В АМПУ відзначили найкращих за підсумками минулого року

Минулого тижня в Одесі під час розширеного засідання з керівниками філій Адміністрації морських портів України, присвяченого підсумкам року, що минув та планам на 2019, було відзначено кращі порти за напрямами міжнародної діяльності, освоєння капітальних інвестицій, розвитку інфраструктури та морської безпеки.  — Найкращою філією за результатами проходження аудиту IMO  у 2018 році стала Южненська філія ДП «АМПУ». — Найбільш ефективними в освоєнні  капітальних інвестицій визнані Южненська, Маріупольська філія та Іллічівська філія ДП «АМПУ». — Перемогу в номінації проект року — відкриття нового терміналу  одержала філія «Октябрьськ» (нагадаємо, зерновий термінал ТОВ «Компанія «Євровнєшторг», розташований у спеціалізованому морському порту Ольвія, став першим новим терміналом, внесеним Адміністрацією морських портів України до Реєстру морських портів у 2019 році). — Найактивнішими у впровадженні МСФО стали Южненська філія та філія «Дельта-Лоцман». — А найкраще за усіх виконувала заходи з морської безпеки у 2018 році Іллічівська філія ДП «АМПУ». Переможці були відзначені пам’ятними грамотами та сертифікатами на придбання необхідного для філій обладнання. Нагороди керівникам філій вручали директор департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс та його заступники. Керівник АМПУ звернув увагу на необхідність подальшого підвищення ефективності роботи підприємства та його філій, підвищення кваліфікації співробітників, а також якісної командної взаємодії. «Усі філії повинні рухатися вперед. Бізнес розвивається. Конкуренція росте. І наше завдання — створювати умови для підвищення конкурентоспроможності українських портів. Успіх підприємства безпосередньо залежить від ефективності роботи його співробітників. Тому сьогодні для нас, як ніколи актуальне навчання персоналу. У нас вже започатковані навчальні програми з експертами провідних Європейських портів, зокрема Антверпену. Нам необхідно опановувати нові технології, впроваджувати їх у свою роботу і продовжувати розвиватися. Наші знання і навички повинні відповідати міжнародним стандартам», — підкреслив Райвіс Вецкаганс.

Концептуальну записку проекту концесії держстивідора в порту Южний обговорили з представниками трудового колективу і профспілками

8 лютого в Одесі відбулася чергова зустріч представників Міністерства інфраструктури України, команди підтримки реформ (офіс RST), керівництва АМПУ, ДП «МТП Южний» з представниками трудового колективу і профспілковими організаціями підприємства. На зустрічі обговорювалася підготовка концептуальної записки проекту концесії ДП МТП «Южний». Проект концептуальної записки, був розроблений офісом підтримки реформ (RST) при Міністерстві інфраструктури України. Він ґрунтується на рекомендаціях міжнародної компанії Egis International, а також враховує позитивний досвід роботи з підготовки до концесії держстивідорів в портах Ольвія і Херсон. На зустрічі в Одесі були обговорені робочі питання і пропозиції до документа, які будуть враховані при проведенні засідання робочої групи з підготовки до концесії держстивідора у порту Южний. Ця група була створена відповідно до наказу Міністерства інфраструктури № 196 від 28.04.2018 р. (із змінами) За словами голови офісу RST при Міністерстві інфраструктури Ірини Кошель, після затвердження концептуальної записки, почнеться розробка техніко-економічного обґрунтування (ТЕО), яке і стане основою для прийняття рішення про доцільність концесії. Як і у випадку з пілотними проектами в портах Ольвія і Херсон, при підготовці ТЕО концесії ДП «МТП Южний» захисту інтересів працівників буде приділятися не менша увага, ніж економічним показникам. "Міністерство інфраструктури гарантує, що умови концесійного проекту будуть містити норми, які забезпечать захист трудовим колективам і унеможливлять примусове скорочення працівників майбутнім концесіонером, оскільки проект концесії має бути вигідним і державі, і концесіонеру, і суспільству»,— відзначили представники RST. Крім того, всі питання, пов'язані з чисельністю працівників підприємства в ході реалізації концесійного проекту, будуть вирішуватися прозоро при безпосередній участі Міністерства інфраструктури України, Одеської ОДА, Державної служби зайнятості, керівництва ДП «МТП „Южний“ і Южненської філії ДП „АМПУ“, а також профспілкових комітетів підприємства. Саме для цього з ініціативи Адміністрації морських портів України представники профспілкових організацій держстивідора та Южненської філії АМПУ були включені до складу робочої групи, що займається підготовкою ДП „МТП Южний“ до концесії. Також до її складу увійшли представники міської ради міста Южний, для якого порт та стивідорні компанії, що працюють в ньому, є основним джерелом наповнення бюджету. Таким чином, всі зацікавлені сторони своєчасно отримують достовірну інформацію про хід підготовки ТЕО концесії ДП „МТП Южний“, а в процесі роботи над документом враховуються рекомендації та інтереси трудового колективу і місцевої влади. „У проекті концептуальної записки розглядається чотири сценарії розвитку порту за участю концесіонера. Детальне опрацювання всіх аспектів: комерційного, юридичного, екологічного та соціального, як одного з найважливіших, буде зроблено вже при підготовці ТЕО. Техніко-економічне обґрунтування здійснять незалежні авторитетні експерти і процедура буде аналогічною концесійним проектам в портах „Ольвія“ і „Херсон“, які є пілотними і зайняли чимало часу. ТЕО для цих проектів розробляв Консорціум міжнародних консультантів, сформований ЄБРР і Світовим банком, вони пройшли обговорення за участю представників трудових колективів державних стивідорних компаній, а також місцевої влади. Робота на кожному етапі підготовки концесії держстивідора в Южному також буде максимально прозорою, скрупульозною та зваженою“,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, що Національна транспортна стратегія до 2030 року, затверджена Кабінетом міністрів України в 2018 році, передбачає поступовий вихід держави з стивідорної діяльності через інструменти державно-приватного партнерства, в тому числі концесію.

Адміністрація морських портів України вітає рішення Уряду про призначення членів наглядової ради ДП «АМПУ»

Кабінет Міністрів України на засіданні 6 лютого 2019 року погодив кандидатури членів та наглядової ради Державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Незалежними членами (таких чотири) наглядової ради АМПУ стали Хуртьєне Вольфганг (Hurtienne Wolfgang, Німеччина), Ян Ван Шоонховен (Jan Van Shoonhoven, Нідерланди), Патрік Верховен (Patrick Verhoeven, Бельгія) та Юлія Клименко. Державу у наглядовій раді представлятимуть Дмитро Барінов, Антон Ященко та Тарас Троцький. Переможців конкурсного відбору на засіданні Уряду представив Міністр Кабінету Міністрів України Олександр Саєнко, який є членом Комітету з призначень керівників та членів наглядових рад особливо важливих для економіки України держпідприємств. «Формування Наглядової ради — важливий крок на шляху впровадження корпоративної системи управління у державному секторі. Для АМПУ дуже важливо, що до складу наглядової ради увійшли професіонали з гарним розумінням специфіки роботи світової портової галузі, експерти, які мають багатий досвід взаємодії з МФО, а також впровадження змін на державному рівні. Я впевнений, що існування такого фахового колегіального органу сприятиме підвищенню ефективності та прозорості нашої діяльності, наближенню української портової галузі до найкращих світових стандартів та подальшої інтеграції України в ЄС. Це також дозволить співпрацювати на якісно іншому рівні з державою, вітчизняними і міжнародними партнерами — інвесторами, фінансовими організаціями, та іншими стейкхолдерами портової галузі. Наглядова рада – справжнє «вікно можливостей», яким усі ми маємо скористатись задля розвитку морських портів України. Сподіваюсь на плідну співпрацю!», – прокоментував подію керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Після завершення формальних процедур призначення наглядова рада АМПУ збереться на своє перше засідання.

В Миколаївському морському порту почалося днопоглиблення підхідного каналу

АМПУ розпочала експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу Миколаївського морського порту. «Підтримання паспортних глибин на підхідному каналі дозволить Миколаївському порту безперешкодно приймати великотоннажні судна типу Panamax. Днопоглиблення мало розпочатися ще у минулому році. Але по незалежних від нас обставинах початок робіт довелося відтермінувати» — відзначив керівник Миколаївської філії ДП «Адміністрація морських портів України» Олег Проточенко. В процесі днопоглиблення передбачається, в першу чергу, доведення глибин підхідного каналу порту Миколаїв до паспортних значень – 11,2 м. Орієнтовний обсяг робіт на цій ділянці становить 125тис. куб. м. Експлуатаційне днопоглиблення підхідного каналу виконує кіпрська компанія «Ем Ді Сі Ел Медітеранєан дреджінг компані лімітед». Завдяки відкритому аукціону в електронній системі закупівель Prozorro, вартість робіт було знижено на 22,9 млн грн. Згідно з договором, вона складає 188,3 млн грн, а загальний обсяг днопоглиблення по трьох ділянках – 891,5 тис. куб. м. Затримка початку днопоглиблення була пов’язана із судовою суперечкою між двома учасниками тендеру, що тривала понад чотири місяці. У грудні 2018 р. Шостий апеляційний адміністративний суд визнав переможцем тендеру «Ем Ді Сі Ел Медітеранєан дреджінг компані лімітед». Згідно з цим, АМПУ було укладено відповідний договір з підрядником на проведення днопоглиблення, виконання зобов’язань за яким буде суворо контролюватися. У 2019 році Адміністрація морських портів України планує здійснювати експлуатаційне днопоглиблення у 7 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Чорноморськ, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Продовжується реалізація двох масштабних проектів капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.

АМПУ презентувала пріорітетні інфраструктурні проекти у портах на 2019 рік

У 2019 році Адміністрація морських портів України планує завершити виконання власних зобов’язань за п'ятьма великими інфраструктурними проектами у п' яти портах. Загальна сума інвестицій АМПУ та бізнесу за весь період їх реалізації має скласти понад 16 млрд. грн. Також буде розпочата підготовка до запуску масштабних проектів в двох портах. Обсяг очікуваних інвестицій — майже 2 млрд. грн.  «Більшість з проектів, зобов’язання за якими АМПУ планує виконати в 2019 році, спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Вони реалізуються у рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти у днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші у розвиток терміналів, модернізацію та збільшення їх потужностей та конкурентоспроможності», — відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс на прес-конференції, присвяченій пріоритетним напрямам діяльності підприємств, що підпорядковані Міністерству інфраструктури України. Так у 2019 році планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту. Проект передбачає зведення нового зернового терміналу за рахунок приватних інвестицій компанії «Бруклін-Київ» та Louis Dreyfus. У Маріупольскому порту фінішує реконструкція причалу № 4, біля якого ДП «Маріупольский морський торговельний порт» планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу. У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу № 8, під нові потужності з перевалки зерна та олії. Також кінця добігають масштабні проекти з днопоглиблення. У порту Чорноморськ вже реконструйовано підхідний канал та завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману. Це дозволить збільшити можливості обробки зернових та олійних вантажів для компаній Kernel та Risoil, які інвестують у розвиток власних потужностей, а також інших операторів, що працюють у порту. Проект передбачає, що Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax та post-Panamax. Продовжуєтьсякапітальне днопоглиблення в порту Южний. У перспективі збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря. Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів № 5 и 6, що підвищить конкурентоспроможність державного стивідора Морський торговельний порт Южний Цьогоріч АМПУ розпочне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, у Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, та «Бруклін-Київ» передбачена реконструкція причалів № 13-з та 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 000 TEU на рік. У порту Миколаєва планується реконструкція причалу № 0, спільно з COFCO – найбільшою китайською продовольчою компанією. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових та олійних вантажів збільшаться до 4 млн тонн на рік.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n