АМПУ запрошує до співпраці судноремонтні компанії

З метою забезпечення подальшого ефективного проведення ремонтів суден власного флоту, ДП «АМПУ» запрошує представників судноремонтних підприємств, які є або бажають стати нашими партнерами на спільну нараду по обговоренню питань з судноремонту та ознайомлення з планом нашого підприємства за цим напрямком на 2019 рік. Захід відбудеться 21 грудня 2018 року о 10:00 за адресою: м. Одеса, вул. Ланжеронівська, 1, конференц-зал. Телефон для довідок та реєстрації учасників: (044) 324-00-78. Зазначимо, безпечна експлуатація суден портового та технічного флоту є одним з ключових напрямів діяльності АМПУ. Вона можлива тільки при умовах своєчасного та якісного проведення судноремонтних робіт. «Усі закупівлі послуг з судноремонту АМПУ здійснює виключно через відкриті торги у системі Prozorro. Досвід їх проведення показав необхідність проведення зустрічей з потенційними контрагентами, аби вони змогли детально ознайомитись з обсягом робіт та оцінити свої можливості та ресурси для їх належного виконання»,— підкреслив заступник Голови з розвитку портової інфраструктури Дмитро Роменський. Тож, запрошуємо на зустріч усіх зацікавлених — АМПУ відкрита для пропозицій та співпраці!

Коментар АМПУ за фактом підозри працівника Ренійської філії у отриманні неправомірної вигоди

Адміністрація морських портів України ініціювала проведення службового розслідування. Адміністрація всебічно співпрацює з правоохоронними органами задля об’єктивного та неупередженого розслідування цієї справи. Для нас вкрай важливо з’ясувати усі обставини цього випадку. За результатами розслідування будуть прийняті відповідні управлінські та кадрові рішення, вжиті заходи щодо виявлення умов та причин, які сприяли вчиненню зазначених протиправних дій. Нульова толерантність до корупції та будь-яких її проявів у діяльності державного підприємства – це принципова позиція АМПУ. На підприємстві діє підрозділ із запобігання та протидії корупції, затверджена та постійно діє Антикорупційна програма, а також ряд розпорядчих внутрішніх документів, спрямованих на запобігання та протидію корупції. Про будь які випадки та підозри щодо скоєння робітниками АМПУ корупційних дій можна повідомити за номером +38 (044) 324 00 53, +38 (044) 351 47 70 (цілодобово) або на e-mail:

Новий морський термінал «Євровнєшторг» у порту Ольвія обробив перше судно

Новий термінал компанії «Євровнєшторг» у порту Ольвія обробив перше судно. Його завантаження партією кукурудзи у кількості 21тис. тонн було завершено 16 грудня 2018 року. Аграрна продукція українських виробників відправлена до Лівану. «Залучення приватних інвестицій та реалізація у порту Ольвія пілотного концесійного проекту дозволять у найближчі декілька років збільшити його потужності з перевалки аграрної продукції на 6 млн. тонн», — зазначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Вже на кінець 2019 року ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» планує вийти на обсяги перевалки сільськогосподарських вантажів в 1 млн тонн. В подальшому, після завершення будівництва проекту, – до 4 млн тонн вантажів на рік. Також у найближчі три роки у порту Ольвія в рамках реалізації пілотного концесійного проекту має бути побудований ще один зерновий термінал потужністю 2 млн тонн/рік. За даними Міністерства інфраструктури України, вже 7 провідних українських та міжнародних компаній підтвердили свої наміри взяти участь у концесійному конкурсі, який має відбутися на початку наступного року. Загалом зацікавленість у подальшій реалізації проекту виявило понад 20 компаній.

АМПУ та «Белтопенерго» домовилися про відновлення річкового судноплавства між Україною та Республікою Білорусь

Реалізація проекту спрямована на розвиток логістики і перевезення вантажів між Україною і Білоруссю з використанням річкового транспорту, створення нових робочих місць і залучення нових вантажопотоків в морські порти України. Відповідна домовленість між двома компаніями була досягнута в Києві в понеділок, 17 грудня. «АМПУ розгляне можливість проведення днопоглиблювальних робіт на судноплавних водних шляхах річки Дніпро. Білоруська сторона надасть нам інформацію про заплановані обсяги перевалки та параметри оброблюваних суден. Виходячи з цього, ми проведемо аналіз фінансово-економічної ефективності проведення необхідних робіт для досягнення гарантованих глибин проходу суден», — зазначив заступник голови ДП «АМПУ» Дмитро Роменський. Зі свого боку, ЗАТ «Бєлтопенерго» планує також надати українським партнерам інформацію про терміни будівництва порту в Нижніх Жарах (Гомельська область, Республіка Білорусь). Компанія також зобов'язується розглянути можливість забезпечення білоруськими постачальниками вантажопотоку, необхідного для окупності днопоглиблювальних робіт. Деталі співпраці зафіксовані в меморандумі між двома компаніями. З українського боку документ підписав заступник голови ДП «Адміністрація морських портів України» Дмитро Роменський, з білоруського — генеральний директор ЗАТ «Бєлтопенерго» Василь Варфоломєєв.  У церемонії підписання меморандуму взяли участь заступник Міністра інфраструктури України з євроінтеграції Віктор Довгань і заступник Міністра транспорту та комунікацій Республіки Білорусь Олексій Ляхнович. Реалізація проекту сприятиме виконанню Дорожньої карти щодо поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять, у рамках проекту з відновлення міжнародного водного шляху Е-40, рішень Міжурядової україно-білоруської змішаної комісії з питань торговельно-економічної співпраці. Реалізація проекту спрямована на розвиток логістики і перевезення вантажів між Україною і Білоруссю з використанням річкового транспорту, створення нових робочих місць і залучення нових вантажопотоків в морські порти України. Відповідна домовленість між двома компаніями була досягнута в Києві в понеділок, 17 грудня. «АМПУ розгляне можливість проведення днопоглиблювальних робіт на судноплавних водних шляхах річки Дніпро. Білоруська сторона надасть нам інформацію про заплановані обсяги перевалки та параметри оброблюваних суден. Виходячи з цього, ми проведемо аналіз фінансово-економічної ефективності проведення необхідних робіт для досягнення гарантованих глибин проходу суден»,— зазначив заступник голови ДП «АМПУ» Дмитро Роменський. Зі свого боку, ЗАТ «Бєлтопенерго» планує також надати українським партнерам інформацію про терміни будівництва порту в Нижніх Жарах (Гомельська область, Республіка Білорусь). Компанія також зобов'язується розглянути можливість забезпечення білоруськими постачальниками вантажопотоку, необхідного для окупності днопоглиблювальних робіт. Деталі співпраці зафіксовані в меморандумі між двома компаніями. З українського боку документ підписав заступник голови ДП «Адміністрація морських портів України» Дмитро Роменський, з білоруського — генеральний директор ЗАТ «Бєлтопенерго» Василь Варфоломєєв. У церемонії підписання меморандуму взяли участь заступник Міністра інфраструктури України з євроінтеграції Віктор Довгань і заступник Міністра транспорту та комунікацій Республіки Білорусь Олексій Ляхнович. Реалізація проекту сприятиме виконанню Дорожньої карти щодо поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять, у рамках проекту з відновлення міжнародного водного шляху Е-40, рішень Міжурядової україно-білоруської змішаної комісії з питань торговельно-економічної співпраці.

Кабінет міністрів України погодив можливість корпоратизації АМПУ

Кабінет міністрів України погодив пропозицію Міністерства інфраструктури по включенню державного підприємства «Адміністрація морських портів України» до переліку об'єктів державної власності, які не підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані. Відповідне розпорядження Кабінет міністрів України прийняв 12 грудня 2018 р.  Рішення Кабінету міністрів відкриває можливість для подальшої реформи корпоративного управління АМПУ, яка передбачає в перспективі створення на базі підприємства акціонерного товариства. При цьому 100% акцій АМПУ належатиме виключно державі, а її майно не підлягає відчуженню. «Для держави корпоратизація АМПУ- це складний, але важливий для ефективнішої роботи підприємства процес. Для його реалізації необхідно розглянути можливість передачі до статуного капіталу підприємства причалів, що істотно розширить можливості АМПУ по ефективному використанню і розвитку портової інфраструктури. Корпоративна система управління, побудована за кращими світовими стандартами, і публічна звітність зроблять підприємство максимально відкритим і зрозумілим для міжнародних партнерів, фінансових установ, держави і суспільства», — підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Він також додав, що корпоратизація відкриє нові можливості залучення приватних інвестицій і додаткових коштів для реалізації інфраструктурних проектів в українських портах. Наразі в АМПУ триває підготовка до проходження наступних етапів реформи корпоративного управління, зокрема — до початку роботи Наглядової ради. Шорт-лист потенційних членів наглядової ради буде сформований вже найближчим часом. Всього участь в конкурсі, оголошеному Кабінетом міністрів України в жовтні 2018 р., взяли участь 85 претендентів з України, Нідерландів, Німеччини, Бельгії, Латвії, Литви, Румунії і Великобританії. Наступним етапом процесу корпоратизації АМПУ стане внесення змін до Закону України «Про морські порти України» та інших законодавчих актів.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n