За літо в оздоровчому центрі Одеського порту відпочинуть понад 620 школярів

7 серпня стартувала 4-а зміна в дитячому оздоровчому центрі «Юний судноремонтник», що знаходиться на балансі ДП «Одеський морський торговельний порт». За інформацією завідуючої установою Ольги Вдовиченко, на останню зміну в центр заїхало 135 дітей. У цілому ж за сезон, який завершиться 27 серпня, у «Юному судноремонтнику» відпочинуть понад 620 хлопчиків та дівчат. Більше половини з цього числа складають діти та онуки працівників адміністрації ОМП, ДП «ОМТП», стивідорних компаній Одеського порту. — Культурно-розвиваючу програму в нинішньому сезоні ми намагалися зробити якомога різноманітнішою, -розповідає О. Вдовиченко.- Окрім купань у морі, екскурсій до музеїв та художніх галерей міста, тематичних вечорів, практикуються походи у кіно, ігроленди та океанаріуми … В якості вихователів і вожатих, як і в минулі роки, у нашому центрі працюють студенти Тернопільського педагогічного університету, харчоблок обслуговують учні Хмельницького агротехнічного ліцею. Довідка. ДОЦ «Юний судноремонтник» ДП «ОМТП» внесений до Реєстру дитячих оздоровчих таборів України. Заклад було відкрито при Одеському судноремонтному заводі № 1 в 1951 р. У 1996 р. «Ю.С.» отримав статус госпрозрахункового структурного підрозділу заводу, а з 2007 р., після приєднання СРЗ до Одеського порту, функціонує як госпрозрахунковий структурний підрозділ ДП «ОМТП». ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Вантажоперевалка у січні-липні 2013 року

За оперативними даними служби економіки та фінансів АОМП, обсяг перероблених вантажів на причалах Одеського порту в липні ц.р.склав 1513,7 тис. тонн, що на 240 тис. тонн менше результату аналогічного періоду минулого року.У цілому, за 7 місяців ц.р.вантажообіг становить 11987,1 тис. тонн («мінус» 2891 тис. тонн до січня-липня 2012, або 80,6%). При цьому, відставання по сухих вантажах незначне: всього 2–3 відсотки, як за місяць, так і по зростаючій за 7 міс.: - Липень: 1194,6 тис. тонн («мінус» 28 тис. тонн або 97,7% до липня 2012 р.),- Січень-липень: 9658,5 тис. тонн («мінус» 311,9 тис. тонн або 96,9% до аналогічного періоду минулого року). Значне зростання тоннажу перевалки за 7 місяців ц.р.зафіксовано за такою номенклатурою: — Контейнери: 3628,3 тис. тонн (123,9% до аналогічного періоду минулого року); — Руда навалом: 1612,2 тис. тонн (118,4%); — Цитрусові, банани: 141,7 тис. тонн (133,2%). У відношенні наливних вантажів ситуація ніяк не змінилася: за 7 місяців цього року перероблено приблизно половина від обсягу 2012 р. Цифра по наливних за липень — 319,1 тис. тонн («мінус» 212 тис. тонн, або 60,1%),за січень-липень — 2328,6 тис. тонн («мінус» 2579 тис. тонн, або 47,4%). Як вже неодноразово повідомлялося, значне падіння перевалки наливних в Одеському порту викликано переорієнтацією нафтопродуктів казахстанського походження на російські чорноморські порти.Останнє, у свою чергу пояснюється різницею в рівнях залізничних тарифів, що діють при перевезеннях вантажів з Казахстану в Україну і всередині країн Митного Союзу. Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

Громадська організація «Еко-Порт» прийняла до своїх лав активістів-екологів з адміністрацій морських портів України

Склад ГО «Еко-Порт» розширився за рахунок вступу до організації громадських екологів портів Білгород-Дністровський, Бердянськ, Євпаторія, Іллічівськ, Ізмаїл, Керч, Маріуполь, Севастополь, Феодосія, Херсон, Южний, Ялта, а також філії «Дельта-Лоцман».Прийом нових членів організації відбувся на початку серпня на звітно-виборчих зборах об'єднання, котрі відбулися в Одеському порту.У зборах взяли участь голова Громадської ради при Державних екологічних інспекціях Одеської області і Північно-західного регіону Чорного моря Юрій Геращенко та заступник начальника адміністрації Одеського морського порту з безпеки Ігор Кізлак. У своїй звітній доповіді голова ГО «Еко-Порт» Сергій Перфільєв зупинився на основних заходах, проведених екологами Одеського порту в період 2011–2012 рр.Серед іншого, були згадані організація екологічної експедиції на о.Зміїний, громадський контроль і нагляд за станом об'єкта в рамках вирішення проблеми ліквідації отрутохімікатів у сховищі біля с.Алтестове, ініціативи щодо збереження паркової зони в приморській частині Одеси, порятунку Куяльницького лиману, відкриття міні-дендропарку і бювету питної води на території Одеського порту та ін. Учасники зборів оцінили роботу ГО «Еко-порт» на «добре» і одноголосно довірили Раді організації на чолі з С. Перфільєвим у колишньому складі вести екологічну діяльність на період наступних двох років. Подякувавши колегам за надану довіру, голова об'єднання заявив, що з утворенням Адміністрації морських портів України у «Еко-порту» відкриваються нові перспективи для ефективної роботи, оскільки керівництво Адміністрацій морських портів приділяє першочергову увагу питанням забезпечення екологічної безпеки в портах. - Реформа морської галузі створює унікальну можливість перетворення нашої організації в загальногалузеве громадське об'єднання,- підкреслив С. Перфільев.- Ми зможемо поширити передовий досвід на інші порти, ставити і вирішувати завдання щодо поліпшення природоохоронної діяльності в масштабах усього морського узбережжя України.У цьому напрямку вже розпочато роботу.І першим її результатом стало прийняття до нашої громадської організації активістів-екологів з дванадцяти адміністрацій та філії «Дельта-Лоцман» … ДОВІДКА. Громадська організація «Еко — Порт» створена в березні 2009 р. з ініціативи працівників Одеського порту і стала першим громадським екологічним об'єднанням у морській галузі України.«Еко-Порт» прийнятий до складу Громадської ради при Держекоінспекції в Одеській області.Спочатку, однією з головних цілей організації було декларовано захист екологічних прав та інтересів працівників Одеського порту і громадян Одеського регіону. Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

Пожежні Одеського порту ліквідували умовне загоряння на транзитному терміналі

6 серпня на території транзитно-вантажного терміналу (ТВТ) Одеського порту, що нині входить до служби логістики і комерційної роботи Адміністрації Одеського морського порту, пройшли пожежно-тактичні навчання.До заходу залучався особовий склад портових пожежних команд № 1, № 2 та добровільна пожежна дружина ТВТ. За легендою загоряння відбулося на першому поверсі будівлі митного поста.Пожежні, спільно з членами ДПД, організували евакуацію персоналу, виявили та локалізували вогнище умовного загоряння, надали допомогу «потерпілим». ТВТ розташований в районі вул. Одарія на розв'язці транспортної естакади, що веде в район «Сухого» порту.Термінал був відкритий у 2005 році для вдосконалення логістики автомобільного транспорту в інтересах операторів портових потужностей з перевалки контейнерів.ТВТ — один з найбільших виробничих комплексів порту, на якому щодня перебувають близько 40–60 автомобілів-контейнеровозів, понад сотні працівників адміністрації порту, а також державних контролюючих органів, агентських та інших підприємств, зберігається чимало матеріальних цінностей. Тому пожежникам дуже важливо було вивчити умови бойової роботи на даному об'єкті, відшліфувати взаємодію з іншими службами на випадок надзвичайної ситуації. За словами начальника служби пожежної безпеки (СПБ) Адміністрації Одеського морського порту Юрія Третьякова, аналіз інформації, зібраної «посередниками» навчань, в ролі яких виступали інженери СПБ, дозволить зробити конкретні кроки для підвищення боєготовності пожежних підрозділів. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Кабмін визначив спеціалізацію українських морських портів

Кабінет міністрів визначив спеціалізацію морських портів України. Це закріплено розпорядженням Кабміну № 548 від 11 липня 2013 року, передає Інтерфакс-Україна. Згідно з текстом стратегії, на перевалці нафти і нафтопродуктів будуть спеціалізуватися Одеський і Феодосійський порти; на перевалці хімічних вантажів наливом — порт Южний; вантажів для металургії (залізорудна сировина, вугілля, чорні метали) — Одеський, Маріупольський, Іллічівський, Керченський і Южний порти; перевалці зернових вантажів — Одеський, Іллічівський, Миколаївський і Херсонський порти; вантажів у контейнерах — Іллічівський та Одеський порти. Пасажирські перевезення, забезпечення розвитку туристичного бізнесу, обслуговування круїзних лайнерів здійснюватимуться в Одесі, Севастополі та Ялті. Спеціалізація морських портів за основною номенклатурою вантажів, виходячи з кон'юнктури ринку, визначається з урахуванням наступних критеріїв: питома вага обробки вантажів; територіальна близькість морського порту до сировинної бази та виробництва; обмеженість існуючої інфраструктури та наявність перспективних територій розвитку морського порту; оптимальність шляхів транспортування вантажів. Напрями розвитку морських портів визначаються з урахуванням їх основного вантажопотоку і поточної кон'юнктури ринку. На думку розробників стратегії, її реалізація дозволить підвищити імідж України як морської держави і конкурентоспроможність портової галузі; забезпечити перевалку 210 млн. тонн вантажів на рік; залучити приватні інвестиції в обсязі 26 млрд. гривень для розвитку портової інфраструктури; створити потужності для перевалки в портах не менше 250 млн. тонн вантажів на рік; підвищити до 75-80% ефективність використання перевантажувальних комплексів; впровадити стимулюючі тарифи на послуги, що надаються у морських портах; забезпечити щорічно надходження до держбюджету в обсязі 1,54 млрд. гривень; створити додатково 15 тис. робочих місць. cfts.org.ua

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n