Щодо ситуації у порту «Южний» у зв’язку з пожежею на території ТОВ «Дельта Вілмар СНД»

Інформація про пожежу у цеху з виробництва маргарину ТОВ «Дельта Вілмар СНД» надійшла до адміністрації морського порту «Южний» о 19 год. 40 хв. 06.11.2018. Незважаючи на те, що пожежа виникла поза межами порту наявність на території підприємства аміачної холодильної установки несла загрозу викиду аміаку у напрямку порту. Адміністрацією морського порту «Южний» був оперативно реалізований план заходів із запобігання надзвичайній ситуації. Зокрема, для запобігання можливого розповсюдження викиду аміаку у максимально стислі терміни приведено у готовність систему пожежогасіння причалу № 4 та аварійно-рятувальні судна ДП «Морський торговельний порт «Южний» (буксир «Володимир Іванов», буксир «Євген Яковцев») та судна буксирної компанії «ТОВ «Пі енд Оу Мерітайм Юкрейн» (буксир «P&O Star», буксир «Чемпіон»). До 00.30 07.11.2018 р. була призупинена робота та проведена евакуація персоналу портових операторів морського порту «Южний». Співробітники адміністрації порту здійснили оповіщення суден, які знаходились в акваторії морського порту «Южний» про можливість виникнення надзвичайної ситуації. За повідомленням ОДС ГУ ДСНС пожежа була локалізована о 22.40 06.11.2018, та ліквідована о 7 ранку 07.11.2018 р. Жертв та постраждалих немає. Зараз усі служби морського порту «Южний» працюють у звичному режимі.

До 20 листопада АМПУ підготує морські порти України до льодової кампанії

ДП «АМПУ» затвердило план підготовки до льодової кампанії 2018–2019 років. До зимового періоду навігації всі порти країни повинні бути готовими до 20 листопада. «Під час зимової навігації 2017–2018 років філії АМПУ в усіх портах відпрацювали на належному рівні. В акваторіях, за які несе відповідальність Адміністрація морських портів України, не було зафіксовано жодної серйозної аварії, лише 2 морських інциденти без значних наслідків, які вдалось оперативно врегулювати. При цьому безпосередньо льодова кампанія 2017–2018 років тривала лише 15 діб. Порти Одеса, Чорноморськ та Южний взагалі не замерзали. Але зараз я наполягаю на тому, що усі філії АМПУ повинні бути готовими до повноцінної роботи взимку 2018–2019 рр., не сподіваючись на сприятливі погодні умови»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Зазвичай льодова кампанія триває в морських портах України з середини січня до кінця лютого і потребує особливих заходів з безпеки мореплавства. Начальник служби безпеки мореплавства та екологічної безпеки Микола Севирін відзначив, що однією з головних передумов безпеки мореплавства під час зимової навігації є підтримання у робочому стані потужних буксирів льодового класу, та своєчасне укладання або подовження договорів на використання таких суден філіями, які не мають їх у достатній кількості. «Зважаючи на те, що єдиний наш криголам переважно працюватиме на Азовському морі, де важка крига та море сильніше замерзає, питання готовності буксирного флоту для більшості філій є першочерговим. Ці питання мають перебувати на особистому контролі керівників філій»,— підкреслив він. План організаційно-технічних заходів по забезпеченню безпеки мореплавства в період проведення льодової кампанії 2018–2019 років передбачає звичний перелік заходів, відпрацьований фахівцями АМПУ протягом останніх років, зокрема: створення оперативних штабів з безпечного проведення льодової кампанії на чолі з заступниками начальників філій; актуалізацію списків суден, що перебувають на відстої у акваторіях портів; проведення інструктажів, навчань та відпрацювання правил льодового проведення суден тощо.

АМПУ: Державно-приватне партнерство в порту Ольвія принесе до місцевих бюджетів Миколаївщини понад 330 млн. грн. у найближчі 7 років

Сукупний економічний ефект для місцевих бюджетів Миколаївської області та Миколаєва від реалізації пілотного концесійного проекту, будівництва приватним інвестором нового терміналу та поточної діяльності Адміністрації морських портів України у найближчі 7 років складе щонайменше 330 млн. грн. Про це йшлося під час зустрічі керівництва філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» з представниками робочої групи з підвищення ефективності взаємовідносин підприємств морегосподарського комплексу з громадою м. Миколаєва, утвореною міським головою Олександром Сєнкєвичем. Начальник філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» Андрій Єгоров відзначив, що Адміністрація морських портів України є сумлінним платником податків до місцевого бюджету та ефективно працює задля розвитку порту, залучення приватних інвестицій та створення нових робочих місць. «У порівнянні з 2015 роком відрахування до місцевих бюджетів підприємствами, що працюють в порту Ольвія, а саме адміністрацією порту та стивідорною компанією збільшилися майже на 35%. У 2017 році вони склали понад 32 млн грн. Загалом у порту Ольвія працює приблизно 820 миколаївців»,— зазначив Андрій Єгоров. До того ж наприкінці поточного та на початку майбутнього року в порту мають відбутися дві важливі події, які мають особливе значення для його розвитку на довгострокову перспективу. Мова йдеться про введення в експлуатацію нового морського терміналу компанії «Євровнєшторг», який передбачає створення 140–150 нових робочих місць та збільшення річного обсягу перевалки зернових вантажів — до 4 млн. тон. Також очікується проведення конкурсу з передачі в концесію майна державної стивідорної компанії «Ольвія». Консорціумом консультантів під головуванням міжнародної консалтингової компанії Castalia, на замовлення ЄБРР та МФК, які разом з консультантами Міністерства інфраструктури України розробляли ТЕО концесійного проекту, відзначено, що за їх розрахунками, реалізація проекту дозволить збільшити відрахування до бюджету Миколаєва на 241 млн. грн. до 2025 року. У свою чергу представникиПроектного офісу з розвитку державно-приватного партнерства «SP3ILNO» при Міністерстві інфраструктури України зазначили, що умовами концесійного проекту передбачається окремий внесок інвестора в обсязі 5% від розміру капітальних інвестицій. Він буде спрямований на розвиток транспортної інфраструктури міста. Зокрема розглядається можливість будівництва шляхопроводу в Корабельному районі, що значно зменшить навантаження на дороги міста, вирішить проблему залізничних переїздів району. За словами члена робочої групи Петра Мойсола, представники міської ради та громадськості, дуже цікавляться планами реалізації пілотного концесійного проекту в порту Ольвія: «Це питання цікавить нас з огляду на те, що головне завдання нашої групи — покращення взаємодії між підприємствами морегосподарського комплексу та громадою міста. Тому нам потрібно знати: як враховуються інтереси міста при реалізації проекту»,— зазначив він.

АМПУ презентувала інвестиційні проекти в українських портах на найбільшій виставці імпортних товарів і послуг у Китаї

Адміністрація морських портів України бере участь у наймасштабнішій виставці імпортних товарів і послуг – China International Import Expo (CIIE) у Шанхаї та планує провести низку ділових зустрічей з найбільшими китайськими компаніями. До складу української делегації у Шанхаї увійшли перший віце-прем’єр-міністр – міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів, заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, а також представники найбільших українських підприємств, які презентують провідним китайським компаніям можливості для співробітництва з нашою державою. «Китай – найбільша країна світу і бажаний торговий партнер для будь-якої держави. Презентувати інвестиційні проекти на CIIE – чудова можливість для АМПУ продемонструвати транзитний потенціал України для включення наших портів до маршрутів Нового шовкового шляху. До того ж інвестиційні проекти в портах можуть бути привабливими для китайського бізнесу, який вже інвестував в Україну понад $7 млрд.»,— зазначив Райвіс Вецкаганс. Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс представив на українському стенді потенційним інвесторам та учасникам виставки можливості державно-приватного партнерства в українській портовій галузі, зокрема пілотні проекти концесії держстивідорів у портах «Ольвія» та «Херсон», а також плани концесійних проектів державних стивідорних компаній у портах Южний та Чорноморськ. Також Райвіс Вецкаганс взяв участь у ключовій світовій події в галузі судноплавства – 14-му World Shipping Summit, що цьогоріч суміщений з вищезгаданою виставкою і організований компанією China COSCO Shipping. Ділова програма керівника АМПУ в Шанхаї та Пекіні включає низку зустрічей з керівництвом найбільших китайських компаній, що реалізують, або фінансують масштабні проекти з розвитку транспортної інфраструктури по усьому світу. Представники цих компаній цього року вже відвідали Україну та мали можливість особисто ознайомитися з роботою портів Одеса та Чорноморськ. Виставка China International Import Expo (CIIE) триватиме до 10 листопада. В заході беруть участь компанії з 172 країни. Експозиція складається з 6 галузевих товарних павільйонів та займає площу майже 250 тис. кв. м.

АМПУ підписала меморандум про співпрацю з двома провідними портами Єгипту

У п'ятницю, 2 листопада, в Києві відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Адміністрацією морських портів України та адміністраціями двох єгипетських портів — Олександрія та Даміетта. Надалі планується створення двосторонньої робочої групи з представниками шиппінгових ліній, трейдерів, портових операторів для обговорення реалізації спільних проектів. Підписання відбулося в Києві в рамках Сьомого засідання Міжурядової Спільної Комісії з економічного і науково-технічного співробітництва між Україною та Арабською Республікою Єгипет. З єгипетської сторони меморандум підписала — Міністр інвестицій та міжнародного співробітництва АРЄ, доктор Сахар Наср (HE Dr. Sahar Nasr), з української — начальник Одеської філії ДП «АМПУ» (адміністрації Одеського морського порту) Ігор Ткачук. «Одеський порт має великий досвід співпраці з портами Єгипту. Вантажообіг між нами становить понад 4,5 млн. т в рік. Більше половини цих вантажів — це експорт аграрної продукції з України. Підписання меморандуму стане додатковим стимулом і основою для подальшого розвитку двостороннього співробітництва»,— прокоментував підсумки зустрічі Ігор Ткачук. У свою чергу, Міністр інвестицій та міжнародного співробітництва АРЄ, доктор Сахар Наср зазначила, що влада Арабської республіки Єгипет вітає активізацію діалогу і співпраці з Україною як на міждержавному рівні, так і на галузевому, зокрема це стосується взаємодії між портами України та Єгипту. Найближчим часом планується створення спільної робочої групи, до складу якої увійдуть представники АМПУ і адміністрацій портів Єгипту, шиппінгових ліній, трейдерів, портових операторів. Її завданням буде обговорення реалізації спільних інвестиційних проектів і збільшення вантажообігу між нашими країнами. Також підписаний меморандум передбачає всебічний обмін інформацією, взаємне сприяння діяльності судноплавних компаній, імпортерів, експортерів і експедиторів, обмін досвідом в сфері модернізації портової інфраструктури, підвищення якості обслуговування суден, розвитку IT-сервісів і технологій. Довідка Олександрія — місто в дельті Нілу, головний морський порт і друге за величиною місто Єгипту. Порт з'єднаний з річкою Ніл судноплавним каналом. Річний вантажообіг — 15 млн. тонн, що становить близько 80% всього обсягу зовнішньоторговельних вантажів Єгипту. У 1960–70 рр. з Одеси в Олександрію транспортувалась морем велика кількість промислового обладнання, головним чином для Асуанської висотної греблі — ключової споруди найбільшого на півночі Африки гідроенергетичного вузла. Порт Даміетта (Дам’єтта, Damietta) розташований на Середземноморському узбережжі, в 200 км на схід від Олександрії. Має у своєму розпорядженні термінали для генеральних і насипних вантажів. За проектом 2015 року потужності порту з перевалки зерна збільшуються до 7,5 млн т. На території порту діють завод з виробництва зрідженого природного газу (SEGAS LNG), контейнерний термінал, завод мінеральних добрив.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n