Оброблено суден: 22

Вантажоперевалка у січні-липні 2013 року

За оперативними даними служби економіки та фінансів АОМП, обсяг перероблених вантажів на причалах Одеського порту в липні ц.р.склав 1513,7 тис. тонн, що на 240 тис. тонн менше результату аналогічного періоду минулого року.У цілому, за 7 місяців ц.р.вантажообіг становить 11987,1 тис. тонн («мінус» 2891 тис. тонн до січня-липня 2012, або 80,6%). При цьому, відставання по сухих вантажах незначне: всього 2–3 відсотки, як за місяць, так і по зростаючій за 7 міс.: - Липень: 1194,6 тис. тонн («мінус» 28 тис. тонн або 97,7% до липня 2012 р.),- Січень-липень: 9658,5 тис. тонн («мінус» 311,9 тис. тонн або 96,9% до аналогічного періоду минулого року). Значне зростання тоннажу перевалки за 7 місяців ц.р.зафіксовано за такою номенклатурою: — Контейнери: 3628,3 тис. тонн (123,9% до аналогічного періоду минулого року); — Руда навалом: 1612,2 тис. тонн (118,4%); — Цитрусові, банани: 141,7 тис. тонн (133,2%). У відношенні наливних вантажів ситуація ніяк не змінилася: за 7 місяців цього року перероблено приблизно половина від обсягу 2012 р. Цифра по наливних за липень — 319,1 тис. тонн («мінус» 212 тис. тонн, або 60,1%),за січень-липень — 2328,6 тис. тонн («мінус» 2579 тис. тонн, або 47,4%). Як вже неодноразово повідомлялося, значне падіння перевалки наливних в Одеському порту викликано переорієнтацією нафтопродуктів казахстанського походження на російські чорноморські порти.Останнє, у свою чергу пояснюється різницею в рівнях залізничних тарифів, що діють при перевезеннях вантажів з Казахстану в Україну і всередині країн Митного Союзу. Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

Пожежні Одеського порту ліквідували умовне загоряння на транзитному терміналі

6 серпня на території транзитно-вантажного терміналу (ТВТ) Одеського порту, що нині входить до служби логістики і комерційної роботи Адміністрації Одеського морського порту, пройшли пожежно-тактичні навчання.До заходу залучався особовий склад портових пожежних команд № 1, № 2 та добровільна пожежна дружина ТВТ. За легендою загоряння відбулося на першому поверсі будівлі митного поста.Пожежні, спільно з членами ДПД, організували евакуацію персоналу, виявили та локалізували вогнище умовного загоряння, надали допомогу «потерпілим». ТВТ розташований в районі вул. Одарія на розв'язці транспортної естакади, що веде в район «Сухого» порту.Термінал був відкритий у 2005 році для вдосконалення логістики автомобільного транспорту в інтересах операторів портових потужностей з перевалки контейнерів.ТВТ — один з найбільших виробничих комплексів порту, на якому щодня перебувають близько 40–60 автомобілів-контейнеровозів, понад сотні працівників адміністрації порту, а також державних контролюючих органів, агентських та інших підприємств, зберігається чимало матеріальних цінностей. Тому пожежникам дуже важливо було вивчити умови бойової роботи на даному об'єкті, відшліфувати взаємодію з іншими службами на випадок надзвичайної ситуації. За словами начальника служби пожежної безпеки (СПБ) Адміністрації Одеського морського порту Юрія Третьякова, аналіз інформації, зібраної «посередниками» навчань, в ролі яких виступали інженери СПБ, дозволить зробити конкретні кроки для підвищення боєготовності пожежних підрозділів. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Кабмін визначив спеціалізацію українських морських портів

Кабінет міністрів визначив спеціалізацію морських портів України. Це закріплено розпорядженням Кабміну № 548 від 11 липня 2013 року, передає Інтерфакс-Україна. Згідно з текстом стратегії, на перевалці нафти і нафтопродуктів будуть спеціалізуватися Одеський і Феодосійський порти; на перевалці хімічних вантажів наливом — порт Южний; вантажів для металургії (залізорудна сировина, вугілля, чорні метали) — Одеський, Маріупольський, Іллічівський, Керченський і Южний порти; перевалці зернових вантажів — Одеський, Іллічівський, Миколаївський і Херсонський порти; вантажів у контейнерах — Іллічівський та Одеський порти. Пасажирські перевезення, забезпечення розвитку туристичного бізнесу, обслуговування круїзних лайнерів здійснюватимуться в Одесі, Севастополі та Ялті. Спеціалізація морських портів за основною номенклатурою вантажів, виходячи з кон'юнктури ринку, визначається з урахуванням наступних критеріїв: питома вага обробки вантажів; територіальна близькість морського порту до сировинної бази та виробництва; обмеженість існуючої інфраструктури та наявність перспективних територій розвитку морського порту; оптимальність шляхів транспортування вантажів. Напрями розвитку морських портів визначаються з урахуванням їх основного вантажопотоку і поточної кон'юнктури ринку. На думку розробників стратегії, її реалізація дозволить підвищити імідж України як морської держави і конкурентоспроможність портової галузі; забезпечити перевалку 210 млн. тонн вантажів на рік; залучити приватні інвестиції в обсязі 26 млрд. гривень для розвитку портової інфраструктури; створити потужності для перевалки в портах не менше 250 млн. тонн вантажів на рік; підвищити до 75-80% ефективність використання перевантажувальних комплексів; впровадити стимулюючі тарифи на послуги, що надаються у морських портах; забезпечити щорічно надходження до держбюджету в обсязі 1,54 млрд. гривень; створити додатково 15 тис. робочих місць. cfts.org.ua

Громадська організація «Еко-Порт» прийняла до своїх лав активістів-екологів з адміністрацій морських портів України

Склад ГО «Еко-Порт» розширився за рахунок вступу до організації громадських екологів портів Білгород-Дністровський, Бердянськ, Євпаторія, Іллічівськ, Ізмаїл, Керч, Маріуполь, Севастополь, Феодосія, Херсон, Южний, Ялта, а також філії «Дельта-Лоцман».Прийом нових членів організації відбувся на початку серпня на звітно-виборчих зборах об'єднання, котрі відбулися в Одеському порту.У зборах взяли участь голова Громадської ради при Державних екологічних інспекціях Одеської області і Північно-західного регіону Чорного моря Юрій Геращенко та заступник начальника адміністрації Одеського морського порту з безпеки Ігор Кізлак. У своїй звітній доповіді голова ГО «Еко-Порт» Сергій Перфільєв зупинився на основних заходах, проведених екологами Одеського порту в період 2011–2012 рр.Серед іншого, були згадані організація екологічної експедиції на о.Зміїний, громадський контроль і нагляд за станом об'єкта в рамках вирішення проблеми ліквідації отрутохімікатів у сховищі біля с.Алтестове, ініціативи щодо збереження паркової зони в приморській частині Одеси, порятунку Куяльницького лиману, відкриття міні-дендропарку і бювету питної води на території Одеського порту та ін. Учасники зборів оцінили роботу ГО «Еко-порт» на «добре» і одноголосно довірили Раді організації на чолі з С. Перфільєвим у колишньому складі вести екологічну діяльність на період наступних двох років. Подякувавши колегам за надану довіру, голова об'єднання заявив, що з утворенням Адміністрації морських портів України у «Еко-порту» відкриваються нові перспективи для ефективної роботи, оскільки керівництво Адміністрацій морських портів приділяє першочергову увагу питанням забезпечення екологічної безпеки в портах. - Реформа морської галузі створює унікальну можливість перетворення нашої організації в загальногалузеве громадське об'єднання,- підкреслив С. Перфільев.- Ми зможемо поширити передовий досвід на інші порти, ставити і вирішувати завдання щодо поліпшення природоохоронної діяльності в масштабах усього морського узбережжя України.У цьому напрямку вже розпочато роботу.І першим її результатом стало прийняття до нашої громадської організації активістів-екологів з дванадцяти адміністрацій та філії «Дельта-Лоцман» … ДОВІДКА. Громадська організація «Еко — Порт» створена в березні 2009 р. з ініціативи працівників Одеського порту і стала першим громадським екологічним об'єднанням у морській галузі України.«Еко-Порт» прийнятий до складу Громадської ради при Держекоінспекції в Одеській області.Спочатку, однією з головних цілей організації було декларовано захист екологічних прав та інтересів працівників Одеського порту і громадян Одеського регіону. Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

Експерти прогнозують прискорення темпів економічного розвитку України в найближчі три роки – Мінекономрозвитку

Згідно з результатами серпневого «Консенсус-прогнозу», підготовленого на основі експертних оцінок перспектив розвитку української економіки, консенсусна оцінка темпів приросту реального ВВП в 2014 р. становить 2,3%, при цьому в 2015–2016 рр..темпи зростання економіки підвищаться. Про це 9 серпня повідомила прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Як наголошується в повідомленні.середнє значення зростання споживчих цін (грудень до грудня) прогнозується на рівні 5,5% (варіація значення від 3,4 до 9,3%). Консенсусна оцінка по зростанню економіки України в середньому в 2015–2016 рр..становить 4,3%.Але розбіжність між мінімальним і максимальним значенням досить значна — 2,5 в.п.(коливання від 3 до 5,5%). Щодо цінової ситуації, в основному експерти прогнозують утримання відносно низьких темпів інфляції в середньостроковій перспективі: усереднений прогнозний показник індексу споживчих цін становить 106%.Але розбіжність між мінімальним і максимальним прогнозними значенням також істотна — 3,6 в.п.(варіація показника ІСЦ від 104,6 до 108,2%). www.apk-inform.com

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n