Морські порти України перевалили 73,9 млн. т вантажів за 7 місяців 2018 року

З січня по липень 2018 року морські порти України перевалили 73,9 млн. т вантажів. За підсумками 7 місяців поточного року вантажообіг, у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, знизився на 2,5%. Основна причина спаду вантажообігу — зниження експорту і транзиту. При цьому відзначається збільшення перевалки імпортних вантажів і внутрішніх перевезень. За підсумками 7 місяців 2018 р. відзначається зниження обсягів експорту через українські порти за двома основними групами товарів: зерну — на 11% та залізорудній сировині — на 22,4%. Станом на кінець липня їх частка в експорті через морські порти становила 36% і 19% відповідно. В цілому за 7 місяців 2018 р перевалка експортних вантажів склала 53,6 млн. т., що на 7,4% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. При цьому спостерігається збільшення експортних поставок чорних металів — 9,3 млн. т (+ 17,5%), з них: 5,6 млн. т — металопрокат (+ 6,7%) та 1,8 млн. т — чавун (+58, 5%). Перевалка імпортних вантажів зросла на 20,4% і склала майже 12,7 млн. ​т. Позитивну динаміку по імпорту показують руди кольорових металів (+ 22,9%), перевалка яких склала 4,3 млн. т, а також вугілля — 3,1 млн. т (+ 6,9%). Скорочення експорту залізорудної сировини на тлі збільшення імпорту руд кольорових металів та експортних поставок металопродукції через українські порти свідчить про те, що українські металургійні підприємства збільшили своє завантаження та виробництво продукції з підвищеною доданою вартістю. У січні-липні в морських портах України збільшилася переробка вантажів у контейнерах. За звітний період вона склала 454,7 тис. TEU, що становить + 12% до аналогічного періоду попереднього року. Вантажообіг транзитних вантажів склав 6,4 млн. т, що на 1,4% менше, ніж роком раніше. Всього з початку 2018 року морські порти України обробили 6 771 судно, що на 108 одиниць більше аналогічних показників 2017 року. Також з січня по липень 2018 року було перевезено більше 282 тис. пасажирів (внутрішні — 253673 пасажира; іноземні — 28409 пасажирів). Більшість пасажирів скористалося послугами водного транспорту в портах Одеса і Херсон. Переважно це морські прогулянки та внутрішні перевезення. За 7 місяців 2018 року по річці Дніпро здійснено 8 384 суднопроходів, що на 951 одиницю або 11,3% більше, ніж роком раніше. Загальний обсяг перевезення вантажів по Дніпру склав 4,145 млн. т, з них: 623,7 тис. т металопродукції (-0,4%), 951,3 тис. т зернових (-10,8%), 32,3 тис. т нафтопродуктів (+ 28,8%) і 2,538 тис. т будівельних матеріалів (+ 29,1%) та інші вантажі. З повним оглядом вантажообігу за січень-липень 2018 року в розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням. Інформація з перевезення пасажирів доступна тут. Дані по руху суден і перевезення вантажу по річці Дніпро за звітний період дивіться за посиланням.

Чистий прибуток АМПУ в першому півріччі склав 1,3 млрд. грн

Адміністрація морських портів України (АМПУ) підвела фінансові підсумки роботи підприємства за 6 місяців 2018 року. Чистий дохід АМПУ склав 3,6 млрд грн., чистий прибуток — 1,3 млрд. грн. «З початку 2018 р. АМПУ працює в нових економічних умовах. З 1 січня набули чинності нові більш ліберальні ставки портових зборів, знижені на 20%. Зниження ставок та скорочення вантажообігу в українських портах в першому півріччі 2018 року на 3,1% призвело до зменшення чистого доходу підприємства на 0,6 млрд. грн. та чистого прибутку на 0,5 млрд. грн. »,— прокоментував фінансові підсумки півріччя керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. При цьому підприємство перерахувало на користь держави 2,1 млрд. грн., що становить 58% отриманого доходу за вказаний період, з них: дивіденди 1,069 млрд грн. і податок на прибуток 306,8 млн. грн. За словами Райвіса Вецкаганса, зменшення з початку поточного року розмірів відрахувань АМПУ до Держбюджету з 75% до 50%, частково дозволило компенсувати фінансові втрати від зниження ставок портових зборів і акумулювати кошти на капітальні інвестиції в проекти з днопоглиблення, а також модернізації та будівництва причального фронту. Якщо в 2016 році на ці напрямки було спрямовано 650 млн. грн., то в 2017 — вже 1,6 млрд. грн., а у поточному році АМПУ планує вкласти в інфраструктуру портів вже близько 2,9 млрд. грн. Детально з фінансовим звітом АМПУ за шість місяців 2018 року можна ознайомитися за посиланням

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 15 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 15 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 16 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 16 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 14 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 14 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n