МОМПУ та Южненська міськрада займуться благоустроєм курортної інфраструктури міста

Молодіжна організація морських портів України (МОМПУ) підписала меморандум про співпрацю та взаємодію з Виконавчим комітетом Южненської міської ради. Основною метою документа є об'єднання зусиль для розвитку, соціалізації і зайнятості молоді Одеської області і, зокрема, міста Южне. Документ був підписали 10 серпня 2018 року в Южненській міській раді головою МОМПУ Денисом Бузиновським і мером Южного Володимиром Новацьким. Також у заході взяли участь заступник голови Адміністрації морських портів України Сергій Гронський, члени Виконавчого комітету Южненської міської ради, представники МОМПУ і молодь морського порту та м.Южне. В рамках підписаного Меморандуму планується провести подальший благоустрій курортної інфраструктури м.Южне, організувати низку спортивних змагань (велопробіги, брейн-ринги тощо), а також активно залучати молодь морських портів до розвитку туризму. Довідка «Молодіжна організація морських портів України» — добровільне громадське об'єднання, створене на основі єдності інтересів молодих людей, робота і діяльність яких пов'язана з державним підприємством «Адміністрація морських портів України». Передумовою створення об'єднання став позитивний досвід результатів діяльності громадської організації «Молодіжна організація Одеського порту», ​​силами якої з 2007 року було проведено безліч соціальних, професійних, творчих, спортивних та оздоровчих заходів.

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 10 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 10 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

У порту Чорноморськ почалася реалізація нового великого днопоглиблювального проекту АМПУ

8 серпня 2018 року в морському порту Чорноморськ (Одеська область) розпочалася реалізація нового великого інфраструктурного проекту Адміністрації морських портів України (АМПУ). Китайська компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) розпочала днопоглиблення на морському підхідному каналі до порту і в операційній акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Днопоглиблення в порту Чорноморськ підвищить його конкурентоспроможність в басейні Чорного моря, створить умови для підходу великотоннажних суден з осадкою до 14,5 м типу Capesize, дедвейтом до 100 тис. тонн і контейнеровозів місткістю 8 тис. TEU до діючих та запланованих до реконструкції глибоководних причалів.  «Масштабні днопоглиблювальні роботи в порту Чорноморськ є черговим етапом реалізації стратегії АМПУ з розвитку українських портів. Наше завдання — створювати всі необхідні умови для ефективної роботи всіх учасників ринку — приватних і державних стивідорних компаній — збільшення вантажопотоку і розширення участі українських портів в міжнародних транспортних коридорах. Чорноморську в реалізації цих планів відведена важлива роль», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Реалізація нового проекту в порту Чорноморськ позитивно вплине на перспективний розвиток стивідорів, що працюють в порту, зокрема таких великих приватних компаній як «Кернел», «Рісоіл», «Іллічівський зерновий термінал» та інших учасників ринку. Стратегія розвитку порту також передбачає реконструкцію причального фронту зі збільшенням глибин у його кордонів. Йдеться про реконструкцію причалів №№ 1–2, 11–17 зі збільшенням проектних глибин до 15 м. Підвищення безпеки проводки суден і розвиток портової інфраструктури створять умови для залучення в Чорноморськ нових операторів і збільшення вантажообігу. Проект днопоглиблення, розроблений базовим інститутом Міністерства інфраструктури України «ЧорноморНДІпроект», передбачає не тільки поглиблення, а й розширення підхідного каналу. На сьогоднішній день довжина каналу становить 1400 м, ширина — 150 м, а глибина — 14,5 м. Після реконструкції його параметри будуть збільшені: довжина — до 1600 м, глибина — до 16 м. В свою чергу, днопоглиблення акваторії 1-го ковша Сухого лиману дозволить досягти глибини в його центральній частині до 15 м. Загальний обсяг днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ складе близько 2 млн куб. м. На підхідному каналі буде піднято понад 500 тис. куб. м ґрунту, в акваторії — майже 1,5 млн куб. м. Орієнтовний термін проведення робіт за проектами від 2 до 5 місяців. Вартість реалізації проектів — 404,1 млн грн без ПДВ. З них 87,1 млн грн без ПДВ буде направлено на днопоглиблення каналу, а 317 млн ​​грн без ПДВ — акваторії. Для проведення днопоглиблення в Чорноморську CHEC мобілізувала днопоглиблювальних флот у складі 15 суден. Всі вони вже прибули в акваторію порту. Як повідомлялося раніше, компанія CHEC була обрана для проведення днопоглиблювальних робіт в порту Чорноморськ в результаті відкритих торгів в електронній системі державних закупівель ProZorro. Процедура складалася з двох лотів, аукціон по кожному з яких пройшов 13 березня 2018 року. Участь в конкурсі взяли найбільші світові днопоглиблювальні компанії: China Harbour Engineering Сompany Ltd. (Китай), LTD Novadeal (Бельгія), Jan De Nul n.v. (Нідерланди), Van Oord Dredgingand Marine BV (Нідерланди). Компанія CHEC запропонувала найнижчу вартість робіт. Економія коштів склала 40 млн грн або 10% від очікуваної вартості. Нагадаємо, в травні 2017 року, за результатами тендеру, між АМПУ і CHEC були підписані два контракти на проведення днопоглиблення в порту Южний. Роботи за першим контрактом завершені з випередженням графіка на три місяці, за другим — вже виконано 70% робіт.

Оперативна інформація щод роботи портів та каналів станом на 9 серпня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 9 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

АМПУ проводить консультації з експертами Світового банку щодо реформи портової галузі

Адміністрація морських портів України (АМПУ) провела перший раунд консультацій в рамках проекту технічної допомоги Світового банку, спрямованого на підтримку реформи портової галузі України. Активну участь в обговоренні питань ефективного і прозорого використання земельних ділянок портів, водного фонду та акваторій прийняв керуючий директор з політики та стратегії Міжнародної асоціації портів і гаваней (International Association of Ports and Harbors, IAPH) Патрік Верховен. Основне завдання спільного проекту Міністерства інфраструктури України, АМПУ та Світового банку — доведення до логічного завершення портової реформи: вибір оптимальної моделі управління земельними активами в порту шляхом їх адміністрування, розподілу і ефективного використання. В рамках проекту, міжнародні і національні консультанти проаналізують існуючу ситуацію, чинне законодавство, правила управління земельними активами в порту. За результатами роботи буде сформовано звіт з рекомендаціями, які дозволять підвищити ефективність земельних відносин з урахуванням найбільш успішних практик портових адміністрацій світу. «Ми розраховуємо, що співпраця зі Світовим банком дозволить Україні зробити важливий крок до продовження реформи галузі. Її суть полягає в переході портів на модель «лендлорд», яка широко і ефективно використовується в усьому світі. Рекомендації експертів, які на практиці знають всі тонкощі і нюанси реалізації даної моделі, дозволять успішно адаптувати зарубіжний досвід до українських реалій і створити умови для динамічного розвитку бізнесу в наших портах. Перший драфт очікуємо побачити наприкінці 2018 року, а фінальний документ — весною 2019 року»,— прокоментував процес реалізації проекту керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Під час свого візиту в Україну професор Верховен відвідав офіси АМПУ в Києві та Одесі, а також побував у трьох найбільших морських портах Одеського регіону — Одесі, Южному і Чорноморську. Експерт провів зустрічі з фахівцями АМПУ і адміністрацій портів, проектним офісом SPILNO, експертами Ernst & Young, які займаються підготовкою ТЕО концесії ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт», а також відвідав Одеську ОДА, де зустрівся із заступником губернатора Світланою Шаталовою. В рамках проведених зустрічей відбулося обговорення процедури розподілу земельних ділянок, розташованих в межах портів України, а також земель водного фонду і акваторій. Значну увагу було приділено аспектам нормативно-правового регулювання розподілу земель та управлінню землями в межах портів. Обговорювалася також можливість впровадження моделі порт-лендлорд в українських портах відповідно до положення Національної транспортної стратегії на період до 2030 року. Нагадаємо, за підсумками Ukrainian Ports Forum-2018 АМПУ розпочала співпрацю з Фондом консультування інфраструктурного державно-приватного партнерства (PPIAF), покликаним сприяти збільшенню приватних інвестицій в портовий сектор. Всесвітній банк надає технічну підтримку діяльності Фонду. Фонд консультування інфраструктурного державно-приватного партнерства (PPIAF) — це мультидонорський фонд технічної допомоги, що фінансується 11-ма багатосторонніми та двосторонніми донорами. Створений в 1999 році як спільна ініціатива урядів Японії та Сполученого королівства, він тісно співпрацює з Групою Світового банку та базується в ній, а також є каталізатором для активізації участі приватного сектора на зростаючих ринках.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n