Чорноморські порти підписали план дій щодо відродження круїзного судноплавства на найближчі 3 роки

В рамках проведення 52-ої Генеральної асамблеї асоціації круїзних портів «Медкруїз», яка відбулася 23–26 травня 2018 року в м. Валлетта (Мальта), було підписано план дій Чорноморських портів з відродження круїзного судноплавства на найближчі 3 роки. АМПУ представляли заступник начальника Одеського порту з операційної діяльності Руслан Сахаутдінов, начальник служби круїзної інфраструктури Олег Фетисенко і фахівець відділу стратегічного планування та розвитку Марія Лужанська. План дій отримав підтримку президента асоціації «Медкруїз» Айра Пастора, а також голови по Чорноморському регіону Теодора Патрічі. Він передбачає спільне звернення Чорноморських портів до круїзних ліній з метою повідомлення про безпечну ситуацію в Чорноморському регіоні та готовність приймати пасажирські судна, проведення робочих зустрічей та конференції Чорноморських портів в 2019 році, включення Чорноморського регіону в маркетинговий план «Медкруїза» на наступний рік та інші дії. Нагадаємо, що незважаючи на відсутність круїзних лайнерів, була проведена модернізація морського вокзалу: відремонтовані внутрішні приміщення, облаштовано кінетичний фасад. «Розвиток пасажирського і круїзного сполучення є одним з наших пріоритетів. АМПУ реконструює пасажирські комплекси та морські вокзали для того, щоб забезпечити високий рівень безпеки та сервісу для пасажирів. Активна позиція щодо маркетингу українських портів за кордоном необхідна для залучення круїзних суднозаходів. Ми вважаємо, що повернення круїзного судноплавства в Одеський порт відбудеться найближчим часом, так як іноземні туристи дійсно зацікавлені в українському туристичному продукті, про що свідчить збільшення кількості суднозаходів річкових круїзних суден в українські порти (Одеса, Усть-Дунайськ, Ізмаїл)» — прокоментував керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. В рамках Генеральної асамблеї делегація АМПУ провела зустрічі з топ-менеджерами круїзних компаній (Royal Caribbean, Carnival Cruises, AIDA Cruises) і представила позитивну динаміку зростання туристичного потоку в Одесі. Наступна 53-тя Генеральна асамблея «Медкруїз» буде проведена в Бургасе (Болгарія), що позитивно вплине на імідж Чорноморського регіону. Довідка «Медкруїз» (англ. MedCruise) — найбільша в світі асоціація, яка об'єднує круїзні порти Середземного і сусідніх з ним морів, а також компанії, що формують політику на круїзному ринку. З кожним роком «Медкруїз» поповнюється новими членами.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 8 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 8 червня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Обмежень немає   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Китай може стати ключовим концесійним партнером в розвитку інфраструктури України,— Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян обговорив можливості інвестування в портову, залізничну та дорожню галузь України з віце-президентом China Communications Construction Company (CCCC) паном Сун Жію (Sun Ziyu). На зустрічі також були представники China Harbor Engineering Company та China Road Construction Company. «Я глибоко переконаний, що управлянням об’єктами морської інфраструктури ефективно може займатися саме приватний сектор, тому ми активно шукаємо партнерів, яким ми могли бі передати в концесію морські порти України» – відзначив очільник Міністерства інфраструктури України. Серед можливих проектів було обговорено створення в південних регіонах України мережі бетонних доріг для перевезення вантажів між морськими портами. Володимир Омелян підкреслив, що «має бути концесійний проект, де перевезення вантажів фурами має відбуватися на платній основі, доходи від якої будуть спрямовуватися на оновлення існуючої та будівництва нової інфраструктури». Віце-президент China Communications Construction Company (CCCC) пан Сун Жію відмітив, що китайська сторона глибоко зацікавлена в розвитку інфраструктурних проектів в Україні, оскільки це прямо впливає на доступ до європейських ринків. «Враховуючи Угоду про вільну торгівлю України з ЄС, розвиток транспортної інфраструктури в Україні є високим пріоритетом для Китаю, оскільки в сукупності з Новим шовковим шляхом це значно спрощує доступ китайських товарів на європейські ринки», — підкреслив пан Сун Жію. Міністерство інфраструктури України

Безпека в українських портах будується на основі кращих міжнародних практик

Адміністрація морських портів України (АМПУ) ініціювала обговорення питань морської безпеки і охорони в українських портах, впровадження передового міжнародного досвіду та застосування кращих міжнародних практик і норм. Обговорення відбулося в рамках круглого столу Ukrainian Ports: Maritime Security Agenda в Одесі 31 травня. Захід зібрав понад 60 учасників, серед яких топ-менеджери державних і приватних стивідорів, фахівці, відповідальні за морську безпеку та охорону в портах, представники АМПУ з морської і внутрішньої безпеки, представники Держприкордонслужби, Одеської митниці, Національної поліції, СБУ та інші. В якості окремих спікерів були присутні спеціально запрошені учасники — Голова Миколаївської ОДА Олексій Савченко, експерти міжнародної Програми експортного контролю та безпеки кордонів Уряду США (ExBS), Посольства США в Україні, представники міжнародних компаній в сфері безпеки і охорони. Сергій Гронський, заступник голови АМПУ з морської і внутрішньої безпеки, виступив з доповіддю про національні та міжнародні вимоги щодо морської безпеки та охорони в портах, зобов'язань України та сучасні тенденції: «В портах перевалюються різні типи вантажів, в тому числі небезпечні. Це вимагає особливого контролю та чіткого виконання міжнародних норм з морської безпеки. Україна є членом Міжнародної морської організації, тому активно впроваджує вимоги міжнародних і національних нормативних документів в портах. Українські порти регулярно відвідують уповноважені делегації і відзначають високий рівень системи морської безпеки. Для нас це важливо, оскільки інвестиції в порти можна очікувати, забезпечивши, в тому числі надійність і безпеку в портах». Андрій Кашуба, начальник відділу морської безпеки і охорони АМПУ підкреслив важливість подальшого розвитку тісного і багатостороннього співробітництва з міжнародними партнерами, а також налагодження чіткої взаємодії і злагодженості дій всіх суб'єктів забезпечення морської безпеки. Кевін Кіл’єр, радник з морських питань міжнародної Програми експортного контролю та безпеки кордонів (ExBS), розповів про основні напрямки проектів Уряду США в питаннях морської безпеки, безпеки портів, охорони і захисту кордонів. Окремо, учасники круглого столу обговорили питання залучення спеціалізованих охоронних компаній для роботи в порту. «В Антверпені, Роттердамі, Гамбурзі, портах Прибалтики вже не один рік охорону забезпечують приватні компанії. Плюс цієї практики в тому, що вона дозволяє економити кошти і залучати на роботу кваліфікованих фахівців. Ми в АМПУ дуже уважно вивчили цю практику і плануємо її застосувати відповідно до українського законодавства» — підкреслив Сергій Гронський. Юрій Козленко, генеральний директор компанії G4S Україна, провів презентацію міжнародних кейсів залучення приватних охоронних організацій, розповів про успішні проекти компанії G4S в Україні. Олександр Пустовойтенко, начальник сектора організації режиму перебування і переміщення в морських портах відділу внутрішньої безпеки АМПУ, розповів про практичну сторону залучення державних і приватних охоронних організацій для посилення і підтримки режиму перебування в портах. Нагадаємо, круглий стіл Ukrainian Ports: Maritime Security Agenda відбувся як паралельна панель Ukrainian Ports Forum-2018, організатори — Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

На Ukrainian Ports Forum-2018 презентували найперспективніші інвестпроекти в портах України

Вперше на одному майданчику — Ukrainian Ports Forum-2018 — були представлені найбільш перспективні і готові до реалізації інвестиційні проекти в портах України. «На форумі ми зібрали всіх менеджерів, які курують провідні інвестиційні проекти в портах. В цьому і полягає унікальність нашого заходу — одночасно адресна і масштабна робота з потенційними інвесторами. Найбільш цікаві кейси презентували з детальним описом етапів, термінів реалізації, робіт, які належить виконати і переваг для інвесторів. Це найбільш прикладна частина нашого заходу, максимум конкретики, цифри і проекти, які вже сьогодні чекають своїх інвесторів — приходь і розвивай свій бізнес в українських портах»,— прокоментував керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Олег Кудашов, старший фахівець з інвестицій відділу транзакції ДПП Міжнародної фінансової корпорації (МФК), представив два пілотних концесійних проекти — ДП «Херсонський морський торговельний порт» та ДП «Стивідорна компанія «Ольвія». В їх реалізації допомагає МФК і очікується, що вже наприкінці поточного року буде оголошений перший тендер, а сама процедура з вибору концесіонера завершиться в лютому 2019 року. За словами глави Проектної офісу SPILNO, Тараса Бойчука, згідно проекту Закону про концесії (прийнятий в першому читанні) є два можливих сценарії — це концесійний тендер і конкурентний діалог. Який зі сценаріїв буде запропонований потенційним учасникам буде визначено після закінчення підготовки ТЕО. Олександра Клітіна, керівник групи підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України, представила проект концесії ДП «Морський торговельний порт «Южний». Проект передбачає будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу навалювальних вантажів і реконструкцію комплексу причалів № 5–8. На даний час проект знаходиться на стадії перед-ТЕО з залученням консультантів EGIS. Наступним етапом планується співпраця з ЄБРР і МФК з підготовки ТЕО концесії. Ще один інвестиційний проект в порту Южний представив Мартін Меніон, директор американської компанії AECOM в Європі, Близькосхідному регіоні, Індії та Африці. Йдеться про комплекс з переробки і перевалки агропродукції, до складу якого входить зерновий термінал, термінал з перевалки рослинних олій і олійно-екстракційний завод. AECOM розробила ТЕО проекту. Планується, що, крім існуючих, в порту Южний з'явиться ще три причали. Це дозволить здійснювати одночасне навантаження судна рослинною олією і двох суден зерновими дедвейтом 125 тис. тонн, швидкість навантаження 3 тис. тонн на годину на кожне судно. Річна потужність перевалки терміналу при повному розвитку складе 9 млн тонн зернових. Олександр Олійник, директор ДП «Маріупольський морський торговельний порт», представив проект будівництва спеціалізованого комплексу з перевалки зернових в порту Маріуполь. ДП «ММТП» має намір інвестувати в проект 501,7 млн ​​грн власних коштів. Зараз здійснюється перша черга реалізації проекту силами ДП «Маріупольський морський торговельний порт», яка включає установку 10 силосів ємністю по 5,7 тис. тонн кожен, можливість автомобільного та залізничного розвантаження, установку однієї суднонавантажувальної машини продуктивністю до 1 тис. т/год. Другу чергу планують реалізувати за рахунок коштів приватного інвестора. Вона включає встановлення приймального технологічного обладнання другого потоку станції розвантаження залізничних вагонів, блоку з 4 оперативних силосів ємністю 2 тис. тонн, 13 силосів для зберігання зерна ємністю 74,1 тис. тонн, зерносушарки, причальної конвеєрної галереї і суднонавантажувальних машин. На другу фазу проекту необхідно 387 млн ​​грн. Потужність комплексу складе 2 млн тонн на рік. На сьогоднішній день проект реалізується спільно з американо-канадською компанією «ABROOK INC» в частині поставки обладнання. За словами президента компанії Михайла Атрошенко, співвідношення ціни, якості і характеристик запропонованого обладнання сприяли перемозі компанії в тендері ДП «ММТП». Ще один проект в порту Южний представив В'ячеслав Бояльский, директор ТОВ «Компанія ТЕХАГРО». У планах компанії, що володіє ділянкою 82 га на вході в акваторію порту Южний, оновлення та освоєння територій і причального вантажного фронту, створення високоефективного рентабельного універсального перевантажувального комплексу в районі причалу № 38 морського порту «Южний». Компанія розраховує побудувати три термінали: зерновий потужністю 4,5 млн тонн, контейнерний на 2 млн тонн і термінал для сипучих вантажів на 2–2,5 млн тонн. Загальний кошторис, включаючи витрати на прокладку залізниці і лінії електропередач, складе 198 млн дол. Будівельні роботи планується почати в 2020 році. Зерновий термінал буде здано в 2021 році. Проект будівництва терміналу в порту Ольвія, який буде спеціалізуватися на перевалці сільськогосподарської продукції, представив Айварас Караліус, виконавчий директор BT Invest Ltd. Він реалізується спільно з українською компанією «Евровнєшторг». На сьогоднішній день завершена перша черга будівництва за проектом, а саме будівництво 4-х силосів ємністю по 6,5 тис. тонн кожен, триває будівництво складу підлогового зберігання. Очікується створення близько 200 робочих місць. Разом з тим, проект відкритий для інвесторів і партнерів. Після реалізації термінал зможе перевалювати до 4 млн тонн вантажів на рік, пропускна спроможність складе 300 вантажних машин і 200 вагонів на добу. Крім того, на форумі були представлені й інші інвестиційні проекти. Зокрема, проект концесії залізнично-поромного комплексу ДП «МТП «Чорноморськ». Майбутньому інвестору буде переданий комплекс з причалами № 26–18 загальною площею 36,9 га. Річна потужність терміналу становить 4,5 млн тонн в залізничних вагонах, 35 тис. вантажних автомобілів і 25 тис. легкових автомобілів. Також був представлений проект розвитку пасажирського терміналу Одеського морського вокзалу. Реалізація проекту планується на умовах державно-приватного партнерства (оренда, управління майном). Передбачається передача інвестору пасажирського терміналу Одеського морського вокзалу, в який входить концертно-виставковий зал і центральний зал будівлі терміналу, готель «Одеса», ресторан «Гранд Європа», морська арт-галерея. Пропускна здатність комплексу становить до 1 млн пасажирів на рік. На презентації проектів були присутні представники міжнародних фінансових організацій, банків, діючі інвестори, власники вантажів і стивідори. Формат сесії передбачав інтерактивне спілкування, в ході якого учасники задавали уточнюючі питання щодо деталей реалізації проектів, законодавчих норм, механізмів взаємодії. Повна інформація про ці та інші інвестиційні проекти, які вже реалізуються в портах або є перспективними зібрана на одному ресурсі — Інвестиційному порталі АМПУ ( http://investinports.com).

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n