Переробка вантажів морськими портами України

Бердянський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Бердянському морському порту склав 1701,7 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1523,0 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 89,5%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 178,7 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 10,5%) Білгород — Дністровський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Білгород — Дністровському морському порту склав 589 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Євпаторійський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Євпаторійському морському порту склав 815 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Ізмаїльський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Ізмаїльському морському порту склав 2180,64 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 2160,94 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 99,1%);— Приватними стивідорами через всі причали — 19,7 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 0,9%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 8,4 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 0,4%) Іллічівський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Іллічівському морському порту склав 13093,74 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 8151,9 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 62,3%);— Приватними стивідорами через всі причали — 4941,84 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 37,7%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 3021,12 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 23,1%) Керченський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Керченському морському порту склав 2543,3 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1659,80 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 65,3%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 883,5 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 34,7%)Маріупольський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Маріупольському морському порту склав 12165,47 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 11551,0 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 94,9%);— Приватними стивідорами через всі причали — 614,47 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 5,1%) Миколаївський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Миколаївському морському порту склав 15907,15 тис. тонн, в т. ч.:— Приватними стивідорами через всі причали — 15907,15 тис. тонн;— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 8151,76 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 51,3%) Одеський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Одеському морському порту склав 17879,22 тис. тонн, в т. ч.:— Приватними стивідорами через всі причали — 17879,22 тис. тонн— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 17744,57 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 99,2%) Ренійський морський порт За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Ренійському морському порту склав 2301,3 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 434,35 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 18,9%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 1866,95 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 81,1%) Севастопольський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Севастопольському морському порту склав 3817,6 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 206,6 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 5,4%);— Приватними стивідорами через приватні причали — 3611,0 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 94,6%). Скадовський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Скадовському морському порту склав 214 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). СМП «Октябрьск»За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по СМП «Октябрьск » склав 4235,28 млн. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1503,09 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 35,5%);— Приватними стивідорами через приватні причали — 2732,19 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 64,5%) Морський порт «Усть — Дунайськ»За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по морському порту «Усть — Дунайськ» склав 20,6 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Феодосійський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Феодосійському морському порту склав 2187,1 млн. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Херсонський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Херсонському морському порту склав 2854,58 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 1860,27 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 65,2%);— Приватними стивідорами через всі причали — 994,31 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 34,8%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 987,13 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 13,6%) Морський порт «Южний»За 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по морському порту «Южний» склав 35108,9 тис. тонн, в т. ч.:— Державним стивідором системи МІУ — 12595,35 млн. тонн (частка в загальному обсязі — 35,9%);— Приватними стивідорами через всі причали — 22513,55 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 64,1%);— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» — 5851,94 тис. тонн (частка в загальному обсязі — 16,7%). Ялтинський морський портЗа 10 місяців 2013 р. загальний вантажообіг по Ялтинському морському порту склав 113 тис. тонн (всі державним стивідором системи МІУ). Прес-служба ДП «АМПУ»

Підсумки роботи морських портів України за 10 місяців 2013 року

У січні- жовтні обсяг вантажопереробки в морських портах України склав 117,7 млн. тонн — 94,7% до аналогічного періоду 2012 року. У тому числі: — Державними стивідорами системи Міністерства інфраструктури України перероблено 44,7 млн. тонн (частина в загальному обсязі — 38%);— Приватними стивідорами через всі причали перероблено 73 млн. тонн (частина в загальному обсязі — 62%)— Приватними стивідорами через причали ДП «АМПУ» перероблено 39 млн. тонн (частина в загальному обсязі — 33,1%)+ Українські морські порти наростили переробку імпортних вантажів до 15 млн. тонн (приріст на 10,4%), і каботажних до 2,4 млн. тонн (приріст на 36,3%). Переробка експортних вантажів склала 77,5 млн. тонн (97,1% від обсягів минулого року), транзитних — 22,6 млн. тонн (77,3% до торішніх показників). Слід зауважити, що переробка контейнерів стивідорними компаніями в морських портах становила – 648 367 TEU (107,5% обсягу минулого року). Більш деталбную інформацію дивіться у розділі «Показники роботи». Пресс-служба ГП «АМПУ»

Обсяг вантажних перевезень потягами «Зубр» і «Вікінг» протягом двох років зріс майже в дев'ять разів

Протягом двох років обсяг залізничних контейнерних перевезень потягами «Зубр» і «Вікінг» зріс майже в дев'ять разів, повідомив перший заступник голови Верховної Ради Ігор Калєтнік. «Залізничні контейнерні перевезення потягами «Зубр» і «Вікінг» є прикладом ефективної співпраці, зокрема, у транспортній сфері. За 2012-й рік потяг «Вікінг» вже перевіз близько 14 тис. TEU (еквівалент 20-футового контейнера), у 2010 році — лише 1600 TEU»,— сказав І.Калєтнік під час четвертого чергового засідання Міжпарламентської комісії зі співробітництва Верховної Ради України та національних Зборів Білорусі, повідомила прес-служба першого віце-спікера. Він зазначив, що не так давно до цього проекту приєдналася і Болгарія, а також виявляє інтерес Туреччина. «Це свідчить про те, що проект справді хороший і перспективний»,— сказав І.Калєтнік. Перший віце-спікер Верховної Ради також додав, що для України та Республіки Білорусь надзвичайно важливою є реалізації двосторонніх регіональних проектів, зокрема із залученням стороннього фінансування. Потяг комбінованого транспорту «Вікінг» проходить через Україну, Білорусь і Литву і з'єднує ланцюг морських контейнерних і контрейлерних ліній Балтійського регіону з аналогічною системою Чорного, Середземного та Каспійського морів. Загальна протяжність маршруту — 1,753 тис. км. Контейнерний потяг «Зубр» забезпечує перевезення контейнерних вантажів від Чорного моря в регіон Балтійського моря.  http://interfax.com.ua/

Український уряд створює сприятливі умови для китайських інвесторів

Про це 12 листопада заявив міністр доходів і зборів України Олександр Клименко під час зустрічі з надзвичайним і повноважним послом КНР в Україні Чжан Сиюнем, повідомляє прес -служба Міндоходов. «Ми готові підтримувати китайський бізнес в Україні, зацікавлені у відкритті представництв. Міндоходов відповідає за податкову і митну політику. Тому наше завдання сьогодні — створення оптимальних умов для інвестицій та розвитку бізнесу. Китайські інвестори повинні відчувати себе в Україні як вдома»,— зазначив О. Клименко. У свою чергу, Ч. Сиюнь зазначив бажання китайського бізнесу працювати на ринках України. Такому прагненню, на його думку, краще сприяє і підтримка, яку компанії отримують від уряду України. «Ми вдячні за підтримку діяльності нашого бізнесу. Ми не тільки отримуємо політичну, економічну, фінансову і дружню підтримку з українського боку, а й аудиторську, і податкову»,— підкреслив він. Глава Міндоходов запевнив посла КНР в максимальній підтримці китайських інвесторів і готовності оперативно вирішувати питання податкового та митного характеру, що виникають у китайського бізнесу в Україні.  www.apk-inform.com

Юні одесити відвідали Іллічівський порт

Для учнів одеської загальноосвітньої школи № 57 провели екскурсію в Іллічівський морський порт. Завдяки ініціативі співробітників адміністрації Іллічівського морського порту, дітям випала можливість стати свідками роботи поромної переправи, контейнерного терміналу і зернового комплексу. Учні другого і четвертого класів із захопленням оцінили потужності порту і дізналися про те, як працюють портовики. «Такі екскурсії вкрай важливі для дитячого розвитку. Наш обов'язок — виховати в підростаючому поколінні патріотизм і бажання надалі працювати на благо нашої держави»,— впевнена керівник групи, вчитель школи № 57 Марина Смирнова. На плечі адміністрації Іллічівського морського порту було покладене непросте завдання: просто і захоплююче розповісти дітям про складні виробничі механізми роботи великого підприємства. Із завданням успішно впорався провідний інженер відділу розвитку Роман Носовцев. «Виявилося не так вже й просто перекладати складні технічні терміни на «дитячу мову». Довелося іноді «на пальцях» розповідати про кранові механізми і перевантажувачі»,— ділиться враженнями інженер. В Одесу діти поїхали з бажанням неодмінно повернутися сюди знову вже в якості портовиків. Прес — служба адміністрації Іллічівського морського порту

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n