В АМПУ відзначили День охорони праці

28 квітня в Україні щороку відзначають День охорони праці. Цьогоріч за ініціативою Міжнародної організації праці до Всесвітнього дня охорони праці заходи пройшли під гаслом «Безпечне та здорове майбутнє праці». У ДП «АМПУ» з метою належного проведення свята було створено оргкомітет та затверджено План заходів до Дня охорони праці. У філіях підприємства проведені тематичні наради, круглі столи, збори за участю представників обласних Головних управлінь Держпраці, представників Фонду соціального страхування, профспілок. Проведенні цільові перевірки безпечного ведення робіт, стану забезпечення працівників спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту, конкурси «Охорона праці очима дітей», нагородження кращих працівників і спеціалістів з нагоди Дня охорони праці. Так, у порту «Южний» відбувся круглий стіл на тему «Практичні аспекти організації управління охороною праці в морських портах».В роботі «круглого столу» взяли участь та виступили начальник Управління нагляду в промисловості і на об’єктах підвищеної небезпеки ГУ Держпраці в Одеській області Миронюк Ю. М., начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Прус І.А., начальник Южненського міського відділення Фонду соціального страхування України Паладій Л.М., помічник Голови профспілки працівників морського транспорту Микитюк Л. В., керівники служб охорони праці філій ДП «АМПУ», посадові особи ДП «МТП «Южний». Також у Южненській філії АМПУ оформлені кутки та стенди на тему «Безпечне та здорове майбутнє праці», здійснені цільові перевірки стану охорони праці, проведені консультаційні бесіди з питань підвищення рівня культури охорони праці з працівниками філії, відбувся конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей». Подібний конкурс дитячого малюнка пройшов і у Маріупольській філії ДП «АМПУ». Переможці отримали пам’ятні грамоти та грошові винагороди, а решта конкурсантів, були нагороджені заохочувальними призами. Також у філії в рамках акції «Дерева пам’яті», яка проводиться в пам'ять про постраждалих на виробництві в Україні, цьогоріч висадили липи. У Одеській філії ДП «АМПУ» відбувся семінар-нарада з керівниками підрозділів та головами профспілок за участю представників ГУ Держпраці в Одеській області та Фонду соціального страхування. Також у підрозділах філії проведені навчання щодо надання долікарської допомоги та продемонстровані відеоматеріали з питань охорони праці. У Іллічівській філії ДП «АМПУ»з нагоди Всесвітнього дня охорони праці та 100-річчя Міжнародної організації праці відбулась нарада за участю представників портових операторів, на якій підвели підсумки роботи та визначили підрозділи, які найбільш активно ведуть працеохоронну діяльність. Крім того, у підрозділах пройшли цільові перевірки. Особливу увагу приділили періодичності і порядку проведення експлуатаційних випробувань всіх засобів захисту, ретельно розглядалися умови їх зберігання, а також обов'язкова наявність і ведення журналів обліку всіх засобів захисту. У Миколаївській філії ДП «АМПУ» до Дня охорони праці пройшла нарада за участю представників портових операторів, першого заступника начальника управління Держпраці у Миколаївській області Скуратовської Я.О., начальника Миколаївського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Миколаївській області Ганношина Ю. М., головного експерта відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Миколаївській області Передельського В. М., голови Обʼєднаної профспілки працівників адміністрації Миколаївського морського порту Гайчова С. В. Також у філії було проведено конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей», організовано низку тематичних лекцій та тренінгів для працівниківу підрозділах адміністрації. Продемонстровано декілька відеофільмів про порушення правил безпеки праці під час виконання робіт, а саме робіт на висоті, з електроінструментами, на будівництві, в електроустановках, а також надання першої долікарської допомоги. Заходи з нагоди Дня охорони праці проведені у всіх філіях ДП «АМПУ». 15 травня 2019 року оргкомітет з підготовки та проведення Дня охорони праці ДП «АМПУ» підведе підсумки своєї роботи.

АМПУ започаткує інноваційну систему моніторингу забруднень акваторії портів

Адміністрація морських портів України в рамках програми «Ukrainian Ports are Going Green» розглядає можливість створення інноваційної системи моніторингу, яка дозволить контролювати стан акваторії портів в режимі он-лайн та нівелювати вплив людського фактору на процес виявлення забруднень Пілотним проектом у цій програмі може стати порт Чорноморськ. Нещодавно представники литовської компанії Ecoportus презентували в Адміністрації Іллічівського морського порту можливості контролю за навколишнім природним середовищем за допомогою датчиків, підключених до автоматизованої системи. Це вже третя зустріч фахівців АМПУ з представниками міжнародних компаній, що мають великий досвід з виготовлення, розробки та впровадження автоматизованих систем контрою за забрудненням акваторії портів. До цього свої розробки в Україні представляли компанії DBA Group (Італія) та Ocean Visuals (Норвегія). «Впровадження автоматизованої екологічної системи дозволить нівелювати вплив людського фактору та, відповідно, корупційну складову в питаннях контролю за екологією в порту. Інноваційні системи контролю успішно використовуються у портах Європи і АМПУ яка є відповідальним користувачем акваторії портів та здійснює постійний моніторинг за її станом, зацікавлена у використанні максимально ефективних та сучасних систем й засобів моніторингу», — відзначив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. У порту Чорноморськ засновник компанії Ecoportus Александрас Каупас презентував можливості інноваційної системи моніторингу забруднень акваторії морських портів, яка успішно запроваджена у порту Клайпеда та інших портах Литовської республіки. Перевага запровадження такої системи полягає у цілодобовому контролі за станом навколишнього природного середовища, своєчасному виявленні забруднень атмосферного повітря та акваторії морського порту. У випадках забруднення навколишнього природного середовища головним фактором є час. Від цього залежить термін локалізації джерела забруднення, недопущення розповсюдження забруднення на значну частину акваторії та проведення робіт з ліквідації. Зараз фахівці АМПУ та представники литовської компанії визначають точки, де мають бути встановлені датчики, та параметри, які вони зможуть контролювати у Чорноморську. За підсумками зустрічі з представниками Ecoportus було досягнуто домовленості про розробку попереднього плану-проекту з впровадження в морському порту Чорноморськ інноваційної системи моніторингу забруднень (литовська сторона) та забезпечення необхідного нормативного супроводження для його реалізації (українська сторона). Нагадаємо, наприкінці 2018 року АМПУ створила робочу групу з розробки та впровадження Концепції екологічно безпечного розвитку та удосконалення діяльності портів України «Ukrainian Ports are Going Green».

Підписано договір про довгоочікуване днопоглиблення у Маріупольському порту

26.04.2019 Адміністрація морських портів України підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут».   Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту. «Лише минулого року Маріупольський порт забезпечив перевалку майже 6 млн тонн експортних вантажів. Від його роботи залежать експортні поставки продукції українських підприємств на сході держави. Тому днопоглиблення в наших портах на Азові – це життєво необхідний крок. Сьогоднішня подія стала можливою зокрема й завдяки потужній міжнародній підтримці, яку отримала Україна з огляду на складну ситуацію на Азові», – підкреслив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. ТОВ «СТБ «Азімут» запропонувало найнижчу ціну за передбачений умовами конкурсу обсяг робіт та перемогло у відкритому тендері, який філія Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» провела в електронній системі державних закупівель Рrozorro. Загалом до аукціону були допущені три з семи компаній, що подали заявки на участь у тендері: ТОВ «Укрстройсервіс» (Україна), Consal S. R.L. (Румунія), ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро «Азімут» (Україна). Економія за підсумками відкритих торгів склала 20% від стартової ціни, яка була встановлена на рівні 460 млн грн (без ПДВ). Підрядник має виконати днопоглиблення в порту Маріуполь в обсязі 1,98 млн куб. м. Основні роботи (1,87 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі Вугільної гавані і 115 тис. куб. м – в акваторії порту. У 2017–2018 рр. Адміністрація морських портів України для відновлення паспортних глибин та підвищення конкурентоспроможності портів Азова п'ять разів оголошувала тендери на днопоглиблення в Маріуполі та Бердянську. Але визначити переможців не вдавалося через недостатню кількість учасників аукціонів. Тому роботи в цих портах виконувало власне судно ДП «АМПУ» – землесос «Меотіда». За минулий рік він виконав найбільші обсяги робіт серед суден флоту державного підприємства. Але його потужностей було недостатньо для відновлення паспортних глибин у двох портах України на Азовському морі. Тому залучення флоту підрядної організації було першочерговим завданням для АМПУ. Свої підписи під договором поставили Андрій Євтушенко, заступник начальника філії Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» з економіки та фінансів, та Олександр Блошенко, директор ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Довідково: Маріупольський морський порт може приймати судна з осадкою 8 м. Довжина підхідного каналу Маріупольського порту складає 18 км, ширина – 100 м, щорічна заносимість каналу та акваторії – 874 тис. куб. м на рік. Проектна глибина біля причалів порту – від 8 до 9,75 м, підхідного каналу – 9,15 м, акваторії – 9,75м. Зараз прохідна осадка суден, що обслуговуються в Маріупольському морському порту, зменшена з 8 м до 7,7 м. Зменшення глибин на підхідних каналах порту призводить до недовантаження суден, що спричиняє значні економічні збитки для адміністрації порту, стивідорних компаній, вантажовласників. Це призводить до зменшення рівня вантажопереробки та відображається на рівні отриманих доходів від портових зборів та спеціалізованих послуг (доступу портового оператора до причалу). Недовантаження через зменшення прохідної осадки на 30 см складає від 1 до 5 тис. тонн на судно. У 2018 році вантажопереробка по Маріупольському морському порту при глибинах у 7,7 м склала 5,8 млн тонн, а при глибині у 8 м вантажопереробка могла б бути близько 6,5 млн тонн.

АМПУ вітає рішення уряду про приведення нормативних актів в портовій галузі у відповідність до міжнародних конвенцій

Наприкінці тижня Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман підписав постанову Кабінету міністрів № 367 від 27 березня 2019 року про «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності». Цей документ, серед іншого, скасовує контроль суднового ізольованого баласту і необхідність узгодження технології перевантаження по кожному виду вантажів з морськими екологічними інспекціями Державної екологічної інспекції для суден що перебувають у морських портах України. «Рішення уряду, прийняте за підтримки Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, не тільки врегульовує одне з найбільш проблемних питань у взаємовідносинах бізнесу та представників Державної екологічної інспекції, але й приводить правила робот в українських портах у відповідність до міжнародних конвенцій, до яких раніше приєдналася Україна. Дякуємо уряду за зважену позицію щодо подальшої дерегуляції та збільшення інвестиційної привабливості наших портів», прокоментував подію керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Постановою, між іншого, скасовано:— контроль ізольованого баласту;— узгодження технології перевантаження для кожного виду вантажу з Держекоінспекцією;— приведено процедури виявлення скидів забруднюючих речовин з суден до вимог Конвенції МАРПОЛ-73/78. Крім того, постановою встановлено, що перевірки вод на суднах Держекоінспекцією не здійснюються до набрання чинності порядком перевірки, взяття проб води та проведення їх аналізу. АМПУ бере активну участь у розробці цих документів, та сподівається, що найближчим часом контроль за забруднення акваторії портів вдасться остаточно перевести на прозорі та законні рейки. Це буде сприяти ефективній взаємодії між бізнесом, місцевими владами, екологами та АМПУ по охороні навколишнього середовища в акваторії морських портів.

АМПУ: Визначено переможця аукціону на проведення днопоглиблення у Бердянському порту

24 квітня 2019 року в електронній системі публічних закупівель Prozorro успішно відбувся аукціон з відбору підрядника для проведення експлуатаційного днопоглиблення в морському порту Бердянськ. Найнижчу цінову пропозицію – 354,9 млн грн без ПДВ за підсумками аукціону зробило ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», яке система визначила як переможця. При цьому очікувана вартість послуг складала 430 млн грн без ПДВ. «Минулого року перевалка вантажів у Бердянському порту знизилася на 24,4% через складну ситуацію в Азовському морі та в Керченській протоці. Цей порт надзвичайно потребував додаткових конкурентних переваг. Завдяки успішно завершеному аукціону ми проведемо днопоглиблення підхідного каналу та акваторії Бердянського порту з економією в 17,5% або понад 75 млн грн від стартової ціни. Відновлення паспортних глибин сприятиме розвитку порту, більш ефективній перевалці традиційних та залученню нових вантажів», — відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Рішення про намір укласти договір з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» буде прийняте після подання переможцем аукціону відповідної документації. Підрядник має виконати днопоглиблення в Бердянському порту в обсязі 1,85 млн куб. м. Основні роботи (1,39 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі, 466 тис. куб. м – в акваторії порту. Загалом до аукціону були допущені чотири компанії: ТОВ «Укрстройсервіс» (Україна), Consal S. R.L. (Румунія), ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» (Україна) та ТОВ «СМД ІНВЕСТ» (Україна). На участь у тендері на виконання днопоглиблювальних робіт подало заявки 7 компаній. Попередньо, 4 квітня відбувся аукціон в торгах на експлуатаційне днопоглиблення Маріупольського морського порту. Підкреслимо, що протягом 2017–2018 років ДП «АМПУ» п'ять разів оголошувало тендери на днопоглиблення в портах Азова, які були скасовані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Успішне проведення двох тендерів у Маріуполі та Бердянську забезпечила нова спеціалізована філія ДП «АМПУ» — «Днопоглиблювальний флот», до функцій якої входить організація та виконання днопоглиблювальних робіт, забезпечення гарантованих габаритів на внутрішніх водних шляхах України та в акваторіях морських портів. Для залучення максимальної кількості учасників до тендеру єдину закупівлю щодо днопоглиблення в обох українських портах Азова було розділено на окремі проекті. Також було скасовано фінансове забезпечення, що дозволило залучити до тендеру іноземні компанії. Внаслідок чого, на обидва тендери вийшли по 7 компаній. Нагадаємо також, що цього року АМПУ планує провести днопоглиблення на 12 об'єктах. Експлуатаційне — у 6 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: МПК ГСХ (Дунай-Чорне море), Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Також цього року буде завершено реалізацію чергових етапів масштабного капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n