Глобальна конференція з ДПП

Концесія в портах: завершена підготовка пред-ТЕО концесії держстивідора в порту «Южний», анонсовані презентації проектів концесії портів «Ольвія» та «Херсон» для інвесторів У Києві в рамках глобальної конференції з питань державно-приватного партнерства при реалізації інфраструктурних проектів у Східній Європі, на Кавказі та в Центральній Азії було анонсовано проведення презентацій проектів концесії в портах «Ольвія» і «Херсон» для інвесторів і оголошено про завершення підготовки пре-ТЕО концесії держстивідора в порту «Южний». Конференція відбулася в п'ятницю 14.09.2018 р. У заході взяли участь міністр інфраструктури України Володимир Омелян, заступник глави Мінекономрозвитку Михайло Титарчук, представники міжнародних компаній, що мають великий досвід реалізації проектів державно-приватного партнерства в різних країнах світу. Як зазначив на секції, присвяченій ДПП в морській галузі, старший експерт з ДПП Європейського банку реконструкції та розвитку Маркос Мартінес Гарсія, головною перевагою такого формату взаємодії між державою та інвесторами є можливість залучення для розвитку портів значно більшого обсягу фінансування, ніж може забезпечити держава. Це підтверджується не тільки міжнародним, але й українським досвідом. За словами керівника Адміністрації морських портів України Райвіса Вецкаганса, відсутність в Україні спеціалізованого законодавства, що регулює реалізацію ДПП-проектів в портах, безумовно є стримуючим фактором. «Однак навіть у цих умовах нам вдається знаходити ефективний формат взаємодії з бізнесом. За останні кілька років між АМПУ та приватними інвесторами була підписана ціла низка меморандумів та угод, які передбачають понад 30 млрд. грн. інвестицій в розвиток портової інфраструктури. Слід зауважити, що співвідношення державних і приватних вкладень по ним складає 1 до 5 »,— підкреслив керівник АМПУ. Основними драйверами розвитку портової галузі в Україні, на думку міжнародних експертів, найближчим часом стане давно і успішно працюючий в провідних портах світу механізм концесії. Концесійна угода дозволяє залучати інвестиції в розвиток інфраструктурних об'єктів з чітко прописаними зобов'язаннями держави та інвестора і при цьому зберігати стратегічне майно у власності держави.Слід зазначити, що концесія є не лише ефективним інструментом співпраці з великим міжнародним бізнесом, але й надає широкі можливості для розвитку бізнесу вітчизняних компаній у взаємовигідному партнерстві з державою. Напередодні конференції, 13.09.2018 р., Міністерством інфраструктури України було схвалено пре-ТЕО концесії державної стивідорної компанії в порту Южний. Розробником документа виступила міжнародна консалтингова компанія «Egis International» в рамках технічної допомоги ЄС. Експерти розробили декілька варіантів розвитку підприємства за участю концесіонера. Наступним кроком буде підготовка Мінінфраструктури концептуальної записки проекту ДПП. Крім того, на наступному тижні починаються презентації для інвесторів ТЕО проектів концесії портів «Ольвія» і «Херсон». Під час глобальної конференції по ДПП в Києві неодноразово відзначалося, що представники ЄБРР та Міжнародної фінансової корпорації (IFC) підтримують реалізацію концесійних проектів в Україні. Керівник АМПУ зазначив, що реалізація концесійних проектів можлива і на основі чинного законодавства. Однак, прийняття Законопроекту № 8125 «Про концесії» та № 7385 «Про сприяння розвитку морегосподарського комплексу», які знаходяться на розгляді у Верховній Раді дозволить зробити цей процес значно ефективнішим. «Нове законодавство спростить реалізацію проектів ДПП в портах і дозволить АМПУ задля реалізації Стратегії галузі і планів розвитку портів стати учасником концесійного договору і безпосередньо взаємодіяти з інвесторами. Це буде сприяти професійному діалогу між державою та інвестором при розробці та реалізації концесійних договорів. Забезпечить ефективний контроль за виконанням інвестиційних, соціальних, екологічних зобов'язань і цільовий розподіл концесійних платежів», — резюмував Райвіс Вецкаганс.

Морські порти України перевалили 84,8 млн тонн вантажів за 8 місяців 2018 року

За підсумками 8 місяців 2018 року морські порти України продовжують поступово скорочувати відставання за обсягами перевалки вантажів від аналогічного періоду попереднього року. З січня по серпень 2018 року порти перевалили 84,8 млн т вантажів, що всього на 2% менше ніж у минулому році. Про це свідчать фактичні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Зниження вантажообігу в морських портах України відбулося через скорочення перевалки зернових (-11,4%) і руди (-17%), які є ключовими вантажами в експортних операціях. Падіння експорту руди, з одного боку позначилося на показниках перевалки експортних вантажів в українських портах. Але, з іншого, пояснюється збільшенням потреб внутрішнього споживання цієї сировини всередині країни за рахунок збільшення обсягів виробництва продукції з підвищеною доданою вартістю металургійними підприємствами України. В цілому за 8 місяців 2018 року перевалка експортних вантажів склала 61,6 млн тонн, що на 6,6% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. При цьому спостерігається збільшення експортних поставок чорних металів 10,3 млн тонн (+ 14,6%), з них: 6,1 млн тонн металопрокат (+ 2,3%) і 2 млн тонн чавун (+ 46,9%). Перевалка імпортних вантажів продовжує рости і склала 14,7 млн ​​тонн (+22,2%). Позитивну динаміку по імпорту показують руди кольорових металів (+24,9%), перевалка яких склала 5 млн тонн, і вугілля — 3,5 млн тонн (+5,7%). У січні-серпні в морських портах України збільшилася переробка вантажів у контейнерах. За звітний період вона склала 528 тис. TEU, що становить + 16% до аналогічного періоду попереднього року. Вантажообіг транзитних вантажів склав 7,1 млн тонн, що на 6,2% менше, ніж роком раніше. Всього з початку 2018 року морські порти України обробили 7 735 суден, що на 22 одиниці більше аналогічних показників 2017 року. Також з січня по серпень 2018 року було перевезено 416 074 пасажирів (внутрішні — 382 128 пасажирів; іноземні — 33 946 пасажирів). Більшість пасажирів скористалося послугами водного транспорту в портах Одеса і Херсон. Переважно це морські прогулянки і внутрішні перевезення. За 8 місяців 2018 року по річці Дніпро здійснено 10 588 суднопроходів, що на 853 одиниці або 8,1% більше, ніж роком раніше. Загальний обсяг перевезення вантажів по Дніпру становив 5,32 млн тонн. З них: 786,6 тис. тонн металопродукції (+ 2,3%), 1,3 млн тонн зернових (-3,5%), 43,3 тис. тонн нафтопродуктів (+34,4%) і 3,2 млн тонн будівельних матеріалів (+24,1%) та інших вантажів. З повним оглядом вантажообігу за січень-серпень 2018 року в розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням. Інформація з перевезення пасажирів доступна тут. Дані по руху суден і перевезення вантажу по річці Дніпро за звітний період дивіться за посиланням.

Хід днопоглиблювального проекту АМПУ в порту Чорноморськ — виконана майже чверть робіт

В рамках днопоглиблювального проекту Адміністрації морських портів України в морському порту Чорноморськ вилучено 497,5 тис. куб. м ґрунту, що на 10% випереджає виконання за затвердженим календарним планом. Цей обсяг складає майже чверть від загального обсягу робіт за проектом. Про це свідчать оперативні дані станом на 11 вересня 2018 року. Масштабний днопоглиблювальних проект стартував в порту 8 серпня 2018 року. Роботи велися на підхідному каналі, а з 20 серпня по 10 вересня — перемістилися в акваторію 1-го ковша Сухого лиману в зв'язку з нерестовим періодом. З 11 вересня днопоглиблення відновлено на підхідному каналі. Всього з початку робіт днопоглиблювальний флот підрядника, China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC), здійснив 734 рейси. За попередній тиждень, з 4 по 10 вересня, здійснено 190 рейсів і вилучено 136,8 куб. м ґрунту. Інвестиції АМПУ в реалізацію цього великого днопоглиблювального проекту складають 404,1 млн грн без ПДВ. Після завершення робіт діючі і заплановані до реконструкції глибоководні причали порту Чорноморськ зможуть приймати великотоннажні судна з осадкою до 14,5 м типу Panamax і post-Panamax до повної місткості дедвейтом до 75 тис. тонн і контейнеровози місткістю 8 тис. TEU. Це підвищить конкурентоспроможність порту в Чорноморському басейні і дозволить державним і приватним стивідорним компаніям, які працюють в порту, залучати нові вантажопотоки і розвивати свою діяльність. З технічної точки зору будуть збільшені параметри підхідного каналу. А саме довжина — до 1600 м, ширина — до 160 м, глибина — до 16 м. Днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі буде вилучено більше 500 тис. куб. м ґрунту, в акваторії — майже 1,5 млн куб. м.

В порту Южний пройшли навчання з ліквідації наслідків викиду аміаку

Вчора в морському порту Южний пройшов перший етап командно-штабних навчань із запобігання та реагування на загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій на морському і річковому транспорті в акваторії торговельного порту. Працівники адміністрації порту відпрацювали дії з ліквідації та локалізації наслідків надзвичайної ситуації з викидом хімічно-небезпечної речовини. Заходи розпочалися о 10:00 годині. До навчання були залучені сили та засоби адміністрації морського порту Южний, ПАТ «Одеський припортовий завод», ДП «Морський торговельний порт «Южний», ТОВ «P&O Maritime». Також у навчанні взяли участь представники всіх філій Адміністрації морських портів України та Головного управління ДСНС України в Одеській області. За задумом навчання проводилися у три етапи. На першому відпрацьовувались сигнали оповіщення та надання інформації про загрозу виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з викидом небезпечної хімічної рідини керівному складу, працівникам адміністрації, установам та організаціям відповідно до схеми оповіщення. Другим етапом було проведення евакуації працівників адміністрації, ліквідація та локалізація наслідків надзвичайної ситуації. І в завершенні — отримання інформації про припинення впливу дії аміаку, організоване повернення працівників на робочі місця. Навчання дали змогу вдосконалити навички керівного складу зі взаємодії, організації і проведені заходів під час ліквідації наслідків аварій у випадку викиду небезпечних хімічних речовин. Особовий склад формувань та сил цивільного захисту відпрацював навички з проведення оповіщення, ведення хімічної розвідки, евакуації працівників автотранспортом та судами, локалізації джерела викиду аміаку судами портового флоту та пожежних розрахунків. Сьогодні, 14 вересня відбудуться навчання в Одеській філії АМПУ. Учасники цього заходу відпрацюють порядок дій органів управління філії, сил та засобів у разі аварійного розливу нафтопродуктів під час пошкодження корпусу нафтоналивного судна та гасіння пожежі на технологічному майданчику причалу № 5-н Нафторайону.

АМПУ запрошує інвесторів взяти участь в презентації концесійних проектів в морських портах Ольвія і Херсон

19 вересня 2018 року International Finance Corporation (IFC) проведе презентацію концесійних проектів в портах Ольвія і Херсон для потенційних інвесторів, які мають намір взяти участь в майбутніх торгах по вибору концесіонера. Зустріч відбудеться в Києві, о 13:30, в готелі InterContinental. Участь в презентації візьмуть Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, а також представники Європейського банку реконструкції та розвитку, консорціуму консультантів IFC, проектного офісу SPILNO, які брали участь в розробці ТЕО концесійних проектів. З боку інвесторів участь у зустрічі вже підтвердила низка національних та міжнародних компаній. АМПУ запрошує потенційних інвесторів взяти участь в презентації, в ході якої учасники матимуть можливість дізнатися повну інформацію по проектам і поставити уточнюючі запитання. Щодо участі прохання звертатися: Олег Кудашов \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Алмаз Карассаєв \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Драгош Савка \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n