У Севастополі PRINSENDAM, а в Одесі — ARCADIA

У порту Севастополь гостює круїзний лайнер PRINSENDAM, а в Одесі — ARCADIA. PRINSENDAM прибув із Сочі на 15 годин раніше розкладу, увійшов до акваторії Севастопольської бухти 7 жовтня і близько 17:05 ошвартувався біля причалу морського вокзалу. Лайнер ARCADIA прибув до причалу Одеського морського порту рано вранці восьмого жовтня. Лайнер ARCADIA побудований в 2005 році. Довжина судна 285 метрів, ширина — 32. Максимальна пасажиромісткість судна — 2388 осіб. Лайнер PRINSENDAM побудований в 1988 році. Довжина судна 204 метри, ширина −29. Пасажиромісткість — 740 осіб., Прес-служба ДП «АМПУ»

Україна і Білорусь підписали Дорожню карту розвитку промислової кооперації

У присутності прем’єр-міністрів України і Білорусі Миколи Азарова і Михайла Мясниковича у Мінську підписано Дорожню карту розвитку промислової кооперації на 2014–2015 роки. «Ми підписали ряд двосторонніх документів, з яких я хотів би особливо відзначити Дорожню карту розвитку промислової кооперації – це надзвичайно важливий документ, у якому дуже конкретно виписані основні цілі й строки тих проектів, які ми домовилися реалізовувати разом»,— наголосив Микола Азаров. Прем’єр-міністр України Микола Азаров у цілому позитивно оцінив двосторонні переговори. Він зазначив, що вони пройшли плідно і конструктивно. Крім того, у присутності глав урядів підписано ще ряд українсько-білоруських двосторонніх документів: Міжурядова угода про співробітництво у галузі карантину та захисту рослин, Міжвідомча угода у галузі підготовки кадрів для ядерної енергетики, Міжвідомча програма співробітництва у галузі фізкультури та спорту на 2014–2015 роки, Міжвідомчий протокол про взаємодію у галузі митної статистики взаємної торгівлі, Міжвідомчий протокол про припинення дії міжнародних угод з питань митного врегулювання. У свою чергу Прем’єр-міністр Республіки Білорусь зазначив, що збільшенню двостороннього товарообігу також сприятимуть нові схеми підтримки промисловців. «У нас є повне взаєморозуміння, що потрібні нові схеми підтримки наших промисловців: через фінансові інструменти, через роботу лізингових компаній. І я вважаю, що необхідно зробити пріоритетною роботу над новими проектами, новими точками зростання, а вони в основному пов’язані з питаннями науково-інноваційного розвитку»,— сказав Михайло Мясникович.  www.kmu.gov.ua

MSC MUSICA розпочинає другий середземноморський круїз з Одеси (ФОТО)

7 жовтня 2013 р.О 8.13 лоцман Володимир Сенкевич провів т/х MSC MUSICA (294 м, прапор Панами) через Воронцовські ворота Одеського порту. Це другий захід круїзного лайнера компанії MSC CRUISES за нинішньої навігації. На борту 2341 пасажир. Під час стоянки судна в Одесі проводиться ротація туристів з країн СНД, що здійснюють круїзи за маршрутом «Одеса – Венеція — Одеса».Судно відшвартується від 15 причалу морвокзалу о 17 годині.Прес-служба адміністрації Одеського морського порту.  

Одеський порт розвиває «трансшипмент»

На контейнерному терміналі ТОВ «Бруклін -Київ Порт» адміністрації Одеського морського порту продовжується практика застосування режиму «трансшипмент» — спрощеної схеми оформлення транзитних контейнерних вантажів, що не виходять за межі пункту пропуску або зони митного контролю. Так, в режимі «трансшипмент» були оброблені дві партії завантажених контейнерів з мармуром в кількості 72 TEU (контейнеровоз «ERKAN K», країна призначення Малайзія) і 132 TEU (судно «ALKIN KALKAVAN»). «Введення режиму «трансшипмент» в Одеському морському порту, посприяло залученню додаткових вантажопотоків, зменшенню часу оформлення вантажів, а також розвитку транзиту в цілому»,— відзначає головний диспетчер адміністрації Одеського морського порту Руслан Сахаутдінов. Преслужба ДП «АМПУ»

Зростає обсяг перевезень вантажів між Україною та Туреччиною

Між Україною та Туреччиною спостерігається збільшення обсягів перевезень вантажів залізничним транспортом. За 8 місяців цього року вони зросли на 7,2% (порівняно із відповідним періодом минулого року) і становлять 8,05 млн. тонн. У вантажообігу між Україною та Туреччиною переважають чорні метали – 1,9 млн., зерно і продукти помелу – 1,7 млн., руда залізна і марганцева – 1,3 млн., хімічні і мінеральні добрива – 1,2 млн., кам’яне вугілля – 1,06 млн. Найбільший обсяг перевезень між двома країнами становлять експортні вантажі – 7,9 млн. тонн, які зросли на 7,4%. Імпорт склав 91,5 тис. тонн. Серед імпортних вантажів переважають мінбудматеріали, хімікати, руда залізна і марганцева, кольорова і сірчана руда та чорні метали.Зріс транзит із Туреччини – на 85,8%, за 8 місяців обсяги транзитних перевезень становлять 81,2 тис. тонн. Серед транзитних вантажів переважають мінбудматеріали, цемент, хімікати та автомобілі. Нагадаємо, що Укрзалізниця та Генеральна дирекція державних залізниць Республіки Туреччина 25 вересня 2013 року в місті Анкара (Туреччина) підписали Меморандум про взаєморозуміння. Сторони задекларували наміри розвивати перевезення вантажів у рамках створення транспортного коридору Балтійське море – Чорне море із використанням послуг поїзду комбінованого транспорту «Вікінг».  /www.kmu.gov.ua

Дочірні категорії

ships-ukr

ports-forum

Investment

banner-spectema-ukr

baner

anticorruption

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n