У 2017–2018 МР компанія Risoil збільшила перевалку масла на 22,5%

Компанія Risoil підвела підсумки 2 кварталу маркетингового року 2017–2018. Так, за 6 місяців вдалося зберегти торішні результати і вийти на більш високі показники. За півроку терміналами групи Risoil перевалено 470 тисяч тонн масла. Ці дані перевищують ідентичний період попереднього МР на 22,5%. У період з початку осені до середини зими Risoil Terminal оброблено 850 тисяч тонн зерна і продуктів переробки. А ось, якщо говорити про показники за весь 2017 рік, то числа перевищують 1,5 мільйона тонн. Ці дані дозволили Risoil Terminal зайняти одну з лідируючих позицій в порту «Чорноморськ» по вантажообігу зернових. Risoil S. A.

Кабінет міністрів України затвердив проекти розвитку морського порту Чорноморськ

31 січня 2018 року на засіданні Кабінету міністрів України було затверджено проекти розвитку морського порту Чорноморськ на загальну суму близько 2 млрд грн, згідно з якими передбачається провести реконструкцію операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману зі збільшенням глибини до 15 метрів, а також реконструкцію гідротехнічної частини причалів № 7–8 з доведенням глибин біля причальної лінії до 15 метрів, з подальшою перспективою можливості доведення глибин до 16 метрів. Зокрема, в рамках затвердженої суми, прийнято ТЕО проекту з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 2.Зараз Іллічівська філія АМПУ проводить процедуру закупівлі послуг з розробки проектно-кошторисної документації стадії «Проект» та проектної документації стадії «Р» (Робоча документація) для здійснення реконструкції причалу № 2 вже в 2019 році. «Чорноморський порт демонструє стабільний приріст вантажообігу. Для збереження цієї тенденції АМПУ раніше підписала меморандуми про співпрацю з агрохолдингом «Кернел» і портовим оператором «Рісоіл Термінал». Згідно домовленостей з бізнесом, АМПУ збільшує глибини і модернізує причали, щоб інфраструктура порту була готова прийняти зростаючий вантажопотік, забезпечити який гарантують наші партнери. Затвердження проектів розвитку порту Чорноморськ є продовженням нашої послідовної роботи в цьому напрямку і дає нам можливість приступити до їх реалізації вже найближчим часом»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, 14 листопада 2017 року АМПУ оголосила процедуру відкритих торгів в системі Prozorro на закупівлю робіт з днопоглиблення в морському порту Чорноморськ в рамках проектів по реконструкції операційної акваторії 1-го ковша Сухого лімана і реконструкції гідротехнічної частини причалів № 7–8. Переможця визначать уже в лютому, і після укладення договору в порту почнуться роботи з днопоглиблення. «Реалізація цих масштабних проектів розвитку значно підвищить конкурентоспроможність акваторії і сприятиме залученню інвестицій в портову інфраструктуру. В результаті отримаємо будівництво сучасних перевантажувальних терміналів і комплексів, зростання показників вантажообігу, нові робочі місця, і, як наслідок, збільшення доходів і бюджетних відрахувань», — підкреслив начальник Адміністрації Іллічівського морського порту Вячеслав Волошин.

У порту «Южний» завершено масштабний проект з днопоглиблення

30 січня 2018 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) підписала акт прийому-передачі ділянки днопоглиблювальних робіт у акваторії біля новостворюваного причалу № 25, який забезпечуватиме функціонування нового зернового терміналу Cargill та MV Cargo. Урочисте підписання документу відбулося у Міністерстві інфраструктури України за участі Міністра Володимира Омеляна, керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, представників Посольств Китаю та США, а також керівництва компаній-інвесторів. З боку АМПУ документ підписав начальник Южненської філії АМПУ Максим Широков, з боку компанії China Harbour Engineering Сompany Ltd. (CHEC), яка виконала днопоглиблювальні роботи – генеральний директор CHEC в Україні Лінь Тао. «Це один з потужних інвестиційних проектів портової галузі України, який здійснюється на умовах державно-приватного партнерства і сьогодні ми закриваємо частину зобов’язань з боку держави, яку взяла на себе Адміністрація морських портів України й успішно їх реалізувала. Найголовнішим результатом цього проекту стало те, що ми довели – держава може бути надійним партнером для бізнесу. Я вітаю керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, завдяки зусиллям та ефективній роботі  якого цей проект та його успішна реалізація стали можливими, та головного контрагента – китайську компанію CHEC із завершенням робіт. Сьогодні Китай є стратегічним партнером для України, і ми готові розвивати співпрацю у всіх сферах. Саме тому для мене дуже важливим є той факт, що китайські компанії сьогодні беруть участь у розвитку інфраструктури державних морських портів»,— зазначив Володимир Омелян. В ході робіт з днопоглиблення було піднято 4,4 млн куб. м ґрунту і досягнуто глибини в 16 м, що дає можливість приймати та обробляти у новоствореного причалу великотоннажні судна типу Panamax. Нагадаємо, підрядника для здійснення днопоглиблення в рамках проекту було обрано через відкриті торги у системі Prozorro, що забезпечило абсолютну прозорість та відкритість процесу вибору, виключивши можливість будь-яких корупційних ризиків, та дозволило зекономити біля 132 млн грн від очікуваної вартості проекту. «У 2017 року компанія CHEC шляхом участі у прозорому тендері стала підрядником по проекту днопоглиблення в порту Южний. Це вперше, коли китайська компанія досягла такого успіху в Україні. CHEC одразу після підписання контракту з великою відповідальністю та докладаючи максимальних зусиль приступила до виконання даного проекту і завершила його достроково. Сподіваюся, що у майбутньому ще більше підприємств з КНР, наслідуючи приклад CHEC, прийдуть на український ринок для виконання таких масштабних проектів та покажуть, що китайські компанії можуть працювати з такою високою швидкістю та високою якістю», — зазначив Надзвичайний і Повноважний Посол Китайської Народної Республіки Ду Вей. Проект дійсно було реалізовано у рекордні терміни. Роботи почалися 20 липня 2017 року, а завершилися вже за п’ять місяців – 27 грудня, що на три місяці раніше запланованих строків виконання. «Ми доклали всі зусилля, щоб АМПУ спільно з китайським партнером СНЕС вдалося забезпечити зобов’язання держави на ділянці днопоглиблювальних робіт в рамках проекту державно- приватного-партнерства з компаніями Cargillта MVCargo. Чому цей проект важливий для галузі? По-перше, він принесе в розвиток інфраструктури порту близько 150 млн доларів інвестицій. По-друге, його реалізація забезпечить створення понад 500 нових робочих місць. По-третє, це близько 23 млн доларів США додаткових щорічних платежів до бюджетів усіх рівнів, і нарешті, це додатково понад 10 млн доларів у вигляді портових зборів.  Крім того, це перший, повністю завершений проект щодо днопоглиблення в українському порту, виконаний на 100% іноземним підрядником. І це перший проект, який було реалізовано з випередженням всіх можливих термінів», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Стороною договору з боку АМПУ стала Южненська філія, яка впродовж всього процесу робіт здійснювала оперативний контроль та координацію виконання зобов’язань китайською компанією CHEC.  Договір на виконання робіт було укладено  18 травня 2017 року, а вже 4 липня 2017 року в акваторію морського порту «Южний» на борту судна Eagle прибула перша партія днопоглиблювальної техніки компанії ChinaHarbourEngineering СompanyLtd. 20 липня 2017 року проект стартував у повному обсязі –  над його реалізацією працювали одразу чотири земкаравани: Darun 27, MP-26, Jinhangjun 407 та Darun 36. «Сьогодні всі ми зробили набагато більше, ніж просто завершили складний етап великого проекту. Ми спростували існуючу думку, що з державою Україна не можна мати ніяких справ, тому що вона не виконує своїх зобов'язань. Ми демонструємо бізнесу всього світу, що в нашій країні є надійні партнери, з якими можна працювати»,— підкреслив співвласник компанії MV Cargo Андрій Ставніцер. Довідка Будівництво сучасного зернового терміналу в порту «Южний» — найбільший інвестиційний проект України загальною вартістю 150 млн доларів. Зерновий термінал потужністю 5 млн тонн на рік — спільний проект найбільшої американської продовольчої корпорації Cargill і українського стивідорного оператора MV Cargо. У будівництві також беруть участь ЄБРР і МФК — загальна сума кредитів від цих організацій складе 74 млн доларів. Реалізація проекту передбачає декілька важливих складових: будівництво наземної частини терміналу, будівництво причалів №№ 23–25, створення акваторії і підхідного каналу до нового терміналу. У 2016 році між Cargill, MV Cargo і АМПУ був підписаний тристоронній меморандум про те, що Адміністрація морських портів виконає днопоглиблювальні роботи в рамках реалізації першого етапу проекту в обсязі 4,4 млн куб. м. Виконавець днопоглиблювальних робіт, обраний за процедурою відкритих торгів у Prozorro – китайська компанія China Harbour Engineering Company Ltd (CHEC).

Експерти Deutsche Bahn AG запропонують свій варіант «дорожньої карти» розвитку залізничної інфраструктури Одеського порту

1 лютого 2018 року експерти компанії DB Engineering & Consulting GmbH, яка входить в холдинг Deutsche Bahn AG, відвідали Адміністрацію Одеського морського порту. В ході зустрічі з керівництвом адміністрації порту, представниками регіонального відділення «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» і Асоціації стивідорних компаній порту було досягнуто домовленості щодо розробки «дорожньої карти» розвитку залізничної інфраструктури Одеського порту. Відповідно до рішення Ради порту від 14 грудня 2017 р., німецькі експерти будуть працювати в Одесі протягом шести тижнів. «Ми активно розвиваємо міжнародне співробітництво і намагаємося залучити кращі зарубіжні компанії до питань розвитку українських портів. У листопаді минулого року ми провели переговори з Deutsche Bahn AG щодо збільшення пропускної спроможності припортових станцій в Одеському порту і поліпшення під'їзної інфраструктури, і сьогодні найбільший залізничний оператор Німеччині є нашим партнером у цій роботі. Впевнений, їх досвід і рекомендації допоможуть модернізувати вантажні операції в порту з урахуванням кращих світових практик», — підкреслив Райвіс Вецкаганс, керівник Адміністрації морських портів України. У зв'язку з розвитком перевантажувальних комплексів порту, в першу чергу зернових та контейнерних терміналів, питання розширення «вузьких місць» станції «Одеса-порт» є сьогодні найбільш актуальним. «За нашою ініціативою колеги з Одеської філії УЗ вже замовили дослідницьку роботу з цього питання. Крім того, у нас є власне бачення перспектив розвитку залізничної інфраструктури підприємства, функціонування системи диспетчеризації операцій. Паралельне дослідження наших німецьких партнерів дозволить нам порівняти кілька варіантів розвитку і на базі їх аналізу виробити оптимальну стратегію розвитку станції «Одеса-порт», — розповів Ігор Ткачук, начальник адміністрації Одеського порту. Програма роботи експертів в Одеському порту складатиметься з декількох етапів. Перший – ідентифікація та налагодження обміну інформацією з усіма учасниками процесу. Другий – вивчення роботи залізничної інфраструктури порту і технології внутрішньопортових операцій з урахуванням обсягів, номенклатури, сезонних факторів, існуючої моделі координації роботи порту, дороги, стивідорних компаній. Ця інформація дозволить виробити «дорожню карту» підвищення ефективності роботи залізничної інфраструктури порту та взаємодії портової влади з адміністрацією залізниці. У своїх рекомендаціях експерти мають вказати шляхи підвищення пропускної спроможності порту.

Правила плавання великотоннажних суден у Бузько-Дніпровсько-лиманському і Херсонському морському каналах будуть спрощені

З 6 лютого 2018 року наберуть чинності зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському (БДЛК) і Херсонському морському каналах (ХМК). Відповідний наказ підписано Міністром інфраструктури України 2 січня і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 січня цього року. «Лібералізація Правил плавання без загрози зниження рівня безпеки судноплавства стала можливою завдяки реалізації філією АМПУ «Дельта-лоцман» комплексу дій щодо вдосконалення навігаційно-гідрографічного забезпечення великотоннажного судноплавства в регіоні. Ініційовані нами зміни поліпшать інвестиційний клімат у Миколаївській і Херсонській областях, адже вони передбачають збільшення максимально допустимих габаритів суден, які можуть проходити по каналах, зменшення обмежень щодо цілодобового і двостороннього руху суден, а також практично повне скасування вимог щодо обов'язкового буксирного забезпечення», — розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Ще у 2013 році філія «Дельта-лоцман» замовила проведення інженерно-наукових робіт з комплексного аналізу умов забезпечення судноплавства великотоннажних суден по БДЛК і ХМК, зокрема – визначення умов безпечного проведення великотоннажних суден, розміри яких перевищують допустимі, з урахуванням діючих нормативних документів і технічних характеристик судноплавних каналів. За результатами проведеного аналізу в 2015–2016 роках, було модернізовано навігаційне обладнання на БДЛК і ХМК, що дозволило істотно поліпшити навігаційне забезпечення великотоннажного судноплавства в регіоні у темний час доби і в умовах поганої видимості. Паралельно з цим, в минулому році було проведено роботу з коригування паспортів БДЛК і ХМК і підготовлено нову редакцію Правил плавання. Крім того, філією «Дельта-лоцман» замовлено проведення інженерних пошукових робіт і відповідних наукових розрахунків, націлених на подальший розвиток БДЛК і розширення його пропускної здатності, зокрема, з проектування поетапної реконструкції каналу з метою забезпечення для судів дедвейтом 70,0 тис. т на першому етапі цілодобового руху в односторонньому режимі, на другому – розходження суден в цілодобовому режимі зі створенням зон розходження, і на третьому – цілодобового двостороннього руху суден. Довідка. Бузько-Дніпровсько-лиманський канал (БДЛК) і Херсонський морський канал (ХМК) – гідротехнічні споруди державного значення, які забезпечують прохід суден з Чорного моря в морські і річкові порти, термінали, суднобудівні і судноремонтні підприємства Миколаївської та Херсонської областей. Загальна довжина траси БДЛК — 81,368 км, кількість колін — 12, оголошена прохідна осадка суден −10,3 м. Загальна довжина траси ХМК — 40 км, кількість колін — 3, оголошена прохідна осадка суден −7,6 м.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n