Порт «Южний» став переможцем Всеукраїнського екологічного конкурсу.

Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний» стало переможцем Всеукраїнського конкурсу «Екологічна якість та безпека». Із 105 заявлених організацій-учасників «Южний» визнали одним з кращих у системному підході до управління та впровадження більш чистих технологій виробництва. Нагородження переможців конкурсу відбулось у м. Києві під час урочистого відкриття ІІ Міжнародного форуму «GREEN MIND» 15 жовтня. Дипломи та кубки конкурсантам-фіналістам вручили Міністр екології та природних ресурсів України Олег Проскуряков та ініціатор конкурсу, президент Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» – Світлана Берзіна. Конкурс проходив у два етапи: регіональний та всеукраїнський. У регіональному відбірному турі конкурсна комісія приділила увагу саме тим підприємствам, які продемонстрували високі показники виробництва та якості продукції, але при цьому системно дбали про покращення екологічних аспектів своєї діяльності і досягли в цьому напрямку значних результатів. Відбір номінантів проводився за підтримки Державної екологічної інспекції України. Критерії були досить суворими, тому із 105 заявлених організацій регіональний тур пройшли тільки 64. За результатами роботи Головної конкурсної комісії переможцями були визначені 11 підприємств та організацій України. ДП «МТП «Южний» стало переможцем у номінації «Системний підхід до управління та впровадження більш чистих технологій виробництва». Екологічна політика підприємства спрямована на чітке дотримання природоохоронного законодавства, раціональне використання природних ресурсів, зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, скидів в акваторію порту. На підприємстві постійно здійснюється моніторинг довкілля, який передбачає проведення вимірювання характеристик виробничих та інших видів діяльності, що впливають на навколишнє середовище. Модернізація системи пригнічення пилу у поточному році дозволила значною мірою зменшити викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. ДовідкаВсеукраїнський конкурс «Екологічна якість та безпека» започатковано як громадську ініціативу у 2001 році з метою відзначення та популяризація кращих досягнень вітчизняних установ, підприємств та організацій з упровадження більш чистих технологій виробництва та систем екологічного управління.Визначаючи кращих експерти конкурсу керуються задекларованими досягненнями заявників стосовно покращення екологічних аспектів діяльності організації та положенням конкурсу. Перевірка декларованих досягнень підтверджувалась територіальними структурами Державної екологічної інспекції України із урахуванням результатів планових та позапланових перевірок протягом поточного року. Прес-служба ДП «Южний МТП»

При мінінфраструктури створено оперативну групу з проведення льодових операцій

Для організації безпечного плавання морських суден у зимову навігацію, впорядкування їх руху в караванах, координації проведення рятувальних заходів у льодових умовах створено оперативну групу з проведення льодових операцій. Відповідний наказ підписав міністр інфраструктури України Володимир Козак. Для льодового проведення суден можуть бути задіяні 56 буксирів, що належать ДП «АМПУ», портам і приватним компаніям. Наразі вирішується питання забезпечення буксирами льодового класу Дунайського регіону та Керченської протоки, а також визначення порядку дій з надання допомоги суднам у разі їх можливого ушкодження льодом. На виконання доручення Міністра інфраструктури Володимира Козака між Укрморрічінспекцією та ДП «АМПУ» скоординовані дії щодо оперативного та повного інформаційного забезпечення капітанів портів та суден під час їх льодового проведення. Крім цього, за словами Голови Укрморрічінспекції, у штатному режимі триває загальна підготовка підприємств, організацій та установ морегосподарського комплексу, зокрема, портів і філій ДП «АМПУ», до роботи у зимовий період. Також ведеться планова підготовка до зими внутрішніх водних шляхів і судноплавних шлюзів тощо.  mtu.gov.ua

Фахівці ДП АМПУ відвідали адміністрацію Керченського морського порту

Згідно з планом проведення перевірок фахівці ДП АМПУ відвідали адміністрацію Керченського морського порту. У ході перевірки оцінювалася робота адміністрації Керченського морського порту з виконання основних положень в частині охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, а також організації безпеки дорожнього руху. Начальник служби охорони праці Адміністрації морських портів України Юрій Яковищенко звернув особливу увагу на виконання основних функцій, встановлених законодавством, наявність розробленої системи управління та інших необхідних документів, якими у своїй роботі керуються фахівці, інженерно -технічні працівники та працівники робітничих професій. Було проведено спільне засідання фахівців ДП АМПУ, керівників адміністрації Керченського морського порту за участю директора Керченського МТП.«Забезпечення безпечних умов праці — це обов'язки кожного керівника, і створення таких умов лягає на всіх суб'єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність на території порту. Треба вже сьогодні приймати спільні рішення щодо створення таких умов для всіх працівників порту в цілому. Це і організація безпечного виробництва робіт у порту, і організація безпечного дорожнього руху, та вирішення питань екологічної та пожежної безпеки» — зазначив Олександр Серебряков, помічник голови ДП АМПУ з безпеки праці.По завершенні цільової перевірки було прийнято одноголосне рішення — вважати роботу адміністрації Керченського морського порту задовільною. Прес-служба адміністрації Керченського морського порту

Філія «Дельта- лоцман» ДП «АМПУ» відвідала делегація Карловацької жупанії Республіки Хорватія

22 жовтня філія «Дельта-лоцман» держпідприємства «Адміністрація морських портів України» відвідала делегація Карловацької жупанії Республіки Хорватія. Захід пройшов у рамках робочого візиту до Миколаївської області членів делегації з Хорватії на чолі з жупаном Іваном Вучічем. У головному офісі філії «Дельта-лоцман» представники органів влади та бізнес-середовища Хорватської республіки ознайомилися зі специфікою роботи підприємства та відвідали Галузевий тренажерний центр підготовки та перепідготовки лоцманів. Тут гостям не тільки розповіли про організацію роботи лоцманських служб і служби регулювання руху суден України, а й продемонстрували на тренажерному комплексі як на практиці готують професіоналів, що виконують лоцманські проводки самих великотоннажних вантажних суден і пасажирських лайнерів на Чорному морі. На 23 жовтня, в рамках візиту заплановано відвідання Хорватською делегацією одного з 13 постів регулювання руху суден філії «Дельта- лоцман» — ПРРС «Очаків». Цей сучасний пост регулювання руху суден, по суті, є морськими воротами України, що відкривають внутрішні водні шляхи нашої країни по Дніпру і Південному Бугу. «Ми приємно здивовані технічною досконалістю тренажерного комплексу та рівнем організації навчання українських лоцманів. Хорватія, як і Україна, теж морська держава, має свій досвід організації судноплавства, але не володіє тренажерним центром такого рівня. Тому вважаємо корисним перейняти цей досвід»,— зазначив жупан Іван Вучіч. Довідка.Жупанія — основна адміністративно-територіальна одиниця Хорватії, очолювана жупаном. В даний час до складу Хорватії входить 21 жупанія, включаючи столичне місто Загреб, що має статус окремої жупанії. Прес-служба філії Дельта-Лоцман ДП «АМПУ» 

Для створення робочих місць і підвищення соціальних стандартів для працівників галузі Уряд залучає інвестиції в розвиток портів на основі державно-приватного партнерства,— О.Вілкул

22 жовтня о Одеському морському порту відбулася нарада з питання розвитку провідних портів Одеської області — Одеського, Іллічівського та морського порту «Южний» під керівництвом Віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула. У нараді взяли участь заступник Міністра інфраструктури Дмитро Демидович, Голова Одеської обласної державної адміністрації Едуард Матвійчук, Голова ДП «Адміністрація морських портів України» Юрій Васьков, Голова профспілки працівників морського транспорту Одеського морського порту Володимир Зайков, начальники адміністрацій Одеського, Іллічівського та морського порту «Южний», директори державних морських торгових портів. У ході наради начальники адміністрацій представили Віце-прем'єру програми розвитку морських портів. «Стратегія розвитку портів передбачає модернізацію і збільшення потужностей з урахуванням потреб національної економіки, а також експортних і транзитних перевезень, у тому числі, в рамках інтеграційних об'єднань. Фінансування має здійснюватися на засадах державно-приватного партнерства. Це є основою для створення нових робочих місць та забезпечення високих соціальних стандартів для працівників галузі»,— сказав Олександр Вілкул. Зокрема, згідно з планом розвитку Одеського морського порту планується реалізація цілого ряду інвестиційних проектів, у тому числі будівництво зерноперевантажувального комплексу спільно з компанією «Бруклін -Київ», реалізація проектів компаній «ГПК- Україна», «Олімпекс Купе» та інших партнерів порту. «Наступного року буде закінчено будівництво нового контейнерного терміналу, співінвестором якого виступила компанія«ГПК- Україна». Термінал має шанси стати найбільшим на Чорному морі»,— зазначив у своєму виступі начальник Одеського морського порту Михайло Соколов. Начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков презентував проект розвитку, в якому беруть участь всі великі підприємства, що ведуть діяльність на його території та акваторії. У результаті реалізації масштабних днопоглиблювальних робіт, які ведуться в порту, «Южний» стане найбільш глибоководним портом в басейні Чорного моря. Вже сьогодні в південно-західній частині акваторії порту закінчуються роботи з реконструкції підхідного каналу для забезпечення безпечного підходу суден дедвейтом 200 тис. тонн. «Після закінчення всіх робіт порт зможе обробляти судна типу Capesize біля причалу, що виключить необхідність їх дозавантаження на рейді. Самі роботи з днопоглиблення — це консолідоване бажання клієнтури, стивідорних компаній, які пов'язані з морським портом «Южний» і вимоги часу. Це частина роботи, яку бере на себе АМПУ»,— підкреслив начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. Згідно з планами розвитку Іллічівського морського порту, озвученими начальником Олексієм Кошелевим, незабаром будуть розпочаті роботи з днопоглиблення операційної акваторії. З низкою великих компаній підписані протоколи про наміри участі в концесійних конкурсах. «Прийнято рішення розбити програму з днопоглиблення порту на кілька етапів залежно від готовності берегової інфраструктури»,— прокоментував плани порту Олексій Кошелєв.Всього капітальні інвестиції в рамках державно-приватного партнерства на 25 років в три порти Одеської області можуть скласти до 70 млрд гривень.Нагадаємо, плани розвитку морських портів складені на основі планів розвитку терміналів усіх форм власності, які здійснюють діяльність у межах морського порту. Всі плани розвитку були представлені на нарадах Рад морських портів за участю представників приватних стивідорних компаній, лідерів профспілкових організацій, представників трудових колективів портів та органів місцевого самоврядування. В обговоренні питань розвитку портів взяли участь заступник Міністра інфраструктури Дмитро Демидович, Голова ДП «Адміністрація морських портів України» Юрій Васьков та інші фахівці галузі. Віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул підкреслив необхідність застосування провідного світового та європейського досвіду при реформуванні портів, а також при формуванні та реалізації стратегії розвитку вітчизняного морегосподарського комплексу. За підсумками наради Віце-прем'єр дав доручення для вирішення цілого ряду найважливіших питань реформування морських портів, створення робочих місць, оптимізації процедур залучення інвестицій, у тому числі щодо процедур відведення землі, реєстрації об'єктів нерухомості, концесійних процедур, технологій оформлення вантажів, створення Вільних економічних зон в портах. Прес-служба ДП «АМПУ»

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n