Обрано переможця конкурсу на посаду директора ДП «Ренійський морський торговельний порт»,— Юрій Лавренюк

23 жовтня  2018 року під головуванням заступника Міністра інфраструктури Юрія Лавренюка відбулось засідання постійно діючої Комісії Міністерства інфраструктури України для проведення конкурсного відбору на вакантні посади директорів  ДП «Скадовський морський торговельний порт» та «Ренійський морський торговельний порт». Юрій Лавренюк повідомив, що до Комісії надійшли 4 заяви претендентів для участі у конкурсі на вакантну посаду директора ДП «Ренійський морський торговельний порт». Комісією за результатами розгляду заяв претендентів і доданих до них документів, до участі у конкурсі було допущено всіх кандидатів. До участі у конкурсі на заміщення вакантної посади директора ДП «Скадовський морський торговельний порт» надійшла заява тільки від одного претендента. Тому, керуючись пунктом 19 Порядку проведення  конкурсного відбору керівників суб'єктів господарювання державного  сектору економіки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2008 р. № 777, Комісія вирішила  не проводити конкурс на заміщення вакантної посади директора ДП  «Скадовський морський торговельний порт». За результатами заслуховування конкурсних пропозицій на заміщення вакантної  посади директора державного підприємства «Ренійський морський торговельний порт», Комісія визначила найкращою конкурсну пропозицію Володіна Дмитра Миколайовича та визначила його переможцем конкурсного відбору на заміщення вакантної посади. Юрій Лавренюк зазначив, що багато проблем, які зараз існують, пов’язані з кадровими питаннями. «Найближчим часом будуть поставлені крапки у багатьох кадрових рішеннях. Ми маємо чіткий намір закінчити епоху «виконуючих обов’язків»,— підкреслив заступник Міністра інфраструктури.

Європарламент ухвалив резолюцію із засудженням дій Росії в Азовському морі, які порушують міжнародне морське право

У резолюції про ситуацію в Азовському морі, за яку проголосували депутати Європейського парламенту, висловлено занепокоєння мілітаризацією регіону і частими перевірками комерційних судів. https://bit.ly/2Sj0T7b  Європейський парламент 25 жовтня без обговорення ухвалив резолюцію, у якій висловив занепокоєння порушенням Росією міжнародного права в Азовському морі. Засідання транслювали на сайті Європарламенту. У документі, що складається із 15 пунктів, засуджено надмірну активність Росії щодо перевірки комерційних суден в акваторії Азовського моря, як українських, так і третіх країн, зокрема тих, що йдуть під прапорами держав ЄС. «Парламент… закликає Раду Європи вимагати, щоб Російська Федерація негайно припинила інтенсивну і дискримінаційну інспекцію судів, і розглянути відповідні контрзаходи», – ідеться в резолюції. «Цільові санкції щодо Росії буде посилено, якщо конфлікт в Азовському морі загостриться», – попередили у Європарламенті. Депутати висловили стурбованість мілітаризацією регіону, можливим перетворенням його на чергову точку воєнного конфлікту між Україною та Росією. «Парламент висловлює жаль щодо незаконного видобування нафтогазових ресурсів Російською Федерацією на території України; наголошено на можливій небезпеці того, що Росія захопить українські нафтогазові родовища в Азовському морі, щойно досягне своєї мети перетворити його на своє внутрішнє озеро», – ідеться в одному з пунктів резолюції. У документі також підкреслено доцільність створення посади спеціального представника Євросоюзу з питань Криму і Донбасу, в обов'язки якого входитиме моніторинг ситуації в Азовському регіоні. Депутати запропонували надати спеціальній моніторинговій місії ОБСЄ в Україні, технічні засоби контролю за ситуацією на Азові. Слухання у Європарламенті, присвячені загостренню ситуації в Азовському морі, відбулися 23 жовтня.

Міжнародні консультанти Egis приступили до розробки пре-ТЕО розвитку Білгород-Дністровського морського порту

23–24 жовтня міжнародні експерти Egis International та Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України відвідали Білгород-Дністровський морський порт. В рамках робочої поїздки обговорювалися питання щодо підготовки попереднього техніко-економічного обґрунтування (пре-ТЕО) залучення інвестицій в розвиток Білгород-Дністровського морського торговельного порту. Розробка пре-ТЕО розвитку Білгород-Дністровського морського торговельного порту виконується за рахунок фінансової підтримки ЄС міжнародною експертною групою Egis International на замовлення Міністерства інфраструктури України. Основним завданням проекту є опрацювання і аналіз різних варіантів розвитку порту. «Подальший розвиток Білгород-Дністровського морського порту буде залежати від низки факторів. АМПУ готова інвестувати кошти в днопоглиблення та модернізацію причальної інфраструктури, як ми це вже робимо в 2018 році в 9 наших портах. Однак рішення про реалізацію проектів буде прийматися на підставі детального аналізу перспектив збільшення вантажопотоку, реалізації інвестиційних проектів з боку стивідорів і того економічного ефекту, який може дати той чи інший сценарій розвитку порту. Саме для цього зараз ведеться робота з підготовки попереднього ТЕО»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Учасники робочої групи провели зустрічі з представниками Білгород-Дністровської філії ДП «АМПУ», ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», стивідора «Компанія «СВ», де були обговорені обсяги перевалки і номенклатура вантажів за останні 5 років, стан розвантажувально-навантажувального обладнання, портової інфраструктури (гідротехнічних споруд, автомобільної та залізничної інфраструктури, технічного оснащення і т.д.), питання днопоглиблення, екологічного контролю в порту. За підсумками зустрічі було прийнято рішення про створення робочої групи при Міністерстві інфраструктури з підготовки та аналізу попереднього техніко-економічного обґрунтування морського порту Білгород-Дністровський. Також було погоджено, що в робочу групу крім представників Міністерства інфраструктури, ДП «Адміністрація морських портів України» та консалтингової компанії Egis International увійдуть представники ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», профспілок, міської адміністрації м. Білгород-Дністровський, ПАТ «Укрзалізниця», представництва Європейського Союзу в Україні, Європейського банку реконструкції і розвитку та інші.

Мінінфраструктури затвердило оновлений План розвитку морського порту Бердянськ до 2038 року

Міністерство інфраструктури України погодило «План розвитку морського порту Бердянськ» на коротко- середньо- та довгострокову перспективу, затверджений АМПУ. Оновлений документ передбачає реалізацію інвестиційних проектів з реконструкції та будівництва шести причалів і двох зернових терміналів. Серед основних напрямків — розвиток портової і термінальної інфраструктури. Згідно з Планом розвитку морського порту Бердянськ, силами АМПУ і приватних інвесторів планується реалізувати низку важливих проектів. Серед них — реконструкція причалів № 6, 7, 8 і 9 (зі збільшенням прохідного осідання до 8 метрів і поліпшенням технічних характеристик причальних споруд в цілому). Будівництво причалів № 10 і 11 зі створенням нових територій. «Від розвитку і успішної роботи українських портів в Азовському морі залежить економіка регіону і життя тисяч українців. Тому ми активно сприяємо реалізації інвестиційних проектів в Бердянському і Маріупольському портах, інвестуємо в розвиток портової інфраструктури відповідно до планів інвесторів щодо розвитку існуючих терміналів і будівництва нових потужностей. Сьогодні великі інвестиційні проекти АМПУ і проекти ДПП реалізуються вже в 9 українських портах»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Погоджений в жовтні 2018 року Міністерством інфраструктури України «План розвитку морського порту Бердянськ» передбачає реконструкцію морського портового зернового терміналу ЗАТ «Бердянський завод підйомно-транспортного устаткування» з обсягом інвестицій в розмірі 22 млн. доларів, 2,4 млн. доларів з яких підприємство вже вклало в 2017 році. А також реконструкцію існуючих і будівництво додаткових потужностей зернового терміналу ТОВ «Нова Хортиця». За підрахунками на реалізацію цих проектів необхідно 5,5 млн. доларів. Інвестування цього проекту також вже розпочато в сумі 57 тис. доларів. Реалізація двох останніх проектів передбачає створення близько 170 додаткових робочих місць. Необхідність узгодження нової редакції «Плану розвитку морського порту Бердянськ» виникла в зв'язку із завершенням виконання частини проектів, передбачених попереднім Планом розвитку порту, який був затверджений в 2014 році. Зокрема: завершення (в 2016 році) ремонту причалу № 5 на загальну суму понад 3,4 млн. грн., поліпшення автомобільної та залізничної інфраструктури. У 2016 році було відремонтовано 1500 м2 дорожнього покриття на загальну суму 1,3 млн. грн. А протягом 2016–2018 років проведено ремонт більше 1135 м шляху і 12 стрілочних переводів на загальну суму близько 15 млн. грн. За даними Адміністрації морського порту Бердянськ вже оновлено близько 90% залізничної колії. Частково виконані заходи і по реконструкції системи енергопостачання та впровадження енергоефективних технологій: — протягом 2014–2016 років здійснено технічне переоснащення трансформаторних підстанцій № 1,2,3,5 на загальну суму 3,6 млн. грн. — виконана модернізація зовнішнього освітлення на 818 тис. грн. — прокладена кабельна лінія на причал і в тил причалу № 8 (вартістю 460 тис. грн.), Проведена заміна близько 700 м теплотраси (350 тис. грн) і замінені водопроводи причалів № 1 і 2 (90 тис. грн.).

Dredging Day-2018: АМПУ представила міжнародним і українським компаніям актуальні проекти днопоглиблення в портах

Адміністрація морських портів України 22 жовтня провела в Одесі Dredging day-2018. Представникам 10 зарубіжних та українських компаній з Голландії, Бельгії, Данії, Китаю і України були представлені проекти капітального і експлуатаційного днопоглиблення в українських портах, каналах та внутрішніх водних шляхах, реалізація яких розпочнеться в 2019 р. і буде продовжена в найближчі кілька років. Загальний обсяг робіт по представленим проектам — 16,335 млн. м3. «Проведення капітального та експлуатаційного днопоглиблення в портах є однією з основних задач, які ставить перед АМПУ держава. В останні два роки нам вдалося домогтися того, що провідні світові компанії стали брати участь в конкурсах на проведення капітального днопоглиблення в українських портах. Це дозволило нам домогтися економії на проектах капітального днопоглиблення в портах Южний і Чорноморськ в розмірі понад 400 млн. грн.», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. За його словами, в 2019 році реалізація великих капітальних проектів в портах Южний і Чорноморськ буде продовжена. При цьому більше 50% запланованих до реалізації обсягів припадає на експлуатаційне днопоглиблення. «Проведення Dredging Day направлено на встановлення відкритого діалогу з потенційними підрядниками. Наша мета забезпечити прозорість проведення майбутніх конкурсів, залучити до участі в них максимальну кількість учасників. Ми надаємо всю необхідну інформацію, щоб днопоглиблювальні компанії могли спланувати свою роботу і врахувати проекти АМПУ в українських портах при мобілізації і передислокації свого днопоглиблювального флоту в 2019 році»,— підкреслив керівник АМПУ. Також експерти АМПУ готові надавати необхідні консультації з підготовки документів для того, щоб всі компанії, які подали заявки на участь в конкурсах, змогли прийняти в них участь. Запланований обсяг робіт за проектами, які були представлені потенційним підрядникам, становить 16,335 млн. м3, що в 2 рази перевищує показники поточного року. Проекти днопоглиблення в портах представили керівники філій АМПУ, які розповіли учасникам зустрічі про специфіку роботи в кожній з акваторій. У 2019 році заплановано розпочати реалізацію наступних етапів капітального днопоглиблення в портах Чорноморськ і Южний. За проектом реконструкції операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (4–5 черги будівництва) обсяг робіт складе 1,115 млн. м3. Плановий термін його реалізації — 4 міс. В рамках реконструкції водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій з урахуванням перспективного вантажообігу морського порту Южний (перша черга будівництва, другий і четвертий пускові комплекси) обсяг робіт складе 6,339 млн. м3. Термін реалізації — 21 місяць. Проекти з підтримки паспортних глибин, запропоновані учасникам Dredging Day-2018, будуть проводитися в портах Херсон, Рені, Ізмаїл, Одеса, Бердянськ, Маріуполь, а також на Бузько-Дніпровсько-лиманському каналі; Київському, Кам'янському, Канівському, Кременчуцькому, Дніпродзержинському, Дніпровському і Каховському водосховищах. Планований обсяг експлуатаційного днопоглиблення в морських портах, на каналах і внутрішніх водних шляхах складе 8,88 млн. м3. Участь в організованому Адміністрацією морських портів України Dredging Day-2018 взяли представники голландських компаній Jan De Nul n.v, Van Oord, Royal Boskalis Westminster, бельгійської DEME, китайської China Harbour Engineering Company Ltd, датської Rohde Nielsen, українських ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азимут», ТОВ «Укрбудсервіс», ТОВ «ТІС-ГІДРОТЕХНІКА», КП ТОВ «КОМПЛЕКС ДЕЛЬТА». Довідка У 2018 році АМПУ реалізує проекти з капітального днопоглиблення в портах Чорноморськ і Южний. Роботи з підтримки паспортних глибин йдуть в портах Ізмаїл, Рені, Білгород-Дністровський, Маріуполь, Бердянськ, найближчим часом планується розпочати роботи в порту Херсон.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n