Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 31 травня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 31 травня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

В Одесі розпочала роботу XVII Міжнародна виставка «Інтер-транспорт»

30 травня 2018 року в Одесі на морському вокзалі Одеського порту відкрилася XVII Міжнародна виставка «Інтер-транспорт». В урочистій церемонії відкриття виставки взяв участь керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. «Транспортна галузь — ключовий драйвер зростання економіки держави. Виставка «Інтер-транспорт», яка є невід'ємною частиною Міжнародного «транспортного тижня», сприяє зміцненню міждержавного діалогу та економічних зв'язків, реалізації проектів двостороннього співробітництва і як наслідок, розвитку транспортної галузі. Сьогодні, в умовах обмеженого ресурсу державних коштів, залучення міжнародних компаній до українських портів є ключовим фактором для розвитку галузі. Тому, я бажаю всім учасникам виставки максимально ефективно використати майбутню програму ділових заходів для налагодження нових контактів і розвитку Вашого бізнесу. Впевнений, саме тут Ви знайдете надійних партнерів для довгострокового співробітництва»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Міжнародна виставка «Інтер-транспорт» проходить щорічно в рамках Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту. В цьому році, у виставці беруть участь понад 100 компаній з 9 країн світу (Україна, Білорусь, Австрія, Німеччина, Італія, Китай, Литва, США, Швеція). На заході представлені підприємства транспортної галузі, в тому числі портові адміністрації, залізниці, експедиторські компанії, науково-дослідні та навчальні заклади, проектні організації. Крім того, в рамках виставки проходить презентація інноваційного обладнання і техніки для портів. АМПУ також бере участь у заході як експонент. «З огляду на значення і важливість подій «Транспортного тижня», у тому числі для портової індустрії, в цьому році АМПУ виступає не тільки учасником, а й генеральним партнером Міжнародного транспортного тижня і Міжнародної виставки «Інтер-Транспорт». Більше того, 31 травня в рамках «Транспортного тижня» ми організовуємо унікальний захід - Ukrainian Ports Forum-2018. Подія збере ключових міжнародних гравців портового бізнесу для обговорення найбільш актуальних тем — питань державно-приватного партнерства, залучення інвестицій, розвитку портової інфраструктури та інших», — підкреслив керівник АМПУ.

Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року

Сьогодні, 30 травня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів України було схвалено Національну транспортну стратегію на період до 2030 року «Drive Ukraine 2030». Міністр інфраструктури України Володимир Омелян назвав Стратегію програмним документом, який визначатиме розвиток транспортної та інфраструктурної галузей найближчі 12 років: «Так, документ є досить модерновим і спрямованим не тільки на вирішення проблем сьогодення, а на створення нової інфраструктурної реальності. Ми можемо нескінченно латати дороги або модернізовувати вагони, яким по 40 і більше років. Але тільки амбітні плани і «велика інфраструктурна революція» можуть дати Україні нову якість. Побудова модерної держави вимагає модерного підходу». За словами Володимира Омеляна, стратегічною метою є інтеграція України у світову економіку та технологічний стрибок у сфері інфраструктури. Міністр також відзначив, що над документом працювала сильна команда з європейських експертів і консультантів, співробітників Міністерства та офісу підтримки реформ. «Ми повинні вийти з-за меж внутрішньоукраїнського мислення і ставити перед собою глобальні цілі. Стратегія 2030 – це не про транспорт. Стратегія 2030 – про модерну Україну, про розвинену сильну державу, про людей, для яких ми створили найкраще. Бо це – наш обов’язок. І наша робота»,— додав Володимир Омелян, -«Drive Ukraine 2030 – перетворення України на розвинену, високотехнологічну та інноваційну країну завдяки розвитку сфери транспорту та інфраструктури, застосуванню новітніх технологій. Drive Ukraine 2030 – цифрова інфраструктура, безпека на транспорті, безпілотні автомобілі, транспортні коридори, єдина транспортна та інфраструктурна мережа з Європейським Союзом». Презентація Стратегії відбудеться в рамках Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту, який триває в Одесі з 29 травня по 1 червня 2018 року. Міністерство інфраструктури України Drive Ukraine 2030. Презентація

АМПУ перезапустила тендер з днопоглиблення портів Азовського моря

Адміністрація морських портів України (АМПУ) перезапустила процедуру відкритих торгів на надання послуг з технічного обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського і Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення. Оголошення розміщене в електронній системі державних закупівель Prozorro 29 травня 2018 року. «Питання проведення днопоглиблення для портів Азова стоїть особливо гостро. У цій акваторії відбувається більш інтенсивне замулювання, ніж, наприклад, в портах Великої Одеси, а це вимагає проведення регулярного експлуатаційного днопоглиблення. Завдяки роботі власного флоту — земснаряду «Меотида» — проведена очистка дна в Маріупольському порту в обсязі понад 100 тис. куб. м, що вже дозволило підняти осадку з 7,5 м до 7,7 м. Для інтенсифікації цього процесу ми хочемо залучити підрядні компанії. Я наполегливо запрошую днопоглиблювачів взяти участь в даному тендері і сподіваюся на його успішність, адже від цього залежить повноцінна робота двох наших портів і логістика вантажів в Азовському басейні», — підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Очікувана вартість проведення робіт становить 499,9 млн грн. Пропозиції приймаються до 11 липня 2018 року. Заявки на участь в тендері можуть подати національні та іноземні компанії, відповідно до технічних вимог і умов тендерної документації. Орієнтовний обсяг днопоглиблення в порту Маріуполь становить 1,34 млн куб. м, в порту Бердянськ — 1,5 млн куб. м. Очікується, що безпосереднє днопоглиблення буде виконано протягом 8 місяців.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 30 травня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 30 травня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n