Оголошення про проведення відбору на посаду незалежного члена наглядової ради ДП «Адміністрація морських портів України»

Кабінет Міністрів України відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена наглядової ради державного унітарного підприємства та їх призначення, а також проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, що пропонуються суб’єктом управління об’єктами державної власності до обрання на посаду незалежних членів наглядової ради, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 142, постанови Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2008 р.  № 777 «Про проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки» та наказу Міністерства інфраструктури України від 26 вересня № 436 «Про конкурсний відбір незалежних членів наглядової ради державного підприємства «Адміністрація морських портів України» оголошує конкурс на посаду незалежних членів наглядової ради ДП «Адміністрація морських портів України». Детальніше  

Криголам «Капітан Білоусов» проходить плановий класифікаційний ремонт перед початком зимової навігації на Азові

Єдиний в Україні криголам «Капітан Білоусов» поставлений в плавучий док для проходження планового класифікаційного ремонту і підготовки до роботи в умовах льодової кампанії в Азовському регіоні. За даними Маріупольської філії «Адміністрації морських портів України», ремонтні роботи планується закінчити до кінця листопада. Щорічно, під час зимової навігації криголам «Капітан Білоусов» забезпечує прохід караванів судів по каналу Вугільної гавані і Азовському морю. АМПУ забезпечує безпеку судноплавства і створює необхідні умови для повноцінної цілорічної роботи українських портів на Азовському морі. «Від цього залежить не тільки ефективність роботи портів, а й розвиток економічного потенціалу Сходу України. Підготовка нашого флоту до забезпечення судноплавства в умовах льодової кампанії йде відповідно до плану»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Зараз відповідно до договору між Маріупольською філією АМПУ та ТОВ «Судноремонтний завод» вже виконано 13% запланованих робіт. Під час ремонту на судні планується провести понад 100 ремонтних операцій. Зокрема – дефектацію корпусу судна, палуб, набору танків, заміну металоконструкцій (близько 40 т), ремонт котла, насосів, прожекторів, головних електродвигунів, роботи з очищення та фарбування корпусу, щогл, палуб, прокладку кабелів, а також трубопровідні роботи суднових систем. Попередня вартість робіт відповідно до договору складе 19,7 млн.грн. На жаль, за словами Райвіса Вецкаганса, АМПУ поки що не вдалося знайти рішення ще однієї найважливішої для портів Азовського моря проблеми — проведення днопоглиблювальних робіт в портах Маріуполь і Бердянськ. «Ми вже у четверте провели конкурс на майданчику електронної системи« Рrozorro», але жоден з них так і не завершився підписанням договору з компанією, яка змогла б провести днопоглиблення в наших портах на Азові. Зараз підтримка паспортних глибин там виконується силами одного нашого землевідсосу «Меотіда». Ми опрацьовуємо можливі варіанти збільшення власного днопоглиблювального флоту на Азовському морі»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Четвертий в цьому році конкурс на проведення днопоглиблювальних робіт в портах Маріуполь і Бердянськ був оголошений на майданчику електронної системи «Рrozorro» 1.08.2018 р. На сьогодні торги не можуть бути проведені через недостатню кількість учасників.

Нідерландський банк розвитку FMO і Diligent Capital Partners стали акціонерами Allseeds

Нидерландский банк развития FMO и Diligent Capital Partners совместно приобрели 16% акций Allseeds SA, предоставляя финансирование для реализации стратегии роста компании.  Об этом сообщает корреспондент Latifundist.com. Стратегия роста включает в себя расширение мощностей по переработке семян масличных культур, перегрузки на экспорт масел и шротов и увеличение добавленной стоимости. «Мы благодарим основателям Allseeds за их готовность развивать партнерство. Мы также благодарим наших партнеров в FMO за их сотрудничество в этой транзакции и ожидаем совместной работв в будущем», — сообщил управляющий партнер DCP, который стал членом Совета директоров Allseeds, Даниил Пасько. FMO и DCP также будут сотрудничать с Allseeds, чтобы улучшить корпоративное управление и экологические и социальные стандарты в компании. «Мы ценим тот факт, что DCP связал нас с Allseeds. Мы верим в ценность построения локального партнерства как фундаментального для инвестиций, которые создают экономический рост и развитие. Мы гордимся тем, что стали частью команды Allseeds и с нетерпением ждем продолжения развития компании», — отметил руководитель Фонда частных инвестиций FMO Джорит Дингемманс. В компании считают, что такие инвестиции в акционерный капитал помогут Allseeds стать лидером в переработке и перегрузке на экспорт сельскохозяйственной продукции в Южном, увеличить добавленную стоимость экспорта сельскохозяйственных товаров в страны и улучшить связь с крупнейшими мировыми рынками. «Мы рады, что FMO и DCP признали наши достижения и продемонстрировали свою веру в наш потенциал, сделав эти инвестиции. У нас есть амбициозные планы роста и мы открыты для построения партнерских отношений для их реализации. Мы также благодарим DCP за то, что помогли Allseeds привести наши стандарты корпоративного управления до уровня международных передовых практик, чтобы помочь нам привлечь такого авторитетного инвестора как FMO», — сообщил CEO Allseeds Group Вячеслав Петрище. Справка: FMO — банк развития Королевства Нидерланды, осуществляющий финансирование частных инвестиционных проектов на развивающихся рынках. Основан в 1970 г., является одним из крупнейших финансовых институтов Европы. Правительству Нидерландов принадлежит контрольный пакет акций FMO.  Diligent Capital Partners — независимый фонд прямых инвестиций, который объединяет сильную команду профессионалов с опытом более двадцати лет инвестиционной деятельности в регионе Восточной Европы. Фокус фонда сосредоточен на сельском хозяйстве, IT, электронной коммерции, инфраструктуре, логистике, потребительских товарах и недвижимости.

Рада порту Рені підтримала пропозицію міської ради по збереженню земельного податку у змінах до Закону «Про СЕЗ Рені»

5 жовтня 2018 року в головному представництві ДП «АМПУ» в м. Одеса відбулося засідання Ради морського порту Рені. Під час засідання представники АМПУ, державної та приватних стивідорних компаній, що працюють в порту, обговорили основні напрямки розвитку порту, а також пропозиції щодо змін до законодавства про спеціалізовану економічну зону (СЕЗ) «Рені». Ініціатором проведення Ради порту цього разу стала Адміністрація морських портів України. «У стивідорних компаній, міської ради Рені та АМПУ накопичилось багато питань які, потребували конструктивного обговорення. Нам вдалося опрацювати спільну позицію щодо подальшого розвитку порту, як у частині реалізації інфраструктурних проектів з днопоглиблення, так і вкрай необхідного берегоукріплення. Крім того ми дійшли згоди щодо спільної позиції АМПУ, стивідорних компаній та місцевої влади стосовно змін до законодавства, які дозволять дати друге життя СЕЗ «Рені» та залучити інвесторів до розвитку порту»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецканганс. Зокрема Радою порту було рекомендовано не ініціювати внесення змін до Податкового кодексу України щодо пільг для інвесторів по сплаті земельного податку. Це дозволить місцевим органам влади зберегти надходження до бюджетів від цього виду податку. Також було вирішено зберегти за місцевою владою повноваження щодо погодження інвестпроектів, які будуть реалізуватись у СЕЗ «Рені». Разом з цим учасники Ради погодились, що ДП «АМПУ» в особі адміністрації порту має стати органом господарського відання СЕЗ «Рені» рівновіддаленим від суб’єктів стивідорного бізнесу в порту. Голова Ради порту – начальник Ренійської філії ДП «АМПУ» Сергій Строя ознайомив членів Ради порту із станом виконання заходів, передбачених Планом розвитку морського порту Рені. Фінансовим планом Ренійської філії вперше за останні декілька років заплановане виконання експлуатаційних днопоглиблювальних робіт на акваторії порту та у причалів з розрахунку мінімального об’єму 44 тис.м3 ґрунту. Станом на сьогодні укладено договір на надання послуг з експлуатаційного днопоглиблення у портах Ізмаїл та Рені. Загальний орієнтовний об’єм вилученого ґрунту 200 тис. м3 (136 тис. м3 – Ізмаїл, 44 тис. м3 — Рені). Загальна сума договору – 31,9 млн.грн. Строк виконання робіт на акваторії порту Рені – грудень 2018 р.-березень 2019 р. Також у 2018 році АМПУ проведе проектно-вишукувальні роботи з ремонту берегоукріплення, що знаходяться на балансі філії, довжиною 286 м. Безпосередньо роботи з берегоукріплення вартістю 4,2 млн.грн. планується виконати у 2019 році. Залишається не вирішеним питання берегоукріплення вздовж р. Дунай довжиною 605 м. Цей проект потребує значних капіталовкладень і за приблизними оцінками експертів вартість робіт може скласти біля 250 млн.грн. До того ж на сьогодні Ренійська філія не має правових підстав для фінансування цього будівництва, через відсутність права користування земельними ділянками. Це питання наразі вирішується у взаємодії з керівництвом державного стивідора ДП «РМТП». Очікується, що після вирішення земельних питань та розроблення проектно-кошторисної документації ДП «АМПУ спільно із Мініфраструктури будуть звертатися до Уряду України, Обласної державної адміністрації, Державного Фонду регіонального розвитку, проектів міжнародної технічної допомоги щодо співфінансування ремонтних робіт з метою забезпечення екологічної, технологічної та економічної безпеки регіону.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n