Ратифікація Конвенції «Про працю в морському судноплавстві» захистить права українських моряків

Ратифікація в Україні Конвенції Міжнародної організації праці «Про працю в морському судноплавстві» допоможе захистити наших моряків від дій недобросовісних роботодавців. Для приведення українського законодавства у відповідність до документу буде створено міжвідомчу робочу групу під загальним керівництвом заступника Голови Укрморрічінспекції Миколи Севиріна. Про це 12 листопада 2013 року повідомив заступник Міністра інфраструктури України Дмитро Демидович під час міжвідомчої наради з цього питання. «Конвенція МОП-2006 закріплює абсолютно зрозумілі правила та умови праці моряків, гарантує їм право на відпочинок, на отримання заробітної плати, на медичне обслуговування тощо, тобто дозволяє на 100% захистити їх від недобросовісного роботодавця та від підприємств з посередництва у наймі й працевлаштуванні моряків, які на сьогоднішній день не несуть жодної відповідальності,− підкреслив Дмитро Демидович. − І ми повинні докласти максимум зусиль для того, щоб цей документ був якомога швидше ратифікований в Україні, адже за цим стоять долі щонайменше 75 тисяч українських моряків». За словами Миколи Севиріна, основними проблемами українських моряків, професіоналізм яких не підлягає сумніву в усьому світі, є те, що вони, за рідким винятком, змушені працювати навіть без укладення трудових угод. Нагадаємо, 20 серпня 2013 року згадана Конвенція набрала чинності. На даний час її ратифікувала 51 країна із загальним тоннажем флоту 76,2% світового обсягу. Документ, об'єднавший в собі понад 70 нормативно-правових актів у галузі морського торговельного судноплавства, вважається четвертою складовою, що доповнила перелік найважливіших міжнародних нормативних документів, таких як Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі 1974 року (СОЛАС-74), Міжнародна конвенція по запобіганню забруднення з суден 1973 року (МАРПОЛ 73/78), Міжнародна конвенція про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДМНВ-78/95).  sismit.gov.ua

Ветерани Одеського порту відвідали будівельний майданчик нового контейнерного терміналу «Карантинний мол»

13 листопада група активістів ГО «Рада ветеранів Одеського порту» (близько 50 осіб) відвідала з екскурсією споруджуваний контейнерний термінал «Карантинний мол». Ветерани оглянули гідротехнічні споруди нового терміналу, прослухали лекцію фахівця про передісторію проекту, що має велике значення для зміцнення конкурентоспроможності порту та розвитку економіки регіону в цілому. - Ми були буквально приголомшені масштабом будівництва, — поділився враженнями представник Ради ветеранів Борис Фетісов. - Якщо попередні екскурсії по порту викликали у ветеранів почуття ностальгії за їх трудовою молодістю, то відвідини «Карантинного молу» дали можливість нам зазирнути в майбутнє нашого підприємства… Б. Фетісов висловив подяку адміністрації Одеського порту, дирекції ДП «ОМТП» і профспілці порту за постійну турботу про ветеранів, надання людям, які присвятили роботі на причалах більшу частину свого життя, можливості і далі бути в курсі подій, і на пенсії відчувати себе частиною великої сім'ї одеських портовиків. Довідка. Розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту — один з найбільших інвестиційних проектів, що реалізуються в даний час в морській галузі України на умовах державно-приватного партнерства. Його загальна вартість становить близько 5 млрд гривень. Більше половини від названої суми вкладає приватний інвестор — німецька компанія ДП «ГПК-Україна». Перша паля в основу терміналу «Карантинний мол» була занурена навесні 2010 р. Введення об'єкта в експлуатацію заплановано на 2014-й рік. Прес-служба адміністрації Одеського морського порту.

Підсумки роботи морських портів України за 10 місяців 2013 року

У січні- жовтні обсяг вантажопереробки в морських портах України склав 117,7 млн. тонн — 94,7% до аналогічного періоду 2012 року. У тому числі: — Державними стивідорами системи Міністерства інфраструктури України перероблено 44,7 млн. тонн (частина в загальному обсязі — 38%);— Приватними стивідорами через всі причали перероблено 73 млн. тонн (частина в загальному обсязі — 62%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» перероблено 39 млн. тонн (частина в загальному обсязі — 33,1%)+ Українські морські порти наростили переробку імпортних вантажів до 15 млн. тонн (приріст на 10,4%), і каботажних до 2,4 млн. тонн (приріст на 36,3%). Переробка експортних вантажів склала 77,5 млн. тонн (97,1% від обсягів минулого року), транзитних — 22,6 млн. тонн (77,3% до торішніх показників). Слід зауважити, що переробка контейнерів стивідорними компаніями в морських портах становила – 648 367 TEU (107,5% обсягу минулого року). Більш деталбную інформацію дивіться у розділі «Показники роботи». Пресс-служба ГП «АМПУ»

Переробка вантажів морськими портами України

Бердянський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Бердянському морському порту склав 1701,7 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1523,0 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 89,5%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 178,7 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 10,5%) Білгород — Дністровський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Білгород — Дністровському морському порту склав 589 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Євпаторійський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Євпаторійському морському порту склав 815 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Ізмаїльський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Ізмаїльському морському порту склав 2180,64 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 2160,94 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 99,1%);— Приватними стивідорами через всі причали — 19,7 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 0,9%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 8,4 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 0,4%) Іллічівський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Іллічівському морському порту склав 13093,74 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 8151,9 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 62,3%);— Приватними стивідорами через всі причали — 4941,84 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 37,7%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 3021,12 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 23,1%) Керченський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Керченському морському порту склав 2543,3 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1659,80 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 65,3%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 883,5 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 34,7%)Маріупольський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Маріупольському морському порту склав 12165,47 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 11551,0 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 94,9%);— Приватними стивідорами через всі причали — 614,47 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 5,1%) Миколаївський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Миколаївському морському порту склав 15907,15 тис. тонн, в т. ч.:— Приватними стивідорами через всі причали — 15907,15 тис. тонн;— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 8151,76 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 51,3%) Одеський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Одеському морському порту склав 17879,22 тис. тонн, в т. ч.:— Приватними стивідорами через всі причали — 17879,22 тис. тонн— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 17744,57 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 99,2%) Ренійський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Ренійському морському порту склав 2301,3 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 434,35 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 18,9%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 1866,95 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 81,1%) Севастопольський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Севастопольському морському порту склав 3817,6 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 206,6 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 5,4%);— Приватними стивідорами через приватні причали — 3611,0 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 94,6%). Скадовський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Скадовському морському порту склав 214 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). СМП «Октябрьск»За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по СМП «Октябрьск » склав 4235,28 млн. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1503,09 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 35,5%);— Приватними стивідорами через приватні причали — 2732,19 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 64,5%) Морський порт «Усть — Дунайськ»За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по морському порту «Усть — Дунайськ» склав 20,6 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Феодосійський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Феодосійському морському порту склав 2187,1 млн. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Херсонський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Херсонському морському порту склав 2854,58 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1860,27 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 65,2%);— Приватними стивідорами через всі причали — 994,31 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 34,8%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 987,13 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 13,6%) Морський порт «Южний»За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по морському порту «Южний» склав 35108,9 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 12595,35 млн. тонн (частка в загальному обсязі — 35,9%);— Приватними стивідорами через всі причали — 22513,55 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 64,1%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 5851,94 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 16,7%). Ялтинський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Ялтинському морському порту склав 113 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Прес-служба ДП «АМПУ»

Український уряд створює сприятливі умови для китайських інвесторів

Про це 12 листопада заявив міністр доходів і зборів України Олександр Клименко під час зустрічі з надзвичайним і повноважним послом КНР в Україні Чжан Сиюнем, повідомляє прес -служба Міндоходов. «Ми готові підтримувати китайський бізнес в Україні, зацікавлені у відкритті представництв. Міндоходов відповідає за податкову і митну політику. Тому наше завдання сьогодні — створення оптимальних умов для інвестицій та розвитку бізнесу. Китайські інвестори повинні відчувати себе в Україні як вдома»,— зазначив О. Клименко. У свою чергу, Ч. Сиюнь зазначив бажання китайського бізнесу працювати на ринках України. Такому прагненню, на його думку, краще сприяє і підтримка, яку компанії отримують від уряду України. «Ми вдячні за підтримку діяльності нашого бізнесу. Ми не тільки отримуємо політичну, економічну, фінансову і дружню підтримку з українського боку, а й аудиторську, і податкову»,— підкреслив він. Глава Міндоходов запевнив посла КНР в максимальній підтримці китайських інвесторів і готовності оперативно вирішувати питання податкового та митного характеру, що виникають у китайського бізнесу в Україні.  www.apk-inform.com

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n