Кожен керівник повинен чітко уявляти: в якому напрямку розвивати підприємство (з тез зустрічі В. Севрюкова і Ю. Васькова з колективом Одеського порту)

2013 рік був роком реформи портового комплексу та розробки безлічі нормативно-правових актів, що забезпечують повноцінне функціонування новоствореної Адміністрації морських портів. На наступний рік Міністерство інфраструктури ставить перед портовиками задачу з практичної реалізації програм розвитку кожного підприємства. Ці заяви були зроблені на зустрічі представників керівництва морської галузі з колективом Одеського порту. У зустрічі взяли участь директор Департаменту державної політики в галузі морського і річкового транспорту МІУ Володимир Севрюков і голова Адміністрації морських портів України Юрій Васьков. Як безумовне досягнення 2013 року В. Севрюков відзначив виконання всіх обіцянок, даних Міністерством інфраструктури в частині забезпечення соціального характеру портової реформи. - Загалом при реформуванні ми свої зобов'язання виконали і по збереженню соціальних стандартів, і по укладенню нових Колективних договорів, — підбив підсумок директор Департаменту. Також В. Севрюков розповів про стабілізацію роботи портів Дунайського регіону, до яких, завдяки введеним знижкам на залізничні перевезення, пішов вантажопотік.Говорячи про проблемні питання галузі, директор Департаменту приділив увагу питанням, пов'язаних з концесією об'єктів портової інфраструктури. Ю. Васьков в свою чергу, почав виступ з короткого підбиття підсумків півріччя діяльності АМПУ, а також зазначив, що рік, що минає цілком можна назвати роком портів в Міністерстві інфраструктури. Сподіваємося, що і наступний рік буде таким самим. Тільки з акцентом в більш прикладну площину — конкретні інвестиційні проекти, які закладені в довгострокові плани розвитку портів. - Головним завданням вашого колективу є: вже сьогодні мати уявлення — які проекти ви будете реалізовувати в 2014, 2015, 2016 і в наступні роки. Кожен керівник повинен розуміти — в якому напрямку треба рухатися. Іншими словами, оцінка роботи кожного керівника, принаймні з боку Адміністрації морських портів, здійснюватиметься виключно виходячи з його ініціатив і здібностей з розвитку морського порту. Вже з 2014-го року в нас почнуть запитувати: які проекти розвитку розпочаті в кожному конкретному порту. Від цього в кінцевому підсумку залежить конкурентоспроможність галузі, виконання соціальних програм трудових колективів, створення нових робочих місць, — завершив свій виступ Ю. Васьков. Прес -служба адміністрації Одеського морського порту

Завершено модернізацію тренажерного центру з підготовки та перепідготовки лоцманів і лоцманів-операторів

Філія «Дельта-Лоцман» ДП «АМПУ» завершив комплекс робіт з модернізації Галузевого тренажерного центру з підготовки та перепідготовки лоцманів і лоцманів — операторів служб регулювання руху суден (СРРС). Надання лоцманських послуг та послуг регулювання руху суден є важливою складовою забезпечення безпеки судноплавства, де головними діючими суб'єктами виступають морські лоцмани і лоцмани — оператори СРРС. «Згідно резолюцій Міжнародної морської організації (IMO) і Міжнародної організації маякових служб (IALA) професію лоцмана і лоцмана -оператора СРРС відповідні фахівці отримують в результаті тренажерної підготовки в спеціалізованих центрах і шляхом обов'язкового практичного стажування на робочих місцях під керівництвом інструкторів — досвідчених лоцманів і лоцманів — операторів СРРС. Надалі, з урахуванням розвитку морського флоту, професійний рівень фахівців та удосконалення їх знань повинні забезпечуватися шляхом періодичної перепідготовки в спеціалізованих тренажерних центрах», - зазначив начальник тренажерного центру філії «Дельта-лоцман» Сергій Білозеров.— «В Україні наказом Міністерства інфраструктури України від 12.09.2013 р. № 689 тренажерний центр філії «Дельта-лоцман» ДП«АМПУ» уповноважений проводити підготовку та перепідготовку морських лоцманів, і лоцманів — операторів СРРС». Тренажерним центром щорічно виконується значна кількість робіт з відпрацювання лоцманським складом тренажерних вправ по заведенню, швартуванні, відшвартуванні і виведенню суден, як до діючих причалів, так і до знов побудованих. У результаті модернізації, бібліотека тренажерного комплексу поповнилася сценами візуалізації акваторій портів Феодосійського, Маріупольського та Севастопольського регіонів, а також новими моделями суден. За 2013 р. в центрі підготовлено 12 лоцманів і 12 лоцманів-операторів. Перепідготовку пройшли 70 лоцманів і 53 лоцмани-оператори. Дана модернізація дозволить підвищити загальний рівень тренажерної підготовки, як лоцманського складу зазначених портів, так і лоцманів — операторів СРРС цих регіонів. Поповнення бібліотеки суден тренажерного комплексу новими сучасними моделями дозволить в цілому підвищити якість підготовки лоцманів будь-якого регіону. Прес-служба філії «Дельта-Лоцман»

АМПУ стала членом асоціації «Укрзовніштранс»

ДП «Адміністрація морських портів України» стало членом об'єднання «Укрзовніштранс». Відповідний сертифікат розміщено у рубриці «Ліцензії та сертифікати» на офіційному сайті ДП «АМПУ». Членство в асоціації розширює міжнародні можливості учасників. Зокрема, підприємство — учасник асоціації може вступити в індивідуальні члени Міжнародної федерації експедиторських асоціацій (ФІАТА) за рекомендацією Асоціації, приймати на пільгових умовах участь у щорічних конференціях професіоналів в галузі транспорту, експедирування та логістики, що проходять в рамках Міжнародної транспортної тижня в Одесі, а також у щорічних засіданнях конгресу ФІАТА. Також членство в організації дає учасникам можливість направляти співробітників для проходження професійної підготовки та підвищення кваліфікації відповідно до міжнародних стандартів ФІАТА. Довідка:Асоціація транспортно-експедиторських і логістичних організацій України «Укрзовніштранс» — лідер на транспортно-експедиційного ринку. Історія створення Асоціації починається з 1992 року, коли в Одесі, 17 лютого, 12 транспортно-експедиторських підприємств колишнього «Союзвнештранса» Міністерства зовнішньої торгівлі СРСР, прийняли рішення про створення Асоціації транспортно-експедиторських організацій України «Укрзовніштранс». Виконуючи рішення установчих зборів, Статут Асоціації був зареєстрований в Державній адміністрації Києва 22 травня 1992 року. Ця дата є точкою відліку початку роботи Асоціації «Укрзовніштранс». Прес-служба ДП «АМПУ»

Верховна Рада розгляне створення вільних економічних зон в Одеській області

Народні депутати Сергій Гриневецький та Юрій Крук розробили законопроекти, які пропонують створити спеціальні (вільні) економічні зони (СЕЗ) в Одесі і Рені (Одеська область). Про це пише видання “Виборчком”. Внесення змін до законів «Про спеціальну (вільну) економічну зону „Порто-франко“ на території Одеського морського торгового порту» та "Про спеціальну економічну зону «Рені», які стосуються регулювання інвестиційної діяльності на території цих вільних економічних зон, згідно з пояснювальною запискою до законопроектам, повинно «сприяти розвитку портів і залученню нових вантажопотоків та інвестицій». Як сказано в законопроекті, їх стратегічною метою в найближчій перспективі є досягнення рівня розвитку Одеського та Ренійського портів, який зміг би забезпечити їх функціонування як повноправних елементів міжнародної транспортної системи. Зміни в ці законопроекти встановлюють порядок роботи вільних економічних зон «Порто- франко» і « Рені», порядок оподаткування підприємницької діяльності на їх території, а також порядок руху товарів і послуг через їх кордон.  trassae95.com

Порт « Южний» вперше приймає 300-метровий контейнеровоз

22 грудня лоцмани філії «Дельта-Лоцман» ДП «АМПУ» завели і ошвартовали до контейнерного терміналу компанії «Трансінвестсервіс» (порт «Южний») контейнеровоз «MAERSK BROOKLYN» місткістю 4300 TEU. Начальник портової лоцманської служби «Южний» Віктор Пилипенко і лоцман Сергій Рева вперше виконали проводку практично 300-метрового контейнеровоза до терміналу «ТІС». Навігаційний супровід виконав лоцман — оператор поста регулювання руху суден «Южний» Олександр Попов. Лоцманські роботи виконані бездоганно, що на практиці підтверджує можливість обробки таких суден у причалів компанії «ТІС». Довідка.Контейнеровоз «MAERSK BROOKLYN» працює на лінії оператора Maersk Line між Латинською Америкою і Чорним морем. Довжина: 294 м, ширина: 32 м, осадка: 12.4 м, максимальна місткість: 4300 TEU. Порт приписки: Copenhagen. Побудований: 2007 р. Пресс-служба адміністрації морського порта «Южний»

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n