Про підприємство

Філія «Днопоглиблювальний флот» - відокремлений структурний підрозділ державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»).

Філія здійснює навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних, та акваторіях морських портів. Зокрема, мова йде про забезпечення гарантованих габаритів, проведення промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт, забезпечення безпеки судноплавства, а також ефективної експлуатації об’єктів інфраструктури.

Філія «Днопоглиблювальний флот» була створена відповідно до наказу ДП «АМПУ» від 16 січня 2018 року № 3. 9 лютого — зареєстрована в Реєстрі юридичних осіб.

Останні новини

Сюжет 1+1 про стан річки Дніпро

2019-09-11 11:49:41
1+1 зняли сюжет про стан головної водної артерії країни, який важливо переглянути кожному. Філія "Днопоглиблювальний флот" ДП "АМПУ" також долучилася до обговорення. Керівник філії Сергій Бомчак розповів про завдання з забезпечення безпеки судноплавства на річці Дніпро та інших водних шляхах України. Зокрема, про збільшення глибин Кам'янського водосховища за допомогою власного земснаряду "Скіф". Робота філії спрямована на відновлення та розвиток перевезення вантажів та пасажирів річковим транспортом, що також позитивно вплине й на інші види транспорту та завантажить морські та річкові порти України. https://www.youtube.com/watch?v=XRbAfROwCVE ...

АМПУ: Вперше за останні 6 років на внутрішніх водних шляхах почалося днопоглиблення

2019-07-17 13:58:29
Філія «Днопоглиблювальний флот», що входить до складу ДП «АМПУ», почала реалізацію проектів з днопоглиблення на двохводосховищах на річці Дніпро – Кременчуцькому та Кам’янському. Днопоглиблення на водосховищах передбачає забезпечення гарантованих габаритів та відновлення глибин до рівня 3,65 м. Станом на 17.07.2019 обсяг робіт склав 60,2 тис куб м.    Роботи виконуються власним флотом Філії АМПУ «Днопоглиблювальний флот», судна якого вже виходять з відновлювального ремонту. А також потужностями підрядників, визначених на тендерах, проведених філією ДП «АМПУ» у системі електронних закупівель Prozorro.   «Перед спеціалізованою філією ДП «АМПУ» стоїть масштабна задача відновити габарити судового ходу на внутрішніх водних шляхах, де системне днопоглиблення не проводилося останні 6 років. Україна має великий потенціал розвитку внутрішніх водних шляхів. Дніпро, Південний Буг і Десна – це абсолютно судноплавні річки, які можуть забезпечувати екологічне та економічне транспортування вантажів в межах України, розвантажити автомобільні шляхи, а також збільшити транзитний потенціал нашої держави»,— зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.   За словами керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, у першому півріччі 2019 року обсяг перевезень річкою Дніпро збільшився на понад 40%. Зростання триває вже другий рік поспіль. «Для забезпечення зростаючих потреб бізнесу у річкових перевезеннях необхідно підтримувати гарантовані габарити на внутрішніх водних шляхах. На водосховищах, де зараз тривають роботи, глибини місцями на півметра менші за потрібні габарити. Загалом по цих двох об’єктах днопоглиблення буде проведено на 57 км суднового ходу. Здійснення цих робіт на каскадіводосховищ по Дніпру вже давно чекали провідні українські компанії-користувачі ВВШ: АСК «Укррічфлот», СК «Нібулон», ТОВ «Грейн-Трансшипмент», ТОВ «Гермес-Трейдінг»,— прокоментував хід робіт керівник АМПУ.   «Зниження осадки судна вантажопідйомністю 4000 тон на 5 см призводить до його недовантаження в середньому на 65 тонн, що дорівнює недовантаженню одного залізничного вагона. Ми щиро вітаємо початок відновлення судноплавної глибини на замулених ділянках Дніпра. Це дозволить не лише здешевити перевезення водним транспортом за рахунок максимального завантаження суден, але й беззаперечно забезпечить безпеку суден, екіпажів та вантажів», − додав комерційний директор ТОВ «Грейн-Трансшипмент» Євген Ігнатенко.   Зараз триває експлуатаційне днопоглиблення суднового ходу Кременчуцького водосховища. Роботи виконує підрядна організація ТОВ«СОБІ» (Україна), яку система Prozorro визначила переможцем відкритих торгів. Загальний обсяг робіт, які необхідно виконати, складає 770 тис. куб. м. Також тривають роботи з відновлення глибин на перекатах Кам’янського водосховища. Тут задіяний власний флот філії АМПУ– земснаряд «Скіф». Потреба в днопоглибленні складає 30 тис. куб. м.   Філія «Днопоглиблювальний флот» продовжує масштабні роботи з відновлення спеціалізованого флоту, отриманого у 2018 році від ДП «Укрводшлях». Наразі в системі Prozorro оголошено 11 тендерів на ремонт суден філії загальною вартістю понад 146 млн грн. По семитендерах укладені договори з підрядними ремонтними компаніями загальною вартістю понад 35 млн грн. По мірі виходу з ремонту флот буде укомплектований екіпажами, ЗІПом, забункерований та направлений на проведення днопоглиблювальних робіт.   Довідка: У 2017 році прийнято рішення про те, що навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах (ВВШ) переходить від ДП «Укрводшлях» до ДП «АМПУ». Зокрема, АМПУ забезпечує встановлені габарити і безпеку судноплавства, виконує на річках промірні, тральні, днопоглиблювальні і дноочисні роботи. Для виконання цих завдань в структурі АМПУ у 2018 році була створена спеціалізована філія «Днопоглиблювальний флот». Метою її діяльності є організація і виконання днопоглиблювальних робіт, забезпечення гарантованих габаритів на ВВШ, в акваторіях морських портів і на підходах до них.    ...

Відбулася сесія зі стратегічного планування в сфері розвитку внутрішнього водного транспорту

2019-07-09 09:41:07
Фахівці філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» взяли учать у стратегічний сесії, присвяченій розвитку внутрішнього водного транспорту України. Її організували та провели експерти проекту EDGE ─ спільного українсько-канадського проекту технічної допомоги, який сприяє реалізації зобов’язань Уряду України щодо запровадження комплексних реформ у країні відповідно до державних програм, національних та міжнародних угод.   В сесії взяли участь представники Міністерства інфраструктури України, експерти проекту ЄС «Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро», представники Морської адміністрації, АМПУ, Адміністрації річкових портів, Держгідрографії, Регістру судноплавства України та інших підприємств, які здійснюють регулювання в морській та річковій галузі.   Експерти проекту EDGE представили методологію RBM (Result Based Managment). Це інструмент із планування та управління, орієнтованого на результат, який можна застосовувати при роботі зі стратегіями. Учасники сесії отримали вичерпну інформації щодо методології RBM, принципів формулювання проблем та цілей, визначення бенефіціарів та стейкхолдерів, а також оцінки результатів. Методологія дозволяє вибудувати покроковий ланцюг від визначення проблем у сфері до кінцевої мети, яка досягається шляхом виконання стратегічних та операційних цілей. Після теоретичної частини учасники сесії перейшли до застосування методології на практиці, зокрема в рамках стратегії розвитку внутрішнього водного транспорту України. Працювали в групах по 8 осіб.   В підсумку було сформовано так зване дерево очікуваних результатів і пріоритетних цілей та завдань. Найближчим часом в Міністерстві інфраструктури планується презентація отриманих результатів.   Зазначена методологія буде застосована та має на меті впровадження алгоритму дій, необхідних для ефективного отримання результатів управлінських рішень у філії «Днопоглиблювальний флот».   ...

Філія «Днопоглиблювальний флот» взяла учать в обговоренні змін до «Синьої книги» ЄЕК ООН

2019-07-02 11:41:45
Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морських портів України» взяла участь у 55 сесії Робочої групи Європейської економічної комісії (ЄЕК) ООН по уніфікації технічних приписів і правил безпеки на внутрішніх водних шляхах, яка відбулася наприкінці червня в Женеві (Швейцарська Конфедерація). Філію на заході представляв начальник − Сергій Бомчак. Відповідно до порядку денного на сесії були розглянуті питання створення сучасного флоту, підвищення безпеки судноплавства, активації інновацій, розвитку інфраструктури внутрішніх водних шляхів, уніфікації технічних приписів і правил безпеки на внутрішніх водних шляхах. Також учасники робочої групи обговорили розвиток річкових інформаційних служб, взаємне визнання посвідчень судноводіїв, узгодження професійних вимог у внутрішньому судноплавстві. Делегати розглянули необхідність внесення поправок до Переліку основних характеристик і параметрів мережі водних шляхів категорії Е («Синя книга»). За ініціативи української делегації було проведено обговорення врегулювання питання коректного відображення даних «Синьої книги» на наступних ділянках: - ділянка р. Прип’ять від кордону між Республікою Білорусь та Україною до гирла р. Прип’ять (клас IV) – осадка 1,2 м; - ділянка р. Дніпро від гирла р. Прип’ять до м. Київ (клас Va) – осадка 2,2 м; - ділянка р. Дніпро (клас Vb) від м. Київ до м. Херсон – осадка 3,2 м. Спеціалісти відзначили, шо в «Синій книзі» мають бути відображені максимальні осадки суден, а не гарантовані глибини на ділянках водного шляху, які помилково відображені по зазначених ділянках у поточному виданні «Синьої книги». Запропоновано внести до «Синьої книги» ділянку «річка Дніпро від с. Нижні Жари до гирла р. Прип’ять» та визначення класу та габаритів суден, що можуть проходити цією ділянкою. Іншим важливим питанням, яке розглядалося на сесії було питання узгодження на європейському рівні технічних приписів, застосованих до суден внутрішнього плавання. Мова йде про визнання суднових документів для суден під прапором країн, які не є членами ЄС та визнання посвідчень судноводіїв їх екіпажів,. Для України є важливим визнання посвідчень судноводіїв та суднових документів при здійсненні міжнародних перевезень в країнах ЄС. Проте наразі немає розуміння, які саме мають бути процедури для взаємного визнання їх при використанні країнами. Крім того, внаслідок введення в дію нової директиви ЄС будуть визнаватися лише посвідчення нового зразка, внаслідок чого судна під прапором не країн ЄС не зможуть отримати доступ до ринку перевезень країн ЄС. В роботі сесії взяли участь представники Австрії, Білорусі, Бельгії, Болгарії, Угорщини, Німеччини, Польщі, Словаччини, Італії, Франції, Швейцарії та інших країн-членів Європейської угоди про найважливіші внутрішні водні шляхи міжнародного значення. Також були присутні представники міжурядових організацій: Центральної комісії судноплавства по Рейну і Дунайської комісії. Були присутні делегації Конфедерації європейських морських технологічних товариств, Європейської асоціації човнового спорту, Європейської федерації портів внутрішнього судноплавства, Європейського союзу річкового і прибережного транспорту та Міжнародної організації праці. Попередня, 54 сесія Робочої групи відбулась в лютому 2019 року.  ...

Адреса

пр. Перемоги, 14, м. Київ, Україна, 01135

Контакти

Тел.: +38 (044) 324-00-72

E-mail: info.fdf@uspa.gov.ua

Порт сьогодні

Мы в социальниых сетях:
 
facebook
 

Днопоглиблювальний флот