Завдяки соціальній програмі Ізмаїльського порту понад 200 портовиків та членів їх сімей відпочили цього літа в оздоровчих закладах Одеської області

Так, з початку літа в дитячих оздоровчих закладах Одеської області за рахунок Фонду соціального страхування відпочило 34 дитини ізмаїльських портовиків. Для сімейного відпочинку адміністрація порту надала затишні котеджі на базі відпочинку «Портовик». Базу відпочинку на березі озера Ялпуг, одного з найбільших та найчарівніших водойм Європи, відвідали 30 працівників порту та їх сім'ї, а також 133 непрацюючих пенсіонери. На санаторно-курортне лікування за рахунок Фонду соціального страхування було направлено 7 працівників порту, у тому числі одна людина – в санаторій матері та дитини. Традицією для портовиків стали організовані оздоровчі одноденні морські поїздки. Наприклад, у липні на відпочинку побували 45 працівників порту та членів їхніх родин. А відкрився літній сезон у День захисту дітей екскурсією в одеський дельфінарій «Немо».

Вантажі «ДП» «МТП «Южний» стануть чистішими

На двох стрічкових пересувних конвеєрах комплексу вагоноперекидача порту «Южний» встановлено нове обладнання – цифрові конвеєрні метало-детектори «Бар'єр-408». Ці прилади здійснюють контроль та пошук сторонніх металевих предметів у металізованих вантажах: залізорудному концентраті, окатиші та вугіллі. При виявленні стороннього металевого предмету на транспортерній стрічці метало-детектор зупиняє привід конвеєра, включає сигналізацію і створює запис в реєстраторі подій. Після цього модуль метало-детектора «Бар'єр-408» обчислює розмір виявленого металу і відображає його на цифровому індикаторі. У разі виявлення декількох сторонніх металів на транспортерній стрічці в зоні пошуку метало-детектора цифровий індикатор відображає їх загальний розмір. Це дозволяє виключити пропуск металу, якщо на одній ділянці стрічки знаходиться кілька сторонніх металевих предметів. Слід зазначити, що у 2009 році вперше на двох стрічкових пересувних конвеєрах були встановлені цифрові конвеєрні метало-детектори «Бар'єр-407» вітчизняного виробництва. Вони добре зарекомендували себе у використанні, але технічний прогрес не стоїть на місці. На думку фахівців порту «Бар'єр-408» є більш сучасним обладнанням. Використання метало-детекторів подібного типу дозволяє зберігати цілісність обладнання, у тому числі транспортерних стрічок та проводити очистку вантажів. Довідка. Комплекс вагоноперекидачів порту «Южний» введений в експлуатацію у грудні 1986 року разом з будівлею циклонів, підземною конвеєрною галерею та естакадою, перевантажувальними і приводними станціями, конвеєрними станціями, стакерами. Він призначений для вивантаження навалювальних вантажів з піввагонів.

За літо в оздоровчому центрі Одеського порту відпочинуть понад 620 школярів

7 серпня стартувала 4-а зміна в дитячому оздоровчому центрі «Юний судноремонтник», що знаходиться на балансі ДП «Одеський морський торговельний порт». За інформацією завідуючої установою Ольги Вдовиченко, на останню зміну в центр заїхало 135 дітей. У цілому ж за сезон, який завершиться 27 серпня, у «Юному судноремонтнику» відпочинуть понад 620 хлопчиків та дівчат. Більше половини з цього числа складають діти та онуки працівників адміністрації ОМП, ДП «ОМТП», стивідорних компаній Одеського порту. — Культурно-розвиваючу програму в нинішньому сезоні ми намагалися зробити якомога різноманітнішою, -розповідає О. Вдовиченко.- Окрім купань у морі, екскурсій до музеїв та художніх галерей міста, тематичних вечорів, практикуються походи у кіно, ігроленди та океанаріуми … В якості вихователів і вожатих, як і в минулі роки, у нашому центрі працюють студенти Тернопільського педагогічного університету, харчоблок обслуговують учні Хмельницького агротехнічного ліцею. Довідка. ДОЦ «Юний судноремонтник» ДП «ОМТП» внесений до Реєстру дитячих оздоровчих таборів України. Заклад було відкрито при Одеському судноремонтному заводі № 1 в 1951 р. У 1996 р. «Ю.С.» отримав статус госпрозрахункового структурного підрозділу заводу, а з 2007 р., після приєднання СРЗ до Одеського порту, функціонує як госпрозрахунковий структурний підрозділ ДП «ОМТП». ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Кращий одеський півзахисник століття, працівник Одеського порту Анатолій Дорошенко сьогодні відмічає ювілей

Анатолій Дорошенко назавжди увійшов в історію одеського футболу як автор першого гола «Чорноморця» в єврокубках. 17 вересня 1975 року при переповнених трибунах стадіону ЧМП на 33-й хвилині матчу з римським «Лаціо» Анатолій Дорошенко відгукнувся на простріл Володимира Нечаєва і «образив» воротаря італійців Пулліччі. Цей гол — не єдина яскрава сторінка А. Дорошенко у футболі. На полі його виділяли висока техніка володіння м'ячем, ефектний дриблінг, тонке тактичне чуття. Не дарма за результатами недавнього опитування фахівців футболу Дорошенко був визнаний кращим півзахисником в одеському футболі за сторіччя. А Одеса за всіх часів була багата на талановитих хавбеків. З 2004 року Анатолій Дорошенко працює в Одеському порту. Він старший механік — змінний помічник капітана нафтосміттєзбирача «НМС-51». Спортивне минуле нинішній роботі анітрохи не перешкода, а, навпаки, спорт, вважає Анатолій Григорович, виховує в людині якості необхідні у будь-якій справі: працьовитість, цілеспрямованість, самодисципліну. Завдяки їм Дорошенко легко освоївся в професії моряка, за короткий час вже в зрілому віці глибоко вивчив будову портових суден. На плавзасобі 1982 року спорудження, за технічний стан якого він відповідає, всі агрегати і механізми в справному стані. Заслуга в цьому не тільки Анатолія Григоровича, але й у значній мірі, його сина Олександра, що працює матросом-мотористом на «НМС-51». А футбол, звичайно ж, і зараз займає не останнє місце в житті Анатолія Дорошенка. Та для м'яча тепер тільки дозвілля. А для занять спортом в порту є всі умови і досить ентузіастів футболу. Анатолій Григорович, як і раніше, нестримний на майданчику, не дивлячись на те, що йому сьогодні виповнилось рівно 60. Щиро вітаєм! ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Вантажоперевалка у січні-липні 2013 року

За оперативними даними служби економіки та фінансів АОМП, обсяг перероблених вантажів на причалах Одеського порту в липні ц.р.склав 1513,7 тис. тонн, що на 240 тис. тонн менше результату аналогічного періоду минулого року.У цілому, за 7 місяців ц.р.вантажообіг становить 11987,1 тис. тонн («мінус» 2891 тис. тонн до січня-липня 2012, або 80,6%). При цьому, відставання по сухих вантажах незначне: всього 2–3 відсотки, як за місяць, так і по зростаючій за 7 міс.: - Липень: 1194,6 тис. тонн («мінус» 28 тис. тонн або 97,7% до липня 2012 р.),- Січень-липень: 9658,5 тис. тонн («мінус» 311,9 тис. тонн або 96,9% до аналогічного періоду минулого року). Значне зростання тоннажу перевалки за 7 місяців ц.р.зафіксовано за такою номенклатурою: — Контейнери: 3628,3 тис. тонн (123,9% до аналогічного періоду минулого року); — Руда навалом: 1612,2 тис. тонн (118,4%); — Цитрусові, банани: 141,7 тис. тонн (133,2%). У відношенні наливних вантажів ситуація ніяк не змінилася: за 7 місяців цього року перероблено приблизно половина від обсягу 2012 р. Цифра по наливних за липень — 319,1 тис. тонн («мінус» 212 тис. тонн, або 60,1%),за січень-липень — 2328,6 тис. тонн («мінус» 2579 тис. тонн, або 47,4%). Як вже неодноразово повідомлялося, значне падіння перевалки наливних в Одеському порту викликано переорієнтацією нафтопродуктів казахстанського походження на російські чорноморські порти.Останнє, у свою чергу пояснюється різницею в рівнях залізничних тарифів, що діють при перевезеннях вантажів з Казахстану в Україну і всередині країн Митного Союзу. Прес-служба Адміністрації Одеського морського порту

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n