АМПУ долучилася до Європейської організації морських портів в якості наглядача

Адміністрація морських портів України (АМПУ) приєдналась до Європейської організації морських портів (ESPO) в якості наглядача. Таке рішення було прийнято Генеральною Асамблеєю ESPO, 30 травня в Роттердамі. «Ми дуже раді привітати АМПУ зі вступом до ESPO в якості наглядача. Чорне море є важливою частиною європейського морського сполучення учасників ESPO з Румунією та Болгарією. Угода України про асоціацію з ЄС, включаючи зону вільної торгівлі, робить порти України важливою частиною широкої європейської транспортної мережі. Членство АМПУ в ESPO є логічним наслідком міцних відносин України з ЄС. Між членами ESPO та українськими портами вже є відмінні робочі стосунки, і я зараз радий вітати АМПУ як члена-наглядача в нашій організації, що посилює присутність ESPO в Чорному морі», — прокоментував голова ESPO Імон О'Рейлі. «Для АМПУ велика честь приєднатися до ESPO. Після підписання Угоди про асоціацію між ЄС та Україною ми зосередили увагу на взаємодії наших транспортних інфраструктур. Через членство в якості спостерігача в ESPO, АМПУ реалізує зусилля уряду щодо встановлення взаємовигідного співробітництва з європейськими партнерами. Ми раді приєднатися до спільноти європейських портів та прагнемо брати активну участь у формуванні майбутнього морської галузі», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. «Я з нетерпінням чекаю роботи з українськими портами, щоб інформувати їх про політику ЄС щодо портів, обмінюватися належними практиками та проблемами та інтегрувати їх у нашу професійну портову мережу», — додала Ізабель Рикбост, Генеральний секретар ESPO. Довідка ESPO існує з 1993 року і об'єднує портові адміністрації країн Європейського Союзу. На сьогодні її членами є портові адміністрації та національні портові асоціації країн-членів Європейського Союзу: Бельгії, Болгарії, Великобританії, Данії, Кіпру, Фінляндії, Франції, Німеччини, Греції, Ірландії, Італії, Латвії, Литви, Мальти, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Португалії, Румунії, Словенії, Іспанії, Швеції, Хорватії та Естонії. ESPO відкрита для членів-спостерігачів з країн, що є сусідами з ЄС. Зокрема, статус спостерігача в організації мають Ізраїль і Ісландія. ESPO постійно працює над розробкою регуляторних документів міжнародного рівня для покращення роботи та підвищення якості послуг портової галузі.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 4 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 4 червня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

В Україні створено професійну HR-спільноту портової галузі

31 травня в Одесі пройшла перша портова HR-конференція Ukrainian Ports: People Agenda, унікальний галузевий захід, в фокусі уваги — трансформація HR-функції, виклики та пріоритети у сфері управління персоналом в період змін. Конференція зібрала понад 100 учасників, що дозволяє говорити про формування професійної HR- спільноти портової галузі. На конференції виступила директор практики People Advisory Services компанії EY в Україні Олена Бойченко з доповіддю про управління персоналом в умовах державно-приватного партнерство в портовій сфері. Відбулася панельна дискусія, присвячена питанням управління персоналом при реформуванні державних підприємств портової галузі. У ній взяли участь в.о. голови Держслужби зайнятості Валерій Ярошенко, директор з персоналу компанії «Портінвест» Євгенія Салюк, начальник відділу управління персоналом АМПУ Ольга Кузьміна, голова Профспілки працівників морського транспорту України Михайло Кірєєв, керуючий партнер Law company LeGran.TT Тетяна Титаренко, начальник департаменту управління персоналом ДП «КТО» Ольга Божко. Про міжнародний досвід в роботі з персоналом в період державної реформи портової інфраструктури розповів експерт з інфраструктури технічного офісу Казначейства США Джон Арнольд. Крім того, своїм досвідом трансформації HR-системи поділився головний експерт департаменту персоналу Нацбанку В'ячеслав Апарін. Також, для учасників конференції було проведено інтерактивне опитування. В анкеті пропонувалося дати відповіді щодо викликів у сфері управління персоналом в період трансформацій і проранжувати пріоритети в роботі. Результати будуть проаналізовані та враховані в роботі з персоналом АМПУ. На завершення АМПУ підписала меморандум про співпрацю з Державною службою зайнятості про співпрацю. Мета — створити якісно нове портове середовище, об'єднати зусилля з навчання персоналу портової сфери. «Особливу увагу в період реформи треба фокусувати на людях. Сьогодні ми знаходимося на початку реалізації багатьох концесійних проектів, практик державно-приватного партнерства і нам важливо, щоб люди в галузі були готові до змін, нам важлива підтримка тих, хто вже має позитивний досвід і готовий ним поділитися, нам важливо говорити про проблеми і негайно їх вирішувати. Ця конференція заклала стійкий фундамент для зростання якісно нового портового співтовариства»,— зазначив у своєму виступі на конференції керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, HR-конференція Ukrainian Ports: People Agenda відбулася в рамках Ukrainian Ports Forum-2018, організатори — Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

АМПУ і «Дельта Вілмар СНД» підписали Меморандум про реалізацію інвестиційного проекту в порту Южний

1 червня 2018 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) і ТОВ «Дельта Вілмар СНД» підписали Меморандум про співпрацю в рамках реалізації інвестиційного проекту з метою збільшення обсягів вантажопотоків в морському порту Южний. Урочисте підписання відбулося за участю Президента України Петра Порошенка на території підприємства «Дельта Вілмар СНД» (м.Южне, Одеська область). З боку АМПУ Меморандум підписав керівник Райвіс Вецкаганс, з боку «Дельта Вілмар СНД» — глава правління Панда Дхруба Чаран. Меморандум передбачає з боку інвестора будівництво заводу з переробки сої потужністю до 2 тис. тонн на добу, терміналу для накопичення і одночасного зберігання 40 тис. тонн зернових і шроту, а також нового причалу (№ 37а) з пропускною спроможністю до 3 млн тонн на рік для перевалки наливних (рідкі рослинні олії) і насипних вантажів (зернові культури, шрот) в акваторії морського порту «Южний». Проект дозволить створити в Одеському регіоні близько 200 нових робочих місць. Реалізація проекту забезпечить вантажообіг в обсязі не менше 1,2 млн тонн на рік. Зі свого боку АМПУ бере зобов'язання видати інвестору всі необхідні для реалізації інвестиційного проекту технічні умови, зокрема, проектну документацію з будівництва нового причалу (№ 37а), також внести зміни до Плану розвитку морського порту «Южний», включивши в нього відомості про реалізацію проекту. Також АМПУ зобов'язується створити нову операційну акваторію глибиною 15 м біля майбутнього причалу № 37а.

Президент України відкрив першу чергу пускового комплексу зернового терміналу

Президент України Петро Порошенко і акціонер MV Cargo Андрій Ставніцер запустили першу чергу пускового комплексу зернового терміналу MV Cargo (Южний, Одеська область). За словами Президента України, проект зернового терміналу — унікальний позитивний приклад ефективного державно-приватного партнерства: приватної ініціативи і можливостей держави. Термінал «набагато збільшить конкурентоспроможність української аграрної сфери, і зробить ще більш привабливими інвестиції в Україну в будь-якій сфері — в аграрну, портову інфраструктуру, суднобудування». Президент також підкреслив, що розвиток портової інфраструктури — питання національної безпеки країни. «Ми спроектували і будували цей термінал за найвищими світовими стандартами. Я з усією відповідальністю можу сказати, що це найсучасніший термінал на Чорному морі. Його потужність складе 5 млн. тонн на рік, і вона може бути збільшена. Наше завдання в цьому проекті в тому, щоб відкрити доступ українським фермерам на міжнародні ринки і збільшити надходження валютних коштів в країну. Я впевнений, що український економічний прорив почнеться саме з аграрної промисловості», — зазначив акціонер MV Cargo Андрій Ставніцер. Запуск першої черги сьогодні — не відкриття, але дуже важливий етап реалізації його будівництва. Нагадаємо, в порту «Южний» завершується будівництво найбільшого зернового терміналу потужністю 5 млн. тонн на рік. Це проект state-of-the-art, який з літа 2016 року реалізує стивідорна компанія MV Cargo спільно з найбільшою всесвітньої продовольчої корпорацією Cargill. Компанія MV Cargo належить братам Андрію Ставніцеру і Єгору Гребеннікову. Будівництво терміналу на даний момент — найбільший інвестиційний проект в Україні загальною вартістю $ 150 млн. Він стане найбільшим і технологічним зерновим терміналом в Україні. Він оснащений унікальною власною залізничною і автомобільної інфраструктурою. Станція розвантаження автомобілів буде пропускати 790 автомобілів на добу, а станція розвантаження вагонів — 256 вагонів на добу. Прес-служба MV Cargo

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n