Оброблено суден: 22

Адміністрація Одеського порту підписала договір з підрядником реконструкції фасаду морського вокзалу

Реалізація проекту реконструкції фасаду морського вокзалу в Одесі вступає у практичну фазу. 11 вересня був підписаний договір на виконання будівельних робіт між адміністрацією Одеського порту та компанією-підрядником ПрАТ «Укрбудтрансгаз». Нагадаємо, згідно з проектом, новий фасад морського вокзалу (кінетичного типу) буде представляти собою окрему споруду на двох опорах, які мають встановити поверх існуючих колон 1 і 2 рівня будівлі і закріпити на двох нових фундаментах під будівлею. Лицьова площина буде змонтована у вигляді металевої рами розмірами 18×39 метрів з закріпленими на ній п'ятьма тисячами пластин, які під дією вітру будуть створювати ефект хвилі в динаміці. Проектна документація на об'єкт була розроблена в кінці 2016 р. фахівцями ДП «ЧорноморНДІпроект», пройшла Держекспертизу та узгодження в Міністерстві інфраструктури. Початкова вартість проекту за інвесторським кошторисом становила 13,105 млн. грн. з ПДВ, термін реалізації — 7 місяців. На початку серпня ц.р. компанія ПрАТ «Укрбудтрансгаз» виграла тендер на проведення робіт з пропозиціями виконання замовлення за вартістю 12 млн. 950 тис. грн. (з ПДВ) і в строк не більше 210 календарних днів. Як повідомили у відділі гідротехніки і капітального будівництва адміністрації порту, проект договору підряду узгоджений Державним фінансовим аудитом господарських операцій. За інформацією інженера відділу Сергія Ватана, в даний час у будівлі морського вокзалу проводиться комплекс підготовчих заходів, що передують початку будівельних робіт з облаштування фасаду. - Перш, ніж на об'єкт зайдуть будівельники, ми повинні тимчасово передислокувати в інші приміщення організації та служби, офіси яких потрапляють під проекцію забудови, - розповів С. Ватан. — Також проводяться необхідні випробування систем життєзабезпечення морвокзалу, на виробничому майданчику РСУ порту фахівці виготовляють тимчасові перегородки і т.д. Відповідно до Доручення секретаріату Кабінету міністрів від 4 серпня ц.р., інформація про хід реалізації проекту облаштування фасаду регулярно направляється до Києва… ОФ АМПУ

До порту «Южний» прибула перша партія антрацитового вугілля зі США

До морського торговельного порту «Южний» прибула перша партія антрацитового вугілля зі США. Участь у церемонії зустрічі взяв Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, Надзвичайний та Повноважний Посол США в Україні Марі Йованович, очільник Одеської ОДА Максим Степанов. Володимир Омелян наголосив, що це важлива подія як для України, так і для США: «Це не тільки знак успішних ділових двосторонніх взаємин, а й ознака підтримки енергетичної безпеки України з боку наших американських партнерів та міцної дружби». Як відомо, в Україні у зв’язку з блокадою поставок вугілля з окупованих регіонів Донбасу було введено надзвичайний стан в енергетиці. Заборона на ввезення палива фактично залишила українські ТЕС, які виробляють електрику, без антрациту. «Президент України Петро Порошенко під час свого візиту до Вашингтону досяг домовленостей про поставки американського вугілля до України. А Уряд, у свою чергу, виконав всі необхідні умови та процедури для того, щоб перша партія успішно прибула до України. Дуже приємно, що системна та налагоджена робота української та американської сторін дає позитивні результати у різних сферах, зокрема, і в енергетичній»,— підкреслив Міністр інфраструктури України. «Нам обіцяли енергетичну блокаду – ми знайшли вихід. Я переконаний, що ми свою боротьбу виграємо, ми переможемо. Я переконаний, що вільна і успішна Україна — це те майбутнє, до якого ми повинні йти, і я дуже щасливий, що саме Сполучені Штати Америки є партнерами і союзниками і, як бачите, братнім народом України в боротьбі проти російського агресора»,— додав очільник Міністерства. «Моя мрія, щоб інші судна, які будуть приходити із Сполучених Штатів, привозили автомобілі Tesla, інші електрокари, а ми постачали в США електробатареї, високотехнічні компоненти, тоді ця співпраця буде ще міцнішою і ще перспективнішою», — додав Володимир Омелян. Міністерство інфраструктури України

АМПУ уклала Меморандум з CHEC

8 вересня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) і China Harbour Engineering Company (CHEC) уклали Меморандум про взаєморозуміння та тісну співпрацю. Документ був підписаний під час II Міжнародної транспортної конференції високого рівня «Інтегровані транспортні коридори Європа-Азія», з боку АМПУ угоду засвідчив керівник Райвіс Вецкаганс, з боку СHEC — директор європейського підрозділу Ван Юньджон. Сторони домовилися про пошук можливостей для збільшення вантажопотоку Новим Шовковим шляхом через порти України, вивчення можливостей для здійснення інвестицій в розвиток портової галузі України та утворення індустріальних парків. Крім того, АМПУ і CHEC планують обмінюватися інформацією щодо перспективних проектів розвитку портової інфраструктури, акваторій і каналів для зміцнення співпраці. Зокрема, це стосується проекту реконструкції Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу. «Співпраця АМПУ і CHEC почалася в травні поточного року з підписання першого контракту про днопоглиблення в порту Южний. Незабаром ми уклали другий контракт. За цей час ми переконалися, що маємо надійного партнера, який в повній мірі і вчасно виконує свої зобов'язання. Підписання Меморандуму — логічний крок і свідчення нашої готовності до спільної роботи і в майбутньому за різними напрямками», — заявив Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, в даний час АМПУ і CHEC працюють над двома незалежними один від іншого проектами днопоглиблення в порту Южний. Перший — створення акваторії біля причалів №№ 23–25 ​​для зерноперевантажувального комплексу, який будує М. В. Карго для Cargill. Другий — збільшення глибин підхідного каналу біля причалів №№ 5–6 ДП МТП «Южний».

Компанія CHEC розпочала реалізацію другого проекту днопоглиблення в морському порту «Южний»

11 вересня компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) розпочала реалізацію другого проекту в порту «Южний» — «Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів морського порту «Южний». За умовами контракту, укладеного 25 травня, компанія CHEC зобов'язана в результаті днопоглиблення на морському підхідному каналі та операційній акваторії причалів №№ 5–6 порту досягти глибини 21 м. В рамках цього контракту будуть реалізовані два пускові комплекси. Один передбачає днопоглиблення морського підхідного каналу та операційної акваторії причалів №№ 5–6 до 20 м з розширенням морського підхідного каналу зі 140 — 180 м до 210 — 230 м. Інший пусковий комплекс передбачає днопоглиблення морського підхідного каналу та операційної акваторії причалів №№ 5–6 до 21 м. «Реалізація цього проекту посилить конкурентні переваги порту «Южний» та затвердить його статус найглибоководнішого порту України. Завдяки проведеним роботам нам вдасться не лише посили безпеку мореплавства, а збільшити вантажопотоки експорту, імпорту та транзиту. Впевнений що, наша Южненська філія  та наш партнер CHEC виконають усі роботи у визначені терміни та в повному об’ємі»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Ділянка, на якій відбувається днопоглиблення, розташована від входу в порт «Южний» до операційної акваторії причалів №№ 5–6. Передбачається, що роботи будуть вести самовідвізний трюмно-рефулерний землесос та земкараван у складі грейферного земснаряду і трьох самохідних шаланд. На сьогоднішній день до робіт став самохідний земснаряд Tongli, який має довжину 111,4 м, ширину 21 м, дедвейт 9551 м та місткість трюму 5400 куб м. Судно прибуло в порт 24 липня. «Щодо виконання робіт землесосом Tongli, який наразі вже працює, ми очікуємо, що за його допомогою вдасться вибрати ґрунти третьої категорії, яка є найбільш складної для розробки, та досягнути глибини 20 метрів — це надасть можливість заводити судна з осадкою 19 метрів. В парі з грейферним земснарядом вони можуть досягнути глибини 21 метр, що дозволить заводити суда з ще більшою осадкою та, відповідно, більшою вантажопідйомністю», — зазначив Максим Широков, начальник адміністрації морського порту «Южний». Днопоглиблювальні роботи відбуваються таким чином: для землесоса робота розпочинається з маневрової зони (розворотного кола причалів №№ 5-6), потім — внутрішня частина морського підхідного каналу та морський підхідний канал. Для забезпечення точності виконання робіт та безпечного транспортування ґрунту на морський відвал виконується позиціювання землесосу за допомогою систем навігації та підрулюючих колонок. Для забору ґрунту на дно опускається всмоктувальний трубопровід, обладнаний ґрунтоприймачами. За допомогою ґрунтових насосів виконується завантаження видобутого ґрунту у трюм землесосу. Після завершення завантаження трюму землесос вирушає на підводний відвал та скидає вироблений ґрунт, рухаючись навколо навігаційного буя, встановленого в центрі завантажувального блоку. Скидання вилученого ґрунту буде здійснюватись на ділянку № 2, яка знаходиться на відстані 7,3  км від входу в порт. Роботи триватимуть до кінця 2019 року. Контроль за днопоглибленням буде організований за допомогою промірів глибин, які виконує підрядник, замовник, в свою чергу, робить контрольні проміри. Одночасно проведення днопоглиблювальних робіт супроводжується комплексним екологічним моніторингом їх впливу на екосистему. Нагадаємо, АМПУ та CHEC уклали контракт на проведення реконструкції морського підхідного каналу та днопоглиблення операційної акваторії причалів №№ 5–6 до 21 м  порту «Южний» 25 травня в рамках форуму Grain & Maritime Days в Чорноморському морському порту. Даний проект днопоглиблення розроблений спеціалістами державного проектного інституту «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» і затверджений Урядом в 2012 році; потім був відкоригований та повторно затверджений розпорядженням Кабінету міністрів України у вересні 2016 року. Він передбачає три пускових комплекси, перший з яких вже виконаний, а другий і третій будуть виконані підрядником CHEC. Ця компанія була визначена в ході тендеру в системі Prozorro. Вартість реалізації проекту складає 586,045 млн грн, що на 30% або 253,56 млн грн менше очікуваної вартості. Терміни реалізації проекту — 2017–2019 рр.

Портові збори будуть знижені з 1 січня 2018 року

Кабінет Міністрів України (КМУ) прийняв рішення знизити ставки портових зборів до 20% з 1 січня 2018 року. Відповідне рішення було прийнято на засіданні уряду в середу, 6 вересня 2017 року. Крім того, постанова КМУ передбачає з 1 січня 2018 року зниження частини відрахувань чистого прибутку, які платить АМПУ в бюджет, з 75% до 50%. «Прийняте сьогодні рішення Уряду про зниження ставок портових зборів — мабуть, найбільш очікуване останнім часом для бізнесу. Для АМПУ як держпідприємства, відповідального за розвиток портової інфраструктури, вкрай важливо, що одночасно зі зниженням зборів будуть скорочені і відрахування до бюджету частини чистого прибутку з 75 до 50 відсотків. А це означає, що тепер більш значна частина прибутку Адміністрації буде спрямована на капітальні інвестиції. Адже при існуючому рівні відрахувань портові збори, які повинні бути в першу чергу джерелом модернізації та розвитку портової інфраструктури, формували бюджетні платежі. Очікуємо комплексного ефекту від цих кроків — у вигляді підвищення конкурентоспроможності українських портів в Азово-Чорноморському басейні та зміцнення позицій українських експортерів і імпортерів. Здешевлення логістики — хороший стимул для зростання їх ринкової активності. А це розширення обсягів виробництва, нові зовнішньоторговельні контракти, нові вантажопотоки, нова спільна робота», — заявив Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ. Очікується, що зміни в норматівно-правові акти, необхідні для реалізації прийнятих рішень, будуть розроблені і прийняті до кінця поточного року. Нагадаємо, паралельно йде активна робота над проектом методики розрахунку ставок портових зборів. Документ дасть алгоритм формування ставок портових зборів, в структурі яких буде міститися базова ставка, «відповідальна» за покриття поточних витрат, і інвестиційна складова — джерело коштів на модернізацію і розвиток. На основі нової Методики будуть введені актуальний порядок справляння портових зборів і порядок їх цільового використання.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n