Цього року на 20% збільшилась кількість заходів круїзних лайнерів в порти України

«Круїзні компанії та самі туристи все більше цікавляться Україною та розвитком її круїзного туризму. Цього року на 20% збільшилась кількість заходів круїзних лайнерів до українських морських портів. Урядом поставлено завдання щодо подальшого розвитку круїзної інфраструктури портів України»,— сказав Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул під час наради з головою ДП «Адміністрація морських портів України» Юрієм Васьковим. Цього року вперше за пострадянський період було зафіксовано майже 400 заходів круїзних лайнерів до трьох українських портів – Одеси, Севастополя, Ялти. Це на 20% більше, ніж торік. У 2006 році Україна вперше прийняла пасажирське судно довжиною понад 270 метрів. На сьогодні зі 100 суднозаходів більше половини — судна довжиною більше, ніж 250 метрів, а 30% — майже 300 метрів. Серед нових проектів, які планує розпочати наступного року ДП «Адміністрація морських портів України» — реконструкція круїзної інфраструктури Ялтинського порту. «У нас є стійка позитивна тенденція до збільшення кількості круїзних суднозаходів до портів. Але, нажаль, на сьогодні лише Одеський порт може якісно їх приймати – одночасно в ньому можуть розміститися 3 великих круїзні судна. При цьому порти Ялти та Севастополя також мають дуже серйозний туристичний потенціал, світові круїзні компанії збільшують кількість заходів круїзних суден у ці порти та бажають розвивати ці напрямки, але вони не можуть там сьогодні якісно розташовуватися,— повідомив Юрій Васьков.— Проблема у тому, що на даний час причал у порту Ялти довжиною 200 метрів приймає круїзні лайнери довжиною 300 метрів і це викликає незадоволення у круїзних компаній. Вони вимагають реалізації заходів зі створення конкурентоспроможної сучасної інфраструктури». У рамках запланованої роботи в першу чергу необхідно побудувати новий причал, який відповідатиме судам, що заходять до порту. «Сьогодні склалася ситуація, коли, наприклад, тільки до Стамбулу щороку заходить більше, ніж 400 круїзних суден. Що ж до наших основних туристичних портів – Ялти, Одеси та Севастополя, то цього року до кожного зайшло понад 100 суден, минулого в середньому по 80. І наше завдання, щоб вони не розвертались, а заходили до наших портів. Головне питання, яке допоможе змінити цю ситуацію, удосконалення інфраструктури»,— наголосив Юрій Васьков.  www.mtu.gov.ua

Олександр Вілкул висловив подяку рятувальним службам за оперативність та ефективність під час гасіння пожежі на молдавському судні

«Українські морські рятувальники у черговий раз довели свій високий рівень професійності та готовність реагувати на надзвичайні ситуації відповідно до сучасних європейських та міжнародних стандартів безпеки судноплавства»,— заявив Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул, коментуючи інцидент, який стався у суботу, 2 листопада. Цього дня на судні «ANT-2» під молдавським прапором, яке прямувало рейсом Скадовський МТП (Україна) – Зонгулдак (Туреччина), виникла пожежа, яка завдяки оперативній, професійній та злагодженій роботі українських рятувальних служб була вчасно ліквідована, ніхто не постраждав. Одразу ж після отримання відповідного повідомлення був сформований координаційний штаб, яким до аварійного судна оперативно направлено яхту «Николаев» для зняття пасажирів та пошуково-рятувальний катер «ПРК-4», також до виходу у море підготували рятувальне судно «А. Охріменко». Пожежу було локалізовано і теплохід «ANT-2» у супроводі яхти «Николаев» та «ПРК-4» ошвартувався у Севастопольському рибному порту, де його прибуття вже чекали 6 одиниць рятувальної техніки та 23 рятувальники Управління ДСНС.    www.mtu.gov.ua

Керченські портовики обговорили передачу соціальних об'єктів у власність міської громади

В адміністрації Керченського морського порту відбулася нарада керівників служб та структурних підрозділів. У ході наради обговорили процес закупівлі товарів і послуг, організацію охорони праці, атестацію робочих місць та інші актуальні питання. Начальник адміністрації морського порту розповів про хід передачі соціальних об'єктів у комунальну власність міської ради. Зокрема, прийнято рішення сесії Керченської міської ради про згоду на прийом у комунальну власність дитячого садка № 66 «Парус», двох гуртожитків (№ 1 і № 2), теплових мереж, які опалюють 17 житлових будинків міста. У той же час на балансі адміністрації Керченського морського порту залишаються їдальня «Докер», клуб порту, а також база відпочинку «Два моря», розміщена у прикордонній зоні. «У комунальну власність будуть передані ті соціальні об'єкти, які і за логікою і за функціональним призначенням несуть загальноміське навантаження і давно повинні були належати міській адміністрації. Що стосується об'єктів, що залишилися на балансі адміністрації морського порту, то ми маємо намір продовжувати пошук нових форм організації роботи цих об'єктів і відкриті для розгляду пропозицій працівників»,— зазначив начальник морського порту Олексій Шацьких. Також керівник роз'яснив колективу портовиків ситуацію c матеріальними виплатами співробітникам. «Усі види матеріальної допомоги згідно з колективним договором (у тому числі на оздоровлення) здійснюються на підприємствах відповідно з фінансовими планами. Наше підприємство є філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» і здійснює свою діяльність на підставі загального фінансового плану всієї Адміністрації, який, згідно із законодавством, затверджується Кабінетом Міністрів України. В даний момент фінплан знаходиться на розгляді трьох міністерств. Як тільки він буде прийнятий, всі виплати по колдоговору будуть відновлені»,— підкреслив Олексій Олексійович. Прес — служба адміністрації Керченського морського порту

До Одеського порту прибув третій перевантажувач для терміналу «Карантинний мол», що будується

Вранці 3 листопада спеціалізоване судно VECTIS OSPREY (прапор Великобританії) доставило в Одеський порт третій причальний перевантажувач для контейнерного терміналу «Карантинний мол», що будується. Перші два, нагадаємо, прибули 31 серпня ц.р. Усі три перевантажувачі побудовані на заводі компанії Liebherr в Ірландії і призначені для обробки суден- контейнеровозів підвищеної місткості типу «постпанамакс». Розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту — один з найбільших інвестиційних проектів, що реалізуються в даний час у морській галузі України на умовах державно-приватного партнерства. Його загальна вартість становить близько 5 млрд гривень. Більше половини від названої суми вкладає приватний інвестор — німецька компанія ДП «ГПК-Україна». Перша паля в основу терміналу «Карантинний мол» була занурена навесні 2010 р. Введення об'єкту в експлуатацію заплановано на 2014-й рік. Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

В Іллічівському порту впроваджуються сучасні системи опалення

У ході підготовки до осінньо-зимового періоду 2013–2014 рр., адміністрація Іллічівського морського порту проводить ряд заходів щодо зниження витрат на експлуатацію технологічного обладнання. Зокрема, в котельні мультимодального комплексу Іллічівського порту було встановлено новий водогрійний котел потужністю 500 кВт фірми «Vitoplex», що працює на природному газі. Слід згадати, що в ході виконання 1-го етапу реконструкції котельні в жовтні 2012 року замість парового котла 1952 року випуску, який працював на мазуті, був встановлений сучасний котел «Vitoplex» потужністю 620 кВт, що працює на дизельному паливі. Таке технологічне обладнання, дозволило запустити частково реконструйовану котельню до опалювального сезону 2012–2013 років. «Враховуючи, що встановлений водогрійний котел працює на дизельному паливі, а не на мазуті, за час його експлуатації в осінньо-зимовий період минулого року, економія підприємства по паливу та електроенергії склала 806 тис. грн.»,— розповідає провідний інженер відділу головного енергетика з організації експлуатації та ремонту обладнання Максим Брайловський. За його словами, також розроблено проект будівництва газопроводу, який буде запроваджений у II — III кварталах 2014 року, що дозволить відмовитися від споживання дизельного палива та повністю перевести котельню на природний газ. Також, до кінця 2013 року планується встановлення геліосистеми, що включає в себе 18 геліоколекторів (сонячних панелей), яка зможе працювати як додатково c основного обладнання, так і повністю замінюючи його в період з квітня по жовтень. Перетворення енергії сонця завдяки цим системам призведе до економії природного газу в обсязі близько 100 тис. м3/рік і заощадить порту 489 тис. грн. на рік. Прес — центр адміністрації Іллічівського морського порту

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n