Налоговые отчисления Администрации морских портов Украины за 2013 год в бюджеты всех уровней и целевые фонды составили 585 млн. грн.

Податкові відрахування Адміністрації морських портів України за 2013 рік до бюджетів усіх рівнів та цільових фондів склали 585 млн. грн. Доходи ДП «АМПУ» за 2013 склали 1985,4 млн. грн. Податкові відрахування до бюджетів всіх рівнів та цільових фондів склали 585 млн. грн. З них: до державного бюджету перераховано 386 млн. грн., до державних цільових фондів −144 млн. грн., обсяг інших обов'язкових платежів склав 55 млн. грн. Зокрема, розмір виплачених згідно із законодавством дивідендів до бюджету України склав 194 млн. грн. Таким чином, АМПУ в повній мірі виконала план з відрахувань до державного бюджету.Чистий прибуток підприємства за 2013 р. склав 647 млн. 153 тис. грн., який, згідно з чинним законодавством, був цілком спрямовано на інвестування в розвиток портової сфери. В цілому, капітальні інвестиції АМПУ в 2013 році склали 1157,4 млн. грн. Основна їх частина спрямована на будівництво і розвиток гідротехнічних споруд. Зокрема: 555 млн. грн.— будівництво нових каналів і ГТС нових морських терміналів, 487 млн. грн.— реконструкція підхідних каналів, операційних акваторій і причальних ліній. Значною мірою це акваторії портів Одеса, Южний і Феодосія. Протягом II півріччя 2013 р. завершено проектування, виконана державна експертиза проектів, пов'язаних з будівництвом і реконструкцією БДЛК (Бузько-Дніпровський лиманський канал), причалів та операційної акваторії порту «Южний». Приступили до розробки проектних документацій по багатьом іншим об'єктам портової інфраструктури, реалізація яких запланована на 2014 рік. Даний обсяг робіт вдалося реалізувати завдяки можливості акумулювати кошти і раціонально використовувати їх за цільовим призначенням — на розвиток портової інфраструктури України.Оскільки фінансовий план АМПУ було затверджено лише в листопаді 2013 року, підприємству не вдалося виконати повною мірою обсяг робіт з розвитку інфраструктури в минулому році. Нагадаємо, що відповідно до рішення КМУ за відсутності затвердженого фінансового плану підприємство суттєво обмежено у реалізації проектів розвитку, ремонту, оновлення основних фондів і т.д. Також, своєчасне виконання робіт з підтримки портової інфраструктури в належному стані вимагає проходження дозвільних процедур, що призвело до переносу термінів реалізації ряду технічних заходів на 2014 рік.Довідка:Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» є державним унітарним підприємством і діє, як державне комерційне підприємство, створене відповідно до Закону «Про морські порти України» № 4709 -VI від 17.05.2012 р. ДП «АМПУ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних особ і фізичних особ-підприємців 27.05.2013 р. ДП «АМПУ» представляє собою унітарне підприємство, засноване на праві господарського відання, що складається з центрального апарату (м. Київ), головного представництва (м. Одеса), 18 філій в морських портах України, філій «Дельта-лоцман», Морської пошуково-рятувальної служби, налічує більше 10 600 працівників. Пресс-служба ДП «АМПУ»

Одеській порт повністю перейде на електронне оформлення імпортних контейнерів з 1 березня

З 1 березня в Одеському морському порту стартує впровадження чергового модуля Інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС), за яким морський контейнер буде вивозиться з порту залізничним транспортом за наявності лише електронного наряду, без використання паперового носія. Таким чином в Одеському порту з 1 березня буде реалізовано вже два технологічних ланцюжка: схема електронного документообігу при перевалці імпортних навантажених контейнерів з моря на автотранспорт, і аналогічна схема електронного документообігу при перевалці імпортних навантажених контейнерів з моря на залізничний транспорт. Обидві операції відбуваються без використання паперової форми наряду. Інноваційна схема реалізується Адміністрацією морських портів України в рамках довгострокового проекту впровадження ІСПС в морських портах країни.З 12 березня планується старт модуля ІСПС «вільна практика» в морському порту «Южний». В Іллічівському морському порту найближчим часом також заплановано перехід на дослідну експлуатацію ІСПС. Таким чином в Іллічівському морському порту оформлення контейнерів відбуватиметься з обов'язковою наявністю електронного наряду в ІСПС з паралельним використанням паперової форми наряду. «Спочатку базовими для проекту ІСПС були обрані порти Одеської області. 4 березня в Києві заплановано чергове засідання Міжвідомчої робочої групи з впровадження проекту «Єдине вікно — локальне рішення» в зоні діяльності Південної митниці і портів Одеської області, на якій фахівці галузі обговорять механізм впровадження ІСПС на національному рівні. Тобто до системи почнуть підключатися не лише «контейнерні» порти, але також і інші морських порти України»,— прокоментував черговий етап впровадження системи Голова ДП «АМПУ» Юрій Васьков. Одним з основних досягнень системи можна відзначити побудова електронної черги обробки нарядів співробітниками митниці.Як свідчить остання статистика АМПУ, до лютого 2014 року в електронному режимі було оброблено 121 472 контейнера, і неухильне зростання йде з квітня 2013 року — з моменту переходу на досвідчений режим експлуатації та охоплення системою всіх учасників портового співтовариства в Одесі. Довідка:Інформаційна система портового співтовариства — електронна інформаційна система, що об'єднує адміністрацію порту, виробничі потужності порту, стивідорні компанії, контролюючі органи і служби, агентські та експедиторські компанії чи інші державні, приватні організації, які беруть участь у транспортуванні або обробці вантажів, контейнерів, транспортних засобів, і що дозволяє здійснювати накопичення в електронному вигляді, обмін, перевірку, оформлення і передачу будь-якої інформації або документів, достатніх для контролю та оформлення товарів, контейнерів та транспортних засобів при вантажних перевезеннях. Впровадження системи призвело до скорочення кількості часу на обробку судна в порту в середньому на 45 хвилин і економії 4000 пачок паперу, що дозволяє зберегти життя понад 170 деревам на рік. У Західній Європі форма «Єдиного вікна» функціонує в портах Гамбурга (Німеччина), Роттердама (Нідерланди), Антверпена (Бельгія), Фелікстоу (Великобританія), Гавра, Марселя (Франція), Барселони, Більбао (Іспанія), і т.д. На їх базі заснована Європейська асоціація, яка має на меті розвиток електронної логістики в усіх європейських портах, підвищення ефективності морських перевезень, експедиторської та логістичної діяльності в Євросоюзі. Досвід великих портів Європи демонструє, що електронний обмін даними в системі портового співтовариства усуває суб'єктивне втручання в процес регулювання зовнішньої торгівлі, прискорює транспортний процес і усуває умови для корупції. В Україні Інформаційна система портового співтовариства реалізується за підтримки Віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула, Міністерства інфраструктури України та ДП «АМПУ». Програма створена на основі рекомендацій Європейської асоціації портових співтовариств, ЄЕК ООН та доручень Кабінету Міністрів України. Дана робота виконується в рамках плану заходів щодо виконання Програми з імплементації Угоди про асоціацію між Україною та Європейським союзом та його державами — членами, згідно з якою Україні необхідно до 2018 року інтегруватися в глобальну європейську систему портових співтовариств SafeSeaNet і виконати відповідну Директиву 20/0/65/ЕС Європейського Парламенту та Ради від 20.10.2010 р.. Сайт проекту «Єдине вікно — локальне рішення» http://singlewindow.org  Прес-служба ДП «АМПУ»

Інженери Адміністрації морських портів України вивчають можливість впровадження альтернативних методів утилізації грунту

У світовій практиці існує безліч способів використання (утилізації) грунтів від днопоглиблення акваторій портів (Dredging and disposal alternatives and techniques. Prepared for South Carolina Department of health and environmental control. Office of ocean and coastal resource management. January 31, 2005) а саме: Традиційні: — Дампинг грунтів від днопоглиблення на підводні або берегові відвали (місця складування);— Розвиток (намив) територій (для створення житлових або промислових комплексів, пляжів та ін.);— Стабілізація берегової лінії і боротьба з ерозією грунтів;— Відновлення водно-болотних угідь. Альтернативні: — Розташування грунтів від днопоглиблення в трубах з геотекстилю (геоконтейнерах), зміцнення трубами берегових ліній, ін.;— Очищення та промислова переробка на спеціалізованих виробництвах донного грунту і виготовлення різних будівельних матеріалів;— Інші. До теперішнього часу в Україні днопоглиблення здійснювалося із застосуванням тільки лише традиційних способів утилізації. Разом з тим, традиційні способи утилізації практично вичерпують себе. Особливо гостро ця проблема відчувається в районах, що мають морські (лиманські) і річкові канали, що пов'язано, насамперед, з обмеженістю ємності місць складування і збільшенням відстаней від місць виїмки до місця складування, що неминуче здорожує вартість робіт. Реалізація прогресивних методів використання донних грунтів дозволяє здешевити вартість днопоглиблення, диверсифікувати діяльність підприємства, знизити техногенне навантаження на навколишнє середовище, забезпечити стабільну роботу портів за рахунок надання клієнтурі достатніх глибин і можливості обробки суден з великою осадкою. Саме тому, в провідних портах світу, все більшу питому вагу займає виконання днопоглиблювальних робіт з використанням альтернативних методів утилізації грунту. Так, США і Великобританія в ряді випадків, за наявності на те відповідних передумов, застосовують метод розміщення грунтів у штучно створених відокремлених від навколишнього середовища обмежених місць поховання (Confined Disposal Facilities (CDFs).        Не так давно розроблена і активно впроваджується технологія очищення грунтів, у тому числі забруднених донних, з одночасним виготовленням будівельних матеріалів на базі спеціалізованих заводів. Мобільна технологічна лінія з очищення доставляє грунт до місця очищення. Забруднений морський грунт, пульпа або рідкі матеріали завантажуються в приймальний пристрій на місці і переробляються в різні будівельні матеріали, включаючи сипучі матеріали, подібні піску, гравію або керамзиту, цеглі, бетонним виробам, брикетам або блокам. Зокрема, при будівництві порту «Ворота до Лондона», грунт, отриманий в результаті днопоглиблення (30 млн. куб. метрів), транспортувався в Шелл Хейвн (Великобританія) і використовувався для рекультиваційних цілей і в якості будівельного матеріалу на інших об'єктах. На сьогоднішній день, пошук можливості використання альтернативних методів утилізації грунту актуальний для таких суднових артерій, як: підхідний канал до Білгород-Дністровського порту, на Бузько-Дніпровському лиманському каналі (БДЛК), Херсонському морському каналі (ХМК), Азовському морі (в районі знаходження морських портів Маріуполь та Бердянськ). Фахівцями ДП «Адміністрація морських портів України » в 2013 році була розпочата робота з вивчення світового досвіду у сфері альтернативних методів утилізації грунту, умов, можливості і нюансам його застосування в конкретних умовах наших каналів і акваторій. Найближчим часом, планується проведення низки зустрічей з представниками світових компаній, що мають досвід роботи з даної проблематики, на предмет вивчення можливості використання грунту, у зазначених регіонах. Результатом зустрічей буде концепція та майстер-план проекту впровадження альтернативних методів утилізації грунту. Прес -служба ДП «АМПУ»

Відбулося об'єднання профспілкових організацій найбільших портів України

Минулого тижня відбувся з'їзд профспілкових лідерів найбільших портів України. На з'їзді були присутні представники профспілкових організацій портів Одеси, Южного і порту «Октябрськ». Метою з'їзду було обрання глави Профспілки «Федерації морських професійних спілок України» (ОКПО 13909930), новим головою об'єднання обрано Володимира Зайков. У першому після обрання інтерв'ю для преси Володимир Зайков заявив, що основним завданням об'єднання на даному етапі він бачить згуртування профспілкового руху моряків, портовиків, працівників навчальних закладів морського профілю, усіх профспілок, зібраних під прапором Федерації, для налагодження системної роботи щодо захисту прав рядових трудівників морської галузі. Володимир Зайков має досвід налагодження ефективного діалогу з бізнесом і державними структурами, оскільки з 2005 року очолює профспілку Одеського порту, в яку сьогодні входять первинні організації філії АМПУ, ДП «ОМТП», низки приватних стивідорних компаній і комерційних структур, що працюють на території порту. Зокрема, Володимир Зайков був активним учасником переговорного процесу з питань збереження в ході структурної реформи підприємств морської галузі основних соціальних гарантій трудящих після прийняття Верховною Радою в травні 2012 року Закону «Про морські порти України», також брав участь у розробці Галузевої угоди, де ці гарантії були закріплені. - Сьогодні дуже важливо конкретною роботою відновити довіру людей до морських профспілок,— заявив Володимир Зайков, - у тому числі на міжнародному рівні, щоб трудові колективи побачили в нас ефективних захисників своїх інтересів. Робота ця різнопланова й багатогранна. Для портовиків зараз головне зберегти соціальні завоювання минулих років і налагодити відносини соціального партнерства з роботодавцями в ході реформ; що стосується моряків, то там своя специфіка — невиплати зарплати, порушення стандартів, встановлених ITF; у викладачів вузів свої проблеми і так далі. Безумовно, завдання, що стоять перед нами, не з легких. Але у нас є великий позитивний досвід у досягненні поставлених цілей, є грамотні кадри профспілкової роботи. Сподіваюся, що спільними зусиллями ми зможемо і соціальні інтереси людей відстоювати, і сприяти безконфліктному розвитку всіх бізнесів, пов'язаних з морем. На з'їзді також було обрано два заступники голови Профспілки: Олександр Калошин — голова профспілки спецморпорта «Октябрськ» (Миколаївська обл.) і Сергій Маслов — заст. голови Профспілки працівників морського транспорту ДП «МТП «Южний». Для довідки. В. Зайков починав свою профспілкову діяльність в 1988 році з громадської посади голови профкому портового флоту Одеського порту. У 1989–2005 рр.. обіймав посаду заст. голови профспілки ОМТП. З 2005 року по теперішній час очолює профспілку Одеського порту, до ґкої сьогодні входять первинні організації філії АМПУ, ДП «ОМТП», низки приватних стивідорних компаній і комерційних структур, що працюють на території порту. Організаторські якості профспілкового лідера пройшли випробування на міцність на початку 1990-х, коли в порту почалося впровадження ринкової моделі господарювання. У 1992–94 рр.. в ОМТП були створені 8 стивідорних компаній (підприємств спільної діяльності). Близько 5 тисяч докерів були звільнені з держпідприємства переведенням в приватні фірми. Профспілка підприємства протягом кількох місяців поспіль організовував зустрічі в трудових колективах, пояснюючи трудівникам причалів необхідність реформи.Відстоюючи інтереси порту і його працівників у конфліктних ситуаціях в 2003, 2005, 2007 рр., В. Зайков проявив себе як лідер, який вміє відстоювати інтереси багатотисячного колективу. Після прийняття Верховною Радою в травні 2012 року Закону «Про морські порти України», профспілковий лідер Одеського порту включився в переговорний процес з питань збереження в ході структурної реформи підприємств морської галузі основних соціальних гарантій трудящих, брав участь у підписанні Галузевої угоди, де ці гарантії були закріплені. Для встановлення відносин соціального партнерства між профспілками галузі та створеної Адміністрацією морських портів України за ініціативою В. Зайкова в червні 2013 була створена Координаційна Рада (КС) профспілкових організацій морського транспорту України. Протокол про створення нового об'єднання підписали голови 15-ти профспілкових організацій морських портів і великих стивідорних компаній. Пізніше до них приєдналися ще близько 10 організацій портових і незалежних морських профспілок.Профспілка «Федерація морських професійних спілок України» була створена 15 січня 1992 р. на першому Установчому З'їзді перших незалежних профспілок морської галузі України. На найближчому з'їзді об'єднання буде розглянуто питання про зміну назви, тому що існує Всеукраїнське об'єднання профспілок «Федерація морських професійних спілок України» (ОКПО 34252275), зареєстроване за адресою: вул. Романа Кармена, 21, яке очолює Максим Слюсаревський.

Міністром інфраструктури України призначений Максим Бурбак

Верховна Рада України затвердила новий склад Уряду. Відповідну постанову про формування складу Кабінету Міністрів України ухвалено сьогодні, 27 лютого. Міністром інфраструктури призначено Бурбака Максима Юрійовича. www.mtu.gov.ua

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n