Оброблено суден: 22

Вантажообіг в портах зберігає позитивні показники,— АМПУ

Вантажопереробка в морських портах України за дев'ять місяців 2017 року — з січня по вересень включно — склала 98 млн тонн, що на 1,3% вище показників аналогічного періоду 2016 року. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Перевалка експортних вантажів в морських портах України склала 74,4 млн тонн (зростання на 2,3% в порівнянні з аналогічними показниками 2016 року), імпортних — 13,9 млн тонн (збільшення на 17,3% в порівнянні з даними за 2016 рік). У структурі експорту найбільший обсяг традиційно займає перевалка зернових (29 млн тонн, + 11,2%) і рудних вантажів (15,5 млн тонн,— 10,4%). Зберігає свої позиції також продукція гірничо-металургійного комплексу (10,1 млн тонн, −19,1%) і рослинних олій (4 млн тонн, + 35,1%). Найбільше зростання в структурі імпорту як і раніше показує вугілля, яке постачається для забезпечення енергетичної незалежності країни і здійснення опалювального сезону. Перевалка склала 3,8 млн тонн, що на 42,3% більше, ніж в аналогічний період минулого року. Істотно позитивну динаміку показує імпорт нафтопродуктів, зокрема його обсяг склав 575 тис. тонн, що на 29,1% більше, ніж в 2016 році. Перевалка транзитних вантажів склала 8,5 млн тонн, що на 4,2% більше показників попереднього року. Найбільшу частку в транзитному вантажообігу склало вугілля,— 3,2 млн тонн, і зростання було відзначено більш ніж в два рази. Перевалка вантажів у внутрішньому сполученні склала 1,1 млн тонн, що на 71% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Найбільші обсяги переробки вантажів традиційно демонструють порти «Южний» — 31,7 млн ​​тонн (+ 7% до показників за аналогічний період минулого року), «Одеса» — 17,9 млн тонн (- 3,8%), «Миколаїв» — 17,1 млн тонн (+ 6,7%), «Чорноморськ» — 12,6 млн тонн (+ 8,8%). Найбільша динаміка, як і в попередні періоди, в СМП «Ольвія» — 25,6% із загальним обсягом в 5,4 млн тонн. Перевалка контейнерів склала 433 тис. ТЕU, що становить 97,7% від показників попереднього аналогічного періоду. Райвіс Вецкаганс, керівник Адміністрації морських портів України:  - Протягом трьох кварталів 2017 року порти України нарощують показники вантажопереробки. Пікові періоди навантажень в цілому пройшли успішно, порти впоралися з обсягами переробки. Очікуємо, що в найближчі періоди тенденції будуть зберігатися, морські ворота країни готові якісно і в строк забезпечити потреби вантажовідправників. Нагадаємо, на початку року АМПУ представила програму пріоритетних дій на поточний рік, а також перспективні проекти розвитку портової інфраструктури. За попередній період підприємство провело поглиблення дна підхідних каналів і акваторії портів «Одеса», «Южний», «Ольвія», «Миколаїв», «Чорноморськ». Розпочато реконструкцію причалу в порту Одеси. Повне завершення програми дозволить значно збільшити можливості портів з перевантаження, що позначиться на подальшому зростанні показників переробки вантажів. З повним оглядом вантажообігу за цей період в розрізі номенклатур вантажів, портів тощо можна ознайомитися за посиланням.

АНОНС. Адміністрація морських портів України запрошує у прес-тур до порту «Южний»

12 жовтня 2017 року відбудеться прес-тур до порту «Южний», де Адміністрація морських портів України (АМПУ) реалізує  два масштабні інфраструктурні проекти.  У «Южному» АМПУ створює операційну акваторію майбутнього зернового терміналу компанії Cargill (США) та MV Cargo (Україна). Цей термінал наразі є найбільшим інвестиційним проектом держави загальною вартістю 150 млн долларів. Днопоглиблення – один із ключових етапів будівництва терміналу.  Інвестиція держави у проект – 1,1 млрд гривень. Інший проект передбачає збільшення глибини біля причалів державної стивідорної компанії «МТП «Южний». Саме тут перевантажується вугілля для забезпечення енергетичної незалежності України. Роботи на обох об'єктах виконує міжнародна компанія, що входить в ТОП-5 днопоглиблювальних компаній світу — China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC).  У заході візьмуть участь: - Райвіс Вецкаганс, керівник Адміністрації морських портів України; - Максим Широков, начальник адміністрації морського порту «Южний»; - Віталій Ліпський, головний інженер адміністрації морського порту «Южний»; - Лін Тао, голова представництва компанії CHEC. Ми відправимось у прогулянку на катері «Арктур» акваторією порту на місце проведення днопоглиблювальних робіт. АМПУ забезпечить трансфер представників ЗМІ з Києва та Одеси. Більш детальна інформація та реєстрація за телефоном: (044) 324-00-97 або за адресою

АМПУ та Адміністрація порту Пусан (Корея) домовились про двостороннє співробітництво

27 вересня 2017 року представники Адміністрації морських портів України (АМПУ) у складі української делегації до Республіки Корея відвідали порт Пусан та Корейский інститут з морських досліджень (Korea Maritime Institute — KMI). Очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс та керівник Адміністрації порту Пусан Ву Йе Йонг домовились дослідити можливості підвищення ефективності використання потужностей терміналів українських портів для імпорту, транзиту та трансшипменту. А також визначити інвестиційні можливості вітчизняних портів для корейського бізнесу. Пусан — найбільший порт Республіки Корея, вантожопереробка в якому в минулому році склала майже 20 млн TEUs. До спільної роботі буде також залучено KMI, який на сьогодні є глобальним гравцем на ринку науково-дослідницьких та конструкторських робіт в морській галузі. Окрім цього, KMI має експертизу у розробці мастер-планів розвитку портів. Цей досвідє вкрай важливим для України в контексті гармонізації розвитку вантажного фронту в портах із підїзними шляхами. «Розширення міжнародних контактів через співпрацю із портами розвинутих країн та Світовим банком дозволяє вітчизняній портовій галузі враховувати сучасні тенденції розвитку морської галузі в світі, шукати нові інструменти оптимізації розвитку портів. Зокрема, один зі світових лідерів за обсягами трансшипменту — порт Бусан — є гарним прикладом реалізації моделі „порт-лендлорд“ в частині управління земельними ресурсами в межах портів та їх передачі на концесійних умовах портовим операторам. Ми плануємо рухатися в цьому напрямку»,— зазначив Райвіс Вецкаганс. Візит до Республіки Корея відбувається на запрошення Світового банку в рамках програм Green Growth Trust Fund, заснованого Урядом Республіки Корея та Світовим банком. До складу делегації також входять представники технічного офісупідтримки реформ  Міністерства інфраструктури України та ПАТ «Укрзалізниця».

Начальником Іллічівської філії АМПУ призначений Вячеслав Волошин

26 вересня 2017 року Вячеслав Волошин приступив до виконання обов'язків начальника Іллічівської філії ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ). Відповідний наказ Міністерства інфраструктури України підписаний 25 вересня. «Вячеслав Едуардович добре відомий в галузі, має загальновизнаний і заслужений  авторитет справжнього професіонала. Ключові завдання, які перед ним стоять — це реалізація інфраструктурних проектів з днопоглиблення і реконструкції причалів. Крім того, необхідно залучати інвестиції, удосконалювати механізм надання портових послуг, продовжувати роботу зі спрощення адміністративних процедур», – зазначив, коментуючи призначення, начальник служби з організації роботи портів АМПУ Вячеслав Вороной. «Упевнений, що завдяки командній роботі і конструктивному діалогу з державним стивідором, портовим бізнесом і апаратом управління Адміністрації морських портів України, ми виконаємо завдання, поставлені перед нами Міністерством інфраструктури, і забезпечимо позитивну динаміку виробничої діяльності морського порту Чорноморськ», – підкреслив Вячеслав Волошин. Довідка: Вячеслав Едуардович Волошин закінчив Київський національний економічний університет за фахом «Економіка підприємств» (1998) і Одеський національний морський університет за фахом «Організація перевезень і управління на транспорті» (2009). Має великий досвід роботи в транспортній галузі. З 2006 по 2014 рік очолював ДП «Агентство морської безпеки». Почесний працівник морського і річкового транспорту, нагороджений Почесною грамотою Кабінету Міністрів України.

АМПУ затвердила уніфікований договір про забезпечення доступу портового оператора до причалу

Адміністрація морських портів України (АМПУ) затвердила редакцію проформи Договору про забезпечення доступу портового оператора до причалу. Відповідний наказ був підписаний керівником АМПУ Райвісом Вецкагансом 22 вересня 2017 року. «Зазначений договір є єдиним уніфікованим договором на доступ до причалу, який буде укладатися між портовими операторами та апаратом управління АМПУ, що дозволить підвищити ефективність роботи як Адміністрації, так і всієї галузі, оптимізувати та уніфікувати процеси», — прокоментував Райвіс Вецкаганс. Договір буде укладатися не на рік, як раніше, а на три роки з можливою автоматичною пролонгацією. Також, зазначеним наказом визначено критерії та документи, необхідні для отримання статусу портового оператора. Ці критерії базуються на принципі забезпечення безпеки, визначених Законом України «Про морські порти України».

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n