У порту Херсон завершили днопоглиблення якірних стоянок та розпочали роботи на підхідному каналі

Адміністрація морських портів України продовжує реалізацію найбільшого за останні сім років проекту з експлуатаційного днопоглиблення у порту Херсон. Станом на 25.02.2019 завершено роботи на шести якірних стоянках. Наразі виконано вже майже 40% від загального обсягу робіт, який складає понад 400 тис. куб. м. Наступний етап — днопоглиблення підхідного каналу. «Днопоглиблення шести якірних стоянок — це один з трьох основних етапів робіт у порту Херсон. Зараз наш флот буде паралельно виконувати днопоглиблення на підхідному каналі порту, а також біля причалів Херсонської філії ДП «АМПУ», та портових операторів (терміналів): філія «Херсонський річковий порт» АСК «Укррічфлот»,ТОВ «Смарт-Мерітайм-Груп», Херсонське представництво ДП «Підприємство по забезпеченню нафтопродуктами», ХДЗ «Паллада»,— зазначив Дмитро Демченко, генеральний директор ТОВ «СМД Інвест», яке виступає підрядником з реалізації проекту. Такий комплексний підхід дозволить після завершення реалізації проекту забезпечити можливість безперешкодного проведення, стоянки та обробки суден біля причалів відповідно до паспортних характеристик порту. ТОВ «СМД ІНВЕСТ» стало переможцем конкурсних торгів, проведених АМПУ в електронній системі закупівель «PROZORRO». Економія від стартової ціни за підсумками тендерного аукціону склала понад 6,6 млн грн. У 2019 році Адміністрація морських портів України планує здійснити експлуатаційне днопоглиблення у 7 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Чорноморськ, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Продовжується реалізація двох масштабних проектів капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.

Запуск поромної переправи Орлівка – Ісакча може відбутися влітку 2019 р

Україна продовжує зміцнювати зв’язки із країнами ЄС, зокрема й завдяки розвитку нових логістичних маршрутів. Українська сторона завершує підготовку до відкриття нового пункту пропуску на кордоні з Румунією. Він забезпечуватиме пропуск пасажирів та вантажів, що будуть прямувати поромною переправою між українською Орлівкою та румунською Ісакчею. На цьому тижні за дорученням Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва відбулось комісійне обстеження пункту пропуску через державний кордон «Орлівка». Від ДП «Адміністрація морських портів України» участь в роботі комісії взяв начальник служби з організації роботи портів В’ячеслав Вороной. Комісія прийшла до висновку, що на українському пункті пропуску існують необхідні умови для проведення передбачених законодавством України видів контролю. Планується, що поромна переправа розпочне роботу влітку 2019 року. Вона зможе пропускати близько тисячі вантажівок та 250 легкових авто щодоби. Враховуючи професійний досвід і знання фахівців Ренійської філії ДП «АМПУ», диспетчеризація суднових операцій в акваторії поромного комплексу буде здійснюватися ДП «АМПУ». Відкриття переправи спростить процедуру перетину кордону між Румунією і Україною та виключить потребу руху територією Молдови, що дозволить заощадити відстань та час. Так, економія відстані складе близько 100 км. Реалізація цього проекту буде сприяти перетворенню південного регіону нашої держави та України в цілому в важливий транспортний вузол східної Європи. Крім того, нова поромна переправа стане додатковим стимулом для розвитку районів Придунайського регіону обох країн: залучення нових інвестицій, створення нових робочих місць, збільшення податкових відрахувань у бюджети всіх рівнів. Слід зазначити, що «Орлівка» стане єдиним в Одеській області пунктом пропуску між Україною та країнами ЄС. До того ж, він створений «з нуля» за приватні інвестиції вперше за всю історію незалежності України. Створення пункту пропуску «Орлівка» передбачено міжурядовою угодою між Україною та Румунією про відкриття міжнародного пункту пропуску через українсько-румунський державний кордон для поромного, пасажирського та вантажного сполучення між населеними пунктами Орлівка (Україна) – Ісакча (Румунія).

Пріоритети портової галузі: інтеграція в транспортну мережу ЄС, конкурентний рівень портових зборів і дивідендів, а також концесія

Пріоритетом розвитку портів України стають інтеграція до розширеної Трансєвропейську опорну транспортної мережі (TEN — T), приведення портових зборів і відрахувань до конкурентного рівня та реалізація проектів ДПП. Такі пріоритети були визначені у вівторок, 12.02.2019 р. в Ізмаїлі на розширеному засіданні з питань розвитку морегосподарського комплексу України за участю Президента України Петра Порошенка. «Портова галузь України посідає 2 місце за обсягом вантажообігу серед 6 країн Азово-Чорноморського басейну. Проте морські перевезення — це дуже висококонкурентний ринок. АМПУ зараз реалізує 15 великих інвестиційних проектів у портах для розширення можливостей державних і приватних стивідорів з перевалки вантажів. Збалансована і економічно обгрунтована державна політика щодо рівня портових зборів і відрахування дивідендів збільшить можливості для інвестування в модернізацію основних фондів для державних підприємств», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Окрім внутрішніх джерел фінансування для розвитку портової галузі необхідно залучати також приватні українські і зарубіжні інвестиції у рамках реалізації ДПП-проектів, у тому числі на основі механізму концесії. Пілотні проекти концесії держстивідорів у портах «Ольвія» та «Херсон» можуть бути оголошені вже навесні поточного року. Потенційний обсяг інвестицій по них складає близько $60 млн. Крім того, за словами міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, включення 8 українських портів, у тому числі Ізмаїла та Рені, до розширеної трансєвропейської опорної транспортної мережі (TEN — T) відкриває для транспортної галузі України нові можливості по участі в спільних з ЄС проектах з потенційним обсягом інвестицій 4,5 млрд. євро.

Морські порти України розпочали рік зі зростання обсягів перевалки

За підсумками січня 2019 року українські порти обробили на 362 тис. тонн (або на 3,4%) вантажів більше, ніж за перший місяць минулого року. Головні драйвери зростання – вже традиційні – зернові, руда та контейнерні вантажі. Найбільшу динаміку в розрізі вантажів порівняно з січнем 2018 року продемонстрували контейнери: +34% або майже 20 000 TEU. На понад 21% зросли обсяги перевалки зерна та руди (на 665 тис. тонн та на 406 тис. тонн відповідно). При цьому збільшення перевалки відбулось в основному за рахунок зростання експорту майже на 1 млн тонн (або на 12%). Тим часом імпорт та транзит вантажів, навпаки, скоротилися на 23,3% (або майже 500 тис. тонн) та 12,5% (понад 100 тис. тонн) відповідно. Найпомітніше збільшили показники обробки вантажів Херсонський порт – на понад 27% та порт Южний – понад 10%. Також зросла перевалка у портах Бердянськ, Чорноморськ, Одеса, Рені. З початку 2019 року морські порти України обробили 856 суден, що на 57 одиниць менше, ніж у січні 2018-го. На понад 20% збільшили кількість оброблених суден порти Бердянськ, Ольвія та Херсон. За підсумками січня відзначається незначне збільшення перевезення пасажирів – 2460, що на 57 більше ніж торік. Переважно це паромні перевезення у порту Чорноморськ. З початку року, завдяки сприятливим погодним умовам, по річці Дніпроздійснено 41 суднопрохід. У січні минулого року на Дніпрі діяла льодова кампанія, тому судна не проходили. Загалом обсяг перевезень вантажів по Дніпру склав 61,2 тис.тонн. Майже 90% з них – зернові. Також річкою перевозилися металопродукція, будматеріали та інші вантажі. З повним оглядом вантажообігу за січень 2019 року в розрізі номенклатур вантажів і портів та в порівнянні з аналогічним періодом минулого року можна ознайомитися за посиланням. Інформація щодо перевезення пасажирів розміщена за посиланням. Дані по суднопроходам та перевезенню вантажів річкою Дніпро дивіться тут.

Posco Daewoo купить частку в зерновому терміналі у Миколаєві

Корейська Posco Daewoo у вівторок підписала угоду з українською логістичною компанією Orexim Group про покупку експортного зернового терміналу в Миколаєві. Про це повідомляє південнокорейське видання Pulse. За інформацією видання, після завершення угоди частка Posco Daewoo в зерновому терміналі складе 75%. Вартість угоди не розкривається. Завершення будівництва очікується в липні 2019 року. Потужність терміналу, який буде відвантажувати на експорт в основному кукурудзу і пшеницю, складе 2,5 млн тонн на рік. За заявою Posco Daewoo, таким чином компанія зможе контролювати весь ланцюжок постачання зерна, виробленого в Україні, і ефективно керувати запасами. Правочин також сприятиме продовольчій безпеці Кореї. Постачання зерна до цієї країни у значній мірі залежать від експорту, при цьому самозабезпеченість кукурудзою і пшеницею становить 1%. Тільки в 2017 році було імпортовано 10 млн тонн кукурудзи і 5 млн тонн пшениці. Posco Daewoo стала першою корейською компанією, що має в управлінні зерновий термінал за кордоном. Раніше стало відомо, що Posco Daewoo цікавиться також розвитком другого терміналу морського порту «Чорноморськ» із використанням причалів №№ 7–9. Компанія розглядає цю територію як перспективний майданчик для будівництва комплексу з перевалки зернових вантажів і продуктів їх переробки. Orexim Group в лютому 2018 року залучила кредит Чорноморського банку торгівлі та розвитку (ЧБТР) в розмірі €31 млн на реконструкцію і модернізацію ПрАТ «Миколаївський комбінат хлібопродуктів». Планувалося, що після модернізації річна потужність перевалки на підприємстві складе 2 млн тонн, місткість складів збільшиться з 60 тис. nонн до 150 тис. nонн. Введення в дію модернізованого терміналу мало відбутися в 2018 році, але було перенесене на більш пізній термін. У лютому 2018 року Orexim Group ввела в експлуатацію шосту чергу морського перевантажувального терміналу «Евері» в Миколаївському морському порту, збільшивши сумарну ємність резервуарного парку терміналу до 175 тис. кубометрів (40 резервуарів, обсяг зберігання — до 160 тис. тонн). Річна перевантажувальна потужність резервуарного парку збільшилася до 1,6 млн тонн. Група Orexim займається експортом сільськогосподарської продукції, надає портові та логістичні послуги. Основними активами групи є морський перевантажувальний термінал «Евері» в Миколаївському морському порту і Миколаївський комбінат хлібопродуктів (придбаний в 2016 році). З початку діяльності в 2004 році група інвестувала в розвиток понад $100 млн. Posco Daewoo Corporation (штаб-квартира — Сеул), колишня Daewoo Corporation — одна з найбільших корейських торгових корпорацій, дочірня компанія Posco. Компанія розвиває бізнес у трьох основних сегментах: міжнародна торгівля, розвиток видобутку сировини, і менеджмент проектів.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n