З Днем працівників морського та річкового флоту України!

У першу неділю липня в Україні відзначають своє свято усі, чия професійна діяльність пов’язана з флотом.З святом, друзі! Наснаги та попутного вітру у добрих справах!

Напередодні свого 230-річчя Миколаївський порт збільшив обсяги перевалки більше, ніж на 20%

Один з найстаріших морських портів України – порт Миколаїв – напередодні свого 230-річчя вийшов на показник перевалки в понад 15 млн тонн. Це більше, ніж на 20% перевищує показники за аналогічний період 2018 року. Зараз Миколаївський морський порт входить до трійки найбільших морських портів України за обсягами перевалки вантажів. «АМПУ активно інвестує у розвиток Миколаївського порту і разом зі стивідорними компаніями робить цей порт із великою історією дедалі сучаснішим. Наприкінці минулого року ми домовилися з однією з найбільших світових продовольчих корпорацій COFCO про реалізацію спільного проекту з розвитку зернового терміналу та реконструкції причалу № 0. Також у роботі низка інших проектів, зокрема, будівництво причалу № 8. Їх реалізація збільшить можливості порту з перевалки вантажів щонайменше на 4 млн тонн на рік»,— зазначив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. Миколаївський порт уже є лідером серед портів України за обсягами перевалки хлібних вантажів та олії. Минулого року стивідорні компанії, що працюють у порту, перевалили 13,6 млн тонн хлібних вантажів та 2,5 млн тонн олії – ці показники стали рекордними серед морських портів України в 2018 році. Потужності порту, що є важливою складовою логістичного ланцюга аграрного кластера регіону, розвиватимуться і надалі. Очікується, що внаслідок реалізації низки інвестиційних проектів вантажообіг агропродукції у Миколаївському порту зросте на 30%. За словами Райвіса Вецкаганса, АМПУ планує збільшити інвестиції у розвиток портової інфраструктури. У 2019 році очікується збільшення фінансування удвічі. Окрім реконструкції та розвитку причального фронту, цього року в Миколаївському порту буде завершено експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу та акваторії порту, а також підхідного каналу порту «Дніпро-Бузький». Наразі виконано понад 90% від запланованих обсягів робіт на підхідному каналі. За підсумками реалізації проекту, його глибини будуть доведені до паспортних: 11,2 м та 11,5 м. Загальний обсяг робіт складає понад 890 тис. куб. м. «Миколаївський порт старший за місто, уся наша історія та життєдіяльність тісно пов’язані, від успішної роботи порту багато в чому залежить добробут громади. Портовики роблять великий внесок у бюджет Миколаєва, а розвинена портова інфраструктура – це майбутнє нашого міста. Бажаю всім нам перспективного майбутнього»,— привітав портовиків та мешканців Миколаєва міський голова Олександр Сєнкевич. Зараз у порту налічується 23 державні та 14 приватних причалів. Порт розташований на лівому березі річки Південний Буг та з'єднаний з басейном Чорного моря Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом (БДЛК), що складається з 13 колін. Довідково Історія Миколаївського морського порту починається 1789 року, коли на лівому березі річки Інгул була заснована Вільна Гавань. Розвиток Миколаєва як морського порту обумовлений його унікальним географічним розташуванням: у центрі регіону з активною сільськогосподарською діяльністю та в глибині материка, що зробило сухопутні шляхи зручнішими, ніж в інших морських портах. При цьому Миколаївський порт має вихід у Чорне море через Бузько-Дніпровський лиман. Протягом тривалого часу порт був виключно військовим, а отже – закритим для зовнішньої торгівлі. Її розвиток почався лише після Кримської війни 1853–1856 рр. Глибина складала близько 6,1 м, що давало можливість заходити у порт судам найвищого рангу. Близькість Криворізького рудного басейну зробила Миколаїв єдиним портом на українському узбережжі Чорного моря, що відвантажував руду на експорт. Для забезпечення цілорічної роботи порту наприкінці XIX сторіччя на верфі у Швеції було замовлено криголам. «Ледокол-1» потужністю 700 к.с. був першим у Російській імперії та 10-м у світі. У часи Другої Світової війни було зруйновано понад 90% причалів Миколаївського порту, підірвано, затоплено або вивезено усі портові перевантажувальні механізми, залізничні колії та портовий флот. На 2/3 були зруйновані складські, службово-допоміжні, адміністративні та житлові приміщення. Після війни Миколаївський порт було відбудовано, 1959 року він був визнаний найкращим в СРСР. На сьогоднішній день Миколаївський морський порт входить до трійки найбільших портів України і знаходиться в списку підприємств, які мають стратегічне значення для української економіки. Площа акваторії порту — 323 га, території — 69,3 га. Навігація в порту триває цілий рік. У період льодової кампанії здійснюється льодова проводка буксирами порту. Лоцманське проведення суден у портових водах, а також лоцманське забезпечення швартових операцій в порту і на перевантажувальних терміналах і постановки суден на якір на рейдах порту здійснюються лоцманами філії «Дельта-лоцман» — структурного підрозділу ДП «АМПУ».

Володимир Омелян провів зустрічі з представниками американських компаній Bunge, Cargill та General Electric

Володимир Омелян провів зустрічі з представниками американських компаній Bunge, Cargill та General Electric В рамках робочого візиту до Сполучених Штатів Америки Міністр інфраструктури України Володимир Омелян провів зустрічі з керівниками американських компаній, зокрема, Bunge, Cargill та General Electric. Під час спілкування з керівництвом Bunge та Cargill Міністр інфраструктури України надав позитивну оцінку діяльності зазначених компаній в українських портах. Так, за його словами, великі іноземні інвестори, які працюють в Україні, створюють нову філософію співпраці бізнесу та держави, вищі стандарти роботи для робітників та сприяють розвитку не тільки окремих секторів економіки, а й багатьом суміжним секторам. Володимир Омелян повідомив, що наразі Міністерство інфраструктури України готується до проведення концесійного конкурсу для двох великих інфраструктурних проектів: 1.Концесійний проект державного підприємства «Стивідорна компанія Ольвія» (У рамках проекту передбачається будівництво зернового терміналу потужністю 2 млн. тонн. Загальний обсяг інвестицій складе не менше 49 мільйонів доларів) та Концесійний проект державного підприємства «Херсонський морський торговельний порт» (В рамках проекту планується інвестувати в існуючу інфраструктуру порту та модернізацію перевалочних потужностей. Загальний обсяг інвестицій складе не менше 8 мільйонів доларів). «Відзначу, що проекти в портах Ольвія та Херсон реалізуються за допомогою та за підтримки Міжнародної фінансової корпорації, Європейського банку реконструкції та розвитку. Ми раді запросити Cargill та Bunge взяти участь у концесійних тендерах, які буде оголошено у наступному місяці»,— заявив Володимир Омелян. Що стосується співпраці України з General Electric, Володимир Омелян назвав її «зразковою» від моменту підписання контракту і до сьогодні, коли локомотиви GE успішно допомагають в транспортуванні вантажів українською залізницею. «Контракт з General Electric, певно, є найбільш знаковою угодою, яку уклала Україна за останні декілька років з провідною світовою компанією. Перший етап Угоди виконано успішно — Укрзалізниця отримала 30 локомотивів, які вже працюють на вантажних перевезеннях. Для виконання Другого етапу Угоди на 40 нових локомотивів важливе довгострокове фінансування на суму 150 млн доларів США, які будуть залучені від міжнародних фінансових інституцій»,— наголосив Міністр інфраструктури України. Представники американського бізнесу подякували українському урядовцю за чесний і відкритий діалог з інвесторами, а також за підтримку в реалізації великих українсько-американських інфраструктурних проектів.

Портова галузь – драйвер зростання вітчизняної економіки

Портова галузь відіграє одну з ключових ролей у зростанні української економіки. Такий висновок можна зробити, проаналізувавши опублікований Державної службою статистики збірник «Зовнішня торгівля України». Видання містить дані про обсяги зовнішньої торгівлі товарами та послугами за 2016–2018 роки. Загальний дохід, сформований ринком послуг у морських портах України, за даними останньої звітності, становив щонайменше 1,7 млрд доларів США, що дорівнює 2 відсоткам внутрішнього валового продукту країни. Такий показник досягнуто завдяки діяльності близько 1300 суб’єктів господарювання із чисельністю персоналу понад 47 тис. працівників. У морських портах обробляється понад 37% (38 204,1 млн. доларів США у 2018 році) загального обсягу міжнародної торгівлі України з різними країнами світу, у тому числі понад 57% вітчизняного експорту. Основна номенклатура зовнішньої торгівлі – експорт продукції агропромислового та гірничо-металургійного комплексів та імпорт таких ресурсів, як вугілля, залізорудна сировина, контейнерні вантажі.

З Днем Конституції!

Сьогодні Україна відзначає День Конституції – важливе державне свято, єдине, закріплене у самій Конституції. Ми, українці, пишаємося тим, що саме український гетьман Пилип Орлик 1710 року написав першу в світі Конституцію. І водночас цінуємо зусилля всіх громадян нашої країни, які боролися за права всіх українців. Завдяки Конституції кожен з нас має гарантовані права, а також підстави формувати дедалі сильнішу правову державу. Це основа нашої гідності, відповідальності та гордості за спільну державотворчу справу. Вітаємо з Днем Конституції всіх, хто поважає Закон, щодня вдосконалює нашу правову систему та прагне дедалі прозоріших, людяніших та простіших взаємин між державою та її громадянами.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n