Майбутнє Феодосійського морського порту обговорили на розширеній зустрічі з керівництвом галузі

У третій декаді грудня 2013 р. в актовому залі Клубу профкому Феодосійського морського порту відбулася зустріч трудових колективів адміністрації морського порту та ДП «ФМТП» з директором Департаменту державної політики в галузі морського і річкового транспорту Володимиром Севрюковим і першим заступником голови ДП «АМПУ» Олександром Голодницьким. У зустрічі взяли участь начальник адміністрації Феодосійського морського порту Анатолій Мазило, директор ДП «ФМТП» Ігор Андріянов, голова профкому первинної профспілкової організації Феодосійського морського порту Сергій Щербак, члени профспілкового активу, представники трудових колективів. У ході свого виступу директор Департаменту державної політики в галузі морського і річкового транспорту Володимир Севрюков відзначив важливість і необхідність зустрічей з трудовими колективами, оскільки інформація про стан справ у портах надходить до Міністерства від керівників підприємств у вигляді звітів і оперативних зведень, а спілкування з представниками трудових колективів на місцях дає можливість, спираючись на живу думку працівників галузі, визначити коло проблемних питань і намітити шляхи їх вирішення. Володимир Васильович звернув увагу на те, що після вступу в силу Закону «Про морські порти України» в морських гаванях неухильно виконується наказ Міністра інфраструктури України про узгодження всіх заходів з реформування галузі з профспілковими організаціями. Крім того, за минулі півроку не було допущено порушень соціальних прав і гарантій працівників підприємств, зокрема скорочень робочих місць. Олександр Голодницький розповів присутнім про заходи, проведені за минулі півроку в ДП «АМПУ»: складено реєстр гідротехнічних споруд, розроблені Плани розвитку морських портів. Олександр Григорович зазначив, що в План розвитку Феодосійського порту, спрямований в профільне міністерство включені конкретні заходи, що відповідають за розвиток інфраструктури морського порту і дозволяють залучити додаткові вантажопотоки. У ході зустрічі феодосійські портовики мали можливість задати всі запитання і озвучити проблеми представникам Міністерства інфраструктури та ДП «АМПУ». Зокрема, мова йшла про Генеральний план розвитку міста Феодосії, залученні в порт додаткових вантажопотоків, та інших хвилюючих портовиків питань. На закінчення зустрічі Володимир Севрюков та Олександр Голодницький привітали портовиків Феодосії з наступаючим Новим роком, побажали трудових успіхів та висловили подяку за теплий прийом і конструктивний діалог. Прес -служба адміністрації Феодосійського морського порту

Бердянські портовики здали іспит з охорони праці

Бердянські портовики пройшли тижневе навчання та здали іспит з питань охорони праці та пожежної безпеки. Цикл лекцій перед керівниками підрозділів адміністрації Бердянського морського порту та Бердянського МТП, а всього навчалося 17 керівників, прочитала завідуюча кафедрою охорони праці та навколишнього середовища доцент Приазовського державного технічного університету Данилова Т. Г. Після навчання, 20 грудня 2013 року, усі портовики складали іспити з питань охорони праці та пожежної безпеки. Іспит приймали директор Департаменту безпеки Міністерства інфраструктури Микола Горбаха та директор ТОВ «Центр безпеки на транспорті» Юрій Андрєйчук. Як показала атестація, усі портовики проявили відмінні знання у цих важливих питаннях. В роботі атестаційної комісії також взяв участь і голова профспілкового комітету підприємства Василь Гривко. Пресс-служба адміністрації Бердянського морського порту  

Попередні планові замовлення на перевезення зернових на весь січень 2014 року — 4637 вагонів, при тому що залізниці вантажать 50000 зерновозів на місяць

Укрзалізниця мобілізує наявні резерви для транспортування зерна, пропонуючи вантажовідправникам відповідально ставитися до формування планових заявок на перевезення, які допомагають ефективно розподілити наявний парк вагонів. Однак  формування попередніх планів залишається найбільш вразливим місцем перевезення. Особливо це стосується сезонних вантажів, таких як зернові, попит на перевезення яких традиційно має пікові періоди. Так, станом на 19 грудня зернотрейдери та експедитори надали  попередніх планових замовлень на січень 2014 року лише на 4637 зерновози (з них 4554 вагони – на експорт), при тому що в середньому за місяць залізниці вантажать від 50 до 53 000 вагонів-зерновозів — повідомляють фахівці Українського транспортно-логістичного центру (ДП «УТЛЦ»). Залізничники нагадують, що 20 грудня закінчується термін подання заявок вантажовласників на перевезення вантажів у внутрішньодержавному сполученні. Планування перевезень експортних вантажів закінчилося 16  грудня. Заявки потрібні залізничникам для складання основних планів перевезення на січень 2014 року та ритмічному його здісненні. У листопаді поточного року основним планом на грудень було заявлено 5460 вагонів на перевезення 369 тис. тонн зернових. Проте фактично станом на 17 грудня вже перевезено 27600 вагонів (1,77 млн тонн зерна). В середньому залізниці щомісячно перевозять від 3 до 3,5  млн тонн зерна. Фахівці зауважують, що за умови роботи залізниць в нормальному плановому режимі наявного вантажного парку зерновозів цілком достатньо для забезпечення вантажоперевезень. Проте в період інтенсивних відвантажень, зокрема під час перевезень зерна нового врожаю, дефіцит вагонів створюють самі експедитори  або трейдери, не маючи загального плану рівномірного навантаження, який допоміг би оптимально розподілити парк вагонів  між усіма заявниками. Крім того, досить часто узгоджені та прийняті плани не відповідають переробним спроможностям партнерів залізниці по навантаженню та вивантаженню. Залізничники попереджають, що масові замовлення, які поступлять у  позаплановому додатковому порядку  після закінчення Новорічних та Різдвяних свят, задовольнити буде складніше через нерівномірність попиту на вагони та обмежені технологічні потужності навантаження та вивантаження портів, елеваторів та станцій відправлення. Тому Укрзалізниця з метою ефективного використання парку вагонів наполягає на формуванні реалістичних ритмічних планів перевезення та їх дотриманні, що в свою чергу зведе до мінімуму нерівномірного попиту: від довгих простоїв через святкування та періоду масових додаткових заявок.  http://uz.gov.ua/

У Керченському морському порту прийняли Колективний договір на 2014–2015 роки

19 грудня відбулась конференція трудового колективу адміністрації Керченського морського порту, на якій було прийнято новий Колективний договір. На конференції були присутні директор Департаменту державної політики в галузі морського і річкового транспорту Володимир Севрюков, перший заступник голови ДП «АМПУ» Олександр Голодницький, представники адміністрації Керченського морського порту, в.о. директора ДП «КМТП». Делегатами конференції було обрано найбільш авторитетних представників всіх структурних підрозділів адміністрації морського порту. У своєму виступі Володимир Севрюков проінформував трудовий колектив про зусилля, Департаменту держполітики в галузі морського і річкового транспорту, ДП «АМПУ» та профспілкових організацій галузі з вирішення проблемних питань підприємств транспортної сфери. Також Володимир Васильович висловив упевненість, що проведена Департаментом робота з оптимізації тарифів «Укрзалізниці» позитивно відіб'ється на діяльності Керченського морського порту. Олександр Голодницький акцентував увагу на питанні стратегії розвитку портової галузі, в цілому, і тих завданнях, які стоять перед Керченським морським портом, зокрема. Також Олександр Григорович вказав на необхідність реалізації тих інфраструктурних проектів, які сприятимуть розвитку порту, і включені в стратегічний План розвитку морського порту. Начальник порту Олексій Шацьких розповів, що серед основних стратегічних завдань Плану розвитку Керченського морського порту — завершення будівництва зернового терміналу, який дозволить здійснювати перевалку до 300 тис. т. зернових вантажів на рік, а в перспективі до 900 тис. т. «Це дозволить зберегти існуючі робочі місця і в перспективі створити нові»,— зазначив Олексій Олексійович. На завершення свого виступу Олексій Шацьких підкреслив, що будь-які гарантії, передбачені Колективним договором, ґрунтуються не тільки на нормах законодавства, а й на конкретних фінансових результатах діяльності підприємства. Найбільш значущими положеннями трудового договору є внесення змін до системи оплати праці. Особливу увагу було приділено працівникам з найбільш низьким рівнем заробітної плати. У зв'язку з тим, що нинішнє законодавство не передбачає надання безвідсоткових позичок співробітникам, Колективний договір передбачає надання матеріальної допомоги на дороге лікування і навчання портовиків. Особливу увагу при розробці Колективного договору було приділено питанням охорони праці і техніки безпеки, поліпшенні умов праці. Прес -служба адміністрації Керченського морського порту

У листопаді Україна експортувала в Китай найбільшу за останні 10 років партію кукурудзи

За даними офіційної статистики, в листопаді 2013 з України в Китай було експортовано близько 109 тис. тонн кукурудзи, що стало першою великою поставкою в КНР за останні 10 років. Попередні відвантаження кукурудзи з України в Китай здійснювалися всього 2 рази і в незначних обсягах: 25 тонн у березні та 58 тонн в липні ц.р. Постачальником в листопаді стала Державна продовольчо-зернова корпорація України. Частка Китаю в сукупному експорті кукурудзи з України в листопаді склала 3%.  http://www.apk-inform.com

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n