Другий мегаконтейнеровоз Maersk хрестила кронпринцеса Данії

Буквально кілька хвилин тому в Копенгагені офіційно дали ім'я другому контейнеровозу серії Triple E — Majestic Maersk, передає SeaNews. Хрещеною матір'ю 18-тисячника стала кронпринцеса Данії Мері. Нагадаємо, кронпринц і кронпринцеса брали участь у нарізці сталі для першого мегаконтейнеровоза на верфі в Південній Кореї. Всього Maersk замовила в Південній Кореї двадцять контейнеровозів серії Triple E. Maersk Line — найбільший лінійний морський перевізник у світі, в управлінні якого знаходиться понад 600 суден сукупною ємністю 2,6 млн TEU. У компанії працюють близько 25 тис. чоловік, її представництва розташовані більш ніж у ста країнах. Компанія входить до датської групи AP Moller — Maersk.  cfts.org.ua

На базі адміністрації Одеського морського порту відбувся міжнародний семінар з техногенної та екологічної безпеки

23–25 ​​вересня на базі адміністрації Одеського морського порту відбувся міжнародний семінар з техногенної та екологічної безпеки за участю фахівців з Росії, Молдови, Німеччини, Румунії, Бельгії і Великобританії. Семінар був організований в рамках проекту з управління в кризових і небезпечних ситуаціях в дельті Дунаю. Ініціатор проекту — Програма допомоги Конвенції Європейської економічної комісії (ЄЕК) ООН про транскордонний вплив промислових аварій. Підтримку проекту надали Федеральне міністерство навколишнього середовища, охорони природи та безпеки ядерних реакторів Німеччини, Федеральне агентство навколишнього середовища «Umweltbundesamt». У ході семінару фахівці познайомилися з Керівництвом щодо забезпечення безпеки, управління ризиками і хорошою практою роботи на нафтових терміналах, розробленим в ЄЕК ООН. У рамках семінару Одесу відвідали пан Кріс Дійкенс (Голова конференції сторін Конвенції про транскордонний вплив промислових аварій), пан Річард Гоуленд (Європейський центр безпеки технологічних процесів), пан Енді Робертс (Асоціація підприємств нафтовидобувної промисловості) та інші міжнародні експерти в галузі промислової безпеки. Як приклад об'єктів з найвищим рівнем організації системи екологічної безпеки, учасники зустрічі відвідали нафтовий термінал і ТОВ «Пріста -Ойл Україна» адміністрації Одеського морського порту, що займаються перевантаженням нафтопродуктів і технологічних масел відповідно. У ході візиту на нафтотермінал учасники семінару познайомилися з системою забезпечення безпеки, з'ясували яким чином здійснюється контроль і аудит питань безпеки, а також вивчили взаємодію в питаннях безпеки між адміністрацією морського порту та операторами перевалочних потужностей. Як поінформував начальник нафтотерміналу адміністрації Одеського порту Денис Карпов, одна з головних цілей семінару — розгляд потенційних ризиків і пошук оптимальних рішень з управління кризовими ситуаціями в дельті Дунаю. У цьому контексті Одеський порт обраний в якості позитивного прикладу безпечного функціонування комплексу з перевалки нафтопродуктів. «Питання техногенної та екологічної безпеки — найбільш важливі точки докладання зусиль Адміністрації морських портів України. Сергій Перфільев начальник служби екологічної безпеки та Денис Карпов начальник нафтотерміналу адміністрації Одеського морського порту є експертами семінару. А проведення в Одесі заходів під егідою Європейської економічної комісії — показник високого рівня, який займає вітчизняний морегосподарський комплекс на екологічній карті Європи» — прокоментував підсумки зустрічі Голова ДП«АМПУ» Юрій Васьков. «Фахівцями Адміністрації морських портів проаналізовані директиви ЄС у сфері екологічної безпеки і більшість їх буде в найближчі роки інтегровано в законодавство України з урахуванням промислових потужностей, технологічного оснащення та економічних передумов в кожному конкретному українському морському порту»,— підкреслив начальник служби екологічної безпеки АМПУ Сергій Перфільев. Довідка. Міжнародна Конвенція про транскордонний вплив промислових аварій була прийнята в м. Хельсінкі 17 березня 1992 р. і набула чинності 19 квітня 2000 року. Документ ратифікований 39 країнами світу. У рамках Конвенції здійснюється Програма допомоги країнам з перехідною економікою у вирішенні завдань промислової безпеки. Зокрема, в 18 країнах Східної та Південно -Східної Європи, Кавказу, Центральної Азії проводиться робота з поширення навичок, досвіду і сучасної практики промислової безпеки. Країни — учасники Програми допомоги: Албанія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Чорногорія, Румунія, Сербія, колишня югославська республіка Македонія, Азербайджан, Вірменія, Білорусь, Грузія, Казахстан, Киргизстан, Республіка Молдова, Таджикистан, Узбекистан і Україна. Прес-служба ДП «АПМУ»

На контролі АМПУ — охорона праці та екологія

У ході цільової перевірки виконання першочергових заходів щодо організації робіт з охорони праці фахівці ДП «АМПУ» відвідали адміністрацію Херсонського морського порту. «До цього ми перевірили адміністрації Одеського, Іллічівського, Миколаївського портів, а також портів Южний і Октябрськ. Була проінспектована робота адміністрацій з питань охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, розробки відповідної нормативно — правової документації,— прокоментував підсумки перевірки Олександр Серебряков, помічник голови ДП «АМПУ» з безпеки праці,— Особливу увагу приділено наявності положень з охорони праці, посадових інструкцій працівників, планів роботи, а також організації всього комплексу робіт з екологічної, пожежної безпеки та безпеки дорожнього руху. Відразу можна відзначити, що оцінка роботи адміністрації Херсонського морського порту — позитивна. Відчувається, що тут проведена величезна робота». За словами Олександра Серебрякова, більша частина нещасних випадків у портах відбувається внаслідок питань організаційного характеру. Тому навіть невеликі зауваження по організації охорони праці, екологічної та пожежної безпеки вимагають негайного рішення. «При цьому доводиться враховувати, що адміністрації морських портів починають роботу з чистого аркуша. Нормативні документи, практично, видаються заново, в тому числі — важливі посадові інструкції, положення з організації системи охорони праці. Розробка комплексних заходів — також дуже серйозне питання»,— зазначає Олександр Миколайович. Згідно з розпорядженням Голови Адміністрації морських портів України, цільова перевірка покликана привести структури адміністрацій морських портів у відповідність зі структурою апарату управління. Пресс-служба администрации Херсонского морского порта

У Адміністрації морських портів України з'явилася офіційна сторінка в соціальній мережі Facebook

ДП «Адміністрація морських портів України» створила офіційну сторінку в соціальній мережі Facebook. Планується, що в facebook-представництві державного підприємства будуть розміщуватися новини \АМПУ, новини морегосподарського комплексу України та світу. Крім того, на сторінці можна знайти відео і фотоматеріали про роботу АМПУ та її філій. Адміністрація морських портів запрошує журналістів, експертів галузі, учасників ринку, працівників морегосподарського комплексу приєднуватися до обговорень, висловлювати конструктивну критику процесу реформування портової галузі. Прес-служба ДП «АМПУ»

Визначено райони обов'язкової лоцманської проводки

Наказом від 04.09.2013 р. № 662 Мінінфраструктури затвердило Перелік районів обов'язкової лоцманської проводки і категорій суден, що звільняються від обов'язкового лоцманського проведення. Перелік є обов'язковим для застосування підприємствами, що надають лоцманські послуги, капітанами морських портів, у межах акваторії яких здійснюється лоцманська проводка, і судновласниками, судна яких здійснюють плавання в районах обов'язкової лоцманської проводки.  Визначено такі райони внутрішніх вод і територіального моря України, в межах яких лоцманська проводка суден є обов'язковою: 1) район ділянки річки Дунай від приймального буя морського підхідного каналу гирла Бистре до морського порту Рені; 2) район морського порту Білгород-Дністровський з Дністровським лиманом — в межах акваторії морського порту Білгород-Дністровський; 3) район морського порту Скадовськ — в межах його акваторії; 4) район морського порту Євпаторія і озера Донузлав — в межах акваторії морського порту Євпаторія; 5) район морського порту Ялта — в межах його акваторії; 6) район морського порту Бердянськ — в межах його акваторії; 7) інші райони обов'язкової лоцманської проводки, визначені відповідними Правилами плавання, затверджені Мінінфраструктури. Від обов'язкової лоцманської проводки звільняються такі категорії суден:   - Гідрографічні (лоцманські) судна державної установи «Держгідрографія»;  - Судна Збройних Сил України, Морської охорони Державної прикордонної служби, СБУ, МВС, Державної служби з надзвичайних ситуацій;  - Судна місцевого базування, яхти та судна валовою місткістю 500 одиниць і менше;  - Судна, визначені у відповідних Правилах плавання, затверджених Мінінфраструктури, як такі, що звільняються від обов'язкового лоцманського проведення і (або) не підлягають обов'язковому лоцманському проведенню.  У разі необхідності (наявність надзвичайних обставин, що створюють загрозу судноплавству) капітан морського порту може встановити обов'язкове лоцманське проведення для суден, звільнених від обов'язкового лоцманського проведення.    jurliga.ligazakon.ua

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n