АМПУ готується до аудиту IMO

Адміністрація морських портів України (АМПУ) в рамках підготовки до аудиту Міжнародної морської організації (IMO), який відбудеться у червні 2018 року, виконує план організаційно-правових заходів, затверджений у квітні 2017 року. «АМПУ в рамках своїх повноважень і визначених завдань сумлінно і планомірно готується до аудиту IMO. Це висока відповідальність, адже мова йде про підтвердження Україною статусу морської держави, забезпеченні безпеки мореплавання в акваторіях нашої держави і дотримання високих світових стандартів. Втім, результат залежить від спільних зусиль не тільки АМПУ і Міністерства інфраструктури, а й інших органів виконавчої влади. З боку міжнародних партнерів ми маємо всебічну підтримку і технічну допомогу, а значить і дорожню карту для успішного проходження аудиту ІМО у цьому році»,— підкреслив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс. На даний момент у АМПУ розроблені та введені в дію ряд нормативних документів, створені робочі групи і комісії для координації та контролю підготовки на місцях. Зокрема, у квітні 2017 року було створено робочу групу апарату управління АМПУ з підготовки до аудиту IMO. Незабаром у філіях підприємства, розташованих в 13 українських портах, почали роботу комісії з підготовки до аудиту IMO, кожною з яких було розроблено власні плани підготовки. Робоча група АМПУ надає додаткові рекомендації з підготовки до аудиту та методичну допомогу у разі потреби. Крім того, на підприємстві була створена комісія з проведення комплексного внутрішнього аудиту стану готовності філій до аудиту IMO, розроблені перевірочні чек-листи по 8 напрямках перевірки та графік їх проведення. Комісія провела перевірки готовності до аудиту в усіх адміністраціях морських портів, службах регулювання руху суден і лоцманських службах філії «Дельта-лоцман». Після чого робочою групою АМПУ з підготовки підприємства до аудиту IMO були проаналізовані результати цих перевірок, розроблені додаткові коригувальні заходи, встановлено контроль за їх виконанням. У березні 2018 року було проведено повторний аудит Южненського філії АМПУ, зі складанням відповідного звіту, який було відправлено на розгляд та аналіз до Міністерства інфраструктури України. В АМПУ діє Проектний офіс з питань реалізації вимог IMO та міжнародних договорів. Їм проаналізовано 881 зауваження щодо перевірок країн-членів IMO, в результаті чого було підготовлено доповнення до плану організаційно-правових заходів АМПУ з підготовки до аудиту IMO. З травня 2017 року у АМПУ введено в дію нову Політику підприємства в області безпеки мореплавання., а також розроблено два посібники – з управління безпекою мореплавання адміністрації морського порту в акваторії морського порту та з управління безпекою мореплавання апарату управління АМПУ. Готується введення в дію Методики визначення ризиків при експлуатації суден в акваторії морського порту, надання лоцманських послуг та проведенні пошуково-рятувальних операцій. У серпні 2017 року у адміністраціях морських портів були створені структурні підрозділи з безпеки мореплавання, а також введені Плани поводження з відходами (PORT WASTE MANAGEMENT PLAN). Спільно з Мінінфраструктури, розроблено проект Стратегії імплементації Україною інструментів Міжнародної морської організації (IMO) на період 2018–2023 років і забезпечення ефективної реалізації, проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку і керівництво по веденню Реєстру постачальників рідкого палива в морських портах України», а також проект Правил здійснення вантажних операцій і тимчасового зберігання небезпечних вантажів в морських портах України. Крім того, представники АМПУ регулярно беруть участь в нарадах Міністерства інфраструктури з підготовки до аудиту IMO (на даний момент проведено 28 нарад), а також спеціальних семінарах, тренінгах та зустрічах високого рівня з метою підвищення рівня готовності до аудиту і успішного його проходження. Міжнародна морська організація (ІМО) є спеціалізованою установою ООН, яка займається безпекою судноплавства і попередженням забруднення судами вод світового океану. Україна є членом ІМО з 1994 року.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 30 березня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 30 березня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   7. Одеса Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   8. Ольвія Обмежено лоцманські проведення суден (туман)   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Закрито (туман)   16. ХМК (Херсонський морський канал) Закрито (туман)  

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 28 березня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 28 березня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 29 березня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 29 березня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежено: лоцманські проведення суден (туман); вантажні операції зернових (туман)   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Закрито (туман)   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Закрито (туман)   16. ХМК (Херсонський морський канал) Закрито (туман)  

«Днопоглиблювальний флот» АМПУ направить на дноочищення ВВШ 80 млн грн

Філія «Днопоглиблювальний флот» Адміністрації морських портів України (АМПУ) планує направити на проведення днопоглиблювальних робіт на внутрішніх водних шляхах (ВВШ) в 2018 році 80 млн грн. Про це заявив начальник філії Сергій Бомчак в ході щомісячної звітної прес-конференції АМПУ, яка відбулася 27 березня 2018 року в Міністерстві інфраструктури України. Брифінг відбувся за участю Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, заступника голови АМПУ Миколи Полторацького та начальника філії «Днопоглиблювальний флот» Сергія Бомчака. «Філія планує у 2018 році провести дноочищення на внутрішніх водних шляхах в обсязі 1,6 млн куб. м, виділивши на роботи 80 млн грн. Зокрема, це лімітовані перекати річок Дніпро (підхідний канал Каховської ГЕС, Дніпродзержинське і Кременчуцьке водосховища), Верхній Дніпро та Прип'ять», — зауважив Сергій Бомчак. Роботи почнуться після проведення регламентних і ремонтних робіт по флоту. 23 березня 2018 року майнова комісія Міністерства інфраструктури України прийняла рішення про передачу 22 одиниць флоту з балансу ДПВШ «Укрводшлях» на баланс АМПУ. «Нам вдалося неможливе. В цьому році ми акумулювали ресурс близько 300 млн грн, в тому числі на днопоглиблення внутрішніх шляхів і ще приблизно аналогічну суму на ремонт українських шлюзів. Деякі вже ремонтуються і будуть здані в цьому році, робота над іншими триває. Вони були в занедбаному стані не те що десятиліття, а напевно півстоліття. Ми повертаємо увагу держави до річкової навігації», — підкреслив Міністр інфраструктури Володимир Омелян, підбиваючи підсумки прес-конференції. Нагадаємо, основною метою діяльності філії «Днопоглиблювальний флот» є централізоване навігаційне забезпечення на акваторіях морських портів і внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних. Зокрема, мова йде про забезпечення гарантованих габаритів, проведення днопоглиблювальних робіт і забезпечення безпеки судноплавства. Філія «Днопоглиблювальний флот» була створена відповідно до наказу № 409 Міністерства інфраструктури України. 9 лютого 2018 року філія була зареєстрована в Реєстрі юридичних осіб, а 12 лютого — в офісі великих платників податків Державної фіскальної служби України.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n