Одеському порту — 219 років!

Сердечно вітаю портовиків Одеси з черговою річницею заснування порту і міста. Обличчя будь-якого підприємства визначають його трудівники. За останні кілька десятиліть в Одеському порту сформувався унікальний колектив, що добився великих успіхів у виробничій діяльності та розвитку інфраструктури підприємства. Упевнений, що ці досягнення будуть збережені і примножені в нових умовах, продиктованих реформою морської галузі. Нехай нинішні перетворення послужать імпульсом для виходу на нові рубежі економічної стійкості порту! Від душі бажаю всім працівникам і партнерам підприємства благополуччя, впевненості у своїх силах і завтрашньому дні! Ю. Васьков, голова ДП «Адміністрація морських портів України»

З Херсонського порту вирушило перше судно із зерном нового врожаю

Перше судно із зерном нового врожаю вирушило з Херсонського морського порту в Неаполь. На борту суховантажного судна «RITA BR» — дев'ять тисяч тонн високоякісної пшениці. «Навантаження виконувалася на новому обладнанні, розрахованому на прийом 200 тонн зерна на годину. Нова техніка відмінно зарекомендувала себе на практиці. Машини, що доставляють зерно в наш порт, розвантажуються швидко. Спеціальний пристрій піднімає і вивантажує машину з причепом всього за 10 хвилин. Пристрій може легко прийняти на свою платформу 80- тонний автопоїзд довжиною 22 метри, причому зерно відразу ж відправляється по заданому маршруту. Швидкість обробки вантажів збільшилася в три рази»,— повідомляє заступник начальника зернового перевалочного комплексу Володимир Гранат. «Силосні башти» нового зернового комплексу порту розраховані на одночасне зберігання 11,2 тис. тонн зерна. Будівництво додаткових ємностей дозволить збільшити обсяги перевалки ще на 12,8 тис. тонн. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів зросте до 350 тонн на годину, автомобілів — 250 тонн на годину, а валова норма завантаження судна досягне рівня 5000 тонн на день. «Перші машини із зерном нового врожаю порт прийняв 26 червня,— уточнює завідуюча зерновою лабораторією Таїсія Книрш,— за цей час порт відправив європейським споживачам дві партії ячменю. На підході — чергове судно, на цей раз за пшеницею. Точно визначати якісні показники не тільки зернових, а й олійних культур нам допомагає сучасне обладнання, в тому числі такий унікальний прилад, як «Інфраскан». Всього за 10–15 хвилин він проводить експрес — аналіз на визначення жиру, клітковини, протеїну та інших речовин в зернових культурах». Прес-служба Адміністрації Херсонського морського порту

Мінекономрозвитку стимулюватиме інвестиційну діяльність у пріоритетних галузях економіки

Мінекономрозвитку розробило дорожню карту для більш повної реалізації Закону про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях з метою створення робочих місць. На цьому наголосив директор департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства Мінекономрозвитку Віктор Коваленко у ході програми «Національний інтерес» на телеканалі БТБ. «Міністр економічного розвитку і торгівлі України Ігор Прасолов провів зустріч з керівниками економічних блоків, є порозуміння з керівниками місцевого самоврядування і виконавчої влади на місцях, ми розробили дорожню карту, щоб не тільки для органів влади, а й для підприємців був максимальний доступ до реалізації механізмів цього закону. Мається на увазі підготовка та подання до обласних державних адміністрацій документів для відбору і подальшого надання до Мінекономрозвитку того чи іншого інвестиційного проекту і потім його схвалення в Кабінеті Міністрів»,— сказав директор департаменту. За словами Віктора Коваленка, Уряд визначив пріоритетними галузями, що потребують державної підтримки: АПК, ЖКГ, машинобудування, транспортну інфраструктуру та курортно-рекреаційну сферу і туризм. В кожній галузі були також окреслені важливі напрямки для реалізації інвестиційних проектів. Наприклад, у ЖКГ — це тепло- та водопостачання, збір та переробка різного виду відходів. В АПК найважливіші завдання — виробництво і зберігання сільгосппродукції, в тому числі дитячого харчування, а також виробництво біопалива, з орієнтацією на імпортозаміщення. І саме під ці напрями інвесторам будуть надаватися пільги, які закріплені у діючому законодавстві. У машинобудівному комплексі державна підтримка інвестиційної діяльності надаватиметься підприємцям, які реалізують інвестиційні проекти, спрямовані на виробництво нових та імпортозаміщуючих видів комп’ютерів, електронної та оптичної продукції, машин і устаткування, автотранспортних та інших транспортних засобів. У транспортній інфраструктурі державою будуть підтримуватись інвестиційні проекти, спрямовані на будівництво, реконструкцію і технічне переоснащення у цій сфері. А в туристичній галузі – проектам, спрямованим на будівництво курортно-рекреаційних об’єктів та об’єктів туристичної інфраструктури. «Пільги будуть сприяти створенню нових підприємств, робочих місць, залученню інвестицій (як вітчизняних, так і іноземних). І це сприятиме покращенню інвестиційного клімату в Україні в цілому»,— сказав Віктор Коваленко.

Миколаївський порт перевиконав план з вантажопереробки за серпень

Станом на 30 серпня стивідорними компаніями, що працюють в Миколаївському порту, перероблено 900 тисяч тонн вантажів. Таким чином, ще до закінчення місяця миколаївські портовики перевиконали план на 21%. Найбільше вантажів переробили СК «Грінтур-Екс» — 225 тис. тонн, СК «Нікметтермінал» — 151 тис. тонн і «Стивідорна інвестиційна компанія» — 103 тис. тонн. У вантажообігу порту, традиційно переважало зерно, метал і вугілля. З початку року портом фактично перероблено 6 млн.280 тисяч тонн. Прес-служба Адміністрації Миколаївського морського порту

В Іллічівському порту ошвартувався автомобілевіз «Нoegh antwerp»

29 серпня о 12.10 в Іллічівському порту вперше ошвартувався автомобілевіз Нoegh antwerp, дедвейтом 20 000WT, 2013 року побудови. Повна місткість Нoegh antwerp близько 3,5 тисяч одиниць автомобільної техніки. Судно досягає 200 метрів вдовжину, 32 метри завширшки і налічує 12 палуб. «Судно забезпечене 2 апарелями: кормовою і по правому борту. Весь настил прогумований, машини рухаються легко і безшумно»,— характеризують судно працівники експлуатаційної служби 5го терміналу Іллічівського морського торговельного порту. Іллічівський порт став для Нoegh antwerp транзитним, протягом доби буде вивантажено 930 машин. Вже до вечора судно відправитися в порт кінцевого вивантаження.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n