АМПУ проведе тренінги по використанню KPI для матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу

Перший тренінг за темою «KPI як основа ефективного управління мотивацією та активністю персоналу» відбувся на цьому тижні у в Бердянській філії ДП «АМПУ». Департаментом по роботі з персоналом апарату управління АМПУ планує провести навчання за цією програмою в усіх філіях підприємства до 26 липня 2019 р. Головне завдання навчальної програми — вдосконалення системи мотивації праці та формуванні необхідних теоретичних знань і практичних навичок керівного складу філій та керівників структурних підрозділів. Під час тренінгу співробітники АМПУ отримали навички з використання KPI для матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу. Навчальний процес був побудований на успішних прикладах ефективного застосування ключових показників ефективності, каскадування КРІ за рівнями управління підприємства та іншими напрямами управління мотивацією. За підсумками тренінгів  керівники філій мають навчитися управляти фінансовими результатами компанії за допомогою системи ключових показників ефективності.

Білгород-Дністровський порт першим в Україні отримав затверджені на державному рівні межі території

Відповідне розпорядження про визначення межі території морського порту Білгород-Дністровський прийнято Кабінетом Міністрів України та підписано прем’єр міністром Володимиром Гройсманом. «Робота по визначенню меж територій морських портів України триває від початку реформи портової галузі у 2013 році. І лише зараз АМПУ вдалося зробити перший дуже важливий крок – затвердити межі території першого з тринадцяти портів. Прийняття відповідних рішень по усім портам створить умови для правової визначеності здійснення господарської діяльності компаній, що працюють у морських портах України, та матиме позитивний вплив на розвиток всієї морської галузі нашої держави», — відзначив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. За його словами, цей крок має принципове значення для реалізації подальших етапів реформи портової галузі, зокрема впровадження у галузі європейської моделі порт-лендлорд. Відповідно до Закону «Про морські порти України» морські термінали та стивідорні компанії, що зареєстровані у портах, мають працювати з урахуванням чітко визначених меж територій та акваторій морських портів. Межі акваторій усіх портів були визначені ще у 2013 році. А ось робота з розмежування територій портів триває вже майже 6 років.

Морські порти України у січні-лютому збільшили перевалку на 2,5 млн тонн

За підсумками двох місяців 2019 року українські порти обробили більше 23 млн тонн вантажів, що на понад 2,5 млн тонн (або на 12,5%) перевищує показники за аналогічний період минулого року. Найбільше на позитивну динаміку збільшення перевалки впливають продукція АПК, металургійної промисловості, контейнерні вантажі, а також добрива. Так, протягом січня-лютого обсяг перевалки хлібних вантажів склав майже 8,5 млн тонн, що на 35,5% більше, ніж у 2018 р. На понад чверть (+25,8%) зросла перевалка руди (4,6 млн тонн проти 3,7 млн тонн за перші два місяці минулого року). Майже 16-відсоткове зростання продемонструвала олія — вже перевалено понад 1 млн тонн. Зберігається тенденція росту обробки контейнерних вантажів: +20,5 тис. TEUпорівняно з січнем-лютим 2018 року. Перед початком посівної кампанії спостерігався збільшення імпорту хімічних та мінеральних добрив, як фасованих, так і сипучих. Сукупний обсяг їх перевалки за перші два місяці року склав понад 350 тис. тонн, що більш ніж удвічі перевищує аналогічний показник минулого року. Як і у січні, зростання перевалки відбулося в першу чергу за рахунок експорту, обсяг якого збільшився порівняно з минулорічним на понад 3,2 млн тонн (+21,5%), тоді як імпорт та транзит навпаки скоротилися на 5% та 24% відповідно. Серед портів за підсумками двох місяців абсолютним лідером з обсягу перевалки вантажів став порт Южний – 7,36 млн тонн, що майже на чверть (+24,9%) більше, ніж у січні-лютому 2018 року. Зовсім трохи «не дотягнув» до позначки у 5 млн тонн Миколаївський порт – 4,98 млн тонн. Майже по 4 млн тонн вантажів обробили за два місяці порти Чорноморська та Одеси: 3,99 млн тонн та 3,97 млн тонн відповідно. Протягом січня-лютого морські порти України обробили 1726 суден, що на 6,7% або 124 одиниці менше, ніж у минулому році. Лідери за зростанням кількості суден такі ж як у січні – Чорноморськ, Ольвія та Херсон. Послугами водного транспорту в портах Одеса та Чорноморськ за перші два місяці скористалось 3159 пасажирів. Сприятливі погодні умови дозволили здійснити з початку року 53 суднопроходи річкою Дніпро та перевезти 78,1 тис. тонн вантажів, переважно зернових (66,5 тис. тонн). З повним оглядом вантажообігу за січень-лютий 2019 року за номенклатурами вантажів і по портах та в порівнянні з аналогічним періодом минулого року можна ознайомитися за посиланням. Інформація щодо перевезення пасажирів розміщена за посиланням. Дані по суднопроходам та перевезенню вантажів річкою Дніпро дивіться тут.

В Бердянському морському порту вперше за 10 років відремонтують два причали

Бердянська філія Адміністрації морських портів України проведе ремонт причалів №№ 1 та 2 у Бердянському морському порту. Відповідні тендери вже розміщені у системі електронних закупівель Prozorro. «Роботи такого масштабу на цих об’єктах не здійснювались більше 10 років, – зазначив начальник Адміністрації морського порту Бердянськ Олександр Барчан.— Їх виконання дозволить привести стан причалів до належного рівня та підвищити швидкість та ефективність вантажних операцій. Розвиток портової інфраструктури – є одним з головних завдань Плану розвитку Бердянського морського порту. Ми сподіваємось, що силами АМПУ та інвесторів нам вдасться повністю відновити всю причальну територію порту вже в найближчі роки». Відповідно до тендерної документації двох причалах Бердянського порту буде здійснений повний ремонт залізобетонних плит, цементно-бетонного та асфальтного покриття, облаштовані нові колесовідбійні бруси, металеві кутки вздовж кордону причалів та інші роботи. Очікувана вартість робіт на двох об’єктах складає близько 9 млн грн (без ПДВ). З них 3,7 млн грн піде на ремонт першого причалу, і майже 5,3 млн грн – на причал № 2. Заявки учасників щодо першого причалу приймаються до 26 березня за цим посиланням. Подавати пропозиції щодо ремонту причалу № 2 Бердянського морпорту можна до 9 квітня поточного року тут.

АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про створення нової акваторії, будівництво причалу та нових потужностей з переробки та перевалки аграрних вантажів у порту Южний

Адміністрація морських портів України та ТОВ «Дельта Вілмар СНД» підписали зміни до меморандуму та визначили пріоритетні заходи спрямовані на реалізацію чергового проекту державно-приватного партнерства у порту Южний. Планується, що приватний інвестор збудує новий причал № 37, завод з переробки сої, складські та перевантажувальні потужності для перевалки наливних і насипних аграрних вантажів. Державне підприємство, в свою чергу, проведе днопоглиблювальні роботи для створення операційної акваторії та підхідного каналу до нового причалу. «Це вже четвертий проект державно-приватного партнерства у порту Южний. Ми вже маємо гарний досвід співробітництва з приватними інвесторами у такому форматі. У минулому році АМПУ закінчило днопоглиблювальні роботи біля нового причалу компанії MV Cargo у порту Южний. Цього року інвестори планують ввести в експлуатацію і сам термінал. Новий проект з «Дельта Вілмар СНД» дозволить створити у порту 200 нових робочих місць, та збільшити потужності з переробки сільськогосподарської продукції на 600 тис. тонн на рік»,— відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Наступним кроком реалізації проекту стане укладення угоди між АМПУ та «Дельта Вілмар СНД», в якому будуть зафіксовані зобов’язання кожної сторони, а також строки завершення робіт по кожному з етапів. Планується загальний обсяг перевалки з урахуванням всіх причалів морського порту «Южний» де буде працювати ТОВ «Дельта Вілмар СНД» має скласти не менше 1,2 млн тонн/рік. АМПУ має намір розглянути можливість реалізації проекту створення нової операційної акваторії із глибиною 15 метрів в межах акваторії Аджалицького лиману морського порту «Южний», необхідної для повноцінної експлуатації майбутнього причалу № 37, який планує збудувати ТОВ «Дельта Вілмар СНД». Зі свого боку, генеральний директор компанії-інвестора Євген Садовий зауважив, що важливою особливістю проектів «Дельта Вілмар СНД» у порту Южний є розвиток потужностей з переробки аграрної сировини в Україні та виробництво продукції з більшою доданою вартістю в межах країни. Новий завод з переробки сої буде мати потужність до 2 тис. тонн на добу, термінал для накопичення та одночасного зберігання зернових та шроту — 40 тис. тонн. «Створення потужностей з переробки сільгоспсировини в Україні, матиме позитивний вплив на ВВП країни. Очікуваний економічний ефект складає понад 500 млн грн на рік»,— додав Євген Садовий. Про це йдеться у змінах до меморандуму, які були підписані 11.03.2019 р. між Адміністрацією морських портів України та ТОВ «Дельта Вілмар СНД» у присутності Олександра Басюка, директора департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n