ТРИ ДНІ У ЯЛТІ, ТРИ У СЕВАСТОПОЛІ І ЧОТИРИ В ОДЕСІ — «плавучий дім» The WORLD завершує черговий чорноморський вояж (ФОТО)

Одесу знову відвідав перший у світі «плавучий дім» The WORLD — теплохід, пасажири якого одночасно є власниками житлових апартаментів на борту і акціонерами фірми-судновласника. Лайнер пройшов лінію Воронцовського маяка 12 вересня о 8 годині ранку. Розпорядок дня «відповідальних квартиронаймачів» The WORLD дещо відрізняється від розписаних по годинах буднів туристів на звичайних круїзних лайнерах… The World (з англ. «світ» у значенні «планета») — перше морське пасажирське судно, спроектоване за принципом житлового будинку. Побудоване на верфях Швеції та Норвегії в 2002 -му році. Довжина — 294 м, прапор — Багами. Усього на 11 пасажирських палубах судна розмістилися 110 апартаментів площею від 100 до 300 кв. метрів, зі спальнями, кухнями, ванними, балконами. Їх господарі можуть цілий рік перебувати на судні (при цьому не забуваючи вносити «квартплату», котра йде на утримання судна і команди), або підсідати на борт у будь-якій точці земної кулі залежно від обставин. Вони також можуть здавати свої апартаменти кому забажають. Вартість кают-«квартир» на судні немаленька — від $2,7 млн. до $9,1 млн. Незважаючи на такі ціни, ще до завершення будівництва 80 апартаментів вже були продані. 60% покупців виявилися європейцями і 40% — американцями. Маршрути подорожей теплохода і тривалість стоянки у портах заходу визначають самі пасажири. У свій нинішній, третій за ліком візит у Чорне море The WORLD робить зупинки в семи портах: у Несебрі, Сочі, Новоросійську та Констанці — по 2 дні, у Ялті та Севастополі — по 3 дні, в Одесі — 4 дні. За попередньою інформацією, «плавучий дім» покине Південну Пальміру і візьме курс на Констанцу 15 вересня. Прес — служба Адміністрації Одеського морського порту

Одеський порт приймає перший танкер з нафтою для Одеського НПЗ

12 вересня об 11.45 біля причалу № 2 нафтогавані Одеського порту пришвартувався танкер INTISAR (250 м, прапор — Мальта). До операції проводки судна залучалися два буксири ДП «ОМТП» («Патріот» і «Новатор»), а також буксир «Базальт» порту Южний. За повідомленням гол. диспетчерської адміністрації Одеського морського порту, т/х INTISAR прибув з Новоросійська. На борту — 79,9 тис. тонн нафти. Початок вивантаження судна заплановано на 16 годину поточної доби. Раніше повідомлялося про те, що Одеський НПЗ, який входить в структуру «Східно — європейської паливно-енергетичної компанії» (рос.— ВЕТЕК), отримає перший танкер з нафтою в середині вересня 2013 р. Про це говорив зокрема директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Одеської обласної державної адміністрації Олег Муратов. За словами пана Муратова, в даний час підписано річний контракт на середньомісячну поставку 180–200 тис. т нафти з Новоросійська. Ще раніше міністр енергетики та вугільної промисловості України Е. Ставицький заявив, що Одеський НПЗ почне переробку нафти на повну потужність у IV кв. 2013 р. Нагадаємо, що на початку березня цього року ВЕТЕК придбала 99,6% акцій Одеського НПЗ. 29 березня завод розпочав пуско-налагоджувальні роботи для відновлення виробництва нафтопродуктів після майже 2,5-річної перерви. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Ставки фрахту залишаються на низькому рівні через надлишок судів

Ставки фрахту для контейнерних перевезень між Європою і Азією впали з початку вересня на 110 доларів за контейнер, незважаючи на зусилля судноплавних компаній щодо їх збільшення на 500 доларів через надлишок суден на маршруті. Про це повідомляє Інтерфакс із посиланням на MarketWatch. З початку року ставки фрахту по даному напрямку, в якому зайнято до 17% світових контейнерних потужностей, впали на 16% — приблизно до 1 тис. доларів за контейнер, незважаючи на заклики лідерів галузі до підвищення ставок. Це відбувається через надлишок суден, який найбільший контейнерний оператор Maersk Line оцінює в 10%. Учасники ринку прагнуть, будь-якою ціною отримати контракти, перебивають ціни один у одного, і внаслідок цього ставки залишаються на низькому рівні. Через це транспортні компанії зазнають значних збитків. За підсумками минулого року прибуток одержали тільки 7 з 30 найбільших перевізників, а всього за останні 4 роки втрати в галузі досягли 7 млрд. доларів, за даними дослідницької компанії Alphaliner. «У наступні 3–4 роки невеликі і менш економічні з точки зору витрат палива судна почнуть знімати з маршруту, оскільки вони не зможуть витримувати конкуренцію, але до тих пір ставки фрахту будуть відчувати серйозний тиск, якщо тільки світова економіка не продемонструє явне зростання», - вважає глава датської фірми SeaIntel Maritime Analysis Ларс Йенсен. cfts.org.ua

Стивідорна компанія Одеського порту посіла друге місце в рейтингу контейнерних операторів Чорного моря

Компанія ДП «ГПК-Україна» посіла 2-е місце в рейтингу двадцяти операторів контейнерних терміналів Чорного моря за підсумками роботи у 2012-му році. Її результат — 328 880 TEU — поступається лише показникові вантажообігу DPW WORLD CONSTANTZA (Румунія), яка переробила в минулому році 657 461 TEU. Підсумки роботи найбільших контейнерних терміналів басейну за 2012 -й рік було проаналізовано агентством Black Sea Trans і оприлюднено на VII Чорноморському контейнерному саміті (Black Sea Container Summit), котрий проходив в Одесі 4–6 вересня п.р. Почесний диплом срібного призера рейтингу організатори саміту вручили президенту ДП "ГПК — Україна», пану Клаусу Шмекеру. Також в останній день роботи Black Sea Container Summit його учасники змогли ознайомитися з завершенням будівництва нового контейнерного терміналу «Карантинний мол» в Одеському порту, де інвесторами проекту виступають у рівних частках порт та ДП «ГПК Україна». Напередодні саміту для споруджуваного терміналу були завезені з Ірландії нові причальні перевантажувачі компанії Liebherr. ДОВІДКА. ДП «ГПК-Україна» — дочірня структура фірми HPC Hamburg, яка в свою чергу входить до концерну HHLA (Німеччина). Працює в Одеському порту з липня 2001 р. Надає послуги з обробки суден-контейнеровозів, авто- та залізничного транспорту. У докризовий 2008-й рік вантажообіг компанії досяг позначки 536,9 тис. TEU. В даний час штат співробітників ДП «ГПК-Україна» становить близько 500 осіб. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Обсяг контейнерних перевезень через порти України зростає

Контейнерні порти України перевалили 494 870 TEU, що на 6,8% більше аналогічного періоду минулого року. Позитивну динаміку продемонстрували Одеський 329 334 TEU (109,3%) і Южний 16 462 TEU (161,3%) морські порти. Практично на рівні минулого року зберегли обсяги Іллічівський 144 059 TEU (98,8%) і Маріупольський 5 015 TEU (81,3%) порти. Прес-служба ДП «АМПУ»

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n