АМПУ оголосила тендер на розробку проекту реконструкції причалів № 11–17 у порту Чорноморськ

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила процедуру відкритих торгів на розробку проекту реконструкції причалів № 11–17 в морському порту Чорноморськ. Відповідна інформація розміщена в системі електронних закупівель Prozorro 3 липня. «Проектування є одним з найскладніших етапів при реконструкції чи будівництва причалів. Сьогодні в цій сфері скрізь застосовуються новітні технології та інноваційні матеріали, які дозволяють замовникам продовжити термін служби об'єктів і отримати рішення, які підвищують ефективність експлуатації. Ми очікуємо, що на цей тендер вийдуть підрядники зі значним досвідом роботи та вражаючим реноме. Всі вимоги і завдання детально прописані в тендерній документації. Для АМПУ важливо, щоб при проектуванні були використані сучасні практики, а реалізація проекту підвищила конкурентність українських портів», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Взяти участь у тендері можуть національні та міжнародні компанії. Для цього необхідно подати документи згідно з установленими АМПУ вимогам до 30 липня 2018 року. Очікувана вартість виконання робіт становить 16,7 млн грн без ПДВ. Підрядник має виконати інженерно-геологічні вишукування, розробити документацію стадії «техніко-економічне обґрунтування» і стадії «проект», а також провести оцінку впливу на навколишнє середовище. Очікується, що в результаті реконструкції причалів № 11–17 вдасться отримати єдину причальну лінію загальною довжиною 1150 м для прийому суден з дедвейтом до 100 тис. тонн і проектною глибиною до 15 м. Днопоглиблення акваторії біля причалів повинно бути передбачено з урахуванням днопоглиблення операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Чорноморського порту до 15 м. Реконструкція причалів сприятиме забезпеченню їх загальної пропускної спроможності з перевалки зернових вантажів обсягом 11,7 млн тонн. Оновлений причальний фронт також позитивно вплине на залучення додаткового вантажопотоку. На причалах, які підлягають реконструкції, сьогодні активно працюють приватні стивідорні компанії: на 11 причалі — ТОВ «СП Рісоіл Термінал», на 12 причалі — ТОВ «Транс-Сервіс», на причалах № 12-17 — ТОВ «СП ТрансБалкТермінал» і ТОВ «Трансгрейнтермінал». У 2017 році між АМПУ і ТОВ «СП Рісоіл Термінал» і агрохолдингом Кернел, в який входять підприємства ТОВ «СП ТрансБалкТермінала» і ТОВ «Трансгрейнтермінал», були підписані меморандуми про співпрацю. Метою угод було збільшення обсягу вантажопотоку в морському порту Чорноморськ, розвиток інфраструктури порту та збільшення рівня глибин. Так, згідно з меморандумом, портовий оператор «СП Рісоіл Термінал» має намір збільшити свої перевантажувальні потужності в порту і забезпечити експортний вантажопотік не менше 3 млн тон на рік. Нові потужності будуть сприяти збільшенню кількості суднозаходів в порт, і, відповідно, портових зборів. У свою чергу, компанія Кернел за умовами угоди, планує збільшити обсяг перевалки вантажів через морський порт Чорноморськ з 3 до 7 млн тонн до другого півріччя 2019 року. Для цього планується збільшення потужностей одноразового зберігання вантажів. Нагадаємо, раніше АМПУ провела зустріч з національними і міжнародними компаніями, що спеціалізуються на проектуванні та будівництві портової інфраструктури. На ній компаніям-членам Американської торговельної палати була представлена програма будівництва та реконструкції причального фронту в українських портах, зокрема, проекти реконструкції причалів №№ 11–17 Чорноморського морського порту.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 4 липня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 4 липня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 3 липня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 3 липня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Український «Нібулон» вкладе 2 млрд доларів в зерносховище і транспорт в Єгипті,— міністерство

Українська зернова торговельна компанія «Нібулон» має намір інвестувати 2 млрд доларів в будівництво нових зерносховищ і транспортних барж в районі дельти Нілу в Єгипті, йдеться в повідомленні єгипетського міністерства постачання. Силоси будуть зведені на двох ділянках поблизу портів Олександрії і Дамієтти, а також буде побудовано 20 барж, кожна з яких зможе транспортувати 2000 тонн зерна вздовж річки, йдеться в заяві міністерства. Перший етап інвестицій, згідно з недавньою угодою, почнеться в найближчі два роки. REUTERS

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 2 липня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 2 липня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n