CGM спільно з ТОВ «Бруклін-Київ Порт» по проектам в порту Одеса»,— відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. У 2018 р. експорт та імпорт контейнерів через українські морські порти розподілився майже порівну – 47,4% та 48,8% відповідно. Контейнерами за межі країни експортуються такі товари як зерно, фрукти, харчові вантажі, а також металопродукція, будівельні матеріали. Імпортуються переважно обладнання, текстиль, харчові вантажі, алкоголь, пластик/ПВХ. Лідерами з перевалки контейнерів стали порти Одеса, Южний та Чорноморськ. Южний у 2018 році збільшив перевалку цих вантажів на понад 75% за рахунок переходу до порту міжнародної контейнерної лінії Maersk з Одеси. Проте незважаючи на це Одесі вдалося не тільки зберегти обсяги контейнерних вантажів, а й збільшити його на 15%. Серед стивідорних компаній лідерами з обробки контейнерів стали ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», ТІС та Чорноморський рибний порт..

У 2018 році АМПУ провела днопоглиблення у 10 портах та каналах

У 2018 році Адміністрація морських портів України забезпечила проведення днопоглиблювальних робіт у 6 портах та на 4 каналах. Завершено два важливих етапи капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний, здійснюється підтримання глибин у портах Маріуполь та Бердянськ на Азовському морі, а також у Херсоні та Ізмаїлі на Чорному морі. Капітальне днопоглиблення, окремі етапи якого були завершені у 2018 році у портах Чорноморськ та Южний, здійснювалось в рамках реалізації проектів державно-приватного партнерства, спрямованих на розвиток портової інфраструктури та збільшення потужностей українських портів. Зокрема, створення підхідного каналу та операційної акваторії біля причалу № 25 у Южному передбачає будівництво та запуск нового зернового терміналу MV Cargo потужністю до 5 млн тонн на рік. Обсяг приватних та державних інвестицій має скласти понад 5 млрд. грн. Наразі тривають роботи зі створення на базі порту Южний одного з найглибоководніших портів на Чорному морі – доведення глибини морського підхідного каналу та операційної акваторії біля причалів № 5–6 державного стивідора «Морський торговельний порт Южний» до 21 метра. В рамках капітального днопоглиблення у порту Чорноморськ вперше за останні 20 років було проведено реконструкцію підхідного каналу. Тривають роботи з днопоглиблення акваторії першого ковша Сухого лиману. Проект дозволить збільшити вантажообіг компаній Risoil, Кernel, що інвестують у розвиток власних перевантажувальних потужностей у порту Чорноморськ. Загальні інвестиції складають понад 4,5 млрд. грн. Експлуатаційне днопоглиблення у 2018 році здійснювалось власним флотом АМПУ, а також за допомогою підрядних організацій, які було обрано на відкритих тендерах, проведених за допомогою електронної системи «Прозорро». За підсумками 2018 року власний флот АМПУ збільшив обсяги робіт у 3,5 рази у порівнянні з 2016 роком. Робота землесоса АМПУ «Меотида» у портах Бердянськ та Маріуполь дозволила частково вирішити проблему підтримання необхідних для забезпечення роботи азовських портів України глибин. Зараз АМПУ проводить тендери з вибору підрядника для днопоглиблення у портах Бердянськ та Маріуполь. Заявки приймаються до 25.01.2019. Також у 2018 році було розпочато перше за останні 7 років масштабне днопоглиблення у Херсоні, продовжуються роботи у порту Ізмаїл. Проведення днопоглиблення на каналах Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманському, Херсонському морському та Дністровсько-лиманському дозволило забезпечити безпеку судноплавства та роботу приватних та державних стивідорних компаній в морських портах України.

Понад 135 млн тонн вантажів перевалили морські порти України у 2018 році

За підсумками 2018 року морські порти України перевалили майже на 2,6 млн тонн вантажів більше ніж у 2017 році. Збільшення вантажопотоку спостерігається за чотирма основними напрямками, які забезпечують майже 80% перевалки: аграрна продукція, руда, металопродукція та контейнерні перевезення.Про це свідчать фактичні дані Адміністрації морських портів України. Перше місце за обсягами перевалки зайняли аграрні вантажі. У 2018 році морські порти України перевалили майже 52 млн тонн зернових, кукурудзи, гороху та іншої сільськогосподарської продукції. Це на 3,5%, або на 1,7 млн тонн більше минулорічних обсягів. На другому місці – руда – понад 28 млн тонн, що на 2,2% або майже на 600 тис. тонн більше показників 2018 року. На третьому – металопродукція – понад 18 млн тонн. Збільшення у порівнянні з минулим роком складає 8,5% або 1,26 млн тонн. На четвертій позиції – контейнерні вантажі, перевалка яких склала понад 846 тис. TEU, що на 18% більше, ніж тогоріч. Лідерами за обсягом перевалки вантажів у 2018 р. стали порти: Южний – 42,7 млн т., Миколаїв – 29,2 млн тонн, Одеса – 21,7 млн тонн, Чорноморськ – 21,5 млн тонн, Маріуполь – 5,9 млн тонн. В цілому в минулому році перевалка експортних вантажів склала майже 100 млн тонн, що на 0,5% перевищує обсяги експорту у 2017 році. Збільшення експорту відзначається по наступним групам вантажів: аграрна продукція, нафтопродукти, олія, вугілля, чорні метали, хімічні та мінеральні добрива, контейнери, великотоннажні автомобілі. Імпорт товарів через морські порти України збільшився на 3,3 млн тонн — до 23,7 млн тонн (+16,5%). Понад 56% імпорту складають поставки руди (7,6 млн тонн) та вугілля (5,7 млн тонн). Суттєво – у 4,3 рази – збільшився імпорт коксу (485 тис. тонн), хімічних та мінеральних добрив – майже у 3 рази до 361 тис. тонн. Транзитні перевезення цьогоріч склали 10,2 млн тонн, що на 13,4% менше, ніж роком раніше. Всього за 2018 рік морські порти України обробили 11654 судна, що на 370 одиниць або на 3% менше ніж у 2017 році. Зросла кількість суднопроходів і обсяги перевезень основних видів вантажів по річці Дніпро. Загальна кількість рейсів у 2018 року склала 16390, що на 10,2% більше, ніж за 2017 рік. Протягом 2018 року по Дніпру було перевезено понад 10 млн тонн вантажів. Більш ніж 52% перевезень склали будівельні матеріали (5,4 млн тонн) та зерно (3,1 млн тонн). Росте і кількість перевезених пасажирів, як усередині України, так і іноземних. Всього водним транспортом у 2018 році скористались понад 515 тисяч осіб. З повним оглядом вантажообігу за 2018 рік в розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням. Інформація з перевезення пасажирів доступна тут. Дані по руху суден і перевезенню вантажу по річці Дніпро за звітний період дивіться за посиланням.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n