Хід днопоглиблення в Чорноморську: випередження графіка становить понад 30%

З початку серпня в морському порту Чорноморськ реалізується масштабний днопоглиблювальний проект. Станом на 27 серпня 2018 року днопоглиблювальним флотом компанії China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) вилучено 243,7 тис. куб. м грунту, що на 32% перевищує виконання за затвердженим календарним графіком. Днопоглиблення в порту спрямовано на підвищення його конкурентоспроможності в басейні Чорного моря. Після завершення робіт діючі і заплановані до реконструкції глибоководні причали порту зможуть приймати великотоннажні судна з осадкою до 14,5 м типу Panamax і post-Panamax до повної місткості дедвейтом до 75 тис. тонн і контейнеровози місткістю 8 тис. TEU. Завдяки цьому державні і приватні стивідорні компанії, що працюють в Чорноморську, отримають додаткові можливості для розвитку і залучення нових вантажопотоків. Днопоглиблювальні роботи почалися на підхідному каналі 8 серпня, а з 20 серпня, у зв'язку з настанням нерестового періоду, який триватиме з 20.08 по 10.09, перемістилися в акваторію 1-го ковша Сухого лиману. Після закінчення нерестового періоду днопоглиблювальні роботи на підхідному каналі відновляться. До складу днопоглиблювального флоту входить 9 суден підрядника: 2 земснаряда, 6 шаланд і 1 самохідний буксир. З моменту початку робіт флот здійснив 373 рейси. За минулий тиждень, з 20 по 27 серпня здійснено 260 рейсів і вилучено 124,2 тис. куб. м грунту. Нагадаємо, проект днопоглиблення, розроблений базовим інститутом Міністерства інфраструктури України «ЧорноморНДІпроект», передбачає не тільки поглиблення, а й розширення підхідного каналу. На сьогоднішній день довжина каналу становить 1400 м, ширина — 150 м, а глибина — 14,5 м. Після реконструкції його параметри будуть збільшені: довжина — до 1600 м, ширина — до 160 м, глибина — до 16 м. В свою чергу, днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі буде вилучено понад 500 тис. куб. м грунту, в акваторії — майже 1,5 млн куб. м.

Привітання з Днем Незалежності України

Шановні друзі, від щирого серця вітаю вас з головним національним святом — з Днем Незалежності України! 24 серпня — символічний день для кожного українця. Це не тільки день народження держави, це день свідомості, пам’яті, гордості і пошани. Україна і українці, незважаючи на всі складнощі, вже відчувають себе незалежною державою, готові відстоювати свої інтереси і прагнуть до розвитку. Навколо мене багато ініціативних, цілеспрямованих людей, професіоналів. Вони працюють для того, щоб рухатися вперед, розвиватися самим і розвивати свою країну. Я бачу це в Одесі, Южному, Києві, Миколаєві, Херсоні, Ізмаїлі, Рені, Маріуполі, Бердянську, Білгород-Дністровському. Україна стійко і рішуче рухається своїм шляхом. Цей шлях — непростий. Жодна держава не може назвати шлях до справжньої Незалежності простим. Але його потрібно пройти. Морські порти дуже добре відображають ритм життя країни. По вантажообігу ми чітко простежуємо динаміку розвитку економіки та основних галузей. Експорт і імпорт товарів говорить про наші міжнародні зв’язки та співробітництво. А високий інтерес потенційних інвесторів до проектів в українських портах говорить про те, що іноземні партнери дуже високо оцінюють потенціал країни. Я з упевненістю можу сказати, що Україна на правильному шляху. В цей святковий день бажаю всім нам миру і процвітання, а також впевненості в тому, що ми зможемо досягти поставлених цілей і подолати існуючі перешкоди. Це в наших силах. Отже усі потенційні можливості для зростання і розвитку, які має Україна, в найближчому майбутньому почнуть реалізовуватися. Це дуже велика честь і відповідальність бути частиною змін разом з усіма жителями цієї країни. Вірте в себе і в свою Україну! З Днем Незалежності! З повагою Райвіс Вецкаганс Керівник АМПУ

Миколаївська філія ДП «АМПУ» звертається до міської влади з приводу забруднення акваторії порту стічними водами

20.08.2018 підрозділом екологічної безпеки Миколаївської філії ДП «АМПУ» під час здійснення щоденного візуального моніторингу стану водної поверхні акваторії Миколаївського морського порту, було виявлено скидання забруднюючих речовин з міських зливових колекторів в районі причалів № 0–1 та причалу № 13. Підрозділом проведена фото фіксація забруднення, про факт забруднення повідомлено Державну екологічну інспекцію Північно-Західного регіону Чорного моря, з даного приводу підготовлені звернення до міського Голови Миколаїва та балансоутримувача зливової мережи.

Хід днопоглиблення у порту Чорноморськ складає 105,92% від плану

В порту Чорноморськ продовжується реалізація чергового інфраструктурного проекту АМПУ. Станом на 21 серпня 2018 року компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) виконала днопоглиблювальні роботи на підхідному морському каналі на 105,92% до плану. За останній тиждень днопоглиблювальний флот здійснив 113 рейсів. На підхідному морському каналі порту було вилучено 76 тис. кубометрів грунту. Всього від початку робіт піднято 119,5 тис. кубометрів грунту при плані 112 825 кубометрів. Зараз в порту Чорноморськ працює 9 суден китайської компанії: 2 земснаряди, 6 шаланд та 1 самохідний буксир. З 20.08.2018 днопоглиблювальні роботи триватимуть в акваторії 1-го ковша Сухого лиману (I черга). Днопоглиблення в порту Чорноморськ спрямовано на підвищення його конкурентоспроможність в басейні Чорного моря. Після завершення робіт діючі та заплановані до реконструкції глибоководні причали порту зможуть приймати великотоннажні судна з осадкою до 14,5 м типу Capesize, дедвейтом до 100 тис. т і контейнеровози місткістю 8 тис. TEU. Завдяки цьому державні та приватні стивідорні компанії, що працюють в Чорноморську, отримають додаткові можливості для розвитку та залучення нових вантажопотоків. Проект днопоглиблення, розроблений базовим інститутом Міністерства інфраструктури України «ЧорноморНДІпроект», передбачає не тільки поглиблення, а й розширення підхідного каналу. На сьогоднішній день довжина каналу становить 1400 м, ширина — 150 м, а глибина — 14,5 м. Після реконструкції його параметри будуть збільшені: довжина — до 1600 м, ширина – до 160 м, глибина — до 16 м. В свою чергу, днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі буде піднято понад 500 тис. куб. м ґрунту, в акваторії — майже 1,5 млн куб. м.

АМПУ запрошує днопоглиблювальні компанії до обговорення актуальних питань розвитку внутрішніх водних шляхів

ДП «Адміністрація морських портів України» запрошує 22.08.2018 о 10.00 представників днопоглиблювальних компаній для обговорення перспектив розвитку внутрішніх водних шляхів. Загальна довжина внутрішніх водних шляхів України складає більше 2,7 тис. км. Перерозподіл перевезення вантажів з автомобільного та залізничного транспорту до водяного дозволить збалансувати транспортну систему держави та дасть змогу вантажовідправникам користуватися одним з найбільш економічних видів перевезення вантажів. За попередніми прогнозами, обсяг перевезень по Дніпру за найближчі 5 років може збільшитися до 20 млн. т на рік. Але задля цього необхідно вирішити низку нагальних питань, зокрема й стосовно проведення днопоглиблення на внутрішніх водних шляхах. За розрахунками АМПУ мова йдеться про обсяги робіт у розмірі близько 1 млн м3 грунту. Питання до обговорення: - Лімітуючі ділянки суднового ходу річкової частини ВВШ, на яких необхідно провести днопоглиблення для відновлення (підтримання) гарантованих глибин. - Обмін досвідом днопоглиблення на річковій частині ВВШ: технологія виконання, типи земснарядів, місця та способи складування ґрунту тощо; - Нові вимого природоохоронного законодавства, пов’язані з проведенням робіт (отримання дозволів, проведення ОВНС) - Взаємодія з Регістром судноплавства України в частині опосвідчення підприємств, які можуть здійснювати днопоглиблення на річковій частині ВВШ; - Мобілізація днопоглиблювального обладнання на річкову частину ВВШ, включаючи проходження шлюзів на водосховищах та здійснення лоцманського проведення - Інші проблемні питання. Зустріч відбудеться в Одесі 22.08.2018 о 10.00 за адресою: вул. Ланжеронівська, 1. (каб. № 227). Запрошуємо усі зацікавлені компанії до участі.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n