У ДП «МТП «Южний» підбили спортивні підсумки 2013 року

На урочистих зборах трудового колективу, що пройшли в актовій залі управління ДП «МТП „Южний“, підбили підсумок спортивної роботи, яку проводив профком підприємства протягом 2013 року. Директор Олександр Лагоша та голова профкому Раїса Герасименко відзначили кращих спортсменів та тренерів спортивних секцій, а також учасників та переможців спартакіади серед працівників підрозділів МТП „Южний“. Дитячо-юнацька спортивна школа з гандболу „Портовик“ здобула дев’ять перемог, в тому числі і у змаганнях з пляжного гандболу. Команда взяла участь у міжнародних турнірах у Білорусі, Молдові й Швеції, де посідала перші сходинки першості. Секція вітрильного спорту продовжує підготовку майбутніх членів збірної України. Наприкінці 2013 року за підтримки адміністрації та профкому ДП «МТП „Южний“ було придбано нову спортивну гоночну яхту, на якій представники секції наступного року зможуть брати участь у чемпіонатах Європи та світу. Спортсмени клубу з вільної боротьби „Вольник“ стали неоднократними призерами та переможцями змагань національного та міжнародного рівнів. Спортивний клуб контактного карате та кікбоксингу „Кемпо“ підготував нове покоління юних спортсменів, які вже встигли зарекомендувати себе на всеукраїнських аренах. В активі вихованців й участь у чемпіонаті світу, який проходив в Італії. Там кікбоксер Василь Денов виборов срібну медаль. Золотими нагородами поповнилася й копилка секції художньої гімнастики. Вихованці секції плавання стали переможцями обласних змагань та турніру на кубок Порту „Южний“. Дитячо-юнацький футбольний клуб „Портовик“ цього року здобув перемоги на турнірах в Іллічівську та Южному. Усі учасники секцій та спортклубів, які протягом року здобували високі результати, а також їх тренери отримали почесні грамоти та подарунки. Прес-служба ДП "МТП „Южний“

По маршруту Євпаторія — Зонгулдак почав курсувати новий пором

Рік, що минає в Євпаторійському порту був відзначений важливою подією — 31 грудня 2013 року по маршруту Євпаторія — Зонгулдак почав курсувати новий пором — «Ulusoy −2». Дане судно є однотипним з працюючим на тому ж маршруті поромом «Ulusoy −1». На додаток до вже працюючих на цьому маршруті поромів, «Ulusoy — 2» буде четвертим судном типу РО -РО, що забезпечує перевезення великовантажного автотранспорту та паллетного вантажу через Євпаторійський порт, що дозволить підняти виробничі та фінансові показники підприємства.  emtp.com.ua

Адміністрація морських портів України зможе брати участь у концесійних проектах — на засіданні уряду ухвалено відповідну постанову

Уряд та Міністерство інфраструктури України продовжують системну роботу із реалізації реформи морської галузі на підставі положень Закону «Про морські порти України». Черговим кроком стало прийняття Кабінетом Міністрів України 9 січня 2014 року Постанови «Про внесення змін до Переліку об’єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію». Документ, розроблений Мінінфраструктури, передбачає доповнення Переліку об’єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію, об'єктами, що знаходяться на балансі Державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Ухвалення цієї Постанови – черговий важливий етап портової реформи, який відкриває можливості для практичної реалізації інвестиційних проектів у формі концесії. Проведення перших концесійних конкурсів, яке стає можливим завдяки прийняттю цього Документу, розширить інвестиційні можливості портової галузі, дозволить залучити додаткові кошти у розвиток портової інфраструктури, значно покращить інвестиційний клімат та довіру інвесторів до України. Необхідність внесення змін до Переліку об’єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію, обумовлена відсутністю нормативного врегулювання реалізації положень Закону «Про морські порти України» в частині впровадження концесійних проектів. Адже, у деяких випадках реалізація перспективних інвестиційних проектів є неможливою без включення у концесійний проект об’єктів, що знаходяться у власності ДП «АМПУ». Як зазначив Голова ДП «АМПУ» Юрій Васьков, включення об’єктів, що перебувають на балансі Адміністрації до переліку потенційних об’єктів концесії – цілком логічно та необхідно для того, щоб створити максимально комфортні та зрозумілі умови для інвестування та роботи у портах ефективних стивідорних компаній. Він підкреслив, що мова не йде про АМПУ в цілому – як підприємства. У концесію можуть надаватися об’єкти портової інфраструктури, визначені статтею 23 Закону «Про морські порти України» — причали, залізничні та автомобільні під’їзні шляхи (до першого розгалуження за межами порту), лінії зв’язку, засоби тепло-газо-водо- та електропостачання, інженерні комунікації. Відповідно до частини першої статті 26 Закону «Про морські порти України» приватне інвестування в об’єкти портової інфраструктури державної форми власності на території морського порту здійснюється у тому числі на підставі договорів концесії. При цьому, усе стратегічне майно – об’єкти портової інфраструктури загального користування, системи навігації, канали, акваторії тощо – залишаться у державній власності. «Приміром, якщо з метою розвитку планується надати у концесію морський термінал, який функціонує через використання конкретного причалу, то абсолютно логічно, що доцільно разом з морським терміналом віддати в концесію цей причал. При цьому, звичайно причал залишається у державній власності, а його підтримання та реконструкція лягають на плечі інвестора. Інвестор же скорочує свої ризики, що пов’язані з інвестуванням та подальшою роботою. У будь-якому випадку подібні рішення приймаються на підставі детального ТЕО»,— сказав Юрій Васьков. Це стосується як концесіонерів, які планують розвивати стивідорні потужності, так й тих, які зацікавлені у розвитку круїзного туризму. В результаті реформи на баланс ДП «АМПУ» перейшли також і пасажирські термінали, більшість яких потребує якнайшвидшої модернізації. В першу чергу це стосується Ялти та Севастополя. Розробка та запровадження прозорих механізмів доступу приватних інвесторів до користування інфраструктурою, що не підлягає приватизації (наприклад, акваторії, суднохідних каналів та навігаційного обладнання), передбачена Програмою економічних реформ на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженою Президентом України Віктором Януковичем. Внесення змін до Переліку об’єктів концесії дозволить забезпечити реалізацію положень Закону «Про морські порти України», розпочати підготовку конкурсної документації для проведення концесійного конкурсу. Більше того, прийняття цього документу надає нам можливість для проведення модернізації стратегічних об’єктів портової інфраструктури за рахунок приватного інвестора, залишаючи їх при цьому у державній власності. Голова ДП «АМПУ» підкреслив: "Рішення Кабінету Міністрів України є продовженням політики щодо залучення потужних транспортних компаній, які готові інвестувати, ефективно використовувати і модернізувати портову інфраструктуру». Сьогодні в Україні вже успішно триває реалізація інвестиційних проектів на умовах державно-приватного партнерства не тільки у формі концесії. Зокрема, в Одеському порту продовжується будівництво причалу № 35 (1-з) з перевантажувальним комплексом зерна (спільний проект з компанією ТОВ «Бруклін-Київ») та будівництво контейнерного терміналу на Карантинному молу (спільний проект з ДП «ГПК-Україна»). Уведено в експлуатацію залізничний роз’їзд «12 км» дільниці Чорноморська – Берегова Одеської магістралі (спільний проект Одеської залізниці та ТОВ «Трансінвестсервіс» щодо збільшення пропускної спроможності дільниці Чорноморська-Берегова).

У медичному центрі адміністрації Миколаївського морського порту відновив роботу денний стаціонар

Медичний центр адміністрації Миколаївського морського порту відкрив денний стаціонар після косметичного ремонту. «Тепер тут зможуть обслуговуватися як портовики, ветерани підприємства, так і жителі міста. Правда, для останніх, лікування буде платним. Крім того, ми готові укладати договори на обслуговування зі сторонніми організаціями та підприємствами»,— розповідає головний лікар медичного центру Ірина Матвєєва. У денному стаціонарі медичного центру за рік зможуть пройти лікування близько 400 хворих — люди із захворюваннями легкого та середнього ступеня тяжкості. В основному це захворювання дихальних шляхів, серцево-судинні і захворювання опорно-рухового апарату. Після ремонту, денний стаціонар може одночасно обслуговувати до 50 чоловік. У всіх палатах створені оптимальні умови для надання медичних послуг. У медичному центрі адміністрації Миколаївського морського порту впевнені, що відкриття відремонтованого денного стаціонару істотно поліпшить рівень обслуговування в центрі. Прес-служба адміністрації Миколаївського морського порту

ТІС наростив перевалку вантажів на 12% в 2013 році

Стивідорна компанія «Трансінвестсервіс» (ТІС, порт Южний) в 2013 році збільшила перевалку вантажів на 12% до 21,417 млн. тонн порівняно з попереднім роком. Це кращий результат ТІС по вантажообігу як в історії компанії, так і серед усіх стивідорних компаній України, передає прес -служба ТІС. На причалах компанії оброблено 610 суден (більше 30% з них – capesizе), 293 тис. вагонів оброблені своїми силами, через термінали пройшли 61,8 тис. вантажівок. Всього минулого року компанія обробляла 34 види вантажів (включаючи нові: масло, ліс, труби та ін.). Приріст контейнеропотока склав 50% (абсолютне значення не вказується). Серед реалізованих інвестпроектів компанія називає збільшення на 30% пропускної спроможності залізничної лінії, яка живить її термінали, запуск з партнерами «Рісойл» і «Ойлсідз» двох нових масляних терміналів (загальна потужність понад 1 млн. тонн/рік), збільшення на 30% потужностей з обробки зернових вантажів, здача в експлуатацію одного нового вагоноопрокидувального комплексу (термінал «ТІС — Вугілля»), а також поповнення парку локомотивів двома новими машинами — всього їх тепер 22.  cfts.org.ua

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n