АМПУ співпрацює з НАБУ з питань розслідування зловживань у 2015–2016 роках

Сьогодні на території Одеської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України" на підставі ухвали слідчого судді Солом’янського районного суду м.Київ в рамках кримінального провадження за фактом привласнення у 2015 році грошових коштів посадовими особами ТОВ „Техморгідрострой“ за попередньою змовою з посадовими особами АМПУ працівниками Національного антикорупційного бюро України проводиться обшук.   „У ході обшуку вилучаються документи, перелічені в ухвалі слідчого суду, для подальшого розслідування. Ми надаємо всебічну підтримку у проведенні слідчих дій, адже для нас є важливим виявлення фактів зловживань на місцях та притягнення винних до відповідальності. АМПУ сьогодні відкрита як ніколи, і такі перевірки є свідченням прозорості у роботі державної компанії та частиною тих комплексних заходів, які ми спрямовуємо на її подальший розвиток та забезпечення ефективної діяльності“, — зазначив заступник голови АМПУ з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський. Він зауважив, що посадові особи, які фігурують у проведенні слідчих дій, пов’язані з попереднім керівництвом ДП „АМПУ“.

АНОНС. 30 січня відбудеться підписання акту прийому-передачі робіт з днопоглиблення в порту «Южний»

30 січня 2018 року відбудеться офіційна церемонія підписання акту прийому-передачі ділянки днопоглиблювальних робіт за проектом «Реконструкція водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій з урахуванням перспективного вантажообігу морського порту «Южний». У заході візьмуть участь Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, представники Посольств Китаю та США, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, начальник Адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков, генеральний директор СНЕС в Україні Лінь Тао, співвласник M. V. Cargo Андрій Ставніцер. По завершенню —  брифінг для ЗМІ. Початок заходу:  30 січня, 11:30. Місце проведення: м. Київ, пр-т Перемоги, 14, Міністерство інфраструктури України, 5 поверх. Вхід за паспортами та редакційними посвідченнями. Акредитація представників ЗМІ здійснюється до 10.00 30 січня через сайт Міністерства.

АМПУ приєдналася до Європейської організації морських портів

Адміністрація морських портів України (АМПУ) отримала статус спостерігача Європейської організації морських портів (European Sea Ports Organization — ESPO). Таке рішення було прийнято Виконавчим комітетом ESPO 17 січня 2018 року в Брюсселі. Офіційне представлення АМПУ членам і спостерігачам ESPO відбудеться в ході Генеральної Асамблеї 30 травня в Роттердамі. Після цього, з 30 травня по 1 червня, АМПУ візьме участь в щорічній конференції і роботі технічних комітетів ESPO. «Входження АМПУ в ESPO — важливий крок інтеграції України в міжнародну транспортну інфраструктуру. Україна тепер офіційно — частина європейського портового співтовариства. Крім того, членство в ESPO дозволить нам перейняти кращі європейські практики організації роботи портів. Це крок також важливий з точки зору реалізації дорожньої карти щодо імплементації нормативних документів ЄС в сфері морського транспорту, затвердженої Кабінетом Міністрів України», -розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Варто зазначити, що існує два види членства в складі ESPO: повне членство (full membership) і членство в якості спостерігача (observer membership). Оскільки Україна не є країною-членом ЄС, АМПУ має можливість приєднатися до ESPO виключно в статусі спостерігача. Таким чином, АМПУ отримує право делегувати одного свого представника на засідання Генеральної Асамблеї ESPO, відвідувати і брати участь в роботі всіх технічних комітетів, мати доступ до внутрішньої бази даних ESPO з останньою інформацією про політику ЄС, у сфері інвестицій та грантів, а також можливість для індивідуальних запитів інформації через Генерального секретаря Організації. В ESPO функціонує 9 постійних комітетів, за такими напрямками: - управління портом; - сталий розвиток; - інтермодальні перевезення, логістика, промисловість; - морські справи; - спрощення процедур торгівлі, митного оформлення, безпеки; - економічний аналіз і статистика; - юридичне консультування; - круїзні і поромні порти; - трудові відносини і операції. ESPO існує з 1993 року і об'єднує портові адміністрації країн Європейського Союзу. На сьогодні її членами є портові адміністрації та національні портові асоціації країн-членів Європейського Союзу: Бельгії, Болгарії, Великобританії, Данії, Кіпру, Фінляндії, Франції, Німеччини, Греції, Ірландії, Італії, Латвії, Литви, Мальти, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Португалії, Румунії, Словенії, Іспанії, Швеції, Хорватії та Естонії. ESPO відкрита для членів-спостерігачів з країн, що є сусідами з ЄС. Зокрема, статус спостерігача в організації мають Ізраїль і Ісландія. ESPO постійно працює над розробкою регуляторних документів міжнародного рівня для покращення роботи та підвищення якості послуг портової галузі.

У морському порту Херсон оголошено льодову кампанію

У зв'язку з появою льоду на підхідному каналі в морському порту Херсон вводиться льодова кампанія з 00:00 27 січня 2018 року. Відповідне розпорядження, видане капітаном порту, дозволить забезпечити безпеку судноплавства. На даний час на Херсонському морському каналі місцями відбувається скупчення льоду товщиною до 5 см згуртованістю 10 балів, який спускається по річці Південний Буг. Судна портового флоту, а саме м/б «Комков», м/б «РБТ 116», м/б «Салют», т/х «ПС-305», м/б «Бакай» повністю готові до роботи в умовах льодової кампанії. З початку зими льодова кампанія оголошена вперше, інші порти працюють у штатному режимі.

Порти Дунайського регіону нарощують динаміку вантажообігу

З початку 2018 року порти Дунайського регіону значно наростили обсяги оброблених вантажів. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України. У першій половині січня 2018 року морським портам Дунайського регіону вдалося перевалити 316,5 тис. тонн, що в 5 разів або на 256 тис. тонн більше в порівнянні з аналогічним показником попереднього періоду. Таких результатів на початку року Дунайським портам вдалося досягти завдяки наявності стабільної вантажної бази, а також хорошим погодним умовам — відсутність льоду на річці дозволяє здійснювати судноплавство згідно з потребами. Зокрема, порт Ізмаїл перевалив 252,75 тис. тонн вантажів, що перевищує минулорічний показник майже в 5 разів, а Ренійський порт збільшив обсяг перевалки в 3 рази, обробивши 63,51 тис. тонн вантажів. Нагадаємо, в 2017 році порти Дунайського регіону сумарно перевалили 6,3 млн тонн вантажів, в цілому на них припадає 6% у структурі загального вантажообігу за рік.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n