Морські порти України працюють у штатному режимі

За інформацією прес-служби ДП «Адміністрація морських портів України» всі морські порти України працюють у штатному режимі. Всі стивідорні компанії, що здійснюють господарську діяльність на території морських портів — функціонують. Перебоїв з обробкою транспортних засобів — не спостерігається. Адміністрація морських портів повністю виконує свої зобов'язання перед приватними і державними стивідорними компаніями, веде постійний діалог з контрагентами підприємства. Партнери володіють повною інформацією щодо роботи портової сфери, всі поточні питання вирішуються оперативно. Підготовка до запланованим днопоглиблювальним, ремонтним роботам і роботам з реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд ведеться без збоїв. Станом на 12:00 21 лютого низка портів скасувала льодову кампанію. Так, розпорядженнями капітанів морських портів з 19 лютого льодова кампанія скасована в Одеському морському порту, з 20 лютого — в Білгород- Дністровському і Іллічівському морських портах, а з 21 лютого — в Керченському морському порту. Прес-служба ДП «АМПУ»

Мініфраструктури вивчає питання розвитку контрейлерних перевезень в Росію і Казахстан

Міністерство інфраструктури України розглядає кілька проектів по введенню контрейлерних перевезень в Росію і Казахстан, повідомив в інтерв'ю Інтерфакс- Україна глава міністерства Володимир Козак. Він зазначив, що по території України відстані не настільки великі для необхідності таких перевезень. «Більше того, ми їх можемо здійснювати тільки від кордону України, так як у нас різна ширина шляхів»,— сказав він. Контрейлерні перевезення — комбіновані залізнично-автомобільні перевезення причепів, напівпричепів, трейлерів (причепів для великовагових неподільних вантажів) або знімних кузовів на залізничній платформі. cfts.org.ua

Керченський портовик отримав високу нагороду

Заступник начальника з операційної діяльності адміністрації Керченського морського порту Олександр Коцар здобув перемогу в номінації «Досягнення в галузі промисловості, транспорту і зв'язку» рейтингу досягнень «Золотий грифон-2013». Нагородження відбулося на минулому тижні в місцевому Палаці культури «Корабел». Підставою для високої нагороди послужило голосування, проведене виконавчим комітетом м. Керчі, яке і визначило кращих мешканців міста, які домоглися високих досягнень у своїй професійній діяльності в 2013 році. Олександр Ігорович брав участь у розробці заходів щодо реструктуризації ДП «Керченський МТП». Завдяки його грамотному підходу і чуйному керівництву, в процесі створення адміністрації Керченського морського порту, збережено тісну співпрацю двох підприємств, взаєморозуміння і повага серед колективів. Трудовий колектив адміністрації Керченського морського порту щиро підтримує вибір міста у нагородженні Олександра Коцаря. Цього керівника відзначає підвищене почуття відповідальності за доручену справу, чуйність до проблем підлеглих, за що має заслужену повагу в колективі рідного підприємства та підприємствах області. Довідка: Щорічний рейтинг досягнень «Золотий грифон» проводиться виконкомом Керченської міської ради з метою активізації інтелектуального, творчого, виробничого і кадрового потенціалу міста, заохочення людей, які зробили значний внесок у розвиток міста Керч. Традиційно голосування проходить у січні. Перший конкурс був проведений в 2000 році. Прес-служба адміністрації Керченського морського порту

Експорт кукурудзи з України в Китай б'є рекорди

За даними офіційної статистики, експорт кукурудзи з України в Китай в січні 2014 р. склав 190,4 тис. тонн, що на 75% перевищує рекордний за останні 10 років показники листопада 2013 р. (109,1 тис. тонн). При цьому питома вага Китаю в загальному обсязі експорту української кукурудзи в звітному місяці виріс до 8% в порівнянні з 3% у листопаді 2013 р. Це дозволило Китаю в січні увійти до списку п'яти провідних країн-імпортерів української кукурудзи. Лідируючими країнами-імпортерами української кукурудзи в зазначений період стали Іспанія (381,1 тис. тонн; 15%), Нідерланди (244,4 тис. тонн; 10%), Португалія (235,8 тис. тонн; 9%) і Єгипет (196,8 тис. тонн; 8%). Слід також зазначити, що весь обсяг української кукурудзи, імпортованої в Китай в січні 2013 р., припав на долю Державної продовольчо-зернової корпорації України. www.apk-inform.com

В Одеському порту за допомогою унікального крану збирають унікальні перевантажувачі

Монтаж причальних перевантажувачів на споруджуваному контейнерному терміналі «Карантинний мол» вступив у завершальну фазу. Наприкінці минулого тижня компанія- підрядник ТОВ «Ремтехморпорт» приступила до виконання останньої і найбільш складної операції крупновузлового монтажу — підйому морських консолей. На даний момент підняті і закріплені на штатних місцях консолі двох перевантажувачів. Нагадаємо, що термінал «Карантинний мол» зводять на паритетних засадах адміністрація Одеського морського порту і компанія-інвестор ДП «ГПК Україна». Закуплені інвестором відповідно до контракту перевантажувачі Liebherr ірландського виробництва прибули в Одеський порт у розібраному вигляді восени минулого року. Перша проблема, з якою зіткнувся підрядник монтажу — в Україні немає кранів відповідної вантажопідйомності для складання таких велетнів, призначених для обробки суден класу постпанамакс (висота порталу — 55 метрів над рівнем причалу, верхня точка А-подібної конструкції фіксується на висоті 78 метрів). - Ми почали збирати перевантажувачі за допомогою вітчизняної техніки,— каже інженер ТОВ «Ремтехморпорт» Олександр Нестеров.— З Рівного привезли 250-тонний монтажний кран на гусеничному ходу. Ще два допоміжних, 90-тонних, для проведення дрібних робіт, знайшли у Києві. А вже в жовтні на термінал ДП «ГПК Україна» прибув взятий нами в оренду у всесвітньо відомої голландської компанії «Мамут» кран вантажопідйомністю 600 тонн з вильотом стріли 96 метрів. За допомогою цього крану були змонтовані портали кранів, головні балки моста, А-подібні конструкції. Цим же краном піднімаємо на 50-метрову висоту морські консолі, кожна з яких досягає 60 метрів в довжину і важить 130 тонн. Як зазначив А. Нестеров, кожна операція з підйому консолі (стикування і з'єднання шарнірних вузлів, запасовка канатів та інш.) займає від 10 до 20 годин. Робота ця складна, потребує граничної концентрації та злагоджених дій усіх учасників — фахівців «Ремтехморпорту», шеф-монтажників від заводу Liebherr і екіпажу голландського крану. Операція з одночасного монтажу трьох суперсучасних причальних перевантажувачів — унікальна як в історії Одеського порту, так і в практиці ТОВ «Ремтехморпорт». ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО ПОРТУ

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n