Пожежні Одеського порту ліквідували умовне загоряння на транзитному терміналі

6 серпня на території транзитно-вантажного терміналу (ТВТ) Одеського порту, що нині входить до служби логістики і комерційної роботи Адміністрації Одеського морського порту, пройшли пожежно-тактичні навчання.До заходу залучався особовий склад портових пожежних команд № 1, № 2 та добровільна пожежна дружина ТВТ. За легендою загоряння відбулося на першому поверсі будівлі митного поста.Пожежні, спільно з членами ДПД, організували евакуацію персоналу, виявили та локалізували вогнище умовного загоряння, надали допомогу «потерпілим». ТВТ розташований в районі вул. Одарія на розв'язці транспортної естакади, що веде в район «Сухого» порту.Термінал був відкритий у 2005 році для вдосконалення логістики автомобільного транспорту в інтересах операторів портових потужностей з перевалки контейнерів.ТВТ — один з найбільших виробничих комплексів порту, на якому щодня перебувають близько 40–60 автомобілів-контейнеровозів, понад сотні працівників адміністрації порту, а також державних контролюючих органів, агентських та інших підприємств, зберігається чимало матеріальних цінностей. Тому пожежникам дуже важливо було вивчити умови бойової роботи на даному об'єкті, відшліфувати взаємодію з іншими службами на випадок надзвичайної ситуації. За словами начальника служби пожежної безпеки (СПБ) Адміністрації Одеського морського порту Юрія Третьякова, аналіз інформації, зібраної «посередниками» навчань, в ролі яких виступали інженери СПБ, дозволить зробити конкретні кроки для підвищення боєготовності пожежних підрозділів. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Громадська організація «Еко-Порт» прийняла до своїх лав активістів-екологів з адміністрацій морських портів України

Склад ГО «Еко-Порт» розширився за рахунок вступу до організації громадських екологів портів Білгород-Дністровський, Бердянськ, Євпаторія, Іллічівськ, Ізмаїл, Керч, Маріуполь, Севастополь, Феодосія, Херсон, Южний, Ялта, а також філії «Дельта-Лоцман».Прийом нових членів організації відбувся на початку серпня на звітно-виборчих зборах об'єднання, котрі відбулися в Одеському порту.У зборах взяли участь голова Громадської ради при Державних екологічних інспекціях Одеської області і Північно-західного регіону Чорного моря Юрій Геращенко та заступник начальника адміністрації Одеського морського порту з безпеки Ігор Кізлак. У своїй звітній доповіді голова ГО «Еко-Порт» Сергій Перфільєв зупинився на основних заходах, проведених екологами Одеського порту в період 2011–2012 рр.Серед іншого, були згадані організація екологічної експедиції на о.Зміїний, громадський контроль і нагляд за станом об'єкта в рамках вирішення проблеми ліквідації отрутохімікатів у сховищі біля с.Алтестове, ініціативи щодо збереження паркової зони в приморській частині Одеси, порятунку Куяльницького лиману, відкриття міні-дендропарку і бювету питної води на території Одеського порту та ін. Учасники зборів оцінили роботу ГО «Еко-порт» на «добре» і одноголосно довірили Раді організації на чолі з С. Перфільєвим у колишньому складі вести екологічну діяльність на період наступних двох років. Подякувавши колегам за надану довіру, голова об'єднання заявив, що з утворенням Адміністрації морських портів України у «Еко-порту» відкриваються нові перспективи для ефективної роботи, оскільки керівництво Адміністрацій морських портів приділяє першочергову увагу питанням забезпечення екологічної безпеки в портах. - Реформа морської галузі створює унікальну можливість перетворення нашої організації в загальногалузеве громадське об'єднання,- підкреслив С. Перфільев.- Ми зможемо поширити передовий досвід на інші порти, ставити і вирішувати завдання щодо поліпшення природоохоронної діяльності в масштабах усього морського узбережжя України.У цьому напрямку вже розпочато роботу.І першим її результатом стало прийняття до нашої громадської організації активістів-екологів з дванадцяти адміністрацій та філії «Дельта-Лоцман» … ДОВІДКА. Громадська організація «Еко — Порт» створена в березні 2009 р. з ініціативи працівників Одеського порту і стала першим громадським екологічним об'єднанням у морській галузі України.«Еко-Порт» прийнятий до складу Громадської ради при Держекоінспекції в Одеській області.Спочатку, однією з головних цілей організації було декларовано захист екологічних прав та інтересів працівників Одеського порту і громадян Одеського регіону. Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

Експерти прогнозують прискорення темпів економічного розвитку України в найближчі три роки – Мінекономрозвитку

Згідно з результатами серпневого «Консенсус-прогнозу», підготовленого на основі експертних оцінок перспектив розвитку української економіки, консенсусна оцінка темпів приросту реального ВВП в 2014 р. становить 2,3%, при цьому в 2015–2016 рр..темпи зростання економіки підвищаться. Про це 9 серпня повідомила прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Як наголошується в повідомленні.середнє значення зростання споживчих цін (грудень до грудня) прогнозується на рівні 5,5% (варіація значення від 3,4 до 9,3%). Консенсусна оцінка по зростанню економіки України в середньому в 2015–2016 рр..становить 4,3%.Але розбіжність між мінімальним і максимальним значенням досить значна — 2,5 в.п.(коливання від 3 до 5,5%). Щодо цінової ситуації, в основному експерти прогнозують утримання відносно низьких темпів інфляції в середньостроковій перспективі: усереднений прогнозний показник індексу споживчих цін становить 106%.Але розбіжність між мінімальним і максимальним прогнозними значенням також істотна — 3,6 в.п.(варіація показника ІСЦ від 104,6 до 108,2%). www.apk-inform.com

Кабмін визначив спеціалізацію українських морських портів

Кабінет міністрів визначив спеціалізацію морських портів України. Це закріплено розпорядженням Кабміну № 548 від 11 липня 2013 року, передає Інтерфакс-Україна. Згідно з текстом стратегії, на перевалці нафти і нафтопродуктів будуть спеціалізуватися Одеський і Феодосійський порти; на перевалці хімічних вантажів наливом — порт Южний; вантажів для металургії (залізорудна сировина, вугілля, чорні метали) — Одеський, Маріупольський, Іллічівський, Керченський і Южний порти; перевалці зернових вантажів — Одеський, Іллічівський, Миколаївський і Херсонський порти; вантажів у контейнерах — Іллічівський та Одеський порти. Пасажирські перевезення, забезпечення розвитку туристичного бізнесу, обслуговування круїзних лайнерів здійснюватимуться в Одесі, Севастополі та Ялті. Спеціалізація морських портів за основною номенклатурою вантажів, виходячи з кон'юнктури ринку, визначається з урахуванням наступних критеріїв: питома вага обробки вантажів; територіальна близькість морського порту до сировинної бази та виробництва; обмеженість існуючої інфраструктури та наявність перспективних територій розвитку морського порту; оптимальність шляхів транспортування вантажів. Напрями розвитку морських портів визначаються з урахуванням їх основного вантажопотоку і поточної кон'юнктури ринку. На думку розробників стратегії, її реалізація дозволить підвищити імідж України як морської держави і конкурентоспроможність портової галузі; забезпечити перевалку 210 млн. тонн вантажів на рік; залучити приватні інвестиції в обсязі 26 млрд. гривень для розвитку портової інфраструктури; створити потужності для перевалки в портах не менше 250 млн. тонн вантажів на рік; підвищити до 75-80% ефективність використання перевантажувальних комплексів; впровадити стимулюючі тарифи на послуги, що надаються у морських портах; забезпечити щорічно надходження до держбюджету в обсязі 1,54 млрд. гривень; створити додатково 15 тис. робочих місць. cfts.org.ua

Мінекономрозвитку України пропонує оптимізувати процедуру видачі дозвільних документів

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розробило законопроект, яким планується внести зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», згідно з яким буде вдосконалено процедуру видачі документів дозвільного характеру, що оформлюються центральними органами виконавчої влади.Про це 8 серпня повідомила прес-служба МЕРТ. Як наголошується в повідомленні, у міністерстві планують ввести правові підстави для видачі документів дозвільного характеру в електронній формі за допомогою засобів телекомунікацій.Така операція буде проводитися через дозвільні центри, створені на рівні районів і областей. На сьогоднішній день суб'єктам господарювання близько 100 дозволів зі 143 (перелік яких затверджено на законодавчому рівні) видають безпосередньо центральні органи виконавчої влади (міністерства, комісії, агентства).Тому підприємці для отримання таких документів змушені їхати до Києва, що створює додаткові часові та грошові витрати.Законопроектом пропонується вдосконалена процедура, згідно якої підприємці для отримання дозволів центральних органів зможуть звертатися до дозвільних центрів за своїм місцезнаходженням.Передача документів здійснюватиметься, в тому числі, за допомогою мережі Інтернет. Таким чином, на думку розробників, документ дозволить суттєво скоротити часові та грошові витрати підприємців, а також зменшити корупційні ризики, що в свою чергу, позитивно вплине на умови ведення бізнесу в Україні.  www.apk-inform.com

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n