АМПУ представила проект Стратегії розвитку портів мерам портових міст

Адміністрація морських портів України (АМПУ) представила проект оновленої Стратегії розвитку морських портів на період до 2038 року керівникам міст, в яких розміщені морські порти. Обговорення актуалізованої Стратегії відбулося в ході спільної наради Асоціації міст України та Міністерства інфраструктури. На зустрічі були присутні мери і керівники портів з міст Білгород-Дністровський, Маріуполь, Вилкове, Южне, Ізмаїл, Одеса, Рені, Скадовськ, Херсон, Чорноморськ та Миколаїв. «Зміна геополітичної ситуації, переорієнтація вантажопотоків, недостатні пропускні можливості наземної інфраструктури, а також завершення короткострокового періоду (до 2018 року) функціонування морських портів стали передумовами для перегляду Стратегії розвитку портів під існуючі реалії. На сьогодні АМПУ фіналізує проект оновленої Стратегії розвитку морських портів до 2038 року. Нами проведені численні зустрічі зі стивідорами і компаніями, що ведуть свою діяльність в кожному з 13 портів щодо перспективних шляхів розвитку, які повинні бути позначені в Стратегії», — сказав керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс на відкритті наради. Плани розвитку на коротко- і середньострокову перспективу в розрізі кожного порту представили начальники адміністрацій морських портів — філій АМПУ. Головним предметом обговорення стало питання наповнення місцевих бюджетів за рахунок портових зборів для фінансування проектів розвитку припортової інфраструктури (будівництво та ремонт доріг, мостів, накопичувальних майданчиків для автотранспорту та ін.). АМПУ запропонувала модель фінансування інфраструктурних проектів за рахунок відрахування частини портових зборів до місцевих бюджетів. Запропоновано створити спеціальний фонд, джерелом фінансування якого буде відрахування дивідендів. Такий механізм дозволить направляти субвенції з державного бюджету до місцевих на розвиток об'єктів припортової інфраструктури. Визначення переліку об'єктів припортової інфраструктури, які потребують будівництва, реконструкції, ремонту буде проводити Міжвідомча комісія з питань розвитку припортової інфраструктури в порядку, встановленому Кабміном. Учасники зустрічі також обговорили необхідність побудови більш ефективної взаємодії між морськими портами і органами місцевого самоврядування. Представники міської влади підтримали пропозицію АМПУ щодо включення мерів портових міст до складу Рад портів, а також висловили готовність введення начальників портів до виконкомів. На сьогоднішній день у Верховній Раді України зареєстрований проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння розвитку морегосподарського комплексу, який серед іншого передбачає розширення складу Ради порту і включення в нього керівника обласної чи районної адміністрації. «Реформування галузі можливо шляхом змін в законодавстві. Але необхідно починати зі стратегічного бачення. У АМПУ на сьогоднішній день є рішення тих проблемних питань, які були озвучені в ході наради. Ці рішення викладені в проекті нової Стратегії розвитку портів. Прошу мерів міст проаналізувати її і визначитися з пріоритетними напрямками, щоб фінальний документ став дорожньою картою для нашої подальшої спільної роботи і комплексного розвитку портових регіонів,— підкреслив керівник АМПУ.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 23 березня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 23 березня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежено лоцманське проведення суден (хвиля)   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежено вантажні операції з зерновими (сніг)   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Закрито для руху суден (вітер, хвиля)   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 22 березня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 22 березня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежено лоцманське проведення суден (проблема підняття ферми мосту через обледеніння)   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

«Оновлена Стратегія розвитку морських портів повинна бути затверджена протягом двох місяців»,— Райвіс Вецкаганс

Адміністрація морських портів України (АМПУ) остаточно фіналізує роботу над актуалізацією Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року. Відбулися підсумкові зустрічі зі стивідорами, вантажовласниками та іншими компаніями, що ведуть свою діяльність в 13-ти морських портах щодо перспективних шляхів розвитку, які повинні бути визначені в Стратегії. На даний час головне завдання АМПУ — затвердити Стратегію протягом двох місяців на засіданні Кабміну. Про це розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, виступаючи на Першому британо-українському Морському інфраструктурному Форумі в Одесі. «Цілі Стратегії — поліпшення сервісу в морських портах, збалансований розвиток потужностей, збільшення пропускної здатності портової інфраструктури, створення умов для залучення приватних інвестицій. В рамках реалізації Стратегії в портах до запуску планується більше 40 інвестиційних проектів, додаткові обсяги перевалки складуть 143 млн тонн, сума інвестицій — понад 1,3 млрд дол. І найважливіше, це дозволить створити понад 4 тисячі нових робочих місць в морській галузі », — розповів Райвіс Вецкаганс. АМПУ продовжує приймати пропозиції щодо розвитку та адаптації Стратегії від партнерів з метою врахування у фінальному документі найбільш широкого спектру думок.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 21 березня

У зв’язку з погодними умовами, Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 21 березня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмерзання кранів, порт не працює   2. Бердянськ Обмеження з лоцманських  проведень (вітер, хвиля)  та  обмежено вантажні операції з зерновими  (сніг)   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежено лоцманські проведення суден (вітер, хвиля)   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре»  Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n