Міністр інфраструктури: Україна та ЄС реалізовують низку масштабних транспортних проектів

В Україні реалізовується низка спільних з країнами-членами Євросоюзу проектів щодо розвитку транспортної інфраструктури з урахуванням екологічних аспектів. Про деякі з них у ході зустрічі зі студентами Національного транспортного університету України розповів Міністр інфраструктури Володимир Козак. Серед інших проектів, міністр зазначив, що разом із німецькою компанією «ГПК-Україна» в Одеському порту реалізовується проект будівництва терміналу на Карантинному молу — у квітні наступного року тут буде пришвартовано перше судно. За участю європейських країн діють проекти контейнерних перевезень – «Вікінг» та «Зубр» по транспортному коридору Чорне море-Балтійське море. «А ще ми відпрацьовуємо з чехами, німцями, словаками та росіянами перевезення контейнерними поїздами запчастин технопарків Росії – у Калугу і Нижній Новгород»,— зазначив Міністр. За його словами, зростає рівень довіри інвесторів до Укрзалізниці, про що свідчить успішне розміщення торік на англійській біржі євробондів на 500 млн дол. Наступного року підприємству поставлено завдання розмістити цінних паперів на півтора мільярди. «Тобто спільних проектів маємо багато. Зауважу, що з ЄС ми співпрацювали і до планування Угоди про асоціацію. І пауза, взята Урядом у цьому питанні, ніяк не вплине на нашу спільну роботу. Розвиток нашої співпраці не припиняється і не припиниться. Адже ми прагнемо жити і працювати за європейськими стандартами»,— підкреслив Володимир Козак.  www.mtu.gov.ua

Підготовлено проект Річкової інформаційної системи (РІС) на українській частині річки Дунай

За результатами конкурсу інструментом технічної допомоги для підготовки до реалізації проектів в рамках Стратегії ЄС для Дунайського Регіону вибрано проект Міністерства інфраструктури України «Створення Річкової інформаційної системи (РІС) на українській частині річки Дунай». Про це повідомив голова Консалтингової служби з питань транспорту та енергетики та Технічної допомоги ЄС для Дунайського регіону Альберт Мальчерек. Він зазначив, що відповідно до Технічної допомоги ЄС для Дунайського регіону (TAF-DRP), інженерно-консалтингова компанія «IC Consulenten» була обрана для підтримки проектів-кандидатів, а саме проекту «Створення Річкової інформаційної системи (РІС) на українській частині річки Дунай». «В співробітництві з VIA DONAU, «IC Consulenten» здійснює підтримку Сербської дирекції в сфері внутрішніх водних шляхів «Plovput» з підготовкою та імплементацією Сербського РІС для річок Дунай та Сава. Перед імплементацією РІС в Сербії ситуація була ідентичною із нинішнім статусом українського відрізку на річці Дунай. Тож цілком доречно стверджувати, що цей досвід допоможе в імплементації зазначеного проекту», – розповів Альберт Мальчерек. Серед пріоритетних факторів проекту визначені забезпечення європейських стандартів для безпеки пасажирів та перевезення вантажу в рамках сьомого Транс’європейського транспортного коридору та навколишнього середовища, а також підтримка стандартів ЄС, пов’язаних з РІС на внутрішніх водних шляхах. Головною метою проекту є імплементація РІС на українській частині річки Дунай та судноплавних притоках у відповідності до Директив та пов’язаних інструкцій Комісії. Проект планується ввести в дію в 2015 році.  mtu.gov.ua

Кабінет Міністрів затвердив Державну стратегію регіонального розвитку до 2020 року

Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 року, яка була прийнята Урядом 21 листопада на засіданні КМУ, увібрала в себе кращий досвід європейських зразків подібних стратегій розвитку територій. На цьому наголосив Перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Анатолій Максюта. Він також додав, що над розробкою проекту Стратегії працювало 80 учасників, документ пройшов широке громадське обговорення та декілька етапів погодження. Як зазначив Перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України, протягом 6 місяців після прийняття Стратегії має бути розроблений План реалізації цієї Стратегії. «Це буде вже детальний документ, у якому будуть виписані конкретні завдання і навіть конкретні проекти, які й будуть реалізовуватись. І, власне, в Плані буде вже втілюватись сама Стратегія»,— пояснив Анатолій Максюта.  www.kmu.gov.ua

У Керченському порту підбили підсумки Спартакіади

У Керченському морському порту фінішувала чергова щорічна Спартакіада ​​серед служб та підрозділів порту. Портовики билися в 11 видах спорту: настільний теніс, шахи, шашки, армрестлінг, метання, дартс, більярд, нарди, доміно, спортивна риболовля, перетягування каната.«Кращим спортсменом порту 2013 року» став Сергій Александров (працівник господарської служби). У боротьбі за звання «Найбільш активний спортсмен порту 2013 року» перше місце зайняв працівник автоколони Сергій Буринський, другий — працівник диспетчерської служби Володимир Кривоносов а третє — працівник перевалочного комплексу Олександр Михалко. Всього у Спартакіаді взяли участь команди 16 підрозділів ДП ​​«Керченський МТП» та адміністрації Керченського морського порту. За підсумками змагань в загальнокомандному заліку перемогу здобула команда автоколони адміністрації Керченського морського порту, на другому місці — команда господарського відділу адміністрації Керченського морського порту, на третьому — команда навантажувального ділянки ДП «Керченський МТП». Переможці змагань отримали матеріальні винагороди, а підрозділи, що зайняли призові місця, нагороджені колективними туристично-екскурсійними поїздками по ПБК за рахунок коштів профспілкової організації. Прес-служба адміністрації Керченського морського порту

У нафтогавані Одеського порту ліквідували навчальний розлив

26 листопада в Нафтогавані Одеського порту відбулося планове командно- штабне навчання (КШН) з ліквідації аварійних розливів нафти. До участі у заході залучалися сили та засоби адміністрації Одеського морського порту, ДП «ОМТП», спеціалізованих компаній ТОВ «Грін -порт» та ПП « ЕкоМарін». За легендою розлив стався при вивантаженні вуглеводнів з танкеру, пришвартованого біля причалу № 2. Для локалізації аварії судно було забоновано, також була перекрита бонами більша частина акваторії гавані. Далі в роботу включилися судна-нафтосміттєзбирачі і бригада ліквідації розливів нафтопродуктів ділянки портофлоту Одеської філії ДП «АМПУ», фахівці «Грін-порту» організували прийомку в спеціальні ємності і вивезення зібраних з водної поверхні нафтопродуктів. За інформацією керівника навчань, заст. начальника адміністрації Одеського морського порту Ігоря Кізлака, практичне відпрацювання дій з ліквідації НС переслідувало мету не стільки швидкість, скільки правильність і грамотну взаємодію відповідальних осіб і підрозділів: штабу з ліквідації наслідків аварій та надзвичайних ситуацій, головної диспетчерської адміністрації порту та диспетчерської нафторайону, служб держпідприємств і приватних компаній. — Для того, щоб провести вчення з максимальною користю для учасників, ми розділили його на чотири етапи,— зазначив І.Кізлак.— Після відпрацювання кожного етапу проводився ретельний розбір. Усі виявлені в ході заходу вузькі місця, а також пропозиції, спрямовані на підвищення ефективності взаємодії при ліквідації наслідків НС, будуть проаналізовані та узагальнені відділом цивільного захисту та мобілізаційної роботи адміністрації порту…— Проведене вчення,— додав І.Кізлак,— є практичною реалізацією розроблених адміністрацією Одеського морського порту «Плану локалізації та ліквідації аварій (катастроф)» та «Плану локалізації та ліквідації розливів забруднених речовин». Як уже повідомлялося, у вересні п.р. нафтогавань Одеського порту відвідали з інспекцією експерти Європейської економічної комісії при ООН. У своїх висновках міжнародні експерти високо оцінили стан систем безпеки на об'єкті (реагування на НС, пожежної, екологічної). Прес -служба адміністрації Одеського морського порту

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n