Миколаївські портовики змагалися у плаванні

У рамках заходів приурочених до 21-ої річниці з дня заснування спеціалізованого морського порту «Октябрськ» у спортивно-розважальному комплексі «Водолій» (Миколаїв) відбулися змагання з плавання на Кубок порту. У змаганнях взяли участь команди чотирьох підприємств міста: СМП «Октябрськ», терміналу «Ніка-Тера», Миколаївського морського порту, Миколаївського глиноземного заводу. Програма змагань складалася з двох етапів: індивідуальний заплив на 50 метрів вільним стилем та естафета: 4×50 метрів. В індивідуальному заліку перемогу здобули:1.Константін Дашков («Ніка-Тера»),2.Ніколай Чижов (СМП «Октябрськ»),3.Дмітрій Андрієвський (СМП «Октябрськ»). В естафеті перше місце посіла команда СМП «Октябрськ», другу і третю сходинку п'єдесталу зайняли відповідно команди терміналу «Ніка-Тера» та Миколаївського морського порту. Грамоти, медалі та кубки переможцям вручили директор СМП «Октябрськ» Олександр Басюк та голова профспілкового комітету СМП «Октябрськ» Олександр Калошин. Прес -служба адміністрації спеціалізованого морського порту « Октябрськ»

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення щодо порядку погодження тарифів на послуги проведення та регулювання руху суден

Кабінет Міністрів України ухвалив Протокольне рішення з питань погодження тарифів на послуги із забезпечення проведення суден та послуги з регулювання руху суден. Це передбачає прийняття наказів Мінінфраструктури «Про затвердження Тарифів на послуги із забезпечення лоцманського проведення суден» та «Про затвердження Тарифів на послуги з регулювання руху суден». Законом України «Про морські порти України» визначено, що тарифи на спеціалізовані послуги, які надаються у морському порту суб’єктами природних монополій, затверджуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту. Відповідно до встановленої Кабінетом Міністрів України процедури, оскільки наразі така комісія не створена, Мінінфраструктури за погодженням Кабінету Міністрів України тимчасово проводить тарифну політику, зокрема, встановлює тарифи в іноземній валюті на спеціалізовані послуги, що надаються у морському порту суб’єктами природних монополій. До таких спеціалізованих послуг відносяться лоцманське проведення та регулювання руху суден. Сьогодні порядок справляння та розмір лоцманського збору та плати за послуги регулювання руху суден визначається Зборами і платою за послуги, що надаються суднам закордонного плавання у морських портах України, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 27 червня 1996 року № 214. «У зв’язку з цим постає необхідність приведення нормативно-правової бази Мінінфраструктури у відповідність до законодавства шляхом прийняття зазначених наказів»,— зауважив Костянтин Єфименко. При цьому, за його словами, розмір тарифів для користувачів послуг із забезпечення лоцманського проведення суден та на послуги з регулювання руху суден не змінюються.  www.mtu.gov.ua

Відкрито музей спеціалізованого морського порту «Октябрськ»

20 листопада 2013 року урочисто відкрито Музей спеціалізованого морського порту «Октябрськ». Відкриття музею було присвячено 21-ї річниці створення підприємства. На урочистий захід були запрошені ветерани порту, які брали участь у будівництві і становленні підприємства, представники Ради ветеранів і профспілки Миколаївського морського порту, гості підприємства. Експозиції музею розповідають про історію Миколаївського краю, а окремі стенди присвячені трудовим династіям портовиків, передовикам виробництва, ветеранам. На підприємстві сподіваються, що Музей стане важливим центром виховної роботи серед молодих портовиків, випускників шкіл та інших учбових закладів міста. Довідка:СМП «Октябрськ » має 6 причалів, обладнаних залізничними під'їзними шляхами і один причал для суден типу «Rо — Rо». Глибини біля причалів порту — 11,5 м. Загальна довжина причальної лінії становить 1,9 км. Площа відкритих складських площ — 268,4 тис. кв.м, площа критих складів — 40,8 тис. кв.м, є обладнані сховища для спецвантажів.Порт може приймати судна з осадкою до 10,5 м, довжиною судна до 250 м, шириною — до 35 м і судновою партією до 50 тис. т. Осадка і довжина суден лімітується прохідними глибинами Бузько-Дніпровського лиманського каналу (БДЛК). Прес-служба адміністрації спеціалізованого морського порту «Октябрськ»

Цьогоріч українські аграрії зібрали рекордний урожай соняшнику

Цьогоріч аграрії зібрали рекордний урожай соняшнику. Його намолочено 10,6 мільйонів тонн. Посприяла отриманню високих показників хороша врожайність цієї культури. Адже цьогоріч вона зросла на 28%. І завдяки такому рекордному врожаю в Україні вироблять достатньо соняшникової олії, аби утримати першість на світовому ринку. Про це повідомив Міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк. Також Микола Присяжнюк додав, що для цього аграрії використовували більш якісне та продуктивне насіння, а також попрацювали над підвищенням технологічності у вирощуванні соняшнику. При цьому посівні площі під культурою залишилися майже на рівні минулорічних. «Переробити такі обсяги врожаю соняшнику також ми можемо. Адже в Україні протягом останніх років реалізуються інвестиційні проекти для нарощення цих потужностей переробки. Це дуже важливо. Оскільки ми відправляємо на експорт не сировину, а продукцію вже з доданою вартістю», − наголосив Микола Присяжнюк. Також глава відомства додав, що високий урожай забезпечить достатні обсяги виробництва олії для утримання лідерства України на зовнішньому ринку. Водночас, внутрішній попит також буде повністю забезпечено. Адже на рік українцям необхідно близько півмільйона тонн соняшникової олії. А виробництво цього продукту в поточному маркетинговому році складе близько 4,1 мільйона тонн.  www.kmu.gov.ua

Портовики Херсону та Скадовська обговорили хід реформування галузі

У Херсоні відбулась зустріч директора Департаменту державної політики в галузі морського та річкового транспорту Володимира Севрюкова з керівництвом адміністрацій Херсонського та Скадовського морських портів, провідними фахівцями державних підприємств «Херсонський МТП» та «Скадовський МТП». Головна тема зустрічі – хід реформування портової галузі, особливості роботи в нових умовах, попередні підсумки року, що минає. Володимир Севрюков акцентував увагу присутніх на особливостях майбутніх концесійних процесів у морських портах, зупинився на питаннях спільної роботи Міністерства інфраструктури, профспілкових організацій та Федерації роботодавців. Учасники зустрічі підкреслили, що перший етап реформування галузі відбувся успішно і жоден портовик в процесі розділення адміністративної та господарчої функцій між адміністрацією морського порту та державним підприємством – морським торговельним портом не втратив свого робочого місця та не позбувся соціальних гарантій. Під час підготовки концесійних конкурсів профільним міністерством також будуть враховані всі побажання профспілкових організацій та трудових колективів морських портів. На даний час фіксується значне зацікавлення з боку інвесторів, в тому числі іноземних, у розвитку проектів в морських портах. А це в свою чергу – доказ чіткої перспективи сталого розвитку для кожного морського порту країни. Директор Департаменту також відповів на численні запитання, пов’язані з реформуванням галузі, збереженням соціальних гарантій працівників, укладанням нових колективних договорів. Важливу інформацію з цих питань додав і присутній на зустрічі перший заступник голови Профспілки робітників морського транспорту України Валерій Тернавський. У зустрічі взяли участь: від Херсонського морського порту — начальник адміністрації морського порту Сергій Ігнатенко, директор ДП «Херсонський МТП» Ігор Ткаченко; від Скадовського морського порту – начальник адміністрації морського порту Олег Проточенко та директор ДП «Скадовський МТП» Карина Щеглова. Прес-служба адміністрації Херсонського морського порту

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n