Миколаївська філія АМПУ побудує автонакопичувач для великовантажного транспорту

Морський порт Миколаїв розвивається, а разом з тим збільшується потік великовантажного автотранспорту на дорогах міста. З метою вирішення проблеми перевантаження міських вулиць вантажними автомобілями, Миколаївська філія ДП «АМПУ» виступила з ініціативою будівництва накопичувальної стоянки під великовантажний автотранспорт. «Ми плануємо облаштувати автонакопичувач на земельній ділянці площею 35 га на території промислової зони Інгульського району міста, за межами житлового масиву, де проходить основний напрямок руху великовантажних транспортних засобів, які прямують до порту та повертаються звідси. На реалізацію проекту планується виділити більше 160 млн грн за рахунок капітальних інвестицій АМПУ і завдяки підтримці керівництва АМПУ ці кошти вже передбачені у фінансовому плані підприємства на 2018 рік», — розповів начальник Адміністрації морського порту Миколаїв Олег Проточенко. За його словами, Підставою для реалізації проекту є Рішення Виконкому Миколаївської міської ради від 11.04.2016 № 325 «Про заходи щодо оптимізації руху великовантажного автотранспорту до підприємств морегосподарського комплексу м. Миколаєва та його диспетчеризації». «Темпи роботи і обсяги перевалки вантажів у Миколаївському порту продовжують зростати. З прогнозованого на короткострокову перспективу вантажообігу тільки хлібних вантажів портових операторів у 13,1 млн тонн на рік, в середньому близько 40% або 5,2 млн тон щорічно буде доставлятись в порт автомобільним транспортом. А це  майже 236 тис. одиниць вантажних автомобілів на рік, або близько 650 автомобілів на добу. Тож рух і відстій вулицями зерновозів та іншого високотоннажного транспорту ставатиме все більшою проблемою для міста й мешканців, яку ми маємо вирішувати вже сьогодні», — зазначив Олег Проточенко. Для того, щоб істотно зменшити негативний вплив від руху вантажівок магістралями міста, усунути транспортні затори, забезпечити безпеку дорожнього руху та покращити санітарний стан вулиць, передбачається організувати диспетчеризацію автонакопичувача з портовими терміналами. Крім того, додатково розглядається питання  розвитку на базі автонакопичувача АМПУ комплексу перевалки вантажів з автомобільного на залізничний транспорт, що дозволить переорієнтувати вантажопотоки, що слідують до терміналів Миколаївського морського порту, на залізницю. «АМПУ як управляюча державна компанія прагне гармонійного розвитку всіх портів. Для Миколаєва важливо враховувати те, що порт розташований у місті, тому його розвиток має проходити паралельно з розвитком інфраструктури міста, під’їзних шляхів. А забезпечення оптимальної логістики та розвиток припортових територій разом з реалізацією подібних інвестиційних проектів у Миколаєві дозволить не тільки забезпечити зростання вантажопотоків та вирішити проблеми міста, а й створить нові робочі місця, що також вкрай важливо для його мешканців», — підкреслив необхідність реалізації проекту керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Як повідомлялось раніше, впродовж 2017 року порт Миколаїв демонстрував стабільну динаміку приросту вантажообігу і за результатами 12 місяців обробив 23,5 млн тонн вантажів, що на 5% більше порівняно з попереднім роком.

У 2017 році морські порти України обробили майже 133 млн тонн вантажів

У 2017 році вантажообіг у морських портах України протягом усіх 12 місяців року зберігав позитивну динаміку. З січня по грудень минулого року морські порти України обробили 132,9 млн тонн вантажів, що на 0,9% більше показників 2016 року. Про це свідчать оперативні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Обсяг перевалки імпортних вантажів у 2017 році виріс на 29,1% у порівнянні з 2016 роком − до 20,6 млн тонн, експортних − знизився на 1,4% і склав 98,8 млн тонн. У структурі імпорту найбільший приріст − у 6 разів − прийшовся на хімічні та мінеральні добрива − з 20,7 тис ​​тонн в 2016 році до 123,6 тис тонн в 2017. Також високий приріст вантажообігу показує вугілля, обсяг перевалки якого виріс на 64,2% у порівнянні з 2016 роком і склав 6,1 млн тонн. У перевалці експортних вантажів значну частку посідає зерно − майже 38 млн тонн і продукція металургії − 33 млн тонн. При цьому експорт рослинних олій збільшився до 5,2 млн тонн (приріст на 19,5% в порівнянні з 2016 роком). Обсяг обробки транзитних вантажів збільшився на 14% до 11,778 млн тонн, а загальний обсяг контейнерної перевалки зріс до майже 602 тис TEU. При цьому найбільше вантажів обробив порт Южний − 41,889 млн тонн, збільшивши перевалку на 6,6% у порівнянні з 2016 роком. Порт Одеса − 24,12 млн тонн, Миколаїв − 23,533 млн тонн і Чорноморськ − 17,633 млн тонн. Таким чином, у 2017 році українські морські порти обробили на 1,2 млн тонн вантажів більше, ніж у 2016 році. З повним оглядом вантажообігу за 2017 рік у розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням.

АМПУ оголосила тендер на днопоглиблення в портах Азова

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила процедуру відкритих торгів з відбору підрядника для проведення експлуатаційного днопоглиблення в портах Маріуполь та Бердянськ. Оголошення розміщено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 22 грудня 2017 року. Очікувана вартість проведення робіт складає 499,9 млн грн. Пропозиції приймаються до 2 лютого 2018 року. Заявки на участь у тендері можуть подати національні та іноземні компанії, згідно технічних вимог та умов тендерної документації. Орієнтовний обсяг днопоглиблення в порту Маріуполь становить 1,4 млн куб. м, в порту Бердянськ — 1,5 млн куб. м. Очікується, що роботи будуть виконані протягом 8 місяців. «Порти Азова потребують невідкладного проведення днопоглиблювальних робіт. В цій акваторії відбувається більш інтенсивне замулювання ніж, наприклад, у портах Великої Одеси, а це потребує проведення регулярного експлуатаційного днопоглиблення. Тому оголосити тендер з відбору підрядника для виконання цих робіт до кінця поточного року для нас було пріоритетним питанням. Я наполегливо запрошую днопоглиблювальні компанії взяти участь у даному тендері та сподіваюсь на його успішність, адже від цього залежить повноцінна робота двох наших портів та логістика вантажів у Азовському басейні”, — підкреслив Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, раніше АМПУ оголосила тендер на проведення днопоглиблення в порту Одеса.

Землесос «Меотида» прибув в Маріупольський порт

Власне днопоглиблювальне судно ДП «АМПУ», землесос «Меотида», що знаходиться на баланcі філії «Дельта-Лоцман», прибуло в акваторію Маріупольського морського порту для виконання робіт з експлуатаційного днопоглиблення. 29 грудня о 06.30 землесос завершив перехід з порту «Южний» в порт «Маріуполь» і вже цього дня має розпочати експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу Вугільної гавані порту. Головним завданням судна буде підтримання оголошених глибин в акваторії порту та на підхідному каналі Вугільної гавані для забезпечення стабільної роботи Маріупольського порту до початку робіт з відновлення робочих габаритів підхідного каналу порту, яке планується виконати після проведення тендеру на закупівлю послуг з днопоглиблення підрядними організаціями. Нагадаємо, 22 грудня 2017 року  Адміністрація морських портів Україниоголосила процедуру відкритих торгів з відбору підрядника для проведення експлуатаційного днопоглибленняв портахМаріуполь та Бердянськ.Оголошення розміщено в електронній  системі публічних закупівельProzorro. Довідка. Самовідвізний трюмний землесос «Меотида» призначений для виконання експлуатаційних та будівельних днопоглиблювальних робіт. Судно побудовано в 2010-2012рр. компанією «Damen Shipyards Gorinchem» (Голландія). Розвантаження може виконуватись: на подводні звалища — через донні люки, на берегові гідровідвали – через пульпопровід, методом рефулювання «Rainbow» –  через носове сопло.

АМПУ проведе днопоглиблення в порту Одеса

Адміністрація морських портів України (АМПУ) проведе експлуатаційне днопоглиблення, а саме підчищення дна від наносів на внутрішній акваторії морського порту Одеса для підтримки навігаційних глибин. З цією метою підприємство оголосило процедуру відкритих торгів в електронній системі Prozorro. Орієнтовна вартість виконання робіт становить майже 26 млн грн. Обсяг ґрунту, а це переважно наносні ґрунти, від яких необхідно очистити дно акваторії, складає 106,6 тис. куб м. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 15 грудня 2018 року, електронний аукціон відбудеться 20 лютого 2018 року. До участі запрошуються національні та іноземні днопоглиблювальні компанії. Запланований термін проведення днопоглиблення становить не більше шести місяців. Одеський порт  — другий за обсягами перевалки серед портів України (100% вантажів обробляються тільки приватними портовими операторами і стивидорами), який має можливість приймати судна з максимальною осадкою до 13 м. Кількість суднозаходів в 2017 році склала 1394 суден (на 01.12.2017). Нагадаємо, відповідно до фінансового плану АМПУ на 2018 рік, який затвердив Кабмін 20 грудня 2017 року, підприємство планує здійснити капітальні інвестиції в портах в розмірі майже 4,3 млрд грн. Третина цих витрат буде спрямована на поглиблення дна. Обсяг днопоглиблення за підсумками 2017 року становитиме близько 7 млн ​​куб м. У 2018 році АМПУ планує провести роботи, пов'язані з днопоглибленням каналів і акваторій, в загальному обсязі понад 11 млн куб м.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n