АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про створення нової акваторії, будівництво причалу та нових потужностей з переробки та перевалки аграрних вантажів у порту Южний

Адміністрація морських портів України та ТОВ «Дельта Вілмар СНД» підписали зміни до меморандуму та визначили пріоритетні заходи спрямовані на реалізацію чергового проекту державно-приватного партнерства у порту Южний. Планується, що приватний інвестор збудує новий причал № 37, завод з переробки сої, складські та перевантажувальні потужності для перевалки наливних і насипних аграрних вантажів. Державне підприємство, в свою чергу, проведе днопоглиблювальні роботи для створення операційної акваторії та підхідного каналу до нового причалу. «Це вже четвертий проект державно-приватного партнерства у порту Южний. Ми вже маємо гарний досвід співробітництва з приватними інвесторами у такому форматі. У минулому році АМПУ закінчило днопоглиблювальні роботи біля нового причалу компанії MV Cargo у порту Южний. Цього року інвестори планують ввести в експлуатацію і сам термінал. Новий проект з «Дельта Вілмар СНД» дозволить створити у порту 200 нових робочих місць, та збільшити потужності з переробки сільськогосподарської продукції на 600 тис. тонн на рік»,— відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Наступним кроком реалізації проекту стане укладення угоди між АМПУ та «Дельта Вілмар СНД», в якому будуть зафіксовані зобов’язання кожної сторони, а також строки завершення робіт по кожному з етапів. Планується загальний обсяг перевалки з урахуванням всіх причалів морського порту «Южний» де буде працювати ТОВ «Дельта Вілмар СНД» має скласти не менше 1,2 млн тонн/рік. АМПУ має намір розглянути можливість реалізації проекту створення нової операційної акваторії із глибиною 15 метрів в межах акваторії Аджалицького лиману морського порту «Южний», необхідної для повноцінної експлуатації майбутнього причалу № 37, який планує збудувати ТОВ «Дельта Вілмар СНД». Зі свого боку, генеральний директор компанії-інвестора Євген Садовий зауважив, що важливою особливістю проектів «Дельта Вілмар СНД» у порту Южний є розвиток потужностей з переробки аграрної сировини в Україні та виробництво продукції з більшою доданою вартістю в межах країни. Новий завод з переробки сої буде мати потужність до 2 тис. тонн на добу, термінал для накопичення та одночасного зберігання зернових та шроту — 40 тис. тонн. «Створення потужностей з переробки сільгоспсировини в Україні, матиме позитивний вплив на ВВП країни. Очікуваний економічний ефект складає понад 500 млн грн на рік»,— додав Євген Садовий. Про це йдеться у змінах до меморандуму, які були підписані 11.03.2019 р. між Адміністрацією морських портів України та ТОВ «Дельта Вілмар СНД» у присутності Олександра Басюка, директора департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України.

На Дніпрі відкрилася навігація

Поступове відкриття навігації на річці Дніпро в 2019 році почалося 6 березня на гідротехнічних спорудах нижнього каскаду — Каховському шлюзі і Запорізькому районі гідротехнічних споруд (РГС). Про це йдеться в наказі Державної служби морського та річкового транспорту (Морський адміністрації), який оприлюднено прес-службою відомства. «Затвердити дати відкриття та закриття навігації на судноплавних гідротехнічних спорудах річки Дніпро в 2019 році, за умови плавання суден виключно в світлий час доби, при сприятливих метеорологічних умовах, до повного встановлення засобів навігаційного обладнання та завершення проведення регламентних робіт на ділянках внутрішніх водних шляхів, використовуваних для плавання. (…) Відкриття та закриття навігації здійснюється о 8:00 відповідної дати», — йдеться в документі. Наказом Морської адміністрації визначено дати відкриття та закриття навігації на судноплавних гідротехнічних спорудах Дніпра. Зокрема, навігація на Каховському шлюзі буде здійснюватися з 6 березня по 5 грудня, Запорізькому РГС — з 6 березня по 4 грудня, Кременчуцькому шлюзі — з 12 березня по 21 листопада, Дніпродзержинському — з 19 березня по 21 листопада, Канівському — з 26 березня по 30 вересня і Київському шлюзі — з 2 квітня по 15 листопада. З урахуванням фактичних метеорологічних умов, дати відкриття та закриття навігації можуть бути змінені з відповідним оповіщенням. Навігація на Дніпрі в 2018 році відкрилася наприкінці березня і завершилася 15 листопада на Київському шлюзі, 20 грудня — на Канівському шлюзі, 25 грудня — на Кременчуцькому шлюзі, 28 грудня — на Дніпродзержинському шлюзі, 5 січня 2019 року — на Запорізькому РГС і 8 січня — на Каховському шлюзі. ports.com.ua

Наприкінці травня в Одесі відбудеться другий щорічний Ukrainian Ports Forum 2019!

30–31 травня в Одесі відбудеться Ukrainian Ports Forum 2019 — головна подія портової галузі України. Міжнародний форум, вперше організований і проведений Адміністрацією морських портів України та «Центром транспортних стратегій» в 2018 році, стає щорічним. Ukrainian Ports Forum — це живе обговорення усіх актуальних суто портових та інших актуальних для галузі питань з учасниками ринку, представниками влади, міжнародного співтовариства, українськими і закордонними інвесторами та фінансистами, експертами та аналітиками ринку. Головною темою Ukrainian Ports Forum 2019 стануть спільні з ЄС проекти України по розвитку ТЕN — T коридорів, сукупний портфель інвестпроектів в портову галузь за якими оцінюється на рівні близько 900 млн євро. «Стратегія розвитку морських портів України на період до 2038 року» розраховує, що інвестиції в галузь в цілому мають скласти до 35 млрд. грн. Центральна панель форуму — діалог з представниками Єврокомісії, МФО, держави і бізнесу про можливості українських морських портів в єдиній логістичній системі Європи та варіанти залучення фінансування, формати співфінансування. З українськими та європейськими експертами обговорюємо: — Перспективи реалізації проектів ДПП у портовій галузі — Основні тренди перевалки зернових, контейнерних, генеральних, насипних вантажів в Україні та світі — Технічні аспекти реалізації інвестиційних проектів Окремо організовуємо спеціалізовані івенти: -  Конференція EBA про лобізм у портовій галузі -  Традиційна HR- конференція фахівців портів -  Воркшоп з диджитализации портів: сучасні технології обробки та оформлення вантажів, збору та аналізу інформації, надання сервісних послуг -  Круглий стіл з морської безпеки в портах Ділова програма форуму передбачає проведення B2B-зустрічей з провідними українськими та міжнародними компаніями, представниками органів влади. До зустрічі на Ukrainian Ports Forum 2019 30–31 травня в Одесі!

Розпочалася підготовка умов конкурсів з концесії майна держстивідорів у портах Ольвія та Херсон

5 березня у Миколаєві відбулися перші засідання конкурсних комісій з підготовки до реалізації пілотних концесійних проектів у портах Ольвія та Херсон. Першочергове завдання комісій – розробка та затвердження умов проведення концесійних конкурсів. «Розробка умов проведення конкурсу – один з найважливіших етапів підготовки до концесії майна перших двох держстивідорів в українській портовій галузі. Конкурсні комісії мають чітко визначити порядок проведення конкурсів, права та обов’язки держави, інвестора, робітників та ДП „АМПУ“, що будуть брати участь у реалізації проектів концесії у найближчі 30–35 років. Ці умови стануть базою для складання концесійного договору з майбутнім інвестором»,— прокоментував подію керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Планується, що концесійні конкурси можуть бути оголошені вже у квітні поточного року. Попередньо участь у конкурсі мають намір взяти понад 20 компаній, серед яких українські та міжнародні інвестори та портові оператори. Очікується, що переможця конкурсу буде визначено в липні-серпні 2019 року. У першому засіданні комісії у Миколаєві взяли участь міністр інфраструктури України Володимир Омелян та голова Миколаївської обласної державної адміністрації Олексій Савченко. А також представники Мінінфраструктури, Міністерства фінансів, Мінекономрозвитку, Держгеокадастру, ДП «АМПУ», а також місцевої влади та профспілкових організацій. Концесійні проекти держстивідорів у портах Ольвія та Херсон передбачають залучення інвестицій у розвиток портової інфраструктури у розмірі понад 18 млрд. грн. Обсяг перевалки вантажів вже в перші п'ять років реалізації проектів (з 2020 по 2025 рр.) може збільшитися майже в 2 рази (для "СК «Ольвія» — з 2,55 млн тонн в 2018 р. до 4,59 млн тонн в 2025 р.), а в Херсоні — з 1,1 млн тонн до 2,01 млн тонн). Надходження до місцевого бюджету Миколаєва за цей період за оптимістичним сценарієм можуть вирости також удвічі — на 241 млн грн, в Херсоні — на 55 млн грн. Раніше ТЕО пілотних концесійних проектів в портах «Ольвія» та «Херсон», розроблених Консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР та IFC були представлені і пройшли обговорення за участю представників трудових колективів державних стивідорних компаній, а також місцевої влади та були затверджені Міністерством інфраструктури України та Міністерством економічного розвитку та торгівлі з урахуванням гарантій подальшого працевлаштування для працівників державних підприємств при передачі в концесію. Нагадаємо, Президент України Петро Порошенко на засіданні Ради регіонального розвитку Одеської області пообіцяв внести до парламенту законопроект «Про концесію» як першочерговий. Голова держави назвав концесію потужним імпульсом  залучення іноземних інвестицій у нашу економіку, а також визнання України як вигідного логістичного центру Європи.

Порошенко внесе у Раду як першочерговий законопроект про концесію

Президент України Петро Порошенко внесе до парламенту як першочерговий законопроект «Про концесію». Про це він заявив на засіданні Ради регіонального розвитку Одеської області. Головуючий на засіданні Ради регіонального розвитку Одеської області Президент Порошенкозаявив, що поділяє позицію бізнесменів щодо необхідності невідкладного прийняття законопроекту «Про концесії». «Верховна Рада навіть зараз, під час передвиборчих перегонів, демонструє робочий стан. Хоча й відбуваються бурхливі дискусії. Але, за результатом, депутати все ж ухвалюють актуальні закони, що є заслугою голови парламенту і коаліції. Я подам як невідкладний законопроект „Про концесії“ на розгляд парламенту. Бо це може дати потужний імпульс до залучення іноземних інвестицій у нашу економіку, а також визнання України як вигідного логістичного центру Європи», — наголосив Порошенко. Глава держави також висловив сподівання, що бізнес допоможе будувати в Україні логістичні хаби, в тому числі в портах Одеської області. Джерело: Укрінформ

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n