В Одеському порту за допомогою унікального крану збирають унікальні перевантажувачі

Монтаж причальних перевантажувачів на споруджуваному контейнерному терміналі «Карантинний мол» вступив у завершальну фазу. Наприкінці минулого тижня компанія- підрядник ТОВ «Ремтехморпорт» приступила до виконання останньої і найбільш складної операції крупновузлового монтажу — підйому морських консолей. На даний момент підняті і закріплені на штатних місцях консолі двох перевантажувачів. Нагадаємо, що термінал «Карантинний мол» зводять на паритетних засадах адміністрація Одеського морського порту і компанія-інвестор ДП «ГПК Україна». Закуплені інвестором відповідно до контракту перевантажувачі Liebherr ірландського виробництва прибули в Одеський порт у розібраному вигляді восени минулого року. Перша проблема, з якою зіткнувся підрядник монтажу — в Україні немає кранів відповідної вантажопідйомності для складання таких велетнів, призначених для обробки суден класу постпанамакс (висота порталу — 55 метрів над рівнем причалу, верхня точка А-подібної конструкції фіксується на висоті 78 метрів). - Ми почали збирати перевантажувачі за допомогою вітчизняної техніки,— каже інженер ТОВ «Ремтехморпорт» Олександр Нестеров.— З Рівного привезли 250-тонний монтажний кран на гусеничному ходу. Ще два допоміжних, 90-тонних, для проведення дрібних робіт, знайшли у Києві. А вже в жовтні на термінал ДП «ГПК Україна» прибув взятий нами в оренду у всесвітньо відомої голландської компанії «Мамут» кран вантажопідйомністю 600 тонн з вильотом стріли 96 метрів. За допомогою цього крану були змонтовані портали кранів, головні балки моста, А-подібні конструкції. Цим же краном піднімаємо на 50-метрову висоту морські консолі, кожна з яких досягає 60 метрів в довжину і важить 130 тонн. Як зазначив А. Нестеров, кожна операція з підйому консолі (стикування і з'єднання шарнірних вузлів, запасовка канатів та інш.) займає від 10 до 20 годин. Робота ця складна, потребує граничної концентрації та злагоджених дій усіх учасників — фахівців «Ремтехморпорту», шеф-монтажників від заводу Liebherr і екіпажу голландського крану. Операція з одночасного монтажу трьох суперсучасних причальних перевантажувачів — унікальна як в історії Одеського порту, так і в практиці ТОВ «Ремтехморпорт». ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО ПОРТУ

Україна з початку 2013/ 14 МР експортувала 23,2 млн. тонн зернових — Мінагропрод

Україна з початку 2013/2014 МР і станом на 17 лютого експортувала 23,2 млн. тонн зернових, що на 35,9% більше, ніж за аналогічний період минулого сезону. Про це повідомила прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства України. Зокрема, як зазначається в повідомленні, експорт пшениці за звітний період склав 7,16 млн. тонн (у т.ч. 5,83 млн. тонн продовольчої), ячменю — 2,13 млн. тонн, кукурудзи – 13,69 млн. тонн. Експорт олійних культур з початку 2013/14 МР склав 2,9 млн. тонн, в т. ч. ріпаку — 2,05 млн. тонн, сої — 0,87 млн. тонн. www.apk-inform.com

Музей Іллічівського порту відвідали студенти судноремонтного ліцею

Протягом трьох днів музей історії Іллічівського морського порту приймав гостей з Іллічівського професійного судноремонтного ліцею. 80 студентів ознайомилися з етапами становлення порту, його видатними особистостями і дізналися, чим живе морський порт сьогодні. За словами інженера адміністрації Іллічівського морського порту Валентини Собченко, найбільше хлопців зацікавили винаходи видатних портовиків. «Завдяки комплексу захоплюючих пристроїв слюсаря та заслуженого працівника транспорту України Миколи Степановича Іванова була механізована важка праця докерів. Винайдені ним захвати для бочок дозволили виключити кантовку з вантажем в трюмі, а гравітаційний підйомник забезпечив безпеку вантажних операцій на піввагонах і цистернах»,— розповідає Валентина Собченко. В результаті візитів, Іллічівський професійний судноремонтний ліцей зав'язав з музеєм Іллічівського порту міцну дружбу. Студенти мають намір брати активну участь у заходах, організованих музеєм і сприяти його розвитку. Прес-служба адміністрації Іллічівського морського порту

За підсумками 2013/ 14 МР очікується рекордний експорт і приріст внутрішнього споживання зернових — експерт

Рекордний урожай зернових культур в Україні в 2013 р., який оцінюється в 63 млн. тонн, зумовив відповідні зміни в прогнозних балансах пропозиції і розподілу в 2013/14 МР. У першу чергу, прогнозується рекордний обсяг експорту зернових і зернобобових, який оцінюється аналітиками ІА «АПК-Інформ» на рівні 31,7 млн. тонн, що на 43% перевищує показник минулого сезону (22,1 млн. тонн). Крім того, очікується збільшення внутрішнього споживання зерна до 30,2 млн. тонн, що на 11% перевершує показник 2012/13 МР (27,3 млн. тонн). Даний приріст, в першу чергу, обумовлений збільшенням прогнозу кормового споживання зерна, яке оцінюється в 16,3 млн. тонн за підсумками 2013/14 МР проти 15,2 млн. тонн в 2012/13 МР (+7%). Також очікується збільшення продовольчого споживання до 6 млн. тонн за підсумками поточного сезону. www.apk-inform.com

Контейнерні порти-мультимільйонери наростили вантажопотік на 2,5%

Сумарний контейнерообоорт портів, кожен з яких перевалив за підсумками 2013 р. 10 млн. TEU і більше, склав 226 млн. TEU. Про це повідомляє SeaNews з посиланням на Dynamar. Даний показник перевищив позаторішній на 2,5%. Головна зміна, що відбулося протягом року,— Шеньчжень змістив з третьої позиції рейтингу Гонконг. Перше і друге місця зберігають за собою Шанхай і Сінгапур. Єдиний європейський порт-мультимільйонер у списку — голландський Роттердам. cfts.org.ua

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n