АМПУ відкрила морський вокзал в Ізмаїлі після реконструкції

Адміністрація морських портів України завершила реконструкцію Ізмаїльського морвокзалу. Роботи такого масштабу проводилися тут вперше за останні 45 років. Відтепер Ізмаїльський морквокзал став найсучаснішим на українській частині Дунаю. Будівля морського вокзалу є багатофукціональною. Вона поєднує офісні приміщення, зали для прийому пасажирів, митного та прикордонного контролю. Крім того площі морвокзалу можуть бути використані для проведення конференцій та інших публічних заходів. «Українська частина Дунаю стає все більш привабливою для річкових круїзів. У 2018 році Усть-Дунайськ прийняв понад 4,5 тис. пасажирів, що вдвічі більше ніж у 2017 р. Ізмаїл також має великий туристичний потенціал. До того ж ці дунайські порти увійшли до перспективного плану розвитку загальноєвропейської транспортної мережі TEN-T. Тому така візитівка, як морвокзал європейського рівня, на мій погляд, була просто необхідною для міста, і АМПУ зробила все для реалізації цього проекту»,— зазначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Він також додав, що для АМПУ розвиток портової інфраструктури — це першочергове завдання і морський вокзал в Ізмаїлі має стати проектом, що буде працювати на розвиток галузі, бізнесу та регіону. «Морвокзал в Ізмаїлі — це центр великого проекту з розвитку пасажирських перевезень в українському Придунав'ї. Він був розглянутий в квітні на Генеральній Асамблеї Балканської і Чорноморської комісії, що відбулась в Тулчі. Тепер, завдяки АМПУ, Ізмаїл є українськими воротами в Європу не лише географічно, але й за рівнем комфорту для пасажирів і туристів»,— зазначив мер Ізмаїла Андрій Абрамченко. Обсяг інвестицій ДП «АМПУ» в реконструкцію цього об'єкту склав 52 млн гривень. Стара будівля 1972 року будівництва отримала нове життя. Зміни торкнулись не лише фасаду, який повністю змінився, але й самого будинку та прилеглої території. Ремонт виконаний з використанням енергозберігаючих технологій: будівля утеплена, встановлені нові склопакети, системи теплопостачання, вентиляції, кондиціонування, вводи водопроводу та каналізації, повністю замінені освітлення, засоби пожежної сигналізації та пожежогасіння, відремонтована покрівля. Виконано косметичний ремонт усіх внутрішніх приміщень – залів митного і прикордонного контролю, холів, а також офісної частини, де буде розташована Ізмаїльська філія ДП «АМПУ». Реконструкція має свої родзинки: стеля холу другого поверху морвокзалу оформлена у вигляді географічної карти із зображенням Дунаю та розташованих на річці європейських міст-портів. Також збережені та відреставровані великі мозаїчні панно, що прикрашають хол. Для міста Ізмаїл оновлені холи морвокзалу стануть не лише місцем обслуговування пасажирів водного транспорту, але й багатофункціональним майданчиком для проведення різноманітних заходів – виставок, форумів, конференцій. Найближча тематична подія — міжнародний форум «Розвиток туризму в українських Дунайських портах — шлях до економічного зростання регіону» очікується в травні цього року. Завершальним етапом проекту став благоустрій прилеглої території із заміною зовнішнього освітлення — відтепер Ізмаїльська набережна стала комфортним місцем для прогулянок містян та туристів.

АМПУ реалізує проект експлуатаційного днопоглиблення в Одеському порту

В квітні 2019 року Адміністрація морських портів України розпочала днопоглиблення в Одеському порту. Це вже 10-й об’єкт, на якому виконуються експлуатаційні днопоглиблювальні роботи з початку 2019 року. Головна мета експлуатаційного днопоглиблення в Одеському морському порту – ліквідація наносів та підтримання паспортних глибин для забезпечення повноцінної роботи стивідорних компаній, що працюють у порту. Роботи в акваторії та біля 7 причалів порту виконує ТОВ «СМД-Інвест», яке стало переможцем відкритих торгів у системі електронних закупівель ProZorro. Вартість договору – 18,8 млн грн (без ПДВ), обсяг днопоглиблення – понад 91 тис. куб. м. Додатково АМПУ проводить днопоглиблення власним флотом біля ще 12 причалів Одеського порту. Орієнтовний обсяг робіт складає близько 10 тис. куб. м, термін виконання – до другої декади травня. Координацію робіт здійснюватимуть фахівці Одеської філії ДП «АМПУ». Роботи сплановано таким чином, щоб максимально використати потужності спеціалізованих суден, які тимчасово, через заборону на період нересту, не можуть виконувати роботу на інших об’єктах. По закінченні робіт в Одеському порту днопоглиблювальний флот повернеться до реалізації проектів ДП «АМПУ» в інших портах та на каналах. За останні три роки кількість об’єктів, де проводить днопоглиблення Адміністрація морських портів України поступово збільшується — з семи у 2016 та 2017 рр. до 10 у 2018 р. У планах на 2019 рік — проведення днопоглиблення на 12 об’єктах. Експлуатаційного — у 6 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: МПК ГСХ (Дунай-Чорне море), Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Також цього року буде завершено реалізацію чергових етапів масштабного капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.

АМПУ прибрала аварійне судно «Параллель» з одеського пляжу

Напередодні сезону відпочинку в Одесі спеціалісти Адміністрації морських портів України перемістили аварійний катер «Параллель» з мілини одеського міського пляжу «Дельфін» на спеціально відведений безпечний майданчик у порту Чорноморськ. «Операція була виконана силами Одеської та Іллічівськові філій ДП «АМПУ». АМПУ відповідає за безпеку судноплавства в акваторіях портів. Але у випадку з аварійним буксиром, який штормом викинуло на міський пляж, йшлося про потенційну екологічну небезпеку для курортної зони та акваторії Чорного моря. Тому спільно з місцевою владою, екологічною інспекцією та правоохоронними органами було погоджено план дій по переміщенню судна в безпечне місце», — прокоментував подію керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Операція з переміщення «Параллелі» зайняла 2 доби. Спочатку водолазна команда Адміністрації одеського порту визначила характер та ступінь пошкоджень, отриманих буксиром внаслідок шторму. Після цього водолази здійснили необхідні проміри глибин для підходу найпотужнішого в Україні плавкрану «Богатир» з порту Чорноморськ. Згодом вони відновили герметичність корпусу судна, наклали пластирі та заглушки на виявлені в обшивці отвори, після чого спеціалісти АМПУ відновили плавучість аварійного катера за допомогою водовідливних насосів. Одночасно вся навколишня акваторія була огороджена бонами на випадок виникнення загрози витоку паливно-мастильних матеріалів з аварійного судна, а на місці операції постійно чергували працівники екстрених служб. По завершенню всіх підготовчих робіт розпочалась власне аварійно-рятувальна операція. Після відкачування води з напівзатопленого катера, його за допомогою лебідки стягли з мілини ближче до хвилерізу, перемістили та закріпили на палубі плавкрану «Богатир», який і доставив його до визначеного місця безпечного зберігання у порту Чорноморськ. Довідка: 19 листопада 2018 року, приблизно о 3 годині ночі, катер «Параллель» (порт приписки — Ізмаїл) вийшов з Херсона з баржею на буксирі і взяв курс на південний захід. О 9:00 екіпаж подав сигнал SOS, який прийняв Державний морський рятувально-координаційний центр в Одесі. За вказаними координатами у море вийшли рятувальні катери. Як виявилося, катер потрапив у шторм і в його машинне відділення стала поступати вода, що загрожувало потопленням судна. Сигнал лиха прийняли також з танкера «Аркадія», який о 10:17 ранку зняв з буксира екіпаж у складі шести осіб. Катер «Параллель» залишили дрейфувати під наглядом рятувальників, і через 8 годин штормові хвилі перекинули його через хвилеріз одеського узбережжя і викинули на мілину пляжу «Дельфін».

UKRAINIAN PORTS FORUM-2019 анонсує визначну подію весни в HR-ком'юніті

Програма UKRAINIAN PORTS FORUM-2019 доповнилася ще одним цікавим заходом. 30 травня в межах Форуму відбудеться друга галузева HR-конференція UKRAINIAN PORTS: PEOPLE DEVELOPMENT, яка, за задумом організаторів, має стати визначною подією весни в HR-ком'юніті. Це вже друга спеціалізована конференція, яку ініціює Адміністрація морських портів України задля розвитку кадрового потенціалу галузі. Перший такий захід відбувся рік тому. Тоді HR-конференція UKRAINIAN PORTS: PEOPLE AGENDA була присвячена трансформації HR-функції в рамках портової реформи, сучасним глобальним трендам на ринку праці та викликала високий інтерес у портового співтовариства, банківських установ та профільних асоціацій, галузевих профспілок, державних і приватних стивідорних компаній. Спікерами виступали представники провідних консалтингових та рекрутингових компаній, Державної служби зайнятості, топ-менеджери найбільших компаній-роботодавців України: E&Y, Boyden Global Executive Search, Національного банку України, «Миронівський хлібопродукт», «Академії ДТЕК», «Портінвест». Цього року Адміністрація морських портів України пропонує зробити наступний крок до розвитку кадрового потенціалу морських портів. HR-конференція UKRAINIAN PORTS: PEOPLE DEVELOPMENT буде присвячена створенню корпоративної системи управління знаннями на підприємствах портової сфери, сучасним підходам у розробці й впровадженні корпоративних програм навчання. На конференції будуть представлені успішні кейси провідних міжнародних та вітчизняних компаній. У панельній дискусії та подальшому обміні досвідом візьмуть участь: Deloitte, Київська школа економіки (КSE), Адміністрація порту Антверпен, Офіс підтримки реформ Міністерства інфраструктури України, Національне агентство України з питань державної служби, «Дельта-Вілмар СНД», НАК «Нафтогаз України», «ДТЕК», «Портінвест», «Метінвест», «Кернел» та інші компанії. Компанія Deloitte планує провести напередодні конференції анонімне опитування учасників на тему: «Критичні компетенції та оптимальний формат навчання» та винести його результати на обговорення під час конференції. Партнери конференції — Deloitte, Boyden Global Executive Search, Київська школа економіки (КSE), «Портінвест». Нагадаємо, що цього року Ukrainian Ports Forum в Одесі, буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейну. З повною програмою Форуму, яка постійно оновлюється новими заходами та цікавими спікерами, можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

Морські порти України у першому кварталі 2019 року збільшили перевалку на 12,4%

За підсумками перших трьох місяців 2019 року українські порти обробили близько 37 млн тонн вантажів, що майже на 4,1 млн тонн (або на 12,4%) перевищує показники за аналогічний період минулого року.  Найбільше на позитивну динаміку збільшення перевалки традиційно впливають продукція АПК, гірничо-металургійного комплексу, контейнерні вантажі, а також добрива. Так, протягомсічня-березня 2019 рокуобсяг перевалки хлібних вантажів склавпонад 13,7 млн тонн, що на 33,5% більше, ніж у 2018 р. На понад 30% зросла перевалка руди (7,8 млн тонн проти майже 6 млн тоннза перший квартал минулого року). Майже 6-відсоткове зростання продемонструвалаолія — вже перевалено близько 1,6 млн тонн. Зберігається тенденція ростуобробки контейнерних вантажів: у першому кварталі 2019 року було оброблено 223,5 тис. TEU, що більше, ніж на 14% перевищує показники аналогічного періоду минулого року. З початком посівної кампанії продовжується збільшення імпорту хімічних та мінеральних добрив, як фасованих, так і сипучих. Сукупний обсяг їх перевалкиза перший квартал 2019 року склав майже 640 тис. тонн, що на більше ніж удвічі перевищує аналогічний показникминулого року. Як і в першому кварталі 2018 року, зростання загальних обсягів перевалки відбулося насамперед за рахунок експорту української продукції, який збільшився, порівняно з минулорічним, на майже 5 млн тонн (+20,1%), тоді як імпорт і транзит навпаки скоротилися на 6,1% та 17,2% відповідно. Серед портів, за підсумками першого кварталу, абсолютнимлідером з обсягу перевалкивантажів ставпорт Южний – 11,6 млн тонн, що майжена 19% більше, ніж у першому кварталі 2018 року.Позначку у 8 млн тонн перевершив Миколаївський порт – загалом обсяг перевалки тут досяг 8,12 млн тонн, що на понад 26% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Понад 6 млн тонн вантажів обробилиза три місяці порти Чорноморська та Одеси: 6,37 млн тонн та 6,22 млн тонн відповідно. Протягом1 кварталу 2019 рокуморські портиУкраїни обробили 2838 суден, що лише на 15 суднозаходів менше ніжза аналогічний період минулого року. Лідери за зростанням кількості суднозаходів – Херсон, Ольвія та Чорноморськ. Послугами водного транспортув портахОдеса та Чорноморськза перший квартал 2019 року скористалось 11 373 пасажири, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Переважно це пасажири поромної переправи у порту Чорноморськ. У першому кварталі 2019 року, завдяки сприятливим погодним умовам вдалося у понад 8 разів збільшити кількість суднопроходів по річці Дніпро. Від початку року здійснено вже 665 суднопроходів. Це дало можливість перевезти 723,9 тис. тонн вантажів, що в 7,7 разів перевищує показник за 1 квартал 2018 року. Серед вантажів, що перевозилися по Дніпру, більшість традиційно складають зернові – 388,8 тис. тонн. З повним оглядом вантажообігу за 1 квартал 2019 року за номенклатурами вантажів і по портах та в порівнянні з аналогічним періодом минулого року можна ознайомитися за посиланням. Інформація щодоперевезенняпасажирів розміщеназа посиланням. Дані по суднопроходам та перевезенню вантажів річкою Дніпро дивіться тут.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n