Про підприємство

Філія «Днопоглиблювальний флот» - відокремлений структурний підрозділ державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»).

Філія здійснює навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних, та акваторіях морських портів. Зокрема, мова йде про забезпечення гарантованих габаритів, проведення промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт, забезпечення безпеки судноплавства, а також ефективної експлуатації об’єктів інфраструктури.

Філія «Днопоглиблювальний флот» була створена відповідно до наказу ДП «АМПУ» від 16 січня 2018 року № 3. 9 лютого — зареєстрована в Реєстрі юридичних осіб.

Останні новини

На річках стартували обстеження безпечності суднового ходу та габаритів

2019-03-22 15:07:48
На річках Дніпро і Південний Буг розпочалися тральні та дноочисні роботи. Вони дозволять перевірити габарити суднових ходів, виявити підводні перешкоди та видалити їх, щоб забезпечити безпеку судноплавства. Організацію та виконання робіт здійснює філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морських портів України».   Перший етап тральних і дноочисних робіт розпочався 21 березня 2019 року та триватиме орієнтовано до 10 квітня. Шляхові роботи виконає Південна пошуково-тральна бригада філії в складі теплохода «Затока» та спеціалізованого трального моточовна. Площа акваторії внутрішніх водних шляхів, де проведуть тралення і дноочистку, складе понад 30 км2. На річці Дніпро роботи будуть проведені на ділянці від м. Херсон до м. Нікополь, на річці Південний Буг - від м. Миколаїв до м. Вознесенськ (Миколаївська область), а також на ділянці с. Лаврівка – м. Гнівань (Вінницька область). Тралення буде вестися жорстким і м'яким тралом, а також ехотралом.   «З відкриттям навігації на внутрішніх судноплавних шляхах ми приступаємо до обстеження двох найбільших річок України – Дніпро та Південний Буг. Філія «Днопоглиблювальний флот» проводить ці роботи вперше в своїй діяльності. На 2019 рік у нас заплановано провести аналогічні роботи на всій протяжності річки Дніпро, а також річки Прип’ять із залученням власного спеціалізованого флоту. Це дозволить суднам безперешкодно та безпечно ходити внутрішніми водними шляхами та залучати на річку більше вантажів. Розвиток річкових перевезень сприятиме розвантаженню автомобільних та залізничних шляхів, особливо в пікові періоди», - зазначив начальник філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» Сергій Бомчак.   Нагадаємо, навігація на водосховищах Дніпровського каскаду була відкрита 6 березня.   Довідка Теплохід «Затока» - це промірне, тральне судно в складі Південної пошуково-тральної бригади філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ». Довжина теплохода становить 21 м, ширина - 3,98 м. Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» - це відокремлений структурний підрозділ, метою діяльності якого є здійснення навігаційного забезпечення в частині підтримки гарантованих габаритів на внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних, та акваторіях морських портів.  Філія спеціалізується на організації та виконанні промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт. Філія була створена відповідно до наказу ДП «АМПУ» від 16 січня 2018 року № 3.   ...

Представлено проект технічної допомоги «Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро»

2019-02-22 14:06:30
21 лютого 2019 року в Міністерстві інфраструктури України відбулася презентація проекту технічної допомоги «Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро».   Презентацію провела група експертів на чолі з координатором сектору з питань транспорту Представництва Європейського Союзу в Україні Теодорою Андреєвою. Деталі проекту представив Едвін Лок, керівник групи, експерт по портам та внутрішнім водним шляхам. До складу групи також входять Ханс ван де Верф, експерт з правових питань та Рене Кіст, експерт з логістики та мультимодальних перевезень. Координатором проекту в України визначений Департамент з реформування та функціонування морського та річкового транспорту Мінінфраструктури.   В нараді взяли учать начальник філії «Днопоглиблювальний флот» Сергій Бомчак, начальник відділу стратегічного планування, розвитку та інвестицій Олег Черниченко та заступник начальника відділу стратегічного планування, розвитку та інвестицій Юрій Тіменко.   Метою проекту є підтримка та просування реформи в галузі внутрішнього водного транспорту відповідно до зобов'язань Угоди про асоціацію між Україною та ЕС, а також поступове наближення українського законодавства до європейського. Тривалість проекту складатиме три роки. У ході його реалізації планується: - адаптувати українську законодавчу базу для внутрішніх водних шляхів до законодавства ЄС згідно з Угодою про асоціацію між Україною, а також відповідно до міжнародних конвенцій, учасником яких є Україна; - затвердити програму розбудови спроможності центральних органів виконавчої влади, які відповідають за формування та реалізацію державної політики на внутрішніх водних шляхах (ВВШ); - затвердити пакет програмних документів щодо розвитку внутрішнього водного транспорту; - розробити та затвердити комплексний план розвитку ВВШ річки Дніпро.   Зацікавленими сторонами, яку будуть залучатися до роботи в ході проекту є низка державних підприємств, підпорядкованих Міністерству інфраструктури України. Серед них: ДП «Адміністрація морських портів України», Річкова інформаційна служба України, «Адміністрація річкових портів», ДП «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», ДУ «Держгідрографія».         ...

Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» взяла участь в роботі комітету з внутрішнього транспорту ЄЕК ООН

2019-02-18 12:29:12
З 13 по 15 лютого 2019 року в Женеві (Швейцарія) відбулася 54 сесія Робочої групи з внутрішнього водного транспорту Комітету з внутрішнього транспорту Європейської Економічної Комісії Організації Об'єднаних Націй (ЄЕК ООН). У засіданні групи, в рамках української делегації, взяв участь начальник філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ») Сергій Бомчак.   На засіданні Робочої групи були прийняті наступні документи: додавання 1 до Переліку основних характеристик і параметрів мережі водних шляхів категорії Е (Синя книга), Європейські правила сигналізації на внутрішніх водних шляхах в якості резолюції №90, поправка №2 до Європейських правил судноплавства по внутрішнім водним шляхам, другий переглянутий варіант резолюції №61 (рекомендації, що стосуються узгоджених на європейському рівні технічних приписів, які застосовуються до суден внутрішнього плавання) в якості резолюції №91, другий переглянутий варіант резолюції №52. Також було погоджено взаємне визнання посвідчень судноводіїв та професійних вимог у внутрішньому судноплавстві.   На сесії були присутні представники Австрії, Білорусі, Бельгії, Болгарії, Угорщини, Німеччини, Польщі, Словаччини.   У роботі сесії також взяли участь представники міжурядових організацій: Центральної комісії судноплавства по Рейну і Дунайської комісії. Були присутні делегації Конфедерації європейських морських технологічних товариств, Європейської асоціації човнового спорту, Європейської федерації портів внутрішнього судноплавства, Європейського союзу річкового і прибережного транспорту та Міжнародної організації праці.   Європейська економічна комісія ООН - одна з п'яти регіональних комісій Організації Об'єднаних Націй. Вона була заснована в 1947 році з метою розвитку економічної діяльності і зміцнення економічних зв'язків всередині регіону ЄЕК ООН та між цим регіоном і рештою світу.   В ЄЕК ООН є сім секторальних комітетів: Комітет з питань екологічної політики, Комітет з внутрішнього транспорту, Комітет зі сталої енергетики, Комітет з торгівлі, Комітет з лісоматеріалів, Комітет з житлового господарства та землекористування і Комітет з економічного співробітництва та інтеграції.   Робоча група з внутрішнього водного транспорту проводить щорічні сесії з розвитку інфраструктури внутрішніх водних шляхів, підготовці і реалізації правових документів, регулярного оновлення резолюцій, інструкцій та рекомендацій, що відносяться до внутрішнього водного транспорту. У свою чергу, Робоча група з уніфікації технічних приписів і правил безпеки на внутрішніх водних шляхах збирається двічі на рік для обговорення правил плавання, технічних приписів щодо суден, запобігання забрудненню, річкових інформаційних служб, визнання суднових документів та кваліфікації екіпажів.   Ключове завдання ЄЕК ООН - сприяння економічному співробітництву в Європі, зміцнення економічної інтеграції та торгово-економічних зв'язків всередині регіону ЄЕК ООН та між цим регіоном і рештою світу.         ...

АМПУ і «Дніпро-Бузький водний шлях» обговорили днопоглиблення річки Припять

2019-02-06 09:03:26
5 лютого 2019 року в Києві відбулася зустріч між Адміністрацією морських портів України (АМПУ), філією «Днопоглиблювальний флот» АМПУ і Республіканським унітарним експлуатаційно-будівельним підприємством «Дніпро-Бузький водний шлях» Міністерства транспорту та комунікацій Республіки Білорусь.   Сторони обговорили відновлення та розвиток річкового судноплавства між Україною та Республікою Білорусь, а також плани проведення днопоглиблювальних робіт на українській і білоруській ділянках річки Прип'ять в 2019 році. Орієнтовний обсяг ґрунту, який необхідно підняти для забезпечення навігації, становить 1,2 млн куб. м.   Українська сторона повідомила про старт масштабних ремонтних робіт спеціалізованого флоту філії «Днопоглиблювальний флот», який буде задіяний для проведення днопоглиблення річки Прип'ять. Також для інтенсифікації робіт українською стороною планується залучити підрядні компанії, які будуть визначені на відкритих торгах в системі Prozorro.   Білоруська сторона планує задіяти власний флот РУЕБП «Дніпробугводшлях».   Також учасники зустрічі домовилися про проведення спільних оглядів ділянок річки Прип'ять, де буде проводитися днопоглиблення.   У переговорах брали участь керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, заступник голови АМПУ Дмитро Роменський, начальник філії «Днопоглиблювальний флот» АМПУ Сергій Бомчак, генеральний директор РУЕБП «Дніпробугводшлях» Миколай Котецький, директор РУ Дніпродвінського ПВШ «Дніпробугводшлях» Олександр Науменко.   Зустріч пройшла в рамках виконання рішень Міжурядової білорусько-української змішаної комісії з питань торгово-економічного співробітництва.   Нагадаємо, 17 грудня 2018 року, в ході зустрічі робочої групи з питань транспорту під керівництвом заступника Міністра інфраструктури України Віктора Довганя і заступника Міністра транспорту та комунікацій Республіки Білорусь Олексія Ляхновича був підписаний Меморандум про взаєморозуміння між ДП «Адміністрація морських портів України» та ЗАТ «Белтопенерго», предметом якого є створення сприятливих умов для відновлення і подальшого розвитку транспортного судноплавного сполучення, здійснення перевезень водним транспортом між Україною і Республікою Білорусь, його ефективної і конкурентоспроможної діяльності.   Спільна робота української і білоруської сторін проходить на виконання Дорожньої карти щодо поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять в рамках проекту відновлення міжнародного шляху Е-40.   ...

Адреса

пр. Перемоги, 14, м. Київ, Україна, 01135

Контакти

Тел.: +38 (044) 324-00-72

E-mail: info.fdf@uspa.gov.ua

Порт сьогодні

Мы в социальниых сетях:
 
facebook
 

Днопоглиблювальний флот