Адміністрація морських портів України вітає рішення Уряду про призначення членів наглядової ради ДП «АМПУ»

Кабінет Міністрів України на засіданні 6 лютого 2019 року погодив кандидатури членів та наглядової ради Державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Незалежними членами (таких чотири) наглядової ради АМПУ стали Хуртьєне Вольфганг (Hurtienne Wolfgang, Німеччина), Ян Ван Шоонховен (Jan Van Shoonhoven, Нідерланди), Патрік Верховен (Patrick Verhoeven, Бельгія) та Юлія Клименко. Державу у наглядовій раді представлятимуть Дмитро Барінов, Антон Ященко та Тарас Троцький. Переможців конкурсного відбору на засіданні Уряду представив Міністр Кабінету Міністрів України Олександр Саєнко, який є членом Комітету з призначень керівників та членів наглядових рад особливо важливих для економіки України держпідприємств. «Формування Наглядової ради — важливий крок на шляху впровадження корпоративної системи управління у державному секторі. Для АМПУ дуже важливо, що до складу наглядової ради увійшли професіонали з гарним розумінням специфіки роботи світової портової галузі, експерти, які мають багатий досвід взаємодії з МФО, а також впровадження змін на державному рівні. Я впевнений, що існування такого фахового колегіального органу сприятиме підвищенню ефективності та прозорості нашої діяльності, наближенню української портової галузі до найкращих світових стандартів та подальшої інтеграції України в ЄС. Це також дозволить співпрацювати на якісно іншому рівні з державою, вітчизняними і міжнародними партнерами — інвесторами, фінансовими організаціями, та іншими стейкхолдерами портової галузі. Наглядова рада – справжнє «вікно можливостей», яким усі ми маємо скористатись задля розвитку морських портів України. Сподіваюсь на плідну співпрацю!», – прокоментував подію керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Після завершення формальних процедур призначення наглядова рада АМПУ збереться на своє перше засідання.

АМПУ презентувала пріорітетні інфраструктурні проекти у портах на 2019 рік

У 2019 році Адміністрація морських портів України планує завершити виконання власних зобов’язань за п'ятьма великими інфраструктурними проектами у п' яти портах. Загальна сума інвестицій АМПУ та бізнесу за весь період їх реалізації має скласти понад 16 млрд. грн. Також буде розпочата підготовка до запуску масштабних проектів в двох портах. Обсяг очікуваних інвестицій — майже 2 млрд. грн.  «Більшість з проектів, зобов’язання за якими АМПУ планує виконати в 2019 році, спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Вони реалізуються у рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти у днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші у розвиток терміналів, модернізацію та збільшення їх потужностей та конкурентоспроможності», — відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс на прес-конференції, присвяченій пріоритетним напрямам діяльності підприємств, що підпорядковані Міністерству інфраструктури України. Так у 2019 році планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту. Проект передбачає зведення нового зернового терміналу за рахунок приватних інвестицій компанії «Бруклін-Київ» та Louis Dreyfus. У Маріупольскому порту фінішує реконструкція причалу № 4, біля якого ДП «Маріупольский морський торговельний порт» планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу. У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу № 8, під нові потужності з перевалки зерна та олії. Також кінця добігають масштабні проекти з днопоглиблення. У порту Чорноморськ вже реконструйовано підхідний канал та завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Це дозволить збільшити можливості обробки зернових та олійних вантажів для компаній Kernel та Risoil, які інвестують у розвиток власних потужностей, а також інших операторів, що працюють у порту. Проект передбачає, що Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax та post-Panamax. Продовжуєтьсякапітальне днопоглиблення в порту Южний. У перспективі збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря. Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів № 5 и 6, що підвищить конкурентоспроможність державного стивідора Морський торговельний порт Южний Цьогоріч АМПУ розпочне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, у Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, та «Бруклін-Київ» передбачена реконструкція причалів № 13-з та 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 000 TEU на рік. У порту Миколаєва планується реконструкція причалу № 0, спільно з COFCO – найбільшою китайською продовольчою компанією. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових та олійних вантажів збільшаться до 4 млн тонн на рік.

Місія ЄС розгляне можливість підтримки інфраструктурних проектів в Азовських портах

29 — 30 січня у Маріуполі відбулася виїзна нарада з розгляду потенційних можливостей допомоги Європейського Союзу у розбудові транспортної галузі Приазовського регіону. Місія ЄС має на меті оцінити ситуацію та на основі висновків за результатами візиту визначити механізми посилення підтримки регіону, ґрунтуючись на чинних програмах ЄС та європейських фінансових інституцій. Під час заходу учасники місії ЄС ознайомилися з ситуацією, що склалася в українських портах на Азовському морі внаслідок дій Російської федерації на сході України та у Керченській протоці. Крім того, представники АМПУ презентували низку пропозицій з розвитку азовських портів. Серед найпріоритетніших проектів було зазначено придбання спеціалізованого флоту та проведення днопоглиблення в портах Маріуполя та Бердянська, адже це є запорукою підтримання їх конкурентоспроможності та забезпечення безпечного мореплавства на Азові. За словами керівника Маріупольської філії АМПУ Ігоря Барського, також актуальним є оновлення криголаму на Азові, що дозволить у наступні десятиріччя бути впевненими у безперебійному проходженні суден в українські порти Азовського моря в складних льодових умовах. Начальник відділу стратегічного планування та розвитку ДП «АМПУ» Володимир Шемаєв відзначив, що зараз Адміністрація морських портів України продовжує модернізацію причального фронту у порту Маріуполь. В свою чергу інвестор — державний стивідор ММТП до осені планує запустити там першу чергу сучасного зернового терміналу. Представники європейських країн ознайомилися також з іншими перспективними проектами розвитку інфраструктури портів Маріуполь та Бердянськ, зокрема, реконструкції гідротехнічних споруд на причалах № 2, 3 у Маріупольському порту та причалів № 7 та 8 у Бердянську. Мета місії ЄС, що працюватиме в Україні до 2 лютого, – оцінити вплив російської агресії в Азовському морі на економічну і соціальну ситуацію в Приазов'ї та можливості спільної реалізації низки інфраструктурних проектів у регіоні. У заході взяли участь заступник Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань, місія представників Європейського Союзу високого рівня на чолі з Томасом Майр-Гартінгом, директором Європейської служби зовнішньої дії з питань Європи та Центральної Азії, та Петером Вагнером, директором Групи підтримки України при Європейській Комісії, а також (по лінії МЗС) Міністр закордонних справ України Павло Клімкін та Міністри закордонних справ Королівства Данії А. Самуельсен та Чеської Республіки Т. Петршічек, представники місцевої влади. Від ДП «АМПУ» у зустрічі взяли участь начальник відділу стратегічного планування та розвитку ДП «АМПУ» Володимир Шемаєв та керівники Адміністрацій Маріупольського та Бердянського морських портів Ігор Барський та Олександр Барчан.

Експерти міжнародної компанії MTBS презентували спеціалістам АМПУ успішні європейські кейси з портового менеджменту

31.01.2018 в Одесі фінішував чотириденний навчальний курс з питань фінансування портів та управління концесійними проектами. Серію тренінгів для спеціалістів Адміністрації морських портів України провели експерти Maritime&Transport Business Solutions (MTBS) за сприяння Посольства Королівства Нідерланди в Україні. «Навчальна програма, розроблена MTBS для АМПУ, повністю відповідає пріоритетним напрямкам розвитку портової галузі України. Це стосується формування, ефективного адміністрування та використання портових зборів, реалізації пілотних концесійних проектів, які стартують цього року в портах Ольвія та Херсон. Також дуже корисним для нас є міжнародний досвід з впровадження Морського єдиного вікна. Адже АМПУ саме зараз продовжує цю роботу в Україні. Ми вдячні Посольству Королівства Нідерланди та MTBS за підтримку та ефективну співпрацю»,— відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Зі свого боку, Заступник голови економічного відділу Посольства Джейхун Остовар підкреслив, що євроінтеграція транспортної системи України наразі є однією з ключових тем транспортного діалогу в ЄС. Тому розвиток портової галузі є одним з пріоритетних напрямків роботи для Посольства Королівства Нідерланди в Україні. «Ми переконані, що експертний досвід Нідерландів, який спеціалісти компанії MTBS представили цього тижня співробітникам АМПУ, матиме позитивний вплив як на подальший розвиток і роботу організації зокрема, так і на розвиток цього сектора в цілому», – впевнений Джейхун Остовар. Чотириденна програма тренінгу дозволила експертам MTBS глибше зануритись у специфіку роботи АМПУ. «Кожна портова адміністрація у світі є унікальною, для нас було важливо застосувати індивідуальний підхід до потреб АМПУ і дати відповіді на питання кожного з учасників програми», – підбив підсумки навчальної програми директор MTBS Пол ван Юлем. Довідкова інформація: Maritime & Transport Business Solutions ( MTBS) – міжнародна консалтингова компанія у галузі морського та транспортного бізнесу. MTBS спеціалізується на портових проектах, а також є експертом з питань стратегічного планування та фінансування об’єктів інфраструктури. На українському ринку компанія працює над реалізацією портових та інфраструктурних проектів під брендом MTBS Ukraine у партнерстві з Міжнародною юридичною службою Interlegal.

Власний флот АМПУ майже вдвічі перевершив показники днопоглиблення та готується до проведення робіт у 2019 році

Обсяг експлуатаційного днопоглиблення, виконаний у 2018 році власним технічним флотом філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ», склав 1,341 млн. куб. м, що майже удвічі перевищує аналогічний показник за попередній рік. Понад третину від цього обсягу — 497,3 тис. куб. м — складають результати роботи землесосу «Меотида» у Маріупольскому та Бердянському портах Азовського моря. Експлуатаційне днопоглиблення флотом філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» у минулому році також виконувалось у Ізмаїльському порті, на Херсонському морському і Бузько-Дніпровсько-лиманському каналах, а також на морському підхідному каналі ГСХ р. Дунай — Чорне море. Наразі триває міжнавігаційний період 2018–2019 рр., коли ефективність днопоглиблювальних робіт значно знижується через погані метеоумови, льодові кампанії та державні заборони, пов'язані з нерестом риби. У зв’язку з цим спеціалізований флот філії «Дельта-лоцман» проходить планову підготовку до нової навігації — проводяться класифікаційні і докові ремонти усіх суден. У січні в ремонт були поставлені землесос «Меотида» (підрядник — ТОВ «Маріупольський судноремонтний завод»), грунтовідвізна шаланда «Кримська-9» (підрядник — ТОВ «Миколаївська судноверф»). Найближчим часом планується поставити в ремонт земснаряд «Ріон», мотозавозню «МЗ-318» та землесос «Інгульський». Ремонт суден планується завершити у II кварталі 2019 року і по закінченню нересту (01–15 червня) приступити до виконання експлуатаційного днопоглиблення.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n