«Южний» стане найбільш глибоководним портом в басейні Чорного моря»,— Юрій Васьков

ДП «Адміністрація морських портів України» продовжує масштабну програму з днопоглиблення морського порту «Южний» до 21-го метра. У результаті «Южний» стане найбільш глибоководним портом в басейні Чорного моря. Про це в ході першого Українського форуму транспортної інфраструктури повідомив голова АМПУ Юрій Васьков. Вже сьогодні в південно-західній частині акваторії порту закінчуються роботи з реконструкції підхідного каналу для забезпечення безпечного підходу суден дедвейтом 200 тис. тонн. «Це необхідно для розвитку ДП «Морський торговельний порт Южний», десяти стивідорних компаній, що працюють в акваторії порту і для майбутніх інвесторів, які вже висловили зацікавленість у співпраці з АМПУ, з урахуванням майбутнього глибоководного підхідного каналу. Реконструкція підхідного каналу дозволить обробляти великотоннажні судна біля причалу з максимальною осадкою. Таким чином, виключається необхідність їх дозавантаження на рейді. Завершення проекту зробить «Южний» найбільш глибоководним портом в басейні Чорного моря»,— підкреслив Юрій Васьков. Юрій Васьков поінформував учасників першого Українського форуму транспортної інфраструктури, що Адміністрацією морських портів України сьогодні ведуться роботи з днопоглиблення портів Маріуполя, Бердянська, Одеси, а також на ділянці ГСХ «Дунай — Чорне море». Найближчим часом будуть розпочаті роботи з днопоглиблення в Білгород- Дністровському порту на Бузько-Дніпровському лиманському каналі (БДЛК), Херсонському підхідному каналі, Керч- Єнікальському каналі. Крім того, ведуться ремонтні роботи і роботи з реконструкції гідротехнічних споруд у Южному, Одеському та Іллічівському портах, будівництво універсального причалу в порту Феодосія. Також планується реалізація проекту з реконструкції причалів у Ялтинському порту, для прийому круїзних лайнерів і яхт. Прес — служба ДП « АМПУ»

Названо головні пріоритети транспортної галузі України на 2014 рік

Координатор реформування транспортної галузі України Олександр Кава, під час виступу на Українському форумі транспортної інфраструктури, назвав головні пріоритети транспортної галузі України на 2014 рік, передає кореспондент порталу ЦТС. На його думку, до таких належать: — Створення Національної комісії регулювання транспорту— Створення акціонерного товариства на базі « Укрзалізниці»— Розвиток швидкісного руху « Укрзалізниці»— Оновлення рухомого складу — замовлення нових вантажних електровозів, а також виробництво спільно з чеською компанією Skoda пасажирських електровозів. У автодорожньому будівництві Кава відзначив будівництво траси від Львова до польського кордону, об'їзної в Дніпропетровську і Донецьку, під'їзних шляхів до Києву, мосту через Дніпро в Запоріжжі і через Південний Буг у Миколаєві.  cfts.org.ua

Україна і США домовилися прискорити процедури сертифікації українських зернових

Україна і США зміцнять співпрацю в аграрному секторі. Про це домовилися міністр аграрної політики і продовольства Микола Присяжнюк та надзвичайний і повноважний посол США в Україні Джеффрі Р. Паятт. «США залишається для України одним з найважливіших стратегічних партнерів, у тому числі і в аграрній сфері. Наша співпраця розвивається динамічно. Я вдячний американській стороні за сприяння розвитку українського аграрного сектору. І ми прагнемо ще більше об'єднати наші зусилля для отримання високої ефективності від співпраці»,— підкреслив Присяжнюк. Паятт, в свою чергу, підтвердив зацікавленість США в розширенні співробітництва з Україною в аграрному секторі. Під час зустрічі сторони також обговорили питання активізації спільних інвестиційних проектів у сільському господарстві. Американська сторона висловила готовність посилити підтримку України в підготовці до виконання угоди про асоціацію з ЄС, насамперед, у частині, що стосується аграрного сектора. Крім того, сторони домовилися поглибити співпрацю у ветеринарній та фітосанітарній сферах. Зокрема, мова йшла про прискорення процедури сертифікації українських зернових в США.   www.tbu.com.ua

Інвестиції в інфраструктуру Одеського порту складуть 3 млрд. грн.

В одному з найбільших морських портів України — Одеському — реалізуються проекти загальною вартістю понад 3 млрд грн. Як передає кореспондент УНІАН, про це заявив віце — прем'єр Олександр Вілкул, виступаючи на першому Українському форумі транспортної інфраструктури. При цьому він уточнив, що в Одеському порту реалізують проекти компанії «ГПК Україна», «Бруклін -Київ» і « Олімпекс Купе» з будівництва нових причалів, контейнерних і зернових терміналів. «Очікувана вартість проектів — понад 3 млрд грн.»,— сказав Вілкул.За його словами, в іншому порту — «Южний » — готуються до реалізації нові проекти від компаній «Трансінвестсервіс» і «Дельта Вілмар». Вілкул також додав, що компанія «Сargill Україна» планує взяти участь у концесійному конкурсі на один з майнових комплексів в Іллічівському морському торговому порту.«Компанія планує побудувати комплекс зі зберігання і переробки зернових культур та соняшнику річною потужністю в 4,5 млн тонн»,— сказав Вілкул. У своєму виступі перед присутніми на першому Українському форумі транспортної інфраструктури Вілкул також зазначив, що портова галузь має високу інвестиційну привабливість і це пов'язано з набраним чинності законом про морські порти.    economics.unian.net

В Іллічівському порту триває тестування Інформаційної системи портового співтовариства

З 14 жовтня в адміністрації Іллічівського морського порту в тестовому режимі введена нова форма нарядів на оформлення імпортних вантажів у контейнерах, що вивозяться з території порту автотранспортом. Нововведення здійснюється в рамках проекту з впровадження Інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС) «Єдине вікно — локальне рішення». На сьогоднішній день до системи ІСПС підключені фахівці митної служби, IT-служби, комерційного відділу і служби морської безпеки. ІСПС дозволить значною мірою прискорити час обробки вантажів, залучить додаткові вантажопотоки і підвищить конкурентоспроможність порту. «Інформаційна система портового співтовариства — це, безумовно, хороший початок, який призведе до поліпшення сервісу оформлення вантажів у порту і зменшить витрати експедиторських компаній. Зараз система проходить тільки тестовий етап, але КТІ повністю вітає сучасні рішення з оптимізації технічних процесів і готовий до впровадження таких рішень»,— повідомляє представник одного з користувачів системи — заступник дирекора з комерційної роботи ПП«Контейнерний термінал Іллічівськ» Андрій Павлютін. Довідка:Єдина інформаційна система портового співтовариства — електронна інформаційна система, що об'єднує адміністрацію порту, виробничі потужності порту, стивідорні компанії, контролюючі органи і служби, агентські та експедиторські компанії чи інші державні, приватні організації, що приймають участь у транспортуванні або обробці вантажів, контейнерів, транспортних засобів, і дозволяє здійснювати накопичення в електронному вигляді, обмін, перевірку, оформлення, розрахунки та передачу будь-якої інформації або документів, достатніх для контролю та оформлення товарів, контейнерів та транспортних засобів при вантажних перевезеннях.Впровадження системи призвело до скорочення кількості часу на обробку судна в порту в середньому на 45 хвилин. У результаті економічний ефект по Одеському порту склав більше 200 млн. доларів. У Західній Європі форма «Єдиного вікна» функціонує в портах Гамбурга (Німеччина), Роттердама (Нідерланди), Антверпена (Бельгія), Фелікстоу (Великобританія), Гавра, Марселя (Франція), Барселони, Більбао (Іспанія), і т.д. На їх базі заснована Європейська асоціація, яка має на меті розвиток електронної логістики у всіх європейських портах, підвищення ефективності морських перевезень, експедиторської та логістичної діяльності в Євросоюзі.Досвід великих портів Європи демонструє, що електронний обмін даними в системі портового співтовариства усуває суб'єктивне втручання в процес регулювання зовнішньої торгівлі, прискорює транспортний процес і усуває умови для корупції. В Україні Єдина інформаційна система портового співтовариства реалізується за підтримки Віце -прем'єр- міністра України Олександра Вілкула,Міністерства інфраструктури України та ДП «АМПУ». Програма створена на основі рекомендацій ЄЕК ООН та доручень Кабінету Міністрів України. Прес-служба  адміністрації Іллічівського морського порту

Дочірні категорії

ships-ukr

ports-forum

Investment

banner-spectema-ukr

baner

anticorruption

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n