Розпочато подання заявок на участь у концесійному конкурсі у морському порту Херсон,— Владислав Криклій

Сьогодні, 8 жовтня 2019 року, в газеті «Голос України» опубліковано оголошення про початок подання заявок на участь у концесійному конкурсі у морському порту Херсон. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Об'єктом концесії є цілісний майновий комплекс, що забезпечує комплексне надання послуг у морському порту Херсон та включає майно ДП «ХМТП» та майно ДП «АМПУ» згідно з визначеним концесієдавцем переліком, а також об'єкти, які мають бути спеціально створені (збудовані) відповідно до умов концесійного договору. Концесія за результатами концесійного конкурсу надається на 30 (тридцять) років. «Строк розгляду заявки для допущення до участі у конкурсі складає 14 днів, рекомендуємо подавати заявки якомога раніше. 6 грудня 2019 року закінчується строк подання заявок та конкурсних пропозицій до комісії. З 6 грудня 2019 року по 10 січня  2020 року, за наявності, приймаються зміни до конкурсних пропозицій. По завершенню періоду внесення змін до конкурсних пропозицій, з 10 до 20 січня 2020 року, конкурсна комісія проведе оцінку фінансових пропозицій учасників конкурсу. Ми очікуємо, що рішення про визначення переможця концесійного конкурсу Мінінфраструктури прийме у другій половині січня 2020 року (в залежності від кількості та якості поданих пропозицій)», — повідомив Владислав Криклій. Міністр інфраструктури також зауважив, що після прийняття рішення про визначення переможця концесійного конкурсу та опублікування результатів конкурсу (орієнтовно початок лютого 2020 року), Мінінфраструктури перейде до переговорів та підписання договору з переможцем конкурсу. Укладення договору планується на початку травня 2020 року. Порядок подання заявок на участь у концесійному конкурсі та конкурсних пропозицій визначений в інструкції для претендентів, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури. Звертаємо увагу на те, що Мінінфраструктури підготувало та направило до Антимонопольного комітету України інформацію, яка необхідна для отримання претендентами на участь у конкурсі дозволу на концентрацію, зокрема із зазначенням відомостей про об’єкти концесії, концесієдавця та суб’єктів господарювання, активи яких будуть передані у концесію, в обсязі, передбаченому Положенням про порядок подання та розгляду заяви про попереднє отримання дозволу Антимонопольного комітету України на концентрацію суб’єктів господарювання затвердженого розпорядженням Комітету від 19 лютого 2002 року № 33-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2002 року № 284/6572 (у редакції розпорядження Комітету від 21.06.2016 № 14-рп). У разі, якщо переможець конкурсу   до   моменту  прийняття  рішення  про  визначення  його переможцем  не   подав   конкурсній комісії   документ   про   згоду   органу Антимонопольного  комітету  на отримання концесії,  він у тижневий строк  з  дня  повідомлення  про  визначення  його  переможцем   в установленому Антимонопольним комітетом порядку подає відповідному органу цього комітету заяву та необхідні документи  для  одержання такої згоди. У такому випадку рішення про визначення переможця конкурсу пройматиметься після отримання відповідного дозволу Антимонопольного комітету України. У разі  коли переможець конкурсу протягом 50 календарних днів з дня повідомлення про  визначення  його  переможцем  конкурсу не надав  (надав) документ про згоду органу Антимонопольного комітету на отримання концесії,  концесієдавець  у  тижневий  термін  після неодержання  (одержання)  такої згоди відхиляє рішення комісії про визначення переможця  конкурсу  (приймає  рішення  про  визначення переможця конкурсу). У разі, якщо переможець конкурсу до моменту прийняття рішення про визначення його переможцем  не подав конкурсній комісії документ про згоду органу Антимонопольного комітету  на отримання концесії, прийняття рішення Мінінфраструктури про визначення переможця концесійного конкурсу буде прийняте в середині березня 2020 року, а укладення концесійного договору з переможцем відбудеться орієнтовно на початку липня 2020 року.

Я вітаю конструктивний діалог з бізнесом,— Владислав Криклій

Міністерство інфраструктури відкрито до співпраці з бізнесом та Європейською Бізнес Асоціацією. Про це зявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 26 вересня 2019 року, під час зустрічі з керівництвом та комітетом з логістики  Європейської Бізнес Асоціації. Міністр інфраструктури окреслив стратегічні пріоритети Міністерства та середньострокові плани, зокрема, приведення до нормального експлуатаційного стану 24 тис. км автодоріг; забезпечення стабільної роботи 15 аеропортів; забезпечення ефективності діяльності морських портів; передача в концесію морських портів ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» та ДП МТП «Херсон»; запуск та розвиток внутрішніх водних шляхів; реорганізація АТ «Укрзалізниця», розділення пасажирських і вантажник перевезень та утримання інфраструктури. Ці та інші заходи будуть деталізовані в Програмі дій Уряду на 100 днів та наступних документах стратегічного планування. Владислав Криклій відзначив, що завдякі співпраці з народними депутами України, найближчим часом очікується прийняття законопроекту «Про залізничний транспорт України», що дозволить розпочати не тільки реформу  залізничних перевезень, а й пілотний проєкт з впровадження «приватної тяги». Також учасники зустрічі обговорили питання формування тарифної політики у сфері залізничного транспорту, портових зборів, законопроект «Про внутрішній водний транспорт» тощо. Міністр інфраструктури подякував виконавчому директору Європейської Бізнес Асоціації Анні Дерев’янко за конструктивний діалог та висловив зацікавленість у подальшій співпраці з бізнесом задля вироблення ефективних рішень у сфері інфраструктури.

13 сентября Верховная Рада приняла за основу в первом чтении проект закона Украины «О концессии»

13 сентября Верховная Рада приняла за основу в первом чтении проект закона Украины «О концессии». Для подачи правок было 7 дней, после чего документ должен быть рассмотрен во втором чтении. Еще в первых числах сентября президент Украины Владимир Зеленский дал указание принять закон до 1 октября. Мы попросили Тараса Бойчука, главу Проектного офиса по развитию государственно-частного партнерства в инфраструктуре SPILNO и соавтора законопроекта, рассказать о главных новеллах проекта закона «О концессии». Напомним, что законопроект не нов — над документом работали более двух лет с привлечением консультантов ЕБРР, экспертов АСС и ЕБА. Также участие в подготовке принимали МИУ и Министерство экономического развития. Как отмечает Бойчук, в процессе подготовки законопроекта был использован и уже имеющийся опыт подготовки пилотных концессионных проектов портов Ольвия и Херсон. Подробнее

EBA обнародовала Белые книги в портовой и железнодорожной отраслях

Стратегические документы, содержащие комплекс решений и необходимых изменений в портовой и железнодорожной отраслях был подготовлен Комитетом по логистике и опубликован на сайте Европейской Бизнес Ассоциации.

Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є імплементація законодавства ЄС,— Владислав Криклій

Україна має чіткий курс на євроінтеграцію. Однією з головних цілей реформи внутрішнього водного транспорту є  імплементація  законодавства ЄС. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 21 вересня 2019 року, під час обговорення  проєкту Закону України «Про внутрішній водний транспорт». Участь у заході взяли голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури  Юрій Кісєль, народні депутати України, представники Посольства Королівства Нідерландів в Україні, Представництва ЄС в Україні, Світового банку, Європейського інвестиційного банку,  Європейського банку реконструкції та розвитку, Адміністрації морських портів, Морської адміністрації,  Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, BRDO, Європейської Бізнес Асоціації,  Американської торговельної палати в Україні. Міністр інфраструктури зазначив, що ключові іноземні партнери підтримують реформу внутрішнього водного транспорту та очікують прийняття секторального закону, який імплементує ряд директив ЄС відповідно до Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС. Владислав Криклій підкреслив, що незважаючи на зростання обсягу перевезень річкою Дніпро, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується у повному обсязі: «Наша мета — зменшити навантаження на українські дороги, спрямувати частину вантажів на внутрішній водні шляхи. Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитись від введення річкового збору». Законопроект передбачає, що відповідальність за розвиток та функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів у тому числі: судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи та обслуговування фарватеру буде покладена на єдине підприємство. Для виконання усіх перелічених функцій буде встановлена схема стабільного та достатнього за обсягами фінансування: «Економічний ефект від використання внутрішнього водного транспорту компенсує витрати держави на утримання та реконструкцію річкової інфраструктури»,— підсумував Міністр. Владислав Криклій  також відзначив, що Міністерство інфраструктури стане платформою для опрацювання пропозицій, висловених під час дискусії щодо положень законопроекту, з метою  підготовки законопроекту до розгляду у Верховній Раді.

АДМИНИСТРАЦИЯ МОРСКИХ ПОРТОВ УКРАИНЫ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Мы в социальных сетях

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n