Оброблено суден: 22

АМПУ взяла участь в семінарі APEC в порту Антверпен

4–15 вересня 2017 року в порту Антверпен Королівства Бельгії відбувся семінар APEC (Antwerp/Flanders Port Training Center) на тему «Портова логістика». Адміністрацію морських портів України (АМПУ) представляв інженер відділу стратегічного планування та розвитку Андрій Какошин, який на конкурсних умовах отримав стипендію на участь від Уряду Фландрії. Крім того, на семінарі були присутні представники більш ніж 20 країн, серед яких Китай, Індія, Африка, Камбоджа, Малайзія, Оман, Бразилія, Куба, Литва, Албанія, Молдова та ін. В рамках семінару учасники ознайомилися з принципами організації та діяльності морських портів на прикладі бельгійських портів Антверпен, Гент і Зебрюгге. Коженз них орієнтований на перевалку певних видів вантажів. Так, порт Антверпен є другим в Європі за вантажообігом і входить до складу інтегрованого нафтохімічного кластера (порти Антверпен-Джубайль-Сінгапур-Шанхай). Порт Зебрюгге позиціонується як європейський лідер з обробки Ro-Ro суден. Особливістю зазначених портів є те, що в портах і в межах припортової 30-кілометрової зони побудовані виробничі і складські майданчики всесвітньо відомих виробників: BASF (хімічний концерн), Stora Enso (виробник картону), Nike (виробник одягу і взуття), Volvo cars (виробник авто) та ін., що в свою чергу забезпечує порти Бельгії постійним вантажопотоком, а також створює можливості для кооперації та реалізації інфраструктурних проектів. «Розвиток портів не тільки як перевантажувальних зон, але і як місць виробництва товарів з доданою вартістю є поширеною європейською практикою. Українські порти досягнуть значного успіху, якщо будуть використовувати саме цей шлях розвитку. Певні кроки вже зроблені. Зокрема, проект актуалізованої Стратегії розвитку морських портів України до 2038 року, який спільно розробляють фахівці АМПУ і Міністерства інфраструктури, включає створення промислових потужностей в портах», — зазначив Андрій Какошин. Також в рамках семінару були організовані екскурсії на термінали і склади DP World, Catoen Natie, Mittal Steel таін. В ході семінару Андрій Какошинпрезентував АМПУ, а також провів двосторонні зустрічі з представниками порту Клайпеда і Національноюпортовою адміністрацією ПАР Transnet.

До складу Ради порту Ольвія включений новий учасник

14 вересня 2017 року в спеціалізованому морському порту Ольвія відбулось засідання Ради порту за участі заступника Голови Адміністрації морських портів України (АМПУ) з морської та внутрішньої безпеки Сергія Гронського, керівного складу філії «Октябрьск» АМПУ, а також суб’єктів господарювання, що проводять свою діяльність в порту. Напередодні засідання до АМПУ надійшло звернення від компанії ТОВ «Компанія «Євровнєшторг»  з проханням розглянути питання щодо включення проекту «Будівництво бази з накопичення сільгосппродукції та відвантаження на морські судна через причал № 4, розташований за адресою: м.Миколаїв, вул. Айвазовського 14» до Плану розвитку порту та входження представника підприємства до Ради порту. Детально розглянувши матеріали товариства Філією було скликано засідання Ради порту та винесені на розгляд наступні питання: - Розгляд презентаційних матеріалів розвитку товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євровнєшторг», що стосуються кількісних та техніко-економічних показників діяльності терміналу; - Обговорення питання внесення змін до Плану розвитку СМП Ольвія з урахуванням плану розвитку ТОВ «Компанія «Євровнєшторг»; - Винесення на розгляд Ради порту питання щодо включення представника ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» до складу Ради спеціалізованого морського порту Ольвія. За словами керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса законодавство України гарантує рівні права суб'єктам господарювання в морських портах: «Відповідно до Закону України «Про морськи порти України» компаніям, що працюють в портах, гарантоване конкурентне середовище та рівні умови ведення діяльності. Розширення кола учасників Ради порту — це позитивний крок, який в перспективі дасть збільшення вантажообігу і перевантажувальних потужностей». Велика увага на засіданні була приділена розвитку припортової інфраструктури. «Ми повинні розуміти, що потужності терміналів Корабельного району м. Миколаєва збільшуються кожного року. Це вимагає від нас, від власників терміналів та стивідорних компаній спільно розвивати прилеглу залізничну та автомобільну інфраструктуру. Для вирішення стратегічних питань розвитку порту та припортової території необхідна повна взаємодія всіх учасників процесу в гавані порту» — зазначив начальник філії «Октябрьск» АМПУ Андрій Єгоров. За результатами наради були прийняті рішення щодо включення представника ТОВ  «Компанія «Євровнєшторг» Сергія Гунько до склади Ради спеціалізованого морського порту Ольвія та доцільності внесення змін до Плану розвитку порту з урахуванням плану розвитку ТОВ «Компанія «Євровнєшторг». Нагадаємо, в даний час АМПУ спільно з Міністерством інфраструктури України актуалізує Стратегію розвитку морських портів до 2038 року, в якій особливу увагу буде приділено гармонізації розвитку портових потужностей з під'їзними залізничними та автошляхами.

Навчально-курсовий комбінат Херсонської філії АМПУ відзначив 70-річчя діяльності

Навчально-курсовий комбінат (НКК) Херсонської філії Адміністрації морських портів України (АМПУ) в 2017 році відзначив 70-річний ювілей з дня створення. Заклад функціонує в Херсонському морському порту з 1947 року. На початку своєї діяльності заклад готував таких фахівців як кранівник, лебедчик, таксировщик, судоводій маломірних суден, дизеліст, прораб, стивідор, моторист 1 класу, матрос 1 класу, радіо-телефоніст, водій тощо. На сьогоднішній день НКК має ліцензію Міністерства освіти і науки України (серія АЕ № 527094 від 08.09.2014 р.) на право здійснення професійно-технічного навчання, підвищення кваліфікації, перепідготовки за 8 професіями на рівні кваліфікаційних вимог: «Слюсар-сантехнік»,  ліцензований обсяг 5 осіб; «Електрогазозварник», ліцензований обсяг 5 осіб; «Стропальник», ліцензований обсяг 20 осіб; «Слюсар з ремонту та обслуговування перевантажувальних машин», ліцензований обсяг 20 осіб; «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», ліцензований обсяг 5 осіб; «Машиніст крану (кранівник)», ліцензований обсяг 15 осіб; «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах», ліцензований обсяг 25 осіб; «Водій навантажувача», ліцензований обсяг 25 осіб. Крім цього, НКК має можливість проводити навчання та підвищення кваліфікації всіх робітників АМПУ за професіями, необхідними для основного виробництва без видачі документа державного зразка та з питань охорони праці. Нещодавно НКК Херсонської філії АМПУ був внесений до Переліку об’єктів господарювання, що здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб та членів комісій з перевірки знань. Професійна підготовка робітників здійснюється шляхом курсового та індивідуального навчання. З початку 2017 року у НКК пройшли навчання та підвищення кваліфікації працівники Миколаївської, Ренійської, Ізмаільської, Херсонської та Білгород-Дністровської філій АМПУ, а також СМП «Октябрськ», порту  «Южний» та філії «Дельта-лоцман». Послугами навчального закладу також користуються й інші підприємства, серед яких КСД «Дніпро-Карго Лімітед», ВАТ «Новокаховський річний порт», Миколаївський центр підготовки плавскладу, АСК «Укррічфлот» «Херсонський річковий порт», Херсонський ДЗ «Палада», ТОВ «Надра», «Екозерно», ДП «Підприємство із забезпечення нафтопродуктами». «Одним із базових напрямків реформування АМПУ є ефективне використання процесу навчання  і вдосконалення своїх професійних навичок усіма працівниками підприємства. В майбутньому будуть процвітати тільки ті організації, які здатні створити системи безперервного професійного навчання і максимально використовувати потенціал співробітників на всіх рівнях», — зазначає керівник кадрової служби АМПУ Ольга Кузьміна. Навчально-курсовий комбінат Херсонської філії АМПУ має розвинену навчально-матеріальну базу, що відповідає санітарним нормам, нормативно-правовим актам з охорони праці, пожежної безпеки. Навчальні кабінети обладнані сучасними діючими механізмами перевантажувальних машин, їх електрообладнанням, енергетичним устаткуванням, діючими моделями перевантажувальної техніки. Створено комп’ютерний клас. Для професійного навчання використовуються машини та механізми підприємства. Теоретичне навчання забезпечують 28 викладачів з числа висококваліфікованих інженерно-технічних працівників, які мають великій досвід практичної роботи на підприємствах морської галузі. Проведення практичного курсу навчання забезпечують 18 інструкторів, що призначаються із висококваліфікованих робітників. «Вже до кінця 2017 року АМПУ планує закріпити за навчально-курсовим комбінатом проведення навчання та підвищення кваліфікації всіх робітників Адміністрації за професіями, необхідними для основного виробництва, в тому числі з питань охорони праці і тим самим створити безперервний процес професійного навчання на підприємстві», — підкреслила Ольга Кузьміна. АМПУ вітає колектив навчально-курсового комбінату з 70-річним ювілеєм та бажає нових виробничих успіхів, подальшого процвітання та професійного розвитку!   

АМПУ і міжнародні експерти з гідротехніки обговорили питання судноплавства в Дунайському регіоні

Адміністрація морських портів України (АМПУ) взяла участь в нараді експертів з гідротехніки, яка відбулася на початку вересня в Будапешті (Угорщина) в рамках роботи Дунайської комісії. На ній були присутні фахівці з України, Австрії, Німеччини, Росії, Румунії, Сербії та Словаччини. Українську делегацію на засіданні представляла Віржинія Оганесян, провідний інженер сектору технічного обслуговування і виробничої діяльності інженерної служби АМПУ. В ході наради учасники обговорили оновлення «Спільного плану основних робіт, спрямованих на досягнення рекомендованих габаритів суднового ходу, гідротехнічних та інших споруд на Дунаї», умови судноплавства на критичних ділянках річки Дунай, введення в експлуатацію Банку даних для гідрологічних, гідрометричних та статистичних відомостей, підготовку і випуск видань, присвячених судноплавству на Дунаї. Представник АМПУ Віржинія Оганесян повідомила, що українська сторона на постійній основі вживає заходи щодо виконання рішень наради Сторін Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті з підтримки глибоководного суднового ходу «р. Дунай — Чорне море» в судноплавному стані.Для відновлення реалізації проекту створення глибоководного суднового ходу «р. Дунай — Чорне море» на українській ділянці дельти розпочато підготовку коригування даного проекту. Інформаційна допомога щодо руху суден по річці Дунай в Україні забезпечується за допомогою системи RIS для суден. За допомогою електронного ресурсу — веб-сайту річкової інформаційної служби ( https://ukrris.com.ua/) у вільному доступі на постійній основі надаються інформаційні послуги щодо забезпечення безпеки судноплавства, згідно з Резолюцією № 80 ЄЕК ООН та Рекомендацій Дунайської комісії. Відкритим залишається питання чіткого визначення терміна Good Navigation Status відповідно до документа Guidelines towards achieving a Good Navigation Status (Керівництво щодо досягнення належного статусу навігації), який стосується судноплавства на критичних ділянках річки Дунай. Крім того, триває робота над збиранням і перевіркою узагальнених даних для довідкових видань «Поздовжній профіль річки Дунай», «Альбом мостів на Дунаї», «Альбом критичних ділянок — вузьких місць на Дунаї», «Гідрологічний довідник річки Дунай 1921 — 2010 рр.» і т.д., проводяться заходи щодо введення в експлуатацію Банку даних для гідрологічних, гідрометричних та статистичних відомостей за допомогою відповідного веб-інтерфейсу.

В Одеському морському порту деталізували випадки сплати канального збору

В Одеському морському порту деталізували випадки стягування канального збору з суден, що  прямують до причалів Карантинної, Каботажної, Нової та Ланжероновської гаваней та не проходять Підхідним каналом в один кінець або транзитом, а також перетинають канал в одній або в кількох точках й не використовують його за цільовим призначенням. Відповідне окреме доручення підписав керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс 14 вересня 2017 року. «Доручив Одеській філії АМПУ не справляти канальний збір з суден, які  не використовують підхідний канал при заході в порт. Це підвищить привабливість Одеського порту, в тому числі, для контейнерних ліній. Ми очікуємо, що цей крок зменшить вартість суднозаходів і позитивно вплине на формування партнерських відносин з клієнтами”, — підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Спрощення в роботі підприємства та прийняття зазначеного рішення відбулось завдяки Прем'єр-міністру України Володимиру Гройсману та Міністру інфраструктури України Володимиру Омеляну. Начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук зазначив, що подібне рішення сприятиме розвитку підприємства: »Нам вдалось вирішити ще одне проблемне питання, яке виникло більше року тому. Розпорядження щодо відміни канального збору дозволить збільшити кількість суден, які заходитимуть у гавань та спростить систему їх проходження. Для мене, як для керівника, пріоритетними завданнями в роботі підприємства залишаються прибутковість та прозорість роботи. Ми впроваджуємо проекти, які спростять систему та сприятимуть збільшенню кількості та якості робіт та послуг в порту". Нагадаємо, раніше на території морського порту Одеса розпочав свою роботу «АutoHUB», який функціонує в режимі єдиного вікна для розмитнення вживаних іноземних автомобілів, які доставляються морем.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n