Маріупольський МТП повертається на 5-денний робочий тиждень

У зв'язку із закриттям льодової навігації і стабілізацією суднозаходів ДП «Маріупольський морський торговельний порт» (ММТП) з 17 березня поточного року повернувся до 40-годинного робочого тижня для незмінних працівників. Нагадаємо, скорочений режим роботи в ДП «ММТП» був встановлений з 3 лютого по причині погіршення льодової обстановки в Азовському морі. Зниження кількості суднозаходів зумовило відставання від планових показників з вантажопереробки. Тому, з метою виконання фінансового плану та недопущення скорочень співробітників керівництвом ДП «ММТП» було прийнято рішення встановити додатковий вихідний день у п'ятницю для всіх незмінних працівників. При цьому в складних погодних умовах злагоджена робота фахівців ДП «ММТП», адміністрації Маріупольського морського порту і філії «Дельта-Лоцман» дозволила Маріупольському порту відпрацювати з мінімально можливою втратою обсягів вантажообігу. Так, за лютий цього року Маріупольський МТП перевалив 459,7 тис. тонн вантажів, з них експортних — 447,9 тис. тонн, імпортних — 6,9 тис. тонн, транзитних — 3,8 тис. тонн і не пов'язаних з морською переробкою — 1,1 тис. тонн. «Зараз ми отримуємо підтвердження номінацій суден і раніше заявлених суднових партій вантажів. Це дозволяє прогнозувати виконання березневого плану з вантажопереробки та дає можливість повернутися до нормального режиму роботи»,— прокоментував директор ДП «ММТП» Олександр Олійник. Протягом останніх декількох років при початку льодової навігації і настанні важких погодних умов Маріупольський МТП переходив на режим скороченого робочого тижня з метою компенсації відставання від планових показників. При цьому, економія фонду оплати праці, досягнута за рахунок 4-денного робочого тижня, завжди відшкодовувалась колективу порту в більш сприятливий економічний період. Так буде і цього року,— переконане керівництво підприємства. Довідка:ДП «Маріупольський морський торговельний порт» входить до четвірки найбільших портів України і розташований на перетині всіх видів транспортних шляхів. Потужності порту дозволяють переробляти понад 17 млн. т вантажів на рік. Порт цілий рік відкритий для заходу суден довжиною до 240 м і осадкою до 8 м. Територія порту складає 78 га, довжина причальної лінії — 3,9 км. Порт має сучасні термінали і комплекси. Ефективність діяльності порту підтверджена сертифікатами ISO 22000, ISO 9001, ISO 14001 та іншими. Прес-служба ДП «ММТП»

Морські порти інтегрують програму ризик-менеджменту в систему управління безпекою

Фахівці ДП «Адміністрація морських портів України» розробили програму «Ідентифікація професійної небезпеки та оцінка ризиків» та Методику оцінки ризиків системи управління безпекою морських портів. Методика оцінки ризиків буде поступово запроваджена в кожному морському порту. Відповідно до програми, управління ризиками, як правило, включає наступні етапи: Збір даних та ознайомлення, ідентифікація небезпек, аналіз ризиків, оцінка ризиків, управління ризиками. Програма оцінки ризиків включає ряд критеріїв в залежності від господарської діяльності в морському порту. Це наявність загрози виникнення аварійних морських подій в морських портах у місцях зберігання, перевалки вантажів; наявність загрози виникнення аварійних морських подій при перевезенні пасажирів; рівень складності робіт з ліквідації наслідків вірогідних аварійних морських подій та надзвичайних ситуацій на суднах, акваторіях морських портів та терміналах; можливі негативні наслідки аварійної морської події для людей і навколишнього природного середовища тощо. Окрім того, спеціалістами ДП «АМПУ» були визначені основні фактори оцінки ризиків системи управління безпекою (СУБ) і рекомендації з їх оцінки. Рекомендації було надіслано керівництву кожного морського порту та вже прийнято до роботи. Серед загальних факторів оцінки ризиків, актуальних практично для всіх українських морських гаваней: ефективність структури адміністрації морського порту, обсяг повноважень персоналу та специфіка його роботи, наявність достатніх матеріальних, фінансових, людських ресурсів для управління морською безпекою, готовність до аварійних ситуацій, наявність відповідного документаційного забезпечення для управління безпекою в морському порту, що відповідає вимогам стандарту ISO 31000. «Ідентифікація професійної небезпеки та оцінка ризиків» — це перший крок ДП «Адміністрація морських портів України» інтегрування ризик-менеджменту в систему управління безпекою. Цілями всієї програми з ризик-менеджменту є безпечна експлуатація суден, створення безпечних для людини умов праці, оцінка усіх виявлених ризиків та забезпечення відповідного захисту»,— коментує новації начальник служби безпеки мореплавства ДП «АМПУ» Юрій Бельский. Прес-служба ДП «АМПУ»

Лоцмани філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» успішно провели по БДЛК великотоннажне судно «MOSCOW RIVER» довжиною 243 метра

13 березня лоцмани філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» успішно завершили триденну лоцманську операцію з проводки по Бузько-Дніпровському лиманському каналу (БДЛК) і постановці на ремонт в сухий док суднобудівного заводу «Океан» судна «MOSCOW RIVER». Лоцманську проводку судна виконали Юрій Лукаш, начальник лінійної лоцманської служби (ЛЛС) «Миколаїв» філії «Дельта-лоцман», Станіслав Кушніренко, начальник портової лоцманської служби (ПЛС) «Миколаїв», Анатолій Кандідатов, старший лоцман ПЛС «Миколаїв» та Андрій Трипільський, лоцман ПЛС «Миколаїв». Складність лоцманської проводки полягала в тому, що танкер «MOSCOW RIVER» має значні габарити: довжина судна — 243,4 м, ширина — 42 м, висота борту — 20,74 м. Аналогічна операція вперше була проведена в травні 2011 р., Коли в сухий док заводу «Океан» був поставлений танкер «NS CONSUL» — судно аналогічне «MOSCOW RIVER». Лоцманська проводка танкера «MOSCOW RIVER» почалася 11 березня: судно взяло лоцмана на борт на рейді порту «Южний» і прослідувало до входу в БДЛК, де змушено було стати на якір за погодними умовами (сильний вітер 17 м/с). 12 березня вітер зменшився до 9 м/с, судно увійшло в БДЛК і продовжило рух по каналу в супроводі потужного морського буксира «Гайдамака» філії «Дельта-лоцман» до акваторії суднобудівного заводу «Океан». Як повідомив Юрій Лукаш, проводка була складною не тільки через великі габарити танкера, але також і істотно утруднював роботу вітер, що посилився до 14 м/с, який викликав сильний дрейф «MOSCOW RIVER». При підході до рейду НСЗ «Океан» вітер знову значно посилився, тому судно було поставлене на якір. Операція з постановки «MOSCOW RIVER» в сухий док суднобудівного заводу «Океан» була розпочата 13 березня за сприятливих погодних умов (вітер до 5 м/с). Під керівництвом лоцманів буксири «Туман», «Юпітер», «Тур» і «Херсон» справили розкантовки танкера, виставили його точно на вхід в док і забезпечили чіткий рух судна за курсом. Проводка трохи ускладнилася необхідністю руху судна кормою вперед, малими глибинами за бровкою суднового ходу і його вузькістю. Необхідно було завести танкер шириною 42 м у ворота дока шириною всього 60 м! В результаті чітких і злагоджених дій лоцманів, команди судна і буксирів, берегових служб заводу, танкер «MOSCOW RIVER» успішно зайняв своє місце в доці, де будуть проводиться ремонтні роботи. Всього заводу належить виконати ремонт шести подібних суден. Судна цього класу є одними з найбільших вантажних суден, які пройшли по Бузько-Дніпровському лиманському каналу. Основні характеристики танкера «MOSCOW RIVER». Довжина — 243,4 м, ширина — 42 м, висота борту від кіля — 20,74 м, дедвейт — 106,552 тис.т. Тип — AFRAMAX. Побудовано в 1999 р. Спеціалізація: сира, неочищена нафта. Прапор - LIBERIAN, порт приписки — Монровія, класифікаційне товариство — Det Norske Veritas. Прес-служба філії «Дельта-лоцман»

В порту «Октябрськ» продовжують залучення інвесторів

12 березня 2014 року в спеціалізованому морському порту «Октябрськ» відбулось засідання Ради порту. На зустрічі члени Ради обговорили заходи, що здійснюються портом для виконання Плану розвитку в частині залучення інвесторів. Так, обговорювалась пропозиція ТОВ «Стивідорна інвестиційна компанія» з реалізації інвестиційного проекту з будівництва морського терміналу з накопичення і перевантаження сільськогосподарської продукції на земельній ділянці, що безпосередньо межує з територією СМП «Октябрськ». На сьогодні компанія почала процес підготовки відповідної проектної документації, після чого почнеться фаза предметного обговорення проекту. Також була заслухана доповідь керівництва ТОВ «ТрансЮкрейн» щодо стадії підготовки документації проекту з будівництва комплексу з переробки зріджених вуглецевих газів, світлих нафтопродуктів та інших вантажів. Нагадаємо, відповідний меморандум про співробітництво було підписано 18 липня 2013 року між представниками Міністерства інфраструктури України, Миколаївської обласної державної адміністрації та СМП «Октябрськ». Вищезазначені проекти сприятимуть не тільки поліпшенню існуючих показників господарчої діяльності порту, збільшенню прибутковості та модернізації перевантажувальних процесів, а й зроблять значний внесок в розвиток Миколаївського регіону.Прес-служба адміністрації СМП «Октябрськ»

У порту «Южний» запрацювала «вільна практика» оформлення суден

У порту «Южний» вперше було оформлено судно в режимі «вільної практики». Перший досвід застосування такої процедури вже продемонстрував значне скорочення часу непродуктивного простою флоту. Починаючи з 12 березня 2014 року в морському порту «Южний» почав діяти режим оформлення суден, що передбачає обмін інформацією з агентами, портовими операторами, контролюючими та іншими органами паралельно в паперовому та електронному вигляді. Такий режим дозволяє застосовувати процедуру «вільної практики». Першим судном, що пройшло оформлення за принципом «вільної практики», став газовоз GAS GROUPER (прапор Маршаллових островів). Воно зайшло у порт в ніч на 13 березня для завантаження аміаком біля причалу № 3. Ошвартоване судно було о 0:30, після чого відразу почалася підготовка до здійснення вантажних операцій. Близько 2:30 у вантажні приміщення почали надходити перші тонни вантажу. Таким чином, вже перший досвід застосування «вільної практики» в «Южному» продемонстрував скорочення часу непродуктивного простою флоту на 2 години. Підготовча робота до впровадження першого модуля Інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС) тривала близько півроку. Орієнтуючись на досвід і напрацювання колег з Одеського морського порту, фахівці адміністрації «Южного» і Центру обробки даних компанії «ППЛ 33-35» здійснили ряд адміністративних і технічних заходів щодо організації роботи інформаційної системи обміну електронними документами. Наразі «вільна практика» працює в тестовому режимі. Незабаром процедурою швидкого оформлення зможуть скористатися всі судна, які швартуються біля причалів порту. Як відзначають фахівці адміністрації морського порту «Южний», впровадження тільки «вільної практики» дозволить додатково обробляти приблизно 2 млн. тонн вантажів на рік. Прес -служба адміністрації морського порту «Южний»

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n