Представники Берегової охорони США відвідали Одесу

Минулого тижня відбувся візит делегації представників Міжнародної Програми з безпеки портів Берегової охорони США та Посольства США в Україні до портів Одеського регіону. Метою візиту була підготовка до спостережного візиту делегації, запланованого на травень цього року і присвяченого питанням практичної реалізації вимог Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів (Кодекс ОСПЗ) в морських портах та портових засобах. «АМПУ продовжує діалог з міжнародними партнерами, який сприяє підвищенню потенціалу та рівня безпеки портів. Постійна комунікація між Береговою охороною США, Посольством США в Україні та АМПУ у питаннях покращення заходів щодо безпеки портів у наших країнах є вкрай важливою. Завдяки цьому ми маємо унікальні можливості залучати команди висококваліфікованих фахівців Міжнародної Програми з безпеки портів для обміну своїми знаннями, досвідом та найкращими практиками, що застосовуються в усьому світі», — зазначив заступник Голови АМПУ з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський. В рамках свого візиту делегація відвідала  морські порти «Одеса» та «Южний», а також розташовані в них портові об’єкти. Учасники делегації  спільно з керівництвом адміністрацій та служб морської безпеки портів «Одеса» та «Южний», представниками центрального апарату АМПУ та портових операторів, а також фахівцями, відповідальними безпосередньо за питання морської безпеки та охорони, обговорили актуальні питання виконання вимог Кодексу ОСПЗ. Представники Міжнародної програми з безпеки портів Берегової охорони США відзначили значний успіх України у впровадженні Кодексу ОСПЗ, який є ключовим показником ефективних заходів безпеки портів. Як наслідок, наразі судна, які прибувають до Сполучених Штатів з українських портів, з меншою ймовірністю потрапляють під дії державного контролю порту, що вже має позитивний вплив з точки зору зменшення часу потенційних затримок та сприяє торгівлі між країнами.

10 квітня 2018 року Міністерство інфраструктури України розпочало прийом групи аудиторів Європейського агентства з морської безпеки (EMSA)

10 квітня 2018 року Міністерство інфраструктури України розпочало прийом групи аудиторів Європейського агентства з морської безпеки (EMSA). EMSA проводить в Україні черговий (плановий) аудит національної системи освіти, підготовки та дипломування моряків, медичних стандартів на предмет виконання вимог Директиви 2008/106/ЕС та Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 року, з поправками (STCW). Візит аудиторів EMSA в Україні продовжуватиметься з 10 по 20 квітня поточного року. 10 та 11 квітня аудитори працюватимуть в Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків (Інспекція) з метою аналізу відповідних норм національного законодавства та процедур їх виконання відповідно до правил STCW. Враховуючи значний обсяг питань аудиту та з метою повного та якісного представлення національних стандартів, до роботи долучені фахівці Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Державної служби України з безпеки на транспорті та Регістру судноплавства України. У подальшому в рамках програми аудиту експерти EMSA відвідають Херсонську державну морську академію, дипломно-паспортний відділ Адміністрації Херсонського морського порту (ДП «АМПУ»), морський спеціалізований тренажерний центр Херсонської державної морської академії, Національний університет «Одеська морська академія», учбово-тренажерний комплекс «Адмірал» (м. Одеса). Підбиття підсумків аудиту заплановано на 20 квітня 2018. Головною метою аудиту EMSA є визначення відповідності системи освіти, підготовки, медичних стандартів та дипломування моряків вимогам STCW. Міністерство інфраструктури України, Інспекція та інші підприємства вживають всіх необхідних заходів, щоби гідно та якісно представити національну систему підготовки та дипломування моряків. Міністерство інфраструктури України

АМПУ підписала два контракти з CHEC на проведення днопоглиблення в порту Чорноморськ

6 квітня 2018 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) і China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) підписали два контракти на проведення днопоглиблення в морському порту «Чорноморськ» (м. Чорноморськ, Одеська область). Один документ передбачає проведення робіт на підхідному каналі до порту, а другий – в акваторії 1-го ковша Сухого лиману. «Проект днопоглиблення акваторії морського порту Чорноморськ передбачає збільшення глибин водних підходів та операційної акваторії порту до 16 метрів. Ми створюємо повноцінний глибоководний порт. Цей контракт – початок розвитку другого глибоководного порту в країні після Южного. У мене немає сумніву, що в порт Чорноморськ вже незабаром зможуть заходити великі контейнеровози, які залучить компанія Hutchison. Я хочу подякувати керівнику АМПУ Райвісу Вецкагансу, який, спільно з командою, створив всі необхідні умови для участі в тендерах як національних, так і іноземних компаній зі світовим ім'ям. Підрядник був вибраний за результатами відкритих торгів у системі ProZorro, що забезпечує абсолютну прозорість процесу і виключає можливість будь-яких корупційних проявів», — сказав Міністр інфраструктури Володимир Омелян. У результаті торгів, які відбулися 13 березня цього року, економія коштів склала 40 млн грн або 10% від очікуваної вартості. Згідно з підписаними угодами в Чорноморську буде проведено днопоглиблення підхідного каналу до порту до 16 м і днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману до 15 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі буде піднято понад 500 тис. куб. м ґрунту, в акваторії — майже 1,5 млн куб. м. Вартість проекту складає 404 млн грн. З них 87,1 млн грн буде направлено на днопоглиблення каналу, а 317 млн ​​грн — акваторії. «До кінця 2018 року проект має бути завершений. Паралельно з його реалізацією ми проведемо реконструкцію причального фронту і днопоглиблювальні роботи в акваторії біля причалів, що дозволить в подальшому обробляти біля причалів порту судна типу Panamax. Найближчим часом буде оголошений тендер на проведення цих робіт. У комплексі це дасть можливість портовим операторам обробляти великотоннажний флот і значно збільшити пропускну здатність терміналів. Упевнений, проект в Чорноморську стане першим кроком до нового витка в історії порту і підвищенню ефективності його роботи», — сказав керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Церемонія підписання відбулася за участю Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, начальника адміністрації Южненської філії АМПУ Максима Широкова, генерального директора CHEC в Україні Лінь Тао, представників посольства КНР в Україні та ЗМІ. Як повідомлялося раніше, до аукціону відбору контрагента для проведення днопоглиблення на підхідному каналі порту Чорноморськ були допущені чотири компанії, серед яких China Harbour Engineering Сompany Ltd., LTD Novadeal, Jan De Nul n.v., Van Oord Dredgingand Marine BV. А до аукціону з відбору підрядника для проведення робіт в операційній акваторії порту було допущено п'ять компаній: ТОВ «УКРБУДСЕРВІС», China Harbour Engineering Сompany Ltd., LTD Novadeal, Jan De Nul n.v., Van Oord Dredging and Marine Contractors BV. Нагадаємо, в травні 2017 року за результатами тендеру між АМПУ і CHEC були підписані два контракти на проведення днопоглиблення в порту Южний. Роботи за першим контрактом завершені з випередженням графіка на три місяці, за другим – вже виконано понад 50% робіт.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 10 квітня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 10 квітня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   7. Одеса Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає Перевищено критичний рівень води на 8 см 13. Южний Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Закрито для руху суден (туман)   16. ХМК (Херсонський морський канал) Закрито для руху суден (туман)  

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 6 квітня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 6 квітня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає До критичного рівня води 12 см 2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає Перевищено критичний рівень води на 10 см 4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає До критичного рівня води 6 см 10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає Перевищено критичний рівень води на 13 см 13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n