Морський порт Чорноморськ відвідали представники групи «Egis International»

З метою підготовки попереднього техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) розвитку морського порту Чорноморськ з урахуванням залучення приватних інвестицій, цього тижня відбувся візит представників групи «Egis International», а також фахівців технічного офісу Міністерства інфраструктури України та ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ)  до Іллічівської філії АМПУ. Підготовка попереднього ТЕО розвитку морського порту Чорноморськ здійснюється в рамках проекту «Підтримка імплементації Угоди про асоціацію та Національної транспортної стратегії України», який фінансується Європейським Союзом. Під час робочої зустрічі гості обговорили з керівництвом і фахівцями Іллічівської філії ДП «АМПУ» специфіку виробничої діяльності порту, найближчі проекти щодо днопоглиблення акваторії та реконструкції причалів, а також цілий ряд інших питань, що стосуються ефективної роботи підприємства.

АМПУ взяла участь в Інфраструктурному дні EBA

28 листопада 2017 року у Європейській Бізнес Асоціації відбувся Інфраструктурний день. АМПУ взяла участь у панелі, присвяченій реформуванню портової та річкової галузей. Говорили про логістику вантажів по річці, підтримку глибин, інвестиції і необхідні зміни в законодавстві. Найбільш дискусійним питанням, що очікувано, стала нова Методика розрахунку ставок портових зборів. Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс у своєму виступі зазначив, що проект методології вже переданий на розгляд до Міністерства інфраструктури України, і наразі АМПУ спільно з Міністерством розробляють Порядок застосування запропонованої Методики. «Попередні дві методології розрахунку портових зборів були засновані на даних минулих років в розрізі витратної частини. Головною складовою нової Методики будуть прогнозовані дані на наступний рік в частині витрат і капітальних вкладень. Інвестиції будуть спрямовані на підтримку гідротехнічних споруд, забезпечення безпеки мореплавання, оновлення днопоглиблювального флоту і реалізацію нових інфраструктурних проектів. Інвестскладова має бути закладена у портовихзборах, так як інших інструментів для інвестування у нас немає», — пояснив Райвіс Вецкаганс. Для того, щоб забезпечити прозорість зборів, а також їх прийнятні ставки як для бізнесу, так і для держави, з урахуванням рентабельності українських портів, в АМПУ вивчають міжнародний досвід і на сьогодні вже заручилися підтримкою порту Роттердам, в частині розробки Порядку застосування нової Методики розрахунку портових зборів і визначенні оптимальних ставок. Підготувати весь пакет документів планується до кінця 2017 року, а вже до кінця січня 2018-го пройдуть перші публічні обговорення запропонованих інструментів.

Керівництво АМПУ здійснило візит до порту Роттердам

21–23 листопада 2017 року на запрошення Посольства Королівства Нідерландів в рамках Dnipro Development Initiative відбувся візит керівництва Адміністрації морських портів України (АМПУ) до порту Роттердам.  Метою візиту було ознайомлення з досвідом проведення днопоглиблювальних робіт, системою управління портом за моделлю «Лендлорд», структурою капітанії тощо. Топ-менеджери АМПУ провели зустріч з Послом України в Нідерландах Всеволодом Ченцовим, відвідали новостворений район порту Роттердам Maasvlakte2, зустрілися з представниками адміністрації порту та бізнес-спільнотою. Під час зустрічей було досягнуто домовленості про співпрацю з портом Роттердам в частині консультацій щодо методики розрахунку портових зборів. Крім того, з метою більшого залучення голландських компаній до проектів АМПУ Посольство Нідерландів висловило готовність щодо проведення спеціальних тренінгів для представників голландських компаній з метою якісної підготовки тендерної документації та їх участі в тендерах АМПУ у системі Prozorro. “Ми планомірно розширюємо міжнародні контакти. Порт Роттердам — це порт номер один в Європі, який функціонує по моделі «Лендлорд». Адміністрація порту пройшла процедуру корпоратизації, і з року в рік порт нарощує обсяги перевалки вантажів. Наша співпраця з портом допоможе залучити експертизу високого рівня у напрямку організації оптимальної системи управління портами, якісного проведення днопоглиблювальних робіт, зрозумілої методології розрахунку портових зборів тощо”, — зазначив керівник АМПУ. Райвіс Вецкаганс додав, що Нідерланди мають унікальний досвід розвитку внутрішніх водних шляхів, який може бути корисним для реформування річкової галузі України. «АМПУ готова докласти зусилля до розвитку річок, оскільке це питання є важливим з точки зору диверсифікації шляхів доставки вантажів у порти. Успішний досвід днопоглиблення в портах ми могли би розширити і на внутрішні водні шляхи, використовуючи найкращі практики наших європейських колег»,— зазначив Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, 17 листопада АМПУ підписала меморандум з портом Пусан про взаєморозуміння.

АМПУ і ЄБРР підписали Угоду про спільну розробку проектів концесії в двох портах

27 листопада 2017 року у м. Лондон Адміністрація морських портів України (АМПУ) та Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) в присутності Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна підписали угоду про фінансування розробки техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) проектів концесії ДП "Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт». За словами Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, ЄБРР зобов'язується покрити витрати на технічну допомогу в організації зазначених концесійних проектів, а також на підготовку справедливих і прозорих конкурсів для залучення приватних інвесторів до передачі в концесію двох державних стивідорних компаній. «Світові компанії в Україні — не фантазія і не примара. Це — майбутнє, яке ми щодня наближаємо. Я вдячний ЄБРР та іншим міжнародним партнерам, які вірять в те, що Україна змінюється, і що ми готові гарантувати чесні і прозорі правила на ринку. Переконаний, великі концесійні проекти в українських портах — питання найближчої перспективи»,— наголосив Володимир Омелян. «Реалізація концесійних проектів в морській галузі є логічним продовженням портової реформи, розпочатої у 2013 році. Розробка ТЕО і конкурсної документації на високому професійному рівні спільно з провідними міжнародними фінансовими організаціями стане запорукою прозорості конкурсу та економічної обґрунтованості концесії державних стивідорів. А успішна реалізація пілотних для галузі проектів створить основу для довгострокового інвестування в розвиток портів на зрозумілих і взаємовигідних умовах як для бізнесу, так і для держави. Тільки за попередніми розрахунками, передача двох держстивідорів у концесію буде сприяти збільшенню вантажопотоку не менше, ніж на 5,5 млн тонн і залученню інвестицій в обсязі до 140 млн дол США», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, 14 листопада 2017 року з метою розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) в портовій галузі Міністерство інфраструктури України і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) підписали Меморандум про взаєморозуміння. IFC допоможе структурувати проекти ДПП в двох українських портах — ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“ і ДП „Херсонський морський торговельний порт“. IFC також вивчить можливість структуризації проекту ДПП з розвитку залізнично-поромного комплексу в ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“. Раніше, у червні 2017 року Мінінфраструктури затвердило плани підготовки і реалізації пілотних проектів з передачі в концесію державного майна ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“, ДП „Херсонський морський торговельний порт“, залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“ і майна ДП „Адміністрація морських портів України“.

АМПУ посилила роботу з протидії корупції

У 2017 році Адміністрація морських портів України (АМПУ) значно активізувала роботу в напрямку протидії корупції і посилила контроль за економічною безпекою на філіях в регіонах. Про це повідомив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. «АМПУ посилила контроль за цільовим використанням коштів при проведенні ремонту суден портового флоту, реконструкції гідротехнічних споруд, робіт з днопоглиблення, наданні послуг проектними організаціями і постачанні товарів для потреб підприємства. В травні 2017 року було створено відділ економічної безпеки, який регулярно проводить спецперевірки і аудит. Такі внутрішні превентивні заходи дозволяють підвищити ефективність діяльності і мінімізувати корупційні ризики», — зазначив Райвіс Вецкаганс. Свідченням відкритості та прозорості підприємства став запуск спеціальної гарячої лінії, по якій будь-яка людина (співробітник компанії, партнер або контрагент), що став свідком корупційного правопорушення, може повідомити про таке порушення для прийняття протидіючих заходів. Крім цього, в серпні поточного року на виконання Закону України «Про запобігання корупції» була введена в дію Антикорупційна програма АМПУ. Також були визначені уповноважені особи щодо попередження та виявлення корупції як в апараті управління, так і в регіональних підрозділах підприємства, і проведена роз'яснювальна робота зі співробітниками на місцях. А з жовтня 2017 року введено в дію Положення про проведення обов'язкової антикорупційної перевірки контрагентів ДП «АМПУ». Звертаємо Вашу увагу, що повідомити про корупційне правопорушення можна за телефоном +38 (044) 324 00 53 або по e-mail:

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n