Земснаряд «Меотида» прибув у Бердянський порт

Сьогодні, 15 червня 2018 року, в Бердянський морський порт для проведення експлуатаційного днопоглиблення прибув земснаряд «Меотида». Почати роботи заплановано цього ж дня. Судно було передислоковано з морського порту Маріуполь. Завданням «Меотиди» буде виконання днопоглиблювальних робіт на лімітуючій ділянці підхідного каналу до морського порту Бердянськ. Орієнтовний термін проведення робіт – червень-липень 2018 року. Після чого судно повернеться в порт Маріуполь для продовження робіт на підхідному каналі Вугільної гавані. Відзначимо, що з кінця грудня 2017 року судно «Меотида» виконувало роботи в Маріупольському порту. Обсяг робіт склав близько 145 тис. куб. м, що дозволило збільшити прохідну осадку в порту з 7,5 м до 7,7 м. Нагадаємо, 29 травня АМПУ перезапустила в електронній системі державних закупівель Prozorro процедуру відкритих торгів на надання послуг з технічного обслуговування підхідних каналів і акваторій Бердянського і Маріупольського морських портів шляхом днопоглиблення. Довідка. Самовідвізний трюмний землесос «Меотида» — власне днопоглиблювальне судно АМПУ, яке знаходиться на баланcі філії «Дельта-Лоцман». Призначений для виконання експлуатаційних і будівельних днопоглиблювальних робіт. Судно побудоване в 2010–2012 рр. компанією «Damen Shipyards Gorinchem» (Голландія). Розвантаження може виконуватися: на підводні звалища — через донні люки, на берегові гідровідвали — через пульпопровід, методом рефулювання «Rainbow» — через носове сопло.

Аудит IMO дозволить підтвердити статус України як морської держави, яка дотримується всіх міжнародних стандартів,— Райвіс Вецкаганс

14 червня 2018 року в рамках проведення обов'язкового аудиту України Міжнародною морською організацією (IМО) її інспектори прибули до головного представництва Адміністрації морських портів України (АМПУ) в м.Одеса. У зустрічі взяли участь державний секретар Міністерства інфраструктури України Андрій Галущак, Директор департаменту реформування і функціонування морського і річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Басюк, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, в.о. голови Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко, а також аудитори IMO Хусейн Чахіт Ялчін (Huseyin Cahit Yalcin), Пшемислав Цезарі Ленард (Przemyslaw Cezary Lenard) і Омар Хассейн (Omar Hassein). «Проведення аудиту України Міжнародною морською організацією є важливим для країни і для морської галузі. Це дозволить підтвердити статус України як морської держави, яка дотримується міжнародних стандартів і норм у сфері мореплавства і захисту морського середовища. Ми повністю відкриті для аудиторів і сприймаємо ваш візит як неоціненну допомогу в подальшому поліпшенні нашої діяльності. Сподіваємося на співпрацю і плідну роботу», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Аудитори ознайомилися з роботою Служби регулювання руху суден, портових приймальних споруд, питаннями з моніторингу забруднення, патрулювання і реагування на забруднення в акваторії портів. Детальне вивчення діяльності АМПУ в наступні кілька днів дозволить скласти повне і об'єктивне враження про морські порти України і галузь в цілому. Відзначимо, що аудит IМО проходить з 11 по 18 червня 2018 року. Свою роботу аудитори розпочали в Міністерстві інфраструктури України, 15 червня делегація відвідає морський порт Южний. 18 червня відбудеться представлення проекту проміжного звіту, який включає висновки і зауваження, а також проект попереднього зведеного звіту.

За п'ять місяців 2018 року вантажопереробка в портах склала 54,3 млн тонн

З січня по травень 2018 року морські порти перевалили 54,3 млн тонн вантажів, що на 2,1% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Про це свідчать фактичні дані Адміністрації морських портів України (АМПУ). Зниження вантажообігу відбулося в наслідок зменшення перевалки зернових (-4,9%), викликане несприятливими цінами на ці вантажі на світовому ринку в зазначений період, а також зниження вантажообігу руди (-15,5%), що пов'язане зі зниженням видобутку руди гірничо-збагачувальними комбінатами. Перевалка імпортних вантажів зросла на 16% і склала 9 млн тонн, проти 7,8 млн тонн у січні-травні 2017 року. Позитивну динаміку по імпорту продовжують показувати такі вантажі як руда (+17,8%), перевалка якої склала 3 млн тонн і вугілля (+4,1%) 2,4 млн тонн. Перевалка експортних вантажів склала 39,7 млн ​​тонн, що на 7,3% менше порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Найбільший приріст показали чорні метали (+18%) 6,8 млн тонн, з них: 4,1 млн тонн — металопрокат (+4,1%) і 1,3 млн тонн — чавун (+85,5%). Вантажообіг транзитних вантажів зріс на 11,2% до 4,8 млн тонн. Переробка вантажів у контейнерах в морських портах за звітний період склала 325 тис. TEU. Всього з початку 2018 року морські порти України обробили 4 855 суден, що на 248 одиниць або 5,4% більше аналогічних показників 2017 року. З січня по травень 2018 року було перевезено 107 613 пасажирів (внутрішні – 89 974 пасажири і іноземні – 17 639 пасажирів). У той же час за звітний період по річці Дніпро здійснено 3 301 суднопрохід, що на 287 одиниць або 8,7% більше, ніж роком раніше. Всього по Дніпру перевезено 316,8 тис. тонн металопродукції (+6,2%), 683,6 тис. тонн зернових (-7%), 17,3 тис. тонн нафтопродуктів (+5,2%) і 902 тис. тонн будівельних матеріалів (+24,3%) та інших вантажів. З повним оглядом вантажообігу за січень-травень 2018 року в розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням. Інформація щодо руху суден і перевезення вантажу по річці Дніпро за січень-травень 2018 року знаходиться тут.

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 15 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 15 червня 2018 року.   № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Оперативна інформація щодо роботи портів та каналів станом на 14 червня

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 14 червня 2018 року.   № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n