Договірна кампанія по приєднанню морських агентів триває

У зв’язку з публікаціями на Інтернет-ресурсах та у соціальних мережах інформації, яка не відповідає дійсності, ДП «АМПУ» повідомляє портовому співтовариству, зокрема морським агентам, що договірна кампанія по приєднанню морських агентів до договору приєднання № 367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 про взаємодію сторін під час агентування суден в морських портах України триває, і жодних перешкод в реєстрації зазначених декларацій, в тому числі і шляхом судової заборони, немає. Станом на 26.12.2018 зареєстровано 129 декларацій про приєднання до Договору із морськими агентами, які обслуговують понад 72% суден в морських портах України. В зв’язку з вищенаведеним, пропонуємо морським агентам, які ще не приєдналися до договору приєднання № 367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 про взаємодію сторін під час агентування суден в морських портах України, подати декларації про приєднання разом з документами, визначеними п. 12.4 Договору приєднання, для запобігання незручностей в здійсненні своєї господарської діяльності в морських портах України з 01 січня 2019 року.

АМПУ завершила реконструкцію підхідного морського каналу в порту Чорноморськ

У морському порту Чорноморськ вперше за останні 20 років завершено роботи з реконструкції підхідного каналу. Адміністрація морських портів України (АМПУ) та підрядник — компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) підписали документи про завершення днопоглиблювальних робіт на цьому об’єкті. «За останні 20 років суттєво збільшилась кількість заходів у порт Чорноморськ великотоннажних суден з осадкою понад 14,0 м. Тому від реалізації проектів реконструкції підхідного каналу та 1-го ковша Сухого лиману залежить майбутній розвиток порту. По завершенню цих проектів державні та приватні стивідорні компанії, що працюють у порту зможуть приймати великотоннажні судна з осадкою до 14,5 м типу Panamax і post-Panamax», — зазначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. В результаті проведених днопоглиблювальних робіт було збільшено параметри підхідного каналу: довжину – до  1600 м,  ширину – до 160 м, глибину – до 16 м. Зараз днопоглиблювальний флот CHEC працює у операційній акваторії першого ковша Сухого лиману. Вже завершена перша черга днопоглиблення операційної акваторії та розпочалися роботи з реалізації другої черги. Після завершення всіх трьох черг з днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману глибини в його центральній частині досягнуть 15 м. Масштабний днопоглиблювальний проект Адміністрації морських портів України (АМПУ) в порту Чорноморськ стартував у серпні  2018 року. Він складається з двох напрямків: днопоглиблення на підхідному морському каналі та в операційній акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Інвестиції АМПУ в реалізацію  проекту складають 404,1 млн грн (без ПДВ). Роботи виконує днопоглиблювальний флот підрядника China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC), якого було обрано за результатами відкритих торгів у системі публічних закупівель Prozorro. Завдяки прозорій процедурі та конкурентній боротьбі на торгах, економія коштів склала 10% від очікуваної вартості або 40 млн грн. Довідка Підхідний морський канал до акваторії порту Чорноморськ (Іллічівськ) збудований у 1957 році. Спочатку канал був шириною 60 м, глибиною 8,25 м і завдовжки 780 м. Потім параметри каналу поетапно збільшувалися і з часом досягли наступних показників: глибина  – 14,5 м, ширина – 150 м і протяжність – 1400 м. Разом з будівництвом каналу тривало будівництво захисних шпор та берегоукріплень. Нинішня реконструкція збільшить параметри підхідного каналу: довжину – до  1600 м,  ширину – до  160 м,  глибину – до  16 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі вже вилучено майже 500 тис. куб. м ґрунту, в акваторії буде вилучено майже 1,5 млн куб. м.

АМПУ отримала політику власності

Міністерство інфраструктури України затвердило Політику власності державного підприємства «Адміністрація морських портів України», яка визначає цілі діяльності підприємства, принципи та механізми управління компанією, а також окреслює очікувані результати її діяльності у середньостроковій перспективі. «АМПУ» стала одним з перших вітчизняних держпідприємств, яке отримало політику власності. Документ сформовано на основі розроблених Мінекономрозвитку «Основних засад впровадження політики власності щодо суб’єктів господарювання державного сектору економіки», які були затверджені Кабміном у жовтні 2018 року. «Затвердження політики власності – важлива складова реформи корпоративного управління АМПУ, метою якої є, перш за все, підвищення ефективності та прозорості діяльності підприємства, професійність в управлінні його активами та їх раціональне використання. Політика власності визначає цілі та пріоритети, згідно з якими держава володіє підприємством. Зокрема,— підвищення конкурентоздатності морських портів України в Чорноморсько-Азовському басейні», — прокоментував подію керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Політика власності чітко визначає ключові цілі діяльності ДП «АМПУ», поділяючи їх на комерційні (надання послуг суднам, а також спеціалізованих послуг у морських портах) та некомерційні (утримання, ефективна та безпечна експлуатація та розвиток об’єктів портової інфраструктури, організація та забезпечення безпеки мореплавства, забезпечення дотримання законодавства про охорону навколишнього природного середовища, підтримання оголошених глибин, розроблення та виконання планів розвитку морських портів, навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах, тощо). Крім цього, у політиці власності зафіксовані основні принципи, згідно яких має здійснюватися управління підприємством. Окрім вже згаданої професійності як основи цього процесу, одним з найважливіших є принцип розмежування функцій держави як власника і як регулятора: держава здійснює контроль і регулювання, однак не втручається в операційну діяльність суб’єкта господарювання. У документі наголошується на необхідності подальшої корпоратизації ДП «АМПУ» шляхом перетворення в акціонерне товариство, 100% акцій якого буде належати державі. Окрему увагу приділено питанням соціальної відповідальності – трудовим відносинам, екології, енергоефективності. Документ відповідає провідним світовим практикам, зокрема, OECD Guidelines on Corporate Governance of SOEs (Рекомендації щодо корпоративного управління державними підприємствами Організації економічного співробітництва та розвитку) з урахуванням специфіки діяльності ДП «АМПУ». Проект політики власності був розроблений при консультаційній підтримці команд підтримки реформ Міністерства економічного розвитку та торгівлі та Міністерства інфраструктури України. Наказ про затвердження та сам документ опубліковані на сайті Міністерства.

Триває підписання декларацій про приєднання до договору про взаємодію сторін під час агентування суден в морських портах України

Протягом трьох тижнів з початку підписання (03.12.2018 р) декларацій про приєднання донової редакції Договору № 367-П-АМПУ-18 від 03.12.2018 про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України, у формі договору приєднання вже зареєстровано 108 декларацій про приєднання до Договору із морськими агентами, які обслуговують 65% суден в морських портах України. Нова редакція Договору розроблена на базі існуючої редакції договору про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України та не зазнала істотних змін. Так, договір про взаємодію сторін був доповнений умовами антикорупційного застереження та порядком його акцептування відповідно до ст. 634 Цивільного кодексу України, що забезпечує процедуру максимальної прозорості при його підписанні та скорочує час його оформлення. При виникненні питань щодо підписання декларацій про приєднання до Договору, агентські компанії можуть звернутися до відділу логістики та євроінтеграції служби з організації роботи портів апарату управління ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Ланжеронівська, 1, каб. 117, тел. +38048 775-95-05, електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та +38048 775-94-15, електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Про внесення змін до Морської доктрини України на період до 2035 року

Уряд схвалив оновлену Морську доктрину на період до 2035 року. Це комплексний стратегічний документ, який визначає пріоритети послідовної морської політики України на довгострокову перспективу, спрямованої на утвердження України як морської держави. Прийняття рішення дасть змогу реалізувати національні інтереси України в Азовському і Чорному морях, Керченській протоці та інших районах територіального моря України з урахуванням дій Російської Федерації як країни-агресора, інтенсифікувати розвиток морської індустрії на основі сучасних технологій та перетворити її на потужний сектор економіки, посилити інтеграційні зв’язки зі світовим морським співтовариством, забезпечити сталий розвиток морської індустрії та приморських регіонів країни, виконати соціальні і культурні завдання, пов’язані із морською діяльністю, збереженням біологічного та ландшафтного різноманіття Чорного та Азовського морів. Детальніше

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n