Юні одесити відвідали Іллічівський порт

Для учнів одеської загальноосвітньої школи № 57 провели екскурсію в Іллічівський морський порт. Завдяки ініціативі співробітників адміністрації Іллічівського морського порту, дітям випала можливість стати свідками роботи поромної переправи, контейнерного терміналу і зернового комплексу. Учні другого і четвертого класів із захопленням оцінили потужності порту і дізналися про те, як працюють портовики. «Такі екскурсії вкрай важливі для дитячого розвитку. Наш обов'язок — виховати в підростаючому поколінні патріотизм і бажання надалі працювати на благо нашої держави»,— впевнена керівник групи, вчитель школи № 57 Марина Смирнова. На плечі адміністрації Іллічівського морського порту було покладене непросте завдання: просто і захоплююче розповісти дітям про складні виробничі механізми роботи великого підприємства. Із завданням успішно впорався провідний інженер відділу розвитку Роман Носовцев. «Виявилося не так вже й просто перекладати складні технічні терміни на «дитячу мову». Довелося іноді «на пальцях» розповідати про кранові механізми і перевантажувачі»,— ділиться враженнями інженер. В Одесу діти поїхали з бажанням неодмінно повернутися сюди знову вже в якості портовиків. Прес — служба адміністрації Іллічівського морського порту

Аварійність на морському та річковому транспорті знижено на 35%

За 10 місяців 2013 року на морському і річковому транспорті України сталося 30 аварійних подій проти 46 за відповідний період минулого року. З них у 13 (43%) аваріях загинуло 16 осіб, 2 зникло безвісті та 2 травмовано. «Як показує практика, більша частина аварій виникає через грубі порушення правил безпеки судноплавства, недотримання експлуатантами плавзасобів правил безпеки, а майже половина аварій – це аварії із незареєстрованими маломірними суднами»,— зазначив Голова Укрморрічінспекції Григорій Соболевський. Він додав, що неприпустимо й незабезпечення екіпажу та пасажирів рятувальними засобами, а також перевищення норм пасажиромісткості та вантажопідйомності, що, як правило, призводить до втрати остійності судна. «Навіть незважаючи на те, що аварійність знизилася на 35%, наслідки деяких з подій дуже тяжкі – загибель людей. І для виправлення цієї ситуації, Укрморрічінспекція за підтримки Мінінфраструктури ініціює посилення відповідальності за правопорушення на водному транспорті»,— розповів Григорій Соболевський. Зокрема, за його словами, мова йде про збільшення розмірів штрафів за адмінправопорушення, скоєні судноводіями та судновласниками.  www.mtu.gov.ua

Україна встигне до кінця року поставити в Китай 2 млн. тонн кукурудзи — Мінагропрод

Україна до кінця 2013 року встигне поставити 2 млн. тонн кукурудзи в рамках кредитних угод з Китаєм, заявив міністр аграрної політики і продовольства Микола Присяжнюк в інтерв'ю Інтерфакс- Україна. «Звичайно ж, ми умови виконаємо, незважаючи на те, що погодні умови нам затримали збирання зернових, особливо кукурудзи, десь на три тижні»,— сказав міністр. За його словами, Україна зобов'язана до кінця 2013 року поставити за китайським контрактом 2 млн. тонн кукурудзи, а в січні -липні — ще 2 млн. тонн. З зазначених об'ємів вже експортовано 1,1 млн. тонн зерна. Міністр також уточнив, що Мінагропрод працює над схемою з придбання товарів у Китаю на 1,5 млрд доларів. «Дуже гостро стоїть питання, як правильно використовувати другу частину китайських грошей. Якби ми підходили до нього безвідповідально, можна було б накупити всього підряд, але це не державний підхід»,— зазначив Присяжнюк.Він заявив, що Україна в даний час на 98% залежить від імпорту засобів захисту рослин (ЗЗР), тому прийнято рішення щорічно закуповувати у Китаю ЗЗР на 100 млн. доларів.У рамках кредитних угод планується також будівництво річкових елеваторів та оновлення парку вагонів — зерновозів. Нагадаємо, ДПЗКУ в 2012 році домовилося з Експортно — імпортним банком Китаю про отримання кредиту в розмірі 1,5 млрд. доларів, який планувалося використовувати на спотові і форвардні закупівлі 4 млн. тонн зерна (по 2 млн. тонн на умовах форварда і за прямими контрактами) для подальшого його постачання в Китай.   cfts.org.ua

Торговельно-економічне співробітництво між Україною та Болгарією покращиться після підписання УА з Євросоюзом — Л. Кожара

Торговельно-економічне співробітництво між Україною та Болгарією покращиться після підписання Україною Угоди про асоціацію з Європейським союзом. Про це після зустрічі з главою МЗС Болгарії Крістіаном Вігенін повідомив міністр закордонних справ Леонід Кожара. «Ми прийшли до думки, що Угода про асоціацію і про поглиблену зону вільної торгівлі з Європейським союзом відкривають додаткові можливості для обох країн з розвитку торгово -економічних відносин. По-перше, будуть зняті всі бар'єри в торгівлі як тарифного, так і нетарифного характеру»,— сказав Кожара. Крім того, міністр зазначив, що українська сторона вважає, що Болгарія буде мати більшу вигоду від ЗВТ, ніж інші країни. «Тому що продукція болгарських виробників вже добре знайома українським споживачам, тому болгарській стороні не потрібно буде докладати додаткових зусиль щодо реклами, маркетингу. Ці товари ми споживаємо десятки років і існує величезне поле для розширення таких відносин»,— додав Кожара. У свою чергу Вігенін запевнив, що Болгарія підтримує Україну в євроінтеграційній політиці. «Ми хотіли б підтримати Україну у виборі про підписання Угоди про асоціацію та надати можливість торгівлі в зоні вільної торгівлі»,— сказав Вігенін.  www.tbu.com.ua

Між Україною та Італією спрощено торгове судноплавство

Верховна Рада ухвалила рішення ратифікувати угоду про торговельне судноплавство укладена українським та італійським урядом, передає портал portnews.ru.Дана угода має створити заходи, що забезпечують уникнення затримок суден у портах. Прийняття даного документа також повинно спростити проходження в портах адміністративних та митних процедур. Обом сторонам угода гарантує наступне:— Вільний доступ в порти;— Вхід/вихід до / з портів;— Сплату мит і тарифів, а також оплату послуг порту;— Портові збори та податки;— Використання портового обладнання для завантаження і розвантаження;— Використання портового обладнання, послуг для завантаження і розвантаження відходів;— Посадка і висадка пасажирів, членів екіпажу, завантаження і розвантаження вантажів.  www.seafarersjournal.com

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n