Оброблено суден: 22

АМПУ представила проекти реконструкції причальної інфраструктури національним і міжнародним компаніям

6 вересня Адміністрація морських портів України (АМПУ) в рамках ділової зустрічі USPA Designer Workshop 2017 презентувала компаніям-членам Американської торговельної палати програму будівництва і реконструкції причального фронту в українських портах. «Сьогодні у всьому світі використовуються нові підходи в проектуванні, інноваційні матеріали і технології. Українські порти повинні бути конкурентні, і для Адміністрації важливо працювати з сучасними практиками. Ми чекаємо, що для реалізації наших проектів розвитку до нас прийдуть провідні світові компанії. Ми націлені на максимально результативний процес співпраці. Тому ще до офіційного оголошення конкурсу з вибору підрядників, представляємо програму розвитку причального фронту «обличчям до обличчя» майбутнім контрагентам», — сказав керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. У зустрічі взяли участь представники провідних світових проектувальників і будівельників — AECOM, Boskalis Terramare, Witteveen + Bos, Tebodin, Mott Macdonald, Sellhorn, Fichtner GMBH і інші, а також українські компанії цього профілю — «ЧорноморНДІпроект», «УкрНДІМФ», «Мортехінвест», «Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва» та інші. Серед найближчих будівельних проектів — реконструкція причалів №№ 11–17 в Чорноморському порту. Його реалізація дозволить отримати єдину причальну лінію загальною довжиною 1150 м для прийому суден класу Panamax з дедвейтом до 100 тис. тонн і осадкою з вантажем до 13,6 м, що дасть поштовх розвитку порту і залученню додаткового вантажопотоку. Нагадаємо, у 2017 році АМПУ передбачила 3,9 млрд грн на капітальні інвестиції, і певна частина цих коштів піде на будівництво і реконструкцію причалів, а також інші інфраструктурні перетворення в портах. АМПУ традиційно проводить зустрічі з українським та світовим бізнесом, презентуючи проекти розвитку. Так, за підсумками презентації конкурсів щодо днопоглиблення в морському порту «Южний», в них взяли участь найбільші підрядники. Це дозволило заощадити 1,7 млрд грн коштів держпідприємства на двох проектах в «Южному». Презентація. Аспекти розробки проектно-кошторисної документації для об'єктів будівництва (реконструкції) відповідно до умов діючого законодавства України (на прикладі причалів №№ 11–17 порту Чорноморськ).

АМПУ констатує стабільну позитивну динаміку вантажопереробки в 2017 році

За вісім місяців 2017 року – з січня по серпень включно - вантажопереробка в морських портах України склала 86,95 млн тонн, що на 1,6% вище показників аналогічного періоду 2016 року. Про це свідчать оперативні дані АМПУ (Адміністрації морських портів України). «2017 рік розпочався позитивним приростом обсягів вантажопереробки, і портова галузь тримає цю динаміку вже вісім місяців – вона поки що незначна, але головне, що стабільна. Категорії вантажів, що забезпечують її, також незмінні,— це зерно та руда на експорт та вугілля на імпорт. В той же час, ми ставимо собі за мету зростання об’єму вантажообігу, це буде забезпечено, передусім, постійним нарощуванням реалізованих проектів в портах країни,  відкриттям нових напрямів руху, залученням нових партнерів та інвесторів», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Перевалка експортних вантажів в морських портах України склала 66,2 млн тонн (зростання на 2,4% у порівнянні з аналогічними показниками 2016 року), імпортних — 12,26 млн тонн (збільшення на 16,3% від даних за 2016 рік). У структурі експорту найбільший обсяг традиційно складає перевалка зернових (26,33 млн тонн, + 14%) і рудних вантажів (43,7 млн ​​тонн,— 9,2%). Досить високі показники також у продукції гірничо-металургійного комплексу (9,05 млн тонн, −19,3%) і рослинних олій (3,66 млн тонн, + 33,2%). Найбільше зростання в структурі імпорту традиційно показує вугілля, перевалка якого склала 3,27 млн тонн (+ 39,2%) – вітчизняні енергокомпанії продовжують постачати енергоносії для. забезпечення енергетичної незалежності країни. Крім того, зберігають значну позитивну динаміку показники імпорту нафтопродуктів. Перевалка транзитних вантажів склала 7,49 млн тонн, що на 3%  більше показників попереднього року; це найбільша динаміка протягом поточного року. Найбільшу частку в транзитному вантажообігу склало вугілля,— 2,86 млн тонн, і зростання було позначено більше ніж в два рази. Перевалка каботажу склала 0,99 млн тонн, що на 68,4% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Найбільші обсяги переробки вантажів традиційно демонструють порти «Южний» — 28,33 млн тонн (+ 6,7% до показників за аналогічний період минулого року), Одеса — 15,85 млн тонн (- 2%), Миколаїв — 15,14 млн тонн (+ 5,6%), «Чорноморськ» — 11,17 млн тонн (+ 6,5%). Найбільша динаміка – як і в попередні періоди, за СМП «Ольвія» — 27,3%  із загальним обсягом в 4,59 млн тонн. Перевалка контейнерів зафіксована практично на рівні минулого року: 388 тис. ТЕU, що складає 99,6% від показників попереднього аналогічного періоду. З повним оглядом вантажообігу за цей період в розрізі номенклатур вантажів, портів тощо можна ознайомитися за посиланням.

Весь днопоглиблювальний флот компанії CHEC став до роботи в порту «Южний»

Сьогодні, 31 серпня, днопоглиблювальний флот компанії China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) у повному складі розпочав роботи в акваторії морського порту «Южний». Зараз над реалізацією проекту з реконструкції водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій із урахуванням перспективного вантажообігу морського порту «Южний» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс) працюють одразу чотири земснаряди, які прийшли до виконання двома партіями. Це вся техніка, зафіксована в договорі з CHEC й необхідна для реалізації проекту. «Наш підрядник строго та чітко виконує умови контракту. Наразі днопоглиблювальний флот у повному складі прибув до місця проведення робіт та вже здійснює заплановані проектом роботи. На даному етапі ми задоволені та даємо високу оцінку професіоналізму китайської компанії», — підкреслив Максим Широков, начальник адміністрації морського порту «Южний». Перша партія днопоглиблювального флоту CHEC складається з грейферного земснаряду Darun 27, самохідної шаланди Darun 26, двох несамохідних шаланд — Darun 32, Darun 33, які возить буксир Darun 37. Друга партія флоту — це грейферний земснаряд Darun 36, самохідні ґрунтовідвозні шаланди Darun 31, Darun 38, Darun 39, грейферний земснаряд Jinhangjun 407, самохідні ґрунтовідвозні шаланди Jinhangbo 48, Jinhangbo 49, Jinhangbo 51. А також несамохідний штанговий одноковшевий земснаряд МР-26, орендований компанією China Harbour Engineering Company Ltd. на час виконання робіт. Судно навантажує ґрунт в несамохідні саморозвантажні баржі МС 34, МС 35, МС 36, які, в свою чергу, за допомогою морських буксирів DENEB1, MARS, KRONOS транспортуються на морський відвал ґрунтів, де власне відбувається розвантаження несамохідних шаланд. Нагадаємо, днопоглиблювальний флот компанії CHEC у повному складі прибув в морський порт «Южний» 24 серпня на борту судна ZHEN HUA 29. Днопоглиблювальні роботи проходять біля причалу нового зернового терміналу MV Cargo і корпорації Cargill. Відзначимо також, що даний інвестиційний проект — наймасштабніший в портовій галузі України.

USPA Designer Workshop 2017. АМПУ представить проекти реконструкції причальної інфраструктури національним і міжнародним компаніям

Адміністрація морських портів України (АМПУ) спільно з Американською торговою палатою (АСС) проведуть ділову зустріч з національними і міжнародними компаніями, що спеціалізуються на проектуванні та будівництві портової інфраструктури. АМПУ представить учасникам і компаніям-членам АСС програму будівництва і реконструкції причального фронту в українських портах, зокрема, проекти реконструкції причалів №№ 11–17 Чорноморського морського порту. Також на зустрічі обговорять аспекти розробки проектно-кошторисної документації для об'єктів будівництва і реконструкції відповідно до умов чинного законодавства України. Презентація відбудеться 6 вересня об 11:00 в АСС (м. Київ,вул. Амосова, 12, бізнес-центр «Горизонт Парк», 15 поверх). Свою участь у зустрічі вже підтвердилиChina Harbour Engineering Company Ltd.,AECOM, Boskalis Terramare, Witteveen+Bos, Tebodin, Mott Macdonald, HR Wallingford, Sellhorn, Royal Haskoning DHV, CH2M Hill, Fichtner GMBH та інші компанії – світові лідери в галузі проектування. Крім того, серед учасників — «ЧорноморНДІпроект», «УкрНДІМФ», «Мортехінвест», «Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва», «Укрзв’язокгідрострой», «Морбудпроект» та інші. «Проектування — важливий етап розвитку портової інфраструктури. На сьогоднішній день у всьому світі використовуються нові, сучасні підходи в проектуванні, інноваційні матеріали і технології. Для української портової сфери це все дуже важливо, абибути конкурентною і відповідати вимогам часу. Все це ми хочемо бачити в наших портах, тому АМПУ залучає провідних проектувальників з усього світу і презентує їм програму реконструкції і будівництва нових причалів в Україні», — заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. З питань участі звертатися до Відділу стратегічного планування та розвитку АМПУ — за телефоном +38 048 775 94 51 або e-mail \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. доІнженерної служби АМПУ — за телефоном +38 048 775 94 88 або e-mail:

Райвис Вецкаганс: «Зниження портових зборів залежить від узгодження зменшення частки дивідендів, які відраховуються АМПУ до бюджету»

Зниження портових зборів буде залежати від узгодження зменшення обов'язкових відрахувань від прибутку Адміністрації морських портів України (АМПУ) до бюджету у вигляді дивідендів. Про це заявив керівник Адміністрації Райвіс Вецкаганс в ході зустрічі з бізнесом в Європейській бізнес асоціації (ЄБА) у четвер, 31 серпня. «Ставки портових зборів в Україні дійсно вище інших портів регіону, і їх необхідно переглядати. Але у нас різні умови. В інших країнах інвестпроекти фінансуються за рахунок цільових фондів, за підтримки уряду. Наприклад, з 2000 по 2020 роки плановані інвестиції в об'єкти транспортної інфраструктури Євросоюзу — 13,5 млрд євро, а обсяг кредитів Європейського інвестиційного банку в портові проекти за останні 13 років перевищив 10 млрд євро. Сьогодні в Україні саме портові збори є єдиним джерелом коштів для розвитку причальної і під'їзної інфраструктури, днопоглиблення, тоді як в інших країнах портові збори найчастіше є цільовими і не обкладаються податком. Але не будемо забувати, що до 75% прибутку у вигляді дивідендів АМПУ відраховує до бюджету, і лише решта спрямовується на капінвестиції. Тому логічним кроком буде зменшення розміру дивідендів підприємства до бюджету, потім — зниження портових зборів і усунення їх оподаткування. Такі наші пропозиції змін до Податкового кодексу», — підкреслив Райвіс Вецкаганс. Він додав, що при узгодженні Мінфіном зниження відрахувань до бюджету з 75% до 50% дасть можливість знизити портові збори на 15%. «Формуючи методику портових зборів, ми орієнтуємося на собівартість послуг і, звичайно ж, географію. У будь-якому випадку, важливо розуміти, що ці кошти повинні бути обгрунтованими і достатніми для проектів розвитку, модернізації і підвищення конкурентоспроможності портів», — зазначив керівник АМПУ.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n