Нова філія АМПУ займеться днопоглибленням в портах і на внутрішніх водних шляхах

Почала свою діяльність нова філія Адміністрації морських портів України (АМПУ) — «Днопоглиблювальний флот», створена як відокремлений підрозділ підприємства. Керівником філії призначено Сергія Бомчака, який до цього обіймав посаду директора Адміністрації річкових портів України. Основною метою діяльності філії є централізоване навігаційне забезпечення на акваторіях морських портів і внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних. Зокрема, мова йде про забезпечення гарантованих габаритів, проведення днопоглиблювальних робіт і забезпечення безпеки судноплавства. «Створення днопоглиблювальної служби — це одне з пріоритетних завдань, які були поставлені АМПУ на 2018 рік. Цього року днопоглиблення буде проведено в акваторіях усіх портів від Маріуполя до Рені. Загальний обсяг робіт — 11 млн куб. м. На це у фінансовому плані передбачено понад 1,3 млрд грн, що становить третину від загальної суми капітальних інвестицій. Для успішного виконання днопоглиблювальних проектів за новою філією буде закріплено весь необхідний функціонал, а також днопоглиблювальний флот. Крім днопоглиблення в портах, філія буде проводити відповідні роботи і на внутрішніх водних шляхах», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Філія була створена відповідно до наказу № 409 Міністерства інфраструктури України. 9 лютого 2018 року — зареєстрована в Реєстрі юридичних осіб, а 12 лютого — в офісі великих платників податків Державної фіскальної служби України. «На сьогоднішній день філія готує план першочергових заходів щодо проведення днопоглиблювальних робіт. Зокрема, будуть визначені відповідні ділянки на судноплавних внутрішніх водних шляхах. Після чого, пропозиції будуть надані на розгляд Міністерства інфраструктури України. Перш за все, будемо розглядати можливість проведення робіт на річці Дніпро», — розповів начальник філії «Днопоглиблювальний флот» Сергій Бомчак.

АМПУ оптимізує управління непрофільними активами

Адміністрація морських портів України (АМПУ) продовжує роботу по реалізації непрофільних активів і соціальних об'єктів, що знаходяться на балансі підприємства. Рішення про передачу в управління даних об'єктів було прийнято керівником АМПУ Райвісом Вецкагансом у липні 2017 року. На даний момент, вже винесені на розгляд Міністерства інфраструктури України проекти передачі 4 активів. Нагадаємо, що згідно з чинним законодавством, питання передачі майна в комунальну власність або оренди вирішує Комісія з розгляду питань щодо розпорядження майном Міністерства інфраструктури України. Так, на Комісії були розглянуті питання передачі спортивного комплексу «Портовик» та автобази Ізмаїльської філії АМПУ в комунальну власність міста Ізмаїл, а також Палацу спорту «Юність» Іллічівської філії в комунальну власність міста Чорноморськ (передача об'єкта здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України). Крім цього, розглянуто питання щодо передачі в оренду дитячого оздоровчого табору «Фрегат» Херсонського філіалу АМПУ. Реалізація даних об'єктів дозволить скоротити витрати на їх утримання більш ніж на 7 млн ​​грн на рік. «Починаючи з минулого року, ми працюємо над оптимізацією системи управління підприємством. Передача непрофільних активів в комунальну власність або їх приватизація — один з напрямків, який допоможе нам перейти до ще більш ефективного управління. В даний час ми ведемо до логічного завершення цілий ряд проектів по передачі непрофільних активів, які перебували у підвішеному стані протягом багатьох років. У нашій власності ми плануємо залишити не більше 4 об'єктів, які пов'язані з діяльністю компанії, і зосередитися на своїх основних функціях», — розповів Райвіс Вецкаганс. Незабаром планується розгляд питань про передачу поліклініки Миколаївської філії АМПУ в комунальну власність (збиток за 2017 рік роботи об'єкта склав 5,5 млн грн) та бази відпочинку «Соло» Ренійської філії в оренду (збиток склав 82 тис. грн). Крім того, АМПУ спільно з Фондом державного майна України веде роботу по приватизації бази відпочинку «Портовик» Ізмаїльської філії. Також планується приватизація санаторію-профілакторію «Портовик» Южненської філії і триває пошук приватного інвестора для об'єктів Одеського морського вокзалу. «Крім реалізації непрофільних активів, АМПУ взяла на себе соціальну функцію — відновити роботу Музею морського флоту України і реставрувати будівлю Англійського клубу, в якому буде розташована експозиція Музею. За моїм розпорядженням, була створена Робоча група, яка на даний момент вже сформувала «дорожню карту» відновлення Музею і створення в його стінах Національного морського музейного центру», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Також протягом 2018 року АМПУ планує вирішити питання реставрації дитячого оздоровчого табору «Альбатрос» Іллічівської філії, який за літо 2017 року відвідали 1000 дітей. Нагадаємо, на балансі АМПУ знаходиться 22 соціальних об'єкти. До цього списку входять спорткомплекси, бази відпочинку, музеї. АМПУ провадить роботу з реалізації об'єктів соціальної сфери для того, щоб зосередитися на своїх основних функціях та акумулювати кошти, необхідні для розвитку портів.  

Стратегія морських портів України до 2038 року буде враховувати запити стивідорів і бізнесу Азовського регіону

Адміністрація морських портів України (АМПУ) провела робочу зустріч в Маріупольській філії зі стивідорами, представниками бізнесу та місцевих органів державних влади, в ході якої було розглянуто проект Стратегії морських портів України до 2038 року і узгоджені напрямки розвитку портів Азовського регіону. Керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс підкреслив, що головними питаннями в даний час є днопоглиблення акваторій портів, а також пропускна спроможність залізниці та автодоріг. «АМПУ повернула в акваторію Азовського моря земснаряд «Меотида». Плюс в кінці минулого року ми оголосили тендер на днопоглиблювальні роботи в портах Маріуполя і Бердянська, і вже найближчим часом будуть розкриті компанії, які подали заявки на участь. Крім того, проводимо процедуру закупівлі спеціалізованого судна для проведення днопоглиблювальних робіт в цьому регіоні власними силами», — розповів Райвіс Вецкаганс. Начальник відділу стратегічного розвитку АМПУ Володимир Шемаєв представив драфт актуалізованої Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року. «Пріоритетними напрямками розвитку морських портів України є збалансований розвиток і ефективне використання портових потужностей на інноваційній основі, забезпечення конкурентоспроможної логістики та покращення сервісу в морських портах і оптимізація системи управління. На підставі прогнозів зростання вантажопотоків до 2038 року за «песимістичним» прогнозом очікуємо +0,5%, за ймовірним — +3%, а за «оптимістичним» сценарієм — +7% », — зазначив Володимир Шемаєв. В ході подальшого обговорення учасники наради виділили складові, поліпшення яких істотно вплине на збільшення вантажопотоків в Маріупольському та Бердянському портах, а отже вони будуть включені до Стратегії як пріоритетні шляхи розвитку. У короткостроковій перспективі в морському порту Маріуполь передбачається: - доведення глибин на підхідному каналі та акваторії до паспортних; - реконструкція причалів загальною довжиною 820 метрів; - обладнання двостороннім автоматичним блокуванням залізничних перегонів Волноваха — Камиш-Зоря і Камиш-Зоря – Запоріжжя; - реконструкція залізничної ділянки Камиш-Зоря-Волноваха для організації двостороннього руху; - модернізація автомобільної дороги Т-08–03 Маріуполь-Запоріжжя з метою покращення сполучення порту з іншими регіонами,— оформлення нових звалищ ґрунту. На середньострокову перспективу: - електрифікація перегону і станцій на ділянках Волноваха — Камиш-Зоря і Камиш-Зоря – Запоріжжя; - організація сервісу контейнерних морських перевезень; - вихід держави з сегмента стивідорної діяльності шляхом передачі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» в концесію або його приватизації. У Стратегії морського порту Бердянськ на короткострокову перспективу передбачається: - доведення глибин на підхідному каналі та акваторії до паспортних; - вихід держави з сегмента стивідорної діяльності шляхом передачі ДП «Бердянський морський торговельний порт» в концесію або його приватизація. На середньострокову перспективу передбачається: - електрифікація залізничного перегону Пологи — Бердянськ; - розвиток вільних перспективних територій. «АМПУ винесла пропозицію про приватизацію держстивідорів, які в даний час не проводять перевантажувальних операцій з метою оптимізації діяльності, функціоналу і коштів державних підприємств портової галузі. Відповідне рішення повинні затвердити профільні міністерства і Кабінет Міністрів. У разі приватизації держстивідорів цей процес буде відбуватися з обов'язковою умовою надання соціальних гарантій для співробітників. У той же час, концесія або приватизація комплексно із залученням інвестицій, синхронним розвитком акваторій, залізниці та автодоріг забезпечить ефективну реалізацію стратегії розвитку. Наші плани також повинні знайти відображення в бюджетах відповідальних підприємств, органів влади, і будуть синхронізовані з планами розвитку міст», — зазначив Райвіс Вецкаганс.

АМПУ здійснить днопоглиблення в портах Дунайського регіону

Адміністрація морських портів України (АМПУ) здійснить технічне обслуговування акваторій морських портів Ізмаїл та Рені для підтримки навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення. З цією метою підприємство оголосило процедуру відкритих торгів в електронній системі Prozorro. З детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-08-000395-c. Проведення зазначених заходів дозволить зберегти позитивну динаміку зростання вантажообігу в Дунайських портах, які з початку 2018 року, значно наростили обсяги оброблених вантажів, збільшивши перевалку в 5 разів – до 316,5 тис. тонн. «У 2018 році АМПУ проведе днопоглиблення у всіх портах: маленьких і великих, прибуткових і дотаційних. Ключовим для нас є забезпечити безпеку судноплавства, паспортні глибини і можливість повноцінної роботи для стивідорів. Раніше ми анонсували днопоглиблення в Дунайських портах, зокрема, в Ізмаїлі і Рені, і ось цей тендер оголошено. Ми традиційно запрошуємо найширше коло днопоглиблювачів до участі. У той же час, очікуємо, що цей проект буде особливо цікавим для національних компаній», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Орієнтовна вартість експлуатаційного днопоглиблення становить майже 36 млн грн. Загальний орієнтовний обсяг ґрунту, що підлягає обробці, становить 200,0 тис. куб. м, у тому числі: на ділянках акваторії Ізмаїльського морського порту – до 156,0 тис. куб. м і на ділянках акваторії Ренійського морського порту – до 44,0 тис. куб м. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 12 березня 2018 року, електронний аукціон відбудеться 17 квітня 2018 року. До участі запрошуються національні та іноземні днопоглиблювальні компанії. Запланований термін проведення днопоглиблення становить не більше чотирьох місяців.

У тендері на днопоглиблення в порту Чорноморськ візьмуть участь чотири світові компанії

Процедуру проведення відкритих торгів за проектом днопоглиблення в порту Чорноморськ розблоковано. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 9 лютого. «Наразі відомі всі учасники. Серед них -  чотири провідні світові компанії: China Harbour Engineering Company Ltd. (Китай), LTD Novadeal (дочірнє підприємство групи компаній DEME Group, Бельгія), Jan De Nul n.v. (Нідерланди), Van Oord Dredging and Marine Contractors BV (Нідерланди). Також у аукціоні планує брати  участь  українська компанія «Укрстройсервіс», - розповів керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Процедура відкритих торгів передбачає закупівлю робіт через систему ProZorro за двома лотами. Перший лот включає реконструкцію підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ» з досягненням глибини у морському каналі порту до 16 м, другий лот − реконструкцію операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15 м. В рамках реалізації проекту під час днопоглиблювальних робіт планується вилучити загалом майже 2 мільйони кубометрів ґрунту. Очікувана вартість за першим лотом − 91 769 365 грн. без ПДВ, за другим − 353 032 189 грн. без ПДВ. «Основна мета реконструкції морського підхідного каналу у порту Чорноморськ − розширення його можливостей щодо безпечного та надійного прийому великовантажних суден з осадкою 14,5 м. Цим задовольнимо зростаючі потреби судновласників та збільшимо обсяги вантажопереробки», − наголосив Райвіс Вецкаганс. Нагадаємо, 6 лютого 2018 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по відкритих торгах за Проектом «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» припинила розгляд скарги ТОВ «ЛІГОС УА» від 18 січня 2018 року. З рішенням АМКУ можна ознайомитися на офіційному сайті ProZorro за посиланням  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-14-001695-c.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n