Землесос «Меотида» завершив днопоглиблення в Бердянському порту та почав працювати у Маріуполі

Власне днопоглиблювальне судно ДП «АМПУ» «Меотида» завершило експлуатаційне днопоглиблення на підхідному каналі Бердянського порту та передислоковане до Маріуполя. Менш ніж за 40 днів (з 17 листопада) землесосу вдалось вилучити близько 45 тисяч куб. м ґрунту, а загалом, протягом року, було вилучено понад 100 тис. куб. м. «Виконання цих робіт допомогло покращити умови судноплавства на підхідному каналі – зазначили у Адміністрації морського порту Бердянськ.— Однак, потреба порту в днопоглиблювальних роботах не може бути вирішена однією лише «Меотидою». В планах на 2019 рік — збільшення прохідної осадки до 7,9 м, тож ми дуже сподіваємось на позитивне завершення тендеру, оголошеного АМПУ». 24 грудня поточного року «Меотиду» було знов передислоковано до Маріупольського морського порту, де з 26 грудня землесос поновив виконання днопоглиблення на підхідному каналі Вугільної гавані, яке буде продовжуватися протягом січня 2019 року доки дозволять погодні умови. З початку 2018 року орієнтовний обсяг днопоглиблення, виконаний земснарядом, становить понад 360 тис. куб. м. Нагадаємо, Адміністрація морських  портів України оголосила два тендери на проведення днопоглиблювальних робіт в портах Азовського моря. Обсяг робіт, який необхідно виконати у Бердянському порту, складає 1,85 млн куб. м, з них: 1,4 млн куб. м — на підхідному каналі і 466 тис.куб. м — на внутрішній акваторії порту. Очікувана вартість робіт — 430 млн грн. без ПДВ. У порту Маріуполь обсяг днопоглиблення складає 1,9 млн куб. м. Основні роботи (1,79 млн куб. м) належить провести на підхідному каналі Вугільної гавані, і 115 тис. куб. м — в акваторії порту. Очікувана вартість днопоглиблення — 460 млн грн. без ПДВ. Заявки на участь в конкурсах на проведення експлуатаційного днопоглиблення в морських портах Бердянськ і Маріуполь приймаються до 14 січня 2019 р. Відповідна інформація опублікована в системі електронних закупівель ProZorro.

МЕРТ погодило висновки по ТЕО пілотних проектів концесії в портах «Ольвія» та «Херсон»

Міністерство економічного розвитку і торгівлі розглянуло і погодило позитивні Висновки за результатами аналізу ефективності проектів концесії майна державних стивідорних компаній в портах «Ольвія» та «Херсон». Це рішення є відправною точкою для підготовки до проведення відкритих концесійних конкурсів. «Позитивне рішення МЕРТ є важливим сигналом для міжнародних і українських інвесторів, що пілотні концесійні проекти держстивідорів в портах „Ольвія“ та „Херсон“ вийшли на завершальний етап. Враховуючи обмежений час, відведений на підготовку документів після оголошення конкурсу, зацікавленим компаніям варто вже зараз починати цю роботу», — прокоментував подію керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Зараз почалася безпосередньо підготовка до проведення конкурсів пілотних концесійних проектів в портах України. Згодом буде створено спеціальну конкурсну комісію, яка опікуватиметься підготовкою і затвердженням конкурсної документації і безпосередньо оголошенням концесійного конкурсу. Планується, що конкурс буде оголошений на початку 2019 року, а підписання концесійних договорів відбудеться в 2 кварталі 2019 року. В цілому, очікується, що концесія в портах «Ольвія» і «Херсон» залучить інвестиції у розмірі понад 18 млрд. грн. Обсяг перевалки вантажів вже в перші п'ять років реалізації проектів (з 2020 по 2025 рр.) може збільшитися майже в 2 рази (для "СК «Ольвія» — з 2,55 млн тонн в 2018 р. до 4,59 млн тонн в 2025 р., а в Херсоні — з 1,1 млн тонн до 2,01 млн тонн). Надходження до місцевого бюджету Миколаєва за цей період при оптимістичному сценарії можуть вирости також удвічі — на 241 млн грн), в Херсоні — на 55 млн грн. Нагадаємо, раніше ТЕО пілотних концесійних проектів в портах «Ольвія» та «Херсон», розроблених Консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР та IFC були представлені і пройшли обговорення за участю представників трудових колективів державних стивідорних компаній, а також місцевої влади. Позитивні Висновки за результатами аналізу ефективності проектів концесії держстивідорів в обох портах були затверджені профільними робочими групами МЕРТ з урахуванням гарантій подальшого працевлаштування для працівників підприємств при передачі в концесію. Економічний аналіз робився на основі різних прогнозів, пройшов узгодження низкою центральних органів виконавчої влади, зокрема, Мінфіну і показав перспективність і вигоду обох концесійних проектів навіть у разі реалізації не оптимістичних, а базових сценаріїв. * Інфографіка: Проектний офіс з розвитку державно-приватного партнерства «Спільно».

До уваги агентських компаній, які здійснюють свою діяльність в морських портах України!

Для запобігання затримки суден в очікуванні надходження оплати за портові збори, нагадуємо про необхідність інформування судновласників про режим роботи системи електронних платежів (далі – СЕП) Національного банку України на новорічні свята. Рекомендуємо завчасно здійснити оплату портових зборів по суднам, відхід яких заплановано до 7 січня 2019 року. У зв’язку з прийдешніми новорічними святами також повідомляємо, що з 30 грудня 2018 року по 1 січня 2019 року та з 5 січня по 7 січня 2019 року СЕП не працюватиме. 29 грудня 2018 року та 2 січня 2019 року СЕП працює в обмеженому режимі. Фактичне зарахування грошових коштів на рахунок ДП «АМПУ» відбудеться в перший робочий день після свят — 3 та 8 січня 2019 року. У разі ненадходження грошових коштів за портові збори, адміністрації морських портів в особі капітанів портів залишають за собою право відмовити у видачі дозволу на вихід судна з морського порту до моменту сплати портових зборів у повному обсязі.

Договірна кампанія по приєднанню морських агентів триває

У зв’язку з публікаціями на Інтернет-ресурсах та у соціальних мережах інформації, яка не відповідає дійсності, ДП «АМПУ» повідомляє портовому співтовариству, зокрема морським агентам, що договірна кампанія по приєднанню морських агентів до договору приєднання № 367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 про взаємодію сторін під час агентування суден в морських портах України триває, і жодних перешкод в реєстрації зазначених декларацій, в тому числі і шляхом судової заборони, немає. Станом на 26.12.2018 зареєстровано 129 декларацій про приєднання до Договору із морськими агентами, які обслуговують понад 72% суден в морських портах України. В зв’язку з вищенаведеним, пропонуємо морським агентам, які ще не приєдналися до договору приєднання № 367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 про взаємодію сторін під час агентування суден в морських портах України, подати декларації про приєднання разом з документами, визначеними п. 12.4 Договору приєднання, для запобігання незручностей в здійсненні своєї господарської діяльності в морських портах України з 01 січня 2019 року.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n