Оброблено суден: 22

Обсяги поромних перевезень на україно-грузинському напрямку в першому півріччі 2017 року зросли на 60%

У першому півріччі 2017 року значно зросли обсяги поромних перевезень на україно-грузинському напрямку. Так, в залізнично-поромному сполученні Іллічівськ-Поті/Батумі перевезено 165,6 тис. тонн вантажів, що на 63,6 тис. тонн або на 62,5% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. З порту Чорноморськ до Грузії відправлено 94 порома з 2859 вагонами, що на 1083 вагона або 60,98% більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Такі підсумки були представлені в ході засідання Ради директорів зі спільної експлуатації поромних переправ Іллічівськ-Варна та Варна-Поті/Батумі-Іллічівськ (далі — Рада), яке відбулося 11–12 вересня 2017 року в м.Батумі (Грузія). У заході взяли участь керівники ТОВ «Судноплавна компанія «Укрферрі», ПАТ «Укрзалізниця», ТОВ «Батумський морський порт», ТОВ «Потійський морський порт», фахівці Міністерства транспорту, інформаційних технологій і повідомлень Республіки Болгарія, а також представники компаній, які здійснюють поромні перевезення. Адміністрацію морських портів України (АМПУ) на нараді представляв заступник начальника з операційної діяльності Іллічівського філії АМПУ В'ячеслав Газун. В ході засідання учасники обговорили питання виконання рішень попереднього засідання Ради і проаналізували динаміку залізнично-поромних перевезень через порти України, Грузії, Республіки Болгарія по поромних лініях Чорноморськ — Варна, Варна — Поті/Батумі — Чорноморськ. Особливу увагу присутні приділили важливості застосування електронного документообігу для організації перевезень через порти в залізнично-поромному сполученні. У свою чергу, морські перевізники запропонували надати доступ до електронної бази Укрзалізниці щодо залізничних вагонів, які прямують на припортові станції для навантаження на пороми, а також щодо вагонів, які прибувають на припортові станції для навантаження на паром. На завершення зустрічі учасники заходу підтримали необхідність внесення змін до законодавчих актів щодо прямого залізнично-поромного сполучення між Україною, Грузією і Болгарією. «Участь АМПУ в засіданні Ради дозволила встановити корисні ділові контакти для сприяння в реалізації інфраструктурних проектів і організації більш ефективної роботи в сфері надання портових послуг», — повідомив В'ячеслав Газун. Довідка: засідання Ради проводяться щорічно. У 2016 році захід відбувся в м.Одеса, а в листопаді 2018 року його планують провести в Болгарії.

Фахівці АМПУ пройшли навчання з практичного застосування договорів FIDIC

Фахівці Адміністрації морських портів України (АМПУ) пройшли навчання, в ході якого ознайомилися з методами роботи за контрактами FIDIC. Семінар відбувся в Києві 21–22 вересня. У ньому взяли участь заступник голови АМПУ Дмитро Роменський, співробітники інженерної та юридичної служб,відділуз організації договірної і закупівельної роботи, відділу каналів і акваторій та представники філій АМПУ. Навчання провела акредитований тренер FIDIC,будівельний інженер Андріана Спасова. В ході семінару учасники розглянули тапорівняли типові контракти і угоди FIDIC,проаналізували основні статті і положення трьох найважливіших з них, а саме: Червону книгу “Умови контракту на будівництво”, Жовту книгу “Умови контракту на постачання обладнання, проектування і будівництво” та Срібну книгу “Умови контракту для проектів типу “ІПС” (проектування-поставка-будівництво) і проектів, що виконуються “під ключ”. Крім того, були розлянуті шляхи адаптації контрактів до національного законодавства. По закінченню другого дня семінару фахівці АМПУ отримали сертифікати, які свідчить проуспішнезавершеннятренінговогомодулю 1, акредитованогоFIDIC, за темою «Практичне використання умов контракту FIDIC». FIDIC (InternationalFederationofConsultingEngineers) —це Міжнароднафедераціяінженерів-консультантів, яка була заснована в 1913 році. Основним напрямком роботи FIDIC є розробка типових умов контрактів для регулювання відносин учасників міжнародної інвестиційно-будівельної діяльності.

АМПУ розпочала роботу в Prozorro.Продажі

Адміністрація морських портів України (АМПУ) в особі Іллічівськоїта Маріупольської філій оголосила про реалізацію нерозібраних відпрацьованих свинцевих акумуляторних батарей. Заявки розміщені в системі Prozorro.Продажі ( https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2017-09-20-000001 та  https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2017-09-21-000003) 20 і 21 вересня 2017 року відповідно. «АМПУ працює в електронній системі Prozorro з квітня 2015 року, що дало нам можливість зекономити понад 700 мільйонів гривень і побудувати прозорі і довірливі відносини з підрядниками. З огляду на цей позитивний досвід, ми приєдналися до системи Prozorro.Продажі. Реалізація різного майна, яке не використовується в нашій діяльності дозволить отримати додатковий фінансовий дохід. Його ми направимо на реалізацію проектів розвитку. Ця робота вже стартувала. Ми почали з невеликих обсягів, в подальшому представимо більш великі лоти», — розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Це перші процедури реалізації майна, які АМПУ оголосила в системі Prozorro.Продажі. Раніше, 21 серпня 2017 року АМПУ приєдналася до Меморандуму про співпрацю у побудові в Україні прозорої та ефективної системи реалізації об'єктів державної власності, укладеного між Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Transparency International Україна. Найближчим часом АМПУ планує оголосити ще кілька аукціонів з реалізації майна своїх філій, а саме Ізмаїльської, Миколаївської, Скадовської та «Октябрьск».

Делегація Світового банку ознайомилася із портовою галуззю України в контексті розвитку мультимодальних перевезень

Розвиток мультимодальних перевезень в Україні, підвищення ефективності державного управління портовим комплексом за кращими європейськими зразками — ці та інші питання обговорювалися 22 вересня на зустрічі в Одеському порту за участю представників Світового банку. До складу делегації гостей входили Сату Кахконен (Фінляндія) — Директор представництва Світового банку в справах України, Білорусі та Молдови, Зао Фон (КНР) та Фарук Кхан (Бангладеш) – експерти представництва та ін. Українську сторону на зустрічі представляли Райвіс Вецкаганс – керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) та начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук. Як зазначила під час дискусії Сату Кахконен, на даний момент за пропозицією українського уряду експерти Світового банку проводять дослідження у рамках реалізації Національної транспортної стратегії України до 2030 року. Зокрема, міжнародні експерти повинні визначити місце і роль України у світовій логістичній мережі, проаналізувати доцільність будівництва платних доріг, визначити перспективні напрямки розвитку мультимодальних перевезень з огляду на великий потенціал морських портів. Предметом окремого дослідження, за словами Сату Кахконен, є питання статусу і конфігурації автомобільних під’їзних шляхів до Одеського порту. РайвісВецкаганс, у свою чергу, довів до відома гостей загальну інформацію про діяльність Адміністрації морських портів, структуру капіталовкладень АМПУ у розвиток портової інфраструктури у 2017 році та про динаміку обсягів основних вантажопотоків, що переробляються в 13-ти національних портах. «На даний час АМПУ працює над оновленням стратегії розвитку усіх українських портів, яка буде синхронізована з основними напрямками розробленої Міністерством інфраструктури Національної транспортної стратегії, - зазначив Райвіс Вецкаганс. – Основними завданнями, окрім суто технічних, ми вбачаємо покращення системи управління портовою галуззю, впровадження практики залучення до управління розвитком підприємств муніципальної влади та представників бізнесу – так, як це відбувається у провідних портах Європи та США». Наразі АМПУ веде активну роботу з впровадження та реалізації портової реформи, започаткованої на виконання Закону України «Про морські порти України», прийнятого у 2013 році. Враховуючи важливість даної роботи для розвитку портового сектору та економіки України в цілому, АМПУ було запропоновано розглянути можливість залучення міжнародних експертів та юридичних радників Світового банку та фінансування їх роботи з метою перегляду існуючого законодавства та розробки змін до відповідних нормативно-правових актів, що безумовно стане суттєвим внеском до процесу подальшого реформування морської галузі України. Після зустрічі в адміністрації Одеського порту представники Світового банку відвідали з екскурсією основні об’єкти підприємства, в т. ч. комплекси з перевалки контейнерів та зернових вантажів, а також магістральний шляхопровід.

Топ-менеджмент АМПУ відвідав з робочим візитом порт Лондон

Делегація менеджменту Адміністрації морських портів України (АМПУ) в рамках робочого візиту до Великої Британії, який відбувся 18–20 вересня 2017 року, відвідала порт Лондон. До складу делегації увійшли керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, заступник голови АМПУ з операційної діяльності Володимир Колосюк, заступник голови АМПУ з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський і начальник служби забезпечення безпеки мореплавства та екологічної безпеки АМПУ Микола Севирін. Депутатський корпус у складі делегації представляв заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Борис Козир. «Ми вітаємо налагодження прямого міжнародного діалогу між «портовою владою» України — АМПУ — і провідною морською країною — Британією. Важливо, щоб реформи, які відбуваються в галузі, враховували міжнародний досвід з його подальшою імплементацією в законодавстві», — підкреслив Борис Козир. В ході візиту учасники української делегації ознайомилися c особливостями роботи порту Лондон, а також законодавчого регулювання портового сектора Великої Британії. Обговорили специфіку управління приватними портами, функції та обов'язки капітанів портів, а також питання безпеки мореплавства і екологічного менеджменту. Крім того, делегація відвідала DP World London Gateway — глибоководний контейнерний термінал в порту Лондон, яким керує найбільший світовий оператор DP World. «З DP World ми досягли домовленості про співпрацю з їх підрозділом Dubai Trade World в частині розробки платформи сприяння торгівлі, яка б об'єднала основні державні органи з приватним сектором. Крім того, плануємо провести аудит недоліків поточних процесів імпорту та експорту в портах України. Результатом роботи має стати технічне завдання на розробку типової системи портового співтовариства морських портів»,— розповів Райвіс Вецкаганс. Також українська делегація провела робочу зустріч з провідною міжнародною компанією G4S, яка здійснює діяльність у сфері безпеки. Сергій Гронський описав поточну ситуацію в сфері забезпечення морської безпеки і поділився завданнями, що стоять перед компанією: «АМПУ планує поліпшити якість охорони в морських портах і шукає оптимальні варіанти реформування системи безпеки. Ми хочемо, щоб система безпеки в портах, повністю відповідала кращим міжнародним стандартам і практикам». Сторони обговорили перспективи можливої ​​взаємовигідної співпраці в сфері впровадження та виконання вимог Міжнародного кодексу з охорони суден і портових засобів в Україні. Представники G4S запевнили АМПУ в можливості реалізації в Україні проектів з охорони та безпеки будь-якої складності, ґрунтуючись на успішному міжнародному досвіді роботи в найбільших портах США, Європи, Азії та Африки. Крім того, українська делегація провела ряд ділових зустрічей з представниками інженерних компаній для залучення міжнародних проектантів до роботи над проектами реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд і припортової інфраструктури. Зокрема, переговори пройшли з компаніями Mott MacDonald і AECOM. АМПУ запросила міжнародних проектантів до співпраці та участі в майбутніх тендерах підприємства.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n