Україна і Канада відновлять переговори про створення ЗВТ — Яценюк

Україна і Канада відновлять переговори про створення зони вільної торгівлі. Про це 22 березня в Києві на спільній прес-конференції з Прем'єр-міністром Канади Стівеном Харпером заявив глава уряду України Арсеній Яценюк, повідомила прес-служба КМУ. «Будуть відновлені переговори між Україною і Канадою про створення зони вільної торгівлі, які були зупинені два роки тому»,— сказав А. Яценюк. Він також зазначив, що в рамках переговорів з канадським колегою було досягнуто домовленостей про активізацію співпраці в енергетичній сфері, реалізації спільних проектів, спрямованих на подолання корупції, реформування системи юстиції та забезпечення незалежності судової системи. www.apk-inform.com

Максим Бурбак: туристична галузь України потребує інвестиційної підтримки

Сьогодні розвиток туризму в Україні максимально залежить від спільних зусиль держави, громадських організацій та представників бізнесу. На цьому наголосив Міністр інфраструктури Максим Бурбак, відкриваючи конференцію, присвячену популяризації іміджу України та її туристичних можливостей. «Для розвитку туризму необхідна розвинена інфраструктура. Але сьогодні держава не має коштів на масштабні проекти. Тому необхідно залучати інвестиції. Нині ж туризм в Україні як ніколи потребує підтримки. Впевнений, спільними зусиллями держави, громадських організацій, представників туристичного бізнесу ми реалізуємо наявний туристичний потенціал держави»,— зазначив Максим Бурбак. За його словами, незважаючи на трагічність останніх подій наша держава залишається гостинною до туристів, й окрім Криму, в Україні є ще інші місця для будь-якого виду відпочинку. «Ми, як і раніше, залишаємось відкритими, гостинними до гостей країни і звісно хочемо, щоб таких гостей у нас було більше і більше з кожним роком. Зараз туризм переживає нелегкі часи. Літній сезон у Криму зірвано і більшість туристів прямуватимуть до інших курортів. Проте в Україні є що показати як гостям, так і самим українцям. Це й унікальні озера на Волині, й мальовничі Карпати, й весела і багатогранна Одеса, й багато-багато різних куточків країни. Тому нам треба переорієнтовуватися на інші види туризму – зелений, сільський, подієвий. Ми маємо показати, що в Україні безпечно, цікаво та дуже корисно побувати»,— сказав Міністр. У ході конференції учасникам було детально презентовано стратегію туристичного бренду нашої держави, розробленого командою «ВікіСітіНоміка», дизайн-студії «Королівські митці» та агентства «Brandhouse» на кошти німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні. «У нас є короткострокова стратегія, яка дозволить підтримати туристичний потік цьогорічного літнього сезону. Довгострокова — на поточний рік і 2015 рік зі створення платформи національного туристичного офісу. Він би зміг працювати не лише за рахунок місцевого і державного бюджетів, а й за рахунок грандів, інвестиційних проектів, за рахунок зусиль і бюджетів учасників ринку, які зацікавлені у цьому проекті»,— розповіла голова Держтуризмкурорту Олена Шаповалова. Вона повідомила, що увесь бренд-бук (логотип, фірмові шрифти, маркетинг-аналітика, презентаційний ролик та правила їх використання) розміщено на сайтах http://www.tourism.gov.ua/ua/ та http://visitukraine.gov.ua/tourist_brand Усі охочі можуть вільно його використовувати, без будь-яких офіційних дозволів, у своїй рекламній та сувенірній продукції. Крім того, фахівці Держтуризмкурорту разом із представниками готельного бізнесу під час конференції представили антикризову стратегію для галузі у рамках сьогоднішньої суспільно-політичної ситуації в державі. Ця стратегія спрямована на зацікавлення потенційних туристів подорожувати Україною. mtu.gov.ua

Україна зберегла останнє місце в топ-10 країн з виплавки сталі в лютому

Україна за підсумками роботи металургійних підприємств у лютому 2014 року скоротила виробництво сталі на 10,7% порівняно з лютим 2013 року — до 2,349 млн тонн, залишившись на 10-му місці в рейтингу 65 країн — основних світових виробників цієї продукції, складеному Всесвітньою асоціацією виробників сталі (Worldsteel). Про це повідомляє Інтерфакс. Зростання виплавки сталі в лютому зафіксовано в більшості країн першої десятки, окрім США, Індії, Росії та України. Перша десятка країн- виробників сталі за підсумками лютого виглядає наступним чином: Китай (62,076 млн тонн, +0,4%), Японія (8,440 млн тонн, +1,4%), США (6,691 млн тонн, −1,7%), Індія (6,280 млн тонн, −3,2%), Росія (5,339 млн тонн, −3,1%), Південна Корея (5,291 млн тонн, +6,2%), Німеччниа (3,558 млн тонн, +4,2%), Турція (2,666 млн тонн, +0,7%), Бразилія (2,609 млн тонн, +1,2%) й Україна (2,349 млн тонн, −10,7%) Загалом у лютому поточного року 65 країн виробили 124,990 млн тонн сталі, що на 0,6% більше, ніж у лютому минулого року. За підсумками січня-лютого 2014 топ-10 виглядає так: Японія (17,838 млн тонн, +3,8%), США (14,020 млн тонн, −1%), Індія (13,234 млн тонн, −1,5%), Південна Корея (11,332 млн тонн, +3,8%), Росія (11,248 млн тонн, +0,3%), Німеччина (7,226 млн тонн, +3,2%), Турція (5,496 млн тонн, −0,1%), Бразилія (5,347 млн тонн, −0,1%) та Україна (4,855 млн тонн, −11,9%) У цілому за два місяці 2014 р. 65 країн виробили 261, 686 млн. тонн сталі, що на 1,6% більше, ніж за два місяці 2013 року. cfts.org.ua

США схвалили створення найбільшого в світі альянсу контейнерних перевізників

Федеральна морська комісія США (FMC) 20 березня схвалила угоду між APMoller-Maersk, CMA CGM і Mediterranean Shipping Company (MSC) про створення альянсу P3 Network. Дозвіл набирає чинності з 24 березня. Справа залишається за китайськими регуляторами і Євросоюзом, передаетSeaNews. FMC в рамках розгляду питання вивчила думки учасників ринку, як позначиться створення P3 на конкурентній ситуації в галузі. Цікаво, що більшість висловилися виступили за створення альянсу. Так, позитивно оцінюють вплив P3 на ринок порти, залізничні оператори, експрес-перевізники, великі логістичні компанії, а також ряд великих американських вантажовласників. У числі аргументів на користь альянсу називалися: поліпшення послуг на океанських маршрутах, включаючи більше охоплення портів; зростання стабільності в цілому всього ринку; збільшення кількості відправок і прийомів суден; стабільний потік транзитних вантажів. Разом з тим, об'єднання вантажовласників, такі як Global Shippers Forum або Asian Shippers Council, виступили з критикою альянсу. За оцінкою Fashion Accessories Shippers Association, у разі схвалення три перевізника, що входять до альянсу, контролюватимуть 40-42% суден на трансатлантичних маршрутах і 24% суден на транстихоокеанских лініях. Негативно оцінюють наслідки для ринку дрібні експедиторські й посередницькі компанії, які побоюються, що великі гравці, об'єднавшись, витіснять всіх, хто «зростом не вийшов», і на ринку залишиться два-три суперальянси. Профспілка докерів виступила проти. Профспілка моряків, що працює під американським прапором,— за. Міжнародна федерація транспортників висловила заклопотаність, так як вигоди від більшого масштабу діяльності і охоплення ринку отримують акціонери компаній, а позитивного впливу на глобальну економіку може і не бути. cfts.org.ua

Футбольна команда адміністрації морського порту «Южний» — срібний призер чемпіонату міста

Команда працівників адміністрації морського порту «Южний» впевнено зайняла другу позицію в чемпіонаті міста Южне з футзалу 2013–2014 рр. З 6-ти спортивних колективів, які брали участь у змаганнях не перший рік, новостворена команда адміністрації, на думку організаторів та суддів чемпіонату, показала досить гідний результат. Чемпіонат міста Южне з футзалу проходив вже не в перший раз. Традиційно в ньому беруть участь представники містоутворюючих підприємств — Одеського припортового заводу, морського торгового порту «Южний», а також інші міські команди. У зимовому сезоні 2013–2014 рр. в боротьбу за призові місця чемпіонату вступила команда адміністрації морського порту «Южний». За результатами проведених ігор новостворений футбольний колектив набрав таку ж кількість очок, як і неодноразовий лідер чемпіонату — міська команда «Нептун». Вирішальну роль у визначенні місця адміністрації в загальному підсумку змагань зіграла різниця забитих і пропущених командами м'ячів. Футбольна команда адміністрації морського порту «Южний» була створена восени 2013 року з ініціативи трудового колективу. Сприяння у забезпеченні спортивним інвентарем та організації тренувального процесу надали керівництво і профком підприємства. Усі матчі за участю колег активно підтримували співробітники адміністрації, що було додатковим стимулом для спортсменів. Після невеликої перерви команда почне підготовку до міських футбольних змагань на відкритому полі, які пройдуть у весняно-літній період. Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n